Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Passz erre én is kíváncsi lennék?
Valamiért jobban keresik. ugye mert mindenki, hogy többet eszik a RÁBA motor, meg nagy teljesítményű és nem kell mert elég a kisebb is meg még jobb börbe vannak a 14-ek mert nem nagyon használták a tszbe!
Pedig ha foglalkozik vele az ember nyugottan végig megy a szezont és nem mindegy azért, hogy mennyi a napi teljesítményed!
Nem nem is vitatkozok csak kicsit bosszant ha egy kalap aláveszik az E kombájnt a CLAAS-al és még ami bosszant,hogy drágább egy 14-es mint egy 105-os!
Hihetetlen! :(
Hát igen a 514-ek azért vannak oylan jó bőrbe mert azok a tszbe csak a gabonába katogtak utána meg leállították őket mert ha meglát egy 130q-ás kukoricát összeszarja magát!
Nem is a teljesítményről van itt szó hanem maga az hogy nem egy siker történet azok az 514-ek jaj a 512-ről már nem is beszélek!
Kelepelnek mint egy gólya ha nyel egy kicsit nagyobbat! :)
Válasz #1087. hozzászólásra
Olvasd el még egyszer hogy mit irtam én nem a teljesitményeket hasonlitom össze hanem a tényeket,hogy a 106-ok már kiértek már egy életet ledolgoztak egy Tsz-be vagy Rt-be.De ha neked jo ezeket az öreg vasakat szerelgetni akkor jó munkát hozzá!
Na mondjuk ezzel nem értek egyet csúnyán!
Mert a 105-ös is már ott ugorja át az 514-est ahol akarja nem, hogy a 106-os!
És ezt nem értem, hogy miért néznek többe egy szar 514-es mint egy 105-t!
De hát aki szeret kuplungozgatni egész nap az csinálja! :)
Hali
Nekem régi barna 514-em volt évente vágtam vele 3-400-hektárt 6-7 éven keresztül.Volt nálunk is a tsz-be 106-os már akkor sem szerettem öket,de az biztos hogy nem cserélnék fel egy jó 514-et egy lehajtott 106-ra!
Válasz #1083. hozzászólásra
sajnos szaki nem ér rá holnap egy elő felmérést csinálunk mert még nem biztos hogy oda adom a 14-est ár alatt , és akjkor erre sincs lóvé .
Már visszább leírtam,meg nézd a dobvariátor ékszíjtárcsák lógását,ha lóg enni fogja a szíjat.Valami szakit vigyél,mert nemfogod meglátni mi az eredeti rajta.
Válasz #1081. hozzászólásra
Tanácsot kérnék hogy miket nézzek meg egy 106-os Dominátoron mert holnap megyek nézni eggyet. Mik a gyende pontok a motor melegedésen kívül .
Válasz #1077. hozzászólásra
nekem nem túl nagy az eltérés.igaz én a 105 nek megtoldottam a rostaszekrényt, igy befér a 106 rostálya igy nem sok eltérés van teljesitményben. Nekem max 20 L de akkor már hajtva van rendesen kúkoricában.meg az is számit hogy ha sárban kell tolni neki akkor még a Linde visit.
Van 105 és 106 csigám is csak még idő nem volt farigcsolni.Meg van Hw is azt meg feléri simán.Arra tudok menet közben is üriteni.BSS-re meg ürit a 106 os.
Válasz #1069. hozzászólásra
Akkor KB:320 centi magas a kocsi és nem éri fel rendesen a claas ? Vegyél még egy 105-ös csigát és toldjad ki 1-1,5 métert a csigát . Én is 1 méterrel meg akarom toldani a 14-est ha megmarad hogy kényelmesen ledületből rá tudjak állni a kocsira
Válasz #1067. hozzászólásra
Bele tüdok üriten csak akkor van baj ha sülyed a talaj és nem egy szintben vana kombájn és a pót.Amugy 160 magas a plató 8.2 hosszú és 2.45 széles.szóval szép nagy:D
És ezen mi a probléma?!
Lehet esztergálni egy toldatot!Kell még egy gardán vagy egy másik üritőcsiga hajtó tengel
s a kettöt össze hozni!Nem nagy munka!!!
Pfff nem próbáltuk még és nem is hallotunk róla!
Személyes véleményem 106-os hosszabb a csigát közvetlenül szögfordítóval hajt 105 külön kardánnal hajt!
Nem tom meg kell próbálni! Ha van idő és kedv lehet kísérletezgetni!
Válasz #1037. hozzászólásra
Ez nem csak a turbós motorban van????
De ha ebben is van,akkor mindet ki kell cserélni,nem nagy pénz,és akkor tuti jó lesz.
Kapcsolat biztos, hogy van közöttük, mert ha nyitottuk mi is a csigát a vezérlő tömb karja meg meg mozdúlt!
De ilyen jellegű problémával nem találkoztunk!
Valami O gyűrű vagy tömítés elszált!
Nekünk olyan volt mire kerültünk egyet kinyílt a csiga magától! :)
Először arra gondoltunk, hogy elfelejtettük bezárni!
Következő fordúlónál figyeltem a tükörbe szép lassan kinyílt!
Csiga nyitó vezérlő O gyűrűk csere!
Hiba megoldódott!
8399 hozzászólás
Válasz #1100. hozzászólásra
Tessék kúltúráltan vitatkozni
Válasz #1098. hozzászólásra
na a süket duma megint
Válasz #1098. hozzászólásra
Melyik része? A JD-nek vas a légszűrő betéte? :-))
Válasz #1097. hozzászólásra
A classok papirból vannak a Jd-hez képest!!!
Válasz #1096. hozzászólásra
Írtad h. már a TSZ-ben sem szeretted a 106-osokat.Miért? Egy JD ugyanannyi ü.ó-nál jobb mint egy CLAAS ?
Válasz #1095. hozzászólásra
Az avataron lehet látni 2056-os
Válasz #1093. hozzászólásra
És Te milyenre cserélted az 514-est?
Válasz #1093. hozzászólásra
Passz erre én is kíváncsi lennék?
Valamiért jobban keresik. ugye mert mindenki, hogy többet eszik a RÁBA motor, meg nagy teljesítményű és nem kell mert elég a kisebb is meg még jobb börbe vannak a 14-ek mert nem nagyon használták a tszbe!
Pedig ha foglalkozik vele az ember nyugottan végig megy a szezont és nem mindegy azért, hogy mennyi a napi teljesítményed!
Válasz #1092. hozzászólásra
Vajon miért drágább???
Válasz #1091. hozzászólásra
Nem nem is vitatkozok csak kicsit bosszant ha egy kalap aláveszik az E kombájnt a CLAAS-al és még ami bosszant,hogy drágább egy 14-es mint egy 105-os!
Hihetetlen! :(
Válasz #1089. hozzászólásra
Nem akarok veled ezen vitatkozni bíztosan sok gépet láttál és nagy tapasztalatod van a témába!!!
Válasz #1087. hozzászólásra
jogos pedig én jd párti vagyok
Válasz #1088. hozzászólásra
Hát igen a 514-ek azért vannak oylan jó bőrbe mert azok a tszbe csak a gabonába katogtak utána meg leállították őket mert ha meglát egy 130q-ás kukoricát összeszarja magát!
Nem is a teljesítményről van itt szó hanem maga az hogy nem egy siker történet azok az 514-ek jaj a 512-ről már nem is beszélek!
Kelepelnek mint egy gólya ha nyel egy kicsit nagyobbat! :)
Válasz #1087. hozzászólásra
Olvasd el még egyszer hogy mit irtam én nem a teljesitményeket hasonlitom össze hanem a tényeket,hogy a 106-ok már kiértek már egy életet ledolgoztak egy Tsz-be vagy Rt-be.De ha neked jo ezeket az öreg vasakat szerelgetni akkor jó munkát hozzá!
Válasz #1086. hozzászólásra
Na mondjuk ezzel nem értek egyet csúnyán!
Mert a 105-ös is már ott ugorja át az 514-est ahol akarja nem, hogy a 106-os!
És ezt nem értem, hogy miért néznek többe egy szar 514-es mint egy 105-t!
De hát aki szeret kuplungozgatni egész nap az csinálja! :)
Válasz #1084. hozzászólásra
Hali
Nekem régi barna 514-em volt évente vágtam vele 3-400-hektárt 6-7 éven keresztül.Volt nálunk is a tsz-be 106-os már akkor sem szerettem öket,de az biztos hogy nem cserélnék fel egy jó 514-et egy lehajtott 106-ra!
Ha megszabad kérdezi mennyiért veszel 106-ot?
És a 514-est mennyire tartod?
Válasz #1083. hozzászólásra
sajnos szaki nem ér rá holnap egy elő felmérést csinálunk mert még nem biztos hogy oda adom a 14-est ár alatt , és akjkor erre sincs lóvé .
na majd jövök vissza
Válasz #1082. hozzászólásra
Már visszább leírtam,meg nézd a dobvariátor ékszíjtárcsák lógását,ha lóg enni fogja a szíjat.Valami szakit vigyél,mert nemfogod meglátni mi az eredeti rajta.
Válasz #1081. hozzászólásra
Tanácsot kérnék hogy miket nézzek meg egy 106-os Dominátoron mert holnap megyek nézni eggyet. Mik a gyende pontok a motor melegedésen kívül .
9 óra körül jövök vissza majd
Válasz #1080. hozzászólásra
igaz jo a nagy tartály
Válasz #1079. hozzászólásra
A magtartály is meg lett magasitva most már kb 5q eltérés van.
Válasz #1078. hozzászólásra
105 liinde csendesebb magtartály kicsi
Válasz #1077. hozzászólásra
nekem nem túl nagy az eltérés.igaz én a 105 nek megtoldottam a rostaszekrényt, igy befér a 106 rostálya igy nem sok eltérés van teljesitményben. Nekem max 20 L de akkor már hajtva van rendesen kúkoricában.meg az is számit hogy ha sárban kell tolni neki akkor még a Linde visit.
Válasz #1075. hozzászólásra
nekünk is volt eggy idöben mindkettö fogyasztásban 105 jobb
Te Bécó a kuki asztalod megvan még?
Válasz #1074. hozzászólásra
Aha van mind kettő
Válasz #1073. hozzászólásra
neked van 105/106 CD ?
Úgy a szapora:D
Csövi!!!
Válasz #1071. hozzászólásra
Ja hogy nálad megy mind a kettő egyszerre ? Ha van plussz csigád akkor tipus azonosból könnyő ácsolni eggyet .
Na léptem csákó
Van 105 és 106 csigám is csak még idő nem volt farigcsolni.Meg van Hw is azt meg feléri simán.Arra tudok menet közben is üriteni.BSS-re meg ürit a 106 os.
Válasz #1069. hozzászólásra
Akkor KB:320 centi magas a kocsi és nem éri fel rendesen a claas ? Vegyél még egy 105-ös csigát és toldjad ki 1-1,5 métert a csigát . Én is 1 méterrel meg akarom toldani a 14-est ha megmarad hogy kényelmesen ledületből rá tudjak állni a kocsira
Válasz #1067. hozzászólásra
Bele tüdok üriten csak akkor van baj ha sülyed a talaj és nem egy szintben vana kombájn és a pót.Amugy 160 magas a plató 8.2 hosszú és 2.45 széles.szóval szép nagy:D
Válasz #1065. hozzászólásra
Vagy fogsz két 105 ürítő csigát és csinálsz belőle eggy olyan hosszút ami feléri a kocsit
Válasz #1065. hozzászólásra
Mekkora az a BSS hogy nem ér bele nekem a 8,3-as 295 centi magas és felérem a 14-essel
Válasz #1065. hozzászólásra
És ezen mi a probléma?!
Lehet esztergálni egy toldatot!Kell még egy gardán vagy egy másik üritőcsiga hajtó tengel
s a kettöt össze hozni!Nem nagy munka!!!
Válasz #1064. hozzászólásra
nem lenne rossz megoldás de a 105 csiga a másik végéról hajt vissza.
Válasz #1061. hozzászólásra
Szerintem vegyél egy 106-os üritőt,s hegeszd át a 105re!levágod többen,s ráhegeszted!
Válasz #1062. hozzászólásra
Ismerős technika:D
Válasz #1061. hozzászólásra
Mikor105-ünk volt a BSS mindíg a barázdába állt egyik oldali kerekeivel! :)
Így felértük!
Hát valahogy pedig meg kellene hosszitani mert a BSSt nem éri fel:D
Válasz #1059. hozzászólásra
Pfff nem próbáltuk még és nem is hallotunk róla!
Személyes véleményem 106-os hosszabb a csigát közvetlenül szögfordítóval hajt 105 külön kardánnal hajt!
Nem tom meg kell próbálni! Ha van idő és kedv lehet kísérletezgetni!
Válasz #1058. hozzászólásra
OK!!!még egy kerdés a 106 üritőcsigát fel lehet szerinted rakni 105 re???
Válasz #1057. hozzászólásra
IKR AXIAL KITE teljesen mindegy kinek mi van közelebb csak eredeti legyen mert a replika már minket megtréfált!
Válasz #1054. hozzászólásra
Olyat már nekem is csinált, hogy öntudara ébredt a csiga:) de csak egyszer.Gumigyürüt kitől rendelitek AXIAL???
Válasz #1055. hozzászólásra
Nem!
Sima RÁBA szívó motorokba is van!
Úgy a 121 mint a 123mm-esben
A 106-ban az utóbbi furatméret van!
Válasz #1037. hozzászólásra
Ez nem csak a turbós motorban van????
De ha ebben is van,akkor mindet ki kell cserélni,nem nagy pénz,és akkor tuti jó lesz.
Válasz #1047. hozzászólásra
Kapcsolat biztos, hogy van közöttük, mert ha nyitottuk mi is a csigát a vezérlő tömb karja meg meg mozdúlt!
De ilyen jellegű problémával nem találkoztunk!
Valami O gyűrű vagy tömítés elszált!
Nekünk olyan volt mire kerültünk egyet kinyílt a csiga magától! :)
Először arra gondoltunk, hogy elfelejtettük bezárni!
Következő fordúlónál figyeltem a tükörbe szép lassan kinyílt!
Csiga nyitó vezérlő O gyűrűk csere!
Hiba megoldódott!
Válasz #1051. hozzászólásra
Miért is brutális???
Válasz #1050. hozzászólásra
Majd szólok egy villanyszerelőnek!Keresse meg ő a hibát!Ugy voltam vele,h megkérdezem,hátha tud vmi tanulságot!