Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

Vélemények a Claas Dominator 106 kombájnról

Létrehozta: Vendég , 2008-02-10 22:40:47

Kedvencekhez Segítség

8399 hozzászólás
#99 kisdobos
2008-04-25 22:01:35

Nekem volt 106-os Rába és Merci motoros is.A Mercis lényegesen nyomatékosabb volt.Nem melegedett egyik sem,ha karbantartottam a hűtőket.Nyilván a Rába motor azonos körülmények között jobban megvolt spannolva.talán emiatt érzékenyebb volt.A túl sűrű lemezelésü hűtő nem annyira jó,elöbb eltelik.Hozzáfűzném,a Merci motor ha megkap mindent,kiszolgálja a kombájnt,nem kell feljavítani!És az az olcsóbb!

#98 Vadmalac
2008-04-25 21:52:07

Nekem Rába motoros 106-ossal aratnak. Nem tudom, milyen hűtő van benne, ami biztos, hogy 70°C-os termosztátot raktak bele. Még egyszer se volt melegedési gond. Reggelente hűtőfújás, és napközben semmi. A szalmát nem zúzza és álló helyzetben ürítünk.

#97 Hús Futár
2008-04-24 23:42:38

Válasz #96. hozzászólásra
Nem tudom . Felénk az a szokás hogy avégen ürítenek mert az mtz nem viszi a 160-180 mázsát tarlón . De 204-est láttam az ősszel naprában menetközben üríteni

#96 claasm
2008-04-24 23:39:55

Menetközben tudtak vele üríteni????

#95 Hús Futár
2008-04-24 23:39:00

Válasz #94. hozzászólásra
Személy szerint nem de 3 haver igen . Ők javították évekig és hajtották évekig a 106-okat . A főnökük vagy 20 darabot feljavíttatott 6 év alatt ébbő 2 maradt saját többi tovább ment . Most már jd-k vannak 2 éve ment el az utolsó 106-os . Ma már kamion platókat csinálnak szezonon kívül .

#94 claasm
2008-04-24 23:30:01

IGEN! TE DOLGOZTÁL MÁR CD 106-AL??????

#93 Hús Futár
2008-04-24 23:28:00

Válasz #92. hozzászólásra
Az biztos hogy nem . A mercivel az abaj hogy kétszer annyitbír és háromszor tööbe kerül feljavítani mint a rába motort .

#92 claasm
2008-04-24 23:18:00

Lehet, de akkor sem lesz olyan mint a Merci motor!!!!

#91 Hús Futár
2008-04-24 23:03:51

Válasz #90. hozzászólásra
Ezért rakják a 106-ba a 250-es hűtőjét .

#90 claasm
2008-04-24 22:57:57

Erről beszélek! Nem hallottam róla hogy a 245-ösnek melegedési problémái lettek volna!!! Miért nem rakták azt a 106-ba is!!!!

#89 Hús Futár
2008-04-24 21:17:23

Válasz #88. hozzászólásra
A 245-ös steigernek a motorját kapták

#88 claasm
2008-04-23 23:26:32

De láttam már Rába motoros Fortschritt kombájnt csak abba nem az a 200 Le-s szar volt!!!!

#87 Hús Futár
2008-04-23 22:50:30

Válasz #74. hozzászólásra
Nyugati gépet nem engedték be más képpen . Amúgy a Fortschrittba is rakták a rába motort . Felénk mindenki a rábás fortschrittot komálta jobban mint az ifásat .

Nincs profilkép
#86 sanya
2008-04-23 19:19:46

Válasz #80. hozzászólásra

de ez nem a tiéd ugye?

#85 4755
2008-04-23 18:45:57

Válasz #74. hozzászólásra

nem láttál még rábamotoros fortschitt kombájnt?

#84 Cowboy
2008-04-23 15:14:55

Válasz #83. hozzászólásra

Az 9,6 perc alatt egy hektár! Ehez a teljesítményhez nyomni kell! Meg egy jó nagy tábla egybe!

#83 claasm
2008-04-21 23:39:40

Az igaz, de 16 óra alatt 100 Ha-t nem sok John Deere-el lehet levágni!!!!

#82 Maszek
2008-04-21 23:37:05

Válasz #78. hozzászólásra

Te alkalmazot vagy ahogy kiveszem ebből az összeviszaságbol!!!!

#81 Fan
2008-04-21 23:34:46

Válasz #80. hozzászólásra

Hát az nem jó mert nem hagy bálázhato szalmát meg annak afogyasztása közeliti a JD-ét

#80 claasm
2008-04-21 23:32:34

Claas Lexion 580

#79 Fan
2008-04-21 23:31:52

Válasz #78. hozzászólásra
És most mivel aratsz?

#78 claasm
2008-04-21 23:28:51

Arattam már 2058-al, 2264-el, 9640i WTS-el, 9880i STS-el! Egyik sem volt a legjobb! Őszintén szólva a 2058 volt a legjobb!!!!!!

#77 Maszek
2008-04-21 23:25:20

Válasz #75. hozzászólásra

Szeritem te poszteron kivül még nem látál jd!!!

#76 claasm
2008-04-21 23:23:37

A Merci motoros 106-os miért nem melegszik???? Akkor csak nem a kombájn a szar!!!

#75 claasm
2008-04-21 23:22:52

Vagy a John Deere-be se raktták bele, igaz a John Deere a 80-as években sehol sem volt, nem mint ha ma lenne valahol, de ebbe ne menjünk bele!!

#74 claasm
2008-04-21 23:21:24

Csak azt nem értem ha a Claas-ba bele kellett rakni a Rába motort, a Fortschritt-ba miért nem rakták bele! Vagy csak kibaszásból csináltak egy szar Rába motort, nehogy már a Claas jobb legyen mint a Fortschritt!!!!!

#73 claasm
2008-04-21 23:20:03

Nem értem miért nem lehetett a 250-es Rába motort belerakni, azzal érdekes nincs melegedési probléma! A 105-ös dominatorba a 180 Le-s Rába motor sem melegedett! Megtervezték ezt a szar 200 Le-s motort és elbaszták vele az amúgy jó kombájnt!

Nincs profilkép
#72 Jopek
2008-04-21 21:34:53

Válasz #64. hozzászólásra&65 Nem kötekedés,de irsz zöldeket rendesen!

#71 gábor
2008-04-21 17:28:06

Válasz #69. hozzászólásra

Na ezt jól kiszámoltad ami lehet hogy igaz is,de én nem engedem a szállito jármüveket a földre ha kombájn ugyis kijön ,lehet hogy két hektárral kevesebbet csinálok meg de sokkal több gázolajat megsporolok.De ha nem te vagy a szállito is akkor jogos ,de a gazda vakarja a fejét hogy mennyi a fogyasztás

#70 jólaci
2008-04-21 15:10:27

Válasz #69. hozzászólásra

ez igy van,de nincs annyi aratnivaló,hogy én ennyire kapkodjak,évi 150-200ha.Meg a másik,hogy sokszor nincs elég szállitójármű és azért állunk.80mázsa/ha os kukiban 3 traki kevés volt 15km-re hordták.

#69 Cowboy
2008-04-21 13:48:44

Ha pl Claas 106-ost nézzük 5 tonna/ha-os búzatáblába akkor kb egy ürítés egy hektár! 20 hektár 20 ürítés! Menet közbeni ürítés minimum 200 méter asztal szélesség 5,1 m ( 5 m ). 200*5*20= 20.000 négyzetméter= 2 hektár! Tehát ha menet közbe ürítesz a nap végén 2 hektárral többet lenyomsz! De ehez olyan kombájn kell aminek nem melegszik a motorja!

#68 Cowboy
2008-04-21 13:38:27

Válasz #66. hozzászólásra

Értem én! gondoltam, hogy megvannak a praktikák amivel orvosoljátok ezt a melegedést! de mi ürítés közben nem nagyon szoktunk megállni, csak ha rövid a tábla vagy már nagyon tele van a pótkocsi! Hogy mondjak egy jót is a rába motorról, hát a hangja az valami nagyon vagány:))

#67 jólaci
2008-04-21 12:32:50

Válasz #64. hozzászólásra

A másik,ahol nem kell a szalma ott szeretjük nagy tarlót hagyni,kevesebbet dolgozzon át.

#66 jólaci
2008-04-21 12:19:06

Válasz #64. hozzászólásra

azért nem olyan a helyzet,én új T-150-es hűtőt raktam bele ez 3.árú volt.mire teli a tartály,akkorra 100 Cfok koré megy mire alapjáraton kiüritek lejön 80 Cfokra.100-fok köré be szokott állni és nyomom neki semmi baja idáig,meg az a nagy igazság,hogyha a hűtő ki van fújva a portól,akkor lehet vele folyamatosan dolgozni.

#65 Cowboy
2008-04-21 12:07:50

Válasz #63. hozzászólásra

Igazad van Jólaci! A rába motor az egy nagy szar! Mindig melegszik ráadásul szárazperselyes és egyszer kicsit tulmelegszik már meg is kattan a motor! Bezzeg az ifa még víz nélkül is megy egy órát!!!! Addig meg majdcsak észreveszi valaki és csak önteni kell egy kis vízet hozzá és spuri!

#64 Cowboy
2008-04-21 12:03:44

Nemazé mondom, de ha egy kombájnnak melegszik a motorja onnantól kezdve sz.r az egész mert nem lehet vele dolgozni!!! 10 hozzászolóból 9 azt állítja hogy melegszik a 106-os! Akkor hogy arattók???? Kerültök egyett aztán fél óra pihenés aztán megint kerültök egyet??? Vagy addig kaszáltok mig hül a motor? Azért nem romlik el a 106-os mert mindig csak áll a tábla szélén és hűti a rába motort!!!!

#63 jólaci
2008-04-21 11:53:36

Válasz #61. hozzászólásra

ez igaz szar rábamotor,melegszik.

#62 Cowboy
2008-04-21 08:34:09

Válasz #61. hozzászólásra

Ez igen! Egy hozzászoló aki egy kis rosszat mert irni a CLAAS-ról! Ugy beszéltek mintha aranyból lenne az a 106-os! Amúgy egyet értek vele! Jó gépek és tényleg korszakváltás volt a kombájnok között! A gyorsító dobnak az igazi neve az APS rendszer ami tényleg csak a MEGÁ-ba és attól felfele van!

#61 claasm
2008-04-20 21:09:59

HA NEM RAKTÁK VOLNA BELE AZT A SZ*R RÁBA MOTORT SEMMI BAJ NEM LENNE VELE, JA ÉS CSAK A SZILENTBLOKKOSAT ÉRDEMES MEGVENNI! MERT A TÖBBI SZÉTVERI ÁLLANDÓAN A ROSTÁT

Nincs profilkép
#60 robi
2008-02-13 20:56:18

semmi gond,azért vagyunk itt hogy megbeszéljünk dolgokat

Nincs profilkép
#59 Jopek
2008-02-13 20:51:09

Üdv!Igazatok volt!Bocs robi&többiek!!!!

Nincs profilkép
#58 Leonaprofi
2008-02-12 19:40:57

A 106-os korszakváltás volt a kombájnozásban. Aki vigyáz rá és szereti, örök élet nála. Tudom, hogy elfogult vagyok, és azt is tudom, hogy minden géppel ez a helyzet, ha vigyáznak rá és megbecsülik, tudnak vele dolgozni. Bennünket alapvetően soha nem hagyott cserben 17 év alatt.

Nincs profilkép
#57 robi
2008-02-11 22:34:51

a 200-as sorozatu megáktól van benne+lexion

Nincs profilkép
#56 k
2008-02-11 22:32:34

Ja és mindenki ért hozzá!

Nincs profilkép
#55 Kisdobos
2008-02-11 22:30:59

Claasnak!Lényeg,nagyon jó kombájn egyszerü,találsz alkatrészt még az árok parton is hozzá.Csak ne lepusztultat vegyél!

Nincs profilkép
#54 Kisdobos
2008-02-11 22:20:18

Jopek,biztosan nincs a 106-ba,de még a 108-ba sem.Tuti!

Nincs profilkép
#53 kisdobos
2008-02-11 22:17:37

Vám és környezetvédelmi dij nincs.Fuvar Németből most 2300-2500euró kb.1000km-ről.Márciusba drágul a fuvar.

Nincs profilkép
#52 robi
2008-02-11 22:17:29

szőcs jánost keresd /euro landtechnik/ németből hoz be nekem jó ismim

Nincs profilkép
#51 Jopek
2008-02-11 22:14:28

Előfordulhat,h a 108al keverem dolgoztam mind 2ön,de holnap +tudom az igazat.(emlékeim szerint a 106nak már van)Amúgy mindig is birtam a Rába motor hangját,pláne mikor neki küldted a lindét...

Nincs profilkép
#50 Kisdobos
2008-02-11 22:13:22

Ausztriába vette,szertartás ugyanaz,mint bárhonnan Eu-bol.Megveszed és hozod!Nehéz ott is jót kifogni,legjobb ha közvetítővel mész.Kicsit drágább,de segít alkudni,meg a fuvarba is.Külföldön érdekes módon érvényesíthetsz szavatosságot is,jobbára a kereskedésben vásároltra.Rengeteg hirdetést is találsz a neten.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

RZ-3 szárzúzót és alkatrészeket keresek
RZ-3 szárzúzót és alkatrészeket keresek

1.000 Ft

Pótkocsi Svan 18 t
Pótkocsi Svan 18 t

2.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]