Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Csavarkulcs #8346. hozzászólásáraSajna azzal főzünk amink van.
Igazából dombnak felfelé, hülye melegbe, rossz széliránnyal szokott elege, melege lenni, azért gondoltam talán segítene valamit.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólásáraSzerintem tegyél rá turbót, ne kínlódjon az a motor. Egy majdnem fele akkora turbós Merci motor a Rába motort megeszi. És nem egy szamovár.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólásáraNe,A csapágyat is összetöri,meg akkora szívással lesz,hogy mindent rá szív a hűtőre!Ki van az számolva,mennyi levegő kell a hűtésre!
Válasz medikus #8339. hozzászólásáraKülönösen nincs mechanikai sérülés. Viszont kicsit csapágyas volt.kapott új csapágyat ma... A meghajtó tengely és a dob között volt pici illesztési próbléma. De a hiba nem szünt meg, viszont feltünt hogy a másik fele is üt. Ebből az következik hogy a dob üt?és viszi magával a 2 csonkot is
Válasz Gumóka #8338. hozzászólásáraAzért kell kivenni a dobot,mert ha a csapágyakon fekszik,nem mutatja meg,hogy pl a közepe hol üt! Csak két vég között támasztva! De lehet elszakadt 2 csavar,és a tengelyvég azért üt! A sérülésnek meg beszerelt állapotban is láthatónak kell lennie,ha valóban felkapott valamit!
Válasz jambo #8334. hozzászólásáraNem emlékszem már rá, a dob széle és váz között mennyi hely van, de szerintem befér oda is az indikátor a ferde feletti takarólemezt kinyitva talán meg lehetne mérni.
Vagy más nincs, le kell venni a verőléceket.
Válasz Gumóka #8333. hozzászólásáraIgen,használtam ilyen mérőórát,jó dolog, csak talán még az a kérdés hogy a csonk, vagy a dob görbülhetett, azt viszont nem tudom házilag hogy lehetne biztosan kimérni
Válasz jambo #8332. hozzászólásáraIndikátororával kézzel hajtva ki kell mérni akkor a tengelyt és a szíjtárcsát is.
15E körül lehet kapni mágneses állvánnyal együtt, jó dolog, nekem is van.
Válasz Gumóka #8331. hozzászólásáraNem, külön lepróbáltam a variátort úgy hogy levettem a dob és a variátor közti szijat.Szójánál felvett vmit, posszant nagyot, de nem éreztem semmit, most néztem a dobon lévő szijtárcsát hogy üt, be rázza a dobvariátort, magát a gépet nem...
Sziasztok! Létezik hogy a 106os dobtengelye meggörbül, kőtöl Vagy valamitől? A gépet nem különösen rázza, a dobvariátort nagyon, de a dobon lévő szíjtárcsa üt 3-4 milit. Van valakinek tapasztalata ilyen hibával kapcsolatba?
Válasz R Sándor #8328. hozzászólásáraKöszönöm szépen! Azért kérdeztem mert van rajta egy lassító áttétel. Majd munka után átalakítom alsó meghajtásosra így akkor ez a lassítás ki lesz kerülve
Sziasztok! Információra lenne szükségem! Mekkora a fordulattal hajtja a dominátor az adaptereit? Egy oros 6011 adaptert építek át fortschritt ra, de az 540 el hajtja az adaptert. Ha emlékeim nem csalnak, a dominátor valamivel nagyobb fordulattal hajtja.
Üdv! Valaki kötött már be 106-ba rádiót? Ha igen honnan hozta be az állandó és gyújtás utáni áramot +testet? Van a fülkében bal oldalt egy bizti tábla. Esetleg onnan?
Sziasztok ! Érdeklődni szeretnék hogy lehet e még venni vagy esetleg gyártatni valahol rába motoros 106-oshoz sűrű cellás vízhűtőt ? vagy esetleg ki milyet ajánl bele ?
Válasz Anonimus82 #8312. hozzászólásáraAmiről kérdezed, hogy eladó-e az neked nem jó, vagy variátorostul kell cserélned.. de nemtudom, hogy úgy felszerelhető-e... már csak ránézésre is kicsi fogszámú a képen szereplő lánckerék.
Válasz zsati #8311. hozzászólásáraAmúgy köszönöm a képeket meg van már minden méret csak a tengely mérete hiányzik de mikor le lesz véve a variator meg lesz.
Válasz Anonimus82 #8308. hozzászólásáraAz teljesen mindegy!Neked máshogy kell kiszámolni!Az utóverő tengely fordulatát kell tudni,abból kell kiszámolni az áttételt!Azt a motor,és utóverő szíjtárcsa átmérőből ki tudod számolni!Ha az mondjuk 1200,akkor azt harmadolnod kell!!Akkor lesz 400 fordulatod!Érted?Ha nem,akkor mérd le a szíjtárcsa átmérőket!
Válasz medikus #8307. hozzászólásáraÉrtem amit mondasz tudom hogy az enyém fix lesz a tied meg nem volt értem csak te hová vited a variatort hogy elérd a ,,300" fordulatot egész kicsire és úgy volt annyi?
Válasz Anonimus82 #8306. hozzászólásáraOtt maradt a variátor! Neked mint írták,le kell venni mindkettőt,és fix fordulatot tudsz beállítani!A lánckerék áttétellel!
Válasz medikus #8290. hozzászólásáraÜdv úgy néz ki talán lesz egy nagy fogaskerék mint a tied volt a doblasitomhoz az volna a kérdésem én le kell vegyem mind a két variator hogy fel tudjam rakni így én nem tudom majd variálni a fordulatot nálad hogy emlékszel hogy érted el a kívánt fordulatot nagyon vagy kicsire volt vive?
Válasz medikus #8290. hozzászólásáraÜdv úgy néz ki talán lesz egy nagy fogaskerék mint a tied volt a doblasitomhoz az volna a kérdésem én le kell vegyem mind a két variator hogy fel tudjam rakni így én nem tudom majd variálni a fordulatot nálad hogy emlékszel hogy érted el a kívánt fordulatot nagyon vagy kicsire volt vive?
Válasz medikus #8290. hozzászólásáraÜdv úgy néz ki talán lesz egy nagy fogaskerék mint a tied volt a doblasitomhoz az volna a kérdésem én le kell vegyem mind a két variator hogy fel tudjam rakni így én nem tudom majd variálni a fordulatot nálad hogy emlékszel hogy érted el a kívánt fordulatot nagyon vagy kicsire volt vive?
8399 hozzászólás
Válasz jetta #8347. hozzászólásáraÉs ért valamit? Jobb lett a hűtés?
Válasz Csavarkulcs #8346. hozzászólásáraSajna azzal főzünk amink van.
Igazából dombnak felfelé, hülye melegbe, rossz széliránnyal szokott elege, melege lenni, azért gondoltam talán segítene valamit.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólásáraNyugodtan mi jd4650 lapátot tettünk rá semmi baja nem volt.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólásáraSzerintem tegyél rá turbót, ne kínlódjon az a motor. Egy majdnem fele akkora turbós Merci motor a Rába motort megeszi. És nem egy szamovár.
Válasz medikus #8344. hozzászólásáraÁtmérőbe ugyan akkora, csak egy lapáttal több van. Súlyra meg még a fele sincs.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólásáraNe,A csapágyat is összetöri,meg akkora szívással lesz,hogy mindent rá szív a hűtőre!Ki van az számolva,mennyi levegő kell a hűtésre!
Szerintetek?
Fel merjem rakni?
6 hengeres ifáé.
Válasz jambo #8341. hozzászólásáraNem hiszem, egy kialakítás beli különbség biztos van, a Rába tudtommal száraz perselyes.
Sziasztok! Mennyire nehéz meghüvelyezni 1 Rába motort? Nagyobb szaktudást igényel mint 1 mtz hüvelyezés?
Válasz medikus #8339. hozzászólásáraKülönösen nincs mechanikai sérülés. Viszont kicsit csapágyas volt.kapott új csapágyat ma... A meghajtó tengely és a dob között volt pici illesztési próbléma. De a hiba nem szünt meg, viszont feltünt hogy a másik fele is üt. Ebből az következik hogy a dob üt?és viszi magával a 2 csonkot is
Válasz Gumóka #8338. hozzászólásáraAzért kell kivenni a dobot,mert ha a csapágyakon fekszik,nem mutatja meg,hogy pl a közepe hol üt! Csak két vég között támasztva! De lehet elszakadt 2 csavar,és a tengelyvég azért üt! A sérülésnek meg beszerelt állapotban is láthatónak kell lennie,ha valóban felkapott valamit!
Válasz medikus #8336. hozzászólásáraIgazad van, a két tengelyvég külön van. Már régen tanultam kombájnozni
Válasz medikus #8336. hozzászólásáraTudom!
Válasz Gumóka #8335. hozzászólásáravagy ki kell venni komlett! A csonkok cserélhetők!
Válasz jambo #8334. hozzászólásáraNem emlékszem már rá, a dob széle és váz között mennyi hely van, de szerintem befér oda is az indikátor a ferde feletti takarólemezt kinyitva talán meg lehetne mérni.
Vagy más nincs, le kell venni a verőléceket.
Válasz Gumóka #8333. hozzászólásáraIgen,használtam ilyen mérőórát,jó dolog, csak talán még az a kérdés hogy a csonk, vagy a dob görbülhetett, azt viszont nem tudom házilag hogy lehetne biztosan kimérni
Válasz jambo #8332. hozzászólásáraIndikátororával kézzel hajtva ki kell mérni akkor a tengelyt és a szíjtárcsát is.
15E körül lehet kapni mágneses állvánnyal együtt, jó dolog, nekem is van.
Válasz Gumóka #8331. hozzászólásáraNem, külön lepróbáltam a variátort úgy hogy levettem a dob és a variátor közti szijat.Szójánál felvett vmit, posszant nagyot, de nem éreztem semmit, most néztem a dobon lévő szijtárcsát hogy üt, be rázza a dobvariátort, magát a gépet nem...
Válasz jambo #8330. hozzászólásáraNem csapágyas az a variátor?
108-nál mi cseréltük ez miatt a variátorcsapágyakat.
Sziasztok! Létezik hogy a 106os dobtengelye meggörbül, kőtöl Vagy valamitől? A gépet nem különösen rázza, a dobvariátort nagyon, de a dobon lévő szíjtárcsa üt 3-4 milit. Van valakinek tapasztalata ilyen hibával kapcsolatba?
Válasz R Sándor #8328. hozzászólásáraKöszönöm szépen! Azért kérdeztem mert van rajta egy lassító áttétel. Majd munka után átalakítom alsó meghajtásosra így akkor ez a lassítás ki lesz kerülve
Válasz t-16m #8325. hozzászólásáraa classok 90 százalék hogy 750 et forgnak a jondeere 500 at
Válasz lovasnorbi #8320. hozzászólásáraT-150 traktor vizhűtöt.
Válasz Elro820123 #8324. hozzászólásáraCsinálj! 3 lánckerék az egész!
Sziasztok! Információra lenne szükségem! Mekkora a fordulattal hajtja a dominátor az adaptereit? Egy oros 6011 adaptert építek át fortschritt ra, de az 540 el hajtja az adaptert. Ha emlékeim nem csalnak, a dominátor valamivel nagyobb fordulattal hajtja.
Sziasztok!Keresek doblassítót 106-hoz.Köszönöm!
Üdv! Valaki kötött már be 106-ba rádiót? Ha igen honnan hozta be az állandó és gyújtás utáni áramot +testet? Van a fülkében bal oldalt egy bizti tábla. Esetleg onnan?
Válasz lovasnorbi #8320. hozzászólásáraCsak rezet bele!
Válasz lovasnorbi #8320. hozzászólásáraSzerintem a Komáromban található kom-belt tud segíteni.
Sziasztok ! Érdeklődni szeretnék hogy lehet e még venni vagy esetleg gyártatni valahol rába motoros 106-oshoz sűrű cellás vízhűtőt ? vagy esetleg ki milyet ajánl bele ?
Válasz Anonimus82 #8318. hozzászólásáraCd-n biztos van!Szoktak hirdetni a gépkönyvek fórum témákban!Ott keresd!
Üdv valakinek nincs e véletlenül eladó claas dominator 88 alkatrész katalógus vagy hol lehetne beszerezni.
Válasz zsati #8316. hozzászólásáraAz ő gépén az utóverő közvetlen a cséplődobot hajtja, nem úgy mint nálad, hogy az alsó variátorról hajt a dobra...
Válasz shazi #8315. hozzászólásáraTökéletes működik.. A gyári fogaskerék méretekel megegyező...igen. írtam van eladó
Válasz Anonimus82 #8312. hozzászólásáraAmiről kérdezed, hogy eladó-e az neked nem jó, vagy variátorostul kell cserélned.. de nemtudom, hogy úgy felszerelhető-e... már csak ránézésre is kicsi fogszámú a képen szereplő lánckerék.
Válasz Anonimus82 #8312. hozzászólásáraSzia van belőle eladó is +36303153766
Válasz zsati #8311. hozzászólásáraAmúgy köszönöm a képeket meg van már minden méret csak a tengely mérete hiányzik de mikor le lesz véve a variator meg lesz.
Válasz zsati #8311. hozzászólásáraEladó?
Válasz Anonimus82 #8305. hozzászólására
Válasz medikus #8309. hozzászólásáraOk értem és köszönök mindent meg a türelmedet.
Válasz Anonimus82 #8308. hozzászólásáraAz teljesen mindegy!Neked máshogy kell kiszámolni!Az utóverő tengely fordulatát kell tudni,abból kell kiszámolni az áttételt!Azt a motor,és utóverő szíjtárcsa átmérőből ki tudod számolni!Ha az mondjuk 1200,akkor azt harmadolnod kell!!Akkor lesz 400 fordulatod!Érted?Ha nem,akkor mérd le a szíjtárcsa átmérőket!
Válasz medikus #8307. hozzászólásáraÉrtem amit mondasz tudom hogy az enyém fix lesz a tied meg nem volt értem csak te hová vited a variatort hogy elérd a ,,300" fordulatot egész kicsire és úgy volt annyi?
Válasz Anonimus82 #8306. hozzászólásáraOtt maradt a variátor! Neked mint írták,le kell venni mindkettőt,és fix fordulatot tudsz beállítani!A lánckerék áttétellel!
Válasz medikus #8290. hozzászólásáraÜdv úgy néz ki talán lesz egy nagy fogaskerék mint a tied volt a doblasitomhoz az volna a kérdésem én le kell vegyem mind a két variator hogy fel tudjam rakni így én nem tudom majd variálni a fordulatot nálad hogy emlékszel hogy érted el a kívánt fordulatot nagyon vagy kicsire volt vive?
Válasz medikus #8290. hozzászólásáraÜdv úgy néz ki talán lesz egy nagy fogaskerék mint a tied volt a doblasitomhoz az volna a kérdésem én le kell vegyem mind a két variator hogy fel tudjam rakni így én nem tudom majd variálni a fordulatot nálad hogy emlékszel hogy érted el a kívánt fordulatot nagyon vagy kicsire volt vive?
Válasz medikus #8290. hozzászólásáraÜdv úgy néz ki talán lesz egy nagy fogaskerék mint a tied volt a doblasitomhoz az volna a kérdésem én le kell vegyem mind a két variator hogy fel tudjam rakni így én nem tudom majd variálni a fordulatot nálad hogy emlékszel hogy érted el a kívánt fordulatot nagyon vagy kicsire volt vive?
Válasz seravadasz #8302. hozzászólásáraSajnos az asztal 4,50 elég lett volna nekem a 3,90 de még nem aratam vele mert ünnepek előtt vásároltam
Hogy bírja a szecskázót? 450 vagy 390 -es asztal van előtte?Válasz Anonimus82 #8301. hozzászólására
Válasz seravadasz #8300. hozzászólásáraNem Mercedes 165 L
Válasz Anonimus82 #8299. hozzászólásáraperkins motor van benne?