Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR410.85 FtUSD391.7 FtCHF442.28 FtGBP492.61 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Hypolit #8243. hozzászólásáraA láda tengely fordulatát csak a jeladóval/nem tudom van nincs benne gyárilag? de ha van is, biztos nem jó/ lehet mérni, vagy van más módja is?
Válasz Hypolit #8244. hozzászólásáraCsutka, csuhé, szár darabok, levél. Szinte a lemez tetőig megtelik /ha későn veszi észre/. Utána egy fél pótkocsival kilehet belőle kaparni!
Válasz dzsánni #8241. hozzászólásáraA szalmaláda fordulat fix 220 mérni kell és a motortérben az adagolónál a gázkar állításával kell növelni a motor fordulatát addig míg a ládafordulat jó nem lesz.némileg változhat a fordulat ha nagyon kopottak a szíjak és túlságosan beülnek a szíjtárcsába.
Válasz Hypolit #8239. hozzászólásáraMajd megnézem,és rakok fel képet, most nem tudom pontosan a gumilap állapotát. A ládák fordulatát lehet állítani? Vagy annak állandó az áttétele? Esetleg búza vágásra más átmérőjű ékszíjtárcsa való? A fordulatszám mérő jeladók nem igazán műkődnek.
Válasz dzsánni #8238. hozzászólásáraA kabócának valóban nincs semmi köze. Mi is anélkül vágtunk hoaszú éveken keresztűl. Csak a kukoricában van gond vele?
Üdv mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget/szakmai tanácsot/ kérni! Rokonom vett egy 106-os dominátort kb 2éve.A gond az, hogy kukorica aratáskor a szalmarázó ládák állandóan megtelnek csutkával. Már felújjította a lemez részeket, de a hiba maradt. Ékszíj nem csúszik.Szalma továbbító karok/ a ládák fölött/ első évben nem is voltak rajta, az eladó szerint ő igy dolgozott, az csak búza aratáskor kell.Várom a hozzá értő válaszokat, vagy esetetleg tel. számot aki tudna segíteni. Köszönöm
Válasz Tomi.. #8230. hozzászólásáraJó lesz az akkor, ha az MTZ is kb annyival fordul, de tényleg ki kell próbálni!
(2056nál jártam már úgy, hogy kilyukadt a cső, tűszúrásnyi lyuk, akkor kellett 10et tekerni, egy egyenesbe forgatáshoz, szóval a régi orbitod már kicsit ki volt...)
Válasz Tomi.. #8228. hozzászólásáraPróbáld meg menetben, de szerintem kígyózás lesz, nem tudod finoman korrigálni a kormányt. 4-5 fordulat reális lehet, ha jó.
Válasz A.I. #8226. hozzászólásáraPont azért kérdezem,mert tudom, hogy eddig szar volt. Viszont fogalmam nincsen,hogy mikor jó. Azért egy kormányfordulaton belül végállásba fordul a kerék,az egy kicsit túl jó nem?
Válasz Tomi.. #8225. hozzászólásáraHát hallod, van vagy tizenx éve, hogy nem ültem 106ban, de a 10 az nekem soknak tűnik! Szerintem 3-4 max ütközéstől ütközésig, de lehet az az 1 és egy darab fordulat a jó!
Válasz medikus #8219. hozzászólásáraÜdv! Ma kicseréltem az orbitot. Működik. Viszont egyik végállásból a másikba 1 és háromnegyed kormányfordulat alatt fordulnak a kerekek. Szerintem valami nem frankó.
Vélemény?
Sziasztok.
A kérdésem az lenne hogy a 106-osomra vettem egy összecsukhatós oros kuki asztalt.
Hogyan tudnám működtetni az összecsukás és szétnyitást
A motolla vezérlővel tudom működtetni de az csak 1 írányú vezérlő
Válasz Tomi.. #8210. hozzászólásáraNem kell kibelezni!Két imbusz csavar rögzíti az orbitra!(arról a szögletes vasról beszélek,amibe a bekötések mennek!)
Üdv urak!
Úgy néz ki feladta az orbitom a harcot.
Egyik pillanatról a másikra olyan könnyű lett tekerni a kormányt,mintha nem lenne rajta kerék. Gondoltam most az igazi,csak a föld végén kb százszor oda vissza kellett tekerni mire valami lett. Aztán ürítéskor alapjáraton forgott magától komótosan. A kérdés,hogy lehet-e ezt helyettesíteni valami nem olyan drága másikkal?
Válasz Szmuti #8206. hozzászólásáraItt most azt kell megtalálni,mitől melegszik!Azért kellene nyomást mérni,a nyomó ágban,működtetés nélkül!Olyankor max 5-6? bár nyomás lehet.Ha több,akkor fékezi valami,amitől melegedhet az olaj!
Válasz Gepi #8205. hozzászólásáraNekem az elettromos vezérlő tömbön a mérőpontjára van téve nyomásmérőóra. Bent van a fülébe. 180 az alap nyomás
De mikor meleg akkor 160 bár csak
8399 hozzászólás
Válasz barazdabetyar. #8245. hozzászólásáraGondolom akkor a szíjtárcsa is rendellenesen hamarabb felmelegszik.
Válasz Hypolit #8244. hozzászólásáraA verőlécek közzé be vannak téve a lemezek
Válasz Hypolit #8243. hozzászólásáraA láda tengely fordulatát csak a jeladóval/nem tudom van nincs benne gyárilag? de ha van is, biztos nem jó/ lehet mérni, vagy van más módja is?
Válasz Hypolit #8244. hozzászólásáraCsutka, csuhé, szár darabok, levél. Szinte a lemez tetőig megtelik /ha későn veszi észre/. Utána egy fél pótkocsival kilehet belőle kaparni!
Válasz dzsánni #8238. hozzászólásáraCsúszik az a szíj.Annó nekem is volt ilyen.Üresen még nem de ahogy telik,kezd csúszni.
Válasz Hypolit #8243. hozzászólásáraA láda egész csutkával vagy csutkadarabokkal telik meg egyébként? A dob takarólemezek bevannak szerelve?
Válasz dzsánni #8241. hozzászólásáraA szalmaláda fordulat fix 220 mérni kell és a motortérben az adagolónál a gázkar állításával kell növelni a motor fordulatát addig míg a ládafordulat jó nem lesz.némileg változhat a fordulat ha nagyon kopottak a szíjak és túlságosan beülnek a szíjtárcsába.
Válasz Bécó #8240. hozzászólásáraIgen! csak kukoricát vág /vágna/ vele.
Válasz Hypolit #8239. hozzászólásáraMajd megnézem,és rakok fel képet, most nem tudom pontosan a gumilap állapotát. A ládák fordulatát lehet állítani? Vagy annak állandó az áttétele? Esetleg búza vágásra más átmérőjű ékszíjtárcsa való? A fordulatszám mérő jeladók nem igazán műkődnek.
Válasz dzsánni #8238. hozzászólásáraA kabócának valóban nincs semmi köze. Mi is anélkül vágtunk hoaszú éveken keresztűl. Csak a kukoricában van gond vele?
Válasz dzsánni #8238. hozzászólásáraA szalmaláda fordulatot ellenőriztétek? Teljes gázon járatva kukorica asztallal együtt 220 fordulat /perc.A ládák fölötti gumi lapokból lévő ponyva rendben van?
Üdv mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget/szakmai tanácsot/ kérni! Rokonom vett egy 106-os dominátort kb 2éve.A gond az, hogy kukorica aratáskor a szalmarázó ládák állandóan megtelnek csutkával. Már felújjította a lemez részeket, de a hiba maradt. Ékszíj nem csúszik.Szalma továbbító karok/ a ládák fölött/ első évben nem is voltak rajta, az eladó szerint ő igy dolgozott, az csak búza aratáskor kell.Várom a hozzá értő válaszokat, vagy esetetleg tel. számot aki tudna segíteni. Köszönöm
Válasz medikus #8238. hozzászólásáraDehogy volt jó! De hozzászoktam.
Most meg furcsa.
Válasz Tomi.. #8235. hozzászólásáraAmikor 10-et tekertél rajta az jó volt?
Válasz A.I. #8236. hozzászólásáraA hajóskapitány kiképzés meg volt pár év alatt. Most jön a romboló.
Válasz Tomi.. #8235. hozzászólásáraMeg kell szokni, hogy már nem kell annyit tekerni rajta, mint a kerekes kúton egy kupa vízért!
Válasz medikus #8234. hozzászólásáraJó hát! Vagy nem. És átrendezem a környék tájelemeit.
Válasz Gumóka #8229. hozzászólásáraJóóóóóóó lesz az!
Válasz Tomi.. #8232. hozzászólásáraCsak óvatosan!
Válasz A.I. #8231. hozzászólásáraKicsit felszárad megpróbálom milyen gyorsan haladni. Így elsőre majdnem bontottam a pajtát. Kössz a választ!
Válasz Tomi.. #8230. hozzászólásáraJó lesz az akkor, ha az MTZ is kb annyival fordul, de tényleg ki kell próbálni!
(2056nál jártam már úgy, hogy kilyukadt a cső, tűszúrásnyi lyuk, akkor kellett 10et tekerni, egy egyenesbe forgatáshoz, szóval a régi orbitod már kicsit ki volt...)
Válasz Gumóka #8229. hozzászólásáraÉn is ettől félek. Most próbáltam az Mtz-t, az is 1,5 alatt fordul el.
Válasz Tomi.. #8228. hozzászólásáraPróbáld meg menetben, de szerintem kígyózás lesz, nem tudod finoman korrigálni a kormányt. 4-5 fordulat reális lehet, ha jó.
Válasz A.I. #8226. hozzászólásáraPont azért kérdezem,mert tudom, hogy eddig szar volt. Viszont fogalmam nincsen,hogy mikor jó. Azért egy kormányfordulaton belül végállásba fordul a kerék,az egy kicsit túl jó nem?
Válasz A.I. #8226. hozzászólásáraSzerintem jó az!
Válasz Tomi.. #8225. hozzászólásáraHát hallod, van vagy tizenx éve, hogy nem ültem 106ban, de a 10 az nekem soknak tűnik! Szerintem 3-4 max ütközéstől ütközésig, de lehet az az 1 és egy darab fordulat a jó!
Válasz A.I. #8224. hozzászólásáraVolt vagy tíz biztos.
Válasz Tomi.. #8222. hozzászólásáraMennyi volt az előzővel?
Válasz Tomi.. #8222. hozzászólásáraLehet kicsi az orbit!Keveset szállít!
Válasz medikus #8219. hozzászólásáraÜdv! Ma kicseréltem az orbitot. Működik. Viszont egyik végállásból a másikba 1 és háromnegyed kormányfordulat alatt fordulnak a kerekek. Szerintem valami nem frankó.
Vélemény?
Válasz Zerge #8220. hozzászólásáraMotolla ki be tologatóval.
Sziasztok.
A kérdésem az lenne hogy a 106-osomra vettem egy összecsukhatós oros kuki asztalt.
Hogyan tudnám működtetni az összecsukás és szétnyitást
A motolla vezérlővel tudom működtetni de az csak 1 írányú vezérlő
Válasz Tomi.. #8215. hozzászólásáraMa hirdetnek Mtz orbitot!!A képekről azonosíthatod!
Válasz Zsolty 79 #8217. hozzászólásáraA szervó 80 literes?
azért nézd meg mert az mtz hány literes meg a 106 ,a 106 80literes ,az mtz meg több mind de te tudod
Válasz Tomi.. #8215. hozzászólására
Válasz medikus #8214. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!
Válasz Tomi.. #8212. hozzászólásáraAz alján az a kerek rész,Ne legyen Vastagabb,mélyebb!hosszra ugyan akkora legyen!
Válasz Tomi.. #8212. hozzászólásáraVidd magaddal a rosszat,és egy akkora méretút vegyél!De van az alján számozás is!
Válasz medikus #8211. hozzászólásáraOk! És van valami paraméter,amire figyelni kell az orbitnál?
Válasz Tomi.. #8210. hozzászólásáraNem kell kibelezni!Két imbusz csavar rögzíti az orbitra!(arról a szögletes vasról beszélek,amibe a bekötések mennek!)
Válasz medikus #8209. hozzászólásáraArra az 5 centis szelep vagy mire gondolsz? Ki kell belezni?
Válasz Tomi.. #8208. hozzászólásáraMtz orbit!Danfosst vegyél!A csatlakozót 2 csavarral meg át teszed!én anno így csináltam!nem volt 40!
Üdv urak!
Úgy néz ki feladta az orbitom a harcot.
Egyik pillanatról a másikra olyan könnyű lett tekerni a kormányt,mintha nem lenne rajta kerék. Gondoltam most az igazi,csak a föld végén kb százszor oda vissza kellett tekerni mire valami lett. Aztán ürítéskor alapjáraton forgott magától komótosan. A kérdés,hogy lehet-e ezt helyettesíteni valami nem olyan drága másikkal?
Válasz Szmuti #8206. hozzászólásáraItt most azt kell megtalálni,mitől melegszik!Azért kellene nyomást mérni,a nyomó ágban,működtetés nélkül!Olyankor max 5-6? bár nyomás lehet.Ha több,akkor fékezi valami,amitől melegedhet az olaj!
Válasz Gepi #8205. hozzászólásáraNekem az elettromos vezérlő tömbön a mérőpontjára van téve nyomásmérőóra. Bent van a fülébe. 180 az alap nyomás
De mikor meleg akkor 160 bár csak
Válasz medikus #8204. hozzászólásáraÜzemmelegen
Válasz Szmuti #8201. hozzászólásáraMérj nyomást a nyomó ágban,üresjáratban!
Válasz Gepi #8202. hozzászólásáraVatta zsír új és ez már a 2ik 4év alatt
Válasz Szmuti #8201. hozzászólásáraNekem ez szivattyú gyanús. Használt vagy új szivattyút vettél?