Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.69 Ft USD 396.2 Ft CHF 437.45 Ft GBP 497.51 Ft

Fórum

Vélemények a Claas Dominator 106 kombájnról

Létrehozta: Vendég , 2008-02-10 22:40:47

Kedvencekhez Segítség

8399 hozzászólás
#6249 balisimson
2013-08-07 11:51:20

Válasz #6250. hozzászólásra

Az tuti, akkor még nagyobb a bukta. smile sweatdrop De multkor arattam nagyon meredeket, azt mondta a faszi hogy amit el lehet vetni azt le is lehet aratni....smile smile

#6248 medikus
2013-08-07 11:45:29

Válasz #6249. hozzászólásra
Szépen el is szakítaná a féltengelyt!!!smile tonguep

#6247 balisimson
2013-08-07 09:49:08

Válasz #6248. hozzászólásra

A végén az még fel is akarják bálázni, smile lol Ezt itt nagyon tudnám értékelni az biztos, Itt régen az 516 osok borulgattak, bár azt megtudom érteni. Már gondoltam a kis 514-esre dupla kereket kéne rakni. smile smile

#6246 (Claastra)
2013-08-07 00:27:17

én is hegyi ember vagyok de ez nem semmihttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1aWRH_hM59U

Nincs profilkép
#6245 dobó+
2013-08-06 23:30:24

Válasz #6243. hozzászólásra

Kétirányú munkahenger át tud ereszteni . az eggyik munkatérből a másikba hibás vagy kopott karmantyúnál .

#6244 jonny 6930
2013-08-06 22:24:53

Válasz #6243. hozzászólásra
A munkahengerbol nem fog kifelé folyni az olaj ha átereszt nekem is ez volt a gond hidegen ment, melegen már nehezen kicseréltem a gyuruket és okés lett.

#6243 jozef19
2013-08-06 22:07:54

Válasz #6242. hozzászólásra

Hidegen már a 120 se emeli fel az asztalt,csak mozdit rajta...

Nincs profilkép
#6241 norbika2
2013-08-06 22:01:31

Én is a tömbre gondolok berohadva nincs mert eddig ment a munka hengert is kizárnám mert akkor folyatna kifelé tömbre gondolok vagy passz szivattyú szerintem nem mert a töbi hidralika jó

Nincs profilkép
#6240 dobó+
2013-08-06 21:56:58

Válasz #6241. hozzászólásra

Több helyen is lehet probléma .
Az első egy olajnyomás mérés lenne kb 100 bár van a munkahengernél.
Aztán mérnék eggyet a vezérműtömb előtt és után azt hiszem ott van is csatlakozási pont.
Ha a nyomások rendben vannak akkor még lehet hibás a munkahenger és a dugattyu karmantyúja el van szakadva és a hideg (sűrűbb ) olaj még bírja működtatni de a meleg már nem..
Az üritőt több ponton is lehet zsírozni nyitott és zárt állapotban de ez csak egy dolog ettől nem javul meg.

Nincs profilkép
#6239 norbika2
2013-08-06 21:33:48

Sziasztok valaki megtudná mondani mi lehet a baj ha meleg az olaj nagyon nehezen nyit ki az ürítő csiga csak kifelé vissza könnyen megy hideg jó de melegen szörnyű előre is köszike.

#6238 jozef19
2013-08-05 22:07:39

Mindenki nyaral?Van még szecskázó,utánverö tengely,dobkosarak,szalmaládák...

Nincs profilkép
#6237 Ferjol
2013-07-27 20:42:18

Én sem párban cseréltem. Így is nagyon fájt az ára egy tengelynek is.

Nincs profilkép
#6236 pumi
2013-07-25 14:09:45

Válasz #6236. hozzászólásra

Nem kell párban cserélni.

#6235 landinis06
2013-07-24 18:45:23

Válasz #6235. hozzászólásra

Mi kb 3 éve vettünk első és hátsót is facsapágyakkal a kombeltnél, akkor ott volt a legolcsóbb.

#6234 feri6
2013-07-22 22:07:36

Válasz #6235. hozzászólásra

és párban kell cserélni, eredeti új facsapágyakkal együtt.
kite 100 assal olcsóbb axitól.

Nincs profilkép
#6233 Ferjol
2013-07-22 21:19:04

Mi lehet az oka annak, hogy eltört a szalmarázó hátsó tengelye? Annyi látszik, hogy már félig el lehetett repedve már régebb óta. Egy vagyon az ára.

#6232 Mf-es
2013-07-22 12:06:34

Válasz #6233. hozzászólásra

Takarítzsd ki az utóverő dobot.

Nincs profilkép
#6231 V Roland
2013-07-22 08:11:10

Helloka . itt vajdasagban nem igazan tudok talalni senkit aki meg tudna csinalni.smile mad mi remegtetheti be azt szeretnem en megtudni.

#6230 Ádám Zoltán
2013-07-22 06:35:55

Válasz #6231. hozzászólásra

az előző kombájnunknak ez volt a baja a remegéstől eltört a két variátort össze fogató kazánlemez is majd a hátamegül kiszakadt a lemezcsapágyház.

egymegoldás van: felujítás több helyen csinálják kb 180 ezer utánna meg se mozdul

Nincs profilkép
#6229 V Roland
2013-07-21 23:57:26

A szij 3 evet birt ki. Mar ki vetuk a bitert hatha ut a tengej a dobot mindent at neztunk de apro rezgesek maradnak .smile hammer

#6228 jozef19
2013-07-21 23:02:04

Válasz #6229. hozzászólásra

A szijat is eszi,vagy majd azt csak késöbb...

Nincs profilkép
#6227 V Roland
2013-07-21 22:31:18

hello. 106 os Dominatornak a dob varijatorja allandoan rezeg. tud e valaki segitenismile hammer

#6225 jamo
2013-07-16 21:55:17

Üdv!

Árvakelésű napraforgó tányérját beledrarálja a tartályba. Azzal mit lehet kezdeni? Itt ott van foltokba a területen. Nem vészes, ami nagyobb folt azt inkább kikerülöm de amikor csak 3-4 szál van a gépszélességben akkor kár otthagyni a búzát. A zöld tányér viszont rosszul mutat a tartályban és a vizét is megnyomja gondolom.

#6224 medikus
2013-07-16 16:50:08

Hogy lehet kivenni a jobb oldali féltengelyt? Mit kell levenni?

Nincs profilkép
#6223 dobó+
2013-07-14 08:41:57

Sziasztok felénk esik az eső pár napja és kissebb javításokat csinálunk.
Esetleg valakinek nincsen fülkébe való ventillátora ?
A forgórész tengelyét megette az idő és a por .

#6222 jozef19
2013-07-13 22:40:12

Válasz #6223. hozzászólásra

Délelött levágtam 6ha ami nem volt füves,utána a másik táblában a füvesebb részen a felvonó kuplungja lefüstölt,akkor derült ki,hogy a bedobók vezérlése rossz helyen van....

#6221 (Claastra)
2013-07-13 22:30:31

Válasz #6222. hozzászólásra

mikor tudod beüzemelni?

#6220 jozef19
2013-07-13 22:28:21

Válasz #6221. hozzászólásra

Teljes káosz,a bedobó vezérlés gyári állapotban volt rossz helyen,neki nyomta a felvonó hengerének aminek lefüstölt a kuplungja,de már a francia is ezzel kinlódott...

#6218 jozef19
2013-07-13 22:16:40

Válasz #6214. hozzászólásra

Van erröl rajz is,de a kompresszor a ventilátor bekapcsolása után a két nyomáskapcsolón keresztül kap csak áramot...

#6217 (Claastra)
2013-07-13 20:16:51

Válasz #6214. hozzászólásra

Szerintem van egy gáznyomás gomba is valahol,ha nincs gáz nem kapcsolhat be a kompresszor azt se hagyd ki a rendszerből

Nincs profilkép
#6216 Ferjol
2013-07-13 17:51:24

Már kezdem érteni a lényegét. Megveszem a relét, érdemes lenne a kompresszor elé is tenni egyet.

Nincs profilkép
#6215 dobó+
2013-07-13 16:36:49

Válasz #6216. hozzászólásra

Igen Az egyik az a főáramkör ezt kapcsolja rá a relé a motorra. A másik valószínű hogy vékonyabb vezeték a vezérlő szál ez vezérli a relét .

Nincs profilkép
#6214 Ferjol
2013-07-13 15:55:59

Az normális, hogy két olyan szél is megy a relére amibe áram van?

#6213 jamo
2013-07-13 14:17:06

Válasz #6214. hozzászólásra

vegyél relét mert össze fog égni a kapcsolód, az nem bír akkora áramot. És lehet hogy a vezeték keresztmetszet is vékonyabb kapcsolótól akkor ha az túlmelegszik szétéghet az egész köteg vagy neadjIsten a kombájnod is lángra kaphat. smile scared

Nincs profilkép
#6212 Ferjol
2013-07-13 14:11:42

Sziasztok! Villamossági problémám van. A klímakompresszor állandóan áramot kap, akkor is ha gyújtás van. A klímás azt mondta, hogy csak akkor szabad neki kapni ha a ventillátort felkapcsolom.Megtaláltam azt a szálat ami hátra megy a klíma hűtőhöz, ez csak akkor kap áramot ha a ventillátort felkapcsoltam. Arra gondoltam, hogy ezt a szálat elhozom a kompresszorhoz is. Nem csinálok vele semmi bajt?
A másik probléma, hogy a klímahűtőnél lévő két ventillátor nem működött. Össze volt rohadva egy relé teljesen hiába próbáltam pucolni nem lett jó. Az lenne a kérdésem, hogy mi a szerepe ennek a relének? Négy szál ment bele: egyikben állandóan áram van, egy test, a kapcsolótól jövő vezeték amiben akkor van áram, ha felkapcsolom a ventillátort, és a ventillátorokhoz menő vezeték. Én összekötöttem egy biztosítékon keresztül a kapcsolótól jövő vezetékkel a ventillátorok pozitív szálát. Így működik. Szerintetek maradhat így vagy vennem kell új relét a tartójával és visszacsinálni az egészet? Köszönöm a válaszokat!

#6211 medikus
2013-07-11 21:37:59

Válasz #6212. hozzászólásra
Ma nekem is összeállt! Letérdelt,csak hátra felé!Eltört a könyöktengely mellet a hátsóhíd!Utána meg a dobszíj szállt szét,és hazajöttünk,mára ez elég is lesz!

Nincs profilkép
#6210 dobó+
2013-07-10 22:14:34

Ma összeált a gép és le is vágtunk kb 3 hektár tritikálét amikor elkezdett a ferdefelhordó zörögni.
Ez nem lehet igaz fellazulva találtuk az eggyik oldali láncot.
Jobban megvizsgáltuk és kiderült hogy az uj dob kicsúszott a csapágyazásból.
Hazajöttünk és levettük a vágóasztalt kivettük a dobot és a tengely a dobból kihúzhatósmile cursingsmile cursingsmile cursing
Persze a tengelyt mindkét oldalt megesztergálta a csapágytartó.
Esztergályost kerestünk azonnalra felhegesztettük az esztergályos leszedte és beszúrta a zégergyűrűk helyét.
Okulásként írom hogy az új alkatrészen minden csavart mindenki ellenőrízen le mert ez le volt kontrázva de meghúzva nem smile cursing
Ezt leszámítva jó a gép szép tisztán dolgozik és a tarlón sem a kalászban sem a földön nem hagy szemet. Elég jóra sikerült a beállítás .

#6209 medikus
2013-07-10 06:19:50

Válasz #6210. hozzászólásra
Rendben! Már begyűjtöttem egy másikat! Ez végére fordítva jó lesz a kertben,majd a bab felfut rá!smile thumbupcool

#6208 jozef19
2013-07-09 23:25:17

Válasz #6206. hozzászólásra

Bocsi be voltam havazva,nincs elfelejtve...

#6207 jozef19
2013-07-09 23:23:42

Válasz #6207. hozzászólásra

Nálam csak 350 akciósan...

#6206 Szeni
2013-07-09 22:06:01

Válasz #6206. hozzászólásra

Igen, ugyanaz a lényege, csak nekem nem volt ilyen szétnyomató célszerszámom, és nem is volt időm valami olyasmit kitalálni és legyártani,de a célnak bőven megfelelt a két lapovas.

Nincs profilkép
#6205 dobó+
2013-07-09 20:48:16

Válasz #6205. hozzászólásra

Egyszer megkérdeztem a lépcsős variátornak az árát és segre ültem smile cursing
Valami 300000-ért akartak adni 2 tárcsát.
De rá ne szóljak 4 éve csináljuk a cserélgetést és azótta nem szakad a szíj.
Ídén meg csinálunk doblassítót is de előbb a kalászos menjen le az a kb 20 heki.

#6204 medikus
2013-07-09 20:40:58

Válasz #6200. hozzászólásra
Te is ugyan ezt csinálod, csak kúpos vasdarabokkal! Itt meg egy csavarral támasztja ki a tárcsát hogy ne menjen összébb.

#6203 Mf-es
2013-07-09 06:48:46

Válasz #6202. hozzászólásra

Ha évente cserélgeti a szíjat,akkor tegyen rá lépcsős variátort.

#6202 Szeni
2013-07-08 22:34:03

Válasz #6203. hozzászólásra

Milyen szerszámról?

Nincs profilkép
#6201 dobó+
2013-07-08 22:23:14

Válasz #6202. hozzászólásra

A szerszámról egy képet tudsz felrakni?
Ez nagyon érdekes és jó ötlet.

#6200 Szeni
2013-07-08 22:18:48

Válasz #6201. hozzászólásra

Na, ha évente cserélgeted, akkor meg pláne nem úgy csinálnám.Felvariálod, figyeled az alsó tárcsát, és egy picit vissza. Az alsó tárcsa agyrésze lyukacsos, ott lehet látni a belső tárcsa agyát is. Na oda be kell faragni kicsit kúposra két laposvasat, és egymással szemben beütni, h. ne hagyja összemenni a két fél tárcsát. Ekkor álló motornál elengeded az olajnyomást a felső tárcsán, ész széttolod. Ezek után simán cserélhető a szíj.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Ne csak főzeléket készíts a lencséből!
Ne csak főzeléket készíts a lencséből!
A fehérjékben gazdag hüvelyes remekül megállja a helyét a főételekben és a...
Gazdálkodási Napló vezetés online
Gazdálkodási Napló vezetés online
A Nébih eGN rendszerrel kapcsolatos tapasztalatok. Előnyök és nehézségek.
Europa HDK 25 soros tárcsás vetőgép
Europa HDK 25 soros tárcsás vetőgép

1.000.000 Ft

Használt Gumicsizma PVC Esőkabát
Használt Gumicsizma PVC Esőkabát

1.000 Ft

1188 John Deere kombájn
1188 John Deere kombájn

5.000.000 Ft

MBP 6,5 tonnás billentős pótkocsi
MBP 6,5 tonnás billentős pótkocsi

1.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]