Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A végén az még fel is akarják bálázni, Ezt itt nagyon tudnám értékelni az biztos, Itt régen az 516 osok borulgattak, bár azt megtudom érteni. Már gondoltam a kis 514-esre dupla kereket kéne rakni.
Válasz #6243. hozzászólásra
A munkahengerbol nem fog kifelé folyni az olaj ha átereszt nekem is ez volt a gond hidegen ment, melegen már nehezen kicseréltem a gyuruket és okés lett.
Én is a tömbre gondolok berohadva nincs mert eddig ment a munka hengert is kizárnám mert akkor folyatna kifelé tömbre gondolok vagy passz szivattyú szerintem nem mert a töbi hidralika jó
Több helyen is lehet probléma .
Az első egy olajnyomás mérés lenne kb 100 bár van a munkahengernél.
Aztán mérnék eggyet a vezérműtömb előtt és után azt hiszem ott van is csatlakozási pont.
Ha a nyomások rendben vannak akkor még lehet hibás a munkahenger és a dugattyu karmantyúja el van szakadva és a hideg (sűrűbb ) olaj még bírja működtatni de a meleg már nem..
Az üritőt több ponton is lehet zsírozni nyitott és zárt állapotban de ez csak egy dolog ettől nem javul meg.
Sziasztok valaki megtudná mondani mi lehet a baj ha meleg az olaj nagyon nehezen nyit ki az ürítő csiga csak kifelé vissza könnyen megy hideg jó de melegen szörnyű előre is köszike.
Árvakelésű napraforgó tányérját beledrarálja a tartályba. Azzal mit lehet kezdeni? Itt ott van foltokba a területen. Nem vészes, ami nagyobb folt azt inkább kikerülöm de amikor csak 3-4 szál van a gépszélességben akkor kár otthagyni a búzát. A zöld tányér viszont rosszul mutat a tartályban és a vizét is megnyomja gondolom.
Sziasztok felénk esik az eső pár napja és kissebb javításokat csinálunk.
Esetleg valakinek nincsen fülkébe való ventillátora ?
A forgórész tengelyét megette az idő és a por .
Délelött levágtam 6ha ami nem volt füves,utána a másik táblában a füvesebb részen a felvonó kuplungja lefüstölt,akkor derült ki,hogy a bedobók vezérlése rossz helyen van....
Teljes káosz,a bedobó vezérlés gyári állapotban volt rossz helyen,neki nyomta a felvonó hengerének aminek lefüstölt a kuplungja,de már a francia is ezzel kinlódott...
vegyél relét mert össze fog égni a kapcsolód, az nem bír akkora áramot. És lehet hogy a vezeték keresztmetszet is vékonyabb kapcsolótól akkor ha az túlmelegszik szétéghet az egész köteg vagy neadjIsten a kombájnod is lángra kaphat.
Sziasztok! Villamossági problémám van. A klímakompresszor állandóan áramot kap, akkor is ha gyújtás van. A klímás azt mondta, hogy csak akkor szabad neki kapni ha a ventillátort felkapcsolom.Megtaláltam azt a szálat ami hátra megy a klíma hűtőhöz, ez csak akkor kap áramot ha a ventillátort felkapcsoltam. Arra gondoltam, hogy ezt a szálat elhozom a kompresszorhoz is. Nem csinálok vele semmi bajt?
A másik probléma, hogy a klímahűtőnél lévő két ventillátor nem működött. Össze volt rohadva egy relé teljesen hiába próbáltam pucolni nem lett jó. Az lenne a kérdésem, hogy mi a szerepe ennek a relének? Négy szál ment bele: egyikben állandóan áram van, egy test, a kapcsolótól jövő vezeték amiben akkor van áram, ha felkapcsolom a ventillátort, és a ventillátorokhoz menő vezeték. Én összekötöttem egy biztosítékon keresztül a kapcsolótól jövő vezetékkel a ventillátorok pozitív szálát. Így működik. Szerintetek maradhat így vagy vennem kell új relét a tartójával és visszacsinálni az egészet? Köszönöm a válaszokat!
Válasz #6212. hozzászólásra
Ma nekem is összeállt! Letérdelt,csak hátra felé!Eltört a könyöktengely mellet a hátsóhíd!Utána meg a dobszíj szállt szét,és hazajöttünk,mára ez elég is lesz!
Ma összeált a gép és le is vágtunk kb 3 hektár tritikálét amikor elkezdett a ferdefelhordó zörögni.
Ez nem lehet igaz fellazulva találtuk az eggyik oldali láncot.
Jobban megvizsgáltuk és kiderült hogy az uj dob kicsúszott a csapágyazásból.
Hazajöttünk és levettük a vágóasztalt kivettük a dobot és a tengely a dobból kihúzható
Persze a tengelyt mindkét oldalt megesztergálta a csapágytartó.
Esztergályost kerestünk azonnalra felhegesztettük az esztergályos leszedte és beszúrta a zégergyűrűk helyét.
Okulásként írom hogy az új alkatrészen minden csavart mindenki ellenőrízen le mert ez le volt kontrázva de meghúzva nem
Ezt leszámítva jó a gép szép tisztán dolgozik és a tarlón sem a kalászban sem a földön nem hagy szemet. Elég jóra sikerült a beállítás .
Igen, ugyanaz a lényege, csak nekem nem volt ilyen szétnyomató célszerszámom, és nem is volt időm valami olyasmit kitalálni és legyártani,de a célnak bőven megfelelt a két lapovas.
Egyszer megkérdeztem a lépcsős variátornak az árát és segre ültem
Valami 300000-ért akartak adni 2 tárcsát.
De rá ne szóljak 4 éve csináljuk a cserélgetést és azótta nem szakad a szíj.
Ídén meg csinálunk doblassítót is de előbb a kalászos menjen le az a kb 20 heki.
Na, ha évente cserélgeted, akkor meg pláne nem úgy csinálnám.Felvariálod, figyeled az alsó tárcsát, és egy picit vissza. Az alsó tárcsa agyrésze lyukacsos, ott lehet látni a belső tárcsa agyát is. Na oda be kell faragni kicsit kúposra két laposvasat, és egymással szemben beütni, h. ne hagyja összemenni a két fél tárcsát. Ekkor álló motornál elengeded az olajnyomást a felső tárcsán, ész széttolod. Ezek után simán cserélhető a szíj.
8399 hozzászólás
Válasz #6250. hozzászólásra
Az tuti, akkor még nagyobb a bukta. De multkor arattam nagyon meredeket, azt mondta a faszi hogy amit el lehet vetni azt le is lehet aratni....
Válasz #6249. hozzászólásra
Szépen el is szakítaná a féltengelyt!!!
Válasz #6248. hozzászólásra
A végén az még fel is akarják bálázni, Ezt itt nagyon tudnám értékelni az biztos, Itt régen az 516 osok borulgattak, bár azt megtudom érteni. Már gondoltam a kis 514-esre dupla kereket kéne rakni.
én is hegyi ember vagyok de ez nem semmihttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1aWRH_hM59U
Válasz #6243. hozzászólásra
Kétirányú munkahenger át tud ereszteni . az eggyik munkatérből a másikba hibás vagy kopott karmantyúnál .
Válasz #6243. hozzászólásra
A munkahengerbol nem fog kifelé folyni az olaj ha átereszt nekem is ez volt a gond hidegen ment, melegen már nehezen kicseréltem a gyuruket és okés lett.
Válasz #6242. hozzászólásra
Hidegen már a 120 se emeli fel az asztalt,csak mozdit rajta...
Válasz #6241. hozzászólásra
Zsirmérgezés...
Én is a tömbre gondolok berohadva nincs mert eddig ment a munka hengert is kizárnám mert akkor folyatna kifelé tömbre gondolok vagy passz szivattyú szerintem nem mert a töbi hidralika jó
Válasz #6241. hozzászólásra
Több helyen is lehet probléma .
Az első egy olajnyomás mérés lenne kb 100 bár van a munkahengernél.
Aztán mérnék eggyet a vezérműtömb előtt és után azt hiszem ott van is csatlakozási pont.
Ha a nyomások rendben vannak akkor még lehet hibás a munkahenger és a dugattyu karmantyúja el van szakadva és a hideg (sűrűbb ) olaj még bírja működtatni de a meleg már nem..
Az üritőt több ponton is lehet zsírozni nyitott és zárt állapotban de ez csak egy dolog ettől nem javul meg.
Sziasztok valaki megtudná mondani mi lehet a baj ha meleg az olaj nagyon nehezen nyit ki az ürítő csiga csak kifelé vissza könnyen megy hideg jó de melegen szörnyű előre is köszike.
Mindenki nyaral?Van még szecskázó,utánverö tengely,dobkosarak,szalmaládák...
Én sem párban cseréltem. Így is nagyon fájt az ára egy tengelynek is.
Válasz #6236. hozzászólásra
Nem kell párban cserélni.
Válasz #6235. hozzászólásra
Mi kb 3 éve vettünk első és hátsót is facsapágyakkal a kombeltnél, akkor ott volt a legolcsóbb.
Válasz #6235. hozzászólásra
és párban kell cserélni, eredeti új facsapágyakkal együtt.
kite 100 assal olcsóbb axitól.
Mi lehet az oka annak, hogy eltört a szalmarázó hátsó tengelye? Annyi látszik, hogy már félig el lehetett repedve már régebb óta. Egy vagyon az ára.
Válasz #6233. hozzászólásra
Takarítzsd ki az utóverő dobot.
Helloka . itt vajdasagban nem igazan tudok talalni senkit aki meg tudna csinalni. mi remegtetheti be azt szeretnem en megtudni.
Válasz #6231. hozzászólásra
az előző kombájnunknak ez volt a baja a remegéstől eltört a két variátort össze fogató kazánlemez is majd a hátamegül kiszakadt a lemezcsapágyház.
egymegoldás van: felujítás több helyen csinálják kb 180 ezer utánna meg se mozdul
A szij 3 evet birt ki. Mar ki vetuk a bitert hatha ut a tengej a dobot mindent at neztunk de apro rezgesek maradnak .
Válasz #6229. hozzászólásra
A szijat is eszi,vagy majd azt csak késöbb...
hello. 106 os Dominatornak a dob varijatorja allandoan rezeg. tud e valaki segiteni
Válasz #6227. hozzászólásra
Arasd le külön.
Üdv!
Árvakelésű napraforgó tányérját beledrarálja a tartályba. Azzal mit lehet kezdeni? Itt ott van foltokba a területen. Nem vészes, ami nagyobb folt azt inkább kikerülöm de amikor csak 3-4 szál van a gépszélességben akkor kár otthagyni a búzát. A zöld tányér viszont rosszul mutat a tartályban és a vizét is megnyomja gondolom.
Hogy lehet kivenni a jobb oldali féltengelyt? Mit kell levenni?
Sziasztok felénk esik az eső pár napja és kissebb javításokat csinálunk.
Esetleg valakinek nincsen fülkébe való ventillátora ?
A forgórész tengelyét megette az idő és a por .
Válasz #6223. hozzászólásra
Délelött levágtam 6ha ami nem volt füves,utána a másik táblában a füvesebb részen a felvonó kuplungja lefüstölt,akkor derült ki,hogy a bedobók vezérlése rossz helyen van....
Válasz #6222. hozzászólásra
mikor tudod beüzemelni?
Válasz #6221. hozzászólásra
Teljes káosz,a bedobó vezérlés gyári állapotban volt rossz helyen,neki nyomta a felvonó hengerének aminek lefüstölt a kuplungja,de már a francia is ezzel kinlódott...
Válasz #6220. hozzászólásra
itthol van már
Válasz #6214. hozzászólásra
Van erröl rajz is,de a kompresszor a ventilátor bekapcsolása után a két nyomáskapcsolón keresztül kap csak áramot...
Válasz #6214. hozzászólásra
Szerintem van egy gáznyomás gomba is valahol,ha nincs gáz nem kapcsolhat be a kompresszor azt se hagyd ki a rendszerből
Már kezdem érteni a lényegét. Megveszem a relét, érdemes lenne a kompresszor elé is tenni egyet.
Válasz #6216. hozzászólásra
Igen Az egyik az a főáramkör ezt kapcsolja rá a relé a motorra. A másik valószínű hogy vékonyabb vezeték a vezérlő szál ez vezérli a relét .
Az normális, hogy két olyan szél is megy a relére amibe áram van?
Válasz #6214. hozzászólásra
vegyél relét mert össze fog égni a kapcsolód, az nem bír akkora áramot. És lehet hogy a vezeték keresztmetszet is vékonyabb kapcsolótól akkor ha az túlmelegszik szétéghet az egész köteg vagy neadjIsten a kombájnod is lángra kaphat.
Sziasztok! Villamossági problémám van. A klímakompresszor állandóan áramot kap, akkor is ha gyújtás van. A klímás azt mondta, hogy csak akkor szabad neki kapni ha a ventillátort felkapcsolom.Megtaláltam azt a szálat ami hátra megy a klíma hűtőhöz, ez csak akkor kap áramot ha a ventillátort felkapcsoltam. Arra gondoltam, hogy ezt a szálat elhozom a kompresszorhoz is. Nem csinálok vele semmi bajt?
A másik probléma, hogy a klímahűtőnél lévő két ventillátor nem működött. Össze volt rohadva egy relé teljesen hiába próbáltam pucolni nem lett jó. Az lenne a kérdésem, hogy mi a szerepe ennek a relének? Négy szál ment bele: egyikben állandóan áram van, egy test, a kapcsolótól jövő vezeték amiben akkor van áram, ha felkapcsolom a ventillátort, és a ventillátorokhoz menő vezeték. Én összekötöttem egy biztosítékon keresztül a kapcsolótól jövő vezetékkel a ventillátorok pozitív szálát. Így működik. Szerintetek maradhat így vagy vennem kell új relét a tartójával és visszacsinálni az egészet? Köszönöm a válaszokat!
Válasz #6212. hozzászólásra
Ma nekem is összeállt! Letérdelt,csak hátra felé!Eltört a könyöktengely mellet a hátsóhíd!Utána meg a dobszíj szállt szét,és hazajöttünk,mára ez elég is lesz!
Ma összeált a gép és le is vágtunk kb 3 hektár tritikálét amikor elkezdett a ferdefelhordó zörögni.
Ez nem lehet igaz fellazulva találtuk az eggyik oldali láncot.
Jobban megvizsgáltuk és kiderült hogy az uj dob kicsúszott a csapágyazásból.
Hazajöttünk és levettük a vágóasztalt kivettük a dobot és a tengely a dobból kihúzható
Persze a tengelyt mindkét oldalt megesztergálta a csapágytartó.
Esztergályost kerestünk azonnalra felhegesztettük az esztergályos leszedte és beszúrta a zégergyűrűk helyét.
Okulásként írom hogy az új alkatrészen minden csavart mindenki ellenőrízen le mert ez le volt kontrázva de meghúzva nem
Ezt leszámítva jó a gép szép tisztán dolgozik és a tarlón sem a kalászban sem a földön nem hagy szemet. Elég jóra sikerült a beállítás .
Válasz #6210. hozzászólásra
Rendben! Már begyűjtöttem egy másikat! Ez végére fordítva jó lesz a kertben,majd a bab felfut rá!
Válasz #6206. hozzászólásra
Bocsi be voltam havazva,nincs elfelejtve...
Válasz #6207. hozzászólásra
Nálam csak 350 akciósan...
Válasz #6206. hozzászólásra
Igen, ugyanaz a lényege, csak nekem nem volt ilyen szétnyomató célszerszámom, és nem is volt időm valami olyasmit kitalálni és legyártani,de a célnak bőven megfelelt a két lapovas.
Válasz #6205. hozzászólásra
Egyszer megkérdeztem a lépcsős variátornak az árát és segre ültem
Valami 300000-ért akartak adni 2 tárcsát.
De rá ne szóljak 4 éve csináljuk a cserélgetést és azótta nem szakad a szíj.
Ídén meg csinálunk doblassítót is de előbb a kalászos menjen le az a kb 20 heki.
Válasz #6200. hozzászólásra
Te is ugyan ezt csinálod, csak kúpos vasdarabokkal! Itt meg egy csavarral támasztja ki a tárcsát hogy ne menjen összébb.
Válasz #6202. hozzászólásra
Ha évente cserélgeti a szíjat,akkor tegyen rá lépcsős variátort.
Válasz #6203. hozzászólásra
Milyen szerszámról?
Válasz #6202. hozzászólásra
A szerszámról egy képet tudsz felrakni?
Ez nagyon érdekes és jó ötlet.
Válasz #6201. hozzászólásra
Na, ha évente cserélgeted, akkor meg pláne nem úgy csinálnám.Felvariálod, figyeled az alsó tárcsát, és egy picit vissza. Az alsó tárcsa agyrésze lyukacsos, ott lehet látni a belső tárcsa agyát is. Na oda be kell faragni kicsit kúposra két laposvasat, és egymással szemben beütni, h. ne hagyja összemenni a két fél tárcsát. Ekkor álló motornál elengeded az olajnyomást a felső tárcsán, ész széttolod. Ezek után simán cserélhető a szíj.