Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Olyan, hogy forgásvisszajelzőkkel hogy állsz? Mert szecskázóé kéne, sőtt az összes mert mindegyik vacakol szinte. Olyat ismersz, aki ezekhez ért és rendbe is tudja tenni!
pontosan 95foknál kapcsol álltalában a kocsikban. És az egy dízelnél már sok. Pl ennek a rába motornak olyan 85 fok körül van az üzemi hőmérséklet 95 foknál meg ha már dudál az bőven jó!
De ha 5 ropiba van nálad lehet visszatérünk még rá!
Hol is vagy Te helyileg? Én B-A-Z Encs
Gondolom a forr pont dudára gondolsz?
Az már szerintem egyiken se müködik sajnos, az a baj kérdeztem az axiálban és mondtak rá 35ezret de személyautó ventilátor hőgombáját fogom beletenni!
Úgy látom porondon van ismételten a 106-os betegség, a vízmelegítés!
Nekünk is bajos volt a víz melegítése sokáig.
Jó tanács nehogy úgy járjatok mind mi ne a legbonyolúltabb dologgal kezdjetek mert mi is hengerfej pakolás felújítás síkolás, vízpumpa hűtő kitakarítatt töltés előszabályzó csere előtöltés beállít és végül a hőfok óra volt a rossz, ja persze az adót cseréltük elsőként! Tudom ajánlani az MTZ hagyományos műszer beszerelését és azzal megnézni mit mutat egy meleg napon munka közben!
Írtátok kicsi a hűtő ennek a motornak volt 105-ünk is érdekes az abszolúlt igénytelen volt ilyen téren!?
Az a baj a nagyobb ventilátor lapáttal,hogy azáltal hogy nagyobb a lapát, több pelyvát szív a maszkra,amitől nehezebben is tisztul meg,vagy átszívja a maszkon, bele a hűtőbe!
Az enyém sem melegedik. lehet azért mert mindig fagyálló volt rajta? persze nagy meló elött hűtőtakarítás magasnyomású mosóval(max80bar)járó motorral reggel, mire kiérek megszárad. mindig a portól dugul el a hűtő. kisebb melóknál (5ha/nap)van úgy, hogy 5-6nap után takarítom.meg sok mindentől függ:pl:szélirány megamikor kezd felkúszni a vízhőfok a mezőn,k mindig megnézem a "lepkefogót" RÁBA motorom van
Tavaly vettük a gépet ,1 éves axiáltól vásárolt hűtő volt benne.Azzal melegedett szinte alig lehetett aratni vele.Kivettük belőle s elvittük Erdőkertesre a hűtőjavítóba.Szétszedték és nem nagyon volt belülről semmi.Azt mondták hogy ez egy utángyártott román hűtő .Természetesen továbbra is fennált a melegedés.Az eredeti hűtőjét is elhoztuk azért az előző gazdájától, amit egy dróttal már szétszurkált.Mert ugye járó motornál kell azt piszkálni.Alapát meg persze hogy elkapta a drótot.Na mindegy. Megcsináltattuk .Szétszedték kitisztitották meg levakítottak 2 sejtet.
Az idén már nem melegedett.
Válasz #5874. hozzászólásra
Az a baja hogy eleve kevés a víz a renszerben!!A 35 liter a110 lovas IFA motrot hűti,annak elég.Kellene még 20 liter,meg annak való hűtő.
ügy mondom Hogy én is ütán gyártötat vetem nekem sem vált be. De ami benne volt gyári azt kitakritatam az egészet 70ezer volt minden uj rajta de ugyan ugy melegszik!!!!!
Köszönöm a segicséget meg óldodót a probléma . a gomb be volt kapcsolva azt tudtam hogy csak egy biztonság zár.A katogást igen lehetett hallani.Ma szét szettem leszetem mind a két mágnest anyi volt a baja hogy az egyikből hányzott a golyó a másikból meg egy tüszelep hiányzott. ma össze is raktam és működik .Nincs valakinek eladó magtartályba lévö kis csigák.
a tekercsek, ha kapnak áramot, és jók, akkor kattogniuk kell füllel hallhatóan közelről. azt, hogy áramot kapnak hogy mérted? a gép vázához képest, vagy a két érintkezője között. Nem mindegy!! szerintem a lindekarban lévő kapcsoloval lesz gond mert két tekercs ritkán lesz rossz egyszerre.
Válasz #5852. hozzászólásra
Áramot kap a tekercs,de esetleg szakadt!Mérd meg egy ohm mérővel,vagy külön vezetéken vigyél áramot a két szélső kivezetésre.Ha nem szakadt akkor szikrázik az érintkezéskor a vezeték!
8399 hozzászólás
Válasz #5899. hozzászólásra
Az valóban sokat jelent,ha a kefe is jól zár..
Válasz #5898. hozzászólásra
Abból is van minden,a TSZ-ben valamikor ilyeneket csináltam...
Válasz #5891. hozzászólásra
Átszívhatja,mivel a t150 hűtő cellán átmegy.A domi hűtő meg eldugulna.Amúgy a maszkon van egy rongy.
Olyan, hogy forgásvisszajelzőkkel hogy állsz? Mert szecskázóé kéne, sőtt az összes mert mindegyik vacakol szinte. Olyat ismersz, aki ezekhez ért és rendbe is tudja tenni!
Válasz #5896. hozzászólásra
Fagyálló meg 1bar nyomás van a hütöben igy jön ki a 107,a gombára ha jól emlékszem 105 van irva.Az enyémet most bontom,Szolnok mellett vagyok..
pontosan 95foknál kapcsol álltalában a kocsikban. És az egy dízelnél már sok. Pl ennek a rába motornak olyan 85 fok körül van az üzemi hőmérséklet 95 foknál meg ha már dudál az bőven jó!
De ha 5 ropiba van nálad lehet visszatérünk még rá!
Hol is vagy Te helyileg? Én B-A-Z Encs
Válasz #5894. hozzászólásra
Nálam csak 5 ropi és jó,amire gondolsz az azért nem jó mert 100 fok alatt kapcsol,ez meg 107...
Gondolom a forr pont dudára gondolsz?
Az már szerintem egyiken se müködik sajnos, az a baj kérdeztem az axiálban és mondtak rá 35ezret de személyautó ventilátor hőgombáját fogom beletenni!
Válasz #5892. hozzászólásra
Van azon egy másik hömérö is gyárilag...
Sziasztok!
Úgy látom porondon van ismételten a 106-os betegség, a vízmelegítés!
Nekünk is bajos volt a víz melegítése sokáig.
Jó tanács nehogy úgy járjatok mind mi ne a legbonyolúltabb dologgal kezdjetek mert mi is hengerfej pakolás felújítás síkolás, vízpumpa hűtő kitakarítatt töltés előszabályzó csere előtöltés beállít és végül a hőfok óra volt a rossz, ja persze az adót cseréltük elsőként! Tudom ajánlani az MTZ hagyományos műszer beszerelését és azzal megnézni mit mutat egy meleg napon munka közben!
Írtátok kicsi a hűtő ennek a motornak volt 105-ünk is érdekes az abszolúlt igénytelen volt ilyen téren!?
Válasz #5889. hozzászólásra
Az a baj a nagyobb ventilátor lapáttal,hogy azáltal hogy nagyobb a lapát, több pelyvát szív a maszkra,amitől nehezebben is tisztul meg,vagy átszívja a maszkon, bele a hűtőbe!
Válasz #5883. hozzászólásra
Én már mondtam többször is,hogy belül a cellák tele vannak rozsda törmelékkel,de csak lesnek...
Válasz #5888. hozzászólásra
Meg a ventilátorlapát don kombájné,nagyobb a felülete,több levegőt szállít.Szerintem már fent van,lapozz vissza.
HA neked igy van és jó akkor fényképezd le és ted fel hadnézem meg a bekötést meg mindent köszike
Válasz #5865. hozzászólásra
Tegyél T-150-es hűtőt,mellé egy mtz hűtőt 2 lada ventilátorral,oda vissza forgathatósra.Nekem nem melegszik.
Az enyém sem melegedik. lehet azért mert mindig fagyálló volt rajta? persze nagy meló elött hűtőtakarítás magasnyomású mosóval(max80bar)járó motorral reggel, mire kiérek megszárad. mindig a portól dugul el a hűtő. kisebb melóknál (5ha/nap)van úgy, hogy 5-6nap után takarítom.meg sok mindentől függ:pl:szélirány megamikor kezd felkúszni a vízhőfok a mezőn,k mindig megnézem a "lepkefogót" RÁBA motorom van
Kellemes ünnepeket és jó pihenést kívánok minden kedves fórum hozzászólónak !
Ha érdekel valakit. A Hűtőjavító műhely honlapja.
Tavaly vettük a gépet ,1 éves axiáltól vásárolt hűtő volt benne.Azzal melegedett szinte alig lehetett aratni vele.Kivettük belőle s elvittük Erdőkertesre a hűtőjavítóba.Szétszedték és nem nagyon volt belülről semmi.Azt mondták hogy ez egy utángyártott román hűtő .Természetesen továbbra is fennált a melegedés.Az eredeti hűtőjét is elhoztuk azért az előző gazdájától, amit egy dróttal már szétszurkált.Mert ugye járó motornál kell azt piszkálni.Alapát meg persze hogy elkapta a drótot.Na mindegy. Megcsináltattuk .Szétszedték kitisztitották meg levakítottak 2 sejtet.
Az idén már nem melegedett.
Válasz #5878. hozzászólásra
40 fokban sem?!! Milyen motoros?Mert általában 30 fokig mind bírja, meg kukiban,ott biztos nem melegszik!
Válasz #5872. hozzászólásra
Válasz #5872. hozzászólásra
Válasz #5861. hozzászólásra
Miböl gondolod hogy nem ?Nem is ismersz !
A mink egyáltalán nem melegszik mióta az eredeti hűtőt Erdőtarcsán szétszedettük .
Válasz #5874. hozzászólásra
Az a baja hogy eleve kevés a víz a renszerben!!A 35 liter a110 lovas IFA motrot hűti,annak elég.Kellene még 20 liter,meg annak való hűtő.
Nem maszektól vettem én, még elötte dolgoztam rajta mint kombányos, 2007-be vettem én
Válasz #5874. hozzászólásra
mikor vetted ezt a kombájnt,nem az axiálon keresztül?
ügy mondom Hogy én is ütán gyártötat vetem nekem sem vált be. De ami benne volt gyári azt kitakritatam az egészet 70ezer volt minden uj rajta de ugyan ugy melegszik!!!!!
Válasz #5865. hozzászólásra
A gyári hűtőt honnan sikerült venned,én tavaly vettem után gyártottat ,de meg bántam
Van képed hogyaan és hovaés hajtás??
igenVálasz #5870. hozzászólásra
Moderálta: Balu3 (18885) 2012-12-22 22:33:03
Válasz #5869. hozzászólásra
Csodák nincsenek,meg az oroszok se a spájzban...
Válasz #5865. hozzászólásra
A lepkefogód tiszta mindig?Egyébként is kevés levegőt tud beszívni a ventilátor!Tegyél fel elszívót,trabant turbina csodákra képes.
Válasz #5865. hozzászólásra
Akkor itt a vége...
Gázolaj szűrő csere sem rossz tők forro motoron tűzó napon
Válasz #5864. hozzászólásra
Mint a Komar moped,joó ha van,de jobb ha nincs...
Új hütö van benne új viz szívatyú a gyári hűtő szét forrasztása javítása után is fór csómó pénz és mérgelődés és mégsem jó!!!!!!!!!!!!!
Mit szóltok 1 vízpumpa cseréhez,vagy a hőkicserélő vízcsap elzáráshoz,persze 40 fokban,tűzőnapon,fél3h -kor.Tök melegítő programok!
Válasz #5862. hozzászólásra
Már hárman vagyunk...a hütönek a belseje is lehet rosssz...
Én sajnos szereltem, meg szokásos hütö fújás átkozom is aki meg gyártotta
Válasz #5859. hozzászólásra
Te sem szereltél még, búza aratás közepette,délután fél 3h-kor 40 fokban a motor térben fejjel lefele semmit?.:)
Moderálta: Balu3 (18885) 2012-12-22 21:51:11
Válasz #5859. hozzászólásra
Aki 15 évig nem szerette az hova csatlakozzon???
Sziasztok! Facebook-on csináltam CLAAS DOMINATOR 106 csoportot,ha rákerestek tudtok csatlakozni.Már aki szereti a CD 106-ot !!
Köszönöm a segicséget meg óldodót a probléma . a gomb be volt kapcsolva azt tudtam hogy csak egy biztonság zár.A katogást igen lehetett hallani.Ma szét szettem leszetem mind a két mágnest anyi volt a baja hogy az egyikből hányzott a golyó a másikból meg egy tüszelep hiányzott. ma össze is raktam és működik .Nincs valakinek eladó magtartályba lévö kis csigák.
Válasz #5856. hozzászólásra
Igen, az egy biztonsági zár lenne amúgy is... vagy mi...
Válasz #5855. hozzászólásra
A linde kapcsoló is ritkán romlik el úgy hogy egyik irányba se dolgozzon! Vagy le van kapcsolva a linde kapcsoló is,a mellette lévő kapcsolóval!
Válasz #5852. hozzászólásra
a tekercsek, ha kapnak áramot, és jók, akkor kattogniuk kell füllel hallhatóan közelről. azt, hogy áramot kapnak hogy mérted? a gép vázához képest, vagy a két érintkezője között. Nem mindegy!! szerintem a lindekarban lévő kapcsoloval lesz gond mert két tekercs ritkán lesz rossz egyszerre.
Válasz #5852. hozzászólásra
Áramot kap a tekercs,de esetleg szakadt!Mérd meg egy ohm mérővel,vagy külön vezetéken vigyél áramot a két szélső kivezetésre.Ha nem szakadt akkor szikrázik az érintkezéskor a vezeték!
Válasz #5852. hozzászólásra
Nincs esetleg levakítva az a rendszer? Közcsavarnál például?
Válasz #5851. hozzászólásra
igen áramot kap a tekercs.már három éve vettem a gépet.sajnos nem müködöt rajta most azért is szeretném megcsinálni.