Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szerinted működik benne? Kipróbáltam a forrpont jelző gombát, sajnos nem kapcsol! De ide is közcsavarral bele teszek egy személyautó ventilátor gombát az úgy is 95fok felet kapcsolja a ventit akkor már nagy a baj ha egy RÁBA motorba 95 fok a víz!
Lenne egy kérdésem az én gépemen nincs egy hete hogy elszakatak a vizpumpa ékszijai és cseréltem őket optibeltre. A tól kezdve melegedett rendesen még a hűtő is kilikatt a nagy nyomástól. Rájötünk hogy lazulnak a szijak utánhúz és megint,ma újra elszakattak miért van ez.
Az MTZ mechanikus olajnyomás műszer már benne van!
Hidegen melegen 4 az olajnyomás! Azzal nincs baj!
De ez nem csak nyáron melegedet műszer szerint ugye!
Ez amit írtam a héten történt a műszer csere, de úgy hogy előző nap még vágtam kukoricát egész nap az elektromos műszerrel had ne mondjam milyen kínnal!
Este 10-ig vágtam és esete is meleget mutatott! Másnap bele a mechanikus műszer és nyomhattam neki és mondom 80 fok volt a vége a víznek! Szóval ez már tuti műszer!
Veszek egy műszert bontva. Úgy szeretném megcsinálni, hogy mérjen a mechanikus is meg az elektromos is!
Csinálok még egy kiállást az összekötő csövön!
És arról se feledkezz meg hogy most 20 fokkal hüvösebb van mint a nyári foróságban!!!!! a DOMINATOR az mindig nyáron szokott melegedni!!! De egy rossz műszer is össze vissza tud neked jelezni.. Ha már bekötöttél egy orosz mechanikus órát a viz höfok méréshez akkor barkácsolhatnál egyet az olaj nyomáshoz is..Hogy nehogy úgy jáej mint én az elektromos-hunyorgós órával..Jó kis teknika lesz egy kis orosz hadi anyaggal föl turbózva!!De hidd el megéri!!!
Megoldódott a motor melegedésem!
Ugye írtam, hogy hűtő tiszta, átfolyás tökéletes benne, vízszivattyú új, hengerfej felújítva síkolva, csúcsok beállítva, maradt még a töltés előszabályzó meg is lett mérve ELCOM táskával valójában nem húzott rá + 10fokot, jó cseréljük ki kicserélve, és mindig melegszik a motor!
Mi maradt utoljára? A műszer! MTZ hagyományos barometrikus műszer! Láss csodát 80 fok a víz akár, hogy toltam neki nem ment feljebb!
De, hogy mi ment benne tönkre vagy nem is a műszer? Hőgomba az ki lett cserélve! Mi kavarhat be neki vagy?
Én CO val felhegesztettem és leköszörültem méretre a csigák közepétöl a kopást végig és tökéletes lett már legalább 350 ha vágtam vele és most újra látszik rajt a kopás,de mégegyszer nem fogom levenni hanem a helyén fogom felrakni és megigazitom flexel és hadmenyen tovább.A felujitás nagyon drága és nem ér annyit mint amit kérnek érte.
Ilyet még nem csináltam és nem is láttam.
De öntvényt már hegesztettem és két technológia létezik amit használtam.
Az egyiknél öntvénypálcával dolgoztunk és csak nagyon rövid 1 cm-es varratokat raktunk ennek a lényege hogy kicsi a hőbevitel és nem repedezik az öntvény.
A másik technika hogy kb 500 fokra kell hevíteni az öntvényt és öntvénypálcával hegeszteni mint a sima vasat.
Nem lesz olcsó a pálca de az uj fosztóhenger ára nagyon horor!
Mivel nem két öntvénydarabot kell összehegeszteni ezért én kipróbálnám azt hogy egy öntvénypálcás varatot csinálnék kis hőbevitellel az 1-es változat szerint és aztán sima pálcával felhizlalnám Esetleg erre még egy réteg kemény felrakó pálcával rámennék.
De ezt ki kellene próbálni mert az öntvényés az öntvénypálca találkozásánál lesz a leggyengébb a varrat és lehet az egész ki fog szakadni terheléskor.
Köszi,ez az.Még egy fontos kérdésem lenne.Tudom h. itt a fórumon van több ember is,aki látott már heggesztőt. Az a problémám,h. a törő hengerek az orrcsiga mögött közvetlen meg vannak kopva,és nem nagyon akar a szár megindulni hátrafelé a hengerek között.Fel kellene hegeszteni a taréjok kezdetét kb 4-5 cm-es részen.A kérdés az,h. milyen technológiával (előmelegítés stb )és milyen pálcával? Köszi.
Most jut eszembe,lenne egy kérdésem.Az Oros 6011-es csőtörő asztalon a törőhenger-párt elejét lehet összefelé hézagolni.Tud erről a hézagolásról valaki hivatalos gyári utasítást??????
A ferdefelhordó rak terményből egy gátat a dob elé.Ezt megtapogathatod,ha leveszed a felső dobajtót.Az újabb 106-osokon már nem síklemez van a kőgyűjtőn,hanem ennek a gátnak megfelelő ,kb 10 cm-re feldomboruló fedél.Így nem tud gátat rakni a ferde,és amit átdob ezen a lemezen,az biztosan rámegy a dobra,és nem jön vissza.Nekem ez a lemez nem volt meg,és visszahordta a ferde a forgót,és fel is tekerte a felső tengelyre.Jó anyagban úgy megszedte magát,h.úgy füstölt,azt hittem kigyúl az egész . Akkor kerítettem ezt a lemezt,és azóta nem horda vissza a ferde.Ha felül visszahord a ferde,akkor beesik az anyag (a kuki)a lánc közé,és átugraszthatja a szemet.
Eddig a kőgyűjtő egy lemezlappal volt lezárva és gabonára mindig levágtuk a hegesztéseket.
De idén szabadon hagytuk ugy gondoltuk ugyis tele megy kukival és kész.De azt hiszem ezt itt olvastam valakitől.
Miért kérdezed?
Sziasztok !
Van egy kis üzemanyagellátási gondom.
A gép megy lehet is vele dolgozni de nem széppen duruzsol hanem mint a helikopter dohog.
A csöveket szűrőket átnéztem és rendben vannak.
A motor jól indul csak mintha nem lenne teljesítménye.
Ha felpumpálom az ac val akkor sem jobb.
Lehet adagoló vagy porlasztó hiba?
Tavaj volt cserélve porlasztócsúcs és eddig jó is volt.
Na emberek ma cseperékelt az eső és karbantartási napot tartottunk!
A lánc valóban laza volt csak ahogy egymásra futottak a lécek nagyon megfeszültek. Ki kellett venni 1 szemet és mostmár széppen fut.
A féltengely hüvelyt is kicseréltük pedig nagyon féltünk tőlle.De széppen levettük a kereket és gurulós bakra ráengedtük a hajtóművet. a művelet kb 3om órába telt mert nem találtunk imbuszkulcsot
De a legjobb hogy a hüvely cseréje és a zégergyürü pótlása kb fél perc
Okulásul írom hogy aki hasonló hibával küzd az ne kinlódjon mert később nagyon drága lesz a javítás ideiglenesen mi egy bilinccsel rögzítettük a hüvelyt hogy ne csusszon el de néha mégis elmozdult.
A sok mozgástól és darálástól a hüvelyből a fele bordát a féltengely kiesztergálta és a féltengely is sérült de csak minimálisan.
Az egéssz egy 100 ft-os zégergyűrű eltörésével indult és akár féltengelycseréig fajulhatott volna
Attól hogy a lengődob megemelkedik,nem kellene átugrani.Régen jártam így 514-el,a régi laza lánccal semmi baja nem volt,az újjal meg átugrált.A régi lánc még most is el van rakva!Én úgy szoktam beállítani hogy annyit húzok rajta, hogy a felső sort megtudjam emelni a lécekről!
Oké de épp ez az hogy nem laza!
Tiszta új láncok és egyszerre lettek cserélve a fogaskerekekkel.
Lehet tul sok volt alatta az anyag és megemelte elől a forgó dobot ami esetleg annyira megemelkedett hogy tudott lépni egy fogat a lánc?
Mert a lánc alap esetben annyira feszes hogy alig tudom megmozdítani.
Érdekes ez a lánc de holnap kiderül mi a hiba mert addig nem nyugszok amíg rá nem jövök az tuti.
Te ember a doghézagnak mi köze van a ferdelánc átugrásához, azért ugrott át mert laza volt beugrott egy csutka vagy kicsi cső a lánc meg a kerék közé azért ment el egyet!!!!!!!
Van egy kis dilemmám!
A ferdefelhordó lánca valami miatt elcsúszott elugrott egy fogat az egyik oldalon.
Véleményem szerint azért mert kicsi a dobhézagom .
A dobhézagot eddig mindig oda raktuk ahol volt de sajnos kivételnél nem jegyeztük meg a kosár melyik lyukban volt felfüggesztve elől.
Most találomra a felsőben van de így kb 4 centi a hézag elől és kb1,5 centi hátul teljesen felhuzva.
Nagyon jól lemorzsolja a szemet de félek emiatt a felhordólánc elugorhat megint az extrém terheléstől mivel ott bent feltorlódhat az anyag.
Mekkora hézagra kellene hivatalosan beállítani és azt hanyadik lécnél mérjem?
Nagyon jó,gratula lehet még szükség lesz rá nekünk, is. Idén elment 650-el úgy ahogy, kevés tört szem volt, de azért volt,főleg a szárazabb dombos részeken, de átadáskor "elcsúszott" hála Istennek. Amúgy ment a kis 85-ös mint a "távirat"
Ismerős Mi most a pár hektár kukoricánkat egy 30 literes kannával vágtam, az volt a tank az 512-es tetején, így hiba nélkül ment, rendes tankkal csak szívtunk, pedig levettük és ki is mostuk, de a búvárcsövet nem szedtük ki még.
A mai nap egy elátkozott nap volt! Két zsír új asztalmeghajtó szíj szakadt el egyszerre kb 200 métert vágott és kuka!
Az ok ismeretlen sajnos. visszaraktam a kopottakat és azzal ment egész nap.
A gond csak akkor van ha nagyon tolom neki akkor néha megcsúszik.
3-om napja szivatott egy érdekes hiba a gép beleált egy darabba és vágott egy-két fordulót majd ledadogott felácézom megy 10 métert fullad a gép.
Visszafujom a csövet a tankba és felpumpálom megint és megy megint 1-2 kört ujra dadog.
Ez kissebb nagyobb szünetekkel tart 3-om napja.
Ma délután hazamentünk és szétkaptam az egéssz üzemanyag rendszert mert az idegtől már szétrobbantunk!
Az összes szűrőt kicseréltük a csöveket árfuvattuk a tankot leeresztettük és a hibát nem találtuk!
És akkor eszembe jutott a buvárcső ami a tankból kicsavarható.
Huzom kifelé és látom valami fehét van a végén !
Egy madzag volt a végén egy görccsel.
Széppen felszívta a madzagot a cső és a görcs pedig tömitette a cső végét !!!
Fogalmunk sincs róla hogy került az oda mert mindig szűrős tölcsérrel tankolunk! de nagyon nagyon megszívtuk vele.
8399 hozzászólás
Pár napja húztam a szíjakon mert kézzel bírtam forgatni a lapátot, akkor készüljek holnapra én is?
Azt szeretném még kérdezni mi a pontos mérete a vizpumpa szijnak.
Válasz #5698. hozzászólásra
Az optibelt hejett mit.
Válasz #5691. hozzászólásra
Az a baj hogy manapság az OPTIBELT egy nagy rakás SZ-R Aki teheti kerülje!!!!!!!!!
Válasz #5696. hozzászólásra
Mert ha csapágyas akor kinyujtja a szijat és el is szakithatja.
Válasz #5691. hozzászólásra
Spanoló csapágyas.
Válasz #5693. hozzászólásra
Az pedig dudál mint állat ha forr a viz,teszel bele egy jót az biztosan jelez...
Válasz #5691. hozzászólásra
valahoga a rába nem csípi ha utánahúzunk a szíjjaknak,egy-két napon belül lehányja magárol,uj szíjjat rátenni jól meghúzni és nincs gond
Válasz #5692. hozzászólásra
Szerinted működik benne? Kipróbáltam a forrpont jelző gombát, sajnos nem kapcsol! De ide is közcsavarral bele teszek egy személyautó ventilátor gombát az úgy is 95fok felet kapcsolja a ventit akkor már nagy a baj ha egy RÁBA motorba 95 fok a víz!
Válasz #5690. hozzászólásra
Már a 105-be is benne volt a forráspont jelzö,igy már akkor se volt a véletlenre bizva a hütörendszer,csak ...
Lenne egy kérdésem az én gépemen nincs egy hete hogy elszakatak a vizpumpa ékszijai és cseréltem őket optibeltre. A tól kezdve melegedett rendesen még a hűtő is kilikatt a nagy nyomástól. Rájötünk hogy lazulnak a szijak utánhúz és megint,ma újra elszakattak miért van ez.
Válasz #5689. hozzászólásra
Az MTZ mechanikus olajnyomás műszer már benne van!
Hidegen melegen 4 az olajnyomás! Azzal nincs baj!
De ez nem csak nyáron melegedet műszer szerint ugye!
Ez amit írtam a héten történt a műszer csere, de úgy hogy előző nap még vágtam kukoricát egész nap az elektromos műszerrel had ne mondjam milyen kínnal!
Este 10-ig vágtam és esete is meleget mutatott! Másnap bele a mechanikus műszer és nyomhattam neki és mondom 80 fok volt a vége a víznek! Szóval ez már tuti műszer!
Veszek egy műszert bontva. Úgy szeretném megcsinálni, hogy mérjen a mechanikus is meg az elektromos is!
Csinálok még egy kiállást az összekötő csövön!
Válasz #5688. hozzászólásra
És arról se feledkezz meg hogy most 20 fokkal hüvösebb van mint a nyári foróságban!!!!! a DOMINATOR az mindig nyáron szokott melegedni!!! De egy rossz műszer is össze vissza tud neked jelezni.. Ha már bekötöttél egy orosz mechanikus órát a viz höfok méréshez akkor barkácsolhatnál egyet az olaj nyomáshoz is..Hogy nehogy úgy jáej mint én az elektromos-hunyorgós órával..Jó kis teknika lesz egy kis orosz hadi anyaggal föl turbózva!!De hidd el megéri!!!
Üdv márka társak!
Megoldódott a motor melegedésem!
Ugye írtam, hogy hűtő tiszta, átfolyás tökéletes benne, vízszivattyú új, hengerfej felújítva síkolva, csúcsok beállítva, maradt még a töltés előszabályzó meg is lett mérve ELCOM táskával valójában nem húzott rá + 10fokot, jó cseréljük ki kicserélve, és mindig melegszik a motor!
Mi maradt utoljára? A műszer! MTZ hagyományos barometrikus műszer! Láss csodát 80 fok a víz akár, hogy toltam neki nem ment feljebb!
De, hogy mi ment benne tönkre vagy nem is a műszer? Hőgomba az ki lett cserélve! Mi kavarhat be neki vagy?
Válasz #5683. hozzászólásra
UTP 65...
Én CO val felhegesztettem és leköszörültem méretre a csigák közepétöl a kopást végig és tökéletes lett már legalább 350 ha vágtam vele és most újra látszik rajt a kopás,de mégegyszer nem fogom levenni hanem a helyén fogom felrakni és megigazitom flexel és hadmenyen tovább.A felujitás nagyon drága és nem ér annyit mint amit kérnek érte.
CO val hegesztenek öntvényt!Próbáld meg, húzz rá egy varratot! De van ilyen cég aki ezeket feljavítja, itt is hirdetik magukat! Vagy ők nagyon drágák?
Válasz #5683. hozzászólásra
Ilyet még nem csináltam és nem is láttam.
De öntvényt már hegesztettem és két technológia létezik amit használtam.
Az egyiknél öntvénypálcával dolgoztunk és csak nagyon rövid 1 cm-es varratokat raktunk ennek a lényege hogy kicsi a hőbevitel és nem repedezik az öntvény.
A másik technika hogy kb 500 fokra kell hevíteni az öntvényt és öntvénypálcával hegeszteni mint a sima vasat.
Nem lesz olcsó a pálca de az uj fosztóhenger ára nagyon horor!
Mivel nem két öntvénydarabot kell összehegeszteni ezért én kipróbálnám azt hogy egy öntvénypálcás varatot csinálnék kis hőbevitellel az 1-es változat szerint és aztán sima pálcával felhizlalnám Esetleg erre még egy réteg kemény felrakó pálcával rámennék.
De ezt ki kellene próbálni mert az öntvényés az öntvénypálca találkozásánál lesz a leggyengébb a varrat és lehet az egész ki fog szakadni terheléskor.
Válasz #5682. hozzászólásra
Köszi,ez az.Még egy fontos kérdésem lenne.Tudom h. itt a fórumon van több ember is,aki látott már heggesztőt. Az a problémám,h. a törő hengerek az orrcsiga mögött közvetlen meg vannak kopva,és nem nagyon akar a szár megindulni hátrafelé a hengerek között.Fel kellene hegeszteni a taréjok kezdetét kb 4-5 cm-es részen.A kérdés az,h. milyen technológiával (előmelegítés stb )és milyen pálcával? Köszi.
Válasz #5679. hozzászólásra
Ha jól linkelem akkor ebben le van írva .
Oros adapter használati utasítás
Válasz #5679. hozzászólásra
Igen lehet hézagolni és ha jól emlékszem ugy kell beállítani hogy a hengerek között valahol mérni kell 4-5 centit de utánnanézek és megírom.
Válasz #5678. hozzászólásra
Na ez jó ötlet ez a domború dolog tényleg jó!
Nekünk egy sima lemez volt.
És felül tényleg hord vissza anyagot de eddig nem is foglalkoztam vele.
Most jut eszembe,lenne egy kérdésem.Az Oros 6011-es csőtörő asztalon a törőhenger-párt elejét lehet összefelé hézagolni.Tud erről a hézagolásról valaki hivatalos gyári utasítást??????
Válasz #5677. hozzászólásra
A ferdefelhordó rak terményből egy gátat a dob elé.Ezt megtapogathatod,ha leveszed a felső dobajtót.Az újabb 106-osokon már nem síklemez van a kőgyűjtőn,hanem ennek a gátnak megfelelő ,kb 10 cm-re feldomboruló fedél.Így nem tud gátat rakni a ferde,és amit átdob ezen a lemezen,az biztosan rámegy a dobra,és nem jön vissza.Nekem ez a lemez nem volt meg,és visszahordta a ferde a forgót,és fel is tekerte a felső tengelyre.Jó anyagban úgy megszedte magát,h.úgy füstölt,azt hittem kigyúl az egész . Akkor kerítettem ezt a lemezt,és azóta nem horda vissza a ferde.Ha felül visszahord a ferde,akkor beesik az anyag (a kuki)a lánc közé,és átugraszthatja a szemet.
Válasz #5676. hozzászólásra
Eddig a kőgyűjtő egy lemezlappal volt lezárva és gabonára mindig levágtuk a hegesztéseket.
De idén szabadon hagytuk ugy gondoltuk ugyis tele megy kukival és kész.De azt hiszem ezt itt olvastam valakitől.
Miért kérdezed?
Válasz #5675. hozzászólásra
Milyen kőgyűjtő takarót használsz?
Sziasztok !
Van egy kis üzemanyagellátási gondom.
A gép megy lehet is vele dolgozni de nem széppen duruzsol hanem mint a helikopter dohog.
A csöveket szűrőket átnéztem és rendben vannak.
A motor jól indul csak mintha nem lenne teljesítménye.
Ha felpumpálom az ac val akkor sem jobb.
Lehet adagoló vagy porlasztó hiba?
Tavaj volt cserélve porlasztócsúcs és eddig jó is volt.
Na emberek ma cseperékelt az eső és karbantartási napot tartottunk!
A lánc valóban laza volt csak ahogy egymásra futottak a lécek nagyon megfeszültek. Ki kellett venni 1 szemet és mostmár széppen fut.
A féltengely hüvelyt is kicseréltük pedig nagyon féltünk tőlle.De széppen levettük a kereket és gurulós bakra ráengedtük a hajtóművet. a művelet kb 3om órába telt mert nem találtunk imbuszkulcsot
De a legjobb hogy a hüvely cseréje és a zégergyürü pótlása kb fél perc
Okulásul írom hogy aki hasonló hibával küzd az ne kinlódjon mert később nagyon drága lesz a javítás ideiglenesen mi egy bilinccsel rögzítettük a hüvelyt hogy ne csusszon el de néha mégis elmozdult.
A sok mozgástól és darálástól a hüvelyből a fele bordát a féltengely kiesztergálta és a féltengely is sérült de csak minimálisan.
Az egéssz egy 100 ft-os zégergyűrű eltörésével indult és akár féltengelycseréig fajulhatott volna
Válasz #5670. hozzászólásra
Nem szabad a láncot túlfeszíteni!!!
Attól hogy a lengődob megemelkedik,nem kellene átugrani.Régen jártam így 514-el,a régi laza lánccal semmi baja nem volt,az újjal meg átugrált.A régi lánc még most is el van rakva!Én úgy szoktam beállítani hogy annyit húzok rajta, hogy a felső sort megtudjam emelni a lécekről!
Válasz #5670. hozzászólásra
annyit nem emelhet hogy átugorjon ha csak nem laza . a Bakot átfordítottad ?
Válasz #5669. hozzászólásra
Oké de épp ez az hogy nem laza!
Tiszta új láncok és egyszerre lettek cserélve a fogaskerekekkel.
Lehet tul sok volt alatta az anyag és megemelte elől a forgó dobot ami esetleg annyira megemelkedett hogy tudott lépni egy fogat a lánc?
Mert a lánc alap esetben annyira feszes hogy alig tudom megmozdítani.
Érdekes ez a lánc de holnap kiderül mi a hiba mert addig nem nyugszok amíg rá nem jövök az tuti.
Válasz #5667. hozzászólásra
Te ember a doghézagnak mi köze van a ferdelánc átugrásához, azért ugrott át mert laza volt beugrott egy csutka vagy kicsi cső a lánc meg a kerék közé azért ment el egyet!!!!!!!
Szerintem az a lazasága végett ugrott át! Meg néha ha visszafelé van kézzel hajtva akkor is át tud ugrani.
Van egy kis dilemmám!
A ferdefelhordó lánca valami miatt elcsúszott elugrott egy fogat az egyik oldalon.
Véleményem szerint azért mert kicsi a dobhézagom .
A dobhézagot eddig mindig oda raktuk ahol volt de sajnos kivételnél nem jegyeztük meg a kosár melyik lyukban volt felfüggesztve elől.
Most találomra a felsőben van de így kb 4 centi a hézag elől és kb1,5 centi hátul teljesen felhuzva.
Nagyon jól lemorzsolja a szemet de félek emiatt a felhordólánc elugorhat megint az extrém terheléstől mivel ott bent feltorlódhat az anyag.
Mekkora hézagra kellene hivatalosan beállítani és azt hanyadik lécnél mérjem?
Egyenlőre nincs vele baj, semmi zörgést nem hallani a gépben,pl hogy a lánc zörögne!Ha nagyon le veszem a fordulatot akkor azért dübörög a dob.
Válasz #5659. hozzászólásra
Nagyon jó,gratula lehet még szükség lesz rá nekünk, is. Idén elment 650-el úgy ahogy, kevés tört szem volt, de azért volt,főleg a szárazabb dombos részeken, de átadáskor "elcsúszott" hála Istennek. Amúgy ment a kis 85-ös mint a "távirat"
Gratulálok nagyon ügyesen megcsináltad remélem sokáig jól fog működni neked!
Akár 300-ig is lemegy, most 450-nel aratok.
Válasz #5661. hozzászólásra
Grat, ügyes megoldás, azthiszem jövőre lekoppintom, idén nagyon töri a szemet, de a fordulatot nem tudom lejjebb vinni.
A spanoló az MFK zúzó spanolókereke.
A kék fogaskerék háromsoros volt, csak azt le esztergáltam.Ez még lemaradt.
Válasz #5650. hozzászólásra
Az ígért képek a dobfordulat csökkentőről, meg az általam használt rostákról!
Válasz #5653. hozzászólásra
Kössz, a beilleszt maradt ki
Válasz #5654. hozzászólásra
Én meg úgy jártam annó,a búvár cső menetjén,volt egy kis hajszál repedés.Itt szívott levegőt.
Válasz #5654. hozzászólásra
Ismerős Mi most a pár hektár kukoricánkat egy 30 literes kannával vágtam, az volt a tank az 512-es tetején, így hiba nélkül ment, rendes tankkal csak szívtunk, pedig levettük és ki is mostuk, de a búvárcsövet nem szedtük ki még.
A mai nap egy elátkozott nap volt! Két zsír új asztalmeghajtó szíj szakadt el egyszerre kb 200 métert vágott és kuka!
Az ok ismeretlen sajnos. visszaraktam a kopottakat és azzal ment egész nap.
A gond csak akkor van ha nagyon tolom neki akkor néha megcsúszik.
3-om napja szivatott egy érdekes hiba a gép beleált egy darabba és vágott egy-két fordulót majd ledadogott felácézom megy 10 métert fullad a gép.
Visszafujom a csövet a tankba és felpumpálom megint és megy megint 1-2 kört ujra dadog.
Ez kissebb nagyobb szünetekkel tart 3-om napja.
Ma délután hazamentünk és szétkaptam az egéssz üzemanyag rendszert mert az idegtől már szétrobbantunk!
Az összes szűrőt kicseréltük a csöveket árfuvattuk a tankot leeresztettük és a hibát nem találtuk!
És akkor eszembe jutott a buvárcső ami a tankból kicsavarható.
Huzom kifelé és látom valami fehét van a végén !
Egy madzag volt a végén egy görccsel.
Széppen felszívta a madzagot a cső és a görcs pedig tömitette a cső végét !!!
Fogalmunk sincs róla hogy került az oda mert mindig szűrős tölcsérrel tankolunk! de nagyon nagyon megszívtuk vele.
Válasz #5652. hozzászólásra
tallóz,
kiválaszt,
megnyit,
feltölt,
beilleszt
mehet,
Hogy kell itt képet feltölteni? Rámegyek hogy feltölt, mutatja is hogy kész, de nem teszi ki.