Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ha benézel a kerék mellé a dobtengelyen van egy tárcsa amin kb 40-es Lyukak vannak. ezt a tárcsát mozgasd meg lehet fellazult a tengelyen.
Ha fellazult akkor a tárcsa agyában van egy 13-as kulcsnyílású csavar azt kell meghúzni.
nekünk pont belül volt és most huztam meg tegnap !
A ferdére felfeküdve hosszú krovaszárral elérhető.
Ha ez nem segít akkor a forgásjeladó is lehet rossz ezt műszerrel kimérheted ellenállásmérés állásban ha lehuzod a vezetéket akkor ellenállást kell mérned .
Ha a műszer nem mutat akkor a jeladó szakadt.
Ha jó a jeladó akkor a vezetékeket kövesd végig lehet valahol szakadás vagy zárlat.
Sziszifuszi meló de muszály megcsinálni.
Lehet csak a jeladóról esett le a vezeték azt is ellenőrízd.
Tudna valaki abban segíteni, hogy mi lehet a gond akkor, ha a dobfordulatom mérője még a kukorica aratás során megállt?Elkezdett ugrálni, felugrott, aztán keveset mutatott és egyszercsak teljesen leállt!Hol érdemes keresni a hibát?Lehet, hogy csak biztosíték gondom van?Vagy a forgásérzékelő ment tönkre?
Ma vissza kellett bontani az egéssz variátort olajfolyás és működési hibák miatt mert csak egyirányban variált csak felvariált és úgy maradt.
Most lett karmantyúzva és nagyon mérges voltam!
A karmantyúk jók voltak de a tengelyre a munkahengert 2 gumigyűrű tömíti.
Na ezek közül a belsőből hiányzott egy 3-4 mm-es félköríves darab.
Összerakáskor az olaj bevezető furat a tengelyen széppen kivágta.
Még jó hogy volt ithol tartalék és a furatot kicsit gömbölyű reszelővel megreszelve és vizpapírral megcsiszolgatva a veszélyforrás elhárult .
Összeraktuk és jól megy nem folyik .
Holnapra még egy kis elektromosság van és várjuk hogy száradjon a tritikálé!
Lehet péntekre jó lesz de majd meglátjuk.
Áááááá ma leolvadt rólunk a gatya!!!!
Piszok meleg volt a napon!
A ferdefelhordó rendesen égetett ahogy hozzáértünk !
Nagyon meleg volt és lassan is haladtunk mert sok kis gebasz volt ma.
de rendbe raktuk pár évig nincs tervben a megbontása csak a karbantartása
Holnap ráállunk és próbajáratás következik!
Volt ma egy olyan dolog hogy a boltban vett 4 uj lánc eggyike hosszabb volt 87+2 szem helyett 88+ 2 szem volt.
Szerintetek miért?
lehet csak a gyárban egyszerűen elnézték?
Mondjuk így is ki kellett venni 1-1 szemet mindegyikből de most estére nagyon jól nézett ki fellécezve.
Egy olcsó tescos légkulccsal dolgoztunk de nagyon sok melótól megszabadított minket még jó hogy annak idején megvettem
Köszi a tippet tényleg hasznos oldal ez a céges honlap sokminden érdekesség van rajta.
Ma megnyomtuk a melót mert a kánikulában meghalunk mert a szabad ég alatt szerelünk !
A ferdét szétbombáztuk mert megjött a lánc és a fogaskerék.
De kell még bele 2 csapágy és holnap össze is toljuk a gépet.
Fa léceket csinálja este az asztalos haver akácból és reggel korán rakjuk is összefelé.
Kb cakk pakk 80 ezer a ferdefelhordó felújítás mert elől a forgó dobot és a bordás tengelyt már tavaj átszedtük.
A gabona után az összes fülkealatti csepegő dolog lessz felújítva és akkor már elégedett leszek a géppel.
Az lehet hogy hasonlít külsőre DE , üsd be a keresőbe, Mezőfi hidraulika.Ott olvashatsz róla hogy milyenek vannak! Az enyém Ők csinálták meg! Először nekifogtam Én, és ott kötöttem ki!!!
Igen a kotmánytól eléggé tartok mert szerintem ott nem csak tömítés hanem kopás is könnyen előfordulhat.
A kormánymű állítólag az mtz orbittal megegyezik.Ha le lesz véve majd összehasonlítom és ha tényleg akkor veszek rá egy újat kb 50 papír.
A fülke alatti tömböt csináltam.Valami 16,4 mm - vagy valami hasonló,lényeg h.boltban nem kapsz hozzá.Én az axiálnál vettem,de ne készletet vegyél,mert az őrült áron van,hanem ki kell nézni a katalógusból -valahol benne van- az egyedi cikkszámát,és akkor már olcsó.Amúgy nem nagy valami,csak rendkívűl vigyázni kell a tisztaságra.Én sokat küzdöttem a kéztörlő rongy szöszölődésével.Ha legközelebb ilyet csinálok,a tömb külső tisztítása után a szétszedés,és összerakáskor tiszta gázolajat fogok inkább használni.
Kormány műhöz ne nyúlj! Nem egyszerű! Ha rosszul rakod össze, hidromotor lesz belőle, vagy bele visz az árokba.Én most javíttattam szivattyút, kormányművet!
Szerintem sokmindent újítani rajta nem lehet .
Ha a ház nincs kikopva akkor csak belerakja az ember a tömítéseket és kész a felújítás szerintem.
Gabona után tuti megcsinálom mert drága a hidraulika olaj.
Csak féltem hogy esetleg tönkre megy ha sűrűn használom, mert a másik tömb lassan elengedi az asztalt, és ezért kiiktattam!A T idomnál le vakítottam! Azóta tart és nem enged!
Valaki közöletek újított-e már fel a fülke alatt lévő vezérműtömbböt ami az asztalt kapcsolja ki be ? Vagy a kormány orbitot a fülke alatt vagy a forgókapcsolót amivel az asztalt vezérli az ember.
Mindhárom egység cseperékel és meg kell csinálnom előbb vagy utóbb.
Ahogy tanulmányoztam a rajzokat az alkatrész katalógusban azt látom hogy csak egyszerű O gyűrűk vannak bennük.
Elképzelhető hogy csak ezeket kellene kicserélgetni?
Mf-es, nagyon úgy tűnik neked volt igazad a szivattyúval kapcsolatban.Szemmel látható a különbség,igaz még próba nem volt de nagyon remélem megoldódik a melegedési probléma.
Válasz #5314. hozzászólásra
az is jó meló de én a csúnyább megoldást választottam . munkahenger szár alján levettem zégert és arról toltam fel igaz a zéger helyén megakadt de meire van a fakalapács . Nem szépen de erősen meglett oldva azóta is tartja a gabona asztalt már 1,5 napja
Válasz #5301. hozzászólásra
Én az őszön cseréltem igaz csak láncot de azt elfekvő készletből szereztem féláron . Okkor olyan 250+fa volt az origi új claas lánc lécekkel az axiálban
8399 hozzászólás
Válasz #5350. hozzászólásra
Nem kaptam semmit...
Válasz #5349. hozzászólásra
Szia!Megkaptad az emailom?Mert válasz nem jött!
Válasz #5344. hozzászólásra
A rövidet vagy a hosszút???A hosszabb 22x 8000 körüli,pontosabban most nem tudom,meg kellene nézni...
Válasz #5325. hozzászólásra
Szevasz!Mennyiért mernek osztogatni egy szivattyút?Hól vetted?
Válasz #5346. hozzászólásra
Ha benézel a kerék mellé a dobtengelyen van egy tárcsa amin kb 40-es Lyukak vannak. ezt a tárcsát mozgasd meg lehet fellazult a tengelyen.
Ha fellazult akkor a tárcsa agyában van egy 13-as kulcsnyílású csavar azt kell meghúzni.
nekünk pont belül volt és most huztam meg tegnap !
A ferdére felfeküdve hosszú krovaszárral elérhető.
Ha ez nem segít akkor a forgásjeladó is lehet rossz ezt műszerrel kimérheted ellenállásmérés állásban ha lehuzod a vezetéket akkor ellenállást kell mérned .
Ha a műszer nem mutat akkor a jeladó szakadt.
Ha jó a jeladó akkor a vezetékeket kövesd végig lehet valahol szakadás vagy zárlat.
Sziszifuszi meló de muszály megcsinálni.
Lehet csak a jeladóról esett le a vezeték azt is ellenőrízd.
Tudna valaki abban segíteni, hogy mi lehet a gond akkor, ha a dobfordulatom mérője még a kukorica aratás során megállt?Elkezdett ugrálni, felugrott, aztán keveset mutatott és egyszercsak teljesen leállt!Hol érdemes keresni a hibát?Lehet, hogy csak biztosíték gondom van?Vagy a forgásérzékelő ment tönkre?
Ma ugyszint jó idő van a szerelésre 34 fok!:-)
Ma vissza kellett bontani az egéssz variátort olajfolyás és működési hibák miatt mert csak egyirányban variált csak felvariált és úgy maradt.
Most lett karmantyúzva és nagyon mérges voltam!
A karmantyúk jók voltak de a tengelyre a munkahengert 2 gumigyűrű tömíti.
Na ezek közül a belsőből hiányzott egy 3-4 mm-es félköríves darab.
Összerakáskor az olaj bevezető furat a tengelyen széppen kivágta.
Még jó hogy volt ithol tartalék és a furatot kicsit gömbölyű reszelővel megreszelve és vizpapírral megcsiszolgatva a veszélyforrás elhárult .
Összeraktuk és jól megy nem folyik .
Holnapra még egy kis elektromosság van és várjuk hogy száradjon a tritikálé!
Lehet péntekre jó lesz de majd meglátjuk.
Megtudja mondani nekem valaki 106-os szecskázó ékszíjának a méretét?
Áááááá ma leolvadt rólunk a gatya!!!!
Piszok meleg volt a napon!
A ferdefelhordó rendesen égetett ahogy hozzáértünk !
Nagyon meleg volt és lassan is haladtunk mert sok kis gebasz volt ma.
de rendbe raktuk pár évig nincs tervben a megbontása csak a karbantartása
Holnap ráállunk és próbajáratás következik!
Volt ma egy olyan dolog hogy a boltban vett 4 uj lánc eggyike hosszabb volt 87+2 szem helyett 88+ 2 szem volt.
Szerintetek miért?
lehet csak a gyárban egyszerűen elnézték?
Mondjuk így is ki kellett venni 1-1 szemet mindegyikből de most estére nagyon jól nézett ki fellécezve.
Egy olcsó tescos légkulccsal dolgoztunk de nagyon sok melótól megszabadított minket még jó hogy annak idején megvettem
Válasz #5341. hozzászólásra
Köszi a tippet tényleg hasznos oldal ez a céges honlap sokminden érdekesség van rajta.
Ma megnyomtuk a melót mert a kánikulában meghalunk mert a szabad ég alatt szerelünk !
A ferdét szétbombáztuk mert megjött a lánc és a fogaskerék.
De kell még bele 2 csapágy és holnap össze is toljuk a gépet.
Fa léceket csinálja este az asztalos haver akácból és reggel korán rakjuk is összefelé.
Kb cakk pakk 80 ezer a ferdefelhordó felújítás mert elől a forgó dobot és a bordás tengelyt már tavaj átszedtük.
A gabona után az összes fülkealatti csepegő dolog lessz felújítva és akkor már elégedett leszek a géppel.
Az lehet hogy hasonlít külsőre DE , üsd be a keresőbe, Mezőfi hidraulika.Ott olvashatsz róla hogy milyenek vannak! Az enyém Ők csinálták meg! Először nekifogtam Én, és ott kötöttem ki!!!
Válasz #5337. hozzászólásra
Igen a kotmánytól eléggé tartok mert szerintem ott nem csak tömítés hanem kopás is könnyen előfordulhat.
A kormánymű állítólag az mtz orbittal megegyezik.Ha le lesz véve majd összehasonlítom és ha tényleg akkor veszek rá egy újat kb 50 papír.
Válasz #5328. hozzászólásra
A fülke alatti tömböt csináltam.Valami 16,4 mm - vagy valami hasonló,lényeg h.boltban nem kapsz hozzá.Én az axiálnál vettem,de ne készletet vegyél,mert az őrült áron van,hanem ki kell nézni a katalógusból -valahol benne van- az egyedi cikkszámát,és akkor már olcsó.Amúgy nem nagy valami,csak rendkívűl vigyázni kell a tisztaságra.Én sokat küzdöttem a kéztörlő rongy szöszölődésével.Ha legközelebb ilyet csinálok,a tömb külső tisztítása után a szétszedés,és összerakáskor tiszta gázolajat fogok inkább használni.
Válasz #5337. hozzászólásra
szivattyún mit tudnak javítani
Kormány műhöz ne nyúlj! Nem egyszerű! Ha rosszul rakod össze, hidromotor lesz belőle, vagy bele visz az árokba.Én most javíttattam szivattyút, kormányművet!
Válasz #5334. hozzászólásra
az ujakon nincs is mechanikus,van 2 db kettes elektromos tömböm ha valakit érdekel,annó még a 106-hoz szereztem
Válasz #5329. hozzászólásra
Szerintem sokmindent újítani rajta nem lehet .
Ha a ház nincs kikopva akkor csak belerakja az ember a tömítéseket és kész a felújítás szerintem.
Gabona után tuti megcsinálom mert drága a hidraulika olaj.
Csak féltem hogy esetleg tönkre megy ha sűrűn használom, mert a másik tömb lassan elengedi az asztalt, és ezért kiiktattam!A T idomnál le vakítottam! Azóta tart és nem enged!
Válasz #5332. hozzászólásra
persze hogy lehet, hát azért van a lindekaron ,hogy ne kelljen kapkodni ide-oda
Azt értem! De az elektromosat lehet folyamatosan használni? vagy csak arra van, hogy asztal le és felvételkor a kezedbe van a menetelővel!
Válasz #5330. hozzászólásra
1 mechanikus meg 1 elektromos,
Üzem közben ki melyik szeleppel emeli az asztalt?Miért is van emeléshez 2 tömb?
Válasz #5328. hozzászólásra
Csináltattam,Püspökladányba.A vezértömb jó,a forgó elosztó csak egy évet bírt ki.
Valaki közöletek újított-e már fel a fülke alatt lévő vezérműtömbböt ami az asztalt kapcsolja ki be ? Vagy a kormány orbitot a fülke alatt vagy a forgókapcsolót amivel az asztalt vezérli az ember.
Mindhárom egység cseperékel és meg kell csinálnom előbb vagy utóbb.
Ahogy tanulmányoztam a rajzokat az alkatrész katalógusban azt látom hogy csak egyszerű O gyűrűk vannak bennük.
Elképzelhető hogy csak ezeket kellene kicserélgetni?
Válasz #5325. hozzászólásra
Keményvíz!
Válasz #5325. hozzászólásra
Nekem megoldódott,te miért lennél kivétel?De a kép,valóban magáért beszél.
Mf-es, nagyon úgy tűnik neked volt igazad a szivattyúval kapcsolatban.Szemmel látható a különbség,igaz még próba nem volt de nagyon remélem megoldódik a melegedési probléma.
Válasz #5323. hozzászólásra
itt még most kezdődik majd a hajcihő rendesen
Válasz #5322. hozzászólásra
Erre az árpák le vannak, csak aki nem akarta vágni eső előtt annak nincs, már az őszi zaboknak is van híja.
Válasz #5321. hozzászólásra
holnap kész a gép teljesen
Válasz #5315. hozzászólásra
Lassan haladsz,feltart a szerelem?
Válasz #5316. hozzászólásra
nem baj legalább egy kettő oda kerül ahova való
Válasz #5317. hozzászólásra
bocs de az asztalét írtad
Válasz #5305. hozzászólásra
Bocsesz,asztal=motolla
Válasz #5315. hozzászólásra
A motolláét akarom cserélni nem az asztalét...
Srácok a hétvégén meleg lesz az öreg Domikra...
Válasz #5314. hozzászólásra
az is jó meló de én a csúnyább megoldást választottam . munkahenger szár alján levettem zégert és arról toltam fel igaz a zéger helyén megakadt de meire van a fakalapács . Nem szépen de erősen meglett oldva azóta is tartja a gabona asztalt már 1,5 napja
Válasz #5311. hozzászólásra
Hogy megy bele a karmantyú,elég szük a hely,azt mondták tegyem bele forró vizbe elötte...
Válasz #5300. hozzászólásra
Válasz #5301. hozzászólásra
Én az őszön cseréltem igaz csak láncot de azt elfekvő készletből szereztem féláron . Okkor olyan 250+fa volt az origi új claas lánc lécekkel az axiálban
Válasz #5310. hozzászólásra
Én cseréltem .
Tán nem jön szét ?
Válasz #5307. hozzászólásra
Tudsz valami okosságot a forró vizen kivül?
Válasz #5301. hozzászólásra
A 360-son volt lánc, és lánckerék csere, elkérem a számlát.
Válasz #5301. hozzászólásra
A rázó asztalt mi mindig ki vesszük, minden év végén és le takarítva, festve javítva tároljuk. A facsapágyakat meg hézagoljuk.
Válasz #5305. hozzászólásra
igen
Válasz #5301. hozzászólásra
Hagyd még a cucott, a két középsőt ted ki szélre a szélsőkett meg középre, el megy még egy pár évet.
Asztal emelö munkahengerben karmantyút cserélt valaki mostanában?
Válasz #5301. hozzászólásra
A 105-ös lánckerék ha jó olyanom van..
Válasz #5301. hozzászólásra
A ferdefelhordó lánc nagyon jó vetögép után magtakarónak...
Válasz #5301. hozzászólásra
Tavaly vagy előtte már nem tudom cseréltem a láncot,ha jól emlékszem 60000 Ft volt a 4 db.