Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 632 Ft EUR 402.58 Ft USD 383.44 Ft CHF 426.44 Ft GBP 483.09 Ft

Fórum

Vélemények a Claas Dominator 106 kombájnról

Létrehozta: Vendég , 2008-02-10 22:40:47

Kedvencekhez Segítség

8399 hozzászólás
#5099 jozef19
2012-05-30 23:10:55

Válasz #5100. hozzászólásra

Sérianummer bis 900...

#5098 Szeni
2012-05-30 23:06:30

És legfőképen miért fityeg!

#5097 Szeni
2012-05-30 23:05:24

smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#5095 Szeni
2012-05-30 22:57:38

Válasz #5096. hozzászólásra

??????????? Milyen csapágyon milyen lemez smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#5094 jozef19
2012-05-30 22:52:33

Válasz #5095. hozzászólásra

Nézzél már meg egy ötszáz körüli alvázszámút,a csapágyon fityeg egy lemez..

#5093 Szeni
2012-05-30 22:47:36

Válasz #5094. hozzászólásra

Lényeges még,h. az ürítő hajtásház külső részére menő műagyag porvédő alátét jó állapotba legyen mert csak úgy tudja kellő képen védeni a szimmeringet.

#5092 Szeni
2012-05-30 22:41:15

Válasz #5092. hozzászólásra

Természetesen a szimmeringek kifelé néznek,h.a zsírt kifelé engedjék.Összerakás után megindítod az ürítőt,és lassan addig nyomod az alsó zsírzószemet,amíg a zsír meg nem jelenik az ürítő csiga tövénél,majd a felsőt is,amíg a zsír meg nem jelenik felül is.Mivel ezek a csapágy porvédők igen passzosak,ezért lényeges a forgás közbeni igen lassú zsírzás,(főleg felül)hogy a zsírnak legyen ideje kibújni a csapágy zárás alatt,és nehogy kinyomja az egész zárást a csapágyból.A későbbiek során elég felülre 1-2 ,alulra 2-3 nyomást adni a zsírzóból naponta.Röviden ennyi,ha átgondolod,h.mi miért,és hogy van összerakva,akkor ugyanezen az elven rakod össze a szemfelhordó szöghajtását,csak ott elég egy zsírzószem,és felfelé engedje a zsírt.Így a felment zsír telerakódik porral,terménnyel,és megkeményedik,és úgy lezár,h.a csapágyhoz már nem tud piszok visszajutni

#5091 jozef19
2012-05-30 22:19:24

Válasz #5092. hozzászólásra

Ja,meg kutya a fán...

#5090 Szeni
2012-05-30 22:16:21

Na a lényeg a lényeg!Szétkapod,kimosod,veszel bele FAG 2RS csapágyat.Az egyik csapágynak(ami a felső tengely felső csapágya lesz)egy ellapított 45-ös szeggel kifordítod a porvédőjét és két helyen kifúrod egy kb 3 v. 4-es fúróval úgy h. a furattól még a porvédő stabil maradjon,majd vissza teszed a csapágyba.Ez a csapágy lesz a felső,a fúrt porvédővel lefelé állva.A felső tengely két csapágya közé befúrsz egy zsírzószemet a házba(a legegyszerűbb a 6-ost,mert az normál menet).A felső tengely alsó csapágyának a fogaskerék felőli porvédőjét kidobod.Az alsó tengely két csapágyának egyik -egyik porvédőjét kidobod,és úgy teszed be,h. a megmaradt porvédők kifelé (az ürítő csiga felé nézzenek) Folyt.köv.

#5089 jozef19
2012-05-29 10:50:09

Válasz #5086. hozzászólásra

A csavart nálam nem nyirta el de a fogakat ledarálta..
Érdemes néha meghallgatni ürités közben,mert ha nagyon zajos közel a vég..

#5088 jozef19
2012-05-29 10:46:53

Válasz #5088. hozzászólásra

Jó ha addig el nem kel.Irtam régebben olyat,remélem sikerül venni másikat akkor ezt is bontom...

#5087 Tomi.106
2012-05-27 18:58:08

Válasz #5066. hozzászólásra

Ez engem is érdekel. Mikor írod?

#5086 Tomi.106
2012-05-27 18:54:09

Válasz #5084. hozzászólásra

Ha nem a világ végén laknál hozzám képest, már mennék is érte,de majd szezon után,mikor a zsebem is vastagabb lesz visszatérünk rá.Te írtad korábban,hogy ez a szezon az utolsó a gépednek?

#5085 Tomi.106
2012-05-27 18:47:47

Válasz #5086. hozzászólásra

Jó móka lehetett.Én pár éve 105-össel jártam úgy,hogy ki kellett merni a tartályt,ezt megcsinálta egymás után kétszer,pár nap múlva megint,de akkor be mentem a faluba,és alá lett tolva egy ilyen villanymotoros csiga,ami felrakta a pótra.

Nincs profilkép
#5084 dobó+
2012-05-27 18:01:31

A teletartályos csapnyírás nállunk is előfordult 2-3 alkalommal .
Finom meló tejesládával megrakni egy pótkocsit!
De rájöttem hogy az a nyírócsavar a fogaskereket és a hajtóművet védi. Vagyis nállunk a csapágy kiment és a fogaskerekek hegyre mentek és megszorultak az csavar meg nyíródott.
Az első nyírás után ha az ember kicseréli a csapágyakat akkor a fogaskerekek egy darabig még elmennek.

#5083 jozef19
2012-05-27 15:35:55

Válasz #5083. hozzászólásra

Nekem már a csiga is esett le a helyéröl,az se nem semmi..

#5082 jozef19
2012-05-27 15:32:59

Válasz #5078. hozzászólásra

Az utánverö tengely rajta újszerü tárcsa plusz a csillagok,ez van igy egybe 80e.Ez jó a hatosba is,lemez boritás már nincs rajta..

#5081 2266
2012-05-27 14:41:12

Válasz #5082. hozzászólásra

Benünket csúnyán megszivatott a nyiró csavar-- mondanom sem kell hogy tele tartály-nálsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#5080 Tomi.106
2012-05-27 14:26:44

Válasz #5081. hozzászólásra

Én is szeretném emlékként nézegetni!
De sajna egyenlőre ez a jövő!smile thumbupcool

#5079 2266
2012-05-27 14:22:45

Válasz #5080. hozzászólásra

Kiráz még a hideg is ha ilyeneket látok.. Csupa csupa - szép - emlék ugrik be rolla!!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#5078 Tomi.106
2012-05-27 14:20:48

Válasz #5077. hozzászólásra

De jó neked,hogy ilyeneket találsz otthon!smile drool

#5077 gazda001
2012-05-27 14:16:28

Válasz #5067. hozzászólásra

Nem rosz széria, de tudni- látni kellene hogy milyen állapotban van, mennyit ment, mit vágott, mennyi óra, milyen a motor, hány gazdás, stb. stb..... itt az avataron az enyém, évente 30-40 et vágok vele repce, búza kuki, eddig elment szépen. Arra a területre amit te akarsz bőségesen elég, mondom szériálisan sztem jó, de az egyedi állapot szempontjából ez semmit nem mond, aki több száz hektáron gurít az ne vegye meg, de kisgazdaságot vidáman ellátja. Szomszéd faluban most hoztak egyet 2,7-ért szecskázóval, szállítókocsival 3,9-es gabona asztallal kuki adapter nélkül. smile whistling

#5076 Tomi.106
2012-05-27 14:08:55

Válasz #5077. hozzászólásra

Kiszedtem azt a "banánt"is annak nincs baja.
Hirdetsz utánverőt,az passzol a 106-éval.
Meg érdekelne az utánverő tengelyén lévő szijtárcsa,ami a
szecskázót hajtja.Mi lenne az ára az utánverőnek,és annak a tárcsának?Ha meg van még.

#5074 jozef19
2012-05-27 12:25:53

Az ötösé sokkal kisebb,meg a külseje már nincs meg

Nincs profilkép
#5073 dobó+
2012-05-27 11:15:36

Válasz #5066. hozzászólásra

Engem nagyon érdekelne hogyan kell megcsinálni ugyanis tavaj az utolsó darabban ment szét. Ledarálta a fogaskereket és megszorult.
Volt zsírozva rendesen de a por és a tört szemek kikezdik a szimeringet és ha bekerülnek szétkopik a csapágy aztán szétkopik a fogaskerék is sajnos.
Taníts mester!smile drool

#5072 Gábor0(Claastra)
2012-05-27 10:42:01

Janikom nincs neked?

#5071 jozef19
2012-05-27 10:30:22

Válasz #5066. hozzászólásra

Ha most azt akarod mondani,hogy teszel rá egy zsirzógombot és tele nyomod zsirral,az se örök..

#5070 jozef19
2012-05-27 10:27:33

Válasz #5065. hozzászólásra

Nekem is egybe van,de 82-es katalógus,lehet az újak külön is adják a belét..

#5069 jozef19
2012-05-27 10:25:44

Válasz #5069. hozzászólásra

Valószinü pont az nincs meg,de megnézem de ötösé se biztos egyezik a hatossal..

#5068 jozef19
2012-05-27 10:23:18

Válasz #5067. hozzászólásra
Ez a 105-nek egy ládával rövidebb változata,volt hidrós 150LE,meg variátoros 120LE.Általába merci motorosok voltak,de volt perkins is
Nekem Senátor volt az ettöl is kisebb egyel,az a tiz hektárt tudta naponta..

#5067 Gábor0(Claastra)
2012-05-27 10:20:24

Válasz #5068. hozzászólásra

felső kellene főleg a külső ,de komplett is érdekelne tengellyel tartóval

#5066 jozef19
2012-05-27 10:14:07

Válasz #5063. hozzászólásra

Egy 105-öst bontottam,azé szerintem nem olyan,de van még abból is a felsönek a fele meg az alsó talán..

Nincs profilkép
#5065 AJJAJ
2012-05-27 09:46:19

Jo napot mindenkinek
Egy 85-os Dominatorert mennyi penzt lehet adni?-Kb 20 ha buzara es 15ha kukoricara kellene.
Egyaltalan erdemes foglalkozni vele?
Koszonom

#5064 Szeni
2012-05-27 09:02:56

Én azt az elvet vallom,h.amihez egyszer hozzányúltam,azt legalább 10 évig nem akarom látni.Ezért én soha nem használok Kínai csapágyat,csak FAG-ot INA-t ,esetleg becsúszik egy-két SKF,de az már tényleg drága.Ha érdekel,majd beírom neked,hogy kell megcsinálni az ürítő csiga tövén lévő külső szöghajtást úgy,h. többet ne kelljen ránézni.

#5063 Gábor0(Claastra)
2012-05-27 08:16:07

Válasz #5053. hozzászólásra

én nem azt irtam ,hogy csak egybe lehet rendelni,csak azt ,hogy a katalógus nem hozza különsmile nononosmile nononosmile nononosmile nonono

#5062 Tomi.106
2012-05-27 08:06:03

Válasz #5062. hozzászólásra

A gond az,hogy kb 500 km távolság van köztünk.
A hirdetéseid között van egy-két dolog ami még érdekelne is.

#5061 Gábor0(Claastra)
2012-05-27 07:05:51

Válasz #5062. hozzászólásra

szelelő variátorod nincs véletlenülsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#5060 jozef19
2012-05-27 05:35:19

Válasz #5052. hozzászólásra
Lehet van olyan tengelyem is meg kell nézni..

#5059 jozef19
2012-05-27 05:30:59

Válasz #5060. hozzászólásra

Az a banán,abból van egy bontott példányom...

#5058 Tomi.106
2012-05-26 22:54:52



A magtartályban a kihordó csiga végén is van egy ilyen valami hajtás,olyan 45 fok körüli.Azzal mi a helyzet,az is teli megy szeméttel?Azt még nem bányásztam ki.

#5057 jonny 6930
2012-05-26 22:42:36

Válasz #5058. hozzászólásra

Ha jol emlékszem akkor a bentibe eredetitt vettem a kinti szogbe pedig utángyártot volt raktáron. Vagy forditva már nem tudom de nem nagy volt a kulombség. En általába eredetitt szoktam venni. Csak arra lehet várni kell nincs minden raktáron. De ha uritesz akkor vedd le a gázt mert az teszi tonkre ha tokig gázon uritesz. En alap gázon inditok és utána egy félgázon szoktam uriteni.

#5056 Tomi.106
2012-05-26 22:29:43

Válasz #5056. hozzászólásra

Eredeti v után gyártott?

#5055 Tomi.106
2012-05-26 22:28:20

Az igazság az,hogy egy szezont arattam csak 106-al.
Előtte 105-ösöm volt.Azon nem voltak ilyen szöghajtás szarok.

#5052 Tomi.106
2012-05-26 22:22:23

Válasz #5043. hozzászólásra

Az ábrán a baloldali hajtásnál hiányzott a 17-es számú alkatrész,gondolom vmi tömítés,hát ne tudd meg mi volt benne.Por száraz búza meg szemét keveréke.A kerekek fogai teljesen el voltak telve.

#5051 jonny 6930
2012-05-26 22:21:26

Nem igaz hogy csak egybe lehet rendelni a szoghajtomuvet lehet mindent bele rendelni kulon is én mult éven ujitotam a kintitt is és a bentit is .Rendeltem bele uj fogaskerekeket meg uj csapágyat és szépen kicseréled. Nekem is eloszor azzal jottek hogy csak egyben van és valami 100 000ft . De végul 30000-bol kijott.

#5050 Tomi.106
2012-05-26 22:11:35

Válasz #5050. hozzászólásra

Nekem a rövidebbik tengelyt kellene cserélnem,mert beállt rajta a csapágy,és elkoptatta.A kúpkerekek még jó állapotban vannak.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A tél végéhez közeledve is stabil a magyar gázkészlet
A tél végéhez közeledve is stabil a magyar gázkészlet
A tárolók töltöttsége meghaladja az európai átlagot.
Sajtóközlemény
Egységes agrárstratégia: összefogtak a V4+ országok agrárkamarái
Egységes agrárstratégia: összefogtak a V4+ országok agrárkamarái
Elkötelezték magukat a rendszeres konzultáció és információcsere mellett.
6 m hidraulikus rétborona
6 m hidraulikus rétborona

730.000 Ft

UNIFARM CR 330 tandem rendsodró
UNIFARM CR 330 tandem rendsodró

850.000 Ft

Rendsodró,  rendkezelő
Rendsodró, rendkezelő

350.000 Ft

Gabonafúvó
Gabonafúvó

290.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]