Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
És neked nem kell lecsukni mikor nem szecskázol? Belül van terelő lemez amit áthajtasz és kész? Nekem 85ösön van ilyen szecskázó csak egy láda szélességet levágtam belőle. Nekem mindig le kell hajtanom mikor nem karok szecskázni, mondjuk az nem sokból tart de van amikor lejtmenetben még így is felakad a lehajtott szecskázó szélén a szalma és megtömi magát "púposra" ha kicsit is nem figyelek. Nagy xopás kipiszkálni...
Válasz #3696. hozzászólásra
Ugyan ilyen szecskázóm van nekem is csak valamit alakítottak a meghajtáson , le tudnád fényképezni a meghajtását és a bekapcsolását ?
Ha időt és pénzt akarsz spórolni,akkor vegyél bele egy újat.Sokkal jobb mint szezonban szarakodni vele.Én három éve vettem 25000 ezer forinttért.Persze megpróbáltuk karmantyúzni,de semmit nem bírt.
Ujjra csapágyazom mert az is lógott,meg találtam egy céget akinek van,illetve gyártanak ilyen kisméretű karmantyút.Van nekik gumi meg valami polimer alapanyagú,mindkét fajtát kipróbálom.Ha a csapágy lóg az is okozhat ilyen problémát.Biztos hogy ez a baj,mert csak a gumicső hollandernál cseppen.
nekem a 85-ösön a kapmantyúzás megoldotta a problémát, bár hallottam én is hogy nem mindig lesz tuti, nem lehet hogy a varriátor munkahengere körül ereszt(enek) a karmantyú(k) mert az kísértetiesen hasonlít, és nem mindig látod meg hogy pontosan honnét is folyik az olaj. Nekem komplett karmantyúzás volt ott is, és hála Istennek azóta jó, bár az nem olyan faxa meló ki kell húzni a verriátor közepét, szíjat le, stb...
rengeteget kibir, évekig rá se kell nézni ha új van fenn, ha megkarmantyúzod szintén, feltéve ha tengely nincs megkopva a tömítő felületnél, javasolt új csapágyat is rakni bele.
Jó kaki ha annyiba kerül,de mennyit bír ki.Mindenkinek ilyen csepegős ez a rendszer?vagy mit lehet neki tenni. Törölni az olajat a kerekekről?Van olyan ami nem folyik?
Középre és a jobb oldalra gykorlatilag be lehet rakni Y csapágyat, a bal oldalon más a szitu, kereskedelemben nem kapsz olyat ha nincs ismeretséged, berakható más csapágy is csak távtartót akkor tuti h csináltatni kell bele, az a csapágy határozza a tengely helyzetét.(jó méregetést hozzá)!
csak az a kis karmantyú van benne.én is jártam már igy, és
cseréltem de igazából a vége mindig komplett csere lett.
amúgy azt a karmantyút csak katalógusból tudod megvenni, na meg kerül vagy ötezer forintba.
Hogy lehet javitani a forgó olajátvezetőt a tengely végeken,mert mind kettő csepeg? Szétszedtem de a kis karmantyún kivül semmi tömités nincs benne.Vagy hol milyen árban lehet kapni.Annak menetközben nem kellene elengedni a nyomást ugye.
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy 106-on a ferdefelhordó lánc
meghajtótengelyének csapágyait külön is vagy csak házzal együtt lehet cserélni? Még nem szedtem szét sosem ilyet, ezért jó lenne ha valaki tudna nekem ebben segíteni.
Nem tudományos,csak előbb gondolkodunk,érdeklődünk,megkeressük azt akinek van,mielőtt ráköltünk 200.000ft-ot.Elvégre ezért van ez az oldal.Ha nem a nyomba fordul a kocsi,akkor előfordulhat hogy kanyarban nekifordul mondjuk egy sarki fának.Azért nem jók a tákolmány kocsik. Köszi az infót.
Na ez egy igen tudományos szállító kocsi lesz.Nekem ez nem jutott volna az eszembe,de így utólag belegondolva valóban jó ötlet.Első nekifutásra szerintem ugyanakkora legyen a távolság,mint az kombájn első tengely,és a vonószem közötti.Vagy tévedek?
Vágóasztalkocsit szeretnék késziteni CD 106-hoz. Az érdekelne hogy milyen hosszú a gépen lévő vonórész, meg a gyári vágóasztalkocsi tengelyétől a vonószemig levő távolság.Ez azért lenne lényeges,mert ha nem jól méretezem,akkor nem a gép nyomába fordul a kocsi.Aki tud valami méretet,kérem segitsen. Előre is köszi.
Honap lefényképezem a megán és megmutatom többi tipuson is ugyan ugy van 106-osmon is ugy vol vagy a linde span csövén vagy a hidraulikaszivtyú csövén vaolt rajta még kondi kompresszor
Hát igen ,a rába motoron van kialakítva hely,a mercin nincs,ez érdekelne,hogy hová lehetne feltenni a kompresort! Pluszba érdekelne egy komplet hátsó klimahütő a két ventillátorral!
mi raktunk 105-be de rába motorosba.a fülke párologtató egyforma a106-os sal.a visszahütö Rába steigeré volt.a hüttö elé raktuk.kompresszor szintén rába volt de az a Merci motorral nem jó.szerintem dominátorét kellene rárakni.
Válasz #3654. hozzászólásra Ne mindet csak azt ameiknek már az orbitja odavan vagy a munkahengere engedát A lindébe meg ha melegszik az olaj annak több oka is lehet pl. szűrö vagy hűtő probléma de lehet még más is
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem felétek: 105-s merci motoros dominátorba szerelt-e valaki klimát,vagy tudtok e ilyen klimás kombájnról? Szerelés előtt állok,és van egy két akadály.Szivesen venném segítségeteket!
Köszi!
Minden dominátort ilyen sokat kell kormányozni? Az enyémet most vettem de kanyarba le kell lassitanom hogy győzzem vissza forgatni a kormányt hogy ne menjek körbe.A lindébe elég az a 6 liter olaj,elég meleg volt egy 10 km. után.
8399 hozzászólás
Válasz #3699. hozzászólásra
Igen, a 106osén már úgy van.
Válasz #3698. hozzászólásra
És neked nem kell lecsukni mikor nem szecskázol? Belül van terelő lemez amit áthajtasz és kész? Nekem 85ösön van ilyen szecskázó csak egy láda szélességet levágtam belőle. Nekem mindig le kell hajtanom mikor nem karok szecskázni, mondjuk az nem sokból tart de van amikor lejtmenetben még így is felakad a lehajtott szecskázó szélén a szalma és megtömi magát "púposra" ha kicsit is nem figyelek. Nagy xopás kipiszkálni...
Válasz #3698. hozzászólásra
Onnét hiányzik egy szabdonfutó tárcsa.
Válasz #3697. hozzászólásra
Sajnos csak több részletbe tudtam lefotózni. A ki-be kapcsolása elég primitív: leveszem vagy felteszem a hátsó ékszíjat.
Válasz #3696. hozzászólásra
Ugyan ilyen szecskázóm van nekem is csak valamit alakítottak a meghajtáson , le tudnád fényképezni a meghajtását és a bekapcsolását ?
Kicsit régebben ígértem valakinek, hogy készítek képeket az utólagos klímáról és a 105-ös zúzóról 106-on. Íme:
Ha időt és pénzt akarsz spórolni,akkor vegyél bele egy újat.Sokkal jobb mint szezonban szarakodni vele.Én három éve vettem 25000 ezer forinttért.Persze megpróbáltuk karmantyúzni,de semmit nem bírt.
Válasz #3693. hozzászólásra
Ha az asztal bakapcsolás után kis idö múlva megáll akkor rossz a benne a gumi,án már cseréltem benne,de erededit raktam.
Ujjra csapágyazom mert az is lógott,meg találtam egy céget akinek van,illetve gyártanak ilyen kisméretű karmantyút.Van nekik gumi meg valami polimer alapanyagú,mindkét fajtát kipróbálom.Ha a csapágy lóg az is okozhat ilyen problémát.Biztos hogy ez a baj,mert csak a gumicső hollandernál cseppen.
Válasz #3686. hozzászólásra
Én cseréltem,de semmi távtartó nem kellett.A legközelebbi csapágyboltba kaptam bele.
Válasz #3685. hozzászólásra
nekem a 85-ösön a kapmantyúzás megoldotta a problémát, bár hallottam én is hogy nem mindig lesz tuti, nem lehet hogy a varriátor munkahengere körül ereszt(enek) a karmantyú(k) mert az kísértetiesen hasonlít, és nem mindig látod meg hogy pontosan honnét is folyik az olaj. Nekem komplett karmantyúzás volt ott is, és hála Istennek azóta jó, bár az nem olyan faxa meló ki kell húzni a verriátor közepét, szíjat le, stb...
Válasz #3689. hozzászólásra
rengeteget kibir, évekig rá se kell nézni ha új van fenn, ha megkarmantyúzod szintén, feltéve ha tengely nincs megkopva a tömítő felületnél, javasolt új csapágyat is rakni bele.
Jó kaki ha annyiba kerül,de mennyit bír ki.Mindenkinek ilyen csepegős ez a rendszer?vagy mit lehet neki tenni. Törölni az olajat a kerekekről?Van olyan ami nem folyik?
Válasz #3682. hozzászólásra
aminőségi 10000/db,a 106-osban 205lovas motor volt gyárilag(magyar piacon)123mm dugattyuátmérő
Válasz #3685. hozzászólásra
Ha tudsz 18 ezerért azt az olajbevezetőt (sarok szelep nekem kellene kb 10 db, eredeti bruttó 70 ropi itt ott még van utángyártott 40 körül.
Válasz #3680. hozzászólásra
Középre és a jobb oldalra gykorlatilag be lehet rakni Y csapágyat, a bal oldalon más a szitu, kereskedelemben nem kapsz olyat ha nincs ismeretséged, berakható más csapágy is csak távtartót akkor tuti h csináltatni kell bele, az a csapágy határozza a tengely helyzetét.(jó méregetést hozzá)!
Most hidraulikásokkal probálkozom,mertez komplett valami18000 forint.Azért kérdezem hogy hol lehet olcsóbb.
Válasz #3683. hozzászólásra
csak az a kis karmantyú van benne.én is jártam már igy, és
cseréltem de igazából a vége mindig komplett csere lett.
amúgy azt a karmantyút csak katalógusból tudod megvenni, na meg kerül vagy ötezer forintba.
Hogy lehet javitani a forgó olajátvezetőt a tengely végeken,mert mind kettő csepeg? Szétszedtem de a kis karmantyún kivül semmi tömités nincs benne.Vagy hol milyen árban lehet kapni.Annak menetközben nem kellene elengedni a nyomást ugye.
Válasz #3681. hozzászólásra
Köszi!
Akkor az úgy nem is lehet olyan drága.
105-öm volt eddig ott nem kellett hozzányúlnom.
Hány lóerős a 106-ban a rába? 180? hallottam már olyat is, hogy 200.
Válasz #3680. hozzászólásra
lehet cserélni külön is,208-as erősitett Y csapágy van benne
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy 106-on a ferdefelhordó lánc
meghajtótengelyének csapágyait külön is vagy csak házzal együtt lehet cserélni? Még nem szedtem szét sosem ilyet, ezért jó lenne ha valaki tudna nekem ebben segíteni.
Válasz #3678. hozzászólásra
Ha tudok segítek .
Válasz #3676. hozzászólásra
köszi a segítséget!!!
Nem tudományos,csak előbb gondolkodunk,érdeklődünk,megkeressük azt akinek van,mielőtt ráköltünk 200.000ft-ot.Elvégre ezért van ez az oldal.Ha nem a nyomba fordul a kocsi,akkor előfordulhat hogy kanyarban nekifordul mondjuk egy sarki fának.Azért nem jók a tákolmány kocsik. Köszi az infót.
Válasz #3672. hozzászólásra
Válasz #3674. hozzászólásra
a
Válasz #3672. hozzászólásra
a kép.
Válasz #3672. hozzászólásra
küldök egy segítséget a beállításhoz
CD 108 SL dobkosár-dobléc tavolság érdekelne,most cseréltem kosarat és nem tudom a pontos méreteket. tud valaki segíteni?
Válasz #3667. hozzászólásra
vonórész: 360mm furatközép
asztalkocsi: 5750mm tengelyközép csapközép (+- 5mm)
Válasz #3669. hozzászólásra
Még ma is.Egy papír kell hozzá,meg egy körző.
Válasz #3667. hozzászólásra
holnap le tudom mérni.
Válasz #3667. hozzászólásra
Na ez egy igen tudományos szállító kocsi lesz.Nekem ez nem jutott volna az eszembe,de így utólag belegondolva valóban jó ötlet.Első nekifutásra szerintem ugyanakkora legyen a távolság,mint az kombájn első tengely,és a vonószem közötti.Vagy tévedek?
Vágóasztalkocsit szeretnék késziteni CD 106-hoz. Az érdekelne hogy milyen hosszú a gépen lévő vonórész, meg a gyári vágóasztalkocsi tengelyétől a vonószemig levő távolság.Ez azért lenne lényeges,mert ha nem jól méretezem,akkor nem a gép nyomába fordul a kocsi.Aki tud valami méretet,kérem segitsen. Előre is köszi.
Válasz #3665. hozzászólásra
20/988-4778
jozef19m@index.hu
Válasz #3664. hozzászólásra
Szia Josef!
Adj egy elérhetőséget! Vagy csönges meg a 20/9415947-s telón!
Válasz #3655. hozzászólásra
Helló!
Van egy 105-böl kiszerelt mezötúri klimám.Ez egy utólag beszerelt kb 1-2 évet mehetett.
Válasz #3662. hozzászólásra
Honap lefényképezem a megán és megmutatom többi tipuson is ugyan ugy van 106-osmon is ugy vol vagy a linde span csövén vagy a hidraulikaszivtyú csövén vaolt rajta még kondi kompresszor
Válasz #3661. hozzászólásra
Ez biztos?
Válasz #3660. hozzászólásra
NA nanak a csönek kell hozsabnak lennie és még mellé fér a kompresszortartó is
Válasz #3659. hozzászólásra
A tárcsa végére az ékszíjtárcsa az rendben,de a harangban nálam csak egy kimenet van,az pedig a linde spanoló tárcsát tartja!
Válasz #3658. hozzászólásra
Egyszrü a nagy ékszíjtárcsavégére kell fel tenni egy+ és ha jól emlékszem a harangban 2 csö van ameikre rá lehet tennia kompresszort
Válasz #3657. hozzászólásra
Hát igen ,a rába motoron van kialakítva hely,a mercin nincs,ez érdekelne,hogy hová lehetne feltenni a kompresort! Pluszba érdekelne egy komplet hátsó klimahütő a két ventillátorral!
Válasz #3655. hozzászólásra
mi raktunk 105-be de rába motorosba.a fülke párologtató egyforma a106-os sal.a visszahütö Rába steigeré volt.a hüttö elé raktuk.kompresszor szintén rába volt de az a Merci motorral nem jó.szerintem dominátorét kellene rárakni.
Válasz #3654. hozzászólásra Ne mindet csak azt ameiknek már az orbitja odavan vagy a munkahengere engedát A lindébe meg ha melegszik az olaj annak több oka is lehet pl. szűrö vagy hűtő probléma de lehet még más is
Válasz #3654. hozzászólásra
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem felétek: 105-s merci motoros dominátorba szerelt-e valaki klimát,vagy tudtok e ilyen klimás kombájnról? Szerelés előtt állok,és van egy két akadály.Szivesen venném segítségeteket!
Köszi!
Minden dominátort ilyen sokat kell kormányozni? Az enyémet most vettem de kanyarba le kell lassitanom hogy győzzem vissza forgatni a kormányt hogy ne menjek körbe.A lindébe elég az a 6 liter olaj,elég meleg volt egy 10 km. után.
Köszi, javitási útmutatónk van ,használati útmutató kellene eredeti, nem másolat! De azért kösz!
Válasz #3651. hozzászólásra
Hali!
Nekem van javítási útmutatóm scennelve, csak az a bibi, hogy 270 Mega az egész cucc. De ha Székesfehérvár környékén jársz, akkor szívesen odaadom...