Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv!Nekünk 3-éves volt a 106-os,és olyan mértékű olajfolyás volt az orbit tengelyénél,hogy fél napot sem bírt ki egy olajfeltöltéssel.Gumigyűrű cserével megoldódott a hiba.Arra a viszont vigyázni kell,hogy hogyan szereli össze az ember,mert pillanatok alatt eltöri az ember ujját a kormány,ha rosszul rakja össze.
Meg lehet otthol is csinálni, ha van egy kis kézügyesség.
Csak jó minőségű gumigyűrüket kell bele rakni és akkor birja sokáig.
Én amit eddig láttam, azokba egybe sem a szervó folyt, hanem a vezérlő.
Nekem gyári klíma van, csak a kompresszor hiányzik róla, mert valami összetört benne és levették.
Azért raknék rá valamilyen személykocsiét, mert a rá valót 70e ért adnák.
Csak jó lenne a gatyarohasztó melegbe,ha működne.
Eleget izzadtam, már a Claas Európán, utána meg a 3 E kombájnba.
Én sok Csepelt csináltam,még hajtottam is, de ha normális üzemeltetés, karbantartás akkor nincs olajfolyás.Nagyon szerettem a Csepel motorokat, csak hát az erő,..... az kicsit kisebb volt, de üzembiztonságban első!
Hidd el nekem van azért olyan 106 -os is!! De valóban az idö elöre haladtával hisz nem ritka az hogy van köztük 30 éves is... Ja és mivel az olaj folyás elenére jol müködik a gép sokan nem is foglalkoznak vele hanem döntik bele továbra is az olajat!!
A zúzóról még nem készítettem képeket mert nem takartam ki a kombájnt. Nem hiszed el de nekem valamilyen utólagos klíma van benne. Azt, hogy milyen azt nem tudom csak azt,hogy olasz feliratokkal van tele a hőcserélő ami jobb kéz felől fenn van a kis ablak előtt. A klímahűtő az germany sokáig a nagyhűtő előtt volt de hamar elrakódott és hideg sem volt meg a víz is melegedett. Így kitettem az akkumulátor felé,és elektromos ventillátor megy előtte. A kompresszor az Francia. Úgy szette össze az előző gazdája. Ha kitakarom erről is tudok képeket csinálni.
Válasz #3579. hozzászólásraHa hidraulika gondod van . adok egy telefonszámot.Javítattam velük mindent meg tudnak csinálni.06309349597 Balázs László.Érte mennek .
Válasz #3581. hozzászólásra
soha. Nem is láttam még olyat soha. De ha szét lehet szerelni,akkor tedd meg. Csak vigyázz,nehogy "elrepüljön" belőle valami! :)
Válasz #3579. hozzászólásra
szereld szét,vegyél egy odaillő "O" gyűrűt a boltban,és azután összerakod. A felújítók se csinálnak vele többet,csak drágábban.
85-ös dominatorral kapcsolatba szeretnék kérdezni.
A járatvariátor (mechanikus a hajtásom) vezérléséhez van egy olyan szelep beépítve ami a kuplung kinyomásakor elengedi a nyomást és visszavariál alaphelyzetbe a variátor, gondolom azért hogy nehogy repülőrajtot vegyen a paraszt induláskor, és kímélje a hajtásláncot. Ez a szelep sajna ereszti az olajat megnéztem a katalógusban, az látszik hogy nem szerelhető, cikkszám szerint a claas nem bontja meg. De ugyanakkor az is látszik hogy a tengelyen amit a kuplung mechanizmus mozgat van egy "O" gyűrű. Máshol nem is nagyon ereszthetne, de a gyűrűnek nincs külön cikkszáma Most akkor lehet "O" gyűrűzni vagy nem.
Valahol foglalkoznak ilyen szelepek felújításával?
HA valamelyitek tud valamit akkor segítsetek légyszi.
Válasz #3570. hozzászólásra
Az lesz a másodállás. Ha annyi munka lesz,mint tavaly,akkor jól döntött. Ő tette föl az i-re a pontot. Adódott a lehetőség,megkérdeztem,mi a meglátása-szerinte is meggyőzzük így az éves munkát.13 évet húztam le ott folyamatosan,nem akartam megválni.
Válasz #3567. hozzászólásra
Csak kicsit! Az lesz a másodállás. Nehéz helyzetbe vagyok:ha traktorozok,és hallom a tüó szirénát,a fene majd meg esz,ha nem mehetek.Ha bent vagyok szoliba,és hívnak,hogy menni kéne "porolni",akkor azért esz meg a fene.
Válasz #3564. hozzászólásra
Köszi! Másod lesz,mert az enyém kevés,meg nincs verdám sem! Most cserélődik a dolog,eddig a tüó volt másod,természetesen ingyé!
Válasz #3563. hozzászólásra
Köszi mindkettőtöknek. hogy aztán jó lesz e ez nekem,az majd elválik! Eddig is szolgáltam,amikor csak tudtam. A kép majd cserés lesz,mert lefokozás lép életbe!!!
Válasz #3556. hozzászólásra
Hmm! Megesküdtem volna,hogy 8.Bár,amikor kipróbáltuk,akkor nagyon hasonlított a 1019-re,de alapjáraton egész más.No,majd belekukkolunk. Csak macerás a dupla fülkét billenteni...
Válasz #3553. hozzászólásra
Hello! Akkor a 1222-ben is V-6 van? Szerda hajnalban "kaptunk" egyet. Jó mély dörmögő hangja van,sokkal mérgesebb,mint a 1019. Én azt hittem,hogy a 22 már V-8. Még nem volt alkalom belenézni,hogy mi dohog benne,de ami késík,nem "nyúlik".
8399 hozzászólás
Válasz #3600. hozzászólásra
Agip
Sziasztok!
Ki milyen olajat használ a Linde-be?!
Válasz #3598. hozzászólásra
Én RPN-dig fordulatszámmérő-t raktam be motor, dob, szelelő mérésére
Sziasztok.Azt szeretném kérdezni, hogy milyen fordulatszám-mérőt lehetne beszerelnem a 106 osba utólag?
Nagyon fontos lenne!Előre is köszi
Üdv!Nekünk 3-éves volt a 106-os,és olyan mértékű olajfolyás volt az orbit tengelyénél,hogy fél napot sem bírt ki egy olajfeltöltéssel.Gumigyűrű cserével megoldódott a hiba.Arra a viszont vigyázni kell,hogy hogyan szereli össze az ember,mert pillanatok alatt eltöri az ember ujját a kormány,ha rosszul rakja össze.
Válasz #3595. hozzászólásra
most jut eszembe h.biztosan ebből is van utángyártott,de azért a pár forintért tényleg kár lenne nem eredetit venni
Válasz #3593. hozzászólásra
pontosabban csak eredetit,mert a mérete 1,9-es és 2,8-as vastagságú
Válasz #3587. hozzászólásra
ez a baromság, egyszer kell rendbetenni (normálisan) és évekig nyoma sincs olajfoltnak.
Válasz #3591. hozzászólásra
Meg lehet otthol is csinálni, ha van egy kis kézügyesség.
Csak jó minőségű gumigyűrüket kell bele rakni és akkor birja sokáig.
Én amit eddig láttam, azokba egybe sem a szervó folyt, hanem a vezérlő.
Válasz #3586. hozzászólásra
Nekem gyári klíma van, csak a kompresszor hiányzik róla, mert valami összetört benne és levették.
Azért raknék rá valamilyen személykocsiét, mert a rá valót 70e ért adnák.
Csak jó lenne a gatyarohasztó melegbe,ha működne.
Eleget izzadtam, már a Claas Európán, utána meg a 3 E kombájnba.
Nekem az olajfolyás olyan mintha a vérem folyna!! Főleg ilyen olajárak mellett.De mi folyik? Szervó,vagy valami más szelep.
Válasz #3588. hozzászólásra
Nekem a valbert bt. újította fel,azóta nem fojik.
Válasz #3587. hozzászólásra
Én sok Csepelt csináltam,még hajtottam is, de ha normális üzemeltetés, karbantartás akkor nincs olajfolyás.Nagyon szerettem a Csepel motorokat, csak hát az erő,..... az kicsit kisebb volt, de üzembiztonságban első!
Válasz #3587. hozzászólásra
Hidd el nekem van azért olyan 106 -os is!! De valóban az idö elöre haladtával hisz nem ritka az hogy van köztük 30 éves is... Ja és mivel az olaj folyás elenére jol müködik a gép sokan nem is foglalkoznak vele hanem döntik bele továbra is az olajat!!
Miért nemlátok olyan 106-ost,aminek afülkealja nelenne tiszta mocsok olaj. Elállithatatlan mint az ARÓ meg a CSEPEL?
Válasz #3583. hozzászólásra
A zúzóról még nem készítettem képeket mert nem takartam ki a kombájnt. Nem hiszed el de nekem valamilyen utólagos klíma van benne. Azt, hogy milyen azt nem tudom csak azt,hogy olasz feliratokkal van tele a hőcserélő ami jobb kéz felől fenn van a kis ablak előtt. A klímahűtő az germany sokáig a nagyhűtő előtt volt de hamar elrakódott és hideg sem volt meg a víz is melegedett. Így kitettem az akkumulátor felé,és elektromos ventillátor megy előtte. A kompresszor az Francia. Úgy szette össze az előző gazdája. Ha kitakarom erről is tudok képeket csinálni.
Válasz #3584. hozzászólásra
köszönöm, leveszem és ha nem szerelhető akkor felhívom őket
Válasz #3579. hozzászólásraHa hidraulika gondod van . adok egy telefonszámot.Javítattam velük mindent meg tudnak csinálni.06309349597 Balázs László.Érte mennek .
Hello
Valaki rakott már fel autó klímakompresszort 106-ra?
Milyen szgk-é lenne jó.
Válasz #3581. hozzászólásra
soha. Nem is láttam még olyat soha. De ha szét lehet szerelni,akkor tedd meg. Csak vigyázz,nehogy "elrepüljön" belőle valami! :)
Válasz #3580. hozzászólásra
csináltál már ilyet?
Válasz #3579. hozzászólásra
szereld szét,vegyél egy odaillő "O" gyűrűt a boltban,és azután összerakod. A felújítók se csinálnak vele többet,csak drágábban.
85-ös dominatorral kapcsolatba szeretnék kérdezni.
A járatvariátor (mechanikus a hajtásom) vezérléséhez van egy olyan szelep beépítve ami a kuplung kinyomásakor elengedi a nyomást és visszavariál alaphelyzetbe a variátor, gondolom azért hogy nehogy repülőrajtot vegyen a paraszt induláskor, és kímélje a hajtásláncot. Ez a szelep sajna ereszti az olajat megnéztem a katalógusban, az látszik hogy nem szerelhető, cikkszám szerint a claas nem bontja meg. De ugyanakkor az is látszik hogy a tengelyen amit a kuplung mechanizmus mozgat van egy "O" gyűrű. Máshol nem is nagyon ereszthetne, de a gyűrűnek nincs külön cikkszáma Most akkor lehet "O" gyűrűzni vagy nem.
Valahol foglalkoznak ilyen szelepek felújításával?
HA valamelyitek tud valamit akkor segítsetek légyszi.
Válasz #3576. hozzászólásra
Mikor vizsgáztál ez a kérdés nem szerepelt?
-Miért gyújtja fel a tűzoltó minden évben a saját kutyáját?
-??????????
-Minden kutya törzskönyvébe az van írva, hogy évente kötelező az oltás.
Válasz #3575. hozzászólásra
Annak van stabil gépésze!
Válasz #3573. hozzászólásra
4 bádog.Nálunk forgás van: hiradós,beo.tüó,gkv. De ahogy néztem a szolgálati csoportomat,hiradó és gkv lesz a legtöbb.
Válasz #3574. hozzászólásra
A Deutz-ra...
Válasz #3571. hozzászólásra
mire gondolsz? Egyébként tavaly is kombiztam világosabb zölddel,és nem volt jobb.(a kora miatt)
Válasz #3569. hozzászólásra
Mi lesz a beosztásod?
Válasz #3570. hozzászólásra
Az lesz a másodállás. Ha annyi munka lesz,mint tavaly,akkor jól döntött. Ő tette föl az i-re a pontot. Adódott a lehetőség,megkérdeztem,mi a meglátása-szerinte is meggyőzzük így az éves munkát.13 évet húztam le ott folyamatosan,nem akartam megválni.
Válasz #3569. hozzászólásra
Lehet hogy zölddel kombájnozol, csak világosabbal... Ki tudja mit hoz a jövő..Meglepődnél? Persze ülnél egyszer jó gépbe is.
Válasz #3569. hozzászólásra
mivel egy seggel nem lehet két lovat meg ülni,igy döntöttél?főnököd mit lépett?
Válasz #3567. hozzászólásra
Csak kicsit! Az lesz a másodállás. Nehéz helyzetbe vagyok:ha traktorozok,és hallom a tüó szirénát,a fene majd meg esz,ha nem mehetek.Ha bent vagyok szoliba,és hívnak,hogy menni kéne "porolni",akkor azért esz meg a fene.
Válasz #3561. hozzászólásra
Válasz #3566. hozzászólásra
csak nem le pattansz a mező gazdaságból?
Válasz #3564. hozzászólásra
Köszi! Másod lesz,mert az enyém kevés,meg nincs verdám sem! Most cserélődik a dolog,eddig a tüó volt másod,természetesen ingyé!
Válasz #3563. hozzászólásra
Köszi mindkettőtöknek. hogy aztán jó lesz e ez nekem,az majd elválik! Eddig is szolgáltam,amikor csak tudtam. A kép majd cserés lesz,mert lefokozás lép életbe!!!
Válasz #3561. hozzászólásra
Gratulálok, akkor a mg munka lesz a másodállás , vagy csak a saját?
Válasz #3561. hozzászólásra
Gratulálok,akkor most már hazámat szolgálom
Válasz #3561. hozzászólásra
Gratula,láttalak a képen
Válasz #3560. hozzászólásra
Igen. Holnap még önkéntesként,holnapután már alkalmazottként leszek szolgálatban.
Ez az új munkáltatóm.
Válasz #3557. hozzászólásra
Akkor már a piros cégnél dolgozol?
Válasz #3548. hozzászólásra
kamion bontóból hozta a tulaj....
Válasz #3557. hozzászólásra
442 igenV-8
Válasz #3556. hozzászólásra
Hmm! Megesküdtem volna,hogy 8.Bár,amikor kipróbáltuk,akkor nagyon hasonlított a 1019-re,de alapjáraton egész más.No,majd belekukkolunk. Csak macerás a dupla fülkét billenteni...
Válasz #3555. hozzászólásra
igen v6 szivó a 24-esek már turbósak
Válasz #3553. hozzászólásra
Hello! Akkor a 1222-ben is V-6 van? Szerda hajnalban "kaptunk" egyet. Jó mély dörmögő hangja van,sokkal mérgesebb,mint a 1019. Én azt hittem,hogy a 22 már V-8. Még nem volt alkalom belenézni,hogy mi dohog benne,de ami késík,nem "nyúlik".
Válasz #3553. hozzászólásra
és szivó vagy turbós amit beraktatok
Válasz #3552. hozzászólásra
bocs nem 442 ,ez is 421-es ,csak egy hüvelyt cseréltem benne,és a dobozra 442 van irva ,ugy látszik az ugyanaz benne
Válasz #3549. hozzászólásra
om442-es 8 hengeres?