Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én nem azt mondom, hogy nics nála jobb traki,
de akinek nincsenek millió gépre annak szerintem megfelelnek.És nem illik elfelejteni , hogy az 1000esek már John Deere tervek alapján készültek. Ők meg értenek valamit hozzá. Amugy meg egyszerü nincs túlbonyolitva és megbizható.Nekem bevált, van 2 db is. És sajnálom, hogy annó az elvtársak bezáratták a gyárat.Nemigen lenne ma MTZ magyarországon.
nagyon távol áll a 2 motor egymástól.
a rába 30 liter/ha alatt van szántásnál az ifa meg 40 felett.
A súlyról meg annyit, hogy nem csak az számit.a jó súlyelosztás meg a talajfogás is sokat nyom a latba.Ez meg tökéletes nála.
Arról nem is beszélve h a négy egyforma kerék igen nagyott tudd fogni egyszerre.
Hogy lehetett gázolajtemető a 6os ifa, a rába meg nem????
Majdnem tök ugyan az a motor.
Amúgy 180 lóhoz kötött talajon alaphangon kellene 9tonna önsúly!
Amugy próbáltunk már bele 4 ill 6 hengeres ifamotort, 6 henger pörkinsmotort(120LE) meg DAC motort is.Hát a 4 hengeres sovány volt a 6-os gázolajtemető a többi is felejtős.A Rába az bevált és nem csak nekem!
Gazdaságosnak gazdaságos csak néha a + LE jól jönn, főleg kötött talajon szántásnál.
cm3 kb olyan 2000cm3-vel kissebb a Rábamotortól és ahhoz képest csak 90LE hivatalosan, van nyomaték dögivel.
Van belőle 130 140 LE is de azok már turbósak meg 114mm a dúgattyúátmérő nem pedig 110mm
van hozzá egy 4 fejes réselt eke(160cm a fogásszélesség).5.2 es IH nehéztárcsa és egyí RAU kombinátor.Azért a 70 mázsa elég jó, de ha kell +10 mázsával tudom növelni első felnikben nincs benne a súly.Meg hátra ikerfelni is van.
Válasz #164. hozzászólásraHelló!Én akarnék Dutrát venni,s Rába 180-as motoral egybe épiteni!Tudsz róla egy pár képet küldeni?Rába hütö van benne vagy a Dutra gyári hütö?Merre laksz?
Ha jó tudom Csepel-motoros gazdaságos és nem mindig problémát?
Nem?
Valahol Ikarus far-motorből ez Csepel 130-140 lovas motort, nem kell átalakitni és összerakni csavarig?
Üdv mindenkinek
Nekem Rába 180 motor van az 1000 Dutrában, már lassan 4 éve. Semmi baja!!!
A kételkedőknek mondom a váltó,difi birja!!!felsúlyozva 70 mázsa. Szóval van súly van lóerő, bármilyen hasonló kategóriás nyugatit odavág:)
Válasz #101. hozzászólásra
Az 1000-es Dutrán bakok tartják a motort.Egyébként én is soknak tartom a Rába motort,bár láttam már Rába motoros Dutrát,de nincsen információm róla miként működik.Ha nagyobb teljesítményű motort szerelnek a gépbe,de nem nővelik az eredeti állapotának megfelelő munkagép méreteit,vagy jelentősen a gép tömegét,akkor elbírja a nagyobb motort.De álltalában,azt csinálják a gépészek,ha nagyobb a motor,növeljük meg a gép tömegét,rakjunk rá dula kereket,kapcsoljunk utána 2-vel több ekefejet,vagy méterekkel nagyobb tárcsát,stb,hát akkor garantáltan össze fog törni!
Erre gondoltam már,de ha a t-06 üzemelni fog,akkor akaszgassam le fel,h megrakjam?!Az ugy nem buli!Külön gép kell!Bálát pakoln i,trágyát rakni!Meg olyan kell ami markolós is!
Az Eo elöl tololapos,hátul markolós!Nekem olyan kellene,ami elöl homlokrakodós!
Nincs bajom az eoval,jó gép!Ha az ember átalakitja trakinak,birja a strapát,nem gyengén!
Válasz #151. hozzászólásra
Hát ez igaz,de nem mind ilyen!Nekem van egy pár ismerösöm,akik jönnek ha kell!Régebben birka trágyát téptünk ki a szomszéd kis hodájából,s jöttek dolgozni!
4-500e forintért már veszel egy jó állapotú kis fülkés EO-t vagy BH-t és azzal könnyen meg lehet oldani az ilyen dolgokat. Érdemes mert meghálálja az embert ha csak az útjait tartja rendbe ahol máskor közlekedik. Azt a fajta árok problémát amire gondolsz ismerem mert szoktam én is a csapadék elvezetőket tisztítani.
Máshol is hasonló a helyzet, de néhol érthető, hogy az új csilivili gépüket nem akarják összeb*szni, nekem görbült már meg tárcsalapom útjavításba, mert valaki telerakta törmelékkel az utat.
NEM!!!Már jó az eleje!vettem új fogaskerekes tengelyeket,csapágyakat,s megcsináltam!Az elözö tulaja gépkereskedö volt s nem költött rá!Nekünk meg idönk nem volt átnézni,sietni kellett a talajmunkával!
Válasz #127. hozzászólásra
Nálunk az a baj,h homokbánya nincs a közelben,meg vagyunk egy páran,akik javitjuk az utakat!Nem vagyunk lusták leengedni a tárcsát,boronát,de viszont a tszböl lett kft spóról mindenen!Rábával mennek,s az utakra,meg az idöre szarnak egy nagyot!
A föld nem volt nyers,amit tárcsáztam,ez egy lapos,ahol az út megy ki a kövesúthoz,ott fogott meg!De ez volt az elsö,de az útolsó elakadásom a 82-essel!
Ez így igaz a sárfészkes utat a homokkal lehet a legjobban orvosolni, csak ez a hajdúságban ahol ez a Roland gyerek mocorog elég nehezen kivitelezhető. Gondolom nálatok is van valami maszek homokbánya.
475 hozzászólás
Én nem azt mondom, hogy nics nála jobb traki,
de akinek nincsenek millió gépre annak szerintem megfelelnek.És nem illik elfelejteni , hogy az 1000esek már John Deere tervek alapján készültek. Ők meg értenek valamit hozzá. Amugy meg egyszerü nincs túlbonyolitva és megbizható.Nekem bevált, van 2 db is. És sajnálom, hogy annó az elvtársak bezáratták a gyárat.Nemigen lenne ma MTZ magyarországon.
Válasz #173. hozzászólásra
nagyon távol áll a 2 motor egymástól.
a rába 30 liter/ha alatt van szántásnál az ifa meg 40 felett.
A súlyról meg annyit, hogy nem csak az számit.a jó súlyelosztás meg a talajfogás is sokat nyom a latba.Ez meg tökéletes nála.
Arról nem is beszélve h a négy egyforma kerék igen nagyott tudd fogni egyszerre.
Válasz #172. hozzászólásra
Hogy lehetett gázolajtemető a 6os ifa, a rába meg nem????
Majdnem tök ugyan az a motor.
Amúgy 180 lóhoz kötött talajon alaphangon kellene 9tonna önsúly!
Amugy próbáltunk már bele 4 ill 6 hengeres ifamotort, 6 henger pörkinsmotort(120LE) meg DAC motort is.Hát a 4 hengeres sovány volt a 6-os gázolajtemető a többi is felejtős.A Rába az bevált és nem csak nekem!
Válasz #168. hozzászólásra
nekem 514 es kombájnhütő van rajta.A gyári még a Csepel motornak is kevés főleg ha teszel rá egy olajhütőt.
Ha dobsz valami emailcímet küldök képet.
Válasz #167. hozzászólásra
Gazdaságosnak gazdaságos csak néha a + LE jól jönn, főleg kötött talajon szántásnál.
cm3 kb olyan 2000cm3-vel kissebb a Rábamotortól és ahhoz képest csak 90LE hivatalosan, van nyomaték dögivel.
Van belőle 130 140 LE is de azok már turbósak meg 114mm a dúgattyúátmérő nem pedig 110mm
van hozzá egy 4 fejes réselt eke(160cm a fogásszélesség).5.2 es IH nehéztárcsa és egyí RAU kombinátor.Azért a 70 mázsa elég jó, de ha kell +10 mázsával tudom növelni első felnikben nincs benne a súly.Meg hátra ikerfelni is van.
Válasz #164. hozzászólásraHelló!Én akarnék Dutrát venni,s Rába 180-as motoral egybe épiteni!Tudsz róla egy pár képet küldeni?Rába hütö van benne vagy a Dutra gyári hütö?Merre laksz?
Válasz #164. hozzászólásra
Ha jó tudom Csepel-motoros gazdaságos és nem mindig problémát?
Nem?
Valahol Ikarus far-motorből ez Csepel 130-140 lovas motort, nem kell átalakitni és összerakni csavarig?
Válasz #164. hozzászólásra
Mennyit tekertél bele a 4 év alatt?
Válasz #164. hozzászólásra
A vége az bátor volt :-)))
Milyen munkagépekkel használod?
180 lóhoz a 70 mázsa nem olyan sok.
Üdv mindenkinek
Nekem Rába 180 motor van az 1000 Dutrában, már lassan 4 éve. Semmi baja!!!
A kételkedőknek mondom a váltó,difi birja!!!felsúlyozva 70 mázsa. Szóval van súly van lóerő, bármilyen hasonló kategóriás nyugatit odavág:)
Válasz #160. hozzászólásra
Ez a szomszédotok 28-asa. Láttam amikor nálatok voltam. Igen jól ketyeg benne a motor, jó érces a hangja.
Válasz #161. hozzászólásra
Ha meg csak úgy nagyobb a motor, és nincs kihasználva, akkor az üzemanyagpocsékolás.
Válasz #101. hozzászólásra
Az 1000-es Dutrán bakok tartják a motort.Egyébként én is soknak tartom a Rába motort,bár láttam már Rába motoros Dutrát,de nincsen információm róla miként működik.Ha nagyobb teljesítményű motort szerelnek a gépbe,de nem nővelik az eredeti állapotának megfelelő munkagép méreteit,vagy jelentősen a gép tömegét,akkor elbírja a nagyobb motort.De álltalában,azt csinálják a gépészek,ha nagyobb a motor,növeljük meg a gép tömegét,rakjunk rá dula kereket,kapcsoljunk utána 2-vel több ekefejet,vagy méterekkel nagyobb tárcsát,stb,hát akkor garantáltan össze fog törni!
Válasz #116. hozzászólásra
Nézd meg amit 3 fejes csővázas Bagodi mezőgép kb.40 éves ekét.
Nálunk szántás nézd meg!
http://www.youtube.com/watch?v=UPg1ooZw0AA
Bocs,akasztgassam!
Válasz #157. hozzászólásra
Erre gondoltam már,de ha a t-06 üzemelni fog,akkor akaszgassam le fel,h megrakjam?!Az ugy nem buli!Külön gép kell!Bálát pakoln i,trágyát rakni!Meg olyan kell ami markolós is!
Válasz #156. hozzászólásra
Agyon sem lehet ütni az biztos. Ha veszel egy homlokrakodót az mtz orrára akkor ez a problémai is meg van oldva.
Válasz #153. hozzászólásra
Az Eo elöl tololapos,hátul markolós!Nekem olyan kellene,ami elöl homlokrakodós!
Nincs bajom az eoval,jó gép!Ha az ember átalakitja trakinak,birja a strapát,nem gyengén!
Válasz #152. hozzászólásra
H lesz belőle valami az tény hogy az EO a legesélyesebb.
Válasz #151. hozzászólásra
Hát ez igaz,de nem mind ilyen!Nekem van egy pár ismerösöm,akik jönnek ha kell!Régebben birka trágyát téptünk ki a szomszéd kis hodájából,s jöttek dolgozni!
Válasz #150. hozzászólásra
Mi a baj az EO-val miért nem tetszett?
Válasz #148. hozzászólásra
4-500e forintért már veszel egy jó állapotú kis fülkés EO-t vagy BH-t és azzal könnyen meg lehet oldani az ilyen dolgokat. Érdemes mert meghálálja az embert ha csak az útjait tartja rendbe ahol máskor közlekedik. Azt a fajta árok problémát amire gondolsz ismerem mert szoktam én is a csapadék elvezetőket tisztítani.
Válasz #147. hozzászólásra
Nagyon ritkán mert nem kedvelik a melót, a vizaknát idén pl én magam ástam ki.
Válasz #147. hozzászólásra
EO-t akartunk mi is venni régebben!De nekünk olyan kellene,mint a Ostrovek,csak öszkerekes!
Válasz #144. hozzászólásra
Nehogy megmondjam.
Válasz #147. hozzászólásra
Idővel én is akarok valamit mert lenne földmunka, árkok vizelvezető gödrök, meg akarok betonplaccot annak is el kéne turni a helyét.
Válasz #145. hozzászólásra
Értem már brazil gépsorral dolgoztatsz. Nem vagy semmi. Nekem van egy EO-m azzal oldom meg az ilyen problémákat.
Válasz #145. hozzászólásra
Nagyméretű négyzet alaku lapát, egy napon kersztűl dolgozol vele garantáltan hulla vagy 2 napig utánna.
Válasz #141. hozzászólásra
Azzal szaporán meg tudják dobni a szakavatott brazilok(hiányuk esetén én) a pótot.
Válasz #143. hozzászólásra
Mi van? Ki szólt neked?
Válasz #141. hozzászólásra
Te se aludj!!!!!! :-)))))))
Válasz #140. hozzászólásra
Ne aludj!!!!! :-)))))))
Válasz #139. hozzászólásra
Az meg mi hogy angol lapát?
Válasz #137. hozzászólásra
Nekem nincs,de az útcabeli havernak van!Mert?
Válasz #137. hozzászólásra
Angol lapát néven fut. :-))
Bigbag darum van csak.
Válasz #135. hozzászólásra
szélmalomharc
Válasz #130. hozzászólásra
Van rakodó géped?
Válasz #133. hozzászólásra
Ne bízdd el magad, idén ősszel kisegítettünk 1 mtz-s kolegát hasonló bajjal, és ö mondta hogy 2v3 évente szétmegyen neki az eleje.
Válasz #130. hozzászólásra
Mi is szoktunk kivinni követ,földet,törmeléket,de nagygéppel beletapossák,s hiába csináltuk annyit ér!
Válasz #132. hozzászólásra
Máshol is hasonló a helyzet, de néhol érthető, hogy az új csilivili gépüket nem akarják összeb*szni, nekem görbült már meg tárcsalapom útjavításba, mert valaki telerakta törmelékkel az utat.
Válasz #131. hozzászólásra
NEM!!!Már jó az eleje!vettem új fogaskerekes tengelyeket,csapágyakat,s megcsináltam!Az elözö tulaja gépkereskedö volt s nem költött rá!Nekünk meg idönk nem volt átnézni,sietni kellett a talajmunkával!
Válasz #127. hozzászólásra
Nálunk az a baj,h homokbánya nincs a közelben,meg vagyunk egy páran,akik javitjuk az utakat!Nem vagyunk lusták leengedni a tárcsát,boronát,de viszont a tszböl lett kft spóról mindenen!Rábával mennek,s az utakra,meg az idöre szarnak egy nagyot!
Válasz #129. hozzászólásra
Eladtad?
Válasz #127. hozzászólásra
Van minden környező falu határában, de multkor pl a vízaknát ástam ki és ami onnan kijött az is az útalapban végezte.
Válasz #124. hozzászólásra
A föld nem volt nyers,amit tárcsáztam,ez egy lapos,ahol az út megy ki a kövesúthoz,ott fogott meg!De ez volt az elsö,de az útolsó elakadásom a 82-essel!
Válasz #125. hozzászólásra
Ez gyanus volt nekem is, de mivel nem volt még mtzém és személyes tapasztalatom nincs ezügyben, nem hozam fel.
Válasz #124. hozzászólásra
Ez így igaz a sárfészkes utat a homokkal lehet a legjobban orvosolni, csak ez a hajdúságban ahol ez a Roland gyerek mocorog elég nehezen kivitelezhető. Gondolom nálatok is van valami maszek homokbánya.
Válasz #122. hozzászólásra
Hamár elromlott a határban az eleje,vhogy haza kellett vinnem a gépet megcsinálni!Az az egy út volt csak!A Rábás meg jól összevágta!