Hirdetés
Fórum
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Claas traktorok új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Karácsony új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Haszonbérleti szerződés új
- Poénok új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
123 hozzászólás
Válasz Bfdg SS-d ha fdd #122. hozzászólásáraValószínű a vonoszár a traktor felöl a torziós tengely végére volt téve :)
Válasz R Sándor #121. hozzászólásáraMi volt a hiba?
Válasz Bfdg SS-d ha fdd #120. hozzászólásáraKét év alatt csak rá jött hogy mi a baja , /boldog karácsonyt/
Válasz kotai87 #119. hozzászólásáraVan e a váltóban elég olaj,szűrők voltak e cserélve?
Üdv mindenkinek!
Szeretném a segítségeteket kérni. Van egy 2000-es évjáratú tl90 és olyan problémám lenne, hogy az erőkar teljesen lenyomott állapotban van de mégis kiemeli az ekét. Nem tudtok valami megoldást mondani hol lehet még állítani rajta mert ez így nagyon nem jó. Válaszotokat előre is köszönöm.
Milyen árba mennek mostanában New Holland tl90A gépek? Köszönöm a válaszokat
Sziasztok.Tl90 komplett motort keresek.+36308249209.
Válasz kordas.ati #113. hozzászólásáraÍrd be a topic keresőbe:csoport
Kiadja ,mi a típushibája. Nekem sose volt ilyen, de már megjegyeztem
Válasz kordas.ati #113. hozzászólására5-6000 körül kissebb váltófelújítás kell (ez sorozatosan kijött)
Válasz kordas.ati #113. hozzászólásáraNekem egy szervizes mondta hogy több gépben vsn 10000 óra, és ott is csak csapágyazni kellett.
new holland tl90 es mechanikus váltós átlag felhasználással kb meddig bírja javítás nélkül enyémben 3558üó van
new holland tl90 es mechanikus váltós átlag felhasználással kb meddig bírja javítás nélkül enyémben 3558üó van
Segítsetek!! Felakasztom a pótót és csatlakoztatom a féket mikor nem nyomom a fékpedált akkor fog a póton a fék ha meg benyomom akkor meg nem fog olyan mintha forditva működne hol keresem a hibát
Válasz Kertész Zoltán #109. hozzászólásárairtam privátba.
Hello
Valakinek van tl90 vagy tl90a Kisvárda környékén?
Ha van lenne-e olyan szíves hogy megengedi hogy megnézzem élőben?
Válasz MrPoke #106. hozzászólására
Valamelyik topikba írta is valaki, hogy benne volt a gépkönnybe, hogy alacsony fokozaton/kis sebesség mellett nem szabad nehéz melót végezni trakival.
Hétköznapokon csak váltóként emlegetjük, de hivatalosan nyomatékváltó,
pl egy trakiban az alacsony fokozatok többnyire lassú sebességet igénylő, de könnyű melók miatt vannak, mivel a motor nyomatékát az alacsony fokozat felszorozza, megsokszorozza ez kb. olyan, mint a manapság elterjedt nyomatéksokszorozós kerékanya lecsavaró kamionosoknál.
A traki motor nyomatékát felszorozzák a fogaskerék áttételek,ha jól tudom annyiszor lesz nagyobb, mint amennyit az áttétel lassít rajta, ez olyan magas értékre jöhet ki, hogy a fogaskerék tartósan nem tudja elviselni és vagy reccs, vagy a nagy terhelés miatt nem tudja pozícióban tartania váltó és félrekopik majd e miatt egyre gyakrabban kidobja..ect.
A váltóban nagy nyomaték esetén az olaj is kipréselődik teljesen a fogmodulról és intenzívebb lesz a kopás.
Válasz MrPoke #106. hozzászólásáraKöszi a segitséget. Hát igy lehet meg sem nézem. Nem lenne túl nagy előrelépés max kényelemben.
Válasz Dave #105. hozzászólásáraValamennyire idetartozik, sajnos tudomásul kell venni, hogy egy traktornak csak akkor van tartós élete ha azzal minimum 7km/h felett dolgoznak (leterhelve). Különben valami megadja magát. Itt egy TL90-el egy 7m-es nehéz tárcsa középső tagját húzgálták a vége féltengely törés lett. De ez érvényes minden traktorra. 120le JD 3 fejes ekével beleszaladt a szikfoltba és le is pattant egy fogaskerék stb......
Én is drágán megtanultam. Crystal váltóját már becsukott szemmel szét tudnám szedni..... Most M135 van, de ezt is cserélem jövőre ha minden igaz mielőtt megadja magát.... Így utólag bánom, hogy nem 160Le+ traktort vettem de mindenki saját kárán tanul...
Természetesen a talajon sok múlik.
Válasz MrPoke #104. hozzászólásáraJah csak a gép szélességét nem viszi el ennyi kapa. Max a 9 ha elég nagy osztásra van, de akkor meg ha nedves nem műveli át. De ez nem ide tartozik.
Válasz Dave #103. hozzászólásáraEzek is csak 85Le ne várj sokkal többet. Tapadásra jobb mint egy MTZ de a váltó azt nem fogja szeretni.
A 9 kés elé kell a 120Le erő hacsak nem szereted a szabadidődet szereléssel tölteni.
Válasz MrPoke #102. hozzászólására7 v 9 kapás grubert kéne neki húzni 4,5 cm széles vassal. MTZ elel húz 7 kapát de nem mindig tetszik neki, és nincs tempo.
Válasz Dave #101. hozzászólásáraÜgyes kis gép, rövid ezért jól manőverezhető, de emiatt szeret pattogni. Jó a kilátás, minden kézre esik.
De nehéz munkára nem szabad használni, a második csoport csapágya a gyengéje igen hamar megadja magát és kidobálja a sebességet.
Enyémben 8000 üzemóra van és csak ezt a csapágyat kellet cserélni, mire rájöttem nem kellene vele a 3 fejes Vogel ekét húzni. Sokan szidják, de én szeretem.
Szisztok,
NH TL 90-ről mik a vélemények?
Egy 90 lovas MTZhez képest milyen talajon?
Miket érdemes megnézni rajta? Van valami tipus hibája?
Üdv!
Mit tegyek nem működik s Lift O- Matic
Válasz kordas.ati #98. hozzászólásáraLeveszed a műszerfalat, alatta találsz egy műanyag burkolatot néhány csavarral amit le kell venni. Ez alatt vannak a visszajelző égők, bróbáld meg kicserélni az aktuálisat. Levételnél balra fordítod, visszarakásnál pedig ellenkezőleg. Akár egy elemmel is tesztelheted hogy jó-e az égő.
Üdv: Attila
üdv! Mit tegyek akkor amikor a traktor gyújtáson van és nem világít az olajnyomást jelző lámpa sem töltést jelző lámpa sem
Válasz kordas.ati #96. hozzászólásáraKiveszed megfordítod,adsz neki testet.Rámelegítesz és meglátod hogy izzik e.
A mienkébe bennevan,csak egyátalán üzemel valameik tl-ben?
Üdv A szívótorokban van egy elektromos izzószál és izzításkor erre csepeg gázolaj és indításkor dúsított meleg levegőt szív a motor.De volt olyan eladás az IKR-nél amiben nem volt gyárilag beszerelve.
kedves gépkezelők!
valaki tudja e hogy a tl90-es nél
hogy van az izzítás!
Üdv Először a bordás hüvelyeket nézd át nincs e lekopva majd vedd le az első hajtás házat és ellenőrizd hogy a fogaskerekek épek e. A hüvelyek pár ezer forint a házban lévő sérülések már borsosabb.Jó munkát.
Van egy tl90-esem nem hajt az eleje mert valoszinuleg szetszakadt mit kell kicserelni es hol mennyibe kerul kb koszi a segitseget
Válasz roli555 #90. hozzászólásáraÉvente 240 munkaóra.Hol a matematika itt.A gumikon remélem tudod hogy ennyi óránál alig kellene kopásnak lennie ??
Traktor vásárlás elött állok...lenne egy 2007es TL90 2400üo 5.6M kisegítő traktor volt csak műtrágyát szort valamint gyűrüshengerezett,valamint gondolkodtam egy új 892.2 mtz-n.
Talajmunkát szinte semmit nem végzek,durván 100ha kaszáló és lucerna van így csak erre kellene a gép valamint max 5ha szántó
Gondolom több érv szól az Nh mellett :)
Válasz Bolla Róbert #82. hozzászólásáraKedves Róbert!
Engem is érdekelne a tl 90 kezelési utasítás, ha van rá mód küld el légyszives a következő címre: radekvendeghaz@gmail.com
Köszönettel: Radek Attila
Válasz fulop21xxxx #87. hozzászólásáraAz a csap az erőmérő csap ezért van benne vezeték, esztergálhatsz bele sima csapot de nem fog működni az erőmérő pl.szántásnál, ha nincs szükséged erre a funkcióra akkor mindegy.Ára 100-150ezer között van.
Sziasztok van egy olyan problémám hogy van egy tl 100 New Holland 2002 emelökar tarto biztonsagi szeg eltort viszont elektromos szál megy bele ha eztergaltatok valyon jo lesze vagy lehete kapni pls help! Varom a választ
Válasz Pici #85. hozzászólásáraKöszi!
Válasz Bandikereszt #83. hozzászólásáraCsak tipp de nekünk régi nh n a kardán kapcsolo bovden van ami mellette megy hátrafelé .....
Robbantott nyúl oldal (van ott más típus is + Ford-ok)
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy mechanikus váltójú TLA-nak a kuplung bowden mellett mi az a a másik bowden aminek a végén hasszanti lyukú fém van!
Válasz Zotya598 #81. hozzászólásáraSzia nekem van magyar nyelvű pdf megpróbálom elküldeni.
Küldj egy emailt és válaszként elküldöm
Az én címem bolla.r@freemail.hu
New Holland TL90A kezelésit vennék.
Válasz Tomi22 #79. hozzászólásáraMeg vannak
Válasz feri6 #78. hozzászólásáraKöszi szépen. Jó lesz így az otthoni olaj.
Megákkal mi a helyzet, megvannak még?
Válasz Tomi22 #77. hozzászólásáraAPI GL 4, meg amit felsoroltam olajakat mind ez.
Köszi a válaszokat. Viszont nem találok a multi g ről semmilyen adatot, minősítést. Ezt csak azért írom, mert van otthon MOL Nh Farm ultra olajunk, amit használunk egy MF 6480- asba. Az jó lenne szerintetek bele?
Válasz Tomi22 #74. hozzászólásáraAmbra Multi-g
Válasz Tomi22 #74. hozzászólásáraNH multi G, claas GA12, mol traktol jd. Amelyik szimpatikusabb multi g a gyári
Sziasztok. Tl-90 es váltójába milyen típusú olajat használtok?