Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz J.D. Borda #158. hozzászólásáraEz egy új széria de a márka sem régi kombájn fronton, ki kell forrnia, hogy ütőképes legyen a nyugati gépek mellett ez nyílvánvaló.
Ládásból lehet én is a lexiont választanám, bár kérdés, hogy ha már nem bérmunkázok, csak a saját akkor érdemes e lenne a plussz felára mondjuk egy nagy CX-el szembe, mert van köztök vagy 15millió a végén, valós teljesítményben meg nagyon fej-fej mellett vannak már ezek.
Válasz szanberg #157. hozzászólásáraÉn ennyire nem tudom, csak őszelőn beszéltem egy gépésszel, mondta, hogy nemrég vettek újat, szaggatják szét vele az ekéket. Meg láttam, hogy állnak ott kombínók
Lexion az top kategória a versattal nem szabad amúgy sem említeni.... A Versattal meg volt sok gondjuk. A mi 660-asunkba van már 2600üo, de semmi extra gond nem volt vele még. Hát a a versattal nekik első évben is sok probléma volt. Traktorok viszont azt mondja a másik gazdaság elballagnak különösebb gond nélkül.
A régi 2290-es csuklós traktorban valami 24ezer óra körül van, meg ugye ott az új 405-ös egy éves gépezet is, az érdekel engem is majd... illetve elég ebből a 380-as is.
Válasz J.D. Borda #153. hozzászólásárajaaaa félreértessz, én traktoros videót raktam fel előbb, kombájn fronton abszolút nem is gondolkodok, itt vannak a mostaniak azokkal el vagyunk még sokáig, traki viszont kellesz ahogy már megbeszéltük...
Válasz szanberg #146. hozzászólásáraNagyon nyomják most, én is kaptam arra a bemutatóra meghgívást, még demó gépről is volt szó de nem lett belőle semmi, nem miattamKíváncsi leszek megvetik e a lábukat itthon ezek a gépek, az árak nagyon jók, műszaki tartalom is van, a kinézeten volna mit csiszolni.
Voltam múltkor az Acros 595 Plus bemutató aratásán, egy nagyobb cég vett egyet belőle ahol 15 éve van törzscsuklós versatile, most vettek egy új 400-ast ebből is meg a kombínót.
Egészen pofás már, közel sem olyan oroszos mint az első acrosok voltak, ültem is benne arattunk, viszonylag csendes a kabin, mtz lámpakapcsolókat elhagyták belőle érintőképernyős svájci elektronikával van megoldva, jó nagy vasak, szíjtárcsák, kezd elég jól kinézni, annyi, hogy nagyobb kereket tehettek volna alá mint az RSM161-esen is van már akkor megint egy fokkal jobban nézne ki illetve magasabb lenne hasa.
Szerintem lesz ezeknek létjogosultságuk, ez a gép 325 lovas 6méteres asztallal, igaz csak 5 ládás de szélesebb ládák vannak benne mint egy átlag kombájnban így elég széles a bele neki, jó közepes 6 ládás kategóriát képvisel és 37milla az ára, ez kb a CX6090-nek a megfelelője teljesítményben ami 60+millás, kicsit több a flanc meg kevesebb a vas de majdnem dupla drága, és akkor 800mm-es hordó van benne vazzeg nem apró dobocska érted.
Nem azt mondom az 1000hektárosok vegyenek ilyet de akinek 2-300hektárja van és nincsen normális bérvállalkozó ennyi pénzért félig lehasznált nyugatit tudsz venni ez meg új, jól leírható, garanciás és tényleg nem rossz gép na.
Válasz Sk Laci #141. hozzászólására Amúgy most néztem bele az RSM 161 bemutatójába. Lesz összetettebb anyag is a tyúbon. Évi 30 ezer darab morzsolót értékesít a Rosztovi gyár évente a föld minden pontjára. hoppá !!!
Válasz Sk Laci #139. hozzászólásáraHát a 2010-es 350-es 20 milla körül+a finomságok, akkor nem nagyon olcsóbb. Nem tatrom valószínűnek hogy ilyen színekben gyártanák tovább. Ugyanaz volt mint a Német csak a színe más.
Válasz _NB_ #136. hozzászólásáraGomselmash-nál azért ott volt a lexi is..csak az mára valahogy letűnt a palettáról. Keleti blokk ! Itt még a politikának is meg kell felelni, ha gyárat akarsz oda építeni.
Válasz borda77 (Joe) #133. hozzászólásáraEz még a kezdeti időszak mikor a Claas gyárat épített az Ukránoknál. A tuki már zöldben de ugyan ezzel a névvel jött le a szalagról.
Válasz csoppika #128. hozzászólásáraA típusra (névre vagyok) kíváncsi.Ha lett belőle valami,jelen minőségi állás szerint pár év múlva lehet figyelgetni az orosz aprókat.
Válasz Gepi #125. hozzászólásáraÉn már láttam... ez az ÁTI raktára itt Győrben itt tárolják őket, van is pár gép a környéken... hagyjuk... még a derékcsukis trakik azok elmennek de a kombájnok...
Meg hát próbáld eladni 8-10 évesen senki nem fogja megvenni olyan áresése van hogy ihaj! És akkor melyik a drága?
Válasz borda77 (Joe) #122. hozzászólásáraTavaly ősszel volt itt egy Claas 780-as kísérleti szója adapterrel. Már rátették a 6 -os bevált adaptert is, de a szutykos szójában csak kínlódott. Körbe vágta mindenki ! 570-lexi a havernak levágta a kicsit szívós vetőmag naprát. Valóban csak levágta, mivel berakodott a rotor palást és ment ki a mag hátul.Vatta zsír hevederes JD traki vagy két hétig kint ált a határban a Kite varázsolt rajta, az első útja volt a birtokon....kb 10km és kapufa meg sem mozdult. Számos esetet lehetne még mondani. A Németek-Amcsik-Kanada is vásárol ilyen Orosz vasakat..igazából nem szidják őket jobban, mint egy ismert vasat. Nagy csuklós gép nagy táblákra való. A 90-es években ezek a vasak még nyuszi színben mentek idehaza. Az alap ott is Buhler volt mint itt is. A cégnél volt egy, a kis darabokban katasztrófa volt, vontatott magágy készítő+a gép mint egy vonat. Szépen meg is gyűrte a tábla széleket. Pár év után és tábladarabolódások miatt ment a levesbe. Maradtak az univerzális vasak.A szervíz a másnál sem megy mindig zökkenő mentesen.
Válasz Myrrdin #121. hozzászólásáraNem beállítási gond volt vele hanem műszaki lerohadt sokszor... A szerviz meg hát hagyjuk... Láttam saját szememmel amig a régi NH-k és a lexi mentek addig ez ott állt...
Én biztosan nem vennék ilyeneket csak nagy márkát!
Válasz borda77 (Joe) #119. hozzászólásáraEzt nem tudom felfogni, van egy új gép amihez adnak gépkönyvet vagy nem ami segít a beállításban. És ezt az új gépet nem tudják beállítani? Elvégre ugyan az van belül mint egy E517 gépben cséplődob meg szalamrázó. Csak az zavar be, hogy ha fel van nyitva az oldala akkor itt ékszíjakat látni míg egy nyugatnál vezeték meg hidra tömlők. Ez orosz ennél meg kell fogni a villáskulcsot és akit ráültetnek nincs tisztában vele mert mikor becsukja maga után az ajtót megnyom pár gombot és lehet vele menni. Csak egyszer kell tudni beállítani utána már máshol csak finomítani kell.
Itt van a közelembe 2 nagygazdaság. Egyiknek van 2 db derékcsuklós versat. trakija a másik vett egy kombájnt.
akinek a trakija van nem tud vele közlekedni mert akkora itt Győr környékén szinte csak ott tud menni vele ahol a telep körül vannak a földek... és azért volt is vele műszaki gondjuk. Akinek a kombájn van mellette van neki NH és Lexi is... Azt a napot átkozták amikor megvették szotyinál kezdtek vele többet állt mint ment és a kukinál is egy átok...
Arról nem beszélve mint amit itt valaki mondott az árkülönbség az eladási árnál simán bejön mert ezt senki nem fogja megvenni 15 év után csak az ócskatelep.
Ezek ukránokhoz valók ott van terület reggel elindul délbe visszafordul... nem ide!
Válasz Drisa #115. hozzászólásáraÉn megnéztem, márcsak a Macdon adapter miatt is. Nagyon elfogadnám, sajnos20milla sok érte...
A törzscsuklós verszály király, az egész kiállításról azt hoztam volna el, najó lehet a fekete challengert.
Aki 300+ gépet vesz sosem értettem miért erőlteti az univerzális trakikat, köszönő viszonyban sincsenek egy ilyennel
211 hozzászólás
Válasz J.D. Borda #158. hozzászólásáraEz egy új széria de a márka sem régi kombájn fronton, ki kell forrnia, hogy ütőképes legyen a nyugati gépek mellett ez nyílvánvaló.
Ládásból lehet én is a lexiont választanám, bár kérdés, hogy ha már nem bérmunkázok, csak a saját akkor érdemes e lenne a plussz felára mondjuk egy nagy CX-el szembe, mert van köztök vagy 15millió a végén, valós teljesítményben meg nagyon fej-fej mellett vannak már ezek.
Válasz kockaspaplan #159. hozzászólásáraNő ez az. Lóerő elszabadul gépkezelő
kezei közül adódhatnak problémák.
Válasz szanberg #157. hozzászólásáraÉn ennyire nem tudom, csak őszelőn beszéltem egy gépésszel, mondta, hogy nemrég vettek újat, szaggatják szét vele az ekéket. Meg láttam, hogy állnak ott kombínók
Válasz szanberg #155. hozzászólásáraelméletileg de a lexiontól fényévekre van...
Lexion az top kategória a versattal nem szabad amúgy sem említeni.... A Versattal meg volt sok gondjuk. A mi 660-asunkba van már 2600üo, de semmi extra gond nem volt vele még. Hát a a versattal nekik első évben is sok probléma volt. Traktorok viszont azt mondja a másik gazdaság elballagnak különösebb gond nélkül.
Válasz kockaspaplan #154. hozzászólásáraArról írtam előbb
A régi 2290-es csuklós traktorban valami 24ezer óra körül van, meg ugye ott az új 405-ös egy éves gépezet is, az érdekel engem is majd... illetve elég ebből a 380-as is.
Válasz J.D. Borda #153. hozzászólásárajaaaa félreértessz, én traktoros videót raktam fel előbb, kombájn fronton abszolút nem is gondolkodok, itt vannak a mostaniak azokkal el vagyunk még sokáig, traki viszont kellesz ahogy már megbeszéltük...
Válasz J.D. Borda #151. hozzászólásáraAz az RSM161 ami a videókon szerepel nem lehet rossz gép, lexion kategóriás elméletileg
Válasz szanberg #152. hozzászólásáraNem tudom mennyire ismered az igrici sertéstelepet, ott traktor és kombájn is van Versatile
Válasz szanberg #152. hozzászólásáratrakiba még oké... de kombájnba biztos hogy ezt akarod... hm....?
Válasz J.D. Borda #151. hozzászólásáraTudom én milyenek, ahová jártam aratni bérbe ott is van belőle, meg mellette lévő cégnél kettő is.
Meg ha jól sikerül itt is lesz...
Válasz szanberg #146. hozzászólásárafgyi kombájn nagy van a Bácsai Agrár Zrt.nek Győrben kérdezd meg őket itt van két video tőlük. Ők 2500-on nyomják.
https://www.youtube.com/watch?v=I7-rde-cS2o
https://www.youtube.com/watch?v=0zuWeCJuZFg
És van a Kisalföldi Zrt Nagyszentjános nekik 2 db derékcsuklós versatjuk van 3500 hekin gazdálkodnak őket is felhívhatod.
Elmondják milyenek...
Válasz szanberg #148. hozzászólásáraNem nagy ügy! Sokszor én is eltaposnék pár faszkalapot a 26-oson.
Válasz szanberg #148. hozzászólásáraMondtam én h van kiállása ennek a gépnek
Nem kombájn, de nincsen más Versatile topic.
Azért király a videó:
Válasz szanberg #146. hozzászólásáraNagyon nyomják most, én is kaptam arra a bemutatóra meghgívást, még demó gépről is volt szó de nem lett belőle semmi, nem miattamKíváncsi leszek megvetik e a lábukat itthon ezek a gépek, az árak nagyon jók, műszaki tartalom is van, a kinézeten volna mit csiszolni.
Voltam múltkor az Acros 595 Plus bemutató aratásán, egy nagyobb cég vett egyet belőle ahol 15 éve van törzscsuklós versatile, most vettek egy új 400-ast ebből is meg a kombínót.
Egészen pofás már, közel sem olyan oroszos mint az első acrosok voltak, ültem is benne arattunk, viszonylag csendes a kabin, mtz lámpakapcsolókat elhagyták belőle érintőképernyős svájci elektronikával van megoldva, jó nagy vasak, szíjtárcsák, kezd elég jól kinézni, annyi, hogy nagyobb kereket tehettek volna alá mint az RSM161-esen is van már akkor megint egy fokkal jobban nézne ki illetve magasabb lenne hasa.
Szerintem lesz ezeknek létjogosultságuk, ez a gép 325 lovas 6méteres asztallal, igaz csak 5 ládás de szélesebb ládák vannak benne mint egy átlag kombájnban így elég széles a bele neki, jó közepes 6 ládás kategóriát képvisel és 37milla az ára, ez kb a CX6090-nek a megfelelője teljesítményben ami 60+millás, kicsit több a flanc meg kevesebb a vas de majdnem dupla drága, és akkor 800mm-es hordó van benne vazzeg nem apró dobocska érted.
Nem azt mondom az 1000hektárosok vegyenek ilyet de akinek 2-300hektárja van és nincsen normális bérvállalkozó ennyi pénzért félig lehasznált nyugatit tudsz venni ez meg új, jól leírható, garanciás és tényleg nem rossz gép na.
Válasz Bigiboy77 #143. hozzászólásáraLéva mellett is van 500 fölött vágott tavaly.
Válasz Bigiboy77 #143. hozzászólásáraItt egy ismerős vett az idei év volt az első aratás, majd rakerdek
Valaki hasznal Vector 425E kombajnt?
Vannak tapasztalatok?
http://versatile.hu/versatile-vector425e-gabonakombajn/
Válasz Sk Laci #141. hozzászólására Amúgy most néztem bele az RSM 161 bemutatójába. Lesz összetettebb anyag is a tyúbon. Évi 30 ezer darab morzsolót értékesít a Rosztovi gyár évente a föld minden pontjára. hoppá !!!
Válasz Vinkó75 #140. hozzászólásáraElső ránézésre jónak tünt az ára, még meg nem láttam a gyártási évet . Újban ilyen ár nekem nagyon bepaszolna
Válasz Sk Laci #139. hozzászólásáraHát a 2010-es 350-es 20 milla körül+a finomságok, akkor nem nagyon olcsóbb. Nem tatrom valószínűnek hogy ilyen színekben gyártanák tovább. Ugyanaz volt mint a Német csak a színe más.
Válasz _NB_ #136. hozzászólásáraEzeket az ukrán megákat még gyártják? Menyiben tér el az eredeti németől? Milyen lehet az új gép ára?
Válasz _NB_ #136. hozzászólásáraGomselmash-nál azért ott volt a lexi is..csak az mára valahogy letűnt a palettáról. Keleti blokk ! Itt még a politikának is meg kell felelni, ha gyárat akarsz oda építeni.
Válasz _NB_ #136. hozzászólásáraAz utolsó linkednél levő kombájnokat itthon is árulják hivatalosan, tavaly megírta az agroinform.
Válasz mtz1221 #132. hozzászólására
КЗС-11, "Днипро-350" ,Мега-350, Mega-350
- link1
- link2
--------------------
Jó lenne ha nem volna ilyen nagy vám, adó..ect akkor a keleti gépekből is lehetne válogatni.
link
Válasz borda77 (Joe) #133. hozzászólásáraTiszta (p)orosz?!?!
Válasz borda77 (Joe) #133. hozzászólásáraEz még a kezdeti időszak mikor a Claas gyárat épített az Ukránoknál. A tuki már zöldben de ugyan ezzel a névvel jött le a szalagról.
Válasz Gepi #131. hozzászólásáraBeszarás... tiszta mega!De belül milyen a minőség....
Válasz Gepi #131. hozzászólásáraErre hát,hol találtad ??
Válasz mtz1221 #130. hozzászólásáraEzere gondolsz? De ez valami ukrán.
Válasz mtz1221 #129. hozzászólásáraTavaly láttam egy 204-esnek kinéző kék valamit képen.Most meg sehogy sem találom a képet.
Válasz csoppika #128. hozzászólásáraA típusra (névre vagyok) kíváncsi.Ha lett belőle valami,jelen minőségi állás szerint pár év múlva lehet figyelgetni az orosz aprókat.
Válasz mtz1221 #127. hozzászólásáraMert lehet ez volt az egyik feltétele az eladásnak...
A Mega gyártósort melyik orosz gyár vette meg.Abból a kombájnból miért nem látni sehol sem ??
Válasz Gepi #125. hozzászólásáraÉn már láttam... ez az ÁTI raktára itt Győrben itt tárolják őket, van is pár gép a környéken... hagyjuk... még a derékcsukis trakik azok elmennek de a kombájnok...
Meg hát próbáld eladni 8-10 évesen senki nem fogja megvenni olyan áresése van hogy ihaj! És akkor melyik a drága?
Itt repül az RSM kombájn
Egy ilyet szívesen megnéznék terepen, csak nem tudom merre veszik meg.
Válasz borda77 (Joe) #122. hozzászólásáraTavaly ősszel volt itt egy Claas 780-as kísérleti szója adapterrel. Már rátették a 6 -os bevált adaptert is, de a szutykos szójában csak kínlódott. Körbe vágta mindenki ! 570-lexi a havernak levágta a kicsit szívós vetőmag naprát. Valóban csak levágta, mivel berakodott a rotor palást és ment ki a mag hátul.Vatta zsír hevederes JD traki vagy két hétig kint ált a határban a Kite varázsolt rajta, az első útja volt a birtokon....kb 10km és kapufa meg sem mozdult. Számos esetet lehetne még mondani. A Németek-Amcsik-Kanada is vásárol ilyen Orosz vasakat..igazából nem szidják őket jobban, mint egy ismert vasat. Nagy csuklós gép nagy táblákra való. A 90-es években ezek a vasak még nyuszi színben mentek idehaza. Az alap ott is Buhler volt mint itt is. A cégnél volt egy, a kis darabokban katasztrófa volt, vontatott magágy készítő+a gép mint egy vonat. Szépen meg is gyűrte a tábla széleket. Pár év után és tábladarabolódások miatt ment a levesbe. Maradtak az univerzális vasak.A szervíz a másnál sem megy mindig zökkenő mentesen.
Válasz borda77 (Joe) #122. hozzászólásáraEzt nem említetted eddig. De mi volt a gond? Mit hallottál róla?
Válasz Myrrdin #121. hozzászólásáraNem beállítási gond volt vele hanem műszaki lerohadt sokszor... A szerviz meg hát hagyjuk... Láttam saját szememmel amig a régi NH-k és a lexi mentek addig ez ott állt...
Én biztosan nem vennék ilyeneket csak nagy márkát!
Válasz borda77 (Joe) #119. hozzászólásáraEzt nem tudom felfogni, van egy új gép amihez adnak gépkönyvet vagy nem ami segít a beállításban. És ezt az új gépet nem tudják beállítani? Elvégre ugyan az van belül mint egy E517 gépben cséplődob meg szalamrázó. Csak az zavar be, hogy ha fel van nyitva az oldala akkor itt ékszíjakat látni míg egy nyugatnál vezeték meg hidra tömlők. Ez orosz ennél meg kell fogni a villáskulcsot és akit ráültetnek nincs tisztában vele mert mikor becsukja maga után az ajtót megnyom pár gombot és lehet vele menni. Csak egyszer kell tudni beállítani utána már máshol csak finomítani kell.
Válasz sanyi1965 #103. hozzászólásáraMilyen árban mozog? Drágább aSampótol? Jobb lehet tőle?
Itt van a közelembe 2 nagygazdaság. Egyiknek van 2 db derékcsuklós versat. trakija a másik vett egy kombájnt.
akinek a trakija van nem tud vele közlekedni mert akkora itt Győr környékén szinte csak ott tud menni vele ahol a telep körül vannak a földek... és azért volt is vele műszaki gondjuk. Akinek a kombájn van mellette van neki NH és Lexi is... Azt a napot átkozták amikor megvették szotyinál kezdtek vele többet állt mint ment és a kukinál is egy átok...
Arról nem beszélve mint amit itt valaki mondott az árkülönbség az eladási árnál simán bejön mert ezt senki nem fogja megvenni 15 év után csak az ócskatelep.
Ezek ukránokhoz valók ott van terület reggel elindul délbe visszafordul... nem ide!
Válasz Sanyee #117. hozzászólásáraAz univerzális, a csuklós drágább azért
Válasz *** HM *** #114. hozzászólására45
Válasz Drisa #115. hozzászólásáraÉn megnéztem, márcsak a Macdon adapter miatt is. Nagyon elfogadnám, sajnos20milla sok érte...
A törzscsuklós verszály király, az egész kiállításról azt hoztam volna el, najó lehet a fekete challengert.
Aki 300+ gépet vesz sosem értettem miért erőlteti az univerzális trakikat, köszönő viszonyban sincsenek egy ilyennel
Válasz *** HM *** #114. hozzászólásáraNagyon hideg volt az kint, nem sokan nézegették őket.
Traktor árakat vlk????
Válasz *** HM *** #112. hozzászólásáraNem csak johet a masik!
Válasz dr.T #110. hozzászólásáraTik is
Nhcsere lesz mi?