Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz zsoltrs #5647. hozzászólására540 vagy 1000 tökmindegy, azt vedd amelyik olcsóbb. Itt nincs teljesítmény csak forgatni kell szinte. Bár elég lenne az 540, minek menjen 1000-en a traki ha nem muszáj?
Gondolom a vetőgépen más a dolog ha lehet kétféleképpen is kérni.
Te válaszoltál a fórumban feltett kérdésemre.
A pneusej vetőgépekről volt szó.
Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Pontosan milyen vetőgéped ill. milyen erőgép húzza?
Milyen felszereltségű?
Hibái?
Visszatérve a kardán meghajtásra.
Függetlenül a k.tengely fordulatszamatol a ventilátor ugyanannyit forog egy áttételen keresztül? Az enyémen van 540, 540E (1500os fordulaton csinál 540-et) és 1000.
Az 1000res fordulat n terheli le jobban a rendszert, mint az 540E?
Mostani 6 bordás kardán helyett több bordás kell a 1000-res fordulatúhoz?
Amit néztem gépet, alap az 1000-res kardán, de valami miatt 540-es kardánnal küldte az árajánlatot.
Talán az már sok lenne a gépnek?
Válasz Sk Laci #5613. hozzászólásáraKöszi a választ. Függetlenül a tengely fordulatszamatol a ventilátor ugyanannyit forog egy áttételen keresztül? Az enyémen van 540, 540E (1500os fordulaton csinál 540-et) és 1000.
Az 1000res fordulat n terheli le jobban a rendszert, mint az 540E?
Mostani 6 bordás kardan helyett több bordás kell a 1000-res fordulatuhoz?
Válasz szanberg #5635. hozzászólásáraA légtartályból lett az olajtartály, lényeges a méretes szívócsőméret. Az MTZ hűtő is megfelelne de tudtam venni olcsóbban alu olajhűtőt. Küldök képet.
Válasz sofi #5632. hozzászólásáraAz áramlásállandósító meg is van a vetőgépen, ha nyitok a szelepen akkor a bemenő ágról a visszafolyó ágra engedi az olajat a nyitottság arányában és így ugye lehet szabályozni a fordultot szépen.
Ha van időd egykét képet fel lökhetnél ide a megoldásodról!
30 l légtartályból lett az olajtartályod???
újfajta MTZ motorolaj hűtő radiátora nem felelne meg szerinted?
Válasz szanberg #5631. hozzászólásáracsak azért azt is tudni kéne mennyi olaj kel a hidromotornak percenként mert ha jól emlékszem 55liter/percet tud a cyclo 800-as szivatyúja és az a két kis semmiség hidromotor el is nyelte semmi perc alatt az olajat 1000-es gardánnál is .
Válasz szanberg #5628. hozzászólásáraSzia! Vaderstad Rapidomat alakítottam át ősszel ( JCB 2135 traktornak kicsi aszivattyúja). Axiálnál kapható kardánhajtású szivattyú + vettem egy olajhűtőt és egy hidraulika háromutas áramállandósítót( ezzel szabályzod a fordulatszámot- felesleges olajat ellenállás nélkül visszaküldi a tartályba) + 30 l légtartály. Tökéletes. Ha kell küldök képet v megnézheted. Szerintem nagy gépnél is hasznos dolog.
Ha tudok könnyen szerezni egy cyclo vetőgép kardánszivattyúját akkor összehozunk valamit, mert az nem kókányolás lenne hanem gyári egység, namost egy tartály, csövezés meg egy hűtő megoldás már csak legózás kérdése lenne...
Kifogom próbálni a nagy után akasztva, csak most szántanak a gépek ezerrel, sajátom is maradt egy kevés meg maszek melók és meglepően jó az eke munkája, 10-11-el szaladnak a gépek fél terhelésen omlik folyik a főd, felfagyott a vizes talaj és megvan kelve, így mindent kiszántunk nem tárcsázgatunk meg kísérletezek mással érted.
Szóval ha ezek megvannak akkor egy félórát rászánok felakasztom bekötöm és kipróbáljuk milyen lesz. Szerintem a 100 literes szivattyúnak is elégnek kéne lennie csak hát nem tudjuk mennyi a valós óra a gépben és érezni, hogy nem új már, nem tudom a valós szivattyú teljesítményét neki most mit tud így tizenévesen már ezért vannak kétségeim cseppet
I just bought this 800 cyclo 12 row, has 1000 pto pump. Driving 2 modules, Id really like to use my newest deere, but it does not have 1000 pto. Has anyone adapted a hydraulic pump for 2 modules driven by 540 pto? Needs to have minimum 22 gpm @ 540 rpm. Any thoughts? Driving with tractor hydraulics not an option for me. Thnx
Válasz szanberg #5628. hozzászólásáraÉn a helyedben nem agyalnék ilyen kókler szarokon ezt az iskolát már kijártam . Inkább rakd be direktbe a nagygépre is és kész aztán ha nem bír egyszerre mindent csinálni akkor megállsz a forgónál és állóhelyzet ben emelsz és váltasz nyomjelzőt , így lehet 2-3 hektárral kevesebbet vetsz el naponta de nem kell szarolni meggányolni és ha nem sikerül akkor csak kidobtad a pénzt .
Ha összeeszkábálnám ezzel a link alatt található csapágyházas megoldással akkor bírná az csak nemtudom, hogy au 540-es kardán fordulat elég lenne e a szivattyúnak avagy nem e lenne túl sok esetleg!?!?!?
Kikéne próbálni csakhát nincs itt idő farigcsálni, valahonnét szerzek egy Cyclo-ét szerintem az tuti jó, lehet tartályostól kéne kompletten egy bontott vetőgépről és akkor minden adott
Válasz ermike #5624. hozzászólásáracsak a 7618-as nagyon kevés lenne a Co6 Horsch vetőgép elé, 5,x tonna a gép meg 30mázsa búzamag fér a tartályába és még 24kapát is kell a fődben húzni...
De neked a Vogelnál milyen szivattyús megoldás volt??? Nem csak hidromotorod volta ventillátoron és valamelyik hidraulika körről működtetted?
volt kardánra feltolós külső szivattyúd is?
Válasz mtz1221 #5622. hozzászólásáraAz MTZ szivattyút ha beteszed a helyére két csapágy tartja, ha nem így oldod meg a meghajtást, akkor persze, hogy nem bírja... ez a nem rendeltetés szerű használat, ha viszont felcsapágyazod, nem lesz semmi baja...
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáraAz mtz pumpát felejtsd el direktbe.Nekem két napot nem bírt ki.Direkt a tlt-re olyan pumpát keress amin a behajtó tengely csapágyon van.
Válasz .Feco. #5618. hozzászólásáraA CO6-on direktbe hajtatjuk a hidro ventillátort egyik kiadószelep párról ami jó is, a 6497-nek 150+ os a szivattyúja, igaz 10ezer van benne és már gyengélkedik de még ígyis szépen lehet vele dolgozni viszont a nagytrakiban meg nemtudjuk mennyi óra van, ott sem új már a rendszer és az eleve is csak 100 literes, szerintem gond lenne vele ha folyamatosan hajtatni kéne a ventillátort meg emelni gépet nyomjelzőt váltani....rugalmatlanná válna a meló.
Ja igen, azért agyalok rajta, mert most tavasszal nagyon meredek táblákba fogok zabot vetni vele, ahol a puha talajon a kisebbik kirugdossa magát szerintem, a nagy meg eleve nehezebb jóval, nagyobbak a kerekei valamint hátul ikerkerék készlet van hozzá szóval meglenne oldva az ilyen történet.
és lehet gyorsan megcsinálnám kardánosra mint a cyclo is volt annó, egy 20liter körüli olajtartály kell, egy szivattyú amit a kardánra helyezek fel, illetve egy olajhűtő radiátor amit a ventilátor szívó oldala elé helyezek, hogy hűtse ezt a zárt olajkört a beszívott kinti levegő, akárcsak a White vetőgépen is megvan oldva, emlékszel rá.
Holnap ha érkezek megnézem milyen a ventilátor hidromotorja, aztán agyalunk kicsit.
Tudja valaki esetleg, hogy a Cyclo vetőgépeknél a kardánra feltolható hidro szivattyú ami a ventillátort hajtja, az mekkora kapacitású?
Hány liter/perc-et képes nyomni és milyen fordulaton.
Maszekba mondjuk egy mtz hidraulika szivattyúval kiváltható lenne ez szerintetek?
50liter körül van szergely szipirtyója, terhelés nincsen csak dinamikus olajáramlás, kíváncsi lennék működne e.
Esetleg ha valakinek van elfekvőben cyclo kardán szipirtyó azt megvenném!
Válasz zsoltrs #5600. hozzászólására1000-es fordulattal gyártják a pneumatikus vetőgépeket, és csak a régi traktorok miatt lehetett 540-el kérni, melyeknél még gyárilag nem volt 1000-es fordulat. Ha valamelyik kereskedő azt állitja, hogy az 1000-es opciós, az csak le akar húzni tőled semmiért pénzt.
Válasz Vadmalac #5608. hozzászólásáraIgen mechanikus, az addig rendben hogy leforgatom csak kellene valami ki indulo helyzet hogy PL 250kg akkor 60-ra állitom le forgatom és mérem majd ha kell állitok rajta, ne keljen már tizszer forgatni mire meg találom hol jó!
Válasz magnumos #5607. hozzászólásáraKonkrétan mire gondolsz? Ha mechanikus, akkor max. a nyelv magasság állításnak van értelme táblázatból nézni, de a mennyiséget csak a leforgatás adja ki pontosan. Búza és búza között 10kg-os eltérés lehet simán ugyanazon az álláson.
Válasz zsoltrs #5598. hozzászólásáraA 82 es szöghajtásossal voltak bajok dülőzésnél, kiértem a föld sarkára és viszonylag meredek volt, felemeltem a vetőgépet akkor még épp lent voltak a kerekek, kuplungot akármilyen finoman engedtem ki már emelte is az elejét, elég izgalmas volt megfordulni Én újról nem is álmodhatok még használtba se vettünk volna a mi területünkre az is luxus lenne, accord tartály alapvetően, de lajta dupla tárcsás csoroszlyák vannak rajta, valószínű nehezebb is mint egy gyári 3,5 méteres szimpla tárcsás gép. Nyomjelzőről vetek, ha jó a kormány viszonylag egyeneset lehet húzni. Permetező 12 méteres volt 14 re bővítettem. Eddig 2,8 méteres géppel vetettem 5 gépaljból a 14 métert, most csak 4 gépalj van, szaporább is jóval, az hogy a művelőnyom két gépaljból van nem igazán zavaró szerintem, egy orbitos mtz vel már nem lesz nagyon kacskaringós jobb géppel pedig főleg Idén már a zetorral szeretnék vetni mert most még extrémebb helyre megy a búza.
8249 hozzászólás
Válasz zsoltrs #5647. hozzászólásáraHa 540 E fordulaton,bírja traktor húzni egész nap,akkor 540-sel vedd. Kevesebbet fogyaszt ,csendesebb.
Válasz zsoltrs #5647. hozzászólására540 vagy 1000 tökmindegy, azt vedd amelyik olcsóbb. Itt nincs teljesítmény csak forgatni kell szinte. Bár elég lenne az 540, minek menjen 1000-en a traki ha nem muszáj?
Gondolom a vetőgépen más a dolog ha lehet kétféleképpen is kérni.
Válasz zsoltrs #5646. hozzászólásáraÜdv László!
Te válaszoltál a fórumban feltett kérdésemre.
A pneusej vetőgépekről volt szó.
Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Pontosan milyen vetőgéped ill. milyen erőgép húzza?
Milyen felszereltségű?
Hibái?
Visszatérve a kardán meghajtásra.
Függetlenül a k.tengely fordulatszamatol a ventilátor ugyanannyit forog egy áttételen keresztül? Az enyémen van 540, 540E (1500os fordulaton csinál 540-et) és 1000.
Az 1000res fordulat n terheli le jobban a rendszert, mint az 540E?
Mostani 6 bordás kardán helyett több bordás kell a 1000-res fordulatúhoz?
Amit néztem gépet, alap az 1000-res kardán, de valami miatt 540-es kardánnal küldte az árajánlatot.
Talán az már sok lenne a gépnek?
Válaszod előre is köszönöm.
Zsolt
Válasz Sk Laci #5613. hozzászólásáraKöszi a választ. Függetlenül a tengely fordulatszamatol a ventilátor ugyanannyit forog egy áttételen keresztül? Az enyémen van 540, 540E (1500os fordulaton csinál 540-et) és 1000.
Az 1000res fordulat n terheli le jobban a rendszert, mint az 540E?
Mostani 6 bordás kardan helyett több bordás kell a 1000-res fordulatuhoz?
Válasz szanberg #5631. hozzászólásáraSzerintem tegyél rá egy ilyet : Link
Válasz szanberg #5643. hozzászólásáraakkor bocs úgy emlékeztem hogy olajos,
Válasz ermike #5642. hozzászólásáradeee a front kardán az egy mechanikus hajtómű ami a motorról kapja elől a hajtást, az nem hidromotoros
Válasz szanberg #5640. hozzászólásáraazt tedd hátra, az lesz a szivattyú, atfolyas szabályozó van már csak hűtő és tartály kell!
Válasz szanberg #5638. hozzászólásáraKüldök képet.
Válasz ermike #5639. hozzászólásáramegvan de az minek?
Válasz szanberg #5638. hozzászólásáraa front kardan od már nincs meg?
Válasz sofi #5637. hozzászólásáraés a hűtő a ventilátor elé lett berakva nálad is?
A hidromotor után a visszafolyó ágba kötötted be ezt?
Válasz szanberg #5635. hozzászólásáraA légtartályból lett az olajtartály, lényeges a méretes szívócsőméret. Az MTZ hűtő is megfelelne de tudtam venni olcsóbban alu olajhűtőt. Küldök képet.
Válasz Dinnyés Laci #5633. hozzászólásáraés nem nagy szivattyús a gép?
Amikor emeled a gépet forgóban mennyire esik vissza a ventilátor fordulata?
Válasz sofi #5632. hozzászólásáraAz áramlásállandósító meg is van a vetőgépen, ha nyitok a szelepen akkor a bemenő ágról a visszafolyó ágra engedi az olajat a nyitottság arányában és így ugye lehet szabályozni a fordultot szépen.
Ha van időd egykét képet fel lökhetnél ide a megoldásodról!
30 l légtartályból lett az olajtartályod???
újfajta MTZ motorolaj hűtő radiátora nem felelne meg szerinted?
Válasz szanberg #5631. hozzászólásáracsak azért azt is tudni kéne mennyi olaj kel a hidromotornak percenként mert ha jól emlékszem 55liter/percet tud a cyclo 800-as szivatyúja és az a két kis semmiség hidromotor el is nyelte semmi perc alatt az olajat 1000-es gardánnál is .
Válasz szanberg #5623. hozzászólására8280, traktor szivattyúról megy a ventilátor meg minden....
Válasz szanberg #5628. hozzászólásáraSzia! Vaderstad Rapidomat alakítottam át ősszel ( JCB 2135 traktornak kicsi aszivattyúja). Axiálnál kapható kardánhajtású szivattyú + vettem egy olajhűtőt és egy hidraulika háromutas áramállandósítót( ezzel szabályzod a fordulatszámot- felesleges olajat ellenállás nélkül visszaküldi a tartályba) + 30 l légtartály. Tökéletes. Ha kell küldök képet v megnézheted. Szerintem nagy gépnél is hasznos dolog.
Válasz Hús Futár #5629. hozzászólásáragondolkodtam, hogy megveszem a Horsch gyári rendszerét csak épen többe kerülne mint a vetőgép került hehe
Ha tudok könnyen szerezni egy cyclo vetőgép kardánszivattyúját akkor összehozunk valamit, mert az nem kókányolás lenne hanem gyári egység, namost egy tartály, csövezés meg egy hűtő megoldás már csak legózás kérdése lenne...
Kifogom próbálni a nagy után akasztva, csak most szántanak a gépek ezerrel, sajátom is maradt egy kevés meg maszek melók és meglepően jó az eke munkája, 10-11-el szaladnak a gépek fél terhelésen omlik folyik a főd, felfagyott a vizes talaj és megvan kelve, így mindent kiszántunk nem tárcsázgatunk meg kísérletezek mással érted.
Szóval ha ezek megvannak akkor egy félórát rászánok felakasztom bekötöm és kipróbáljuk milyen lesz. Szerintem a 100 literes szivattyúnak is elégnek kéne lennie csak hát nem tudjuk mennyi a valós óra a gépben és érezni, hogy nem új már, nem tudom a valós szivattyú teljesítményét neki most mit tud így tizenévesen már ezért vannak kétségeim cseppet
Válasz szanberg #5617. hozzászólásáraEzt találtam:
Hydraulic pump on older IH cyclo planters
Options
04-15-2014 09:24 PM
I just bought this 800 cyclo 12 row, has 1000 pto pump. Driving 2 modules, Id really like to use my newest deere, but it does not have 1000 pto. Has anyone adapted a hydraulic pump for 2 modules driven by 540 pto? Needs to have minimum 22 gpm @ 540 rpm. Any thoughts? Driving with tractor hydraulics not an option for me. Thnx
Válasz szanberg #5628. hozzászólásáraÉn a helyedben nem agyalnék ilyen kókler szarokon ezt az iskolát már kijártam . Inkább rakd be direktbe a nagygépre is és kész aztán ha nem bír egyszerre mindent csinálni akkor megállsz a forgónál és állóhelyzet ben emelsz és váltasz nyomjelzőt , így lehet 2-3 hektárral kevesebbet vetsz el naponta de nem kell szarolni meggányolni és ha nem sikerül akkor csak kidobtad a pénzt .
Válasz Dave #5625. hozzászólásáranoés az MTZ-n kb mekkora fordulattal van meghajtva a hidro szivattyú?
Ha összeeszkábálnám ezzel a link alatt található csapágyházas megoldással akkor bírná az csak nemtudom, hogy au 540-es kardán fordulat elég lenne e a szivattyúnak avagy nem e lenne túl sok esetleg!?!?!?
Kikéne próbálni csakhát nincs itt idő farigcsálni, valahonnét szerzek egy Cyclo-ét szerintem az tuti jó, lehet tartályostól kéne kompletten egy bontott vetőgépről és akkor minden adott
Válasz ermike #5624. hozzászólásáracsak a 7618-as nagyon kevés lenne a Co6 Horsch vetőgép elé, 5,x tonna a gép meg 30mázsa búzamag fér a tartályába és még 24kapát is kell a fődben húzni...
De neked a Vogelnál milyen szivattyús megoldás volt??? Nem csak hidromotorod volta ventillátoron és valamelyik hidraulika körről működtetted?
volt kardánra feltolós külső szivattyúd is?
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáraMeg a kisebbik nagyon neked nem volt front kardán???? Az nem lehet jó?
Válasz mtz1221 #5622. hozzászólásáraAz MTZ szivattyút ha beteszed a helyére két csapágy tartja, ha nem így oldod meg a meghajtást, akkor persze, hogy nem bírja... ez a nem rendeltetés szerű használat, ha viszont felcsapágyazod, nem lesz semmi baja...
http://traktoralkatresz.eu/images/rabrak/img0010.jpg
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáraNekem van egy hidromotorom, tudod a vogel nekem hidromotoros volt, az szerintem jó lehet!
Ha meg kell ott az MF 7618 as azon nagy szivattyú van!
Válasz Dinnyés Laci #5621. hozzászólásárade mi viszi?
Milyen gép? hogyan összekapcsolva?
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáraAz mtz pumpát felejtsd el direktbe.Nekem két napot nem bírt ki.Direkt a tlt-re olyan pumpát keress amin a behajtó tengely csapágyon van.
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáranekem viszi a 6 hatos rapid ventilátorját+ mindent ami kell forduláskor
Válasz .Feco. #5618. hozzászólásáraA CO6-on direktbe hajtatjuk a hidro ventillátort egyik kiadószelep párról ami jó is, a 6497-nek 150+ os a szivattyúja, igaz 10ezer van benne és már gyengélkedik de még ígyis szépen lehet vele dolgozni viszont a nagytrakiban meg nemtudjuk mennyi óra van, ott sem új már a rendszer és az eleve is csak 100 literes, szerintem gond lenne vele ha folyamatosan hajtatni kéne a ventillátort meg emelni gépet nyomjelzőt váltani....rugalmatlanná válna a meló.
Ja igen, azért agyalok rajta, mert most tavasszal nagyon meredek táblákba fogok zabot vetni vele, ahol a puha talajon a kisebbik kirugdossa magát szerintem, a nagy meg eleve nehezebb jóval, nagyobbak a kerekei valamint hátul ikerkerék készlet van hozzá szóval meglenne oldva az ilyen történet.
és lehet gyorsan megcsinálnám kardánosra mint a cyclo is volt annó, egy 20liter körüli olajtartály kell, egy szivattyú amit a kardánra helyezek fel, illetve egy olajhűtő radiátor amit a ventilátor szívó oldala elé helyezek, hogy hűtse ezt a zárt olajkört a beszívott kinti levegő, akárcsak a White vetőgépen is megvan oldva, emlékszel rá.
Holnap ha érkezek megnézem milyen a ventilátor hidromotorja, aztán agyalunk kicsit.
Válasz szanberg #5617. hozzászólásáraAdat tábla szerint beazonosítható lenne a jelenlegi szivattyú ? Nem tartom az Ivános verziót lehetetlennek.
Válasz szanberg #5617. hozzászólásáraMit szeretnél vele?
Tudja valaki esetleg, hogy a Cyclo vetőgépeknél a kardánra feltolható hidro szivattyú ami a ventillátort hajtja, az mekkora kapacitású?
Hány liter/perc-et képes nyomni és milyen fordulaton.
Maszekba mondjuk egy mtz hidraulika szivattyúval kiváltható lenne ez szerintetek?
50liter körül van szergely szipirtyója, terhelés nincsen csak dinamikus olajáramlás, kíváncsi lennék működne e.
Esetleg ha valakinek van elfekvőben cyclo kardán szipirtyó azt megvenném!
Válasz apuci #5615. hozzászólásáraSajnos csak ilyen minőségbe birom!
Válasz apuci #5614. hozzászólására
Válasz magnumos #5609. hozzászólására
Válasz zsoltrs #5600. hozzászólására1000-es fordulattal gyártják a pneumatikus vetőgépeket, és csak a régi traktorok miatt lehetett 540-el kérni, melyeknél még gyárilag nem volt 1000-es fordulat. Ha valamelyik kereskedő azt állitja, hogy az 1000-es opciós, az csak le akar húzni tőled semmiért pénzt.
Válasz magnumos #5609. hozzászólásáraHa ráér jövő héten tudok fényképezni neked!
Válasz zsoltrs #5602. hozzászólásáraPneusejt, azt ismerem, mert van, és nagyon jól müködik. Mascart nem ismerem, nem tudok véleményt mondani.
Válasz magnumos #5609. hozzászólásáraÉrtem.
Válasz Vadmalac #5608. hozzászólásáraIgen mechanikus, az addig rendben hogy leforgatom csak kellene valami ki indulo helyzet hogy PL 250kg akkor 60-ra állitom le forgatom és mérem majd ha kell állitok rajta, ne keljen már tizszer forgatni mire meg találom hol jó!
Válasz magnumos #5607. hozzászólásáraKonkrétan mire gondolsz? Ha mechanikus, akkor max. a nyelv magasság állításnak van értelme táblázatból nézni, de a mennyiséget csak a leforgatás adja ki pontosan. Búza és búza között 10kg-os eltérés lehet simán ugyanazon az álláson.
Sziasztok! Van valakinek Vaderstad rapid 400-hoz vetésitáblázat?
Válasz mtz1221 #5605. hozzászólásárahttp://geppiac.agroinform.com/hasznalt,1572251,Sonstige-Agromasz-SR-300.html
ILYEN vetőgépet használ e valaki?Érdemes vele foglalkozni?Most kezdték el nálunk forgalmazni,meglepően jó bevezetési árban.
Válasz Berente Antal #5603. hozzászólásáraVannak
Válasz zsoltrs #5602. hozzászólásáramélységhatároló/tömörítő kerekek legyenek a csoroszják után!
Ti milyen pneumatikus gabonavetőgépet vennétek?
Pneusej MsH 4 vagy
Mascar Oregon 400
Válasz zsoltrs #5598. hozzászólásáraA 82 es szöghajtásossal voltak bajok dülőzésnél, kiértem a föld sarkára és viszonylag meredek volt, felemeltem a vetőgépet akkor még épp lent voltak a kerekek, kuplungot akármilyen finoman engedtem ki már emelte is az elejét, elég izgalmas volt megfordulni Én újról nem is álmodhatok még használtba se vettünk volna a mi területünkre az is luxus lenne, accord tartály alapvetően, de lajta dupla tárcsás csoroszlyák vannak rajta, valószínű nehezebb is mint egy gyári 3,5 méteres szimpla tárcsás gép. Nyomjelzőről vetek, ha jó a kormány viszonylag egyeneset lehet húzni. Permetező 12 méteres volt 14 re bővítettem. Eddig 2,8 méteres géppel vetettem 5 gépaljból a 14 métert, most csak 4 gépalj van, szaporább is jóval, az hogy a művelőnyom két gépaljból van nem igazán zavaró szerintem, egy orbitos mtz vel már nem lesz nagyon kacskaringós jobb géppel pedig főleg Idén már a zetorral szeretnék vetni mert most még extrémebb helyre megy a búza.
A pneumatikus gépeknél miért opció az 1000res fordulatu tengely? Mivel tud többet, mint az 540es?