Hirdetés
Fórum
- AKG támogatás új
- Kukorica vetőmagok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Juhtenyésztés új
- Karácsony új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Poénok új
436 hozzászólás
Válasz #134. hozzászólásra
A homokon
Válasz #133. hozzászólásra
én az optimális viszonyok esetén nem a szlip miatt értem a sebeség növelését hanem az üzemanyag jelentös csökenésének eredményét!! !!
Válasz #131. hozzászólásra
Nálunk is van kötöttebb részek,de 8 alá akkor sem engedem.Ha nem bírja 8.-al akkor valamit csinálni kell mert megszakad a gép!!!!!!
Hali
Vegyél egy 162-es krisztust meg egy b200 ekét és 20 literrel fogsz szántani 30 cm-en
Válasz #129. hozzászólásra
ezt mondom. Nézzétek meg a vontatási jelleggörbéjét bármelyik gépnek.Kb 8 km/ó -nál kezd lejönni a szlip elfogadható szintre.Ha ez alatt terheled csontra akkor kapar.Ez nem jó
Válasz #130. hozzászólásra
vagy a fejet csokentse
Válasz #116. hozzászólásra
ja, hát puha földben ok, de kötöttbe széthullik a traktor, a traktorosról nem is beszélve
Válasz #123. hozzászólásra
Vagy lazítson néha v. vegye összébb az ekét
Válasz #127. hozzászólásra
igy van !! a mieinknek is mennie kell legalább 8-ban de a 9 mégjobb !!
Válasz #125. hozzászólásra
megadsz egy mail cimet ? kérdezni szeretnék valamit
az enyém : jdpowershift kukac gmail.com
Válasz #119. hozzászólásra
nem ez a lényeg hanem az optimális gépkapcsolás.az nem jó ha úgy megterhelsz egy gépet hogy csak 7 -tel bír vánszorogni 20% slip mellett.Ez túlterhelés, 130-160 %-ra nő a ráfordított idő + a nagy slip = túlfogyasztás
Válasz #122. hozzászólásra
igy van !! ne terheld túl az elejét mert a kormánymotor ketté szakadhat
mondom a lényeg a hátsó kerekek lesulyozása!!oszt ugy megy 5 fejjel mint a mozdony!!
Válasz #117. hozzászólásra
ha három bordán áll akkor még jó,nekem 2,2 re voltak fujva a kerekek mikor elhoztam.Még a tárcsa előtt is pattogott.
Kissé bólogat a közuton ha kicsi a nyomás de a szántón sokkal jobban fog.
Válasz #118. hozzászólásra
pedig az a lényeg !!!az 50-nél
Válasz #116. hozzászólásra
de ha ő 32 centin szeretne szántani ?
Válasz #115. hozzászólásra
Félek h. leszakad az eleje.Egy ekkora konstrukciós hibát nem lehet pótsúllyal kijavítani.Elég hulladék ez a JD
Válasz #111. hozzászólásra
A motorja is jó, mert hajtania kell a súlyát, ezért sokat kéne egyen.
Válasz #117. hozzászólásra
A 2 bar az nagyon sok
a gépkönyvbe le kellene legyen irva , hogy milyen súlynál mennyi kell legyen a guminyomás
én 1.3 baron szoktam szántani, lapul rendesen, de az nem gond
Válasz #116. hozzászólásra
de akkor most mélység vagy liter tudjuk hogy ellentétesek egymással
ha ugy felveszi az ekét 5 literrel is kiszántja
Válasz #114. hozzászólásra
Vasban semmi,de én úgy ránehézkedek az ülésre ahogy csak bírok,főleg szántásnál :-)))
Válasz #112. hozzászólásra
Hát ezt nem próbáltuk,2baron voltak a kerekek,azért nem engedtük lejjebb,mert így is picit lapult a kerék, 1,1baron meg igencsak lapulna,de majd megpróbáljuk. Köszi
Válasz #106. hozzászólásra
Addig vedd felfelé az ekét amíg nem bírja a gép min.8-8,5 km/ó-val.Ettől jobb a 9 km/ó.Ha így mész le kell jönni neki max 35 literre
Válasz #113. hozzászólásra
akkor tegyél elöre rá a súlyt még
Válasz #113. hozzászólásra
hátul mennyi súlyod van ?
Válasz #110. hozzászólásra
Mióta feltettem az orrhodraulikát az enyém 95q és 50-50% tengelynyomás,de még mindíg nem jó.A 60-40 jobb lenne.A 8000-esek ilyenek kb.
Válasz #106. hozzászólásra
A guminyomás is sokat számít a kapaszkodóképességnél.
Ilyen sárba le kell engedni 1,1 barig,a mostani gumik bírják.
Válasz #108. hozzászólásra
A Rába nem azért eszik kevesebbet mert takarékosabb a motorja hanem azért mert nem kapar. Erről beszélek.
Válasz #106. hozzászólásra
elég pontos
84.82 kiló!
amugy ez az alap! egy kis kerék sullyal könnyen 90-ben van !
Válasz #105. hozzászólásra
Manapság már minden rendes ember SI-ben beszél.Akkor hány mázsa????????????????????????????
Válasz #97. hozzászólásra
Az ujabb gépek inkább többet fogyasztanak mind a régiek szerintem.Nekem is sokat eszik a 155 ös,itt a fendt is meg a ferga is nyeli rendesen.Az igazi szurok földbe a 7920 jd 6 hekin kiszippantotta a tankot!
Még lehet a rábák a legjobbak fogyasztásilag szántásba.
Csak a sok idomtalan földet szenvedés ágyekével szántani,meg az elmunkálás se 1szerű.
Válasz #94. hozzászólásra
vagy írj be Te egy mail címet, és írok rá
Válasz #102. hozzászólásra
Ha jól számoltam akkor olyan 85 mázsa.
Válasz #96. hozzászólásra
súly
Válasz #94. hozzászólásra
szeretnék kérdezni valamit privátba
jdpowershift kukac gmail.com
Válasz #101. hozzászólásra
Az a baj h. nincs sebességed.
Mennyi a 4650-es?????????????????????????????
Válasz #98. hozzászólásra
Én csak kérdeztem....
Válasz #97. hozzászólásra
Na erről beszélek.Az ülésen van a hiba.
Válasz #96. hozzászólásra
Szerintem ez az lbs.
Válasz #95. hozzászólásra
Nem a gép a hibás hanem Te.
Válasz #94. hozzászólásra
Ugyanezzel az ekével szántottunk,csak egy 180/90es Fiattal húztuk, és annál is volt hogy 50 litert is megevett.
Válasz #93. hozzászólásra
Mi ez a mértékegység?
Köszi az hozzászólásokat!
Válasz #89. hozzászólásra
Eddig milyen géppel szántottátok?
Általában ha valaki mtz után nagygépet vesz akkor az első évi szántás keserves szokott lenni az eketalpak miatt.Meg a traki is erősebb lesz ha már megy egy hat hétszáz órát.
a miénk 18.703 libra sulyú
Válasz #91. hozzászólásra
nemtudom pontosan mennyi a 4755-ös de olyan 90,körül lehet
Mi is pont ezért vettünk réselt ekét. esetleg a traktor súlyától függhet ez a dolog? Olyan 90 mázsa körül van a traktor tele tankkal.
Válasz #88. hozzászólásra
szevasztok a réselt ekét elvileg könnyebb huzni,nekem teli kormánylemezesvan,én megvagyok elégedve vele,8-9 km-essebességgel húzom30-32 re 30-35 között fogyaszt
Csak az az érdekes hogy így is kaparászott a sárban, amíg meg száraz volt,addig meg volt hogy meg-meg torpant...esetleg vissza is kellett váltani.Nemtudom mi lenne a jó megoldás, gondoltunk arra hogy kicserélni a fejeket teli lemzesre,vagy még egy fejjel tényleg nemtudom mit csinálna...
Válasz #87. hozzászólásra
ezen a földön szerintem elvinné nagyobb fogásszélességgel is, vagy még 1 fejet , és akkor lényegesen csökkenne a fogyasztás , mert szerintem itt nem dolgozott teljes terhelésen a traki