Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Claas Lexion vélemények új
- Juhtenyésztés új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Terményszárító és kapcsolódó berendezései új
- Japán kistraktorok új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
648 hozzászólás
Válasz #147. hozzászólásra
Üdv. Szeki!
Képet a hozzászólásba úgy tudsz betenni, hogy a sárga arcocskák alatt az ÚJ KÉP-nél rámész , hogy tallózás.
Kiválasztod a megjelenítendő képet.
Majd a "Feltölt" -re rámész! A kép címét nem muszáj kitölteni.
Ha feltöltődött a kép, látni fogod. Bal oldalt mellette lesz olyan, hogy "kep1".
Azt úgy tudod beilleszteni a hozzászólásodba, hogy rákattintasz a "kep1"-re. Így beillesztésre kerül a hozzászólásodba!
elég sok féle elrendezési mod van belöle de a fent lévö kapcsolok a munka lámpáké .hogy kel képet fel tenni?a tegnapi szántás után valami kattogás költözöt a jobb hátuljába ,mind ha egy csavar vagy egy drot fúrodott volna bele félek hogy váltó vagy oldalhajtómü szerelés lesz.
Üdvözlök minden fórumozót!
A napokban lettem egy 2048A traktor tulajdonosa.
Segítségeteket szeretném kérni, mivel számomra ismeretlen kezelőszervekkel találkoztam. Nem tudom melyiknek mi a funkciója pl. a műszerfal közepén levő kis nyomógombnak, amilyen a mennyezetnél levő kapcsolók alatt is található.
Gépkönyvre is szükségem lenne.
Minden segítséget megköszönök.
Válasz #144. hozzászólásra
Üdv. szeki 2!
Nagyon megköszönném a fotókat, mert próbálgatom nézegetni itt neten a traktorokon, de konkrét kép nincs erről a részről.
Válasz #142. hozzászólásra
alul 30 mm felül 20mm elöréb van a vtz n igy a tengej táv is nagyobb..kldök rola fotot ha érdekel
Válasz #142. hozzászólásra
nemfér el mert a munkahenger pont a hátuljára van szerelve a bejövö hajtás fölé.
VTZ tulajdonoktól szeretnék segítséget kérni!
Ugye a VTZ-knek már a szervó komrányzás az első hídon van rajta kompletten.
Méreteket szeretnék kérni kettő pontról!
Kíváncsi lennék rá, hogyha átakarom alakítani a szervó kormányzást a traktoromon, akkor a VTZ-nek a kialakítása elférne-e itt a híd és az öntvény között.
Mellékelek egy képet, ezeket a szélességi méreteket szeretném megkérdezni:
A traktoromban (dupla tárcsás) nem emel ki a mászó fokozat kuplungja (belső pedál). A tárcsa nem kopott és a rudazatot is már teljessen ráállítottam. A gép kb. 3 hónapot állt, lehetséges-e, hogy összeragadt a tárcsa a nyomólappal?
vtz -hez keresek osztómüvet az elsőkerék hajtáshoz , hol lehet ilyent kapni?
Válasz #138. hozzászólásra
Arra is gondoltam, hogy megoldom a mostanival úgy, hogy rakok oda hosszabb tőcsavarokat, majd esztergáltatok rá olyan perselyt, ami falvastagságban még passzol a csapágytartó sima részére. A 4 perselyt kereszt és hosszirányban is összekötném (összehegeszteném őket), majd alul összekötném őket a vaslemezzel.
De lehet, hogy mindezt kihagyom és a fronthidraulikámat kirögzítem a motortartó csövekhez. De ott is úgy szeretném megoldani, hogy az öntvény részt ne piszkálja nagy mértékben. De amúgy se az veszi fel a teljes terhelést, hanem a fix első része a fronthidraulikámnak.
Válasz #122. hozzászólásra
tolólapozásnál,nagyob igénybevételnél van nagy szerepe erösebben tartja az elsö hidat hisz az egy fél traktor.
Válasz #125. hozzászólásra
ugyanaz van benne,jani
Válasz #88. hozzászólásra
az ok hogy a hajtáslánc sajnos minuszos hisz ezért kapcsol be autumatikusan ,vagyis ha az egyik hátso kerék meg kapar csak akkor kapcsol be,ezért minuszos.vagy is utol éri a kilincs a körmöt és elkezdi hajtani majd a másik oldalon is és igy létre jön a difi zár funkció is az elsö hidban .ugyan ez hátra felé is.tehát ezért látható hogy túrja ,vagy huzza az elejét ha bekapcsol.ezért meg kel álni és mozditani elöre vagy hátra hogy ki kapcsoljon
Válasz #133. hozzászólásra
Azóta már félig készen is vagyok a fronthidraulikámmal, a tartószerkezet kész, most jönnek a karok és a merevítés a géphez.
Válasz #132. hozzászólásra
Üdv.!
Az interusz KFT-t felhívtam és mondták, hogy van nekik. De ha a sima van a gépen (ami nincs összekötve), érdemes elvinni, mert állítólag különbözhetnek!
Ha sikerülne beszerezni, kérlek írd majd meg!
Válasz #130. hozzászólásra
Az ste-22 stu-22 mellsö fűggesztésü tolólap-sokóro.cimen megtalálod
Válasz #122. hozzászólásra
ilyen alsorész engem is érdekelne ha valaki tud a beszerezhetöségéröl meg köszönném jani
válasz #127 hozzászólásra ť | kicsó küldte be 2011-11-17 21:06:54-kor A napokban vettem egy hiányos 2048-ast és keresek hozzá gépkönyvet,műszaki leírást,kezelési utasítást
VTZ elé fronthidraulikája van valakinek esetleg? Egy rögzítési pont érdekelne!
Válasz #128. hozzászólásra
Köszi Árpy a segítséget, de ez az egyetlen dokumentáció ami nekem is megvan és most olyat keresek ami a szerelésben, alkatrész beszerzésben tudna segíteni.
Válasz #127. hozzászólásra
Üdv.!
Ez egy gyári teszt, bár a dokumentumot már nem lehet letölteni. De nekem meg van. Ha kell elküldöm szívesen!
A link:
http://fvmmi.hu/kiadv.php?Nyelv=1&ID=71
A napokban vettem egy hiányos 2048-ast és keresek hozzá gépkönyvet,műszaki leírást,kezelési utasítást.
VTZ traktorok készültek fém vázas motorháztetővel is?
VTZ 2048-as traktoroknál van plusz olajhűtő radiátor a léghűtés burkolata alatt?
Valahogy úgy rémlik, hogy ugyanaz a spirál van, mint a T30-ban vagy a VTZ 2032-ben, de bizonytalan vagyok benne, hogy van-e benne. (?)
Összkerék meghajtású VTZ-knél némelyik példánynál össze van kötve az első híd feltartó csapágyháznál a tőcsavarok egy vaslappal.
Miért jó ez? Erősít ez valamit az első hídnál? Esetleg van tehermentesítő feladata?
(a hozzászólásom alatti hozzászólásnál van kép, hogy mire is gondolok)
Persze venni szeretnék 2 db-ot.
Üdv.!
Szeretném megkérdezni, hogy esetleg VTZ tulajdonosoknak esetleg nem-e lenne ilyen hosszabb alsó csapágytartója? Amihez alul a lemezt hozzá lehet rögzíteni.
Válasz #119. hozzászólásra
Ha van katalógusod, elmagyarázom. Esetleg gépkönyved? A kuplungház leszerelése után férsz hozzá a prímer tengelyhez. Ezen anyákat találsz. Ha nincs semmiféle könyved, akkor elmagyarázom.
Válasz #117. hozzászólásra
Ha annak nevezed, legyen! Neked biztosan van katalógusod a géphez! A lényeg: kifelé és nem befelé jön ki a szimmering. Ami annyit jelent, nem kell tovább bontani a hídat!
Válasz #118. hozzászólásra
Engem a váltó szakszerű kihézagolása érdekelne igazán!!!!
katt a nevemre és megírnád privibe???KÖSZI
Válasz #116. hozzászólásra
DE EGY NAGY CSAVARHUZÓ IS +TESZI 2PILLANAT ÉS KINT IS VAN!
Válasz #115. hozzászólásra
BIZTOS VAGY BENNE??????NEM AZ OLAJVISSZATERELÖLEMEZ HÁZA AZ VÉLETLENŰL????
Válasz #114. hozzászólásra
Ha jól emlékszem, én ezt ajánlottam!
Válasz #112. hozzászólásra
Az öntvényben van egy acél szimmeringház. Ez az első alkatrész.
Válasz #113. hozzászólásra
CÉLSZERSZÁM a SZIMERINGNEK ÚGYIS MINDEGY AZT KIHUZATNÁM ÉS KITOLNÁ A TERELŐLEMETEKET
Válasz #108. hozzászólásra
Attis! Azt mondd meg, hogy szeded ki?
Válasz #110. hozzászólásra
A TEGNAP ESTIRŐL!IRTAD,H.MA KERESSELEK MEG!!!!
AZ ALSO KÉPEN AZ ÖNTVÉNYBEN LÉVŐ ELSŐ ALKATRÉSZ!!!%!!
A MÁSODIK A SZIMERING BELSEJE!!!!!!
Válasz #106. hozzászólásra
Kivan húzva azért tűnik görbének. Már leszereltem az öntvényt csak a szimeringházat nem mertem megfeszegetni mert féltem hogy elgörbítem.
Válasz #108. hozzászólásra
Te milyen váltóról beszélsz? Ez az elsőhajtásnál van! A féltengely ki van huzva a hídból! Mit látsz?
Válasz #105. hozzászólásra
Attis! Elnézést! Azt akartam írni, hogy a képen melyik az olajterelő lemez?
Válasz #107. hozzászólásra
nÉZD MEG A KÉPET!lÁTOD MÁR AZOKAT A LEMEZEKET ÉS ALATTA A SZIMERING BELSEJÉT???
vÁLTÓ???
Válasz #105. hozzászólásra
Attis utasd a képen az olajtereő lemezeket!
Válasz #101. hozzászólásra
Féltengely mitől görbül? A másik oldalon kiszedve raktad fel a képeket! A bordás tengely marad a helyén! Féltengely a kardánkereszttel van egybeépítve. Belül bordás. Kívül a persely és a szimmeringek érintkezési fületát látod. Másik oldalt a véglehajtáshoz kapcsolódik a féltengely.
Válasz #104. hozzászólásra
bOCSI A LALÁNAK SZÁNTAM!
Válasz #103. hozzászólásra
SZóVAL AKKOR?????
A TEGNAPI VÁLTÓ, HOGY IS VAN????????
Válasz #99. hozzászólásra
Lemezek és 1 szimering van.
Válasz #99. hozzászólásra
Szimmering mögött egy persely van, amiben a féltengely forog. Ebben van kialakítva horony a kenés miatt.
Válasz #98. hozzászólásra
Majd holnap megpróbálom csak féltem hogy elgörbül ha meghúzom kifele.
Válasz #99. hozzászólásra
Ott 2 db szimmering van! Egy acéllemez házban. Ami kiszerelhető.
Válasz #98. hozzászólásra
NEM OLAJVíSSZATERELŐ LEMEZEK VANNAK OTT VÉLETLEN,ÉS ÚGY A SZIMERING??????????????