Hirdetés
Fórum
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Körbálázót, de milyet? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Massey Ferguson traktorok új
- Kukorica vetőmagok új
- Solis traktorok új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
84 hozzászólás
Válasz rudi88 #83. hozzászólásáraKöszi!
Válasz gyapjas33 #82. hozzászólásáraHelló ! Hidraulika sebességén lehet gyorsítani lassítani, vagy hogy milyen lassan tegye le a szerszámot ! Általában jól be van álítva, nem szokták nagyon tekergetni !
Kérdezni szeretném hogy a képen látható kapcsolónak mi a funkciója?
Yto 404
Válasz szomoralexandra #79. hozzászólásáraP: bemeneti nyomás T: visszatérő ág a tartályba. A B : Kimeneti nyomás jobb ill. bal oldal
Válasz szomoralexandra #79. hozzászólásáraP-pumpa(szivattyú)
T- tank (tartály)
A/B-jobb/bal
Elvileg.
Mtz traktornál az A/B R/L jelöléssel van írva a többi meg ugyanígy (P/T)
MZ&B orbitnál.
Ytot még csak képen láttam, de elvileg így kell legyen.
Gondolom a traktoron van, nézd meg, melyik cső hova megy a jelölt ágtól.
Sziasztok!
Az kormànyorbiton mit jelentenek a csatlakozóknàl az P,T,A,B jelzések?
Sziasztok! Yto x804 -hez adagolónál a tengelyből kitörött egy darab az éknél. Valakinek nincs egy ilyen tengelye elfekvőben? vagy adagoló kompletten?
Válasz #76. hozzászólásra
Ha nem vagy messze vajdaságtól,akkor Újvidéken van egy bazi nagy lerakatjuk.Menyi óránál ment szét a váltó meg kuplung?
Sziasztok!
Yto X904-hez, sebességváltóhoz és kuplunghoz szükséges alkatrészeket keresek. Solarker kilőve.
Válasz #72. hozzászólásra
tallóz, kiválaszt, megnyit, feltölt, beilleszt, mehet.
Egy ismerősöm vett egy legnagyobbat belőle a nyáron. 120-130Le körül van. Csak körbálázót hajtatt vele. Egy 6 hengeres 120lovas MTZhelyére állította be. Nagyon meg vannak vele elégedve. Az MTZ-t körberöhögi elmondása szerint, kényelmes,csendes, jó a klíma benne... mondtam majd ha 6-8 év múlva is ilyen véleménnyel lesz róla akkor elgondolkodok rajta. Ja és fogyasztásba is jobb picivel mint az MTZ.
Válasz #72. hozzászólásra
talózás+kiválaszt+feltölt+BEILESZT+mehet
Válasz #71. hozzászólásra
nem rakja be a képeket :(
Válasz #70. hozzászólásra
valamiért nem rakta be a képeket
YTO 2013-as fejlesztés
Régi kabin, de új technológia (új festés, irányváltó, és sok sok újdonsággal)
Válasz #68. hozzászólásra
mondom
Válasz #67. hozzászólásra
Na ne... Olvasd el még egyszer!
Válasz #66. hozzászólásra
Szerintem is ;)
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-11-22 12:39:06
ma néztem,elég pofás,de azt nem értem hogy azt a k.... légszűrőt miért nem tudta betenni a hűtő elé
Válasz #62. hozzászólásra
Maradok az öregnél azt már ismerem mint a tenyerem.
Válasz #61. hozzászólásra
nem csöpög sehol
lehet,hogy ki kell fogni egy jót.
Válasz #60. hozzászólásra
És nem is csöpög sehol?
Mert az új mtzken ez nem tetszik leginkább, kiállításokon olajtócsa van egynémelyik alatt/vagy rongy/esetleg 15 percenként takarítanak allatta.
Válasz #59. hozzászólásra
szinte még "bejáratós", 250 üzemóra van benne és volt már egy olajcsere de még világos az olaj benne
Válasz #58. hozzászólásra
Akkor abba már jobb, mint az mtz.
Válasz #57. hozzászólásra
nincs olajsár
Válasz #55. hozzászólásra
Olaj sár van?
Válasz #55. hozzászólásra
Az a lényeg!
Válasz #54. hozzászólásra
persze ezeket az "apró" hibákat leszámitva elégedett vagyok
Válasz #53. hozzászólásra
Amég ingyen cserélik nincs baj, azt leszámítva elégedett vagy vele?
Válasz #37. hozzászólásra
Nekünk változatosság képen most a víz hűtő lyukadt ki, 250 üzemóra után. A klima hűtő meg új korában lyukas volt már, ezt gariba cserélték.
Válasz #51. hozzászólásra
Annyira azért szerinem nem ölöd, megaztán biztos javítasz rajta ezt azt, és volt itt már olyan akinek az is darabjaira hullott.
Válasz #47. hozzászólásra
Hú, ha tudnád, mit kap a ztm!
És még se megy szét (eddig) pedig az keletnémet quality.
Meg, hát nem is új.
Te tudod.
Válasz #48. hozzászólásra
Ok.Én a bukócsöves MTZ-re esküszön.Nekem is MF van meg ZT,de sokáig hajtottam 50-est,mert azzal kezdtem.
Válasz #45. hozzászólásra
amit a csikszeműekről irtam ne vedd komolyan, poénnek szántam, nekem is tele van a t*köm hogy elérasztják a szemetükkel a világot.
Válasz #45. hozzászólásra
Nekem az a gyanús hogy először a motor utánna a váltó megy szét, azt a gépet túlterhelték.
Válasz #44. hozzászólásra
1 rosz csapágy elég hozzá az meg bárhol megeshet, egy rakat nagyobb márkánál is volt rá példa (amikről én tudok: fendt, NH, Landini)
Válasz #43. hozzászólásra
Bocsika de én nem fikáztam,csak leirtam tényszerüen ami tudok.
Válasz #43. hozzászólásra
Azért az elég durva, ha ennyi idő után szét megy a váltó.
Válasz #42. hozzászólásra
150órás Mtz-ének sem félbetörnie, a váltóöntvénynél, de ilyenekkel tele lehetne irni jópár oldalt(nem csak mTZ-nél), ha az összesnél előjön ez akkor fikád.
mé kell szegény kinait bántani?
Válasz #41. hozzászólásra
Azt még nem,csak ismerem a mentalitását.Na meg azért 6-700 üó. után nem kell szétesnie a váltónak.
Válasz #40. hozzászólásra
Ültél már mellette végig 1 napot a fülkében?
Válasz #39. hozzászólásra
A gazdája nem olyan aki kitapossa a traktor lelkét.
Válasz #38. hozzászólásra
Vagy az ,hogy a gazdájának kapa + ásó való, nem traktor. :-)))
Válasz #37. hozzászólásra
Akkor a végén, csak kiderül, hogy ratyi?
Most is hallottam,hogy egy manusnak megszorult,megcsinálták,most meg a váltón kell túlórázni mert zakatol mint a gözös.
Hol vannak az Yto tulajdonosok? javítanak?
Válasz #29. hozzászólásra
Vegyél EU-s MTz-t - ne a román s----t- és nem lesz rá panaszod. Sajnos nagyon sok embert megszédíti a 100000Ft engedmény és rábuknak a selejtre. Kérjed a kereskedőtől az eredeti orosz műbizonylatot és a vízjellel ellátott magyarországi vizsgalapot ! Ha ezeket látod , nem ér csalódás !