Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD394.94 FtCHF438.4 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #470. hozzászólásra
A többit nem tudom.Minszkben biztosan van valami nagy vaskohó oxt annak gyártanak az MTZ gyárban alapanyagot.(NEM FORDÍTVA):O)
Válasz #460. hozzászólásra
Pedig én is hallottam azt,hogy Romániában és Bulgáriában is gyártják.
Sőt!AZ Agrosatos úgy hirdeti ,hogy az övéi nem bulgár,román beszállítás.
Az MTZ a világon a 8. legnagyobb traktorgyár.(ettől függetlenűl még szar és éppen ezért lehetne jó)
Ja!Elfelejtettem.
Még talán annak is lehet,aki pl másra nem tudja elcserélni a régi gépét,csak MTZ-re.Én is így jártam.Ettől függetlenül lehet még ezer oka annak,hogy valaki MTZ-t tart,de mindenki jobban járna,ha nyugatival járhatna.Kívánom mindenkinek a jót.
Farkasúr 8 480 000 HUF-ért árulja a 135 lovas mtz-t. Sztem, ha egy ekkora teljesítményű traktorhozvaló kombinátort felemelnek vele, akkor előbb-utóbb sz-rá törik a hátulja!
,,Ok! Nekem teljesen mindegy milyen gépet veszel! De azért mtz tulajdonosként nem kéne lenézni az mtz-éket meg a tulajdonosaikat!"
Már bocs,de ha jól emlékszem,akkor én voltam az első,aki leírtam,hogy nem szabad senkit lenézni és elítélem azokat,akik így tesznek.Itt nem lenézésről van szó,hanem a dolgozó egészségéről,a gazdaságosságról,hatékonyságról,megbízhatóságról és arról,hogy ilyen ipari hulladékokat behordanak Magyarországra,mint a kínai ,meg az orosz traktorok csak azért,mert a magyart tönkre teszik a felvásárló cégek és nincs pénze normális gépre és azért,hogy a gépkereskedők zsebe dagadjon.
Ausztriában miért nincs MTZ és miért élnek jól a parasztok,holott ott nagyobb jövedelmet kell elérni ahhoz,hogy úgy éljen,mint a normális osztrák,aki nem földet művel?
Én a fülke belsejében szivacsoztam ki a lemezeket! Kivül meg nem csilingel a motorháztető mert ahol csak felfekszik oda gumikat raktam és az nem ázik el! :) A csapszegekre meg annyit, hogy apám esztergált bele tulméreteset ahova csak lehetett meg ahol lehet ott zsírozva van és egyáltalán nem csörög! Nekem a váltóm zajos de az már a sok ezer üzemóra miatt nemsokára kap egy felújjítást meg az elsőhajtás kardánkeresztjei zörögnek de az a hétvégén lesz megcsinálva mert esőt mond és nem lehetlesz vetni! Ha ezek meglesznek csinálva akkor csendesebb lesz mint egy normál mtz belülről! Szigetelésből már csak az ajtók maradtak ki de nemsokára azok is le lesznek szigetelve!
240 Üzemórás! Azt mondja a szervizes hogy a szelep nem fekszik a szelepfészekbe rendesen! Már hűtőt is cseréltünk viszont van két ismerősöm akinek 2 éve van és még nem kellett hozányúlni ezért vettem!
A vékony szivacs az első mosásig tart,állandóan előjövő problémak ezek.Napi szintű törődést igényel.Ha van rá energiád nap mint nap,akkor csináld.Bármelyik csapszegte igaz amit írtam,ami csak van rajta.Külömböző fordulatszámokon csörögnek be.
Az biztos, hogy nem lesz csendesebb mint egy nyugati de egy kis logikával és idővel meg egy kis minimális pénzel nagyon sokat lehet javítani rajta!
A nyugati traktor csendesége a fülkekialakításban és a szélvédőben rejlik!:)
És a csapszegek csilingelését hogy szüntetted meg?Lemezrezonálásokkal mi a helyzet?
Csendesebbé lehet tenni,de halk soha nem kesz,mint egy jó traktor! Egyébként nekem is Mtz-m van.
Megnyugtasalak nem hőszigetelő polifomót raktam be hanem hangszigetelő polifómot ami úgy néz ki mint a tojástartó máshoz nem tudom hasonlítani+raktam hőtükröt is így nem melegszik fel a műszerfal alatt! A műszerfal alatti burkolatok 3rétegben van szigetelve a láblemez meg 0,5cm gumilap+3cm polifoam és a gyári gumiszőnyeg! Sokkal csendesebb mint előtte! Ja és feltalálták a rugós alátétet meg a csavarrögzítőt egyszer meghúzod soha nem lazul meg minden! Ezt mindet egy délután alatt csináltam meg!
Azért én kiváncsi lennék arra a hangszigetelésre.A polifoam ugyanis hőszigetelő anyag.A hangszigetelés az nagyon macerás,Mtz-t leszigetelni majdhogynem lehetetlen.Ha mégis le akarod szigetelni,autóhifi építő cégek árulnak hangtompító anyagot,csak nagyon drága.Mtz-be teljesen felesleges,mert ott csörög-zörög szinte minden.
Ok! Nekem teljesen mindegy milyen gépet veszel! De azért mtz tulajdonosként nem kéne lenézni az mtz-éket meg a tulajdonosaikat!
Én is szívesen ülnék több milliós gépbe,de sajnos nem engedi az anyagi lehetőségem, sőt hajtottam már egy párat és nem egy pár métert hanem több hétig jártam egy ismerősnek Fendt Vario 412 és Landini Legend 165-öst hajtani! Hidd el abban is elfáradtam estére talajmunkában! És még egy észrevétel a két márka között a landinivel 5-ös függesztett ekét a fendtel 4-es függ ekét húztunk egyforma márka és tipus, a Landini fogyasztásban megverte a fendet bőven! A fendt elektronika hibákkal küszködik, A landininek turbó problémái voltak de azt már gariban orvosolták azóta semmi baja, a fendt továbbra is elektromos hibákkal köszködik mind a két gép elmúlt 4éves több ezer üzemóra beléjük ment!
Válasz #441. hozzászólásra
Nincs összehordott pénzem és nem vagyok ,,megszedve",csak gondolkozok józan ésszel és megpróbálok tanulni a saját magam és mások által elkövetett bakikból.Hálistennek egyre jobban sikerül az esztelen dolgokat elkerülni.
Nekem is mtz-ém van de teljesen igazat adok neked!!!
Tavaly majdnem vettem egy ytot de az utolsó pillanatban vissza léptem áldom azt a kevés kis agyamat.
Kertész! Neked agyadra ment a sok tanulás!!! Nagyon sok ember van aki örülne egy új mtz-ének is! Azért nem kéne ennyire lenézni az mtz traktort és az mtz tulajdonosokat se!!! Te is ltz-vel és mtzével szedted meg magad??? :) MIért nem egyből nyugatigéppel kezdted? Neked is az mtz hordta össze azt a pénzt amiből hál Istennek és nem irigységből mondom, hogy tudsz venni egy nyugati gépet!
A casét nem ajánlom mert sok rosszat hallotam róla inkább egy zetort vennék ha lenne rá tehetségem vagy esetleg egy landinit!
Nekem elég az mtz-é bőven! Külföldről hoztak 25ezerért egy Joni ülést és ugyanolyan kényelmes mintha joniba ülnék! A fülkét meg leszigeteltem polifoammal és csendes belülről! Egyedül a klíma hiányzik belőle! :)
Válasz #439. hozzászólásra
Az Ignisemet ütöm -vágom és eddig több,mint 10x annyit bírt a tanyai,szántásbeli menetben,mint a Lada.Nem büdös,nem fogyaszt sokat,nem megy szét a motorja 80-100 ezer kilométer után.Én ebből indulok ki,meg abból,hogy a mostaniból is dől az olaj,meg egy borzalom benne űlni,vele dolgozni.A vele való tevékenység az nem munka,hanem kínzás.Többektől hallottam már azt,hogy az MTZ igénytelen gép.Senkit nem akarok megbántani csak azért teszem hozzá mindig,hogy az is igénytelen,aki MTZ-t vesz,meg nincs tisztában alapvető gazdasági ismeretekkel.Nem tud gazdaságossági számítást végezni,vagy a mezőgazdaságot csak hobbinak tekinti és szinte örül,ha játszhat,javíthatja a gépet.Profi termelőnek az a gép vezérgépnek nem való.Ezt el kell fogadni.Akinek nem főállás,vagy rokkantnyugdíjas,az ráér elszórakozni a döglődő rossz minőségű gépekkel,legyen az kínai,orosz,vagy fehérorosz,vagy román.
Én már nem engedhetem meg magamnak az ízületeim és gerincem miatt sem az ergonómiát és minőséget nélkülöző gépeket.Van az a haverom,akinek 4 MTZ-je van,meg Claas Medionja,150 hektár erdő,meg vagy 80 hektár szántó.Na ő is most a Zetort veszi,mert már rosszul van,ah az MTZ-re gondol,annyit javítanak.Fáj a térde a kuplungolástól,a dereka,válla.Hátha sikerül felnyitni a leendő gépvásárlók szemét és aki tud,az -már csak az egészsége miatt is ,amiből csak 1 van-normális gépet vesz,nem embergyilkos MTZ-t.
Nagyon megharagudtál az orosz traktorokra! :)
Az ltz z tényleg egy tákolmány! Azért az mtz traktor, ha megbecsülik! Elégé igénytelen traktor egy mtz, lehet űtni vágni rendesen! Vigyázz a nyugatival mert azt nem lehet annyira szorongatni mint egy mtz-ét! Most nem irigységből mondom!
Én biztos,hogy nem venném meg.Zetor alatti árú és minőségű traktorra rá sem nézek.Semmilyen múltja sincs ennek az YTO-nak(a név hallatán egy BITÓFÁRA asszociálok :o)).Az olcsó a drága.Ezt megtapasztaltam ,amikor az LTZ -vel kínlódtam.7 évesen adtam el 6 év hirdetgetés után!!Szerintetek ki az ,aki használtan venne ilyen gépet?Senki,vagy valami nagyon kezdő.
A Farmer Expon mondta a fülem hallatára az YTO kereskedő,hogy nem egy nyugati minőségű,de az ára sincs olyan drága.Hát köszönöm szépen,ha már a kereskedő is így áll hozzá.
Egyébként a Zetort (mai ajánlatom volt 6,4 millió súlyokkal,stb 82 lóerős)és a CASE 90 lovast (7,2 millió)kivéve a 80-90 lovasok 7,8 és 9 millió+ÁFA között mozognak árban.
Na most el kell dönteni,hogy 6,4 millióért egy Zetor,aminél tudom,hogy mire számíthatok,vagy 3,5-5 millióig ilyen YTO,meg MTZ -féle ócskavasnak való szemetek,amikkel az ember megeszi az életét és csak a kiesés van a sok állás miatt.Én is több milliót buktam,mert az LTZ mindig akkor szart be,amikor rohanni kellett,meg a legnagyobb szükség lett volna rá.
Én biztos,hogy nem venném meg.Zetor alatti árú és minőségű traktorra rá sem nézek.Semmilyen múltja sincs ennek az YTO-nak(a név hallatán egy BITÓFÁRA asszociálok :o)).Az olcsó a drága.Ezt megtapasztaltam ,amikor az LTZ -vel kínlódtam.7 évesen adtam el 6 év hirdetgetés után!!Szerintetek ki az ,aki használtan venne ilyen gépet?Senki,vagy valami nagyon kezdő.
A Farmer Expon mondta a fülem hallatára az YTO kereskedő,hogy nem egy nyugati minőségű,de az ára sincs olyan drága.Hát köszönöm szépen,ha már a kereskedő is így áll hozzá.
Egyébként a Zetort (mai ajánlatom volt 6,4 millió súlyokkal,stb 82 lóerős)és a CASE 90 lovast (7,2 millió)kivéve a 80-90 lovasok 7,8 és 9 millió+ÁFA között mozognak árban.
Na most el kell dönteni,hogy 6,4 millióért egy Zetor,aminél tudom,hogy mire számíthatok,vagy 3,5-5 millióig ilyen YTO,meg MTZ -féle ócskavasnak való szemetek,amikkel az ember megeszi az életét és csak a kiesés van a sok állás miatt.Én is több milliót buktam,mert az LTZ mindig akkor szart be,amikor rohanni kellett,meg a legnagyobb szükség lett volna rá.
Hát,ja ez elég gyenge futásteljesítmény,mert én is az mtz-immel,átlag 300 órát megyek /év,valamelyikkel többet ,is ,és nincs nekem se kihasználva,de ahogy nézem a hirdetéseket,4-5 éves traktoroba ,600 -800 óra,ehez képest igen csak kivannak használva a gépeim.
Mióta van meg?Akkor nem sokat használjátok,mert én a T-16-al megyek évi 130 órát,és abba egy üzemóra,nem egy óra hanem 85 perc.Megérte megvenni ,ilyen kevés használatra?
Ez a kijelentésed hogy az új mtz-k szarok a 3-as szériára vonatkozott vagy mindre amit árulnak,mivel árulnak már kb 7-8 éves szériákat is!A .2esek azért nem olyan rosszak,mint a 3asok!
1274 hozzászólás
Válasz #473. hozzászólásra
bár az yto gyár lehet hogy beelőzi
Válasz #471. hozzászólásra
Ja hát összecsapni pár 10000-et, nem lehet nagy művészet.
Válasz #470. hozzászólásra
A többit nem tudom.Minszkben biztosan van valami nagy vaskohó oxt annak gyártanak az MTZ gyárban alapanyagot.(NEM FORDÍTVA):O)
Válasz #470. hozzászólásra
olvastam valahol hogy mi az ábra minszkben de a számokra nem emlékszem túl jól kivéve ha pénzről van szó
Válasz #469. hozzászólásra
:-))))))
Semmi számot nem tudsz?
Igaz Te .....
Majd Farkas Úr elmondja nekünk!
Válasz #468. hozzászólásra
mi tudom én
Válasz #467. hozzászólásra
És az mit is jelent?
Válasz #465. hozzászólásra
az mtz gyár minszkben a legnagyobb kapacítású a világon
Válasz #464. hozzászólásra
Olyasmi
Válasz #463. hozzászólásra
Á.
A Zetor csak a 2.
1. a ZTS!
Válasz #463. hozzászólásra
poén?
Válasz #462. hozzászólásra
1.Zetor
2.Yto
3.Farmtrak
Válasz #461. hozzászólásra
Sorold az elsőket!
Válasz #460. hozzászólásra
Pedig én is hallottam azt,hogy Romániában és Bulgáriában is gyártják.
Sőt!AZ Agrosatos úgy hirdeti ,hogy az övéi nem bulgár,román beszállítás.
Az MTZ a világon a 8. legnagyobb traktorgyár.(ettől függetlenűl még szar és éppen ezért lehetne jó)
Válasz #459. hozzászólásra
Tényleg itt látom, hogy romániában is csinálják az Mtz-t de itt semmit se hallani róla. Szerintem ez is valami legenda
Válasz #457. hozzászólásra
Szinte a világ minden országába gyártanak mtz-ét mainapig is! Kanadába rengeteget eladnak még mai napig is!
Ja!Elfelejtettem.
Még talán annak is lehet,aki pl másra nem tudja elcserélni a régi gépét,csak MTZ-re.Én is így jártam.Ettől függetlenül lehet még ezer oka annak,hogy valaki MTZ-t tart,de mindenki jobban járna,ha nyugatival járhatna.Kívánom mindenkinek a jót.
Válasz #453. hozzászólásra
Szerinted mi volt az első amit az amszterdami reptéren láttam?
MTZ! igaz szép szürke volt:-)))))))
Farkasúr 8 480 000 HUF-ért árulja a 135 lovas mtz-t. Sztem, ha egy ekkora teljesítményű traktorhozvaló kombinátort felemelnek vele, akkor előbb-utóbb sz-rá törik a hátulja!
Válasz #454. hozzászólásra
Még hozzáteszem,hogy nincs pénze.
Válasz #453. hozzászólásra
Akkro ezt a 440.ik hozzászólásban kinek irtad???
"az is igénytelen,aki MTZ-t vesz,meg nincs tisztában alapvető gazdasági ismeretekkel"
,,Ok! Nekem teljesen mindegy milyen gépet veszel! De azért mtz tulajdonosként nem kéne lenézni az mtz-éket meg a tulajdonosaikat!"
Már bocs,de ha jól emlékszem,akkor én voltam az első,aki leírtam,hogy nem szabad senkit lenézni és elítélem azokat,akik így tesznek.Itt nem lenézésről van szó,hanem a dolgozó egészségéről,a gazdaságosságról,hatékonyságról,megbízhatóságról és arról,hogy ilyen ipari hulladékokat behordanak Magyarországra,mint a kínai ,meg az orosz traktorok csak azért,mert a magyart tönkre teszik a felvásárló cégek és nincs pénze normális gépre és azért,hogy a gépkereskedők zsebe dagadjon.
Ausztriában miért nincs MTZ és miért élnek jól a parasztok,holott ott nagyobb jövedelmet kell elérni ahhoz,hogy úgy éljen,mint a normális osztrák,aki nem földet művel?
Válasz #450. hozzászólásra
Én a fülke belsejében szivacsoztam ki a lemezeket! Kivül meg nem csilingel a motorháztető mert ahol csak felfekszik oda gumikat raktam és az nem ázik el! :) A csapszegekre meg annyit, hogy apám esztergált bele tulméreteset ahova csak lehetett meg ahol lehet ott zsírozva van és egyáltalán nem csörög! Nekem a váltóm zajos de az már a sok ezer üzemóra miatt nemsokára kap egy felújjítást meg az elsőhajtás kardánkeresztjei zörögnek de az a hétvégén lesz megcsinálva mert esőt mond és nem lehetlesz vetni! Ha ezek meglesznek csinálva akkor csendesebb lesz mint egy normál mtz belülről! Szigetelésből már csak az ajtók maradtak ki de nemsokára azok is le lesznek szigetelve!
Válasz #436. hozzászólásra
240 Üzemórás! Azt mondja a szervizes hogy a szelep nem fekszik a szelepfészekbe rendesen! Már hűtőt is cseréltünk viszont van két ismerősöm akinek 2 éve van és még nem kellett hozányúlni ezért vettem!
Válasz #448. hozzászólásra
A vékony szivacs az első mosásig tart,állandóan előjövő problémak ezek.Napi szintű törődést igényel.Ha van rá energiád nap mint nap,akkor csináld.Bármelyik csapszegte igaz amit írtam,ami csak van rajta.Külömböző fordulatszámokon csörögnek be.
Válasz #447. hozzászólásra
Az biztos, hogy nem lesz csendesebb mint egy nyugati de egy kis logikával és idővel meg egy kis minimális pénzel nagyon sokat lehet javítani rajta!
A nyugati traktor csendesége a fülkekialakításban és a szélvédőben rejlik!:)
Válasz #447. hozzászólásra
Nekem sehol se csilingel a lemez, mindenhol passzosan ileszkedik ahol meg csilingelt oda ragasztottam vékony szívacsot!
Milyen csapszegekre gondolsz?
Válasz #446. hozzászólásra
És a csapszegek csilingelését hogy szüntetted meg?Lemezrezonálásokkal mi a helyzet?
Csendesebbé lehet tenni,de halk soha nem kesz,mint egy jó traktor! Egyébként nekem is Mtz-m van.
Válasz #445. hozzászólásra
Megnyugtasalak nem hőszigetelő polifomót raktam be hanem hangszigetelő polifómot ami úgy néz ki mint a tojástartó máshoz nem tudom hasonlítani+raktam hőtükröt is így nem melegszik fel a műszerfal alatt! A műszerfal alatti burkolatok 3rétegben van szigetelve a láblemez meg 0,5cm gumilap+3cm polifoam és a gyári gumiszőnyeg! Sokkal csendesebb mint előtte! Ja és feltalálták a rugós alátétet meg a csavarrögzítőt egyszer meghúzod soha nem lazul meg minden! Ezt mindet egy délután alatt csináltam meg!
Válasz #441. hozzászólásra
Azért én kiváncsi lennék arra a hangszigetelésre.A polifoam ugyanis hőszigetelő anyag.A hangszigetelés az nagyon macerás,Mtz-t leszigetelni majdhogynem lehetetlen.Ha mégis le akarod szigetelni,autóhifi építő cégek árulnak hangtompító anyagot,csak nagyon drága.Mtz-be teljesen felesleges,mert ott csörög-zörög szinte minden.
Válasz #443. hozzászólásra
Ok! Nekem teljesen mindegy milyen gépet veszel! De azért mtz tulajdonosként nem kéne lenézni az mtz-éket meg a tulajdonosaikat!
Én is szívesen ülnék több milliós gépbe,de sajnos nem engedi az anyagi lehetőségem, sőt hajtottam már egy párat és nem egy pár métert hanem több hétig jártam egy ismerősnek Fendt Vario 412 és Landini Legend 165-öst hajtani! Hidd el abban is elfáradtam estére talajmunkában! És még egy észrevétel a két márka között a landinivel 5-ös függesztett ekét a fendtel 4-es függ ekét húztunk egyforma márka és tipus, a Landini fogyasztásban megverte a fendet bőven! A fendt elektronika hibákkal küszködik, A landininek turbó problémái voltak de azt már gariban orvosolták azóta semmi baja, a fendt továbbra is elektromos hibákkal köszködik mind a két gép elmúlt 4éves több ezer üzemóra beléjük ment!
Válasz #441. hozzászólásra
Nincs összehordott pénzem és nem vagyok ,,megszedve",csak gondolkozok józan ésszel és megpróbálok tanulni a saját magam és mások által elkövetett bakikból.Hálistennek egyre jobban sikerül az esztelen dolgokat elkerülni.
Válasz #440. hozzászólásra
Nekem is mtz-ém van de teljesen igazat adok neked!!!
Tavaly majdnem vettem egy ytot de az utolsó pillanatban vissza léptem áldom azt a kevés kis agyamat.
Válasz #440. hozzászólásra
Kertész! Neked agyadra ment a sok tanulás!!! Nagyon sok ember van aki örülne egy új mtz-ének is! Azért nem kéne ennyire lenézni az mtz traktort és az mtz tulajdonosokat se!!! Te is ltz-vel és mtzével szedted meg magad??? :) MIért nem egyből nyugatigéppel kezdted? Neked is az mtz hordta össze azt a pénzt amiből hál Istennek és nem irigységből mondom, hogy tudsz venni egy nyugati gépet!
A casét nem ajánlom mert sok rosszat hallotam róla inkább egy zetort vennék ha lenne rá tehetségem vagy esetleg egy landinit!
Nekem elég az mtz-é bőven! Külföldről hoztak 25ezerért egy Joni ülést és ugyanolyan kényelmes mintha joniba ülnék! A fülkét meg leszigeteltem polifoammal és csendes belülről! Egyedül a klíma hiányzik belőle! :)
Válasz #439. hozzászólásra
Az Ignisemet ütöm -vágom és eddig több,mint 10x annyit bírt a tanyai,szántásbeli menetben,mint a Lada.Nem büdös,nem fogyaszt sokat,nem megy szét a motorja 80-100 ezer kilométer után.Én ebből indulok ki,meg abból,hogy a mostaniból is dől az olaj,meg egy borzalom benne űlni,vele dolgozni.A vele való tevékenység az nem munka,hanem kínzás.Többektől hallottam már azt,hogy az MTZ igénytelen gép.Senkit nem akarok megbántani csak azért teszem hozzá mindig,hogy az is igénytelen,aki MTZ-t vesz,meg nincs tisztában alapvető gazdasági ismeretekkel.Nem tud gazdaságossági számítást végezni,vagy a mezőgazdaságot csak hobbinak tekinti és szinte örül,ha játszhat,javíthatja a gépet.Profi termelőnek az a gép vezérgépnek nem való.Ezt el kell fogadni.Akinek nem főállás,vagy rokkantnyugdíjas,az ráér elszórakozni a döglődő rossz minőségű gépekkel,legyen az kínai,orosz,vagy fehérorosz,vagy román.
Én már nem engedhetem meg magamnak az ízületeim és gerincem miatt sem az ergonómiát és minőséget nélkülöző gépeket.Van az a haverom,akinek 4 MTZ-je van,meg Claas Medionja,150 hektár erdő,meg vagy 80 hektár szántó.Na ő is most a Zetort veszi,mert már rosszul van,ah az MTZ-re gondol,annyit javítanak.Fáj a térde a kuplungolástól,a dereka,válla.Hátha sikerül felnyitni a leendő gépvásárlók szemét és aki tud,az -már csak az egészsége miatt is ,amiből csak 1 van-normális gépet vesz,nem embergyilkos MTZ-t.
Válasz #438. hozzászólásra
Nagyon megharagudtál az orosz traktorokra! :)
Az ltz z tényleg egy tákolmány! Azért az mtz traktor, ha megbecsülik! Elégé igénytelen traktor egy mtz, lehet űtni vágni rendesen! Vigyázz a nyugatival mert azt nem lehet annyira szorongatni mint egy mtz-ét! Most nem irigységből mondom!
Én biztos,hogy nem venném meg.Zetor alatti árú és minőségű traktorra rá sem nézek.Semmilyen múltja sincs ennek az YTO-nak(a név hallatán egy BITÓFÁRA asszociálok :o)).Az olcsó a drága.Ezt megtapasztaltam ,amikor az LTZ -vel kínlódtam.7 évesen adtam el 6 év hirdetgetés után!!Szerintetek ki az ,aki használtan venne ilyen gépet?Senki,vagy valami nagyon kezdő.
A Farmer Expon mondta a fülem hallatára az YTO kereskedő,hogy nem egy nyugati minőségű,de az ára sincs olyan drága.Hát köszönöm szépen,ha már a kereskedő is így áll hozzá.
Egyébként a Zetort (mai ajánlatom volt 6,4 millió súlyokkal,stb 82 lóerős)és a CASE 90 lovast (7,2 millió)kivéve a 80-90 lovasok 7,8 és 9 millió+ÁFA között mozognak árban.
Na most el kell dönteni,hogy 6,4 millióért egy Zetor,aminél tudom,hogy mire számíthatok,vagy 3,5-5 millióig ilyen YTO,meg MTZ -féle ócskavasnak való szemetek,amikkel az ember megeszi az életét és csak a kiesés van a sok állás miatt.Én is több milliót buktam,mert az LTZ mindig akkor szart be,amikor rohanni kellett,meg a legnagyobb szükség lett volna rá.
Én biztos,hogy nem venném meg.Zetor alatti árú és minőségű traktorra rá sem nézek.Semmilyen múltja sincs ennek az YTO-nak(a név hallatán egy BITÓFÁRA asszociálok :o)).Az olcsó a drága.Ezt megtapasztaltam ,amikor az LTZ -vel kínlódtam.7 évesen adtam el 6 év hirdetgetés után!!Szerintetek ki az ,aki használtan venne ilyen gépet?Senki,vagy valami nagyon kezdő.
A Farmer Expon mondta a fülem hallatára az YTO kereskedő,hogy nem egy nyugati minőségű,de az ára sincs olyan drága.Hát köszönöm szépen,ha már a kereskedő is így áll hozzá.
Egyébként a Zetort (mai ajánlatom volt 6,4 millió súlyokkal,stb 82 lóerős)és a CASE 90 lovast (7,2 millió)kivéve a 80-90 lovasok 7,8 és 9 millió+ÁFA között mozognak árban.
Na most el kell dönteni,hogy 6,4 millióért egy Zetor,aminél tudom,hogy mire számíthatok,vagy 3,5-5 millióig ilyen YTO,meg MTZ -féle ócskavasnak való szemetek,amikkel az ember megeszi az életét és csak a kiesés van a sok állás miatt.Én is több milliót buktam,mert az LTZ mindig akkor szart be,amikor rohanni kellett,meg a legnagyobb szükség lett volna rá.
Válasz #432. hozzászólásra
Helló! tudni már mi a baj a motorral???
Válasz #432. hozzászólásra
Meg van mi a baja a szerkezetnek?
Nekem azt mondták ha valami komolyabb probléma van a géppel adnak cseregépet még ki nem javitják.
Válasz #433. hozzászólásra
Mi az gari? MI csinálni szok olco nem tudni mi az gari. Adni mászik van szok ész mind egyforma ész olco is.
Válasz #432. hozzászólásra
Hány üzemórás?????????
Nem gariba csinálják???????
Nekem van egy ilyen csodám 2 hónapos még nem tudjuk mi a baja de holnap bontjuk a motorját!
Válasz #430. hozzászólásra
Hát,ja ez elég gyenge futásteljesítmény,mert én is az mtz-immel,átlag 300 órát megyek /év,valamelyikkel többet ,is ,és nincs nekem se kihasználva,de ahogy nézem a hirdetéseket,4-5 éves traktoroba ,600 -800 óra,ehez képest igen csak kivannak használva a gépeim.
Válasz #429. hozzászólásra
Mióta van meg?Akkor nem sokat használjátok,mert én a T-16-al megyek évi 130 órát,és abba egy üzemóra,nem egy óra hanem 85 perc.Megérte megvenni ,ilyen kevés használatra?
Válasz #428. hozzászólásra
Helló!
A motor perkins koppintás, 160 üzemóra van benne és kb. 100 literes a tankja.
Válasz #410. hozzászólásra
Saki hány munkaóra van az Ytodban?Perkins koppintás a motorja?Ja és kb mekkora a tankja?
Válasz #422. hozzászólásra
Ez a kijelentésed hogy az új mtz-k szarok a 3-as szériára vonatkozott vagy mindre amit árulnak,mivel árulnak már kb 7-8 éves szériákat is!A .2esek azért nem olyan rosszak,mint a 3asok!
Válasz #418. hozzászólásra
Hát ha nem vigyáznak ez is előfordulhat!!!!
Farkas megint nem válaszol!