Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- AKG támogatás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- ZT 303 traktor új
- Poénok új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
1274 hozzászólás
Válasz Ohaza63 #1206. hozzászólásáraNa végre valaki aki kedveli az 1000-res fordulatot,én az SPC-t használom ezzel,tökéletes,a motor 1400-1500 körül forog.Kukoricát naprát is így vetem.
... már csak egy pályázat kellene, amibe be lehet tenni a traktort és le lehetne cserélni a régieket.
Én tavaly intenzíven tartottam a kapcsolatot Robival és a Solarkereseknel is napi/heti vendég voltam. Akkor azt mondták lesz új kínálat kisebb nagyobb, mindenki tud választani.
Válasz mtz1221 #1221. hozzászólásáraSzárzúzóztam, magas 4. fokazat 18-20 km/h sebesség, 1000 motor és 540-560 TLT fordulat, ilyenkor szinte nincs hangja a gépnek, csak a szárzúzó fütyül egy kicsit, na akkor hallottam, hogy a kuplungház és a váltó közötti részen kattog valami, azonnal abbahagytam a munkát és óvatosan hazajöttem, szóltam egy ismerős szakinak, hogy hallgassa meg a hangot, aki szerint a váltó felől jön.
Szóltam a Solarkeres fiúknak, azután teherautóval elvittem Kecskemétre és akkor kaptam kölcsön az új YTO LNY 1054 próba traktor, amivel befejeztem az évet, szárzúzózás, tárcsa és szántás.
Mindezért azt kérték, hogy értékeljem és véleményezzem.
Ha érdekel és küldesz privát e-mailt, elküldöm neked a felhasználói szakvéleményt, amit írtam az YTO nak, hogy milyen az új gépük és mit szeretnék még bele és mi az a mi túl sok.
Egyébként még utána fél évig hívogatott a Solarkeres kis főnök, mert a kínai erre is, meg arra is rákérdezett az anyagom kapcsán, hogy hogy gondolom ezt meg azt.
Azt, hogy bele ér az olajba azt nem tudom, de azt tudom, hogy a Landininek volt egy gyári hibás szériája, ahol volt a váltóban ilyen csapágy.
A komám perre is ment a forgalmazóval és a negyedik bírósági kör végén meg is nyerte az ügyét.
Kiderítette, hogy az összes ilyen tipusú gépben az az egy csapágy ment tönkre , ami nem kapott olajat és a 6.000 Ft-os csapágyat, 855.000 Ft+Áfa ért cserélték ki neki, na akkor ment a bíróságra. Bizony 3 év alatt elköltött az új traktorra még 3,5 millió Ft--ot, a két adagoló csere+ csapágy csere + egyéb apróságok. Nagyon bosszantó az ilyen.
Sok energiát ölt bele, mert kiderítette kinek van ilyen tipusú traktora és mindenkivel beszélt, akit csak elért és kiderült mindenkinél hasonló probléma volt.
Válasz Ohaza63 #1220. hozzászólásáraAkkor ment eleget, ki kereste a csapágy árát bőven. Volt ismerősnek kubotánál 2300 óránál, akkor kapott bele egy új váltót, hogy ennek nem lett volna szabad. 3700nál meg a mesterek előtt szállt szét a kardánhajtás, az már 7000+eurós kár volt. Dupla árad traktornál. Hogy vetted észre a csapágy hibát ??? Nem olyan Imt-és betegsége volt ennek is hogy túl kell önteni a váltóolajat, mert szántás közben nem kap eleget a csapágy ?
Válasz mtz1221 #1219. hozzászólásáraPontosan tudom, 3.450 Üó volt benne, gyári kínai csapágy ment bele.
Az másik YTO-s ismerősömnek ugyanazt ment tönkre, abban 4800 Üó volt.
Ez a nyeles tengelyen lévő csapágy, ami a kuplungtól viszi be a hajtást a váltóba.
Én gyári kínait rakattam bele, Ő SKF csapágyakat rakott bele.
Én szervizbe vittem a Solarkerhez, Ő otthon felbakkolta és megcsinálta.
Viszont csak dicsérni tudom a Solarkeres szerelőket, mert az a váltóhang/morgás, ami 15 évig zavart , na az eltűnk, mert olyan jól sikerült nekik kihézagolni a váltót, hogy teljesen hangtalan lett.
De mindketten kint voltunk Újvidékem alkatrészért, fél év különbséggel, mert itt hiányzott kúpkerék pár , de kint kilóra van minden, igaz drágább, mint a Solarkernél, ha van.
Viszont az Alibaba.com oldalon, ha van időd és szerencséd, akkor féláron van.
Az alkatrész kint 150.000 Ft, itt 125.000 Ft az Alibabán pedig 80.000 Ft volt.
Megjegyzem a komám Landinije ugyanilyen hibával állt le egy hónappal később, neki az alkatrésze, amit az Axiál szerzett és pont olyan, mint az enyém, na az 780.000 Ft+Áfa volt.
Válasz Ohaza63 #1218. hozzászólásáraNa még egy őszinte kérdésem volna, kb mennyi üzemóra lehetett benne a csapágy problémánál. Tudom hogy nem tökéletes a mérésük, de kbra úgy is tudod. Csapágyat sajátot, vagy márkásat használnak a váltóba ?
Válasz mtz1221 #1217. hozzászólásáraMég jobban felpiszkálom az agyadat.
Nekem is MTZ 82 -em volt.
Mikor megvettem használtan, azonnal felújítottam a motorját egy szakival, majd utólagosan rá lett rakva egy turbó, amitől iszonyatosan erős lett.
A szomszéd településen lévő TSZ nek dolgoztunk kamerás rendszereket és riasztót építettünk és ott a helyi műszaki vezető megrendelte egy cégtől a traktorok teljes felülvizsgálatát, amibe beletartozott a teljesítmény mérés is.
A mérés eredménye az volt, amit a TLT hajtásokon keresztül csináltak, hogy az összes nyugati traktor tudta azt, ami a névleges teljesítménye, tehát a 80 Le 78-82 Le között a 100 Le 95-105 között, de az MTZ ket mérve a legmagasabb teljesítmény TLT mérve 60 Le volt.
Az Én megpiszkált, turbósított MTZ -m, majdnem 85 Le tudott, de hiába sok LE pl. az első kerekekre nem tudta átvinni a teljesítményt
Szöghajtások volt az eleje és törtek a kúpkerekek folyamatosan, amikor a szakim szerzett eredeti gyári alkatrészeket, akkor meg a malacot csavarta le, meg az orrnyerget repesztette meg, úgy hogy mennie kellett, pedig nagyon jó állapotú gép volt.
Ekkor vettem meg az YTO-t 2008-ban , amit nem is lehetett összehasonlítani az MTZ vel semmiben.
Sokkal erősebb, jobb, kényelmesebb és jobban fogyasztott, mint az MTZ, pedig azt az YTO-t még a rizsföldekről bejövő emberek rakták össze.
Eltelt 16 év és ami nálam volt próbára új traktor az semmiben nem különbözik a Landini vagy a New Hollandtól, szóval keletről jött, de nyugati a színvonala, viszont az ára fele a nyugatinak itt nálunk , de nálatok még olcsóbb.
Ha fordulatszámot akarsz mérni itt van egy 6.000 Ft-os ami olcsó és nagyon pontos, nekem is ilyen van.
https://bshopy.hu/Fitnate-20713A-Digitalis-Fordulatszam-mero?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw9cCyBhBzEiwAJTUWNfoH5G1Pa2CAQpZ1B6xNbMfUl1VxjQwx9I-yz9Sn-RO0qIJfbh_ACxoCK4UQAvD_BwE
Válasz Ohaza63 #1216. hozzászólásáraFelhúzod a vizem, muszáj lesz venni egy fordulat mérőt. Hátha a 102 lovasnak változott. Ez így qrva jó lenne, lecsupaszítva 3.5 tonna körül, igazi univerzális lenne.
Válasz mtz1221 #1215. hozzászólásáraMázsán nem állt, de a forgalmi szerinti súly 4.350 kg
Elöl 550 kg orrsúly , hátul a keréken egyenként 3 x 50 kg = 150 kg x 2 = 300 kg összesen
Válasz Ohaza63 #1212. hozzászólásáraJut eszembe mázsán állt e már. Hány kiló van benne, hány pár első és hátsó súllyal ?
Válasz mtz1221 #1213. hozzászólásáraItt volt az én gépem is, tudom. Csak valahogy az új piros kínai ember barátabnak tűnik.
Válasz Ohaza63 #1212. hozzászólásáraEzeken még a régi kézikuplungos kapcsolás van. Nem is értem miért nem szólt még senki nekik hogy Európába 540E hozzanak az 1000 helyett.
Válasz mtz1221 #1211. hozzászólásáraEzek az új szép traktorok TLT je már hidromotoros, legalábbis ami nálam volt, az olajos volt már, nem mechanikus.
Rátettek a régi olajszivattyú mellé egy másik jó nagyot és kívülről a sárvédőről is lehetett kapcsolgatni.
Sajnos, azt nem teszteltem le, mert késő ősszel kaptam meg próbára és csak tárcsáztam és szántottam vele, igaz az is, hogy két féle tárcsát és két féle ekét is kipóbáltam, de TLT hajtást azt munka közben nem.
Ki kellene próbálnod a saját gépeiddel, hogy működik e, ne dobd el azonnal az ötletet.
Szerintem most úgy beállt a piac, hogy a gépkereskedő ebbe is belemenne, ha komolyak a szándékaid.
Válasz Ohaza63 #1209. hozzászólásáraElhiszem. Csak én jobban ráharapnák ha 1400_1500nál lenne az 540. Csőtörő trágyaszóró bálázó kéri az erőt, azokat nem lehet 1000 motorfordulaton üzemeltetni, nagy gázon meg fogyaszt ez is. Ilyen az én formám, mikor megtetszik valami árban elfogadható mindig közbe jön valami, és marad az mtz.
Válasz Ohaza63 #1209. hozzászólásáraEgyébként van 4 db youtubos 15-20 perces film, amit a gyár adott ki a szervizeléssel kapcsolatban, nagyon jók.
Kompletten megmutatják a gép szétszerelését, váltó belsőt, beállításokat, még a nyomatékokat is.
Egyetlen más gyártó sem csinált ilyet.
Én már lementettem saját gépre is.
https://www.youtube.com/watch?v=OjGKNg1G8FU
https://www.youtube.com/watch?v=pf7c4cdGTf8
https://www.youtube.com/watch?v=JXN8CLmTZFc
https://www.youtube.com/watch?v=lPb5TuWGABQ
Válasz mtz1221 #1207. hozzászólásáraEz biztosan jó, Én is így használom 16 éve.
Még a Solarker is az Én táblázatommal dolgozik.
Válasz mtz1221 #1207. hozzászólásárahttps://tractormanualz.com/wp-content/uploads/2019/04/YTO-X604-LX954-Tractor-Operator-Manual.pdf
Válasz Ohaza63 #1206. hozzászólásáraKöszöntem. Egy orosz használatit találtam, ott 1 helyen írta hogy a 720at 1970 motor fordulatnál tudja. Innen számoltam vissza 540x1970/720 akkor 1477 motornál kéne tudni az 540et. De ezek szerint ez sajnos nem jó.
Válasz mtz1221 #1205. hozzászólásáraA katalógusban nincs benne, de mi lemértük egy mechanikus és később egy digitális fordulatszámmérővel.
Pontos a táblázat eredménye, a motorfordulat / TLT fordulat 540 és 1000 beállításban.
Én szinte mindent TLT 1000 beállításban csinálok, így szinte alapjáraton megy traktor, minimális 2-3 l /Ha fogyasztással.
Itt a táblázat:
Válasz Ohaza63 #1204. hozzászólásáraKérnék valamit. Katalógusban megtudnád nézni mekkora motorfordulaton forogja a tlt az 1000et. Itt senki nem tud semmit sem, az érdekelne igazából 1000es tltn, mekkora motorrpmnél forogná az 540et.
Válasz trikolor5 #1201. hozzászólásáraEz így volt 2008 ban is.
A klímás 80 Le YTO pont 500.000 Ft-al, a 90 Le turbós, klímás pedig 250.000 volt olcsóbb, mint a klíma nélküli MTZ.
Válasz trikolor5 #1200. hozzászólásáraSok kommunális gépet eladtak.
De a hagyományos piacuk az döglött.
Jó vastagon lehetne alkudni szerintem. Csak vigyék!
Válasz trikolor5 #1200. hozzászólásáravárni kell egy kicsit, itt most egy nagyon megbízható cég vette át a kioti forgalmazását, hátha bejön nekik. Csak közelebb ide jönni alkatrészért, mint Koreába.
Válasz mtz1221 #1189. hozzászólásáraItt egy 80 lovas új mtz is többe kerül mint a 102 lovas yto.
Válasz rtamas76 #1193. hozzászólásáraÉn is évek óta szemezem a tym-el. Szalagró ha minden igaz ad rá 5 év garit. Annyit csak a kubotára adnak.
Válasz Gumóka #1198. hozzászólásáraAz nekem nem kéne, abból a1221 az igazi erőre. De
"EZ" elférne az udvarban. Qrva magas bálázni sorközművelni is, lehet kérni 13.6-os gumikkal is, fordúlékony. csak a gecik ide sem akarják a 24-es váltóval hozni, a 12-es meg elég gagyi a 82-es választékához képest.
Válasz mtz1221 #1196. hozzászólásáraAzt a 130 lovast de nagyon élném
Válasz rtamas76 #1195. hozzászólására2010 körül volt egy széria, amik nem voltak valók semmire akkor valahogy történt a váltás náluk. Viszont volt itt a régi szögletesből (úgy néztek ki mint a régi kocka fiat) amik 14000 órát lehúztak bírtokon, azt mondták a kezelők előtte meg utána se volt jobb megbízhatóbb traktorjaik.
Válasz Ohaza63 #1191. hozzászólásárafülke tetőn az elején látszik. 34500 euró+áfa.
Válasz Ohaza63 #1194. hozzászólásáraNálunk a cégnek New hollad a flotta.
A legöregebb 6éves.
Sokbajunk nincs velük.
A környéken volt vagy kettő a yto ból de dilettánsoké volt.
Szétverték addig menet vele még szétnem pergett.
Utána nemcsinálták meg normálisan csak tákoták.
Így rossz a híre felénk.
Én megmerném venni mert magamnak javítok.
De nagyüzembe nemvaló.
Idegenkedünk tőle mert kínai.
Pedig az újabb mtz k semjobbak szerintem.
Amúgy régigép buzi vagyok.
Nekem jó az mtz is.
A nehézmunkára meg ottvan a 12145-ös. Az a kedvenc, de jóis! Kurvajól fogyaszt nehéz stabil megbízható.
Most szerintem annyiból javítható mint az mtz.
Hála Istennek nics elnyúzva.
Válasz rtamas76 #1193. hozzászólásáraFelénk 2008 ban mindenki az MTZ re esküdött , de nekem az volt előtte és nekem nem kellett.
Néztem Landinit, New Hollandot, mert az Axiál nálunk ezeket futtatta, de miután a cégemmel rengeteg gazdának, cégnek csináltunk a telepükre vagyonvédelmet, ahol ilyenek voltak és csak a panaszt és drága javítási költségeket hallottam, elment a kedvem ezektől a típusoktól és akkor láttam meg Mao Ce-tungot (YTO).
Nekem is fenn volt a zabszem, mikor megvettem, hogy kínai, de nagyon nem bántam meg.
Tudom , hogy 80 Le és nem akarok vele olyan dolgokat csinálni, amihez 150 Le gép kellene.
Én maximálisan elégedett vagyok vele. Nagyon jól fogyaszt, gyors és erős.
3 fejes ekével 16 literrel szántok. Az MTZ -m előtte 30 litert is felhörpintett egy hekin.
16 év alatt egy komolyabb meghibásodása volt, két éve kellet szétszedni a váltót, mert egy csapágy tönkre ment benne, de akkor azt mondtam a Solarkeres szerelőknek, hogy minden cseréljenek ki benne ha már szétbontottuk. Így lett egy új váltóm, új kuplunggal.
Bosszantó volt, hogy az YTO dupla kuplungja, kompletten házzal együtt 95.000 Ft volt, a lányom Opec Corsa 1,3 ba, pedig a kuplung 450.000 Ft volt.
Ugyan az a márka angol Lukkuplung (a New Hollanddal kompatibilis)
Az alkatrészek a nyugatihoz képest negyed áron vannak és ha van időd, akkor az Amazonról még tizedáron is megtudod rendelni ezeket.
Nem ok nélkül járnak a Fiat és New Hollandosok hozzájuk alkatrészért.
16 év alatt olyan hibái voltak klímahűtő 24.000 Ft, generátor (otthon felújítottam) 5.000 Ft, hidraulika szivattyú 15.000 Ft és szinte más nem is volt.
Válasz Ohaza63 #1191. hozzászólásáraItt árulják miskolcon a tym traktorokat. Délkóreai nemmeri senki megvenni.
Nemismerjük félünk tőle.
Pedig a samsung a kia is az.
Most a kiotit néztem.
A polgárjenő hivatalban azvan.
Szeretik és jóis csak nemismerjük.
Válasz mtz1221 #1189. hozzászólásáraNálatok nincs ennyi barom sötétzöld?
Nálunk nemtudja az emisios normát így forgalomba sem lehet helyezni
Lehet 80éves okádhatja a füstöt ha egyszer forgalomba volt helyezve.
Nálunk euro 6678
Vagy tier 4556
Friss hegyilevegő jön a kidörrentőből.
A gépek kipufogója nem kormos hanem rozsdás belőről.
Agyrém.
Szántás közben 50méteről nemhallod!
Ja hogyha kellhozzá valami egy vagyon és mindég kell!
Válasz mtz1221 #1189. hozzászólásáraIgen szépek.
Ahogy néztem a videódat a 102 Le -s 27.950 Euró volt az kb. 10,6 millió Ft, na a nyugati már ilyen teljesítménynél 25 millánál kezdődik.
Sajnos a 130 Le -s ára nem látszik a videón.
Az új 115 Le nálunk úgy tudom 14 millió Ft alatt vannak
Na mi ilyeneket nem veszünk, mert ezek nem adblus Euro5-6-100 motorok.
Mert ugye mi csak levendulaillatú kipufogó gázt eregethetünk ellenben veletek, aki tőlem kb. 100 km laksz, ott az ilyen nem számít.
Két éve voltam kint alkatrészért Újvidéken, mondtam is a kereskedőnek, ha van eszetek, akkor messzire elkerülitek az EU-t és ha szavazás lenne, akkor még a lábadat is emeld fel, ne csak a kezedet a nem válaszra.
Mi is barmok voltunk, a 150 éves török, 300 éves osztrák, 50 éves szovjet megszállás/gyarmat után újból egy új kolhozba akartunk tartozni, ami rosszabb, mint az összes eddigi volt.
Válasz mtz1221 #1187. hozzászólásáraÖrök élet +2 nap
A 102-LOVAS. és a 130 LOVAS kínai szörnyeteg.
Válasz mtz1221 #1187. hozzászólásáraIgen a kínai is megtanult jót és minőséget gyártani pár év alatt.
Már nem kell lesajnálni őket.
2008 ban, amikor megvettem laikusként, mindenki hülyének nézett, de nem bántam meg, hogy ennek a márkának szavaztam bizalmat, még most 16 év után sem.
Most, hogy tavaly volt nálam két hónapig egy új próba traktor, már Euro5 motorral, el is csodálkoztam, hogy pár év alatt hová fejlődtek.
Két hónapig nyüstöltem és írtam róla egy felhasználói szakvéleményt, mert az kértek a használatért, remélem az újnál megfogadták a tippeimet, tanácsaimat.
Tényleg ha beválik ez az új konstrukciójuk, tele fejlesztéssekkel, kényelmi funkciókkal, de megmarad az egyszerűségük és praktikusságuk, és sokkal olcsóbb árukkal, akkor komoly versenytársai lesznek a nyugati gépeknek, ugyanúgy, mint az új elektromos autóik, amik kenterbe verik a Teslát, féláron és komoly minőséget is biztosítva.
A réginél csak a kabin kínai, minden más Fiat, a motor meg perkins koppintás és nagyon sok alkatrész kompatibilis a NEW Hollanddal és a Landinivel.
A réginél még látszik, hogy a rizsföldről rángatták be az embert a gyárba, traktort gyártani, de csak belejöttek és most már profin dolgoznak.
A kabinon nagyon sokat dolgoztam, hogy komfortos legyen, de végül elértem a célomat
De az új YTO tényleg szépre és jóra sikerült. Remélem az idő is ezt fogja bizonyítani, szorítok nekik.
Válasz Gumóka #1186. hozzászólásáraCsináltam ma videót, a kiállításon, annyit fejlődtek apróságokban, hogy megakadt a szemem rajtuk. 100 lovas 5600 köbös szívó motorral van.
Válasz Ohaza63 #1185. hozzászólására892.2 mtz pl jött piros rendszámmal is, ami 95 le papíron.
Papám vett 2003-ban újonnan 1025.2-t, az fekete rendszámmal jött. Még B-m volt csak, mentem azzal is, sosem szóltak érte.
De volt közúti balesetem, sima B, lassújármű hozzákapcsolt lassújármű pótkocsi is, ott sem volt kategóriás probléma.
Soha nem lóerőhöz kötötték, úgy volt akkor is, meg ma is úgy van, ahogy írtam.
Tehát vehettél volna nyugodtan mg. Vontatót is, ha nem húzol vele 750kg össztömeget meghaladó vontatmányt, bekaphatja szerv is
Munkaeszközre nem vonatkozik
Engem mondjuk nem érint a dolog, hivatásos vagyok.
Válasz Gumóka #1184. hozzászólásáraÉn laikusként csöppentem ebbe a mezőgazdaságba és 2005 ben azt a tájékoztatást kaptam, hogy "B" kategóriával csak 80 Le, piros rendszámos traktort vezethetek.
Mivel nem volt kedvem a városban T betűs traktorral szaladgálni és másik jogsi kategóriát szerezni, mint jól menő cégtulaj, ügyvezető, így maradtam a 80 Le traktor mellett.
Azóta is az van, bár az akkori 90 Le traktorok már fekete rendszámmal lettek vizsgáztatva és más volt a műszaki vizsga követelmény is, ami úgy tudom azóta változott, maradtam a "B" vel vezethető kategóriánál.
Válasz Ohaza63 #1182. hozzászólásáraNem volt lóerőhöz kötve a kategória akkor sem, csak ha vontatóra vizsgáztatták, sima B-vel nem vontathatsz, csak 750kg össztömegű pótkocsit mezőgazdasági vontatóval.
Válasz Ohaza63 #1180. hozzászólásáraPár éve nézegettem egy Fossil órát, majd valami megszólalásig hasonlót fedobott az AliExpress. Irtam az gyártónak, nem tudnák ezt nekem "Fossil" feirattal megcsinálni???? .... és megcsinálták!!!!
:-)))))))
Már felmerült bennem a kérdés, ha már ennyire felívelőek a kínai kapcsolatok, az egyetemista gyerekemet kikuldeném valami Erasmus vagy hasonló program keretében, vinné a forgalmit és az eredetiség vizsga fotóit. Gondolom ha szeretnének, tudnának nekem egy ugyanilyen egyedi azonositójelekkel ellátott traktort készíteni mint amelyen most van?!?!?
Válasz Mötözö #1181. hozzászólásáraMár 2008 ban volt az YTO kínálatában 120 LE traktor 6 hengeres amcsi motorral, de inkább a 80- és 90 LE traktor fogyott, abból nem sokat adtak el.
Én is kipróbáltam, úgy járt a motorja, mint egy svájci óra, de sajnos nem volt rá jogsim így maradt a kisebb.
Akkor még a 90 LE felett kellett a más típusú jogsi és nem volt elég a "B" kategória.
Válasz Ohaza63 #1180. hozzászólásáranem utolsó sorban a 120 le környéki traktorban egy 6hengeres 7.7 literes dohog
Válasz mtz1221 #1179. hozzászólásáraSajnos a kínai nem veszi a fáradságot, hogy megfeleljen a sok barom EU -s előírásnak, pedig a gyár egészen a 40 LE től a 240 LE gépekig mindent gyárt.
Az egész világon terítik ezeket, kivéve az EU-t, a levendula illatú kipufogó gázok és szabályok miatt.
Pár éve nekidurálták magukat, hogy csinálnak az EU szabványnak is megfelelő traktort, de csak 70, 80, és 115 LE vel jöttek be ide.
Egy ilyen próba traktor volt nálam két hónapig, majd szakvéleményt kellett róla írni, ha jól tudom most már árulják is ezeket, talán az év eleje óta és elég baráti ára van a többiekhez képest.
Válasz Gumóka #1178. hozzászólásáraJól, meg azt mondják keréken adja le a 130 lovat, nem a főtengely végén. Ez még a másik bakancslistám.
Válasz mtz1221 #1177. hozzászólásáraJól látom én azt, 7700 cm³???
Válasz szervezkedo #1174. hozzászólására
https://www.agrovojvodina-mehanizacija.co.rs/index.php/yto/yto-x1304
Válasz szervezkedo #1174. hozzászólásáraaz Mtzn 150 ahs generátor van.
Válasz szervezkedo #1174. hozzászólásáraIlyet nálunk nem fogsz látni, mert ebbe és oda nem kell (Szerbiába) az Euro6-7-8-100 as hülye motor a barom EU előírások miatt.
Mi csak olyat vehetünk, ami levendula illatot pufog ki, de az lényegesen drágább és bonyolultabb az adblue berendezés miatt.
Az EU adja a föld környezetszennyezésének 7 %-át és még ezt is 0 %-ra akarják csökkenteni ezek a barmok, mintha Európa egy külön bolygó volna, talán meg is érteném, de amíg az USA ontja a szennyezés 25 %-át és Kína a 20 %-át és Európa még az emberi fingot is beakarja tiltani.
Nem normális banda, mintha szél nem hozná be Afrika és egyéb szennyező országok mocskát, itt meg 2035 csak elektromos autót lehet majd gyártani.
A világ többi része meg szarik a degenerált és teljesen meghülyült EU vezetés lázálmos kitalációira.
Őket a gazdaságuk érdeklik nem a vadvirágos rétek, meg az öko lábnyom, meg a CO kvóta.