Hirdetés
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- SAXONIA vetőgépek kezelési útmutatók új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Altalajlazítás - altalajművelés új
- EB7 - EB8 Pótkocsi új
- Baktérium trágya új
- Kukorica vetőmagok új
1274 hozzászólás
Válasz #122. hozzászólásra
Nekem meg használt sem volt MTZ, de majdnem lett 820 új csak megvilágosodtunk.
Válasz #120. hozzászólásra
Majd lessz, szerintem 10 éven belül komoly piaci része lesz az MTZ kárára.
Válasz #118. hozzászólásra
nekem volt új mtz-m, de soha nem veszek többet, inkább használt nyugatit
Válasz #118. hozzászólásra
Az eredeti Fiatok 12000 üó -nál kezdtek szétesni, szerintem a kínaiak minőségben nem sokkal maradnak el a digóktól, de majd elválik.
Kínában biztos vannak több ezer órás trakik mert vagy 10 éve hallottam alőször a Fiat liszenszes kinai trakikról.
Válasz #117. hozzászólásra
Attól még lehet jó traktor, én csak a saját véleményemet vagy tapasztalatomat irtam le! Igaz még nem hajtottam! Ha tehetem akkor kipróbálok majd egyett csak még a környékünkön nincs ilyen!
Válasz #117. hozzászólásra
Én meg vadi új NH- traktort láttam olajtócsával kiállításon! :) Vagy egy mtz-é hagyta ott? :)
Válasz #117. hozzászólásra
Majd ha 3000-4000 ezer üzemórát bizonyítanak szinte probléma mentesen és lecserélik a fülkét vagyis hátrafelé a kilátást jobbra csinálják akkor majd veszek egyet!
Válasz #116. hozzászólásra
A tengeri szállítás hátránya a rosda, viszont én 0 km-es MTZ alatt láttam kiállításon olajtócsát akkor ezek alapján döntse el mindenki maga melyik a szarabb, és még annyit itt ezen a fórumon nem is egy új MTZ tulaj panaszkodott hogy nincs rendes olajnyomása a trakinak, sz*r a kuplung stb, stb. Amit mondani akarok szerintem nem szabad helyből leirni valamit azért mert a rizsák gyártották, ha akarják ők is oda tudják tenni a minőséget.
Válasz #115. hozzászólásra
Én láttam élőben vagyis kiállításon Yto traktort már új korában kijött rajta a rozsda meg a fülke ből a kilátás hátrafelé olyan mint egy kisfülkés mtz-nek! Lehet most jó traktor de tuti, hogy nem lesz tartós! És mikor alkatrész kell hozzá kiváncsi leszek rá, hogy lehetlesz-e kapni egyből!
200 ÓRÁVAL MÉG BE SINCS JÁRATVA,én az 50 essel két hét alatt mentem ennyit még nem volt meg a 82-es,sok sikert a géphez,ha tényleg beválik akkor igen jól jártatok ,mert az ára is akkor biztos meg fog ugrani,de ha nem akkor kb annyit lehet rajta bukni mint az Ltz-60-en ,mert azok is újba 3 millák,2 évesen meg 1.7-ért lehet venni.
Válasz #113. hozzászólásra
DE megsértetted :-)))) viseld következményeit, dádádádá !!!!! :-))))))
Válasz #112. hozzászólásra
Ti olyan idiótának gondoltok engem aki YTO trakit vesz ?????????? csak vivccnek gondoltam embereeeeeek :-))))))) remélem nem sértettem meg a kedves yto tulajokat
Válasz #108. hozzászólásra
Szia Pisti!
YTO traktorra gondolsz?
Mert ha igen Biharszentjánoson van hozzád a legközelebbi kereskedő.
Ha meg nem akkor nem szóltam 1 szót sem
én inkább az MTZ traktort venném meg ...
ott legalább nagyjából tudod mire számíthatsz ... és tengernyi alkatrész mindenhol egy perc alatt .
Válasz #106. hozzászólásra
Ne kapkodd el a dicsérgetést 200üzemóra után még be sincs járulva rendesen a traktor! 200üzemóránál még az mtz is jó állapotban van! :) Majd ha 3500-4000üzemórát beleraksz problémamentesen az yto-ba majd akkor dicsérgesd, feltéve ha meg lesz még addig! :)
Válasz #106. hozzászólásra
Ez idáig rendben is van ... csak a 200 üzemóra az nem 3500 !!!! Várj még egy kicsit és ha 3500 nál is még minden ilyen tökéletes lesz , akkor rendben van . Főleg ha ugyanazokat a munkákat végzitek vele .
Válasz #107. hozzászólásra
megyek holnap és veszek 1 et ha illyen jók...hol lehet kapni ????? ...... mind1 nem érdekel!!!!!!!!!!!!!!!!!
VÉGRE témafrissülés!!! Vivát!!!!!
Nekünk nemrég óta van yto traktorunk, de már több mint 200 üzemóra van benne, és van rajta egy trac-lift rakodó!
eddig csak pozitív dolgokat tudok mondani róla
már mindent dolgoztunk szinte vele
a 3-as vogel ekét lazán huzza fekete talajon!
és volt szerencsénk megvenni 2 éve egy 952.3as mtz-t, de háát a két gép ég és föld, az mtz már hullik darabjira 3500üzemóránál
már 2szer volt kuplungozva
1400 üzemóránál elszált egy hajtókar mert gyárilag a dugónál rosz zéger volt és kicsuszott a csapszeg, meg a fogaskoszorut is megnyalta már, orrán száján folyik az olaj, a gázolajszűrőt állandóan lelökte!
a yto-n voltak kisseb módositani valók pl a fülketartóbakkok, és a kipufogóbol levágni, ennyit csináltuk rajta!mindennap intenzíven van használva ami azt jelenti h 8-10 üzemóra!
még van 3 mtz-k de minnél hamarabb ha lehet yto-ra fogjuik lecserélni!
az egész gép a 110-90es new holland alapjaira épült, a váltó ugyanaz benne és még sok más
csak annyi h a new hollandba egy 6 hengeres 110 lóerős motor van ebbe meg egy 4 hengeres 90 lovas!de szerintem az soe baj hogy ha erősebb a váltója a motortol!
ugyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom!
Ha olyan minőségű mint a kínai kistraktorok akkor jó gép lessz,de biztos van gyengepontja,mint minden más gépnek.
Válasz #103. hozzászólásra
Én amit néztem annak a kuplungja induláskor furcsa rágó hangot adott. Lehet,hogy ott van valami kiegyensujozatlanság és azért rezonál.
Válasz #102. hozzászólásra
Hát még az is könnyen meglehet :)))
Válasz #101. hozzászólásra
És mi van ha a kis kinaiak rájöttek, hogz olcsóbb műanyagból önteni a fogaskerekeket is?
Válasz #100. hozzászólásra
Sajna még nem jöttünk rá de nem is nagyon keressük a hibát. Az is baj lehez, hogy a fülke müanyag bakokon van és nem gumin.
Meg az ára valamelyest tükrözi a minöséget.
sajna:(
Saki még mindig rezonál a traktor?Nem jöttetek még rá, hogy mitől van?Azért kérdezem mert én is YTO-t szeretnék de ez a hibája miat nagyon gondolkodom rajta.
Válasz #98. hozzászólásra
Igen? Ez nevetsége, kínai puha anyagok. Nem fog hosszú élettartlamát. Ez nem akarom venni se. Kalapácsok és szerszámok szar kínai anyagok. Januárban 2 szer kézsérülésem a kalapácsfej eltört volt. 40 év ezelőtt Magyar szerszámgyár Vállalat ez legjobb anyagok, Sajnos loptak rendszerváltozás óta. 1960-as években minden magyar termékek anyagok, de és import volt. Szigetszentmilkóson börzén vettem MTZ új orosz 3 db kalapács és Msz szabvány menetfúrók ez olcsóbb volt.
Válasz #97. hozzászólásra
van minden a YTO-hoz alkatrész
Kecskeméten hegyekbe áll raktáron
YTO és ITO traktorok, ha problémát akkor nincs alkatrészek se.... Magyarországon nem ismert a szerviz.... Nehéz alkatrészek beszereni. És gyenge minőségű. MTZ új olcsó ára, de minden van anyagok....
Válasz #92. hozzászólásra
A vizes téma nálink annyira aktuális volt, hogy beszereztünk egy olyan szerkentyűt, amivel fel lehet tölteni a gumikat de soha nem használtuk, mert elég nehéz volt a trakink. Ja és ne feledjétek a fagyállót is beletölteni, ha télen is használni akarjátok, mert érdekes meglepetés érhet.
Válasz #94. hozzászólásra
Nógrád megyében
Saki te hol laksz.
Válasz #92. hozzászólásra
Már nincs meg a T-25 7éve eladtuk! Gondoltam én is avízes témára! De így is jó volt! :)
Válasz #91. hozzászólásra
Vizzal teleküldőd a kerekeit és megvan bőven a 30 mázsa.
Válasz #90. hozzászólásra
Azért lehetett volna 30mázsa! A t-25-nek is az a baja, hogy könnyű! Hamar kipörögnek a kerekei! :)
Nekem annakidején a hátsókerékre 6db tz4k súly volt rakva! :) 150kg-al nehezebb lett a gép máris észrevettem! :)
Válasz #89. hozzászólásra
Na jó, de 24g azért az alig több egy t-25-nél
Válasz #83. hozzászólásra
Az Indiaiaknak ilyen játéktrakik kellenek!
Egyébként nem is gyenge a mezőgazdaságuk, feltörtek mint a talajviz. A súly pedig nem minden pl a t150 -es is 2 tonnával tobb mint a johnym mégis egyforma munkagépeket húzunk.
Válasz #80. hozzászólásra
Azt hittem komolyabb valami!
Válasz #85. hozzászólásra
Az sem lehet kevés! Akkor ha jól számolok kb 2-2,5milla között mozog kint egy mtz-820.2-es!
Nem tom, de a nyugatiaknál, még annak se kéne, hogy legyen.
Válasz #84. hozzászólásra
Akkor még 3millába se kerül ha csak a 30% árrést vonom le! Mennyi a vám?
Válasz #81. hozzászólásra
Vond le az árából a vámot a legalább 30% árrést!
Válasz #80. hozzászólásra
Az a JD egy játéktraktor(2400 kg) egy MTZ mellett.
Válasz #79. hozzászólásra
jaja van egy Yto traktorunk 90 lóerös /YTO X 904/
Válasz #80. hozzászólásra
5310-es öszkerekest elfogadnám fülkésben!
Vajon mennyibe kerülhet? Röhögném, ha mtz-étől nem lenne drágább! Ja még arra lennék kiváncsi, hogy mennyiért jön egy mtz a gyárból?
Válasz #73. hozzászólásra
http://www.deere.com/en_IN/home_page/ag_home/products/tractors.html
Válasz #77. hozzászólásra
Neked van Yto traktor? És hanyas?
Válasz #77. hozzászólásra
Nem történt semmi! :)
Válasz #76. hozzászólásra
Én kérek elnézést!
Válasz #75. hozzászólásra
Ezt az oldalt én is ismerem! Én az indiába gyártott trakit kérdeztem Jd4630-tól!
Válasz #74. hozzászólásra
http://www.yto.com.cn/