Hirdetés
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- AKG támogatás új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Kukorica vetőmagok új
- Poénok új
1274 hozzászólás
Válasz rudi88 #1019. hozzászólásáraSzia Uram!
Újra segítséget szeretnék kérni!
YTO 404 taraktorba milyen számú hidrolika olaj kell?
Együtt van a váltóval a hidrolika olaj?
Előre is köszi a választ!
Válasz szervezkedo #1022. hozzászólásáraEzeket az óraszámokat az olajak specifikációja írja, tehát nem a gépkönyv adatai. Az olaj "elhasználódása" nem a géptől függ, hanem egy természetes folyamat, amit a többszöri melegedés, kihűlés, szemcsékkel való bepiszkolodása csak felgyorsít. A nedvesség (pára), az avasodás, a kémiai átalakulás a használattal csak gyorsul. Ezért nem lehet a végtelenségig használni. A gépgyártók marketing szempontból mondanak vad -pl.600 órás motorolaj -csereintervallumokat csak az olaj gyárak nem tudnak gyártani olyat, ami azt kibírja anélkül, hogy a gép ne károsodna. Ezért sose a gépkönyv adatait nézzétek, hanem az olaj specifikációját. Remélem tudtam segíteni.
Válasz i.batyity #1021. hozzászólásáraA szerviz periódusok óraszámai nekem másként rémlenek. A gépkonyv biztos így írja?
A forgalmazó az Agip termékeit ajánlja, de gondolom ha ugyanazokat a minősítéseket tudja, akkor más is elfogadható.
Válasz vinchi #1020. hozzászólásáraSzia! Mivel Fiat licensz alapján gyártották, èvek óta Ambra (Petronas) gyártmányú olajat használok. Motor ès szervótartály: Mastergold HSP 15W40
15-16liter (300üzemóra).
Váltó ès hidraulika+első híd a hajtáshazakkal+ a fèk:Multi-G 10w30 (1200üzemóra). Kb. 65-70 liter, nem emlékszem pontosan. Mindenhol csak a nívoig töltsd, főleg az első hídon! Szerintem az olajon ne spórolj, hosszútávon megéri a drágább javítási költségek miatt.
sziasztok. yto x804 es traktorba olajcserék lesznek... a következőket gondoltam belerakni..
Motorolaj: Mol Dynamic 15w-40.
Ha jó az ismeretem ennek a hidraulika és a váltó olaj egyben van már nm úgy mint pl a Fiat/new holland 110-90es gépekél...
Váltó/hidraulika olaj: OEST AGRI UTTO 10W-30
Szervó mivel különálló abba valami mezei hidraulika olaj vagy ugyan ez a tipusú olaj lenne töltve..
Az első híddal vagyok meglőve mert oda gázosodás mentes olajat kell tenni.. viszont én abból csak nagyon drága olajat tudok...
Ti milyet ajánlotok bele?
Illetve feltöltési mennyiséget tudnátok írni?
Köszi
Válasz gyapjas33 #1018. hozzászólásáraSzivesen, kérdezz máskor is hátha tudok segíteni!
Válasz rudi88 #1017. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!
Válasz gyapjas33 #1016. hozzászólásárakép elvan forgatva ! Hidraulika tetőn van, hátul a 3 pont felfügesztésnél
Válasz rudi88 #1015. hozzászólásáraEz hol van a traktoron nem tudom beazonosítani?
Válasz gyapjas33 #1013. hozzászólására az olaj szintet viszont itt lehet ellenőrizni
Válasz gyapjas33 #1013. hozzászólására innen megy az olaj a hidraulika pumpahoz és a külső olaj kivezérlésekhez
Válasz rudi88 #1012. hozzászólásáraKöszönöm!
Még egy kérdés a hidraulika kar alatt van a trepli amin van a lábunk alatta van egy tartály az mi lehet nincs nívó rajta csak leeresztő csavar?
Válasz gyapjas33 #1010. hozzászólására
Szia ! de van külön tartály a szervónak ! külön rendszer van mint általában minden traktornál ! vízhűtő és a motor között van , aranyozott színű tartály ! Egyébként a váltóba 10 W 30 -as olaj megy ! Nekem 504 -esem van
Válasz gyapjas33 #1010. hozzászólásáraKicsiket nem ismerem sajnos. Próbálj keresni hozzá kezelési útmutatót. Váltó olaj szintet azért gyorsan ellenőrözd le, nehogy kevés legyen, és amiatt sírjon a kormánypumpa.
Válasz mtz1221 #1008. hozzászólásáraSegíts nekem kérlek!
A szervótól jön a hang ha elkezdem a kormányt fordítani csendes ha abbahagyom akkor ilyen nyer vas a vason súrlódás hallatszik!
De külön nincs szervó olaj tartály a váltó olaj látja el a szervót is olajjal?
Másik kérdés ha a váltó ollajat kell cserélni milyet tegyek bele?
Nem rég vettem a trakit még nem ismerem annyira!
Köszi előre is a választ!
Válasz mtz1221 #1008. hozzászólásáraKöszi az infót!
Válasz gyapjas33 #1007. hozzászólásáraTágítsd meg a nyomócsövet, menet közben. Ha csendesedik akkor porlasztó vagy adagoló.
Sziasztok!
Van egy YTO 404 es fülkenélküli kistraktorom tegnap talajmarózás közben a hengerfej felöl kopogás jelentkezett tippeket szeretnék kérni mi lehet a gond a kopogás alapjáraton erősebb terheléskor halkul!
Válasz mtz1221 #1004. hozzászólására Nos bízom benne hogy jól döntöttem de ez majd csak 5 év múlva fog kiderülni mert nem sok műszaki van rajta de egyszer levizsgáztatom s ha nyűgös lesz lecserélem ha nem akkor újból nem igazán szeretek cserélgetni inkább csak szükség visz rá
Válasz Lucky75 #989. hozzászólásáraA kolléga jól írta valóban, hogy valamelyik New Holland típusú kuplungszett jó bele.
Tavaly cseréltem az YTO-ban kuplungot.
A típus: LUK KUPLUNG 628105309.
Én az Axiálban kaptam, de meghozta volna az Agrotech is, de a neten is találtam 2 helyen is .
123.000 Ft+Áfa volt az ára. A súlya 38 kg .
(Bosszantó, de leírom, hogy a lányom dízel 1,3 Opel Corsájában ugyanilyen gyártmányú kuplung szett 420.000 Ft volt)
Gyakorló YTO-soknak itt van Youtubon az eredeti gyári 4 x 30 perces karbantartási és szerelési kisfilm.
Aki szeret szerelgetni annak nagyon hasznos lesz.
1. rész: https://www.youtube.com/watch?v=OjGKNg1G8FU
2. rész: https://www.youtube.com/watch?v=pf7c4cdGTf8
3. rész: https://www.youtube.com/watch?v=JXN8CLmTZFc
4. rész: https://www.youtube.com/watch?v=lPb5TuWGABQ
Válasz Mihály #991. hozzászólásáraJól tetted. Nem lenne rossz traktor a kínai, de szerződésben is 7 évet vállal hogy biztosít hozzá alkatrészt( ami nálunk annyit jelent hogy a 2 év garanciális ideig kb van) utána meg le vagy tojva. Vagy keresel a neten minőségi szart, képes c 45-ből fogaskereket gyártani.
Válasz Lucky75 #997. hozzászólásáraVan egy tippem hív fel 303980367
Válasz Lucky75 #1001. hozzászólására Nem feltétlen mert a kulisza vila lehet kopott vagy laza és kicsúszhatott akkor nem fontos belebújni elég villát cserélni azért írtam hogy meg kell nézni a könyvet (írtad hogy van ) ha fel lehet emelni a fedőt akkor csak a villát kell megnézni s aztán a többit
Válasz Mihály #999. hozzászólásáraAz baj, hogy ha igazad van, akkor a váltóba is bele kell mászni...
Gondolhatod mennyi kedvem van hozzá...
Válasz Mihály #999. hozzászólásáraCsak azért gondoltam, mert nehezen vette sebességet...
Oldalt nem férsz oda, mert ott a fülke alja, harltulrol meg messze van.
Az ülés alatti lemezt kellene valahogy felszedni, de még nem bontottam ki, csak nézegettem...
Válasz Lucky75 #997. hozzászólására Bocs hogy bele vauzok de az a néhány cm nem lehet hogy elég amit a kuliszafedélt le tud róla venni mint az mtz-nél ?, ismeretlenül csak tippelek s még egy a kuplung miatt nem maradhat sebbességben mert ez minden gépnél előtte van a váltónak szerintem ez olyan hogy a váltótt álló motornál is be lehet rakni sebességbe ha nincs olyan benne ami akadályozza mert van sokféle biztonsági védekezés de ha seb.maradt ott a villa vagy fogaskerék,tengely csapágy bűne van nem kuplung
Kedves Márkatársak!
Yto x804-904 magyar nyelvű kezelési és karbantartási útmutatóval rendelkezem ( kenesei vázlat, feltöltési mennyiségek beállítások stb.)Ha bárkinek kérdése van, szívesen segítek!
Válasz barkaspisti #996. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Van még egy kérdésem: Benne maradt 4.fokozatban a váltó...
Kulisszára tippelek, de nem látom, hol kellene hozzáférni.
Meg kell emelni a fülkét?
Szerintem ez is a kuplung miatt történt...
Válasz Lucky75 #989. hozzászólásáraSzia én ezt raktam bele :Luk kuplung szett 628105309
Akkor a Láng nál volt a legolcsóbb ,de Kecskeméten is szokott lenni.
Válasz Mihály #994. hozzászólására ja leesett a 3-3,5 millásokra gondoltál ja persze scilli villi ledlámpás csak köhög mint a kehes ló
Válasz B.Bali #992. hozzászólására Nem nem ez munkás autó kategóriába tartozna ha csak autó lenne ugyanis dohány termelőtől vettem tehát palánta sorközművelés permetezés volt a fő munkája szántani nem kellet neki mostanába 3 jd szarvas mellől hoztam el itt volt a szomszéd faluban 15km tőlem de sosem láttam nem arra jártam
Válasz B.Bali #988. hozzászólására hát adtam volna egy 50 est ami még műszakis de junis 6 előtt lejár tehát vinni kell műszakira ebben egy butitott 80 motor van jó állapotban esztétikailag nem kiálítási darabb de hűséges ha elindul haza jön napi használatban van ezzel csináltam mindent kaszáltam permeteztem sodróztam 3,5 pótkocsit húzott stb ez az a gép ami mindent tud csak érteni kell hozzá mit hogyan nem repülő s zenekar sem kell hozzá mert csireg csörög de megy ami a lényeg ez nem luxus jármű de hálás az egészségedért munkát ad cserébe az ülés kényelmes a teleszkópja nem megy tönkre soha kárpit nélküli nyugodtan dohányozhat nem fog elfüstőlni alólad mert éghető anyag csak a tartályban és a csövekben van
Válasz Mihály #991. hozzászólásáraÉs mindegyik gyári,vagy megkímélt állapotú!
Válasz B.Bali #990. hozzászólására Nem de akartam de megijedtem na nsm az árnyékomtól hanem az alkatrész hiánytól egy 82 mtz-t vettem igaz a 80 évekből való de aránylag rendben van nem lehet itt ugrálni mert trágya dombokért is 3-3,5 millát kérnek
Vettél yto-t Mihály?
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni Yto x904 kuplungozásában...
Indulásnál állandóan nyöszörög és csúszik. Állítólag valamilyen New holland kuplung jó bele...
Valaki tudna infót, hogy hol, milyet, mennyiért?
Előre is köszönöm
Válasz Mihály #987. hozzászólásáraSemmi különös, csak kíváncsi voltam milyen MTZ- t cserélnél yto- ra!
Válasz B.Bali #986. hozzászólására 50-es miért?
Válasz Mihály #985. hozzászólásáraMost milyen mtz-vel melózol?
Válasz Földönfuto #982. hozzászólására Nos most ha annyi pénzem lenne hogy megtudjak venni egy újjat már Kállót megjártam volna s Szarvast vettem volna mert az Mtz ára elég befizetésre aztán meg a többit lizzingbe letudnám legfeljebb nem a raktárban lenne a forgóm meg a kukoricám hanem eladtam volna
Válasz barkaspisti #983. hozzászólására nem eladó nem pályázott másikra így maradt
Válasz Mihály #981. hozzászólásáraSikerült beszélni vele eladó még a gép?
Válasz Mihály #977. hozzászólásáraSajnos ez benne van,először én is használtban gondolkoztam,de a harmadik után feladtam és vettem egy új MTZ-ét.A háromnál csak addig jutottam,hogy körbenéztem,és úgy otthagytam,hogy el se köszöntem.
Válasz barkaspisti #980. hozzászólására Ok
Válasz Mihály #978. hozzászólásáraHa esetleg el jössz erre látogass meg.
Válasz mtz1221 #973. hozzászólására Hát nem tudom de az az igazság hogy a 2000 koruak JD árban vannak szóval nem egyszerű most jót venni..
Válasz barkaspisti #976. hozzászólására Köszönöm
Válasz Földönfuto #972. hozzászólására Csak az a baj az Mtz-vel hogy boldog boldogtalan felújításba kezdett s olyan trágya dombokat hoztak össze ami csilli villi csak dolgozni nem lehet vele 10-ből 6 nemzetiségi amely max lefestette s 1 millióval többért teszi vissza amit megvett azt sem tudja mi mihez való stb azzal hogy fekete piros lett még nem fiatalodott egyik sem szval aki Mtz-t vesz észnél legyen meg szánja rá az időt s próbálja ki nehogy csalódjon de nagyot
Válasz Mihály #975. hozzászólásáraBodnár Dávid 303270059
Válasz barkaspisti #974. hozzászólására Cimet dudsz adni,?