Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz kajszi_71823 #232. hozzászólásáraBocsi.
Levoltam némítva és elis aludtam.
Nemvettem fel.
Napközben beszélünk.
Tegnap délután összetoltuk.
Megjött a fogaskerék is
Válasz rtamas1976 #231. hozzászólásáraJó lesz az. Ha külföldre készült, akkor téged túlél.
Volt, amit lábon hoztak le az öregek anno, ők mesélték, hogy 2 sorban voltak felsorakoztatva a gépek export/import.
Mesélek majd telefonon.
Válasz Gepi #224. hozzászólásáraOlajtól függetlenül az oldalváltósnál a váltófedélben felsö pontokon igen.
Ezt arra vezetném le hogy, a váltó szelőző lentebb vav mint a váltófedél.
A kondezvíz ott csapódik le.
Az oldal reteszelő rúgót elrozsdálva nem1et láttam.
Válasz .Richard. #217. hozzászólásáraA 82es elejében olajos zsír van.
Azt nemnyomja ki magából mint a hajtóműolajat.
Az mtz váltóba 140es hajtóműolajat rakok.
A 45ös mtz-t úgy vettem, grafitos olaj volt benne. Nagy élmény volt javítani.
Válasz rtamas1976 #216. hozzászólásáraRöhögni fogsz,itt volt aki azt írta,fűrèszporral volt tele,azzal hèzagoltál,zaj sökkentèst èrtek el vele. jó mi? Az emyèmben az Oroszban grafitoszsiros olaj van. Valaki beletette. Azon a kb. 40es likon úgy folyik ki mint a mèz. Szóval a zsír,jobb mint a fűrèszpor.
Válasz mtz1221 #212. hozzászólásáraAz mtz az ok. Azt énis lecsípném de csak úgy, hogy bontható maradjon!
Itt a tengely anyagából van a fogaskerék.
A tengely kétvége van felcsapágyazva.
Az elsőkerék kihalytás kereke van az anya mögött.
A sebváltótól teljesen független a kúpkerék.
Egy kapcsoló hüvely van a váltó és a kúpkerék között.
A menet sértetlen anya tökéletes új, km biztosító lemezt megvettem.
Én szóltam. Imtnek hasonló volt, mikor 1x leesett utánna nem tudtam mit csinálni vele. Megmozdul a fogaskerék a bordás tengelyen, nem fogja bírni megtartani a menet magában. 15 csere után (ott elment olyankor a kúpkerék is) elvittem mindenestől( külön háza volt a kúpkerék és csapágyainak) esztergályoshoz, és félnap alatt raktunk egy perselyt a kúpcsapágyak közé, hogy méteres csővel ráhúzva is, meglegyen a csapágy hézag. Utánna meg rálett még hegesztve is. Akkor bírta még el nem adtam.
Válasz A.I. #204. hozzászólásáraEzek a régi vasak kihalóban.
A transzmisszióst gyátrják vanaki azt rakja bele. Én vékonynak találom bele!
Én minden nehézmunkát ezzel csinálok.
Egy újabb masinába jólehet, de félek nemviszi fel a váltó magával.
A zt303asal jártam úgy, multi-g volt benne, megis sült a fesősor tűgörgője.
10w40es motoroljajam van vagy150l de szerintem azis vékony bele.
Válasz kajszi_71823 #199. hozzászólásáraA mulkor úgy megdicsértem hogy, 4ha tárcsázás után,valami elkezdett zörögni motorféknél.
A kúpkerék anya letekeredett.
50ft ért vettem egy biztosító alátétet hozzá!
Egy napig bontottuk a gyerekkel.
Nagy szopás!
De még mindégjobb javítani mint a zt!
Sziasztok!
Kérlek segítsetek van egy zetor 12045-ös traktorom, amin MTZ vezérlőtömb viszi a hidraulikus rendszert. Tegnap egyszer csak leeresztett a hidraulika, azóta megsem mozdul. Felfelé értelem szerüen megtudom mozdítani, de lefelé nem mozdul. Szerintetek mi lehet a gond? Munkahenger?
Válasz endypapa #186. hozzászólásáraA Zetoron az egyes körök sorba vannak kötve,a plussz kört a visszafolyóágba kell kötni,a tömb lehet akár egy MTZ tömb is.
Érdeklődnék!
Zetor 12045-höz + hidraulika kivezetést hol lehet beszerezni? Esetleg bontottat tud e valaki. jelenleg egy pár van kivezetve, de kéne + 1 pár.
Üdvözlök mindenkit!
Segítséget szeretnék kérni 8011 erőgépbe szeretnénk plusz hidraulika kört rakni. Kicsit zavaros a dolog mert nem tudjuk hogyan nincs a szivattyú felől állandó nyomás. Csak ha a belső karokat üzemeltetjük akkor kezd a több is müködni.
Válaszokat és meg értésüket előre is köszönöm tisztelettel
234 hozzászólás
Válasz rtamas1976 #233. hozzászólására
Válasz kajszi_71823 #232. hozzászólásáraBocsi.
Levoltam némítva és elis aludtam.
Nemvettem fel.
Napközben beszélünk.
Tegnap délután összetoltuk.
Megjött a fogaskerék is
Válasz rtamas1976 #231. hozzászólásáraJó lesz az. Ha külföldre készült, akkor téged túlél.
Volt, amit lábon hoztak le az öregek anno, ők mesélték, hogy 2 sorban voltak felsorakoztatva a gépek export/import.
Mesélek majd telefonon.
Válasz kajszi_71823 #230. hozzászólásáraMost szembesültem vele.
Ez zts
Válasz rtamas1976 #229. hozzászólására
Válasz kajszi_71823 #228. hozzászólásáraA gyárban maradt!
Válasz rtamas1976 #227. hozzászólásáraHol a gyári burkolólemez?
Válasz kajszi_71823 #225. hozzászólására
Válasz Gepi #224. hozzászólásáraOlajtól függetlenül az oldalváltósnál a váltófedélben felsö pontokon igen.
Ezt arra vezetném le hogy, a váltó szelőző lentebb vav mint a váltófedél.
A kondezvíz ott csapódik le.
Az oldal reteszelő rúgót elrozsdálva nem1et láttam.
Válasz rtamas1976 #222. hozzászólásáraBaszkódik a telóm, nemfoglak hallani, hacsak te hívsz engem.
Válasz rtamas1976 #218. hozzászólásáraA 140es olajnál nem tapasztaltál rozsdásodást váltóban ahova nem kerül?
Válasz rtamas1976 #222. hozzászólásáraIgen
Válasz kajszi_71823 #221. hozzászólásáraMost hívatlak?
Válasz rtamas1976 #218. hozzászólásáraNem hívtál.
Válasz .Richard. #217. hozzászólásáraEz kell bele jó sok.
Válasz rtamas1976 #215. hozzászólásáraItt kb 4 euró literje, 60as hordóban.
Válasz .Richard. #217. hozzászólásáraA 82es elejében olajos zsír van.
Azt nemnyomja ki magából mint a hajtóműolajat.
Az mtz váltóba 140es hajtóműolajat rakok.
A 45ös mtz-t úgy vettem, grafitos olaj volt benne. Nagy élmény volt javítani.
Válasz rtamas1976 #216. hozzászólásáraRöhögni fogsz,itt volt aki azt írta,fűrèszporral volt tele,azzal hèzagoltál,zaj sökkentèst èrtek el vele. jó mi? Az emyèmben az Oroszban grafitoszsiros olaj van. Valaki beletette. Azon a kb. 40es likon úgy folyik ki mint a mèz. Szóval a zsír,jobb mint a fűrèszpor.
Válasz mtz1221 #213. hozzászólásáraVan 10w40es teszekbele homoktot attól sűrűbb lessz!
Válasz mtz1221 #213. hozzászólásáraA 20w60ast énis néztem.
Nálunk horror drága!
Nagy kiszerelés nincs 4l= kb15e ft
60l?
Válasz mtz1221 #212. hozzászólásáraAz mtz az ok. Azt énis lecsípném de csak úgy, hogy bontható maradjon!
Itt a tengely anyagából van a fogaskerék.
A tengely kétvége van felcsapágyazva.
Az elsőkerék kihalytás kereke van az anya mögött.
A sebváltótól teljesen független a kúpkerék.
Egy kapcsoló hüvely van a váltó és a kúpkerék között.
A menet sértetlen anya tökéletes új, km biztosító lemezt megvettem.
Válasz rtamas1976 #211. hozzászólásáraMi a gond a 20w60assal ??? Én újabban mtzbe mindenhová azt rakok.
Én szóltam. Imtnek hasonló volt, mikor 1x leesett utánna nem tudtam mit csinálni vele. Megmozdul a fogaskerék a bordás tengelyen, nem fogja bírni megtartani a menet magában. 15 csere után (ott elment olyankor a kúpkerék is) elvittem mindenestől( külön háza volt a kúpkerék és csapágyainak) esztergályoshoz, és félnap alatt raktunk egy perselyt a kúpcsapágyak közé, hogy méteres csővel ráhúzva is, meglegyen a csapágy hézag. Utánna meg rálett még hegesztve is. Akkor bírta még el nem adtam.
Válasz A.I. #204. hozzászólásáraEzek a régi vasak kihalóban.
A transzmisszióst gyátrják vanaki azt rakja bele. Én vékonynak találom bele!
Én minden nehézmunkát ezzel csinálok.
Egy újabb masinába jólehet, de félek nemviszi fel a váltó magával.
A zt303asal jártam úgy, multi-g volt benne, megis sült a fesősor tűgörgője.
10w40es motoroljajam van vagy150l de szerintem azis vékony bele.
Válasz mtz1221 #208. hozzászólásáraMenetrögzítő.
Ne legyünk már barbárok.
Válasz mtz1221 #208. hozzászólására
Isten ments!!!!!!!!!
Válasz rtamas1976 #200. hozzászólásáraÍgy is lefog, ha egyszer lelazúlt. Hegeszd oda.
Válasz Gumóka #194. hozzászólásáraAzt hittem már eladta.
Válasz Gumóka #205. hozzászólásáraigaz.
Válasz .Richard. #198. hozzászólásáraJó kérdés, nekem is feltűnt, Vén cigány kolléga sem aktív már...
Válasz rtamas1976 #197. hozzászólásáraNem tudtam, de írtam is, hogy vagy 20 éve nincs már meg a vas. De mi a fenéért nem gyártják már vajon?
Válasz rtamas1976 #202. hozzászólásáraNyugodtan, hívj, csörögj meg, visszahivlak. Holnap melóban nem lesz időm.
Válasz kajszi_71823 #201. hozzászólásáraHolnap délelőtt felhívlak.
Namakarok későn zavarni.
Válasz rtamas1976 #200. hozzászólására00421904866320
Hívj fel.
Válasz kajszi_71823 #199. hozzászólásáraA mulkor úgy megdicsértem hogy, 4ha tárcsázás után,valami elkezdett zörögni motorféknél.
A kúpkerék anya letekeredett.
50ft ért vettem egy biztosító alátétet hozzá!
Egy napig bontottuk a gyerekkel.
Nagy szopás!
De még mindégjobb javítani mint a zt!
Válasz rtamas1976 #196. hozzászólásáraSima 80w90et hajtómű, vagy gyere át és vedzel minden sarkon.
Válasz Gumóka #194. hozzászólásárahova T ünt? Nevet váltott .?
Válasz A.I. #191. hozzászólásáraOk de ilyen legalább 20éve nincs.
Válasz kajszi_71823 #192. hozzászólásáraVagy80w90?
Vagy20w50motor olaj?
A transzmisszióst hígnak találom.
Válasz mtz1221 #193. hozzászólásáraVan vagy 6év fáziskésés, de jobb későn mint soha!
Válasz mtz1221 #193. hozzászólására2018-ba keresett.
Válasz endypapa #189. hozzászólásáraMtz nem jött be hogy kell a zetorra, hogy üzemel ???
Válasz rtamas1976 #190. hozzászólásáraNe bonyolítsd túl, nem érdemes.
Válasz rtamas1976 #190. hozzászólásáraHa jól emlékszem Hydrokomol volt a neve. (Nem most volt van már vagy 20 éve.)
12145 ben ki milyen olyat használ a váltóba?
Sziasztok!
KERESEK ZETOR 12045-HÖZ HIDRAULIKA SEGÉDMUNKAHENGEREKET.
Sziasztok!
Kérlek segítsetek van egy zetor 12045-ös traktorom, amin MTZ vezérlőtömb viszi a hidraulikus rendszert. Tegnap egyszer csak leeresztett a hidraulika, azóta megsem mozdul. Felfelé értelem szerüen megtudom mozdítani, de lefelé nem mozdul. Szerintetek mi lehet a gond? Munkahenger?
Válasz endypapa #186. hozzászólásáraA Zetoron az egyes körök sorba vannak kötve,a plussz kört a visszafolyóágba kell kötni,a tömb lehet akár egy MTZ tömb is.
Érdeklődnék!
Zetor 12045-höz + hidraulika kivezetést hol lehet beszerezni? Esetleg bontottat tud e valaki. jelenleg egy pár van kivezetve, de kéne + 1 pár.
Üdvözlök mindenkit!
Segítséget szeretnék kérni 8011 erőgépbe szeretnénk plusz hidraulika kört rakni. Kicsit zavaros a dolog mert nem tudjuk hogyan nincs a szivattyú felől állandó nyomás. Csak ha a belső karokat üzemeltetjük akkor kezd a több is müködni.
Válaszokat és meg értésüket előre is köszönöm tisztelettel