Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A biztosítónál dolgozó személyek nem arról ismeretesek hogy tudnák mi a lassújármű és pláne mi a pirosrendszám.
Nem kell hagyni magát az ügyfélnek és ha szükséges másik ügyintézővel kell beszélni.
helló!vettem egy 5611-es zetort piros rendszámmal.a biztositó pedig nem akart rá lassújármüves biztosítást kötni,csak mg vontatósat!pedig az okmányiodában is beírták a forgalmiba hogy lassújármű.járt már így valaki?
Tegnap raktuk vissza 2-en.Mit ne mondjak jó súlyba van.Nekünk a váltó miatt kellett levenni a hidraulika részt is.Valami oknál fogva kitört 1 fog a 3-as sebesség fogaskerekéből
Válasz #963. hozzászólásra
Nem nagy munka ha tudod mit kell csavarozni. A lényeg hogy kikelveni a hidraulikát ehhez felkel hajtani a padlolemezt(én nem szoktam kiveni mert akkor elkel kotni a három bobdent,elég kiveni az ulést kicsavarni a padlobol a csavarokat és elore buktatni ovatosan a hidraulika karokrol leveni a gumit a kis pákárol a muanyagot és a olaj áramlás szabályzo kart kikotni) ekkor kicsavarod a hidraulikábol a csavarokat nem oszekeverni mert kulombozo huszuságuak. A kiemeléshez nem jon roszul egy három lábu emelo erre nagyobb szukség van betevésnél . Ha nincs emelo két ember is kiveszi ha jo erobe vannak. Hamár kint van lehet kétféle képen kiveni a dugot elég ha kiutod a tarto szeglert a hoszukás gombolyu vasbol amit a dugo nyommeg ha ez kint van akkor egy kompreszoral adol egy kis nyomást az olaj helyére a kart emelésbe teszed és már kint is van a dugo rajta a cserés tomitésel. Viszatevésnél még cseréld ki a difi ház és a hidraulika kozti kis oszekoton a két gumigyurut. Viszaeresztésnél a legjobb megoldás ha csinálsz két 20-25cm-es vas pálcát amin ha van menet akkor jobb ha nincs akkor pászos legyen . Kozépre beteszed és ráereszted lasan a hidraulikát és igy pontosan a helyére ul nem csipi ki a tomitést. utána kiveszed a kétt igazito pálcát és oszeszereled........ ez kicsit hoszura sikeredet
Szia Imre63!
A kar az ullés alatt a regulácció karja.Elulre téve ez az ero reguláció,szántásnál van legtobbszor használva,
ha valami okból megemelkedik a szántásnál az ellenállás
akkor az ekét megemeli addig még az ellenállás meg nem
szunik.Fuggoleges állásban ez a kevert reguláció.Ez az
ero és a helyzet reguláció keveréke.Ha hára van a kar
ez a helyzet reguláció,ezt pl.permetezonél használjuk
ilyenkor a beállított helyzetbol ha a permetezo leenged
valami okból akkor a hidraulika visszaemel.Jó ezt az
úton is használni nem kell félni,hogy a szerszám
felszántsa az útat.Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.
Köszönöm a válaszokat.
Még azt mondja meg valaki hogy álljak neki ennek a cserének,mivel hogy még ilyent nem javítottam,mit hol kell megbontani hogy kicserélhessem azt a bizonyos tömítést?Esetleg igényel a művelet valami különleges cél szerszámot,ami lehet hogy nekem nincs?Vagy jobb ha hozzáértő csinálja?Van némi gyakorlatom de ezt a gépet még eddig nem sűrűen kellett szerelnem, a 7 év alatt egy vízpumpát,bendixet,meg egy főfékhengert,és egy hűtőt cseréltem.Várom a hozzáértők válaszát.
Minden jó tanácsot köszönök.
Üdvözlettel: Imre.
Igaza van hus futárnak nem levego van benne hanem a tomitést kellene cserélni mert átenged és a kocka utána nyom ezért van hogy rángat egy kicsit mert viszaemel. Tehát vagy cserélsz tomitést ami ajánlot mert ha sokáig igy hagyod akkor képes bemarni a huvely részt és akkor azt is cserélni kell habár nem olyan drága . De ha nem sokat használod akkor mehet még egy darabig . Probáld ki milyen ido alat enged le a hidraulika kar pl.egy ekével ha nem jár a motor , ha rogton ereszt akkor cseréld a tomitést ha lasan pl egy két ora akkor elmegy még egy darabig.
Válasz #960. hozzászólásra
az nem levegő hanem kopás van valahol így visszaenged de mivel ehlyzet szabályzáson használod mindig ráemel ezért emelgeti mi többmint 10 évig mentünk vele így
jonny 6930 köszönöm a választ. Tavaly nyáron lecseréltem a hidraulika olajat azóta üresen felemelem nem tartja a nyomást szóval ugrál.Egy 3-as ekét emelgetek vele,néha néha 1-2cm-t ugrik.Az eke súlya talán van 3mázsa,de nem igazán megy ki a levegő.Majd rákötök valami nagyon nehezet,úgy talán megoldódik.
További szép napot.
Imre
Válasz #958. hozzászólásra
Nem tudok légtelenito csavarol. Tegyél rá valami nehezet emeld fel és biztos kimegyen a levego .de lehet hogy hideg az olaj azért szagatva emel. A kar a hidroulika ero szabályzoja én általába kozépen használom ilyenkor kopiroza a foldet ,neked ha hátra van nyomva akkor erore van téve, ha jol emlékszek van M P D állás talán.
Tudja valaki hogy az 5611-esbe jobb oldalt az ülés alatt annak a karnak milyen szerepe van? Akit eddig kérdeztem az is csak annyit tudott hogy annak felső állásba kell lennie.
Továbbá ugrál a hidraulikám (olajcsere után vagyok)hol található a légtelenítő csavar a gépen?
Köszönöm a választ előre is!
Üdvözlettel:Imre
A hozzáértő kollegáktól kérdezném, hogy ha egy fülke nélküli 5611-esből szeretnék keskeny nyomtávú traktort csinálni, az működik-e úgy, hogy a hátsó véglehajtásnál eltávolítom a diffiház és a "sonka" közötti közdarabot?
Milyen átalakítás szükséges ezen kívül a lassító végáttétel tengelyén?
Sárvédők és egyéb kiegészítők átalakítása nem gond.
5611-hez kell fékmunkahenger,fékpofák,főfék munkahenger,csővek hozzá.
kb ezek kellenének de egy e-mail cimnek örülnék és ott a részleteket megbeszélnénk.
Hali srácok pakoltam a garázsba,és találtam egy komplett hüvely;dugó;gyűrű;azt hiszem még hajtó kar is van(mindenből 4 db-van). HA valakit érdekel jelezzen teszek fel képet.Az áron is biztos meg egyezünk!
zetor 5611-hez kérnék segítséget ha valakinek van olyan szerelési könyve akkor annak nagyon hálás lennék érte ha be szkennelné azt a pár oldalt ami a fék szerkezet javításáról szól!
Megvan miért zuhogott a váltó 3-ban.A 3-as fogaskerekéből ki volt törve pár fog...Szerencsére találtam itthon vadi újat.Találtam még egy Féltengelyt is.Azt mennyiért lehetne eladni?
Heló mindenkinek!!!5611-esembe nem tudom kinyomni a kuplungot,a pedált kilehet nyomni csak nagyon könnyen de nem emel ki a kuplung.SZerintetek mi ment szét benne?
Heló mindenkinek!!!5611-esembe nem tudom kinyomni a kuplungot,a pedált kilehet nyomni csak nagyon könnyen de nem emel ki a kuplung.SZerintetek mi ment szét benne?
üdv mindenkinek!!
5611-es zetorhoz bal féltengelyt(11 fogas) és a hozzá tartozó fogaskereket keresek (61 fogas)ha valakinek van vagy tudja kérem írjon v hívjon +36304727357 előre is köszönöm!!
Helló mindenkinek nemrég vettem egy zetor 5611-et és nemtudom felezőbe tenni mert a kart nem tudom lenyomni,belenne ragadva vagy csak on vagyok hülye hozzá mi lehet a baj?
Helló! nem nem a kiemelő villa leugrott az elfordulást biztositó csaprol ,mert valamiért hullámzik a kuplung. azt mondja az agrobiró hogy uj kuplung szerkezet kéne bele de nagyon drága 50000-be kerül egy szerkezet. Nem járt hasonlóan valaki?
1727 hozzászólás
Válasz #976. hozzászólásra
rádírtam, talán így ok lesz:)mert még mindig nem ért ide:)
Válasz #975. hozzászólásra
Üdv!
a hirdetéseidben szereplő email címre ment egy email két perce
Válasz #973. hozzászólásra
te, ez az email, elakadt valahol az éterben, még mindig nincs itt:)
Válasz #973. hozzászólásra
ok, köszi, de még nincs itt
Válasz #972. hozzászólásra
Üdv!
ment egy email neked.
Válasz #971. hozzászólásra
nem mindig......:)
Agrobirótol
Helló! Alkatrészt a zetorokhoz az agobirótol lehet a legolcsobban rendelni!!
gyurka28
A biztosítónál dolgozó személyek nem arról ismeretesek hogy tudnák mi a lassújármű és pláne mi a pirosrendszám.
Nem kell hagyni magát az ügyfélnek és ha szükséges másik ügyintézővel kell beszélni.
helló!vettem egy 5611-es zetort piros rendszámmal.a biztositó pedig nem akart rá lassújármüves biztosítást kötni,csak mg vontatósat!pedig az okmányiodában is beírták a forgalmiba hogy lassújármű.járt már így valaki?
Tegnap raktuk vissza 2-en.Mit ne mondjak jó súlyba van.Nekünk a váltó miatt kellett levenni a hidraulika részt is.Valami oknál fogva kitört 1 fog a 3-as sebesség fogaskerekéből
Válasz #965. hozzászólásra
még ha valami nem világos kérdezz
Válasz #963. hozzászólásra
Nem nagy munka ha tudod mit kell csavarozni. A lényeg hogy kikelveni a hidraulikát ehhez felkel hajtani a padlolemezt(én nem szoktam kiveni mert akkor elkel kotni a három bobdent,elég kiveni az ulést kicsavarni a padlobol a csavarokat és elore buktatni ovatosan a hidraulika karokrol leveni a gumit a kis pákárol a muanyagot és a olaj áramlás szabályzo kart kikotni) ekkor kicsavarod a hidraulikábol a csavarokat nem oszekeverni mert kulombozo huszuságuak. A kiemeléshez nem jon roszul egy három lábu emelo erre nagyobb szukség van betevésnél . Ha nincs emelo két ember is kiveszi ha jo erobe vannak. Hamár kint van lehet kétféle képen kiveni a dugot elég ha kiutod a tarto szeglert a hoszukás gombolyu vasbol amit a dugo nyommeg ha ez kint van akkor egy kompreszoral adol egy kis nyomást az olaj helyére a kart emelésbe teszed és már kint is van a dugo rajta a cserés tomitésel. Viszatevésnél még cseréld ki a difi ház és a hidraulika kozti kis oszekoton a két gumigyurut. Viszaeresztésnél a legjobb megoldás ha csinálsz két 20-25cm-es vas pálcát amin ha van menet akkor jobb ha nincs akkor pászos legyen . Kozépre beteszed és ráereszted lasan a hidraulikát és igy pontosan a helyére ul nem csipi ki a tomitést. utána kiveszed a kétt igazito pálcát és oszeszereled........ ez kicsit hoszura sikeredet
Szia Imre63!
A kar az ullés alatt a regulácció karja.Elulre téve ez az ero reguláció,szántásnál van legtobbszor használva,
ha valami okból megemelkedik a szántásnál az ellenállás
akkor az ekét megemeli addig még az ellenállás meg nem
szunik.Fuggoleges állásban ez a kevert reguláció.Ez az
ero és a helyzet reguláció keveréke.Ha hára van a kar
ez a helyzet reguláció,ezt pl.permetezonél használjuk
ilyenkor a beállított helyzetbol ha a permetezo leenged
valami okból akkor a hidraulika visszaemel.Jó ezt az
úton is használni nem kell félni,hogy a szerszám
felszántsa az útat.Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.
Köszönöm a válaszokat.
Még azt mondja meg valaki hogy álljak neki ennek a cserének,mivel hogy még ilyent nem javítottam,mit hol kell megbontani hogy kicserélhessem azt a bizonyos tömítést?Esetleg igényel a művelet valami különleges cél szerszámot,ami lehet hogy nekem nincs?Vagy jobb ha hozzáértő csinálja?Van némi gyakorlatom de ezt a gépet még eddig nem sűrűen kellett szerelnem, a 7 év alatt egy vízpumpát,bendixet,meg egy főfékhengert,és egy hűtőt cseréltem.Várom a hozzáértők válaszát.
Minden jó tanácsot köszönök.
Üdvözlettel: Imre.
Válasz #960. hozzászólásra
Igaza van hus futárnak nem levego van benne hanem a tomitést kellene cserélni mert átenged és a kocka utána nyom ezért van hogy rángat egy kicsit mert viszaemel. Tehát vagy cserélsz tomitést ami ajánlot mert ha sokáig igy hagyod akkor képes bemarni a huvely részt és akkor azt is cserélni kell habár nem olyan drága . De ha nem sokat használod akkor mehet még egy darabig . Probáld ki milyen ido alat enged le a hidraulika kar pl.egy ekével ha nem jár a motor , ha rogton ereszt akkor cseréld a tomitést ha lasan pl egy két ora akkor elmegy még egy darabig.
Válasz #960. hozzászólásra
az nem levegő hanem kopás van valahol így visszaenged de mivel ehlyzet szabályzáson használod mindig ráemel ezért emelgeti mi többmint 10 évig mentünk vele így
jonny 6930 köszönöm a választ. Tavaly nyáron lecseréltem a hidraulika olajat azóta üresen felemelem nem tartja a nyomást szóval ugrál.Egy 3-as ekét emelgetek vele,néha néha 1-2cm-t ugrik.Az eke súlya talán van 3mázsa,de nem igazán megy ki a levegő.Majd rákötök valami nagyon nehezet,úgy talán megoldódik.
További szép napot.
Imre
Válasz #958. hozzászólásra
Nem tudok légtelenito csavarol. Tegyél rá valami nehezet emeld fel és biztos kimegyen a levego .de lehet hogy hideg az olaj azért szagatva emel. A kar a hidroulika ero szabályzoja én általába kozépen használom ilyenkor kopiroza a foldet ,neked ha hátra van nyomva akkor erore van téve, ha jol emlékszek van M P D állás talán.
Üdv Mindenkinek!
Tudja valaki hogy az 5611-esbe jobb oldalt az ülés alatt annak a karnak milyen szerepe van? Akit eddig kérdeztem az is csak annyit tudott hogy annak felső állásba kell lennie.
Továbbá ugrál a hidraulikám (olajcsere után vagyok)hol található a légtelenítő csavar a gépen?
Köszönöm a választ előre is!
Üdvözlettel:Imre
A hozzáértő kollegáktól kérdezném, hogy ha egy fülke nélküli 5611-esből szeretnék keskeny nyomtávú traktort csinálni, az működik-e úgy, hogy a hátsó véglehajtásnál eltávolítom a diffiház és a "sonka" közötti közdarabot?
Milyen átalakítás szükséges ezen kívül a lassító végáttétel tengelyén?
Sárvédők és egyéb kiegészítők átalakítása nem gond.
Válasz #955. hozzászólásra
oké!
tommy01@citromail.hu
Válasz #954. hozzászólásra
Helo
5611-hez kell fékmunkahenger,fékpofák,főfék munkahenger,csővek hozzá.
kb ezek kellenének de egy e-mail cimnek örülnék és ott a részleteket megbeszélnénk.
Válasz #953. hozzászólásra
hello!
írd meg pontosan mikre lenne szükséged, s utánanézek és 5611eshez kell?
Válasz #952. hozzászólásra
Helo!
Nekem konkrétan a fékkel kapcsolatos alkatrészek kellenének.
Válasz #950. hozzászólásra
nálam jó árban vannak zetor alkatrészek, mire lenne szükséged?
Válasz #950. hozzászólásra
Na mondjuk ez egy jó ötlet! Ha valaki tud akkor szóljon.
valaki nem tid egy zetoros oldalt ahonnan alkatrészt tudok venni olcsón az 5611 es hez
valaki nem tid egy zetoros oldalt ahonnan alkatrészt tudok venni olcsón az 5611 es hez
Válasz #947. hozzászólásra
Annak nagyon örülnék.
Válasz #944. hozzászólásra
Myrrdin a mai nap folyamán még felrakom őket.
Sziasztok !
Nem idevalósitéma de hátha : Zetor 5211- hez valaki nem tud bontott tankot ???
Sürgős lenne !
Hali srácok pakoltam a garázsba,és találtam egy komplett hüvely;dugó;gyűrű;azt hiszem még hajtó kar is van(mindenből 4 db-van). HA valakit érdekel jelezzen teszek fel képet.Az áron is biztos meg egyezünk!
Válasz #943. hozzászólásra
az nem érdekes majd a google fordító segíteni fog remélem
Válasz #942. hozzászólásra
Felrakhatom,de nem magyar.Ezért nem is úgy raktam fel
Válasz #941. hozzászólásra
Köszi a képet!
esetleg még azt is feltennéd azt a képet amin leírja melyik szám micsoda?
Válasz #939. hozzászólásra
Itt vannak a fék robbantott rajzai:képek
Válasz #939. hozzászólásra
Ma este vagy legkésöbb holnapra meglesz a fék rajza
Helo!
zetor 5611-hez kérnék segítséget ha valakinek van olyan szerelési könyve akkor annak nagyon hálás lennék érte ha be szkennelné azt a pár oldalt ami a fék szerkezet javításáról szól!
Válasz #937. hozzászólásra
Szerintem a gömbfejek lesznek a ludasak.Ugyanez a gondom nekem is.Főleg köves úton szitál,de ott nagyon.Gömbfej érdekelne engem is hozzá
nekem meg szitál az eleje most vagy a kormánymű van szét vagy a gömbcsuklók,valaki nem tud alkatrészt hozzá?
A Kuplungnál bent a a fúlkében van egy kar (vagyis nekem van,nem midegyikben van tudomásom szerint)Nem mozdult el?
Megvan miért zuhogott a váltó 3-ban.A 3-as fogaskerekéből ki volt törve pár fog...Szerencsére találtam itthon vadi újat.Találtam még egy Féltengelyt is.Azt mennyiért lehetne eladni?
Heló mindenkinek!!!5611-esembe nem tudom kinyomni a kuplungot,a pedált kilehet nyomni csak nagyon könnyen de nem emel ki a kuplung.SZerintetek mi ment szét benne?
Heló mindenkinek!!!5611-esembe nem tudom kinyomni a kuplungot,a pedált kilehet nyomni csak nagyon könnyen de nem emel ki a kuplung.SZerintetek mi ment szét benne?
üdv mindenkinek!!
5611-es zetorhoz bal féltengelyt(11 fogas) és a hozzá tartozó fogaskereket keresek (61 fogas)ha valakinek van vagy tudja kérem írjon v hívjon +36304727357 előre is köszönöm!!
Üdv!
Nem tudja valaki hol lehetne venni termosztátot 5611-hez? Vecsés környéke vagy budapest lenne a legjobb. Köszönöm!
Válasz #929. hozzászólásra
vedd le a reteszelő golyó kis fedelét és próbáld meg úgy vagy vedd ki a golyót és úgy mert lehet beverődött a golyó
Helló mindenkinek nemrég vettem egy zetor 5611-et és nemtudom felezőbe tenni mert a kart nem tudom lenyomni,belenne ragadva vagy csak on vagyok hülye hozzá mi lehet a baj?
Helló! nem nem a kiemelő villa leugrott az elfordulást biztositó csaprol ,mert valamiért hullámzik a kuplung. azt mondja az agrobiró hogy uj kuplung szerkezet kéne bele de nagyon drága 50000-be kerül egy szerkezet. Nem járt hasonlóan valaki?