Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szétszedtük a kompresszor ameddig birtuk és meglett miért nem birtuk kikapcsolni a kompresszort az előző vad gazdái kiszedték az egész kapcsolószerkezetet és betettek egy gyűrűt a tengelyre hogy ne birjon lecsúszni és igy nem lehet kikapcsolni!!!!!
Szerinted lehet kapni kapcsolót hozzá???
Válasz #513. hozzászólásra
Nekem már egységes kék minden az idősék elintézték 6 évvel ezelőtt bár már ráférne újból egy festés de előtte már homokfújózni kell mire lejön a sok festékréteg .
Zöldes drappos kererék szín volt valószínüleg még gyári festék mert jól meg állt rajta a kék de a fülkéről lejön lassan az tuti többször volt már fújva .
na majd aholnap a faterral nekiesünkés szétkapunk mindent!!!
Az adagolót is levesszük elvisszük adagolóshoz hagy nézze át!!!!
A kompresszort meg kiiktatjul ugy se kelll!!!!!
Válasz #510. hozzászólásra
Gondolkodom mert 3 éve csináltuk miis mert kopott volt a kapcsolóköröm . A vezérlésről kapja a hajtást de a kompresszor és az adagoló között jön fel ha jól emlékszem .
Lehet hogy nem az de én leszdtem a kopresszorelőtti kis pajzsot és ugy láttam h a főtengelyhez kapcsolódó fogaskerék hajtja a kompresszort!!!!!
szerintem az lesz hogy leszedjük a kompr.hengerét majd holnap oszt kibelezzük mert a kapcsolószerkezet egyáltalán nincs benne és be se lehet látni mivel ott kb 3 lyuk van!!!!!
elég köcsög megoldás hogy együtt van öntve a amotorral a kompr. !!!!
Válasz #507. hozzászólásra
Ha emlékeim nem csalnak nem a kompresszoron keresztül jön a hajtás . Ha meg akarod tartani a kompresszort akkor szerezz bele egy kapcsoló szerkezetet he meg nem kell akkor kibelezed és kész .
Heló!!!!
OLyan kérdésem lenne hogy ki ismeri az 56-os kompresszorját mert a miénknél állandóan hajt mert ki van szedve a ki be kapcsoló karja!!!???
És az a baj ha kompresszor elszarja magát akkor az adagoló sem megy mert a kompresszoron keresztül hajtja az adagolót!!!
SZerintetek hogy lehetne megoldani hogy ne hajson a kompresszor???
Nem csodálkozom csak nekem azt a majdnem 20ha-t felszántottam 3 fejjel bérbe meg le kellett szenem a 3. fejet a szar műveletlen lapos gazos terület miatt!!!
Válasz #497. hozzászólásra
Nem mindenki betonon gazdálkodik mint eggyesek , felénk az 5611-nek ez már nagyon sok fogyasztásban . Idősék 15-17 literrel nyomták
Nem mértem de 30cm alatt volt bőven !!
szerintem 20 körül mozgott de inkább egy kicsit több !!!Kb vagy 5 ször befult az eke a nagy gaztól meg a rendtól mivel búza volt és én szaladtam rajta keresztül a román tárcsával még agusztusba!!!!
Ma voltam kint egyik rokonnak szántani 1.8ha-t lekelett szednem a 3-ik fejet a lengyel ekéről mert az 56-os csak kapirgált előtte!!!
Ez a terület már 4 éve nem voltmegszántva sehogy sem idén volt benne búza de nagyon gyér volt múl évben meg majdnem az egész víz alatt volt!!!
Majdnem az egész napom ráment a ra az 1.8 ha-ra
hát ha tudtam volna előbb megeggyeztünk volnade má a nyáron lett bele új hüvely dugó !!!Ezt eredetileg ursus 360-ba való de a motor ugyan az mint az 5611-é!
Milyen cuccok vannak még 5611-hez?
1727 hozzászólás
Válasz #524. hozzászólásra
Mi a bajod velük egy nagyon időt álló elnyűhetetlen kis gépek .
Válasz #523. hozzászólásra
Tudom hogy a tiéd csak azt hittem Laci is ott volt segíteni és azért tette fel a képet . Mi volt a baja ?
Helló tboor és N!
Köszönöm a segitséget,találtam uj oldallamezt a zetorra már be is épitettem, köszönöm mégegyszer.
Üdv:dexter23
Válasz #523. hozzászólásra
Még az a szerencse,hogy nem az enyém.Én nem szétlöktem volna,hanem belelöktem volna a balatonba.
Válasz #522. hozzászólásra
Az nem is a Jó Lacié, hanem a mienk.
Válasz #521. hozzászólásra
Szét löktétek a 48-ast ? Mi a baja ?
Válasz #518. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/keres2.php
itt van egy
Válasz #518. hozzászólásra
Helló,nézd meg itt az alkatrészek között,esetleg expressz.hu-n vagy a vaterán is láttam valami ilyesfélét!
Sziasztok zetorosok!
Egy 5611-es komplett motorháztetőre jó állapotúra lenne szükségem ha tudtok valakinek eladót, szivesen megvenném.
Válasz #515. hozzászólásra
ha kell rajz+cikkszám adj emil címet van katalógusom,majd csak este leszek!
Válasz #515. hozzászólásra
Szerintem igen
Válasz #514. hozzászólásra
Szétszedtük a kompresszor ameddig birtuk és meglett miért nem birtuk kikapcsolni a kompresszort az előző vad gazdái kiszedték az egész kapcsolószerkezetet és betettek egy gyűrűt a tengelyre hogy ne birjon lecsúszni és igy nem lehet kikapcsolni!!!!!
Szerinted lehet kapni kapcsolót hozzá???
Válasz #513. hozzászólásra
Nekem már egységes kék minden az idősék elintézték 6 évvel ezelőtt bár már ráférne újból egy festés de előtte már homokfújózni kell mire lejön a sok festékréteg .
Zöldes drappos kererék szín volt valószínüleg még gyári festék mert jól meg állt rajta a kék de a fülkéről lejön lassan az tuti többször volt már fújva .
Válasz #512. hozzászólásra
ja meg még a festés lesz rajta!!!!!!
MIkorra lekromofágozzuk meg lecsiszoljuk !!!huhhh
A tiédnek milyen szinű a váltó motor????
Válasz #511. hozzászólásra
na majd aholnap a faterral nekiesünkés szétkapunk mindent!!!
Az adagolót is levesszük elvisszük adagolóshoz hagy nézze át!!!!
A kompresszort meg kiiktatjul ugy se kelll!!!!!
Válasz #510. hozzászólásra
Gondolkodom mert 3 éve csináltuk miis mert kopott volt a kapcsolóköröm . A vezérlésről kapja a hajtást de a kompresszor és az adagoló között jön fel ha jól emlékszem .
Válasz #509. hozzászólásra
Lehet hogy nem az de én leszdtem a kopresszorelőtti kis pajzsot és ugy láttam h a főtengelyhez kapcsolódó fogaskerék hajtja a kompresszort!!!!!
szerintem az lesz hogy leszedjük a kompr.hengerét majd holnap oszt kibelezzük mert a kapcsolószerkezet egyáltalán nincs benne és be se lehet látni mivel ott kb 3 lyuk van!!!!!
elég köcsög megoldás hogy együtt van öntve a amotorral a kompr. !!!!
Válasz #507. hozzászólásra
Ha emlékeim nem csalnak nem a kompresszoron keresztül jön a hajtás . Ha meg akarod tartani a kompresszort akkor szerezz bele egy kapcsoló szerkezetet he meg nem kell akkor kibelezed és kész .
Válasz #507. hozzászólásra
gondolom hasonló a 5748,6011 stb-é is4!
Heló!!!!
OLyan kérdésem lenne hogy ki ismeri az 56-os kompresszorját mert a miénknél állandóan hajt mert ki van szedve a ki be kapcsoló karja!!!???
És az a baj ha kompresszor elszarja magát akkor az adagoló sem megy mert a kompresszoron keresztül hajtja az adagolót!!!
SZerintetek hogy lehetne megoldani hogy ne hajson a kompresszor???
Válasz #492. hozzászólásra
Nem csodálkozom csak nekem azt a majdnem 20ha-t felszántottam 3 fejjel bérbe meg le kellett szenem a 3. fejet a szar műveletlen lapos gazos terület miatt!!!
Válasz #504. hozzászólásra
:D
Válasz #503. hozzászólásra
Aszittem indigóban.
Válasz #502. hozzászólásra
Csitt! Inkognitóban vok.
Válasz #501. hozzászólásra
Te vagy Levistrauss Jani???
Válasz #500. hozzászólásra
öccáz1:)) Én nyertem:DDD
öccáz!
Válasz #498. hozzászólásra
De jó volna itt is...!
Válasz #497. hozzászólásra
Nem mindenki betonon gazdálkodik mint eggyesek , felénk az 5611-nek ez már nagyon sok fogyasztásban . Idősék 15-17 literrel nyomták
Válasz #490. hozzászólásra
30 centi alatt bőven? 20körüli fogyasztás? De cudar kemény lehetett!:DDDDDDDD
Válasz #495. hozzászólásra
Akkor vágom én is.
Válasz #494. hozzászólásra
De vágom de drága hüvely gernitúra amit mondott
Válasz #493. hozzászólásra
Nem vágod mi?
Válasz #491. hozzászólásra
Pihen
Válasz #488. hozzászólásra
Mit csodálkozol?
Gondolod, h. mindig mindenhol majd viszi a 3-mat???
Húsfutár és N mi újság 5611-essel?? :D
Válasz #489. hozzászólásra
Nem mértem de 30cm alatt volt bőven !!
szerintem 20 körül mozgott de inkább egy kicsit több !!!Kb vagy 5 ször befult az eke a nagy gaztól meg a rendtól mivel búza volt és én szaladtam rajta keresztül a román tárcsával még agusztusba!!!!
Válasz #488. hozzászólásra
Milyen mélyen szántottál ? Mert az idősék 30 centis mélységben napi 2 Ha-t nyomtak ki vele 70 centis fogással
Ma voltam kint egyik rokonnak szántani 1.8ha-t lekelett szednem a 3-ik fejet a lengyel ekéről mert az 56-os csak kapirgált előtte!!!
Ez a terület már 4 éve nem voltmegszántva sehogy sem idén volt benne búza de nagyon gyér volt múl évben meg majdnem az egész víz alatt volt!!!
Majdnem az egész napom ráment a ra az 1.8 ha-ra
Válasz #485. hozzászólásra
Az 5611-es kuplungszerkezetet mennyiért adod? Ez a tányérrugós kuplungszerkezet már vagy a régebbi eredeti 5611-es tipusokhoz való?
Válasz #484. hozzászólásra
4 db dugó + hüvelyek 35-40 ezer ft.
Válasz #481. hozzászólásra
Zetor 5611-re műszerfal lemez de üres benne 3000 ft-ért. új kuplungtárcsa, új komplett kuplungszerkezeti, új kipufogó könyök csak 5611-re.
Válasz #480. hozzászólásra
Mennyiért adod ?
5611 es hez van eladó két gyári zsír új hüvej 95ös , a miskolci AXIÁL-ban vásárol.
20 ezer ft a kettő ára összesen
06308278943
Válasz #477. hozzászólásra
Igen benne van de nem működik
Válasz #480. hozzászólásra
hát ha tudtam volna előbb megeggyeztünk volnade má a nyáron lett bele új hüvely dugó !!!Ezt eredetileg ursus 360-ba való de a motor ugyan az mint az 5611-é!
Milyen cuccok vannak még 5611-hez?
Válasz #479. hozzászólásra
2-3 évvel ezelőtt volt, kb.20 ezer ft.
95 mm gyári komplett új zsír dugattyú akarom eladni. 4 db van.
Válasz #478. hozzászólásra
mennyiért adtad el??
Válasz #477. hozzászólásra
Nekem komplett újat volt. Már elkelt. Teljes gyári állapot.