nem vettem kötekedésnek ,de vissza a témára azért hagyom a homokos földeket a végére ott már nem baj ha álunk egy kicsit,egyébként letákos ásoboronám van ,vannak vele aprobb gondjaim de évi 1000-1200ha-t huzunk el vele az árához képest jó
nekem is van ásóboronám és forgókapám is és 3 méteres tárcsás vetőgépem
nekem nem tárcsacsapágyas van, használtan vettem és 200 ha raktam bele, de nem kellett még csapágyat cserélni
az ásoboronám a homokban nagyon süllyed
kollégák tárcsacsapágyas ásóboronával nem tudnak végigdolgozni egy napot, hogy nem kellene csapágyat cserélni
nem kötekedésből kérdem, csak tanulni próbálok a "nagyoktól"
Válasz #8. hozzászólásra
Még sehogy de rájöttem miért krepált be egyik pillanatról a másikra. Mikor modtad a csavart az oldalán akkor alámentem és akkor vettem észre hogy azt mi teljesen ki vettük mielőtt csináltuk a hátulját mert az idős azt hitte hogy az anívója a vaáltónak , mert a 9540-en ott van a nívó pálca a váltóhoz . Betekertem már egészen de semmit nem ért ezért gondolom szék ugrott bent a fékszalag .
Én úgy tudom hogy teljesen csereszabatosak a hüvelyek a kis zetorokban .
Válasz #11. hozzászólásra
5611 , 7745 , 8011 , 9540 . Teljesen meg vagyunk elégedve velük bár még a 8011-es nem heverte ki abetegségeit mert januárban vettük és még tanuljuk a krisztálokat .
van egy zetor k-25 ös most ujjitottuk fel 50 -es mtz hüvely és dugattyú!volt egy 3011-es lerobbant állapotban az egész hátulja és a váltó sz@r volt !a motort viszont kiszedtük és csináltunk belőle egy öntözőszivattyút!és most akarunk egy 5611-es!Nem gazdálkodunk nagy területen inkább a vöröshagymatermesztésre áltunk rá!
Nektek milyen zetorok vannak?
Válasz #4. hozzászólásra
Nekünk is van 4 zetorunk . Milyen géped van ami helyett lenne , 3011-es .
Ha olyat veszel aminek generálozni kell amotorját akkor ajánlom hogy 95- hüvelyek helyett a 102-eket tedd mert azzal 60 lovat tud a gép és fogyasztásra nem több . Ezt tapasztaltuk mikor a targonca motor volt benne nekünk .
Végülis nekem potkocsit huzni, boronálni,hagyma felszedőt huzni, meg azokat a munkákat kell majd birnia amit a másik kis zetor nem igazán szeret!(zetor mániás vagyok):-)
Válasz #1. hozzászólásra
Nagyon jó gépek az 5611-esek . Amit tudni kell egy 55 lovas gépnek azt tudja rendesen . Mi 4 soros műtrágyaszórós spc-vel és 3 méteres függesztett nodet vetőgéppel használtuk vetésben de régen a lajtát huztuk vele . 600 literes permetezőt visszük vele meg a 900 literes műtrágyaszórót de 6-7 mázsa elég neki . Vitte az mbp-t 95 mázsa kukival is már de az átlag 70-80 mázsát kényelmesen vitte a maga 22-25 km/h-s tempójában .A gyűrűshengert is elhúzta ha muzály volt meg az rz-3-ast is terepben . De kaszálnak vele meg viszi a hamszter kocsit ,a T-087-es trágyaszórót a 750-es unhz-t is hajtatnak vele , szurkázzák a guriga bálákat vele . 2 fejes kislajta ekét 30 centin elviszi de azt csak másodikban . 2,5 kombit is viszi .
Egy nagy baja hogy nem szervós és többek szerint a sebessége is hibája . Sokkal kényelmesebb még a panorámás mtz-nél is ha az ülésben ki van cserélve a légrugó .
A fogysztása alacsony . Pontosat nem tudok mert nem mértünk de 1,5 napig vetettünk egy teli tank naftával a kukiban .
1727 hozzászólás
Válasz #26. hozzászólásra
nem vettem kötekedésnek ,de vissza a témára azért hagyom a homokos földeket a végére ott már nem baj ha álunk egy kicsit,egyébként letákos ásoboronám van ,vannak vele aprobb gondjaim de évi 1000-1200ha-t huzunk el vele az árához képest jó
Válasz #25. hozzászólásra
nekem is van ásóboronám és forgókapám is és 3 méteres tárcsás vetőgépem
nekem nem tárcsacsapágyas van, használtan vettem és 200 ha raktam bele, de nem kellett még csapágyat cserélni
az ásoboronám a homokban nagyon süllyed
kollégák tárcsacsapágyas ásóboronával nem tudnak végigdolgozni egy napot, hogy nem kellene csapágyat cserélni
nem kötekedésből kérdem, csak tanulni próbálok a "nagyoktól"
Válasz #24. hozzászólásra
És a te gépsorod?
Válasz #23. hozzászólásra
Hát nem szeretik,föleg mert az én ásoboronám tárcsacsapágyas
Válasz #22. hozzászólásra
és az ásóborona mennyire szereti a homokot?
Válasz #21. hozzászólásra
miért lenne elavult, a homokba menjünk be rapiddal? utána meg csapágycsere igx is a végére hagyom a homokot, az ásoborona csapágyai megsinylik
Válasz #20. hozzászólásra
ez a technológia nem elavult egy kicsit?
Válasz #19. hozzászólásra
hello Géza ásoboronával készitem elő és IH 6200-al vetek
Válasz #18. hozzászólásra
hello Fan!
az őszi gabonához homokos talajon mivel készíted elő a talajt és milyen vetőgéppel vetsz?
Válasz #17. hozzászólásra
Nincs,egy öreg deutz traktorra szerelném ami szintén 35 loerős és három hengeres
Válasz #16. hozzászólásra
sajnos nincs!
MIért? van 3011-esed?
Válasz #15. hozzászólásra
Nincs valakinek egy nagyon jó 3011-es adagolója eladó?
Válasz #8. hozzászólásra
Még sehogy de rájöttem miért krepált be egyik pillanatról a másikra. Mikor modtad a csavart az oldalán akkor alámentem és akkor vettem észre hogy azt mi teljesen ki vettük mielőtt csináltuk a hátulját mert az idős azt hitte hogy az anívója a vaáltónak , mert a 9540-en ott van a nívó pálca a váltóhoz . Betekertem már egészen de semmit nem ért ezért gondolom szék ugrott bent a fékszalag .
Én úgy tudom hogy teljesen csereszabatosak a hüvelyek a kis zetorokban .
Válasz #13. hozzászólásra
100 Ha-n gazdélkodunk .
Válasz #11. hozzászólásra
5611 , 7745 , 8011 , 9540 . Teljesen meg vagyunk elégedve velük bár még a 8011-es nem heverte ki abetegségeit mert januárban vettük és még tanuljuk a krisztálokat .
mennyire vagytok otthon a k-25-ben ?
váltója mitől annyira zajos?
a tul nagy kopásokra gyanitok!
Válasz #5. hozzászólásra
Hús Futár nektek milyen zetorok vannak és megvagytok elégedve velük?
Mennyi Ha-n gazdálkodtok?
Válasz #5. hozzászólásra
Zetor 3011-es valóban hivatalos 39 lóerős, nekem van dimanóhegesztős 3011-motoros, 28 év óta bontottlan a motort!
Válasz #6. hozzászólásra
Ez nem cserélhető! Csak 3 féle van 95, 100, 102-as dugók.
Válasz #7. hozzászólásra
két 160-45 volt eggy k25-ös azt eladtuk mikor fater meghalt eggyturbós mtz és jd 4755
Válasz #5. hozzászólásra
van egy zetor k-25 ös most ujjitottuk fel 50 -es mtz hüvely és dugattyú!volt egy 3011-es lerobbant állapotban az egész hátulja és a váltó sz@r volt !a motort viszont kiszedtük és csináltunk belőle egy öntözőszivattyút!és most akarunk egy 5611-es!Nem gazdálkodunk nagy területen inkább a vöröshagymatermesztésre áltunk rá!
Nektek milyen zetorok vannak?
Válasz #5. hozzászólásra
heló mivan a zetorral ? egyébként a 95-ös hüvej hejére nemtudodbetenni a 102.-est más a blokkcsak külsőre egyforma,nagy zsivány aszlovák
Válasz #4. hozzászólásra
Nekünk is van 4 zetorunk . Milyen géped van ami helyett lenne , 3011-es .
Ha olyat veszel aminek generálozni kell amotorját akkor ajánlom hogy 95- hüvelyek helyett a 102-eket tedd mert azzal 60 lovat tud a gép és fogyasztásra nem több . Ezt tapasztaltuk mikor a targonca motor volt benne nekünk .
Válasz #3. hozzászólásra
Végülis nekem potkocsit huzni, boronálni,hagyma felszedőt huzni, meg azokat a munkákat kell majd birnia amit a másik kis zetor nem igazán szeret!(zetor mániás vagyok):-)
Elviszi a 6 soros sima spc-t meg a kultit is de ott azért hiányzik az első hajtás
Válasz #1. hozzászólásra
Nagyon jó gépek az 5611-esek . Amit tudni kell egy 55 lovas gépnek azt tudja rendesen . Mi 4 soros műtrágyaszórós spc-vel és 3 méteres függesztett nodet vetőgéppel használtuk vetésben de régen a lajtát huztuk vele . 600 literes permetezőt visszük vele meg a 900 literes műtrágyaszórót de 6-7 mázsa elég neki . Vitte az mbp-t 95 mázsa kukival is már de az átlag 70-80 mázsát kényelmesen vitte a maga 22-25 km/h-s tempójában .A gyűrűshengert is elhúzta ha muzály volt meg az rz-3-ast is terepben . De kaszálnak vele meg viszi a hamszter kocsit ,a T-087-es trágyaszórót a 750-es unhz-t is hajtatnak vele , szurkázzák a guriga bálákat vele . 2 fejes kislajta ekét 30 centin elviszi de azt csak másodikban . 2,5 kombit is viszi .
Egy nagy baja hogy nem szervós és többek szerint a sebessége is hibája . Sokkal kényelmesebb még a panorámás mtz-nél is ha az ülésben ki van cserélve a légrugó .
A fogysztása alacsony . Pontosat nem tudok mert nem mértünk de 1,5 napig vetettünk egy teli tank naftával a kukiban .
Szerintetek milyen gép a zetor 5611?
fogyasztás, erő és mire használjátok?