Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ki hol és milyen porlasztó csúcsokat vesz ? Lassan feladom a Zetort a szar minőségű alkatrészek miatt ,már mindenhol vettem de egy sem volt tartós 50-100 óra után tönkre megy leáll csepeg ! Csak olyan illesztésű csúcs érdekel amiből a csúcs tűje nem önthető ki ,az ugyanis nem való semmire ! A tű illesztése gyárilag 0,002 ezred ! Ez olyan passzos ha kihúzod nem biztos hogy vissza tudod tenni a helyére !
Sziasztok!
Először is mindenkinek köszönöm a segítséget, aki valamivel is segítette a boldogulásomat!
Az adagoló körül végre összeállt a rend.
Teljesen rendbe lett téve és az előtöltés is a helyére került. 17°-on volt, most 21°-ra került. Porlasztók cserélve újakra. Szelephézag mindenhol gyári értékre állítva.
Az indítás így -7-8°C-ban is könnyen megy.
( Így a dekompresszor dolgot egy időre elengedtem ).
A csilingelő hang is megoldódott, a porlasztókhoz menő csövekre rezgéscsillapító került.
Szóval alakul a Kicsike!
Még egyszer köszi mindent!
Válasz lorant90 #1567. hozzászólásáraKivettem a szívószelep emelő rudakat és semmi nincs rajtuk. A kipufogóét nem bántottam, mert úgy tudom, hogy a szívószelepet érinti a dekompresszor.
Ha nem jól tudom, akkor van még egy köröm vele.
Az adagoló "csilingelése" meglett. Új nyomócsöveket tettem fel az adagolótól a porlasztóig és üzem közben azok rezegnek be és adják azt a hangot, ami nem volt a régi nyomó csövekkel.
Válasz picipityu #1570. hozzászólásáraNekem be volt kötve egy hidegindító spray is a torok előtti gumiba és ha nem indult dúsítóval akkor nyomtunk neki egy keveset .
Válasz Zoli 63 #1569. hozzászólásáraA dúsító megvan és működik is, csak ha igazán hideg van (<-10°C), akkor azért sokat kell nyegtetni az önindítót, mire elindul.
Egyedül meg körülményes befogni a szívótorkot...
Válasz picipityu #1568. hozzászólásáraDúsító azon az adagolón kellene lenni, az sokat segít, minuszokban felnyitottuk a motorházat, és elől lehúztuk a levegő gumikönyökét, a fémcsövet tenyérrel befogva szabályozta egyikünk, mint az MTZ-nél .
Válasz lorant90 #1567. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!
28-29-én jön az adagolós megnézni a "csilingelést" az adagolóban, aztán rámozdulok erre a dekompresszoros dologra. Jönnek a hidegek, nem akarom kínozni az indítót/akksit.
Megnézem amit tanácsoltál.
Válasz picipityu #1566. hozzászólásáraKivennem a szelep emelo szarakat azokon meg kell h legyen a helye , hogy meg tudja oket emelni vagy nem oda valo szelep emelok vannak bent vagy forditva vannak berakva vagy mas nem tudok elkepzelni. Esetleg h elcsusztak a gengelyen a fulek de ez nem valoszinu mind a 4 hengernel...
Válasz lorant90 #1565. hozzászólásáraSzelephézag állításnál is próbáltam mozgatni a kart, de nem emelte a szelepeket.
(Az adagoló rendbetételével együtt a szelephézagot is állítottam.)
Van egy robbantott ábrám, de abból nem tudom kikövetkeztetni a működési elvét.
Válasz picipityu #1564. hozzászólásáraEn levennem akkor az elso szelep deknit es megneznem mit csinal vagy mit nem . Esetleg levennem a himbat es kihuznam az emeloket es be lehetne kukkantani. Mert az oldalso deklik tulsagisan lent vannak emlekeim szerint a dekompreaszor tengely alatt .
Válasz picipityu #1559. hozzászólásáraNem egy bonyolult szerkezet , ha jol emlekszem a szelep emelo szarakat emeli meg azaltal nyigja a szelepeket. Nem w fordul el az eken az a kis kar amit huz a bovden a generator mogott
Válasz lorant90 #1558. hozzászólásáraA kézi gázzal megáll, csak az egyik ismerősöm mondta, hogy a dekompresszorral is meg kellene állnia, ha az működik.
Igazából nekem az indítás könnyítése lenne a cél hidegben.
Válasz picipityu #1557. hozzászólásáraA dekompresszor a szelepeket nyitna ki ha mukodne. Nem fugg ossze a ketto h nem al le a motor. Ha az adagolo most volt javitva akkor ott a gaz rudazaton kell allitani hogy teljensen visszanyomott kezi gazza karral megaljon a motor.
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, ha valaki tudna segíteni 5611-es témában...
Az egyik, hogy a dekompresszor karját behúzom és nincs semmi változás. Nem könnyebb indítani sem, de ha már jár a motor, akkor meg nem áll le. Mi lehet vele, esetleg hiányzik-e belőle valami alkatrész, vagy csak le van ragadva valami? Egy éve vettem a Zetort és most még nagyon az elején vagyok az ismerkedésünknek.
A másik, meg most volt az adagoló beállításon és mikor visszatettem a helyére és elindítottam a Zetort akkor olyan hang jött az adagoló felől, mint amikor egy meglazult csavaron rezeg az alátét. Kívülről semmi nem mozog, minden meg van húzva. Leállítottam, nehogy valami nagyobb baj legyen.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítségeket!
Válasz lorant90 #1552. hozzászólásáraNagyon köszönöm a választ.
Ki fogom próbálni hideg indításkor.
Az adagoló végébe van egy gomb azt bemonyom nagyon könnyen indul szinte bármilyen hidegben.
Nem tudom sajnos hogy 4001 es e.Van egy szám az oldalán 234012.
Válasz lorant90 #1549. hozzászólásáraKöszönöm,nagyon sokat segitettél.
Egész Erdélyben egy embert találtam aki ilyen alkatrészeket forgalmaz ,holnap felhívom,újat szeretnék tenni bele.
Ha a karcsibojte@gmail.com címre küldesz egy címet ,kitalálok egy meglepetést és elküldöm.
Válasz lorant90 #1548. hozzászólásáraA pontos előbefecskendezest a lendkeréken jelzett fokok alapján kell állítani amit az adagoló adatai alapján kell kivalasztani. A megfelelő fokra állítani a lendkeréken, az adagolot teljesen a motor felé állítani felpumpalni uzemenyaggal és és ahogy lassan fordítód kifelé figyelni az eslo elemenet mikor nyom és akor fixre huzni az adagolot.
Válasz lorant90 #1545. hozzászólásáraNagyon köszönöm a segítséget ,így tettem és sikerült .
Ha nem találok tengelyt, meg szeretném próbálni hogy egy foggal tovább teszem , szerinted működhet ?
8 fokról van szó úgy mérem.
Válasz lorant90 #1543. hozzászólásáraKöszönöm , bevallom először saját megjegyzést csináltam de hogy írtad addig tekertem míg jelre állítottam.
A fogaskerék levételének van valami cselje ? Inkább hajlik ha feszittem ahelyett hogy megmozduljon.
Válasz 5611 #1542. hozzászólásáraVezérlés jelre állítva?? Azután lejohet a fogaskerék, aztán alatta van egy 3 csavaros lemez azt hiszem. és ha lent az adagoló ki kell ütni a tengelyt.
Válasz lorant90 #1539. hozzászólásáraKöszi ,ebéd előtt szétfeszitettem.
Remélem le tudom venni a figaskereket és az adagoló tengelyt is ki tudom szerelni.
Válasz lorant90 #1537. hozzászólásáraKöszönöm a választ.A belső része a kapcsolonak ki van dobva.
Közben rosszul jártam ,elakadt a kompresszor dugattyú és megállt a motor,az adagoló adagol de szerintem rossz időben.
Kezdjem azzal hogy lebontom az elejét ?
Válasz Colos1990 #1532. hozzászólásáraA menet kuplungét a kinyomócsapágytól 1-2mm állítod a tlt kuplungét meg 5-6mm állítsd (amiben azok "gyűszű" van ami átszok szakadni) a kinyomócsapágytól.
Válasz Gepi #1530. hozzászólásáraMost külön emel ki ha teljesen benyomom a kuplungot akkor kiemel mind a kettő és kiengedésnél először a tlt fog utána a menet kuplung csak az értékeket nem tudom. merígy hogy mindíg mind a kettőt müködtetem nagyon kemény a kuplung tolatásnál pl. kész kínszenvedés ha csúsztatni kell
Válasz Pisti09 #1528. hozzászólásáraAz agrobiro-t Szlovákiába próbáltad már? Beszélnek magyarul, postáznak is. Nézz be a zetor traktorok topicba, ott szoktak írni a kollégák hogy megy a rendelés
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni zetro 5611-en nagyon kemény a kuplung. Kiemel a menet kuplung és a TLT is, viszont ha a műszerfal alatt átváltjuk a kart nem emel ki a menet kuplung se. Hogy kellene beállítani a kuplungot hogy jól működjön.
Sziasztok. Segítsetek!Az 5611-esemnek kitört a bal kereke. A kerék agy egy mahinált sz.. volt így vettem. Nemtalálok hozzá kerékagyat, már voltam az axiálnál is sehol nincs. Van hasonló zetorokhoz csak ehez ez nem pászol. Tud valaki nekem segíteni hol kaphatnék ilyet?
1727 hozzászólás
Válasz kavics64 #1576. hozzászólásáraZetor-shop.cz itt probald meg!
Ki hol és milyen porlasztó csúcsokat vesz ? Lassan feladom a Zetort a szar minőségű alkatrészek miatt ,már mindenhol vettem de egy sem volt tartós 50-100 óra után tönkre megy leáll csepeg ! Csak olyan illesztésű csúcs érdekel amiből a csúcs tűje nem önthető ki ,az ugyanis nem való semmire ! A tű illesztése gyárilag 0,002 ezred ! Ez olyan passzos ha kihúzod nem biztos hogy vissza tudod tenni a helyére !
Sziasztok!
Először is mindenkinek köszönöm a segítséget, aki valamivel is segítette a boldogulásomat!
Az adagoló körül végre összeállt a rend.
Teljesen rendbe lett téve és az előtöltés is a helyére került. 17°-on volt, most 21°-ra került. Porlasztók cserélve újakra. Szelephézag mindenhol gyári értékre állítva.
Az indítás így -7-8°C-ban is könnyen megy.
( Így a dekompresszor dolgot egy időre elengedtem ).
A csilingelő hang is megoldódott, a porlasztókhoz menő csövekre rezgéscsillapító került.
Szóval alakul a Kicsike!
Még egyszer köszi mindent!
Válasz picipityu #1573. hozzászólásárahozzávaló vékonycsővel simán behozta öregapám a fülkébe .
Válasz Hús Futár #1571. hozzászólásáraÜgyes! Erre még nem gondoltam...
Válasz lorant90 #1567. hozzászólásáraKivettem a szívószelep emelő rudakat és semmi nincs rajtuk. A kipufogóét nem bántottam, mert úgy tudom, hogy a szívószelepet érinti a dekompresszor.
Ha nem jól tudom, akkor van még egy köröm vele.
Az adagoló "csilingelése" meglett. Új nyomócsöveket tettem fel az adagolótól a porlasztóig és üzem közben azok rezegnek be és adják azt a hangot, ami nem volt a régi nyomó csövekkel.
Válasz picipityu #1570. hozzászólásáraNekem be volt kötve egy hidegindító spray is a torok előtti gumiba és ha nem indult dúsítóval akkor nyomtunk neki egy keveset .
Válasz Zoli 63 #1569. hozzászólásáraA dúsító megvan és működik is, csak ha igazán hideg van (<-10°C), akkor azért sokat kell nyegtetni az önindítót, mire elindul.
Egyedül meg körülményes befogni a szívótorkot...
Válasz picipityu #1568. hozzászólásáraDúsító azon az adagolón kellene lenni, az sokat segít, minuszokban felnyitottuk a motorházat, és elől lehúztuk a levegő gumikönyökét, a fémcsövet tenyérrel befogva szabályozta egyikünk, mint az MTZ-nél .
Válasz lorant90 #1567. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!
28-29-én jön az adagolós megnézni a "csilingelést" az adagolóban, aztán rámozdulok erre a dekompresszoros dologra. Jönnek a hidegek, nem akarom kínozni az indítót/akksit.
Megnézem amit tanácsoltál.
Válasz picipityu #1566. hozzászólásáraKivennem a szelep emelo szarakat azokon meg kell h legyen a helye , hogy meg tudja oket emelni vagy nem oda valo szelep emelok vannak bent vagy forditva vannak berakva vagy mas nem tudok elkepzelni. Esetleg h elcsusztak a gengelyen a fulek de ez nem valoszinu mind a 4 hengernel...
Válasz lorant90 #1565. hozzászólásáraSzelephézag állításnál is próbáltam mozgatni a kart, de nem emelte a szelepeket.
(Az adagoló rendbetételével együtt a szelephézagot is állítottam.)
Van egy robbantott ábrám, de abból nem tudom kikövetkeztetni a működési elvét.
Válasz picipityu #1564. hozzászólásáraEn levennem akkor az elso szelep deknit es megneznem mit csinal vagy mit nem . Esetleg levennem a himbat es kihuznam az emeloket es be lehetne kukkantani. Mert az oldalso deklik tulsagisan lent vannak emlekeim szerint a dekompreaszor tengely alatt .
Válasz lorant90 #1562. hozzászólásáraNem fordul el rajta, forgatja a tengelyt.
5501-es motor van az 5611 Zetoromban.
Válasz Hús Futár #1560. hozzászólásáraIgen, feltöltöttem olajjal mind a két kamrát.
Van dekompresszor rajta és 5501-es a motorkód.
Válasz picipityu #1559. hozzászólásáraNem egy bonyolult szerkezet , ha jol emlekszem a szelep emelo szarakat emeli meg azaltal nyigja a szelepeket. Nem w fordul el az eken az a kis kar amit huz a bovden a generator mogott
Válasz Hús Futár #1560. hozzászólásáraLehet 4001 es motor van neki benne, azokon volt dekomprrsszor. Es a furat is 95
Válasz picipityu #1559. hozzászólásáraÉn hajtottam jó pár évig az 5611-est de dekompresszort soha nem láttam rajta .
Adagolót feltöltötted olajjal ?
Válasz lorant90 #1558. hozzászólásáraA kézi gázzal megáll, csak az egyik ismerősöm mondta, hogy a dekompresszorral is meg kellene állnia, ha az működik.
Igazából nekem az indítás könnyítése lenne a cél hidegben.
Válasz picipityu #1557. hozzászólásáraA dekompresszor a szelepeket nyitna ki ha mukodne. Nem fugg ossze a ketto h nem al le a motor. Ha az adagolo most volt javitva akkor ott a gaz rudazaton kell allitani hogy teljensen visszanyomott kezi gazza karral megaljon a motor.
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, ha valaki tudna segíteni 5611-es témában...
Az egyik, hogy a dekompresszor karját behúzom és nincs semmi változás. Nem könnyebb indítani sem, de ha már jár a motor, akkor meg nem áll le. Mi lehet vele, esetleg hiányzik-e belőle valami alkatrész, vagy csak le van ragadva valami? Egy éve vettem a Zetort és most még nagyon az elején vagyok az ismerkedésünknek.
A másik, meg most volt az adagoló beállításon és mikor visszatettem a helyére és elindítottam a Zetort akkor olyan hang jött az adagoló felől, mint amikor egy meglazult csavaron rezeg az alátét. Kívülről semmi nem mozog, minden meg van húzva. Leállítottam, nehogy valami nagyobb baj legyen.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítségeket!
Válasz lorant90 #1555. hozzászólásáraKöszönöm, megtaláltam.
Válasz 5611 #1554. hozzászólásáraAz adagoló végén az a dusito, a motor szám az önindító felett a henger fejek alatt van beutve
Válasz lorant90 #1552. hozzászólásáraNagyon köszönöm a választ.
Ki fogom próbálni hideg indításkor.
Az adagoló végébe van egy gomb azt bemonyom nagyon könnyen indul szinte bármilyen hidegben.
Nem tudom sajnos hogy 4001 es e.Van egy szám az oldalán 234012.
Válasz lorant90 #1552. hozzászólásáraEz nem 4001 jelzésű motor véletlenül?
Válasz 5611 #1551. hozzászólásáraDekompresszor, hidegintitasnal segít ha behuzod nyitja a szelepeket.
Válasz lorant90 #1549. hozzászólásáraMár akcióba is lendültem a zetorral.
Még volna egy kérdésem ,milyen szerepe van a karnak a vízpumpa mellett ?
Válasz lorant90 #1549. hozzászólásáraKöszönöm,nagyon sokat segitettél.
Egész Erdélyben egy embert találtam aki ilyen alkatrészeket forgalmaz ,holnap felhívom,újat szeretnék tenni bele.
Ha a karcsibojte@gmail.com címre küldesz egy címet ,kitalálok egy meglepetést és elküldöm.
Válasz lorant90 #1548. hozzászólásáraA pontos előbefecskendezest a lendkeréken jelzett fokok alapján kell állítani amit az adagoló adatai alapján kell kivalasztani. A megfelelő fokra állítani a lendkeréken, az adagolot teljesen a motor felé állítani felpumpalni uzemenyaggal és és ahogy lassan fordítód kifelé figyelni az eslo elemenet mikor nyom és akor fixre huzni az adagolot.
Válasz lorant90 #1547. hozzászólásáraNem a vezér fogat kell eggyel odébb hanem az adagoló kuplungnal.
Válasz 5611 #1546. hozzászólásáraSzerintem, nem nagy gond beszerezni ezt a tengelyt, de én már jártam ujjal is úgy h kellet játszani a foggal.
Válasz lorant90 #1545. hozzászólásáraNagyon köszönöm a segítséget ,így tettem és sikerült .
Ha nem találok tengelyt, meg szeretném próbálni hogy egy foggal tovább teszem , szerinted működhet ?
8 fokról van szó úgy mérem.
Válasz 5611 #1544. hozzászólásáraKét oldalról alá kell feszíteni, és kissé megutni a tengelyt le kell jönni
Válasz lorant90 #1543. hozzászólásáraKöszönöm , bevallom először saját megjegyzést csináltam de hogy írtad addig tekertem míg jelre állítottam.
A fogaskerék levételének van valami cselje ? Inkább hajlik ha feszittem ahelyett hogy megmozduljon.
Válasz 5611 #1542. hozzászólásáraVezérlés jelre állítva?? Azután lejohet a fogaskerék, aztán alatta van egy 3 csavaros lemez azt hiszem. és ha lent az adagoló ki kell ütni a tengelyt.
Nem igazán boldogulok a kompresszor/adagoló tengely kiszereléssel ,tudja valaki hogyan kell ?
Az első deklit és az adagolot levettem.
Válasz lorant90 #1539. hozzászólásáraKöszi ,ebéd előtt szétfeszitettem.
Remélem le tudom venni a figaskereket és az adagoló tengelyt is ki tudom szerelni.
Válasz 5611 #1538. hozzászólásáraHat igen lehet megcsavaridott a tengely, a cserehez le kell venni a mell deklit.
Válasz lorant90 #1537. hozzászólásáraKöszönöm a választ.A belső része a kapcsolonak ki van dobva.
Közben rosszul jártam ,elakadt a kompresszor dugattyú és megállt a motor,az adagoló adagol de szerintem rossz időben.
Kezdjem azzal hogy lebontom az elejét ?
Válasz 5611 #1536. hozzászólásáraAmi sárgára van festve annak a felhuzasaval kibisztosítod a másikat, így befelé nyomva kapcsol be a kompresszor.
Lenne szíves valaki megmondani hogy mire való ez a két karocska?,a kompresszort szeretném bekapcsolni .
Válasz Gepi #1533. hozzászólásáraKöszönöm holnap kipróbálom
Válasz Colos1990 #1532. hozzászólásáraA menet kuplungét a kinyomócsapágytól 1-2mm állítod a tlt kuplungét meg 5-6mm állítsd (amiben azok "gyűszű" van ami átszok szakadni) a kinyomócsapágytól.
Válasz Gepi #1530. hozzászólásáraMost külön emel ki ha teljesen benyomom a kuplungot akkor kiemel mind a kettő és kiengedésnél először a tlt fog utána a menet kuplung csak az értékeket nem tudom. merígy hogy mindíg mind a kettőt müködtetem nagyon kemény a kuplung tolatásnál pl. kész kínszenvedés ha csúsztatni kell
Válasz Pisti09 #1528. hozzászólásáraAz agrobiro-t Szlovákiába próbáltad már? Beszélnek magyarul, postáznak is. Nézz be a zetor traktorok topicba, ott szoktak írni a kollégák hogy megy a rendelés
Válasz Colos1990 #1529. hozzászólásáraSzia,
A kinyomóvillák be vannak állítva? Külön a menet és a tlt?
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni zetro 5611-en nagyon kemény a kuplung. Kiemel a menet kuplung és a TLT is, viszont ha a műszerfal alatt átváltjuk a kart nem emel ki a menet kuplung se. Hogy kellene beállítani a kuplungot hogy jól működjön.
Sziasztok. Segítsetek!Az 5611-esemnek kitört a bal kereke. A kerék agy egy mahinált sz.. volt így vettem. Nemtalálok hozzá kerékagyat, már voltam az axiálnál is sehol nincs. Van hasonló zetorokhoz csak ehez ez nem pászol. Tud valaki nekem segíteni hol kaphatnék ilyet?