Válasz jocek26 #6261. hozzászólásáraSzia, azt, megköszönném, ha megmérnéd min illetve a maxot a menet aljától akkor, hogy mennyi lóg bele, vagy megírnád mennyi liter ment bele, de akkor valószínűleg nem jól raktam fel az olajlehúzókat ha 10 liter körül megy bele, abban reménykedtem nagyon ellepi a főtengelyt az olaj és sokat ver fel a dugó alá, és nem bírja lehúzni a sok olajat. 15w40 teljesen új agip i-sigma performance e3 olaj van benne.
Válasz banapeterpotyi #6258. hozzászólásáraÉn úgy emlékszem 10 vagy 12 liter olaj ment bele a motorba. Nekem öreg olajjal melegen alapjáraton 1,5 bar, fordulatnál 2-3 bart mutat az óra. De itt öreg minden ki tudja hogy jó-e az óra, meg ez olajtól is függ mennyire sűrű. Ha az segítség meg tudom mérni a nívópálcámat, hogy a blokk nyílásától hány cm-re vannak a jelzések rajta. Én is olajat cserélnék, te milyet raktál bele? Az axiál árul 15w-40 olajat valami hardoil márkájút hát nem tudom.
Válasz banapeterpotyi #6258. hozzászólásáraVegyél bele egy gyári nívó pálcát és ahhoz nézzed a szintet ne gányolt szarokhoz . Lehet túl sok van benne és azért eszi az olajat erre még nem gondoltál ?
Válasz Csöpi14 #6256. hozzászólására2000 körül nagyon nehéz találni. 10000 üzemóra után újra indul a számláló könnyen lehet hogy 12000 körül van benne. Ami nem feltétlenül rossz, csak ugye 2000 üzemórát 15ha gazdaságban kellett volna teljesíteni-e.
Üdvözlök mindenkit.
Olyan furcsa kérdéssel állnék elő nektek, hogy egy felújított új henger és dugattyúszettes zetor 5611 esről volna szó alapjáraton olaj 2,5-3 bar nagyobb 2500 nál aktívan 4 bar, mennyi volna a normális? valamint 5611 esbe mennyi motorolaj kell, mert házilag készített öreg nívópálcával ami benne volt a gépben 12 liter ami belemegy, viszont van másik nívóm az sem gyári azzal pedig kb 9 liter olaj megy bele ezt is valaki kókányolta és a szint a két pálca közt merőben eltérő, így kérdezném, inkább literben nem,e tudja valaki pontosan aki cserélt már ilyen gépben, Előre is köszönöm a segítséget! valamint 5 gyűrűs dugattyúgyűrű két olajlehúzó felhelyezéséről valaki nem e tud bővebb infót adni, mert fő problémám hogy füstöl, érezhetően olaj szagút, lehet sok az olaj ami fellöttyen a dugattyú alá és képtelen lehúzni a nagy mennyiséget de lehet hogy a kipufogó szelepnél lövi ki a nagy nyomás vagy kopás miadt az olajat, ezt nem tudom, köszi a választ ha valaki ért hozzá kérnék segítséget, a porlasztók is újak rovátkák jól állnak!
Válasz Buti Lajos #6255. hozzászólásáraEddig minden gépet ugy vettem meg hogy föl kellett újitani. Kettő darab ue28 as után jött 3 db mtz mindet szétszedéssel kezdtem. A 16245 ös ön meg eredeti a festés 2000 körüli az üzemóra benne és kulturált a belseje. Kapcsol minden ahogy kell ...mondhatni kicsit már beleszerettem! Ja és még valami!!! Mtz egy héten keresztül mindegy hogy milyen talajmunka reggel 7 től du.4-5 ig és gerincoszlopot kell cserélni a hátamban!!! A zetorban meg bár csak még fél napot dolgoztam vele egyhuzamban próbaképp,de szinte fáradtság nélkül szálltam ki. Ez nekem nyomósabb ok mint az olajfolyások az mtzken.
Válasz ferenc.bene #6249. hozzászólásáraHa jó állapotban van a 16245 ne hagyd magad lebeszélni. Inkább azt gondold végig, hogy munkaeszközökkel hogy állsz, mennyire tudod kihasználni a 16245-t. Mtz-vel kezdtem, több mint 10 évig megvolt a 80-asom, sokat dolgoztam vele, többszörösen megkereste az árát.A maga nemében nem volt az olyan rossz. A 16245-nél is van sokkal jobb traktor, csak nem ennyi pénzért. Akár 50 ha-on is rentábilis lehet egy 160 le-s traktor, ha nem kerül túl sokba. Van több munkaeszköz - lazító,grubber- ami 150 le alatti traktorral nem üzemeltethető, mert vagy nem bír el akkorát ami már elviszi a traktor nyomát, vagy nincs munkasebesség. A kérdés az, hogy te hogy állsz munkaeszközökkel. Azt írod, hogy kényesebb gép mint az MTZ. Nincs abban semmi különleges. Olajat, szűrőket az MTZ-ben is kell cserélni, javítani nem sokkal bonyolultabb, alkatrészt is találsz még hozzá, Szlovákiában még válogathatsz is hogy milyen minőségűt szeretnél. Én az enyémet 5 éve vettem, akkor a váltóját rendbe tettem kb.300.000Ft-ból - utángyártott szlovák és lengyel alkatrészekből - azóta megy, hangja nincs a váltónak, pedig 4 fejes ekét, 4 késes lazítót is húz.Ha nincs nagyon agyonvágva és megbecsülöd hálás gép ez.
Válasz ferenc.bene #6249. hozzászólásáraNégy zetorom volt eddig. Egyszer vettem egy új MTZ-t. 8 hónapig volt meg. Nem sorolom a hibáit, de az udvarom olajjal végig impregnálta a 8 hónap alatt.
Most is kiállnék a dísztérre a legidősebb 5611 géppel 45 éves és sehol egy olajfojás!
Válasz -Jaffa- #6251. hozzászólásáraSzerintem így nem lehet beállítani! Amikor összetolod a gépet akkor lesz egy mérhető távolságod a "mérésfelületek" és a kinyomó csapágy között! A "menet" és a "gardán" kuplung között kell a kb 3-4 mm. Vagy ha könnyíted a kuplungot, magyarul a közlő rudat a felső bemarásban használod, akkor csak a menetkuplungot oldja kinyomáskor! (kétemberes munka)! +36302025030 itt a számom csörögj ha megakadsz!
Válasz ferenc.bene #6249. hozzászólásáraa cseh és az orosz technika sokban hasonlít, a legfőbb különbség a tartósságban és a minőségben van.
általában nemsokan kívánkoznak vissza mtz-be ha van/volt más gép.
zetort sem nagyon akar senki úgy eladni hogy mtz-t beszámít.
másféle gépek.
Válasz Buti Lajos #6248. hozzászólásáraSzerintem nincs szervóhiba, mert ha laza ha kemény talajon áll akkor is könnyű tekerni. Csak kicsit félek a zetortól . Két 82-esem van és ez nagyságrendekkel finomabb de kényesebb gép is. Nagyon le akarnak beszélni róla de csak én fogom hajtani esetleg az öregem. Igy szerintem azon a max 50 hektáron amire kell arra örök életnek kell lennie.
Válasz ferenc.bene #6247. hozzászólásáraA visszejelző - ha jó nyomástartományú jeladó van benne- alapjáraton üzemszerűen is világíthat. Az még nem hiba. De érzed azt, ha puha talajon állva nehéz a kormányt tekerni, akkor valós a visszajelző hibaüzenete, ha könnyű tekerni a kormányt, akkor csak elektromos kontakt hiba.
Válasz Buti Lajos #6246. hozzászólásáraKöszönöm a segitséget. Próbán van nálam a gép és nem szeretnék belenyulni valami nagyobb hidraulika javításba. Inkább akkor nem veszem meg. Egyknt nagyon jó állapotú a vas.
Válasz ferenc.bene #6245. hozzászólásáraÜdv. A kormányszervo rendszer olajnyomás visszajelzője. Alapból akkor kellene világítania, ha nincs meg a kellő olajnyomás. Általában a kábelek lecsúsznak a jeladóról . Nos olyankor mindig világít.A jeladó a fülke alatt jobboldalt a csőbe építve található.
Válasz -Jaffa- #6243. hozzászólásáraÉN a menetkuplungnál 0,5-1,5mm szoktam állítani míg a tlt kuplungját nem azt mondom hogy a duplájára hanem 2,5x-se vagy 3x nagyobb hézag legyen mint a menet kuplungnál. de ezt lehet majd finomítani a későbbiekben.
Válasz -Jaffa- #6239. hozzászólásáraAz egy hosszú hornyos tengely, különböző szélességű távtartókkal (a távtartók nem felcserélendők).
Ha a fogaskerekek alól kirázódott, vagy bemaródott a horony hajlamos a megszorulásra! (javaslom, ha rakod össze hegeszd be, de csak egy egy ponton, hogy vágóval könnyen bontható legyen!)
Válasz Myrrdin #6235. hozzászólásáraNekünk is 6x18 gumi volt rajta, az az eredeti szerintem mert benne volt a keréksúly is. A 6,5-7,5x16 gumi már a 60-6211 van mert ott nincs kerék súly az agyon. Szóval az eredeti 18-as.
Sziasztok egy kis segítség kellene, 5611 váltót bontom, az alsó soron az egyik fogaskereket kell kicserélne, kettéhúztam, a tengely ki is jött, viszont a csőtengely amin a fogaskerekek vannak, nem akar semerre sem jönni, esetleg szerelt már valaki váltót?
Válasz Myrrdin #6235. hozzászólásáraNekem 6,5-16-os van fent, szerintem ez a gyári de van olyan felnim ami 18-as és azt is használtam, szerintem azt nem zetorra gyártották de simán fel tudtam rakni. Jobb volt dolgozni nagyobb kerékkel, lehet hogy vissza is teszem még nem tudom.
Válasz némedi #6221. hozzászólásáraMa értem el oda, hogy kettéhúztam a zetort, de még mindig nem értem, hogyan jön ki az az alsó tengely előre fele, valami fogja, amiért nem tudom kifele húzni
valaki megtudná mondani hogy a zetor 5611 milyen méretű első keréknek kellene lenni?
mert gépkönyv + neten amit találtam ott 7.50x16 vagy 6.50x16 gumi van. De nekem meg 6.00x18 gumi van fent
Válasz T.f. #6233. hozzászólásáraMegmondom őszintén azt sem tudtam hogy hol keressem annyi gondom bajom van most, egy szivargyújtót szeretnék berakni és azt akarom rákötni önszorgalomból csak eszembe sem jutott hogy rálessek.
Azt esetleg meg tudod mondani, hogy minek lehet baja ha a ventilátor csak 1-2 állásban működik 3-ban nem?
Köszönöm szépen a tájékoztatást.
Válasz némedi #6231. hozzászólására az ülés alatti az megvan az gondozva van. most néztem képeket és ez a fémszita szűrő ami a szivattyúnál van, takarításához gondolom le kell venni az egész szivattyú részt? de ha már fémszita szűrő akkor az durva szűrő lenne.
Válasz jocek26 #6224. hozzászólásáraVan amelyik 5611-esen kihozták az önindító alá a papírbetétes szűrőt. De a legtöbbön egy fémszita/mágnes szűrő van az ülés alatt! Viszont minden 1998-ig gyártott típusban van fémszita szűrő a szivattyúra szerelve a difiház aljában!
Válasz -Jaffa- #6220. hozzászólásáraAz alsó fogaskerék sorhoz ki kell húzni a difiből. Ha mindkét tengelyt ki akarod szedni akkor mindkét oldalát meg kell bontani a váltónak. És gondolom, ha meg van bontva akkor a csapágyakat is illik kicserélni. A felsőkkel szokott baj lenni, mert csak szóró olajzást kapnak. A nyeles tengely végei tűgörgő kosáron futnak, az is hamar lógni kezd!
Válasz némedi #6219. hozzászólásáraÉs az alsó fogaskeréksort, ahhoz is szét kell a kuplung felől húzni, vagy csak hátul és kijönne, mert az alsó soron a középső fogaskerekem, amiből kitört egy fog a 4.-et kapcsolja
Válasz -Jaffa- #6218. hozzászólásáraA váltóba 22 l olaj kell a középnívóhoz! Ha külső hidraulika kört is működtetsz akkor 8 l-rel több, a hűlés miatt. Ha régifajta (acélszita/mágneses)olajszűrőd van azt csak mosni kell, de a papír szűrőt cserélni kell!
A felső csoport tengelyt és az azon lévő fogaskerekeket a kuplung felőli oldalról tudod bontani.
Sziasztok a következő kérdésem az lenne, hogy szerelt-e valaki 5611 váltót, és, mennyire kell megbontani az egészet, hogy a képen levő 19 számú fogaskereket kicseréljem, mert 1 foga letört sajnos .
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy 5611 zetorba hány liter olaj megy a váltóba, valamint a hidraulika olajszűrőt kimosni érdemes, vagy venni kell újat?
Válasz T.f. #6202. hozzászólásáraMegoldódott a problémám a kardánnal. A zúzót akartuk indítani egy 3 méteres vízszintes tengelyűt és nehéz volt neki indítani és a lamellák hátul morogtak az volt a gond amíg be nem gyorsította a tengelyt.
11611 hozzászólás
Válasz jocek26 #6261. hozzászólásáraSzia, azt, megköszönném, ha megmérnéd min illetve a maxot a menet aljától akkor, hogy mennyi lóg bele, vagy megírnád mennyi liter ment bele, de akkor valószínűleg nem jól raktam fel az olajlehúzókat ha 10 liter körül megy bele, abban reménykedtem nagyon ellepi a főtengelyt az olaj és sokat ver fel a dugó alá, és nem bírja lehúzni a sok olajat. 15w40 teljesen új agip i-sigma performance e3 olaj van benne.
Válasz banapeterpotyi #6258. hozzászólásáraÉn úgy emlékszem 10 vagy 12 liter olaj ment bele a motorba. Nekem öreg olajjal melegen alapjáraton 1,5 bar, fordulatnál 2-3 bart mutat az óra. De itt öreg minden ki tudja hogy jó-e az óra, meg ez olajtól is függ mennyire sűrű. Ha az segítség meg tudom mérni a nívópálcámat, hogy a blokk nyílásától hány cm-re vannak a jelzések rajta. Én is olajat cserélnék, te milyet raktál bele? Az axiál árul 15w-40 olajat valami hardoil márkájút hát nem tudom.
Válasz banapeterpotyi #6258. hozzászólásáraVegyél bele egy gyári nívó pálcát és ahhoz nézzed a szintet ne gányolt szarokhoz . Lehet túl sok van benne és azért eszi az olajat erre még nem gondoltál ?
Válasz Csöpi14 #6256. hozzászólására2000 körül nagyon nehéz találni. 10000 üzemóra után újra indul a számláló könnyen lehet hogy 12000 körül van benne. Ami nem feltétlenül rossz, csak ugye 2000 üzemórát 15ha gazdaságban kellett volna teljesíteni-e.
Üdvözlök mindenkit.
Olyan furcsa kérdéssel állnék elő nektek, hogy egy felújított új henger és dugattyúszettes zetor 5611 esről volna szó alapjáraton olaj 2,5-3 bar nagyobb 2500 nál aktívan 4 bar, mennyi volna a normális? valamint 5611 esbe mennyi motorolaj kell, mert házilag készített öreg nívópálcával ami benne volt a gépben 12 liter ami belemegy, viszont van másik nívóm az sem gyári azzal pedig kb 9 liter olaj megy bele ezt is valaki kókányolta és a szint a két pálca közt merőben eltérő, így kérdezném, inkább literben nem,e tudja valaki pontosan aki cserélt már ilyen gépben, Előre is köszönöm a segítséget! valamint 5 gyűrűs dugattyúgyűrű két olajlehúzó felhelyezéséről valaki nem e tud bővebb infót adni, mert fő problémám hogy füstöl, érezhetően olaj szagút, lehet sok az olaj ami fellöttyen a dugattyú alá és képtelen lehúzni a nagy mennyiséget de lehet hogy a kipufogó szelepnél lövi ki a nagy nyomás vagy kopás miadt az olajat, ezt nem tudom, köszi a választ ha valaki ért hozzá kérnék segítséget, a porlasztók is újak rovátkák jól állnak!
Válasz Csöpi14 #6256. hozzászólására
Válasz Buti Lajos #6255. hozzászólásáraEddig minden gépet ugy vettem meg hogy föl kellett újitani. Kettő darab ue28 as után jött 3 db mtz mindet szétszedéssel kezdtem. A 16245 ös ön meg eredeti a festés 2000 körüli az üzemóra benne és kulturált a belseje. Kapcsol minden ahogy kell ...mondhatni kicsit már beleszerettem! Ja és még valami!!! Mtz egy héten keresztül mindegy hogy milyen talajmunka reggel 7 től du.4-5 ig és gerincoszlopot kell cserélni a hátamban!!! A zetorban meg bár csak még fél napot dolgoztam vele egyhuzamban próbaképp,de szinte fáradtság nélkül szálltam ki. Ez nekem nyomósabb ok mint az olajfolyások az mtzken.
Válasz ferenc.bene #6249. hozzászólásáraHa jó állapotban van a 16245 ne hagyd magad lebeszélni. Inkább azt gondold végig, hogy munkaeszközökkel hogy állsz, mennyire tudod kihasználni a 16245-t. Mtz-vel kezdtem, több mint 10 évig megvolt a 80-asom, sokat dolgoztam vele, többszörösen megkereste az árát.A maga nemében nem volt az olyan rossz. A 16245-nél is van sokkal jobb traktor, csak nem ennyi pénzért. Akár 50 ha-on is rentábilis lehet egy 160 le-s traktor, ha nem kerül túl sokba. Van több munkaeszköz - lazító,grubber- ami 150 le alatti traktorral nem üzemeltethető, mert vagy nem bír el akkorát ami már elviszi a traktor nyomát, vagy nincs munkasebesség. A kérdés az, hogy te hogy állsz munkaeszközökkel. Azt írod, hogy kényesebb gép mint az MTZ. Nincs abban semmi különleges. Olajat, szűrőket az MTZ-ben is kell cserélni, javítani nem sokkal bonyolultabb, alkatrészt is találsz még hozzá, Szlovákiában még válogathatsz is hogy milyen minőségűt szeretnél. Én az enyémet 5 éve vettem, akkor a váltóját rendbe tettem kb.300.000Ft-ból - utángyártott szlovák és lengyel alkatrészekből - azóta megy, hangja nincs a váltónak, pedig 4 fejes ekét, 4 késes lazítót is húz.Ha nincs nagyon agyonvágva és megbecsülöd hálás gép ez.
Válasz némedi #6252. hozzászólására
Ez a beszéd!
én is így vélekedek
.
Válasz ferenc.bene #6249. hozzászólásáraNégy zetorom volt eddig. Egyszer vettem egy új MTZ-t. 8 hónapig volt meg. Nem sorolom a hibáit, de az udvarom olajjal végig impregnálta a 8 hónap alatt.
Most is kiállnék a dísztérre a legidősebb 5611 géppel 45 éves és sehol egy olajfojás!
Válasz -Jaffa- #6251. hozzászólásáraSzerintem így nem lehet beállítani! Amikor összetolod a gépet akkor lesz egy mérhető távolságod a "mérésfelületek" és a kinyomó csapágy között! A "menet" és a "gardán" kuplung között kell a kb 3-4 mm. Vagy ha könnyíted a kuplungot, magyarul a közlő rudat a felső bemarásban használod, akkor csak a menetkuplungot oldja kinyomáskor! (kétemberes munka)! +36302025030 itt a számom csörögj ha megakadsz!
Válasz Myrrdin #6244. hozzászólásáramagánál a szerkezetnél kérdeztem, hogy van e adott mm amire állítani kellene őket, ahogy itt a képen is van.

Válasz ferenc.bene #6249. hozzászólásáraa cseh és az orosz technika sokban hasonlít, a legfőbb különbség a tartósságban és a minőségben van.
általában nemsokan kívánkoznak vissza mtz-be ha van/volt más gép.
zetort sem nagyon akar senki úgy eladni hogy mtz-t beszámít.
másféle gépek.
Válasz Buti Lajos #6248. hozzászólásáraSzerintem nincs szervóhiba, mert ha laza ha kemény talajon áll akkor is könnyű tekerni. Csak kicsit félek a zetortól . Két 82-esem van és ez nagyságrendekkel finomabb de kényesebb gép is. Nagyon le akarnak beszélni róla de csak én fogom hajtani esetleg az öregem. Igy szerintem azon a max 50 hektáron amire kell arra örök életnek kell lennie.
Válasz ferenc.bene #6247. hozzászólásáraA visszejelző - ha jó nyomástartományú jeladó van benne- alapjáraton üzemszerűen is világíthat. Az még nem hiba. De érzed azt, ha puha talajon állva nehéz a kormányt tekerni, akkor valós a visszajelző hibaüzenete, ha könnyű tekerni a kormányt, akkor csak elektromos kontakt hiba.
Válasz Buti Lajos #6246. hozzászólásáraKöszönöm a segitséget. Próbán van nálam a gép és nem szeretnék belenyulni valami nagyobb hidraulika javításba. Inkább akkor nem veszem meg. Egyknt nagyon jó állapotú a vas.
Válasz ferenc.bene #6245. hozzászólásáraÜdv. A kormányszervo rendszer olajnyomás visszajelzője. Alapból akkor kellene világítania, ha nincs meg a kellő olajnyomás. Általában a kábelek lecsúsznak a jeladóról . Nos olyankor mindig világít.A jeladó a fülke alatt jobboldalt a csőbe építve található.
Üdv mindenkinek!
Meg tudná mondani valaki,hogy 16245 ös gép műszerfalán mi ez a lámpa?
Válasz -Jaffa- #6243. hozzászólásáraÉN a menetkuplungnál 0,5-1,5mm szoktam állítani míg a tlt kuplungját nem azt mondom hogy a duplájára hanem 2,5x-se vagy 3x nagyobb hézag legyen mint a menet kuplungnál. de ezt lehet majd finomítani a későbbiekben.
Sziasztok 5611 zetornál, mennyi mm-re állítjátok a kuplung villákat?
Válasz -Jaffa- #6239. hozzászólásáraAz egy hosszú hornyos tengely, különböző szélességű távtartókkal (a távtartók nem felcserélendők).
Ha a fogaskerekek alól kirázódott, vagy bemaródott a horony hajlamos a megszorulásra! (javaslom, ha rakod össze hegeszd be, de csak egy egy ponton, hogy vágóval könnyen bontható legyen!)
köszönöm a válaszokat

Válasz Myrrdin #6235. hozzászólásáraNekünk is 6x18 gumi volt rajta, az az eredeti szerintem mert benne volt a keréksúly is. A 6,5-7,5x16 gumi már a 60-6211 van mert ott nincs kerék súly az agyon. Szóval az eredeti 18-as.
Sziasztok egy kis segítség kellene, 5611 váltót bontom, az alsó soron az egyik fogaskereket kell kicserélne, kettéhúztam, a tengely ki is jött, viszont a csőtengely amin a fogaskerekek vannak, nem akar semerre sem jönni, esetleg szerelt már valaki váltót?
Válasz Myrrdin #6235. hozzászólásáraNekem 6,5-16-os van fent, szerintem ez a gyári de van olyan felnim ami 18-as és azt is használtam, szerintem azt nem zetorra gyártották de simán fel tudtam rakni. Jobb volt dolgozni nagyobb kerékkel, lehet hogy vissza is teszem még nem tudom.
Válasz Myrrdin #6235. hozzászólásáraNálunk a faluban van egy,azon 6,50x18-as van gyárilag.A belsejében vannak a keréksúlyok.
Válasz némedi #6221. hozzászólásáraMa értem el oda, hogy kettéhúztam a zetort, de még mindig nem értem, hogyan jön ki az az alsó tengely előre fele, valami fogja, amiért nem tudom kifele húzni
valaki megtudná mondani hogy a zetor 5611 milyen méretű első keréknek kellene lenni?
mert gépkönyv + neten amit találtam ott 7.50x16 vagy 6.50x16 gumi van. De nekem meg 6.00x18 gumi van fent
Válasz T.f. #6233. hozzászólásáraMegmondom őszintén azt sem tudtam hogy hol keressem annyi gondom bajom van most, egy szivargyújtót szeretnék berakni és azt akarom rákötni önszorgalomból csak eszembe sem jutott hogy rálessek.
Azt esetleg meg tudod mondani, hogy minek lehet baja ha a ventilátor csak 1-2 állásban működik 3-ban nem?
Köszönöm szépen a tájékoztatást.
Válasz Filler #6227. hozzászólásáraSzia. Küldtem át régebben egy kezelésit. A 7-8.o.-on van a kép és a kiosztási leírás ,az nem használható?
Válasz némedi #6231. hozzászólására
az ülés alatti az megvan az gondozva van. most néztem képeket és ez a fémszita szűrő ami a szivattyúnál van, takarításához gondolom le kell venni az egész szivattyú részt? de ha már fémszita szűrő akkor az durva szűrő lenne.
Válasz jocek26 #6224. hozzászólásáraVan amelyik 5611-esen kihozták az önindító alá a papírbetétes szűrőt. De a legtöbbön egy fémszita/mágnes szűrő van az ülés alatt! Viszont minden 1998-ig gyártott típusban van fémszita szűrő a szivattyúra szerelve a difiház aljában!
Válasz -Jaffa- #6229. hozzászólásáraIgen
? ezt eddig nem is tudtam mert gépkönyveket is olvastam de nem említették vagy átsiklottam felette
.
Válasz Myrrdin #6228. hozzászólásáraAlól van a hátulja alatt onnan kell levenni és a szivattyúra van rácsavarozva
Válasz Koppány Vezér #6226. hozzászólásáraÉn erről nem tudok.
Sziasztok!
Valakinek nincs képe Zetor 16245 biztosíték táblához hogy mire mi van kötve? Előre is köszönöm.
Válasz Myrrdin #6225. hozzászólásáraKét szűrője van nem?
Másik a váltó alján,ha nem tévedek.
Válasz jocek26 #6224. hozzászólásáraÜlés alatt.
Válasz némedi #6219. hozzászólásáraEz a hidraulika olajszűrő hol található?
Válasz némedi #6222. hozzászólásáraköszönöm a segítséget
Válasz némedi #6221. hozzászólásáraRosszul írtam!!! A felső szétszedéséhez kell a difi felől (is) bontani. Az alsó tengely az előre jön ki!
Válasz -Jaffa- #6220. hozzászólásáraAz alsó fogaskerék sorhoz ki kell húzni a difiből. Ha mindkét tengelyt ki akarod szedni akkor mindkét oldalát meg kell bontani a váltónak. És gondolom, ha meg van bontva akkor a csapágyakat is illik kicserélni. A felsőkkel szokott baj lenni, mert csak szóró olajzást kapnak. A nyeles tengely végei tűgörgő kosáron futnak, az is hamar lógni kezd!
Válasz némedi #6219. hozzászólásáraÉs az alsó fogaskeréksort, ahhoz is szét kell a kuplung felől húzni, vagy csak hátul és kijönne, mert az alsó soron a középső fogaskerekem, amiből kitört egy fog a 4.-et kapcsolja
Válasz -Jaffa- #6218. hozzászólásáraA váltóba 22 l olaj kell a középnívóhoz! Ha külső hidraulika kört is működtetsz akkor 8 l-rel több, a hűlés miatt. Ha régifajta (acélszita/mágneses)olajszűrőd van azt csak mosni kell, de a papír szűrőt cserélni kell!
A felső csoport tengelyt és az azon lévő fogaskerekeket a kuplung felőli oldalról tudod bontani.
Sziasztok a következő kérdésem az lenne, hogy szerelt-e valaki 5611 váltót, és, mennyire kell megbontani az egészet, hogy a képen levő 19 számú fogaskereket kicseréljem, mert 1 foga letört sajnos .
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy 5611 zetorba hány liter olaj megy a váltóba, valamint a hidraulika olajszűrőt kimosni érdemes, vagy venni kell újat?
Válasz Filler #6215. hozzászólásáraIgen ara és bocs ,hogy csak most írok.
Válasz Ben677 #6210. hozzászólásáraA váltó olajra gondolsz? Ami a váltó karoknál van lent a lemeznél?
Válasz T.f. #6202. hozzászólásáraMegoldódott a problémám a kardánnal. A zúzót akartuk indítani egy 3 méteres vízszintes tengelyűt és nehéz volt neki indítani és a lamellák hátul morogtak az volt a gond amíg be nem gyorsította a tengelyt.
Válasz Fe ró #6212. hozzászólásáraEszerint a leírás szerint ezeknek a zetoroknak van 1000-es kardánfordulatuk?