Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szétszedtük a nyomásszabályzó szelepet, a rúgó alól 4-5 db csavar alátétek szedtünk ki és a kúpnál szét van menve a szelep, plusz a kúpnak is válla van ezért kéne új!
Ma szétszedtük a zetoron a hidralikát és nyomásszabályzó szelepet kellene benne cserélni. Na már most, az lenne a gondom hogy az enyémbe ilyen szelep van: )amint a képen is látszik a szelep alján egy áteresz csavar van)
Bent voltam az AXIAL-nál és ott cikkszám alapján ez kell bele (de ennek egye nem egyezik a csavar az alján)
Most felmentem egy cseh alkatrész kereskedés honlapjára meg kikerestem a kubikzetoron a cikkszámot és cseh cégnél a cikkszám szerint pedig ez a szelep kellene: (ennek a csavar része jó csak a többi nem egyezik )
5748-as zetorról van szó!
Szerintetek ilyenkor mi a teendő? Most akkor melyik szelep is kell bele?
Válasz T.f. #5887. hozzászólásáraSzerintem egy netes tárhelyre felfér vagy a gmail-nek van 15Gb tárhelye oda fel kell hogy férjen. Nagyon köszönöm szépen.
Válasz Filler #5886. hozzászólásáraSzét lehet szedni,az összerakása már nehezebb,úgy van össze tűzve.
A szkennelést meg tudom oldani,meglesz nekem is akkor,(de az állomány túl nagy lesz E-mailhez)ha megvan ,és tudom a pontos méretet ,akkor jelzek,és egyeztetünk.
Válasz T.f. #5885. hozzászólásáraIgen arra gondoltam. Olyan állapotban van mint a képeken? Szét lehet szedni sérülés nélkül lapokra és össze lehet utána rakni? Hívtam őket 25+áfát mondtak árnak amit most nélkülöznöm kell, de ha szét lehetne szedni lapokra akkor be tudnám magamnak scannelni a gépre, ha szét lehet szedni és hajlandó lennél nekem kölcsön adni 1 hónapra, persze a postát én állnám.
Válasz Filler #5883. hozzászólásáraErre gondolsz (http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/egyeb/uzemeltetesi-utmutato/zts-traktorok-javitasi-kezi-muhelykonyve-4-kotetes/h_869906 ),mert ebben van a 16245-ös is.
Igen,megvan.
Az oldalszámot csak hétfőn tudom megnézni.
Annyi kérdésem lenne még szerintetek ez a húzó és egy ikerkerék szett elég rossz gumikkal mennyibe kerülhet használtan? Vagyis mennyiért tudnám én eladni? :)
Válasz Filler #5881. hozzászólásáraSzerintem kuplung lesz mert ha jól tévedek akkor a csoport váltója nem szinkronos . Sebesség kidobás lehet szinkron baj vagy fogaskerék kopás vagy léptető villa kopás .
Ha szinkron baj van akkor alakítsd át régi tipusú kapcsoló kerekesre a szinkronról .
Ma sikerült végre nyúzó próbára tenni a 16245-öst. Sajnos még több probléma jött elő. A 3. sebességet kidobálja a váltó az irányváltókar melegen nagyon feszül. Hiába kuplungolom ki erősen kell berakni sebességbe és akkor is ránt a gépen. Szerintetek kuplung vagy szinkron gyűrű esetleg? A sebesség kidobást mitől lehet? Fogaskerekek? Esetleg aki javított ilyeneket mennyi összegekbe fájnak ezek? :)
Válasz T.f. #5878. hozzászólásáraKöszönöm szépen sokat segítettél. Az első hajtás nekem még hátul a húzóval működik, de akkor lehet a difi a kapcsolóval. Majd szántásnál meglesem, hogy muzsikál.
Válasz Filler #5870. hozzászólására1 üó. nem egy óra legalább is Zetoréknál, 1 üó. 100000 motorfordulatszám. Vagyis minél jobban nyomod annál gyorsabban pörög az óra.
Az 1 dolog h. Crystalja nincs senkinek itt....
Az 1 másik h. HDje sincs....
Bár nem érthető de elfogadjuk nehezen.....
De hogy HSX sincs egyikőtöknek se vagy 10000 üzemórás .....az teljesen elfogadhatatlan......
Válasz T.f. #5829. hozzászólásáraKöszönöm még egyszer mindenkinek a segítséget, sikerült megoldani a problémát. Azért emelt csak fel félig mert kevésnek bizonyult az olajnyomás, de nem a szivattyú miatt hanem mert csak a két hátsó munkahenger emelt de azok is szar állapotban voltak. Leszedtük a fedelet és az első képen jól látszik ahogy kivettük csak valami hiányzott a szerkezetből szerencse a szerencsétlenségben, hogy jó helyen állt meg a csap és nem okozott semmiben gondot.
Szép Napot Mindenkinek!
A hétvégén megállt a 6245-ben a fordulatszámmérő. Csere, vagy lehet valamit kezdeni vele? Az üzemórát már másfél éve nem méri, és most a mutató is beállt.
Válasz Hús Futár #5861. hozzászólásáraNekem 8011-en csinált tartó 180-as aksi 10045 szintén csinált tartó 225-ös aksi régi dobozok kidobva elvoltak rohadva 8011 mégis jobban indul hidegben nyáron nincs különbség
Válasz Hús Futár #5855. hozzászólásáraÉn pont be tudtam passzírozni egy 150-est, úgy hogy a 2 végén a gumiperemet kivettem és így belenyomtam. Csak ez egy régi aksi és nem tudja megforgatni, tehát gondoltam egy új 150ah-ra azt elégnek gondolom. Igaz nemrég elég sűrű motorolajat raktam bele mert kevés volt az olajnyomás, lehet ez fagyos reggelekre annyira megsűrűsödik, hogy az önindító képtelen megforgatni. Szóval most akkor olajcsere vagy új aksi?
11599 hozzászólás
Válasz ÖSzabi #5901. hozzászólásáraOk. Csak probaltam segiteni!
Válasz ÖSzabi #5901. hozzászólásáramultkor csereltem en is egyik havernak hat eleg huzos volt 45 eu korul az ara
Válasz arpi12 #5900. hozzászólására
Válasz Fe ró #5899. hozzászólásárama mértük! 120 volt a nyomás!
Szétszedtük a nyomásszabályzó szelepet, a rúgó alól 4-5 db csavar alátétek szedtünk ki és a kúpnál szét van menve a szelep, plusz a kúpnak is válla van ezért kéne új!
Válasz ÖSzabi #5898. hozzászólásáraJa es drottal lebisztositva a vegenel
Válasz ÖSzabi #5895. hozzászólásáraNyomast kellene merned.Van ra csatlakozasi lehetoseged.
Válasz arpi12 #5896. hozzászólásáraEz a rövidebbik fajta van a munkahengernél.
Válasz arpi12 #5896. hozzászólásáraJa es merd le a nyomast h nyom e elegetva szivattyud az a szelep nemigem szokott elmenni
Válasz ÖSzabi #5894. hozzászólásáraCsak mert van fent a huvelynel is hasonlo szelep
Válasz Fe ró #5893. hozzászólásáraMájusban raktam bele új szivattyút!
Válasz arpi12 #5892. hozzászólásáraOnnan vettük ki! Amúgy szerinted hova?
Válasz ÖSzabi #5891. hozzászólásáraSz.tem ne szelepet cserelj,hanem szivattyut.
Válasz ÖSzabi #5891. hozzászólásáraHello szerintem ez a szelep nem alulra megy az olajpunpahoz
Sziasztok!
Ma szétszedtük a zetoron a hidralikát és nyomásszabályzó szelepet kellene benne cserélni. Na már most, az lenne a gondom hogy az enyémbe ilyen szelep van: )amint a képen is látszik a szelep alján egy áteresz csavar van)
Bent voltam az AXIAL-nál és ott cikkszám alapján ez kell bele (de ennek egye nem egyezik a csavar az alján)
Most felmentem egy cseh alkatrész kereskedés honlapjára meg kikerestem a kubikzetoron a cikkszámot és cseh cégnél a cikkszám szerint pedig ez a szelep kellene: (ennek a csavar része jó csak a többi nem egyezik )
5748-as zetorról van szó!
Szerintetek ilyenkor mi a teendő? Most akkor melyik szelep is kell bele?
Válasz T.f. #5889. hozzászólásáraköszönöm megkaptam és válaszoltam is.
Válasz Filler #5888. hozzászólásáraMent egy Email.
Válasz T.f. #5887. hozzászólásáraSzerintem egy netes tárhelyre felfér vagy a gmail-nek van 15Gb tárhelye oda fel kell hogy férjen. Nagyon köszönöm szépen.
Válasz Filler #5886. hozzászólásáraSzét lehet szedni,az összerakása már nehezebb,úgy van össze tűzve.
A szkennelést meg tudom oldani,meglesz nekem is akkor,(de az állomány túl nagy lesz E-mailhez)ha megvan ,és tudom a pontos méretet ,akkor jelzek,és egyeztetünk.
Válasz T.f. #5885. hozzászólásáraIgen arra gondoltam. Olyan állapotban van mint a képeken? Szét lehet szedni sérülés nélkül lapokra és össze lehet utána rakni? Hívtam őket 25+áfát mondtak árnak amit most nélkülöznöm kell, de ha szét lehetne szedni lapokra akkor be tudnám magamnak scannelni a gépre, ha szét lehet szedni és hajlandó lennél nekem kölcsön adni 1 hónapra, persze a postát én állnám.
Válasz Filler #5883. hozzászólásáraErre gondolsz (http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/egyeb/uzemeltetesi-utmutato/zts-traktorok-javitasi-kezi-muhelykonyve-4-kotetes/h_869906 ),mert ebben van a 16245-ös is.
Igen,megvan.
Az oldalszámot csak hétfőn tudom megnézni.
Annyi kérdésem lenne még szerintetek ez a húzó és egy ikerkerék szett elég rossz gumikkal mennyibe kerülhet használtan? Vagyis mennyiért tudnám én eladni? :)
Köszönöm a felvilágosítást, szerintem sajnos váltó szerelés lesz belőle. Remélem azért nem kell az egészet újítani.
T.F. lentebb linkelted a szerelési kézikönyvet. Neked meg van az a könyv? Esetleg megkérdezhetném meg van-e neked a 16245-é, hogy hány oldal?
Válasz Filler #5881. hozzászólásáraSzerintem kuplung lesz mert ha jól tévedek akkor a csoport váltója nem szinkronos . Sebesség kidobás lehet szinkron baj vagy fogaskerék kopás vagy léptető villa kopás .
Ha szinkron baj van akkor alakítsd át régi tipusú kapcsoló kerekesre a szinkronról .
Ma sikerült végre nyúzó próbára tenni a 16245-öst. Sajnos még több probléma jött elő. A 3. sebességet kidobálja a váltó az irányváltókar melegen nagyon feszül. Hiába kuplungolom ki erősen kell berakni sebességbe és akkor is ránt a gépen. Szerintetek kuplung vagy szinkron gyűrű esetleg? A sebesség kidobást mitől lehet? Fogaskerekek? Esetleg aki javított ilyeneket mennyi összegekbe fájnak ezek? :)
Előre is köszönöm a válaszokat!
Azért EZ mókás. Kettőt kérek!!!!
Válasz T.f. #5878. hozzászólásáraKöszönöm szépen sokat segítettél. Az első hajtás nekem még hátul a húzóval működik, de akkor lehet a difi a kapcsolóval. Majd szántásnál meglesem, hogy muzsikál.
Válasz Filler #5877. hozzászólásáraMegnéztem az alkatrész katalógust,a szimbolumok alapján kombinált kapcsoló(első hajtás+első difi).
Valószínűleg:
-0
-első hajtás:be
-első difi:be
Válasz T.f. #5876. hozzászólásáraAkkor holnap csinálok képet! Köszönöm a sok segítséget.
Válasz Filler #5875. hozzászólásáraA fülkét nem ismerem,az enyém Lengyel változat.
Válasz T.f. #5874. hozzászólásáraVan a műszerfalon jobb oldalt egy kapcsoló 3 állása van, az lenne az? Mi lenne a 3 állás?
Válasz Filler #5872. hozzászólásáraA taposó pedál csak a hátsó difit zárja,az első elektromosan kapcsolt.
AGRITECHINCA 2015 - Bemutatták az új Zetor traktort
Cikk videóval:
http://agroforum.hu/hirek/agritechinca-2015-bemutattak-az-uj-zetor-traktort-video
Válasz Dozer #5871. hozzászólásáraKöszönöm így már érthető. Az első difizár hogy működik? Ha taposom a pedált akkor össze kellene neki kapcsolnia?
Válasz Filler #5870. hozzászólására1 üó. nem egy óra legalább is Zetoréknál, 1 üó. 100000 motorfordulatszám. Vagyis minél jobban nyomod annál gyorsabban pörög az óra.
Ja és még egy kérdés. Csak nekem mér többet az üzemóra számláló? 48 perc alatt leforogta az 1 órát.
Az 1 dolog h. Crystalja nincs senkinek itt....
Az 1 másik h. HDje sincs....
Bár nem érthető de elfogadjuk nehezen.....
De hogy HSX sincs egyikőtöknek se vagy 10000 üzemórás .....az teljesen elfogadhatatlan......
Válasz T.f. #5829. hozzászólásáraKöszönöm még egyszer mindenkinek a segítséget, sikerült megoldani a problémát. Azért emelt csak fel félig mert kevésnek bizonyult az olajnyomás, de nem a szivattyú miatt hanem mert csak a két hátsó munkahenger emelt de azok is szar állapotban voltak. Leszedtük a fedelet és az első képen jól látszik ahogy kivettük csak valami hiányzott a szerkezetből szerencse a szerencsétlenségben, hogy jó helyen állt meg a csap és nem okozott semmiben gondot.
Válasz Dozer #5866. hozzászólásáraNem néztem még semmit. Azt sem tudom hol kezdjem. Majd nekifekszek hétvégén a dolognak. Köszi a tippet!
Válasz Kamionos #5865. hozzászólásáraJeladót nézted, mert ha 3 érintkezős van rajta azon külön van a számláló és az óra jele.
Szép Napot Mindenkinek!
A hétvégén megállt a 6245-ben a fordulatszámmérő. Csere, vagy lehet valamit kezdeni vele? Az üzemórát már másfél éve nem méri, és most a mutató is beállt.
Srácok! Valamelyik Zetoron van 60mm kémény? Mtz-re kellene. Az mtz boltiak hitványak...
Tecccccik?
Válasz Hús Futár #5861. hozzászólásáraNekem 8011-en csinált tartó 180-as aksi 10045 szintén csinált tartó 225-ös aksi régi dobozok kidobva elvoltak rohadva 8011 mégis jobban indul hidegben nyáron nincs különbség
Válasz MIHI10045 #5859. hozzászólásáranekem a162-es fellépőji vannak lemásolva 8011-esre akksi tartókkal együtt és két 100-as akksi van benne .
Válasz MIHI10045 #5859. hozzászólásárahuh, végre valaki megírta
Válasz jocek26 #5849. hozzászólásáraBal lépcső alá egy új tartó 180-as aksi bele és start
Válasz jocek26 #5857. hozzászólására2 új aksi!
Válasz Hús Futár #5855. hozzászólásáraÉn pont be tudtam passzírozni egy 150-est, úgy hogy a 2 végén a gumiperemet kivettem és így belenyomtam. Csak ez egy régi aksi és nem tudja megforgatni, tehát gondoltam egy új 150ah-ra azt elégnek gondolom. Igaz nemrég elég sűrű motorolajat raktam bele mert kevés volt az olajnyomás, lehet ez fagyos reggelekre annyira megsűrűsödik, hogy az önindító képtelen megforgatni. Szóval most akkor olajcsere vagy új aksi?
Üdv.valaki tudna segiteni hogy zetor kabinban ami befogja az üveget az a kèdergumi hol a lególcsóbb megrendellni .zala megye? Ès mennyi mètere?
Válasz jocek26 #5851. hozzászólásáraha jól tudom éppen nem fér bele 150-es , nekem is 2 100-as van benne így tuti minden időben .