Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz jocek26 #5738. hozzászólásáraNem kell spéci én már cseréltem de a6-tos csavaroknál ami tartja az adagolóelemet ovális a lyuk és én ezért bejelöltem és igyekeztem a gyári helyére visszarakni gond nélkül működik
Zetor 8011 adagoló tetején az adagolóelemeknél szivárog a gázolaj, szétszedtem és ahogy nézem az adagolóelemeken van két gumigyűrű, az tömít. Ha simán ezeket az o gyűrűket kicserélem szerintetek az jó megoldás, vagy ide valami spéci o gyűrű kell? Előre is köszi !
Helo. Vettem egy 7245 valtot difit.nem volt benne a hidraulika szivattyu.van nekem szinten 72-ese.beletettem ,de nemlehet bekapcsolni,mert a ket fogaskerek nem csuszik egybe.gyartottak ezekbol tobbfajta meretet? a katalogban nincs mas.
Sziasztok.
6 hengeres szívó motort szeretnék turbósra alakítani.Ehhez keresek az átalakításhoz szükséges alkatrészeket,elsősorban a szívó/kipufogó torok érdekelne.
Minden megoldás érdekel.
Válasz lala #5731. hozzászólásáraÁltalánosságban minden egy 9540-es helyére szeretnék valami új gépet és egyenlőre Zetor HSX vagy New Holand T.6 4 hengeres verziója közt vacillálok .
Válasz Lalli #5721. hozzászólásáraAhol használják ott szeretik. Szívós traktorok a méretükhöz képest. A motor és a fődarabok mindegyikben ugyanazok. A váltó belsejében vannak különbségek. Szerintem MTZ-hez képest álomgépek. Honnan írsz?
Zetor traktort szeretnék vásárolni olyan 120 lóerő körülit, használtat. Az igazság az,hogy pénzel egy kicsit szűkében vagyok de a traktor kellene. Olyan 10,20 % os önerőre és egy 6 milliós gépre gondoltam kicsit több is lehet de a legjobb az lenne ha 0 Ft al elhozhatnám és utána kezdenék törleszteni. Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban,hogy ilyen feltételek mellet tudok e venni és hol érdeklődjek?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáraNézd meg a mérőóra csövének tövénél az áteresztő csavart, a blokk oldalán! Lehet, hogy csak kicsit olajsáros! 0,5-nek illene lenni alapjáraton! Ha öreg a motor akkor sűrűbb olaj mehet bele! 20W50.
Az is fontos lehet, hogy hirtelen, vagy évek alatt "kopott el" az olajnyomás?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáramekkora az az alapjárat, mikor volt benne olaj cserélve, és mekkora az a fordulat amikor már mutat is valamit, és mennyi az a nyomás?
milyen olaj van benne?
rákéne tenni egy másik mérőórát is, hátha csak az szivat.
esetleg le lehet szedni az olajteknőt, hátha a szivattyúnál van valami kis gebasz..
8011-es zetornál ha üzemmeleg a motor és alapjáraton az olajnyomás alig van 0 felett, de egy kis fordulatra már feljebb megy az nagy probléma? Egyébként nem füstöl, szépen jár és dolgozik.
Válasz ZT Anti #5712. hozzászólására Gyorsított váltót gyári alkatrészekből csak a négy sebességes esetén lehet csinálni,azt viszont a gyár 140 LE-ig használta csak.
A három sebességeshez nincs gyári átépítő készlet.
Bizonyos Zetor verziókat szereltek 155 LE mellett négy sebességes váltóval,de a váltó általában nem bírja a nehéz talajmunkát,így kidobták és át építették három sebességesre.
Sziasztok.Van egy 5611-esem abba kellene nekem kompresszor gyűrű sor de soehol nemtalálok hozzá,hálás lennék ha küldenétek egy linket,hogy hol találok.Köszi
Válasz Girantus #5694. hozzászólásáraNekem nagyon bevált a gép a 8011-es igz csak kisegítőgép de egy 80-as mtz-től többe nézem . Egyetlen hibája hogy lassú de azon lehet segíteni gyári gyorsító szettel a váltóba .
Válasz Girantus #5694. hozzászólásáraPróbáld elérni a linken levő kollégát.
www.agroinform.com/forum?function=felhasznalo&act=reszletek&uid=62094
Hozzászólása szerint 8011-se van.
Egyébként a váltó és a hátulja azonos a 12011/45-el.
Alkatrész többnyire elérhető Mo.-on is vagy Szlovákia (póstai utánvéttel).
Gyengéje tipikusan a váltó hidraulika (egy kis trükkel sokat lehet javítani rajt).
sziasztok !!! Érdeklődnék a ZETOR 8011 es ről
Milyen gép ??? Mert én nem ismerem!!!
Kisebb munkákra kellene kaszálás ilyesmi !!
Évi kb 300 üzemórára !!!!
Alkatrész ellátás ilyesmi érdekelne!!
Van egy gyáriállapotú meg szeretném venni
ÜDV
Üdv. Nekem nagyon tetszik a 4341-esem mind a fülkéje is jobb, mind szerkezetileg is jobb mint a 20-40-es major széria, azért mondom így mert van egy 4320-as is az udvarba. Régen volt 5611-esünk, meg ezek előtt volt 5748-as meg 6911-es is. Plusz nekem nagyon jól jön a 40-es váltó mert 30 km-ről hordom a trágyát. Kérdezz nyugodtan ha van még kérdés!
Aham. Értem Az okosok meg azt mondták nekem. Akkor az Super és am meg Super Zetor igen. Köszi a választ. :)
Mik a tapasztalataid vele? Mint a jó öreg régiek? Azér az 5718 - 7211 között volt különbség, gondolom itt is van a 7211 - 5340/41 között.
11585 hozzászólás
Válasz jocek26 #5738. hozzászólásáraNem kell spéci én már cseréltem de a6-tos csavaroknál ami tartja az adagolóelemet ovális a lyuk és én ezért bejelöltem és igyekeztem a gyári helyére visszarakni gond nélkül működik
Válasz jocek26 #5738. hozzászólásáraHello hat szerintem viheted punpashoz beallitatni aztan
Üdv!
Zetor 8011 adagoló tetején az adagolóelemeknél szivárog a gázolaj, szétszedtem és ahogy nézem az adagolóelemeken van két gumigyűrű, az tömít. Ha simán ezeket az o gyűrűket kicserélem szerintetek az jó megoldás, vagy ide valami spéci o gyűrű kell? Előre is köszi !
HD be még semmi merész nem vágott bele?
Válasz John Deere Power Shift #5734. hozzászólásáraNo nem elég a krafft?
Há honnét akarod elszivni az éltető nedvet???
Helo. Vettem egy 7245 valtot difit.nem volt benne a hidraulika szivattyu.van nekem szinten 72-ese.beletettem ,de nemlehet bekapcsolni,mert a ket fogaskerek nem csuszik egybe.gyartottak ezekbol tobbfajta meretet? a katalogban nincs mas.
Sziasztok.
6 hengeres szívó motort szeretnék turbósra alakítani.Ehhez keresek az átalakításhoz szükséges alkatrészeket,elsősorban a szívó/kipufogó torok érdekelne.
Minden megoldás érdekel.
Válasz lala #5731. hozzászólásáraÁltalánosságban minden egy 9540-es helyére szeretnék valami új gépet és egyenlőre Zetor HSX vagy New Holand T.6 4 hengeres verziója közt vacillálok .
Válasz traktorajtóhajtogató #5729. hozzászólásáraEz nagyon szép! Milyen árba mozognak? 80 le felett!
Válasz Hús Futár #5706. hozzászólásáraMi érdekel?
Maxterra lett volna az ujj nagy zetor??Most változott a régi krisztikére vagy mi.Amugy fain vas adblus hightec.Arany árba majd ez is lehet.
Ujra crystal.
Válasz Lalli #5726. hozzászólásáraKüldtem emailt :)
Válasz b.misi #5724. hozzászólásáraHali ! Mi univerzális hajtóműolajat használunk bele.
Válasz Celtises #5725. hozzászólásáraKöszönöm! Fejér megye, Mány!
Válasz Lalli #5721. hozzászólásáraAhol használják ott szeretik. Szívós traktorok a méretükhöz képest. A motor és a fődarabok mindegyikben ugyanazok. A váltó belsejében vannak különbségek. Szerintem MTZ-hez képest álomgépek. Honnan írsz?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy ti milyen olajat használtok a kis zetorok hasában?
Valami univerzális olaj való bele, vagy sima hajtómű olaj?
Előre is köszönöm!
Válasz Girantus #5722. hozzászólásáraMegoldható mert meg van rajta kihajtás helye de gondolom árban ott van egy másik 8011-esnél .
Véleményetekre lennék kiváncsi !!???
8011 re első hajtást szerelni !!
Kivitelezhető????
Drága???
Dibesdomos terepen mennyire jó a 8011????
KÖSZI
Sziasztok!
segítségeteket kérné!
véleményeket, tapasztalatokat szeretnék kapni a proxima plus ès power tipusokrol!
előre is köszönöm.
Üdv!
Zetor traktort szeretnék vásárolni olyan 120 lóerő körülit, használtat. Az igazság az,hogy pénzel egy kicsit szűkében vagyok de a traktor kellene. Olyan 10,20 % os önerőre és egy 6 milliós gépre gondoltam kicsit több is lehet de a legjobb az lenne ha 0 Ft al elhozhatnám és utána kezdenék törleszteni. Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban,hogy ilyen feltételek mellet tudok e venni és hol érdeklődjek?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáraNézd meg a mérőóra csövének tövénél az áteresztő csavart, a blokk oldalán! Lehet, hogy csak kicsit olajsáros! 0,5-nek illene lenni alapjáraton! Ha öreg a motor akkor sűrűbb olaj mehet bele! 20W50.
Az is fontos lehet, hogy hirtelen, vagy évek alatt "kopott el" az olajnyomás?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáramekkora az az alapjárat, mikor volt benne olaj cserélve, és mekkora az a fordulat amikor már mutat is valamit, és mennyi az a nyomás?
milyen olaj van benne?
rákéne tenni egy másik mérőórát is, hátha csak az szivat.
esetleg le lehet szedni az olajteknőt, hátha a szivattyúnál van valami kis gebasz..
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásárakomolyabb probléma előfutára lehet a tünet
Üdv!
8011-es zetornál ha üzemmeleg a motor és alapjáraton az olajnyomás alig van 0 felett, de egy kis fordulatra már feljebb megy az nagy probléma? Egyébként nem füstöl, szépen jár és dolgozik.
Válasz Pisti09 #5710. hozzászólásárahttp://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/zetor-crystal-alkatreszek-szeles-valasztekban/h_1857055
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/zetor-zetor-crystal-lkt-alkatreszek-egyenesen-a-gyartotol-dunaszerdahelyen/h_3637323?ref=cf885d74
Az AGRO-BIRO-tól már rendeltem,póstai utánvét-átvételkor fizetve.
Válasz ZT Anti #5712. hozzászólására Gyorsított váltót gyári alkatrészekből csak a négy sebességes esetén lehet csinálni,azt viszont a gyár 140 LE-ig használta csak.
A három sebességeshez nincs gyári átépítő készlet.
Bizonyos Zetor verziókat szereltek 155 LE mellett négy sebességes váltóval,de a váltó általában nem bírja a nehéz talajmunkát,így kidobták és át építették három sebességesre.
Válasz Pisti09 #5710. hozzászólásárasem az axiálnál sem az agroroll-nál nincsen ?
Válasz ZT Anti #5711. hozzászólására???
A hozzáértőktől kérdenèm:16145-ős váltóját lehet gyorsítani? Mennyibe fáj,mekkora munka megcsinálni?
Sziasztok.Van egy 5611-esem abba kellene nekem kompresszor gyűrű sor de soehol nemtalálok hozzá,hálás lennék ha küldenétek egy linket,hogy hol találok.Köszi
Válasz *** HM *** #5708. hozzászólásáraEgyenlőre igen bár ha jó ajánlat lesz rá nem zárkózok el tőle
Válasz Hús Futár #5706. hozzászólásáraNo hdről lemondtál e?
Sziasztok!
Ti kis Zetorban milyen olajokat szoktatok használni és hova hány liter kell?
Köszönöm szépen
Zetor Forterra HSX szériáról van-e valakinek tapasztalata ?
Válasz kanyo #5704. hozzászólásáraTipus állapot évjárat függő 1-5 millió között
Válasz Hús Futár #5702. hozzászólásáraMilyen árba vannak?
Válasz Girantus #5699. hozzászólásáraMuss képet hallám , honnét van még gyári állapotú....
Válasz kanyo #5701. hozzászólásáranem a legtökéletesebb de jól használható gépek . Egyszerű kezelhetőség kényelmes és könyen olcsón javítható .
Sziasztok! Milyen velemenyek vannak a zetor crystalrol?
Válasz Girantus #5699. hozzászólásáraAz szinte semmi óra egy ilyen gépnek . Alkatrészt olcsón normálisat Szlovákiból tudsz rendelni a Bíró agrónál .
Esetleg ha valami kérdésed van hívj fel .304151482
Köszönöm a válaszokat és a segítséget !!!!
1350 üzemóra van a gépbe !!!8011-es
nagyon tetszik!!!
Nekem MTZ után jobban bejön !!!!
üdv mindenkinek!!
Válasz Girantus #5694. hozzászólásáraNekem nagyon bevált a gép a 8011-es igz csak kisegítőgép de egy 80-as mtz-től többe nézem . Egyetlen hibája hogy lassú de azon lehet segíteni gyári gyorsító szettel a váltóba .
Válasz rl11 #5696. hozzászólásáraLégből kapott baromság amit az mtz fanatikusok híresztelnek
Tiszteletem!!!
Érdeklődnék, hogy mi igaz abból a híresztelésből, hogy a zetorokhoz nem lehet alkatrészeket beszerezni, vagy csak nagyon drágán???
Válasz Girantus #5694. hozzászólásáraPróbáld elérni a linken levő kollégát.
www.agroinform.com/forum?function=felhasznalo&act=reszletek&uid=62094
Hozzászólása szerint 8011-se van.
Egyébként a váltó és a hátulja azonos a 12011/45-el.
Alkatrész többnyire elérhető Mo.-on is vagy Szlovákia (póstai utánvéttel).
Gyengéje tipikusan a váltó hidraulika (egy kis trükkel sokat lehet javítani rajt).
sziasztok !!! Érdeklődnék a ZETOR 8011 es ről
Milyen gép ??? Mert én nem ismerem!!!
Kisebb munkákra kellene kaszálás ilyesmi !!
Évi kb 300 üzemórára !!!!
Alkatrész ellátás ilyesmi érdekelne!!
Van egy gyáriállapotú meg szeretném venni
ÜDV
Válasz #5692. hozzászólásra
Üdv. Nekem nagyon tetszik a 4341-esem mind a fülkéje is jobb, mind szerkezetileg is jobb mint a 20-40-es major széria, azért mondom így mert van egy 4320-as is az udvarba. Régen volt 5611-esünk, meg ezek előtt volt 5748-as meg 6911-es is. Plusz nekem nagyon jól jön a 40-es váltó mert 30 km-ről hordom a trágyát. Kérdezz nyugodtan ha van még kérdés!
Válasz #5689. hozzászólásra
Aham. Értem Az okosok meg azt mondták nekem. Akkor az Super és am meg Super Zetor igen. Köszi a választ. :)
Mik a tapasztalataid vele? Mint a jó öreg régiek? Azér az 5718 - 7211 között volt különbség, gondolom itt is van a 7211 - 5340/41 között.
Válasz #5688. hozzászólásra
Az 5341- be sose vót pówer váltó.