Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.08 FtUSD401.61 FtCHF440.53 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Köszi a választ! De ha megveszem hozzá a gyári munkahengert olcsóbb! Szlovákiában 98 euró. Az orbit drága az érdekelne h azt tudnám e másikkal helyettesíteni mtz stb? megkérdeztem mindent Szlovákiában egy komplett átalakító szett 470 euró de ebből csak az orbit 240 euró azért gondoltam h megveszem és az orbitot valami másikfajtával helyettesítem.
Válasz #3994. hozzászólásra
olyan 55-58 ezer az átalakítása csak a szervónak , kiszedik belőle a vezérlést és másik dugattyút tesznek bele így egy két irányú munkahneger lesz csak .
az orbit még plussz de azt még pontosan nem tudjuk milyen lesz majd megkérdeznek egy szakit aki ilyennel foglalkozik én vagy claas vagy fortscrit esetleg rábá-éra gondoltam de majd kiderül .
Válasz #3989. hozzászólásra
Nekem semmi bajom vele, de ez egy kis traktor, 1 tonnával könnyebb a proximánál, kerekei is kicsik, a benne lévő 77 lóerős motor szerintem még túl is van méretezve elég lenne oda 50 lóerő is!
Bent a pavilonban mikor mi voltunk rengetegen voltak a zetornál mint a heringek úgy álltunk nem lehetett normálisan megnézni, beleülne meg végképp nem elég sokat kellett volna várni ahhoz hogy oda vergődjem magam a kabinhoz ezért inkább nem mentem oda. De hogy mentél a kinti zetorral egy kört? erre kíváncsi lennék
Még az udvaron levő Zetorral is kerültem egy kört, meg vagy 20 percig ültem, s nézegettem a Majort.
válasz erre >> | #3985.
1999-es gyártású 6341-esem volt, ez nem lett a méltó utódja. Már a 30-as váltó kétségeket ébresztett bennem, de biztos hamarosan fejleszteni fogják a piac érdekében. A 40-es váltó lett volna benne, lehet beneveztem volna rá.
Válasz #3983. hozzászólásra
A gyári szervó szivattyú maradhat egy orbit kell a kormány alá és a régi szervót az orrában át kell alatíttatni és akkor nem kell munkahengersem . Én most csináltatom a 8011-est ilyenre .
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
Először is köszönöm neked a segítséget.
Nem tudom mert új szerzemény de az erejével ki vagyok békülve hirtelen haragú.
Most cserélni akarnánk egy 12045-re
Köszi Hús futár
Válasz #3965. hozzászólásra
lemezekkel vagy kopott lamella beiktatásával de akár egy idő után be is kophat és akkor nem lesz gond vele . Nem reég javítottad gondolom és az új lamellák pont kitömték a heleet hézag nélkül .
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
Helo. A motor tobbi resze eredeti cseh csak a hengerfejet nem tudunk ra hajtani, volt ra pelda h feltettuk es mar el is volt repedve pedig meg menni se ment csak az a baj h Dunaszerdahelyen is csak azt lehet kapni mint a kornyeken mindehol.
Helo amugy idaig ahova lengyel alkatresz ment azt mindet megy egyszer szet kellet szedni, volt ra pelda h a valtoban oszzesultek a csapagyak 1 honap utan, persze ami kesobb kiderunlt h lenyel volt ugyanigy vannak a hengerfelyek is.
A dugó-hüvely garniturát amit vettem eredeti cseh dobozából bontottam ki és más alkatrészek a cseh csomagban voltak jó volt valóban szerintem is lengyel pl.a tápszívattyú ami kibirt talán 3-4 hónapot aztán ment vissza a régi.A gumiszőnyeg meg nem érdekel ha lengyel is de mostmár nem a csupasz lemezt látom.De ezeket akkor is olcsóbban megúsztam mint itthon.
Válasz #3953. hozzászólásra
és amugy nagyon szarok a lengyel alkatrészek?nálunk az egyik zetoros elkezdett lengyel mtz alkatrészt árulni,és nagyon veri a mellét hogy olyanok mint a gyári
Én itthon az Axiálnál vettem amit vettem de a többségét viszont Dunaszerdahelyen és az is eredeti cseh volt és olcsóbb is mint nálunk persze egy csavarért még nem éri meg kimenni vagy postáztatni.
Helotok.ilyen kérdésel fordulok hozzatok h zetor 72 es tipushoz nalatok hol lehet eredeti cseh hengerfejet kapni??
mert nalunk itt SK ban csak lengyel bolglit lehet kapni hozza.
11596 hozzászólás
Köszi a választ! De ha megveszem hozzá a gyári munkahengert olcsóbb! Szlovákiában 98 euró. Az orbit drága az érdekelne h azt tudnám e másikkal helyettesíteni mtz stb? megkérdeztem mindent Szlovákiában egy komplett átalakító szett 470 euró de ebből csak az orbit 240 euró azért gondoltam h megveszem és az orbitot valami másikfajtával helyettesítem.
Válasz #3995. hozzászólásra
http://www.solymosihidraulika.hu/
Ők csinálják nekem
Válasz #3994. hozzászólásra
olyan 55-58 ezer az átalakítása csak a szervónak , kiszedik belőle a vezérlést és másik dugattyút tesznek bele így egy két irányú munkahneger lesz csak .
az orbit még plussz de azt még pontosan nem tudjuk milyen lesz majd megkérdeznek egy szakit aki ilyennel foglalkozik én vagy claas vagy fortscrit esetleg rábá-éra gondoltam de majd kiderül .
Válasz #3993. hozzászólásra
Azt nagyon meg köszöném! Mibe kerül egy átalakitás?
Válasz #3992. hozzászólásra
képem nincs egyenlőre de ha kell adok egy elérhetőséget és tudsz beszélni az illetővel ahol átalakítják nekem .
Válasz #3984. hozzászólásra
Hello! Ez a megoldas érdekel engem is! Esetleg képet meg ha lehet részletes le irast hogyis kell ezt csinálni!
köszi
Válasz #3989. hozzászólásra
Nekem semmi bajom vele, de ez egy kis traktor, 1 tonnával könnyebb a proximánál, kerekei is kicsik, a benne lévő 77 lóerős motor szerintem még túl is van méretezve elég lenne oda 50 lóerő is!
Válasz #3987. hozzászólásra
Bent a pavilonban mikor mi voltunk rengetegen voltak a zetornál mint a heringek úgy álltunk nem lehetett normálisan megnézni, beleülne meg végképp nem elég sokat kellett volna várni ahhoz hogy oda vergődjem magam a kabinhoz ezért inkább nem mentem oda. De hogy mentél a kinti zetorral egy kört? erre kíváncsi lennék
Válasz #3987. hozzászólásra
Ti hogy láttátok Az új Majort?Hát bennem erős kétséheket hagyott:Ha ez ajövő inkább ne is csinálják:Csalódás
Válasz #3987. hozzászólásra
Hova a nagy sietség?
Válasz #3986. hozzászólásra
Még az udvaron levő Zetorral is kerültem egy kört, meg vagy 20 percig ültem, s nézegettem a Majort.
válasz erre >> | #3985.
1999-es gyártású 6341-esem volt, ez nem lett a méltó utódja. Már a 30-as váltó kétségeket ébresztett bennem, de biztos hamarosan fejleszteni fogják a piac érdekében. A 40-es váltó lett volna benne, lehet beneveztem volna rá.
Válasz #3985. hozzászólásra
Igen de nagyon sokan voltak és nem lehetett körbe nézni se a majort se a hsx-et
valaki látta a kiállításon a Major traktort?
Válasz #3983. hozzászólásra
A gyári szervó szivattyú maradhat egy orbit kell a kormány alá és a régi szervót az orrában át kell alatíttatni és akkor nem kell munkahengersem . Én most csináltatom a 8011-est ilyenre .
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
Tudja vaki hol találom meg egy super zetor 50-en az alávszámot?
Válasz #3980. hozzászólásra
Én már régen nem így ismerkedek.. 30egynéhány éve..
Válasz #3978. hozzászólásra
Nem! Hanem fűz téged, hogy hozd a hugodat a talira! A középkorúak fiatalodnak!
Válasz #3978. hozzászólásra
Jó kérdés, de tudom a választ mint most az M1 egy jó filmben...
..Aki dolgozik nem ér rá pénzt keresni...
Válasz #3975. hozzászólásra
Te dolgozni jársz ide Sanyi bácsi?
Válasz #3976. hozzászólásra
semmi problem és ha bajod van kérdezz nyugodtan
Akkor fogadjátok elnézésemet és köszönöm a segítségeteket.
Amúgy itt sok jó dolgot lehet találni
Válasz #3969. hozzászólásra
Tudod olyan mint egy munkahely megy a munka is, meg a viccelődés is ezerrel.
Válasz #3972. hozzászólásra
Annyira azért nem vagyok még benne a dologban
Válasz #3971. hozzászólásra
nagyon meg vagyok vele én is elégedve párszor kihúzta a gazdaságot a bajból .
Válasz #3970. hozzászólásra
Semmi baj, nem tudhatja mindenki a kapcsolatokat.
Ha Zetorom lenne csak téged szerződtetnélek.
Először is köszönöm neked a segítséget.
Nem tudom mert új szerzemény de az erejével ki vagyok békülve hirtelen haragú.
Most cserélni akarnánk egy 12045-re
Köszi Hús futár
Válasz #3969. hozzászólásra
Mi baj Kabi bácsi csak szivat engem személyesen ismerjük egy mást ugye Dezső bácsi ?
Bírom az olyan embert aki nem mond semmit de beleszól hát nem intelligens
Válasz #3967. hozzászólásra
nem csak sajnos tapasztaltam már
Válasz #3965. hozzászólásra
Persze, már változtathatja a nick nevét ZETORFATER-ra!
Válasz #3965. hozzászólásra
lemezekkel vagy kopott lamella beiktatásával de akár egy idő után be is kophat és akkor nem lesz gond vele . Nem reég javítottad gondolom és az új lamellák pont kitömték a heleet hézag nélkül .
Szia gondoltam hogy te mondod meg a választ
De a hézagon lehet valahogy állítani
Válasz #3961. hozzászólásra
valszeg nincs elég hézag a lamellasorban így ha marad bene kis olaj akkor hajt
Válasz #3962. hozzászólásra
30-t ír a katalógusa
Ezekbe az új Zetor Majos 80-ba csak 30km/h -s a váltó? Vagy rosszul halottam, olvastam.
zt szeretném kérdezni zetor 8011 gépen a TLT bekapcsol de le állitáskor nem mindig kapcsol ki mi lehet ennek az oka
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
A felhasználó kérésére törölve.
BNC (4849)
2013-01-23 13:38:04
Moderálta: BNC (4849) 2013-01-23 13:38:25
Válasz #3955. hozzászólásra
Helo. A motor tobbi resze eredeti cseh csak a hengerfejet nem tudunk ra hajtani, volt ra pelda h feltettuk es mar el is volt repedve pedig meg menni se ment csak az a baj h Dunaszerdahelyen is csak azt lehet kapni mint a kornyeken mindehol.
Válasz #3953. hozzászólásra
Helo amugy idaig ahova lengyel alkatresz ment azt mindet megy egyszer szet kellet szedni, volt ra pelda h a valtoban oszzesultek a csapagyak 1 honap utan, persze ami kesobb kiderunlt h lenyel volt ugyanigy vannak a hengerfelyek is.
Válasz #3953. hozzászólásra
Ja meg inkább a lengyelt (ha nincs más)mint kínait mert az már a vég mert ott tutira hamisítanak bármit.
Válasz #3953. hozzászólásra
A dugó-hüvely garniturát amit vettem eredeti cseh dobozából bontottam ki és más alkatrészek a cseh csomagban voltak jó volt valóban szerintem is lengyel pl.a tápszívattyú ami kibirt talán 3-4 hónapot aztán ment vissza a régi.A gumiszőnyeg meg nem érdekel ha lengyel is de mostmár nem a csupasz lemezt látom.De ezeket akkor is olcsóbban megúsztam mint itthon.
Válasz #3953. hozzászólásra
és amugy nagyon szarok a lengyel alkatrészek?nálunk az egyik zetoros elkezdett lengyel mtz alkatrészt árulni,és nagyon veri a mellét hogy olyanok mint a gyári
Dunaszerdahelyen is csak lengyel utángyártott az alkatrész 90%-a, a Zetor is olyan már mint az MTZ, már csak elfekvőbe van hozzá eredeti cucc
Válasz #3950. hozzászólásra
Én itthon az Axiálnál vettem amit vettem de a többségét viszont Dunaszerdahelyen és az is eredeti cseh volt és olcsóbb is mint nálunk persze egy csavarért még nem éri meg kimenni vagy postáztatni.
Üdv
Mennyiért lehetne eladni egy 5611 féltengelyt?Egyáltalán szoktak ilyet keresni?Tönkre tud az menni??Találtam itthon 1-et de nekem nem kell
Helotok.ilyen kérdésel fordulok hozzatok h zetor 72 es tipushoz nalatok hol lehet eredeti cseh hengerfejet kapni??
mert nalunk itt SK ban csak lengyel bolglit lehet kapni hozza.
Válasz #3946. hozzászólásra
Árat azt itt a géppiacon találtam Zetorwest hirdeti. Adatok pedig a www.zetor.cz.oldalon.
Moderálási elveink miatt törölve.
Czanik Sanyi (1178)
2013-01-20 11:42:42