Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Dzsanosi #10848. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Tehát ha jól értelmezem az emelő Kiskar sem mindegy H mennyire van leengedve-amivel az eszközt le és felemelem,! Nemcsak a laposfelyü szabályozó kar a meghatározó ?
Válasz rudi88 #10847. hozzászólásáraVan 1 kar hátul kersztbe lapos fejjel
Az vagy elölre vagy hátra húzod ( 2 állású)
Ott vagy szintszabályzás van ahova húzod a páros karbol a külsőt annak ott kellene tartania a magasságot vagy zetormatik itt pedig vonóerő szabályzás történik ekkor pl ha keményebbe ér megnő a vonóerő rá kéne emelni hogy ne ássa el magát vagy megfulljon
A kicsi kar a párosból a kihelyezett hidraulika
És van egy tekerős szelep ülés alatt vagy mögött ezzel a süllyedési sebességet tudod szabályozni illetve teljesen elzárva lefixálod nem volna szabad engednie de emelni tovább tud ha húzod a kart
Ha valamit rosszul irtam vagy kihagytam javitson ki valaki
Üdv a Csoport TagoknaK ! Zetor Crystal-ok hidraulika szabályozása hogyan működik szántás közben ? 8011,8045, 12045 ! van egy szabályozó kar 3 vagy 4 pozíció van rajta,milyen lehetőségek vannak rajta ? Lehet -e talajkerék nélkül szántani velük , ki hogy használja ? Esetleg van -e magyar nyelvű kezelési útmutató valakinek ? Nemrég vettünk egy 8045-et,nem szántottunk vele !
Válasz jozef24 #10843. hozzászólásáraÉrtem persze, csak azért kérdeztem mert önnek van ilyen traktorja és látja hogy mi hova megy ! Vettem új cilindert de még nem raktam fel! Cilinder nélkül került hozzám a traktort, nem voltam biztos a csövek bekötésében !
Válasz rudi88 #10842. hozzászólásárabal felső csatlakozo a segéd cilinder nyomoágára van kötve én azt kérdeztem mi célra használják nem a visszafojo ágatt
Válasz jozef24 #10840. hozzászólásáraNekem épp aktuális a bekötés mert hiányzik a segéd cilinderem! A bekarikázott rész a visszafolyó ág ha jól értem ?
Válasz rudi88 #10834. hozzászólásáraSzia! 10 bár jó lenne, ha tudná annyit, nem biztos szivattyú baja van, az is elképzelhető hogy olajfurat dugulás vagy valahol elengedi a nyomást, ill fékszallag állítás segíthet
Válasz rudi88 #10836. hozzászólásáraTalán 1200 on tudnia kell a minimumot
De ha megméred hidegen melegen ki be kapcsolva
Meglesz a bűnös hogy miért nem jo
Sajnos gépkönyvbe igy fogalmazza meg
A váltószivattyú elettartama üzemszerű használat esetén néhány év
Igy valószínű lehet széthúzni a gépet a beteg és ilyenkor jönnek sorba a dolgok
Válasz Dzsanosi #10835. hozzászólására90 -es olaj van benne, szűrőket még nem néztük ! Mekkora a minimális motor fordulat amelyen a nyomás értékek mérendőek ?
Nézd meg kikapcsolva bekapcsolva
Lehet a szivattyú rossz de lehet amit kapcsolt
Milyen olaj van benne
Szűrő volt e cserélve vagy takaritva
Ezek segitenek valamennyit
Jó estét mindenkinek ! 80-as Crystal-nál tudja -e valaki hogy mekkora nyomást kell csinálnia az olajszivattyúnak az első meghajtás,a felező és a kardán működtetéséhez ? Lemérném a nyomást munka közben egy mérőórával ! Nyúlban nem akar menni a traki !
Válasz lorant90 #10826. hozzászólásáraMa be jött a portára a "kicsike".Lessz mit javítgati rajta de a fiú erre vágyott hát csinálhatja!A váltó problémát megnézetem egy szerelő barátommal(de hazajött lábán 120km-ről), most a hiányzó és cserélendő alkatrészek listáját készítjük.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy a 12045-nél az elsőhajtásnál a lamellâkat ki kellene cserélnem,szét kell húzni a traktort hozzá,vagy ki lehet cserélni anélkül is?
Előre is köszönöm a válaszokat
Válasz kobanyai #10790. hozzászólásáraNem rossz a Major, bár nem mondanám Zetornak. Valójában egy Carraro traktor Deutz motorral. Könnyű munkákra ideális. Keveset fogyaszt ás elég megbízható.
Válasz lorant90 #10824. hozzászólásáraKöszönöm a válaszaidat igazán rendes vagy hogy ilyen korrekten segítesz!Elmegyünk valamelyik nap és megnézzük, aztán kiderül jön-e velük.
Válasz Tisler #10823. hozzászólásáraSietve kapkodva van bedobva a sebesseg akkor tulfut a kulisza , es ilyenkor a valtokarral mar nem kiveheto a sebesseg , ily3nkor ki kell venni a sebesseghez tartozo kulisza biztosito csavarjat es csavarhuzoval ures allasba piszkalni . Ilyenkor csak abban a a sbessegben tudod hasznalni a gepet , van mikor egyszerre 2 sebesseg ugrik be akkor termeszetesen bedoglik .
Válasz lorant90 #10822. hozzászólásáraA tulaj is valami rugóról beszélt, és a kettes és hármas sebesség közt marad bent ha "rosszul" vált állítása szerint.
Válasz Tisler #10821. hozzászólásáraHa kivan veve a padlu gumi kozeprol akkor hozzaferheto a takaro lemez en meglesnem ezeketa csavarokat mindenkepp h az e gond h lazak , kb 30mm magas 17 es kulcsra vannak ezek a csavarok a tetejen pedig 13 as kulcsra van feje ami belul tamasztja a gulyot szorito rugot .
Válasz lorant90 #10820. hozzászólásáraLényeg akkor javítható lehet a váltó kiszerelése nélkül? Ha meg tudnánk botolni a gépet lábán jönnék vele haza vagy inkább ne?
Válasz lorant90 #10819. hozzászólásáraErrol a legkonnyebb meggyozodni , ha azok a csavarok nem lazak ,fixre huzhatok akkor bele.kell nezni de ha egyszerre ket sebesseg marad bent akk ott lesz a hiba
Adott egy Zetor 6211-es amit lehetőség szerint "beterelnénk" a portánkra csak mint kiderült "néha" bent ragad két sebesség között.
Mi lehet a hiba forrása és mekkora javítással járhat?
Sziasztok. 5611-es Zetorhoz keresek a hátsó fékhez a képen látható fékcső közdarabot. Van esetleg valakinek? Nem tudom, hogy gyári e, az alkatrészkatalógusban nem találtam.
Válasz Peku39 #10809. hozzászólásáraNyomatékot nem tudom fejből most de sorrendet minden motornál középről indulva csigavonalban haladunk kifelé . Minimum 3 lépcsőben húzd le . Én ha egy mód van rá estére időzítem a hengerfej lehízását és 4 lépcsőben húzom le . Utolsó előtti lépcsőt este lehúzom és reggel az utolsóval befejezem .
Sziasztok!
Egy kis segitséget szeretnék kérni.Zetor 12045 hengerfejezés előtt állok csak nem tudom a lehúzási sorrendet és a lehúzási értéket.
Valaki tudna ebben nekem segiteni?
Előre is köszönöm
Válasz kobanyai #10790. hozzászólására Szia! Nekünk van egy fél éves Major 80as, az MTZ 820 is van, így viszonyítási alapom is van, jobb a Zetor minden téren, csak nagyon pici inkább gyümölcsösbe vagy szőlőben való, permetezésre vetésre könnyű munkára való a Major,csak kis eszközök valók hozzá,30 hektáron inkább a Proxima 90-100, esetleg bővíted a gazdaságot akkor jobb a nagyobb traki
Sziasztok.
Jobb oldali vonólapot keresek 120 Crystalhoz. Ha valakinek van otthon ilyen használt vagy bontott alkatrésze, és el is adná, kérem jelezze részemre!
Válasz kobanyai #10802. hozzászólásáraNagyon durva hiba még nem volt csak sok idegesítő apróság. Hűtő csere volt a legdrágább eddig. Az első fékem bekapott de munkahenger csere 20 ezerért megoldotta a problémát.A klíma jelenleg szar. Már a második töltés után megfestettük a gázt de egy csövön kívül nem eresztett. Azt cseréltük de megint elment a gáz. Kéne valaki aki érti is a dolgát és nem komplett cserét kínál 500 ezerért. De már lemondtam a klímázásról.
Amit használunk vele 3,2 tárcsa , 3,2 kombinátor 3 fejes eke, permetező. Aratáskor egy 10 tonnás kocsit húz. Jön megy teszi a dolgát de akkor se venném meg még egyszer.
Válasz kobanyai #10801. hozzászólásáraIdáig meg vagyok vele elégedve,nekem idáig mindig zetor volt 5611, 6911, 5748, 4320, 4341 ezek voltak. Amúgy nem nagy területen gazdálkodok 5 ha de azért 3 fejes váltva forgós eke van azt viszi, t-087-es trágya szóró, plusz hw 60-11 pótkocsival hordok ganét vele 30 km-ről.
Válasz Hali Laci #10799. hozzászólásáraköszönöm az infókat!
30 ha alatt művelek, szóval nem lenne túlhajszolva a gép, meg ami karbantartást megérdemel, azt rászánnám. szántás nincs, a nehéz talajmunkákat (gruber, nehéztárcsa) most bérbe csináltatom. nem feltétlen látom értelmét egy nagyon drága gépnek, de az mtz "komfortját" jó lenne elfelejteni. ezért került képbe a zetor. akiket én tudok, hogy van neki, azok dicsérik - nyilván elfogadva a major korlátait. a proximával kapcsolatban is jókat mondanak - homlokrakó gyakori használata megviselte, de nálam az nem lenne még egy darabig. nagyon durva műszaki problémákkal nem találkoztatok ti sem, ezek szerint?
köszönöm!
Válasz tibcsi1 #10796. hozzászólásáradirekt megnéztem, jelentős a méretkülönbség. az új proxima tényleg böhöm nagy a majorhoz, vagy Mtz-hez képest, viszont sokkal komfortosabb is.
ezzel a proximával amúgy elégedett vagy? milyen munkákat végzel vele, milyen munkaszélességekkel? a proximában zetor motor van még most, de január 1 után kérdőjel, hogy mit fognak belepakolni a jogszabály változások miatt.
Válasz Hús Futár #10798. hozzászólásárahamarosan lesz aktív pályázat, abba nyilván új játszik, de a használt géptől se zárkózom el. csak ugye abban azért van egy kis zsákbamacska-hangulat...
11599 hozzászólás
Válasz Dzsanosi #10848. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Tehát ha jól értelmezem az emelő Kiskar sem mindegy H mennyire van leengedve-amivel az eszközt le és felemelem,! Nemcsak a laposfelyü szabályozó kar a meghatározó ?
Válasz rudi88 #10847. hozzászólásáraVan 1 kar hátul kersztbe lapos fejjel
Az vagy elölre vagy hátra húzod ( 2 állású)
Ott vagy szintszabályzás van ahova húzod a páros karbol a külsőt annak ott kellene tartania a magasságot vagy zetormatik itt pedig vonóerő szabályzás történik ekkor pl ha keményebbe ér megnő a vonóerő rá kéne emelni hogy ne ássa el magát vagy megfulljon
A kicsi kar a párosból a kihelyezett hidraulika
És van egy tekerős szelep ülés alatt vagy mögött ezzel a süllyedési sebességet tudod szabályozni illetve teljesen elzárva lefixálod nem volna szabad engednie de emelni tovább tud ha húzod a kart
Ha valamit rosszul irtam vagy kihagytam javitson ki valaki
Üdv a Csoport TagoknaK ! Zetor Crystal-ok hidraulika szabályozása hogyan működik szántás közben ? 8011,8045, 12045 ! van egy szabályozó kar 3 vagy 4 pozíció van rajta,milyen lehetőségek vannak rajta ? Lehet -e talajkerék nélkül szántani velük , ki hogy használja ? Esetleg van -e magyar nyelvű kezelési útmutató valakinek ? Nemrég vettünk egy 8045-et,nem szántottunk vele !
Egy két szösszenet az elmúlt pár hétből .
![1](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210804145100_img_0136.jpg)
![2](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210804145125_img_0138.jpg)
Válasz rudi88 #10844. hozzászólásáravissza fojo ág oda megy.
Válasz jozef24 #10843. hozzászólásáraÉrtem persze, csak azért kérdeztem mert önnek van ilyen traktorja és látja hogy mi hova megy ! Vettem új cilindert de még nem raktam fel! Cilinder nélkül került hozzám a traktort, nem voltam biztos a csövek bekötésében !
Válasz rudi88 #10842. hozzászólásárabal felső csatlakozo a segéd cilinder nyomoágára van kötve én azt kérdeztem mi célra használják nem a visszafojo ágatt
Válasz jozef24 #10840. hozzászólásáraNekem épp aktuális a bekötés mert hiányzik a segéd cilinderem! A bekarikázott rész a visszafolyó ág ha jól értem ?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210731160132_orig_img20201104155047955_1605991875.jpg)
Válasz jozef24 #10840. hozzászólásáraElvileg a vontatott eke kiemelő kerekére.
Képen az 5 számu csatlakozott mire használják a kűlső emelő cillinder nyomo ágára van kötve.
zeto
Képen az 5 számu csatlakozott mire használják a kűlső emelő cillinder nyomo ágára van kötve.
Válasz rudi88 #10834. hozzászólásáraSzia! 10 bár jó lenne, ha tudná annyit, nem biztos szivattyú baja van, az is elképzelhető hogy olajfurat dugulás vagy valahol elengedi a nyomást, ill fékszallag állítás segíthet
Válasz rudi88 #10836. hozzászólásáraTalán 1200 on tudnia kell a minimumot
De ha megméred hidegen melegen ki be kapcsolva
Meglesz a bűnös hogy miért nem jo
Sajnos gépkönyvbe igy fogalmazza meg
A váltószivattyú elettartama üzemszerű használat esetén néhány év
Igy valószínű lehet széthúzni a gépet a beteg és ilyenkor jönnek sorba a dolgok
Válasz Dzsanosi #10835. hozzászólására90 -es olaj van benne, szűrőket még nem néztük ! Mekkora a minimális motor fordulat amelyen a nyomás értékek mérendőek ?
Válasz rudi88 #10834. hozzászólásáraÜzemmelegen minimum 7.8 bár gépkönyv szerint
De a jó azért 10 felett mondható
Nézd meg kikapcsolva bekapcsolva
Lehet a szivattyú rossz de lehet amit kapcsolt
Milyen olaj van benne
Szűrő volt e cserélve vagy takaritva
Ezek segitenek valamennyit
Válasz lorant90 #10832. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Peku39 #10831. hozzászólásáraLehajtasban
Válasz Sk Laci #10830. hozzászólásáraÉs a lamelák a váltóba vannak vagy az oldal lehajtásban?
Válasz Peku39 #10828. hozzászólásáraNem kell. Kiveszed csak a lamellaházat a fogaskerékkel.
Válasz lorant90 #10826. hozzászólásáraMa be jött a portára a "kicsike".Lessz mit javítgati rajta de a fiú erre vágyott hát csinálhatja!A váltó problémát megnézetem egy szerelő barátommal(de hazajött lábán 120km-ről), most a hiányzó és cserélendő alkatrészek listáját készítjük.
Sziasztok!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Az lenne a kérdésem,hogy a 12045-nél az elsőhajtásnál a lamellâkat ki kellene cserélnem,szét kell húzni a traktort hozzá,vagy ki lehet cserélni anélkül is?
Előre is köszönöm a válaszokat
Válasz kobanyai #10790. hozzászólásáraNem rossz a Major, bár nem mondanám Zetornak. Valójában egy Carraro traktor Deutz motorral. Könnyű munkákra ideális. Keveset fogyaszt ás elég megbízható.
Válasz Tisler #10825. hozzászólásáraIgazan nincs mit , majd ird meg mire jottetek ra
Válasz lorant90 #10824. hozzászólásáraKöszönöm a válaszaidat igazán rendes vagy hogy ilyen korrekten segítesz!Elmegyünk valamelyik nap és megnézzük, aztán kiderül jön-e velük.
Válasz Tisler #10823. hozzászólásáraSietve kapkodva van bedobva a sebesseg akkor tulfut a kulisza , es ilyenkor a valtokarral mar nem kiveheto a sebesseg , ily3nkor ki kell venni a sebesseghez tartozo kulisza biztosito csavarjat es csavarhuzoval ures allasba piszkalni . Ilyenkor csak abban a a sbessegben tudod hasznalni a gepet , van mikor egyszerre 2 sebesseg ugrik be akkor termeszetesen bedoglik .
Válasz lorant90 #10822. hozzászólásáraA tulaj is valami rugóról beszélt, és a kettes és hármas sebesség közt marad bent ha "rosszul" vált állítása szerint.
Válasz Tisler #10821. hozzászólásáraHa kivan veve a padlu gumi kozeprol akkor hozzaferheto a takaro lemez en meglesnem ezeketa csavarokat mindenkepp h az e gond h lazak , kb 30mm magas 17 es kulcsra vannak ezek a csavarok a tetejen pedig 13 as kulcsra van feje ami belul tamasztja a gulyot szorito rugot .
Válasz lorant90 #10820. hozzászólásáraLényeg akkor javítható lehet a váltó kiszerelése nélkül? Ha meg tudnánk botolni a gépet lábán jönnék vele haza vagy inkább ne?
Válasz lorant90 #10819. hozzászólásáraErrol a legkonnyebb meggyozodni , ha azok a csavarok nem lazak ,fixre huzhatok akkor bele.kell nezni de ha egyszerre ket sebesseg marad bent akk ott lesz a hiba
Válasz Tisler #10818. hozzászólásáraAltalaban kiverodik a menet a valtofedelbe azoknal a csavaroknal amik szoritjak a kuliszakat
Tisztelt Fórumtársak!
Adott egy Zetor 6211-es amit lehetőség szerint "beterelnénk" a portánkra csak mint kiderült "néha" bent ragad két sebesség között.
Mi lehet a hiba forrása és mekkora javítással járhat?
Válasz Dzsanosi #10811. hozzászólásáraKöszönöm![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Hús Futár #10810. hozzászólásáraKöszönöm szépen a gyors választ.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz jbognar #10814. hozzászólásáraNem tudom honnan vagy de lehet jobban jársz rézcsőt peremezővel megcsinálod magadnak.
Válasz Gepi #10813. hozzászólásáraKöszönöm a választ. Keresek hozzá gyári fékcsövet a kereskedőknél.
Válasz jbognar #10812. hozzászólásáraSzerintem ez nem gyári ezt már egy esztergályos csinálhatta mert a fékcsövön ez van rajta:
![zetor fékcső](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210715080435_img_20210715_080042.jpg)
Sziasztok. 5611-es Zetorhoz keresek a hátsó fékhez a képen látható fékcső közdarabot. Van esetleg valakinek? Nem tudom, hogy gyári e, az alkatrészkatalógusban nem találtam.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210714204055_20210714_203518.jpg)
Válasz Peku39 #10809. hozzászólására170 Nm a vége
És 10 üó járatas után 1 lépcsőben meg 170 Nm rel végigmész
De ha már a sorrend is gondot okoz ebböl az jön le hogy nem igazán vagytok benne a szerelésbe
Ha gondolod megoldható hogy segitsek
Pl károstér mérés sem eggy utolsó szempont hogy milyen vastagságú tömitést teszel alá
Hüvelykiállás jó e vagy azért hengerfejes mert elsüllyedt a hüvely
Ezt is jó kimérni hogy nem e kell síkolni a blokkot
A hengerfejet mindenféleképpen síkoltatni
De ha már belenyul az ember érdemes megnézni hogy szelep / vezető milyen állapotú kell e cserélni köszörülni bemarni a fészket
Szelephézag 0.3/0.3
Stb
Válasz Peku39 #10809. hozzászólásáraNyomatékot nem tudom fejből most de sorrendet minden motornál középről indulva csigavonalban haladunk kifelé . Minimum 3 lépcsőben húzd le . Én ha egy mód van rá estére időzítem a hengerfej lehízását és 4 lépcsőben húzom le . Utolsó előtti lépcsőt este lehúzom és reggel az utolsóval befejezem .
Sziasztok!
Egy kis segitséget szeretnék kérni.Zetor 12045 hengerfejezés előtt állok csak nem tudom a lehúzási sorrendet és a lehúzási értéket.
Valaki tudna ebben nekem segiteni?
Előre is köszönöm
Válasz kobanyai #10790. hozzászólására Szia! Nekünk van egy fél éves Major 80as, az MTZ 820 is van, így viszonyítási alapom is van, jobb a Zetor minden téren, csak nagyon pici inkább gyümölcsösbe vagy szőlőben való, permetezésre vetésre könnyű munkára való a Major,csak kis eszközök valók hozzá,30 hektáron inkább a Proxima 90-100, esetleg bővíted a gazdaságot akkor jobb a nagyobb traki
Válasz Krisz_B #10806. hozzászólásáraMi lelte a régit?![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
Sziasztok.![smile phone](/oldforum/images/smiles/phone.gif)
Jobb oldali vonólapot keresek 120 Crystalhoz. Ha valakinek van otthon ilyen használt vagy bontott alkatrésze, és el is adná, kérem jelezze részemre!
Proxima 8441-rol mi a velemenyetek? Ez 2007es, Zetor motoros, 10+2es valtoval. Talan az elso hid Carraro.
Válasz kobanyai #10802. hozzászólásáraNagyon durva hiba még nem volt csak sok idegesítő apróság. Hűtő csere volt a legdrágább eddig. Az első fékem bekapott de munkahenger csere 20 ezerért megoldotta a problémát.A klíma jelenleg szar. Már a második töltés után megfestettük a gázt de egy csövön kívül nem eresztett. Azt cseréltük de megint elment a gáz. Kéne valaki aki érti is a dolgát és nem komplett cserét kínál 500 ezerért. De már lemondtam a klímázásról.
Amit használunk vele 3,2 tárcsa , 3,2 kombinátor 3 fejes eke, permetező. Aratáskor egy 10 tonnás kocsit húz. Jön megy teszi a dolgát de akkor se venném meg még egyszer.
Válasz kobanyai #10801. hozzászólásáraIdáig meg vagyok vele elégedve,nekem idáig mindig zetor volt 5611, 6911, 5748, 4320, 4341 ezek voltak. Amúgy nem nagy területen gazdálkodok 5 ha de azért 3 fejes váltva forgós eke van azt viszi, t-087-es trágya szóró, plusz hw 60-11 pótkocsival hordok ganét vele 30 km-ről.
Válasz Hali Laci #10799. hozzászólásáraköszönöm az infókat!
30 ha alatt művelek, szóval nem lenne túlhajszolva a gép, meg ami karbantartást megérdemel, azt rászánnám. szántás nincs, a nehéz talajmunkákat (gruber, nehéztárcsa) most bérbe csináltatom. nem feltétlen látom értelmét egy nagyon drága gépnek, de az mtz "komfortját" jó lenne elfelejteni. ezért került képbe a zetor. akiket én tudok, hogy van neki, azok dicsérik - nyilván elfogadva a major korlátait. a proximával kapcsolatban is jókat mondanak - homlokrakó gyakori használata megviselte, de nálam az nem lenne még egy darabig. nagyon durva műszaki problémákkal nem találkoztatok ti sem, ezek szerint?
köszönöm!
Válasz tibcsi1 #10796. hozzászólásáradirekt megnéztem, jelentős a méretkülönbség. az új proxima tényleg böhöm nagy a majorhoz, vagy Mtz-hez képest, viszont sokkal komfortosabb is.
ezzel a proximával amúgy elégedett vagy? milyen munkákat végzel vele, milyen munkaszélességekkel? a proximában zetor motor van még most, de január 1 után kérdőjel, hogy mit fognak belepakolni a jogszabály változások miatt.
Válasz Hús Futár #10798. hozzászólásárahamarosan lesz aktív pályázat, abba nyilván új játszik, de a használt géptől se zárkózom el. csak ugye abban azért van egy kis zsákbamacska-hangulat...