Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Dzsanosi #10749. hozzászólásáraÁtmegy a levegő. Milyen tömítés zárhat le? Milyen szerelési hibára gondolsz? Meg lett főzve a motor (elviekben) most lett új dugó, gyűrű is. Ott lehet a gond? Elindul, járattuk hogy hát ha de sajnos nem szeretne megmutatkozni nekünk az olaj
Válasz mogyi9668 #10748. hozzászólásáraHimbát le kell venni megfújni levegővel
Ha belehet fújni akkor jonak kéne lenni
Ha vakra megy akkor vagy szerelési hiba vagy lezar a tömités igy látatlanba
Párom már egy jó ideje szerencsétlenkedik a Zetor K25 géppel, melyet szét kellett kapni, mert megfőzte a motort. Viszont most, hogy összerakná, a himbatengelynél nem jön fel olaj. Ahol az olajtartó poharak vannak szembe állva a jobb kéz felöli száraz volt, pedig járatta egy kicsit, hogy biztosan legyen mindenhol olaj, de a himba tengelynél nem jelenik meg. Hogyan tudnánk ezt megoldani úgy, hogy ne keljen szét szedni ismét darabjaira? Az olaj furatok át lettek mosva, sterimozva, fújkálva kompresszorral, mindent csináltunk vele és sajnos semmi. Köszönöm a gyors választ! Szép napot!
Válasz kajszi_71823 #10741. hozzászólásáraEgyetértek, de ami teljesen bekavart az a szűrők közvetlen cserélye után jelentkező hiba. Pont akkor halt be a szivattyú? Ezért nem gondoltam volna, hogy azzal van a gond! Nyomásmérőm meg nincs, azt kölcsön kellett kérjek. De legalább már tudom, hogy merre induljak. Nagyon frusztráló volt, hogy mit csesztem el a szűrőcserével, amitől megált a rendszer.
Válasz kajszi_71823 #10738. hozzászólásáraJó volt a megérzésed! Mértem nyomást, az eredmény 0 bár, meglazítottam a szivattyútól jövő nyomócső csatlakozást, majd szétvettem teljesen, és abból semmi nem jön. Ezután beszéltem T.f. kollégával, szerinte is a szivattyú lebontásával kezdjem a hibafeltárást. Majd referálok ha eljutok oda, hogy lesz időm foglalkozni vele, mert nyakamon a vetés. Még jó hogy tavaly vettük a 150-es MTZ-t így nem ál le a munka a javítás miatt!
Válasz Gabi 07 #10734. hozzászólásáraa 8011-es krisztállal jártam úgy hogy billenteni billentett de nem emelt a hátulja akkor a difi fedélben ugrott szét a rudazat a vezértömb mellett
Válasz Hús Futár #10731. hozzászólásáraPláne hogy nem csak egyszer elromlott munka közbe, és tovább nem működött a hidraulika, hanem működő hidraulikával lett leállítva, és szűrőcserék után indítást követően már nem működött. Utána kivettem a papírszűrőt úgy is indítottam de semmi, a fémszűrőt is megnéztem de nem láttam semmi hibát, olajjal mindkét szűrő tele volt! Megpróbálom a levegőztetést, hátha! DE már cseréltem szűrőket akkor semmi probléma nem volt, működött rendesen tovább!
Válasz Gabi 07 #10728. hozzászólásáraElső körön azért én meg lazítanék egy két csavart a rendszerben hátha csak meg szorult a levegő és azért nem megy a hidraulika .
A szivattyú és a szűrőház előtt .
Válasz Gabi 07 #10728. hozzászólásáraOtt egy kormos kapcsolo van , a hegesztesnel szok torni a villa, ki kell kapni a szivattyt es ugy probalni hajtani es kapcsolni
Sziasztok, nem teljesen ide vágó téma de hátha valaki volt már ebben a helyzetben.. vagy ismeri a folyamatát. Adott egy traktor ami eredetileg V2 diesel léhűtés. jelenleg itthon már egy rs09 V4 diesel léghűtéses motorral került forgalomba. jelenleg is forgalomban van műszakival rendelkezi.
A kérdésem az volna hogy ha én egy soros 4 hengeres vízhűtéses multicar motort akarok belerakni LEGÁLISAN annak mi lenne a folyamata? ugye közdarab nem kell mert egy az egyben passzol. csak a lenderék más.. legálisan ezt hogy tudom megtenni? illetve kb mennyi a pénzügyi vonzata?
Válasz lorant90 #10727. hozzászólásáraAmíg nem jelentkezett a hiba hozzá sem nyúltam, hogy tud az letörni? De érdekes mert járó motornál ellenállás nélkül lehet kapcsolgatni ki be, de leállított motornál kikapcsolás után ha eltekerem a főtengelyt, és úgy kapcsolnám be megakad félúton (ahol járó motornál kicsit kerreg de inkább érezhető mint halható) majd a bekapcsoló kart bekapcsolás irányba húzva, a főtengely fordítására egyszer csak bekapcsol a helyére. Ezek szerint a kapcsoló mechanizmus jó, de miért lehet járó motornál lazán bekapcsolni? Nem kellene ott hangosan darálnia a fogakat mint az MTZ?
Üdv, a Crystal a 10645-ös hozzászólásban említett motorolaj nyomás problémára, kapott új szivattyút meg nyomástartó szelepet, rendesen összerakva 1 bárt emelkedett a nyomás munka közben. Nagy boldogság, egyenlőre nem kell nagy generál! De a Nekvindától rendelt alkatrészekkel együtt rendeltem váltószűrőket, most azokat is beszereltem, indítás után nyomaték váltó, kardán működik váltónyomás 12 bár, de a hidraulika nem csinál semmit . A kihelyezett kör kapcsoló kar végálláson, és nem fogja a motort, mintha nem menne a hidr. szivattyú. A szivattyú kapcsolókarját kikapcsolt állásból járó motornál simán be tudom bekapcsolni, vagy legalábbis oda tolni ahol elvileg be van kapcsolva, félúton egy pici halk kerregő hang kíséretében. Soha nem kapcsolgattam a szivattyút, de gondolom ilyen könnyen nem lehetne kapcsolni (ellenállás nélkül). A szivattyú meghajtásnál lehet a hiba?
Válasz lorant90 #10698. hozzászólásáraNálatok hogy van a behozott traktorra a műszaki vizsga? Ha ervényessel megy be, akkor automatikusan megkapja a lejáratig vagy mindenképp vizsgaztatni kell?
Válasz Nyomasek Bobo #10719. hozzászólásáraJanuár vége óta pecázni se jutok el.
Regebben hétvégén lazán megcsináltam, amit kell, most hét közbe kéne lóhalálában. Amihez a lehuzott 8 óra után vagy van kedvem vagy nincs.
Válasz Hús Futár #10717. hozzászólásáraNincs különösebb tőkém...
(meg aztán lehet választani: vagy a zasszonnyal együtt jövünk megyünk, eldegélünk, élvezzük az életet, amíg lehet...
vagy egyedül nyomhatom mikulásig a melót a főállás mellett...
Egyedül megrohadni meg akar a fene)
Jelen felállásban nincs időm semmire...
Válasz .Richard. #10716. hozzászólására2018ban basztak rá.
Idén majd kiderül. Muszáj lesz teljesen a hivatalos utat követni.
Majd megkérem őket az első levélben, hogy tessenek írásban kommunikalni(emil v levél), mert a szó elszáll...(bár lehet benyögöm, hogy a hivast rögzítem, úgy dumaljon)
Válasz Nyomasek Bobo #10715. hozzászólásáraÉs ha nem számolsz fel mindent hanem 5 év múlva neki futsz újra hátha addig változik valami , esetleg addig hátha tudsz venni megfelelő gépeket is .
Válasz Nyomasek Bobo #10714. hozzászólásáraMeg ugye a kérdés: ellopják vagy se.
7.8, 8, 1.8, 3.8, 1.6ha a leosztas. A 7.8as a legjobb, és talán ide mernék kuccát... De volt jóparszor. 1x volt 90q, 1x 105, meg 1x 14 Akkor ment el a kedvem...
Válasz Sk Laci #10710. hozzászólásáraA zasszony pénzügyi vezető egy irodaházban.
Nem traktorozni akar, hanem élni.
Én szeretek traktorozni, de idegeskedni nem. És az utóbbi időben leget idegeskedek a termés miatt...
Válasz Nyomasek Bobo #10709. hozzászólásáraEgy ismerősöm is igy van. 20 ketáron. Vagy 5helyen van. Erdőben is . Sokszor üresen hagyja a támogatásért. Az is valami. Egy közeli nagyobb darabod sincs ami bekerithető kukoricának?
Válasz Nyomasek Bobo #10701. hozzászólásáraAdjad az asszony kezébe az egyik trakit, majd "kergetitek egymást" a parcellákon. Egy kis szórakozás, és a munka is elébb meglessz
Válasz .Richard. #10707. hozzászólásáraGondolkodtam.
De 23 hektárhoz az drága.
A megoldás a sor utáni.magnyomó kerék lenne. De az olyan vetőgép is drága...
Amúgy a direktvetőhöz az én földjeim nagyon le tudnak tömörödni.
Szecskázós kombájn nálam csak 4 éve arat... Előtte a szalmát el kellett tüntetnem...
Válasz Nyomasek Bobo #10703. hozzászólásáraNem gondolkodtál egy direktvetőben? Kalászosokat váltogatni? Még mindig jobb mint dobni az egészet. Persze annak is megvannak a hátulütői de az utolso percek után pár orával még az is megoldás lehetne.
Válasz .Richard. #10702. hozzászólásáraMásnak jobb gepei, hengere stb van, meg több ideje...
A repce elég jó lenne. Ha esne a közeljövőben.(ma reggel volt pár csepp)
A buzát én vetettem ritkára. Ha normal idő lenne, meg pl capo, akkor siman bokrosodott volna, nem lenne rossz.
A tavaszi talajmunkánál meg hianyzik egy nehéz cambridge. Meg mondjuk egy kompaktor. A szántást is hanyagolom, de ősszel a lazítást nem tudtam megcsinálni. Csak a repcénél. (a buza szántva lett, de ragadt végig)
Válasz Nyomasek Bobo #10701. hozzászólásáraHát ha minden eshetőséget végigondoltad akkor nincs más megoldás. Volna pár ötletem . De aztán jön a pro és kontra. Csak az nem fér a fejembe'hogy másnak honnan lesz ott viz.
Válasz .Richard. #10700. hozzászólásáraHaverral már beszélgettem róla...
Kiadom a földeket kb. Ha megadják, amit gondoltam érte...
Marad a 12ha erdős rét. Az biztosítja a tüzelőt. Onnan jön 1 kis támogatás, ha lezúzom évi 1x.
Meg 2022ben még marad a homokos 1.6ha tablam, mert azt asszem 4 éve vettem(3000m2 belőle)
Meguntam. Asszonyra sincs időm, ha egyedül lennék, a 7végéken siman megoldanám a földeket.
De ez a köcsög aszály elvette minden kedvem amugy is.
Szóval marad 1 zuzó, 1 mtz550(apám hagyatéka) a homlokrakodóval, meg a hw6011 fát behordani.
11599 hozzászólás
Válasz Dzsanosi #10749. hozzászólásáraÁtmegy a levegő. Milyen tömítés zárhat le? Milyen szerelési hibára gondolsz? Meg lett főzve a motor (elviekben) most lett új dugó, gyűrű is. Ott lehet a gond? Elindul, járattuk hogy hát ha de sajnos nem szeretne megmutatkozni nekünk az olaj![smile sad](/oldforum/images/smiles/sad.gif)
Válasz mogyi9668 #10748. hozzászólásáraHimbát le kell venni megfújni levegővel
Ha belehet fújni akkor jonak kéne lenni
Ha vakra megy akkor vagy szerelési hiba vagy lezar a tömités igy látatlanba
Sziasztok!
Köszönöm a gyors választ! Szép napot! ![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Párom már egy jó ideje szerencsétlenkedik a Zetor K25 géppel, melyet szét kellett kapni, mert megfőzte a motort. Viszont most, hogy összerakná, a himbatengelynél nem jön fel olaj. Ahol az olajtartó poharak vannak szembe állva a jobb kéz felöli száraz volt, pedig járatta egy kicsit, hogy biztosan legyen mindenhol olaj, de a himba tengelynél nem jelenik meg. Hogyan tudnánk ezt megoldani úgy, hogy ne keljen szét szedni ismét darabjaira? Az olaj furatok át lettek mosva, sterimozva, fújkálva kompresszorral, mindent csináltunk vele és sajnos semmi.
Válasz Dzsanosi #10746. hozzászólásáraOK!
Válasz vén cigány #10743. hozzászólásáraNem az igazi de lehet kapni direkt rövid függesztő toldót az mtzhez is
Válasz vén cigány #10743. hozzászólásáraHa nem kapsz választ holnapig akkor megnézem
Válasz vén cigány #10743. hozzászólásáraSajna nem tudom neked lepróbázni. Az enyemet valami jótét lélek belehegesztette...![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Szakik!
MTZ-hez ez passzolhat, pont ilyen rövid kellen a Big-Bag zsákemelőhöz?
https://www.agrotools.hu/details/249/171229/traktor-alkatreszek/zetor-alkatreszek/zetor-ur-ii-8011-16245/fuggeszto-es-vonoszerkezet/toldat-bal-38mm-88-450-090.html
Válasz kajszi_71823 #10741. hozzászólásáraEgyetértek, de ami teljesen bekavart az a szűrők közvetlen cserélye után jelentkező hiba. Pont akkor halt be a szivattyú? Ezért nem gondoltam volna, hogy azzal van a gond! Nyomásmérőm meg nincs, azt kölcsön kellett kérjek. De legalább már tudom, hogy merre induljak. Nagyon frusztráló volt, hogy mit csesztem el a szűrőcserével, amitől megált a rendszer.
Válasz Gabi 07 #10740. hozzászólásáramindig ezzel kell kezdeni.
Válasz kajszi_71823 #10738. hozzászólásáraJó volt a megérzésed! Mértem nyomást, az eredmény 0 bár, meglazítottam a szivattyútól jövő nyomócső csatlakozást, majd szétvettem teljesen, és abból semmi nem jön. Ezután beszéltem T.f. kollégával, szerinte is a szivattyú lebontásával kezdjem a hibafeltárást. Majd referálok ha eljutok oda, hogy lesz időm foglalkozni vele, mert nyakamon a vetés. Még jó hogy tavaly vettük a 150-es MTZ-t így nem ál le a munka a javítás miatt!
Válasz Gabi 07 #10734. hozzászólásáraHívj fel , küldtem számot .
Válasz Gabi 07 #10734. hozzászólásáraMérj egy nyomást a kivezeto koron, hatha a szivattyu.
Sziasztok! 7341-nél brutálisan fognak az első fékek. Honnan lehet szabályozni az első kerekek fékerejét?
Válasz vinchi #10729. hozzászólásáraMűszaki vizsga állomáson tudnak erről hivatalosan mondani valamit . De írásban kérd ,nehogy aztán mást mondjanak .
Válasz Gabi 07 #10734. hozzászólásáraa 8011-es krisztállal jártam úgy hogy billenteni billentett de nem emelt a hátulja akkor a difi fedélben ugrott szét a rudazat a vezértömb mellett
Válasz Hús Futár #10733. hozzászólásáraSajnos nem emel, semmi nem működik a hidraulika rendszerben. Mem tudom mi lett vele![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Gabi 07 #10732. hozzászólásáraDe ha van olaj a szűrőben csere után akkor elméletileg megy a szivattyúja . Emel a hidraulika csak nem billent ?
Válasz Hús Futár #10731. hozzászólásáraPláne hogy nem csak egyszer elromlott munka közbe, és tovább nem működött a hidraulika, hanem működő hidraulikával lett leállítva, és szűrőcserék után indítást követően már nem működött. Utána kivettem a papírszűrőt úgy is indítottam de semmi, a fémszűrőt is megnéztem de nem láttam semmi hibát, olajjal mindkét szűrő tele volt!
Megpróbálom a levegőztetést, hátha! DE már cseréltem szűrőket akkor semmi probléma nem volt, működött rendesen tovább!
Válasz Gabi 07 #10728. hozzászólásáraElső körön azért én meg lazítanék egy két csavart a rendszerben hátha csak meg szorult a levegő és azért nem megy a hidraulika .
A szivattyú és a szűrőház előtt .
Válasz Gabi 07 #10728. hozzászólásáraOtt egy kormos kapcsolo van , a hegesztesnel szok torni a villa, ki kell kapni a szivattyt es ugy probalni hajtani es kapcsolni
Sziasztok, nem teljesen ide vágó téma de hátha valaki volt már ebben a helyzetben.. vagy ismeri a folyamatát. Adott egy traktor ami eredetileg V2 diesel léhűtés. jelenleg itthon már egy rs09 V4 diesel léghűtéses motorral került forgalomba. jelenleg is forgalomban van műszakival rendelkezi.
A kérdésem az volna hogy ha én egy soros 4 hengeres vízhűtéses multicar motort akarok belerakni LEGÁLISAN annak mi lenne a folyamata? ugye közdarab nem kell mert egy az egyben passzol. csak a lenderék más.. legálisan ezt hogy tudom megtenni? illetve kb mennyi a pénzügyi vonzata?
Válasz lorant90 #10727. hozzászólásáraAmíg nem jelentkezett a hiba hozzá sem nyúltam, hogy tud az letörni? De érdekes mert járó motornál ellenállás nélkül lehet kapcsolgatni ki be, de leállított motornál kikapcsolás után ha eltekerem a főtengelyt, és úgy kapcsolnám be megakad félúton (ahol járó motornál kicsit kerreg de inkább érezhető mint halható) majd a bekapcsoló kart bekapcsolás irányba húzva, a főtengely fordítására egyszer csak bekapcsol a helyére. Ezek szerint a kapcsoló mechanizmus jó, de miért lehet járó motornál lazán bekapcsolni? Nem kellene ott hangosan darálnia a fogakat mint az MTZ?
Válasz Gabi 07 #10726. hozzászólásáraGyakran letorik a kapcsolo villa
Üdv, a Crystal a 10645-ös hozzászólásban említett motorolaj nyomás problémára, kapott új szivattyút meg nyomástartó szelepet, rendesen összerakva 1 bárt emelkedett a nyomás munka közben. Nagy boldogság, egyenlőre nem kell nagy generál! De a Nekvindától rendelt alkatrészekkel együtt rendeltem váltószűrőket, most azokat is beszereltem, indítás után nyomaték váltó, kardán működik váltónyomás 12 bár, de a hidraulika nem csinál semmit
. A kihelyezett kör kapcsoló kar végálláson, és nem fogja a motort, mintha nem menne a hidr. szivattyú. A szivattyú kapcsolókarját kikapcsolt állásból járó motornál simán be tudom bekapcsolni, vagy legalábbis oda tolni ahol elvileg be van kapcsolva, félúton egy pici halk kerregő hang kíséretében. Soha nem kapcsolgattam a szivattyút, de gondolom ilyen könnyen nem lehetne kapcsolni (ellenállás nélkül). A szivattyú meghajtásnál lehet a hiba?
Válasz Nyomasek Bobo #10719. hozzászólásáraMegértem , és igazad is van .
Válasz Nyomasek Bobo #10723. hozzászólásáraMessengeren irtam.
Válasz lorant90 #10722. hozzászólásáraÍrj rám viberen, mennyit adnál a gépért...
Válasz Nyomasek Bobo #10721. hozzászólásáraHuha , nem vagyok benne a temaban , utana kell jarnom .
Válasz lorant90 #10698. hozzászólásáraNálatok hogy van a behozott traktorra a műszaki vizsga? Ha ervényessel megy be, akkor automatikusan megkapja a lejáratig vagy mindenképp vizsgaztatni kell?
Válasz Nyomasek Bobo #10719. hozzászólásáraJanuár vége óta pecázni se jutok el.
Regebben hétvégén lazán megcsináltam, amit kell, most hét közbe kéne lóhalálában. Amihez a lehuzott 8 óra után vagy van kedvem vagy nincs.
Válasz Hús Futár #10717. hozzászólásáraNincs különösebb tőkém...
)
(meg aztán lehet választani: vagy a zasszonnyal együtt jövünk megyünk, eldegélünk, élvezzük az életet, amíg lehet...
vagy egyedül nyomhatom mikulásig a melót a főállás mellett...
Egyedül megrohadni meg akar a fene
Jelen felállásban nincs időm semmire...
Válasz .Richard. #10716. hozzászólására2018ban basztak rá.![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Idén majd kiderül. Muszáj lesz teljesen a hivatalos utat követni.
Majd megkérem őket az első levélben, hogy tessenek írásban kommunikalni(emil v levél), mert a szó elszáll...(bár lehet benyögöm, hogy a hivast rögzítem, úgy dumaljon)
Válasz Nyomasek Bobo #10715. hozzászólásáraÉs ha nem számolsz fel mindent hanem 5 év múlva neki futsz újra hátha addig változik valami , esetleg addig hátha tudsz venni megfelelő gépeket is .
Válasz Nyomasek Bobo #10714. hozzászólásáraNa ja. Viz nélkül nix. Vezeték miatt a vadászokkal nem lehet egyezkedni?
Válasz Nyomasek Bobo #10714. hozzászólásáraMeg ugye a kérdés: ellopják vagy se.
7.8, 8, 1.8, 3.8, 1.6ha a leosztas. A 7.8as a legjobb, és talán ide mernék kuccát... De volt jóparszor. 1x volt 90q, 1x 105, meg 1x 14 Akkor ment el a kedvem...
Válasz .Richard. #10711. hozzászólásáraGondolkodtam rajta.
Csak a vadhálós téma kissé drága.
Egy normál villanypasztor is 200 ezer felett van...
Válasz Nyomasek Bobo #10712. hozzászólásáraakkor ne idegeskedj, szerintem a termés átlagod egy dekát sem fog változni![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Sk Laci #10710. hozzászólásáraA zasszony pénzügyi vezető egy irodaházban.![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Nem traktorozni akar, hanem élni.
Én szeretek traktorozni, de idegeskedni nem. És az utóbbi időben leget idegeskedek a termés miatt...
Válasz Nyomasek Bobo #10709. hozzászólásáraEgy ismerősöm is igy van. 20 ketáron. Vagy 5helyen van. Erdőben is . Sokszor üresen hagyja a támogatásért. Az is valami. Egy közeli nagyobb darabod sincs ami bekerithető kukoricának?
Válasz Nyomasek Bobo #10701. hozzászólásáraAdjad az asszony kezébe az egyik trakit, majd "kergetitek egymást" a parcellákon. Egy kis szórakozás, és a munka is elébb meglessz![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz .Richard. #10707. hozzászólásáraKalászost váltogattam 7 évig.
Aztan próbaltam a repcét...
Válasz .Richard. #10707. hozzászólásáraGondolkodtam.
De 23 hektárhoz az drága.
A megoldás a sor utáni.magnyomó kerék lenne. De az olyan vetőgép is drága...
Amúgy a direktvetőhöz az én földjeim nagyon le tudnak tömörödni.
Szecskázós kombájn nálam csak 4 éve arat... Előtte a szalmát el kellett tüntetnem...
Válasz Nyomasek Bobo #10703. hozzászólásáraNem gondolkodtál egy direktvetőben? Kalászosokat váltogatni? Még mindig jobb mint dobni az egészet. Persze annak is megvannak a hátulütői de az utolso percek után pár orával még az is megoldás lehetne.![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz Anicska #10705. hozzászólásáraAkkor siker , az a lenyeg , lehet szorakozni vele
Válasz Anicska #10704. hozzászólásáraEgyenlőre kész a kormány vissza rakása .
Válasz lorant90 #10694. hozzászólásáraSzia ! Hogyan kell vissza rakni a kormánymű házba a kormányrudat a rajta levő gömbbel amibe a golyók vannak ?
Válasz .Richard. #10702. hozzászólásáraMásnak jobb gepei, hengere stb van, meg több ideje...
A repce elég jó lenne. Ha esne a közeljövőben.(ma reggel volt pár csepp)
A buzát én vetettem ritkára. Ha normal idő lenne, meg pl capo, akkor siman bokrosodott volna, nem lenne rossz.
A tavaszi talajmunkánál meg hianyzik egy nehéz cambridge. Meg mondjuk egy kompaktor. A szántást is hanyagolom, de ősszel a lazítást nem tudtam megcsinálni. Csak a repcénél. (a buza szántva lett, de ragadt végig)
Válasz Nyomasek Bobo #10701. hozzászólásáraHát ha minden eshetőséget végigondoltad akkor nincs más megoldás. Volna pár ötletem . De aztán jön a pro és kontra. Csak az nem fér a fejembe'hogy másnak honnan lesz ott viz.
Válasz .Richard. #10700. hozzászólásáraHaverral már beszélgettem róla...![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
Kiadom a földeket kb. Ha megadják, amit gondoltam érte...
Marad a 12ha erdős rét. Az biztosítja a tüzelőt. Onnan jön 1 kis támogatás, ha lezúzom évi 1x.
Meg 2022ben még marad a homokos 1.6ha tablam, mert azt asszem 4 éve vettem(3000m2 belőle)
Meguntam. Asszonyra sincs időm, ha egyedül lennék, a 7végéken siman megoldanám a földeket.
De ez a köcsög aszály elvette minden kedvem amugy is.
Szóval marad 1 zuzó, 1 mtz550(apám hagyatéka) a homlokrakodóval, meg a hw6011 fát behordani.