Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak622 FtBenzin árak607 FtEUR410.34 FtUSD386.4 FtCHF438.4 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A Zetorra én is nemrég vettem 2 új papucsot a hosszmintás oroszt már 12Ezerért újat adnak.A gépkönyv felöl én is érdeklödtem van egy illetönek hirdette is CD-re irt jav.utmutatot és rob.ábrás alk.katalogust 5000FT+Pk-ért ajánlott mikor kérdeztem.Ha érdekel adok elérhetöséget.
És te merre?Ha 95-ös hüvelyü motor van a tiédben tudok pár használt alkatrészt enyémhez nem mindene jo.Egy iletönek van volt Zetorja de eladták (kinötték)
Válasz #2540. hozzászólásra
Üdv!Nálam a hiraulika mechanika volt kiugorva,visszaraktam de mostsem az igazi. Vezt kéme cserélni, mert még most is emelget.
Üdv. Nekem egy 6011-esem van 82-es évjárat csak egy müszaki analfabéta volt az elözö tulaj és van egypár dolog amit helyre kell tenni hogy olyan legyen hogy nekem is tessék de ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
Üdv.Fe ró és Hús Futár köszönöm a hasznos tanácsokat.Igaz pár éve már traktorozom munkahely melett de ezt a Zetort még csak alig féléve kostolgatom, öreg járgány igaz de akkor sem bántam meg hogy Zetort választottam.
a szivo csonknak a belsö fala az nem olajos? mert arra is enegdheti az olajat láttam sajna ojat isez egy kamoinnál volt igy hnem érzett rajta h gyengült volna csak mikor szürö csere volt akkor vették észra h az intercolerbelül olajos és szét szedtük és felvolt lazulva a csapágy
Eszi az olajat de nem drasztikusan, 200üó. alatt kb.4-5 litert öntök utánna. Erő van benne a hangja is jó néha nyekereg a turbo leállításkor. Valószinű, hogy bemegy az olaj a turbinaházakba. Akkor füstöl alapjáraton ha 1-2 percig ketyeg. A kipufogó és a csonk között vettem észre egy kis olajat először, majd mind két turbinaház alján.
Ha leállítom a motort a turbo még forog kb 10-15 másodpercig, a turbo leállásakor nyekereg néha.
Válasz #2527. hozzászólásra
Öregapám anno az MTZ-t mosta így csak ő 1 liter tömény sósavat tett bele és feltöltötte vízzel a rendszert . Így járatta 1.5-2 órát utána meg kinyititta a gépen az összes csapot majd levette a hűtő sapkát megnyitotta a slagot és azt beletette a hűtő beöntő nyílásába majd beindította és gépet hogy forogjon folyamatosan benne a víz . Addig járatta míg tiszta víz nem jött minden csapon .
Van egy 9540-esem és kezd meghalni rajta a turbo. Az a gond, hogy az új ára 170e Ft. Arra gondoltam, hogy teszek rá tkp-6-os vagy tkp-7-es turbot ( ezek ára harmada az eredetinek) olyan kérdésem van melyik lenne a jobb rá ill. a felfogatás mennyíre passzol.
Válasz #2520. hozzászólásra
Üdv! Kétliterrel átmozgatod,egy órában háromszor és kész.Még mozgatod addig bekell dugózni nehogy rádfröccsenjen.A háztartási sósav az nem tömény valamennyire van higítva. Sok sikert!
Nagyon erre a poblémára gyanakszom mert a beöntönyiláson is látom a cellákban a vizkö v.rozsda darabokat.És mondom a legnagyobb melegben kaszáltam,kisbáláztam vele a viz 80-90fokon van.A probléma csak a ternosztát nyitásakor van (megnéztem nyitott beöntövel)nyitáskor nemtud a viz átfordulni olyan gyorsan és felnyomja a vizet de utána minden rendben müködik.Még szerencse hogy nem fagyállo van bent mert már elfolyatta volna mindet.De igy meg állandoan figyelnem kell a szintet mert nem akarom a motort kinyirni.
Válasz #2522. hozzászólásra
Üdv! A kisdutra hűtöt marattam le vele, mert mindíg fönt volt a vize.A hűtő rézből meg forrasztóónbol van,ha a vízkő tömíti valahol a hűtőt ott lehet hogy folyni fog. Nem folyt sehol sem.Már nem egyhűtőt mostunk vele, de nemfolyt eggyiksem.
Azt szeretném megérdeklödni a traktoros kollégákat (nemcsak Zetorost) a traki hüttöjét mivel lehet hatásossan (belül)kitisztitani.Trisóval probálkoztam 2xfélkilos hozott ki árut de még mindig nem jo mert mikor kinyit a ternosztát kinyomja a vizet kb 2lityit a vizhöfok 80-90fokon melegben is.Vagy vigyem inkább szakmühelybe a hüttöt?Várom a hasznos tippeket.
Válasz #2518. hozzászólásra
Én ilyesmit nem tapasztaltam még igaz nem mai darabok a gépeink . Az 5611-esünk már 20 éve üllepített fáradt motorolajjal van feltöltve . De a többibe is ha nem volt semmi más olajunk bele öntöttem akár a T2-es olajat is ha úgy volt és semmi zaj semmi gond nincs velük .
Válasz #2516. hozzászólásra
Zajosabb lesz, azonkívül a hidraulika olaj nem megfelelő kenést biztosít, a hajtóműolajnak van egy szűrője, ami a két olajkeveredése miatt, nem úgy szür,nehezebben folyik át rajta az olaj,szűrű ára pedig nem olcsó.
Husfutárnak igen én is meg tudom oldani de szerintem ezt a melót egy normálisan felszerelt mühelyben meglehet oldani . Lehetőség van 25 30 35 km re alakitani .
Válasz #2508. hozzászólásra
Jól érted a teljes hidraulika rendszer hajtóműolajról megy . Szerintem nem lessz gond vele a mi kocsijainkat is vitték MTZ-vel és nem mondták hogy a két olaj összeveszett volna billentés után .
Hús Futár akkor ha jol értelmezem a potkocsi bill. is hajtomü olajal müködik.Hát ez egy kicsit gáz nekem mert a haverom MTZ-vel húzott potját kérném kölcsön és ugye abban hidr.olaj csordogál
Ez egy Bss kocsi 7 méteres paltóval . Laprugós nagyon jó állapotú a kocsi . Ez egy roncsként került a Jóskához aki teljesen szét dobta és felújította átnézte . Új oldalakat rakottrá . Egyik oldala hagyományosan lenyitós a másik amerre a billenteni szoktak az meg alul nyílós .
A Jóska amúgy egy nagyon precíz és jó lakatos mester .
Válasz #2502. hozzászólásra
Nem nyírja ki mert erre van ktalálva az egész rendszer . A szivattyú hátulról szív mert a szivattyú bele van építve a difiház aljába .
Én 80-90-es hajtómű olajat használok bennük éppen olyan fajtát amit olcsón tudok szerezni .
Kösz a választ Hús Futár ez már egy értelmes válasz ezt nem "a madarak csiripelték".De kérdezném töled a hajtomü olaj nem öli meg a szívattyut? mert az okosok itt nálunk azt tudták hogy a Zetor a hátuljábol sziv.olajat és valami más fajta kell bele csak azt nem hogy milyen fajtát-tipust.Rajtam kivül csak 1 manusnak van Zetorja itt mikor kérdeztem e felöl azt mondta a lotto 5-ös számokat elöbb tudná (szoval nem egy műszaki zseni).
11500 hozzászólás
Válasz a 2550 hozzászolásra.
A Zetorra én is nemrég vettem 2 új papucsot a hosszmintás oroszt már 12Ezerért újat adnak.A gépkönyv felöl én is érdeklödtem van egy illetönek hirdette is CD-re irt jav.utmutatot és rob.ábrás alk.katalogust 5000FT+Pk-ért ajánlott mikor kérdeztem.Ha érdekel adok elérhetöséget.
Üdv Mindenkinek!
Zetor 6011-es traktoromhoz keresek jó állapotban lévő (lehetőleg alig használt) 6.50x16 méretű első gumikat, hosszanti bordás mintázatút.
Ezenfelül keresek ugyanígy Zetor 6011-eshez GÉPKÖNYVET, vagy bármilyen leírást!
Ajánlatokat várok telefonon, vagy e-mail-ben, fotóval!
Köszönöm előre is!
Válasz #2548. hozzászólásra
Üdv Tisler!Tolnamegyében lakom.
Válasz #2547. hozzászólásra
És te merre?Ha 95-ös hüvelyü motor van a tiédben tudok pár használt alkatrészt enyémhez nem mindene jo.Egy iletönek van volt Zetorja de eladták (kinötték)
Válasz #2546. hozzászólásra
Az jó.Helyzeti előny.
Válasz #2545. hozzászólásra
Győrmegyei vagyok tölen Dunaszerdahely 80km a határ 40.
Válasz #2542. hozzászólásra
Közel laksz a határhoz?
Válasz #2541. hozzászólásra
A hidraulikát már ezen is átmokkerolták egy kétkaros vez.tömb van bent nem igazán tetszik de már megszoktam ez inkább egy kicsit leereszt de lassan.
Válasz #2542. hozzászólásra
Üdv! Mostanaban nemtudok rá költeni, csak ami fontos.Papirjai vannak, majd egyszer műszakira viszem talán.
Válasz #2541. hozzászólásra
Én Szlovákiábol Dunaszerdahelyröl hoztam rengeteg új alkatrészt az itteni töredékért.
Válasz #2540. hozzászólásra
Üdv!Nálam a hiraulika mechanika volt kiugorva,visszaraktam de mostsem az igazi. Vezt kéme cserélni, mert még most is emelget.
Válasz #2539. hozzászólásra
Üdv. Nekem egy 6011-esem van 82-es évjárat csak egy müszaki analfabéta volt az elözö tulaj és van egypár dolog amit helyre kell tenni hogy olyan legyen hogy nekem is tessék de ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
Válasz #2538. hozzászólásra
Üdv Tisler!Nekem is egy öreg 5611-em van,nemhég múlott 1 éve.
Üdv.Fe ró és Hús Futár köszönöm a hasznos tanácsokat.Igaz pár éve már traktorozom munkahely melett de ezt a Zetort még csak alig féléve kostolgatom, öreg járgány igaz de akkor sem bántam meg hogy Zetort választottam.
a szivo csonknak a belsö fala az nem olajos? mert arra is enegdheti az olajat láttam sajna ojat isez egy kamoinnál volt igy hnem érzett rajta h gyengült volna csak mikor szürö csere volt akkor vették észra h az intercolerbelül olajos és szét szedtük és felvolt lazulva a csapágy
Válasz #2535. hozzászólásra
Ez már részletesebb,akkor lehet hogy turbó,valaki szerelővel, hallgattatsd meg a hangját.
Válasz #2534. hozzászólásra
Eszi az olajat de nem drasztikusan, 200üó. alatt kb.4-5 litert öntök utánna. Erő van benne a hangja is jó néha nyekereg a turbo leállításkor. Valószinű, hogy bemegy az olaj a turbinaházakba. Akkor füstöl alapjáraton ha 1-2 percig ketyeg. A kipufogó és a csonk között vettem észre egy kis olajat először, majd mind két turbinaház alján.
Ha leállítom a motort a turbo még forog kb 10-15 másodpercig, a turbo leállásakor nyekereg néha.
Válasz #2532. hozzászólásra
Itt nagy baj lehet,kék füst olaj evés ,lehet gyűrű törés, stb, nem hiszem hogy a turbó, videót hanggal tudsz feltenni?
Válasz #2532. hozzászólásra
az fasza nekünk anno egy az egyben eltört a tengelye akkor volt 6 éve 70 ezer a gyári turbó
Válasz #2530. hozzászólásra
A kipufogónál és a szívócsővön is jön az olaj az önindítóra is rácsöpög. Néha ha leálításnál nyikorgó hangot ad. Ja alapjáraton kéken füstöl.
Válasz #2527. hozzászólásra
Öregapám anno az MTZ-t mosta így csak ő 1 liter tömény sósavat tett bele és feltöltötte vízzel a rendszert . Így járatta 1.5-2 órát utána meg kinyititta a gépen az összes csapot majd levette a hűtő sapkát megnyitotta a slagot és azt beletette a hűtő beöntő nyílásába majd beindította és gépet hogy forogjon folyamatosan benne a víz . Addig járatta míg tiszta víz nem jött minden csapon .
Válasz #2529. hozzászólásra
Mi a baja a turbódnak ?
Van egy 9540-esem és kezd meghalni rajta a turbo. Az a gond, hogy az új ára 170e Ft. Arra gondoltam, hogy teszek rá tkp-6-os vagy tkp-7-es turbot ( ezek ára harmada az eredetinek) olyan kérdésem van melyik lenne a jobb rá ill. a felfogatás mennyíre passzol.
Válasz #2520. hozzászólásra
Üdv! Kétliterrel átmozgatod,egy órában háromszor és kész.Még mozgatod addig bekell dugózni nehogy rádfröccsenjen.A háztartási sósav az nem tömény valamennyire van higítva. Sok sikert!
Válasz #2526. hozzászólásra
Nagyon erre a poblémára gyanakszom mert a beöntönyiláson is látom a cellákban a vizkö v.rozsda darabokat.És mondom a legnagyobb melegben kaszáltam,kisbáláztam vele a viz 80-90fokon van.A probléma csak a ternosztát nyitásakor van (megnéztem nyitott beöntövel)nyitáskor nemtud a viz átfordulni olyan gyorsan és felnyomja a vizet de utána minden rendben müködik.Még szerencse hogy nem fagyállo van bent mert már elfolyatta volna mindet.De igy meg állandoan figyelnem kell a szintet mert nem akarom a motort kinyirni.
Válasz #2520. hozzászólásra
Biztos az a baj, h a hütő be van hordva???
Válasz #2524. hozzászólásra
Még azt kérdezném töled tömény sosaval öntötétek föl tele vagy csak valamennyit és forgattátok a hüttöt.Mert ha tele kell a zetoré min.10liter.
Válasz #2522. hozzászólásra
Üdv! A hűtő agyagát nem bontja a sav,csak tisztítja.
Válasz #2522. hozzászólásra
Üdv! A kisdutra hűtöt marattam le vele, mert mindíg fönt volt a vize.A hűtő rézből meg forrasztóónbol van,ha a vízkő tömíti valahol a hűtőt ott lehet hogy folyni fog. Nem folyt sehol sem.Már nem egyhűtőt mostunk vele, de nemfolyt eggyiksem.
Válasz #2521. hozzászólásra
Üdv Fe ró!Te alkalmaztad ezt a modszert?Biztos hatásos de nem marja ki a hüttöt is?nemigen kívánék venni most egy újat a Zetorba.
Válasz #2520. hozzászólásra
Üdv! Háztartási sósavat bele.Ledugózni, félóra és készen van. Sok sikert!!
Azt szeretném megérdeklödni a traktoros kollégákat (nemcsak Zetorost) a traki hüttöjét mivel lehet hatásossan (belül)kitisztitani.Trisóval probálkoztam 2xfélkilos hozott ki árut de még mindig nem jo mert mikor kinyit a ternosztát kinyomja a vizet kb 2lityit a vizhöfok 80-90fokon melegben is.Vagy vigyem inkább szakmühelybe a hüttöt?Várom a hasznos tippeket.
Válasz #2518. hozzászólásra
Én ilyesmit nem tapasztaltam még igaz nem mai darabok a gépeink . Az 5611-esünk már 20 éve üllepített fáradt motorolajjal van feltöltve . De a többibe is ha nem volt semmi más olajunk bele öntöttem akár a T2-es olajat is ha úgy volt és semmi zaj semmi gond nincs velük .
Válasz #2516. hozzászólásra
Zajosabb lesz, azonkívül a hidraulika olaj nem megfelelő kenést biztosít, a hajtóműolajnak van egy szűrője, ami a két olajkeveredése miatt, nem úgy szür,nehezebben folyik át rajta az olaj,szűrű ára pedig nem olcsó.
Válasz #2510. hozzászólásra
És pedig hogyan ?
Mert eddig amiről tudtam ott a váltó alsó tengelyét kell cserélni másikra .
Válasz #2513. hozzászólásra
Mert mi baja lessz ?
Válasz #2513. hozzászólásra
Helyes,én ezért az MTZ-ben is a "Z"-ból leengedett donaxot használom évek óta.
ez a 122 45ös hszM
akkor 1 12245ös képecske ennek tiszteletére... hehe
Válasz #2508. hozzászólásra
Nekem is Zetor van, ne billents Mtz után húzott pótot , ha kis mértékben is ,de keveredik a hajtómű és a hidraulika olaj!!!!
Válasz #2507. hozzászólásra
Köszi az infót !
Válasz #2509. hozzászólásra
Kösz az infot igymár nyugodtabban megveszem bele az olajat.
Husfutárnak igen én is meg tudom oldani de szerintem ezt a melót egy normálisan felszerelt mühelyben meglehet oldani . Lehetőség van 25 30 35 km re alakitani .
Válasz #2508. hozzászólásra
Jól érted a teljes hidraulika rendszer hajtóműolajról megy . Szerintem nem lessz gond vele a mi kocsijainkat is vitték MTZ-vel és nem mondták hogy a két olaj összeveszett volna billentés után .
Válasz #2504. hozzászólásra
Hús Futár akkor ha jol értelmezem a potkocsi bill. is hajtomü olajal müködik.Hát ez egy kicsit gáz nekem mert a haverom MTZ-vel húzott potját kérném kölcsön és ugye abban hidr.olaj csordogál
Válasz #2501. hozzászólásra
Igen Ismerem a kocsit meg a gazdáját is .
Ez egy Bss kocsi 7 méteres paltóval . Laprugós nagyon jó állapotú a kocsi . Ez egy roncsként került a Jóskához aki teljesen szét dobta és felújította átnézte . Új oldalakat rakottrá . Egyik oldala hagyományosan lenyitós a másik amerre a billenteni szoktak az meg alul nyílós .
A Jóska amúgy egy nagyon precíz és jó lakatos mester .
Válasz #2503. hozzászólásra
Te foglalkozol ilyen átalakítással ?
Válasz #2500. hozzászólásra
Az a lényeg hogy csak a 4 sebességest lehet átalakítani .
Válasz #2502. hozzászólásra
Nem nyírja ki mert erre van ktalálva az egész rendszer . A szivattyú hátulról szív mert a szivattyú bele van építve a difiház aljába .
Én 80-90-es hajtómű olajat használok bennük éppen olyan fajtát amit olcsón tudok szerezni .
Viktornak. Igen van rá lehetőség az akérdés hogy 3 vagy 4 fokozatu a válltó csörgess meg megbeszéljük 30 9655 689
Válasz #2499. hozzászólásra
Kösz a választ Hús Futár ez már egy értelmes válasz ezt nem "a madarak csiripelték".De kérdezném töled a hajtomü olaj nem öli meg a szívattyut? mert az okosok itt nálunk azt tudták hogy a Zetor a hátuljábol sziv.olajat és valami más fajta kell bele csak azt nem hogy milyen fajtát-tipust.Rajtam kivül csak 1 manusnak van Zetorja itt mikor kérdeztem e felöl azt mondta a lotto 5-ös számokat elöbb tudná (szoval nem egy műszaki zseni).