Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Hús Futár #10631. hozzászólásáraén a tume vonóhorgát már megcsináltattam 32mm-esre, a hasi vonó csapja nálam akkora. a másik opció talán, hogy erről a gyári vonóról lemintázzuk a fogadórészt:
Válasz *** HM *** #10624. hozzászólásárajó a horogra csak munka közben sosem fekszik fenékre hanem a horog feletti kazánlemeznek fekszik és a horog felső fele húzza a gépet azért félek nehogy az eltörjön .
Válasz Hús Futár #10617. hozzászólásáraén is kb. a tárcsát (4m V busa) és a vetőgépet húznám egy ilyen cuccal, de ha a permetező is mehetne így, talán egyszerűbb lenne. persze nem biztos hogy érdemes rugózni ezen. alapvetően a kampó biztos elbírja a tume-t, a gyári zetor hasi húzóban már nem vagyok annyira biztos, ezért megy az agyam.
Válasz sgaguitars #10613. hozzászólásáraBrutális amiket elkotnak. Az ipse fejibe az volt'hogy pl 10 tonnás pot helyet 150tonnát huzat vele. Ahova a csapszeg belemegy ha nem elég a 15milis anyag akkor már nem normális amit csinálnak. Mondjuk a teherautok vázát is ezek hegesztik meg szegecselik dupla anyagbol dupla rugoval. aztán levideozzák ahogy beleszakadnak a fahidon .
Válasz sgaguitars #10616. hozzászólásáraÉn olyanra szeretném hogy ha végeztem a vetéssel csavar ki és kiveszem a sínből és mehet a polcra . A gardánt én is használom nem keveset meg a haskampón a permetezőt a hengert is és azokat szeretném továbbra is azon húzni permetező pont akkor vízszintes nekem .
Válasz Hús Futár #10615. hozzászólásárama körbenéztem a kecskét meg az automata vonófejét is. arra jutottam hogy nekem max ilyen lefelé lógót lenne érdemes csináltatnom, különben nem tudom használni a kardánt - akkor meg a permetező kiesne. nehéz ügy.
Válasz Hús Futár #10603. hozzászólásáraMonoblokkos mtz-s ismerősöknél néz szét. Azokkal egy rakás húzót adtak, a tandem kocsira való 90%-nál ott rohad valahol kidobva. Erős nagy böszme vasdarab. KÉP
Válasz Hús Futár #10608. hozzászólásáramodjuk "csak" rendes alapanyag meg profi hegesztést igényel, ok, ez igaz. a rugós stiftet én is úgy gondolom hogy fix csavarral meg lehetne oldani. ha nekiugrassz tényleg, én kíváncsi leszek a végeredményre!
Válasz sgaguitars #10605. hozzászólásáraHogyne lehetne láttam párat igaz MTZ-n de mindegyiken vagy bálázót vagy Hamster kocsit vittek és bírta . Annyi hogy a biztosító észét én nem másolom le hanem megfúrom oldalról és csavart kap a biztosító csap helyén .
Válasz *** HM *** #10606. hozzászólásáraAz enyém műszakilag nem 100-as de amúgy jó gép bánom hogy nem előbb léptem meg a Sulky helyett lehetett volna egy 4 éves itt helyben .
Válasz Hús Futár #10603. hozzászólásáraa gyári 50mm-es (15.458.919) 360 EUR, a 43mm-es (54.458.949) 550 EUR, plusz posta, szóval elég meredek tényleg. csak nem tudom meg lehet e ilyet csinálni rendes minőségben homeofficeban.
Válasz vinchi #10595. hozzászólásáraNa a végén meglett a hiba, vissza le a vezértombbot és az ugymond kockában volt eltorve a rúgó, ami zárva tartja a szelepet.
A szivattyút kicseréltem, nemvolt baja, kézzel sem tudtam forgatni, nembaj kapott egy ujat, 55literest, ha már fekudtem alatta.
Válasz Hús Futár #10591. hozzászólásáraNem valoszinu, mivel, annak nemis volt baja, és mukodik is szépen ha nincs semmi a hidraulikán.
Ma csináltam ismét próbamérést a szivattyún, 1000-es alapjáraton 160-ra felnyomta, majd szépen lassan kezdte engedni le egész 100kPa-ra. Kivettem, bár gyanus az egész nekem mivel szabad kézzel nemtudom átfordítani. Nemis hallott ilyenrol még senki a kornyéken, holnap okosabb leszek, ha benn lesz az uj.
Jo estét zetorosok!
Adott egy 162-es Super verzio, szántás kozben megált a hidraulika-magátol kiemelte a foldbol az ekét, majd lassan leengedte és kampec-, a tombot levettuk, elvittem hidraulikáshoz, osszeraktuk, proba csak ugy az udvaron munkagép nélkul, minden mukodik, faxa.
Na, felakasztottuk az ekét, és 20 centinél tobbet nembírta megemelni, ill. olyan, minthogyha egy szelep elengedné a nyomást és visszaesik a foldre az eke. Egyszer felemeltem, de csak ugy, hogy lefixáltam magát a hidraulikát, hogy ne essen vissza, de azt is csak ugy, hogy a hidraulikaszárak emele karjával 4-5-szor le-fel kellett játszani.
Mérgemben próbaltam a billentést, és biz isten nem ment a szivattyu, megengedtem a csovet is rajta, épphogy csak folyt az olaj. Szurot kivettem, az ujat, amit 2óráva azelott tettem bele, tiszta volt.
Hazajottem, eke megint ott maradt, ahol volt, nyomáspróbával alapjáraton 150-160 bar kozott volt, fordulatra szépen felment 190-200-ig.
Ma trágyát hordtunk, nemis volt gond a szivattyúval, mive billenteni tudtam egész nap, és a hidraulika is mukodik igy szabadon. Nyomáspr´bát min. 10-szer megcsinátam, egyszer volt, hogy ide-oda járt a skála, ill. hátulrol a gyorscsatlakozoktol kattogás félét hallottam.
Valakinek otlete, hogy mi akar megb@szni?
Segédemelok, vagy maga a szivattyu meghajtásának a hornya? Eseteg maga a meghajtás?
11585 hozzászólás
Válasz Nyomasek Bobo #10634. hozzászólásáraA piton fej az a nagy gömb ha jól tudom mint a személykocsi utánfutó horgán .
Válasz Nyomasek Bobo #10634. hozzászólásáraolyasmi talán, csak a csap alja kicsit barátságosabbnak tűnik.
Válasz sgaguitars #10632. hozzászólásáraEzazaz piton fej lehet???
Válasz sgaguitars #10632. hozzászólásárahttps://www.tumeagri.fi/site/wp-content/uploads/jc-Kaantyva-pyoravalijyra.jpg
Válasz Hús Futár #10631. hozzászólásáraén a tume vonóhorgát már megcsináltattam 32mm-esre, a hasi vonó csapja nálam akkora. a másik opció talán, hogy erről a gyári vonóról lemintázzuk a fogadórészt:
Válasz sgaguitars #10630. hozzászólásáraJelzek mindenféleképpen . Nem tudom szerintem a gyári hashúzójának a csapjával húzom majd .
Válasz Hús Futár #10629. hozzászólásáraaz biztos. mekkora csappal csinálod majd? kíváncsi leszek rá nagyon, majd mindenképp jelezz ha készül!
Válasz sgaguitars #10628. hozzászólásáracsinálok egy fix húzót szerintem az a leg időt állóbb .
Válasz Hús Futár #10627. hozzászólásárahát így rád hárul a feladat, hogy megoldd rendesen ezt a huzavonát :)
Válasz Nyomasek Bobo #10626. hozzászólásáraVagy a vonó részre egy karikát hogy ne emelkedjen nagyon magasra .
Válasz Hús Futár #10625. hozzászólásáraArra a kazánlemezre nem lehet egy kis plusz lemezt tenni, hogy tartsa a horog hegyét?
Válasz *** HM *** #10624. hozzászólásárajó a horogra csak munka közben sosem fekszik fenékre hanem a horog feletti kazánlemeznek fekszik és a horog felső fele húzza a gépet azért félek nehogy az eltörjön .
Válasz Hús Futár #10607. hozzászólásáraMármint a huzatoja neki hogy nem jó a horogra...
Válasz mtz1221 #10622. hozzászólásáramajd utána nézek mert krisztál vonórésze nem jó erre mert akkor meg lenne oldva a dolog .
Válasz Hús Futár #10614. hozzászólásáraILYENt is hoztak már tőletek. Lehet hogy gránit vagy krampban sokkal olcsóbb lenne.
Válasz sgaguitars #10619. hozzászólásáraHaskampó bírja de kampó hegyétől félek kicsit nehogy egyszer csak eltörjön .
Válasz .Richard. #10618. hozzászólásárakomoly popcornfakor a paki/indiai kendács pacskeros műhelyvideó kategória, az biztos.
Válasz Hús Futár #10617. hozzászólásáraén is kb. a tárcsát (4m V busa) és a vetőgépet húznám egy ilyen cuccal, de ha a permetező is mehetne így, talán egyszerűbb lenne. persze nem biztos hogy érdemes rugózni ezen. alapvetően a kampó biztos elbírja a tume-t, a gyári zetor hasi húzóban már nem vagyok annyira biztos, ezért megy az agyam.
Válasz sgaguitars #10613. hozzászólásáraBrutális amiket elkotnak. Az ipse fejibe az volt'hogy pl 10 tonnás pot helyet 150tonnát huzat vele. Ahova a csapszeg belemegy ha nem elég a 15milis anyag akkor már nem normális amit csinálnak. Mondjuk a teherautok vázát is ezek hegesztik meg szegecselik dupla anyagbol dupla rugoval. aztán levideozzák ahogy beleszakadnak a fahidon .
Válasz sgaguitars #10616. hozzászólásáraÉn olyanra szeretném hogy ha végeztem a vetéssel csavar ki és kiveszem a sínből és mehet a polcra . A gardánt én is használom nem keveset meg a haskampón a permetezőt a hengert is és azokat szeretném továbbra is azon húzni permetező pont akkor vízszintes nekem .
Válasz Hús Futár #10615. hozzászólásárama körbenéztem a kecskét meg az automata vonófejét is. arra jutottam hogy nekem max ilyen lefelé lógót lenne érdemes csináltatnom, különben nem tudom használni a kardánt - akkor meg a permetező kiesne. nehéz ügy.
Válasz sgaguitars #10613. hozzászólásáraJól néz ki de egyszerűbbet szeretnék bele a sínbe
Válasz mtz1221 #10611. hozzászólásáraNem nagyon tudok monoblokkos MTZ-t a környezetemben de majd futok egy kört .
papucsos indiai barátaink is dolgoznak az ügyön.
Válasz mtz1221 #10611. hozzászólásárahttps://gcdn.polovniautomobili.com/user-images/thumbs/1226/12268263/7e088e41d7e8-1920x1080.jpg
Válasz Hús Futár #10603. hozzászólásáraMonoblokkos mtz-s ismerősöknél néz szét. Azokkal egy rakás húzót adtak, a tandem kocsira való 90%-nál ott rohad valahol kidobva. Erős nagy böszme vasdarab.
KÉP
Válasz sgaguitars #10609. hozzászólásáraOlyan május júniusra teszem majd dolgot .
Válasz Hús Futár #10608. hozzászólásáramodjuk "csak" rendes alapanyag meg profi hegesztést igényel, ok, ez igaz. a rugós stiftet én is úgy gondolom hogy fix csavarral meg lehetne oldani. ha nekiugrassz tényleg, én kíváncsi leszek a végeredményre!
Válasz sgaguitars #10605. hozzászólásáraHogyne lehetne láttam párat igaz MTZ-n de mindegyiken vagy bálázót vagy Hamster kocsit vittek és bírta . Annyi hogy a biztosító észét én nem másolom le hanem megfúrom oldalról és csavart kap a biztosító csap helyén .
Válasz *** HM *** #10606. hozzászólásáraAz enyém műszakilag nem 100-as de amúgy jó gép bánom hogy nem előbb léptem meg a Sulky helyett lehetett volna egy 4 éves itt helyben .
Válasz Hús Futár #10603. hozzászólásáraMilyen a tumes?
Válasz Hús Futár #10603. hozzászólásáraa gyári 50mm-es (15.458.919) 360 EUR, a 43mm-es (54.458.949) 550 EUR, plusz posta, szóval elég meredek tényleg. csak nem tudom meg lehet e ilyet csinálni rendes minőségben homeofficeban.
Válasz sgaguitars #10602. hozzászólásáraigen, a gyári az veri a 100at
Válasz sgaguitars #10602. hozzászólásáraMinden más maradna hashúzón nálam de a Tume félek nehogy eltörje a haskampó hegyét .
Bár én szerintem gyártok egyet magamnak olcsóbb lesz mint a gyári .
Válasz Hús Futár #10601. hozzászólásárahehe, pont a tume nova combi érkezése indította be nálam is a gondolatsort.......
Válasz sgaguitars #10600. hozzászólásáraIlyenen gondolkodom én is a Tume vetőgép húzására .
sziasztok, ilyen húzón gondolkodom, hasi húzó helyett (tárcsa, permetező, vetőgép húzásra) használ közületek valaki ilyet, és ha igen, mire? köszi!
Válasz Gptomi #10586. hozzászólásáraEzeket találtam ha érdekel .
Válasz vinchi #10595. hozzászólásáraNa a végén meglett a hiba, vissza le a vezértombbot és az ugymond kockában volt eltorve a rúgó, ami zárva tartja a szelepet.
A szivattyút kicseréltem, nemvolt baja, kézzel sem tudtam forgatni, nembaj kapott egy ujat, 55literest, ha már fekudtem alatta.
Válasz kajszi_71823 #10594. hozzászólásáraMi a helyzet meg lett a hiba ?
Válasz kajszi_71823 #10592. hozzászólásáraNem habzik be az olajad?
Válasz kajszi_71823 #10592. hozzászólásáraSzia. Az új szivattyút sem fogod tudni kézzel áthajtani.. de par ora járás után már igen.
Válasz Hús Futár #10593. hozzászólásáraegyenlore szivattyút.
Válasz kajszi_71823 #10592. hozzászólásáraSzivattyút cserélsz vagy vezértömböt ?
Válasz Hús Futár #10591. hozzászólásáraNem valoszinu, mivel, annak nemis volt baja, és mukodik is szépen ha nincs semmi a hidraulikán.
Ma csináltam ismét próbamérést a szivattyún, 1000-es alapjáraton 160-ra felnyomta, majd szépen lassan kezdte engedni le egész 100kPa-ra. Kivettem, bár gyanus az egész nekem mivel szabad kézzel nemtudom átfordítani. Nemis hallott ilyenrol még senki a kornyéken, holnap okosabb leszek, ha benn lesz az uj.
Válasz kajszi_71823 #10588. hozzászólásáraFedélben a rudazat nem ugrott szét ?
Válasz Nyomasek Bobo #10589. hozzászólásáraIgen, az oreg foszer is azt emittette, aki csinata a hidrauikat, csak gondoltam megkerdem, hátha van vkinek más otlete.
Válasz kajszi_71823 #10588. hozzászólásáraTf kolléga szerint az ülés alatt(regi crystalokon) van egy biztonsági túlterhelés védő szelep. Az nem baszakodhat így?
Jo estét zetorosok!
Adott egy 162-es Super verzio, szántás kozben megált a hidraulika-magátol kiemelte a foldbol az ekét, majd lassan leengedte és kampec-, a tombot levettuk, elvittem hidraulikáshoz, osszeraktuk, proba csak ugy az udvaron munkagép nélkul, minden mukodik, faxa.
Na, felakasztottuk az ekét, és 20 centinél tobbet nembírta megemelni, ill. olyan, minthogyha egy szelep elengedné a nyomást és visszaesik a foldre az eke. Egyszer felemeltem, de csak ugy, hogy lefixáltam magát a hidraulikát, hogy ne essen vissza, de azt is csak ugy, hogy a hidraulikaszárak emele karjával 4-5-szor le-fel kellett játszani.
Mérgemben próbaltam a billentést, és biz isten nem ment a szivattyu, megengedtem a csovet is rajta, épphogy csak folyt az olaj. Szurot kivettem, az ujat, amit 2óráva azelott tettem bele, tiszta volt.
Hazajottem, eke megint ott maradt, ahol volt, nyomáspróbával alapjáraton 150-160 bar kozott volt, fordulatra szépen felment 190-200-ig.
Ma trágyát hordtunk, nemis volt gond a szivattyúval, mive billenteni tudtam egész nap, és a hidraulika is mukodik igy szabadon. Nyomáspr´bát min. 10-szer megcsinátam, egyszer volt, hogy ide-oda járt a skála, ill. hátulrol a gyorscsatlakozoktol kattogás félét hallottam.
Valakinek otlete, hogy mi akar megb@szni?
Segédemelok, vagy maga a szivattyu meghajtásának a hornya? Eseteg maga a meghajtás?
Válasz Gptomi #10586. hozzászólására30/négy15tizennégy82 számon hívjál fel .