Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem is veszem támadásnak./beszélgetünk/
A Zetor gyárban történő oktatásokon is nyomatékváltónak mondják,hacsak azóta ott is meg nem változott a módi.A jelentésén most ne vitatkozzunk.Powershift váltónak tanultam valamikor pl: JCB némelyik tipusán/most már egyre többön/ amikor olyan helyzete is van a váltónak amikor "gázadásra" /terhelésre/ automatikusan kapcsol fel illetve vissza.
Lehetne számos más példát is felhozni, de a JCB-t
azért mondom mert használtam ilyet.
Szinte ugyanazon az elven működö NYOMATÉKVÁLTÓ mint a 9540-ben....
Volt 12145 Kristályom is meg 10540-es Zetorom is.
De Proximából és Forterrából is eladtam néhányat.
Válasz #1336. hozzászólásra
A Crystalt nem ismerem, de ha terhelés alatt kapcsolható akkor igen. Mivel a Powershift azt jelenti. És az mindegy, hogy hogy van megoldva.
Válasz #1330. hozzászólásra
Már miért ne lenne Powershift? Azt jelenti, hogy terhelés alatt kapcsolható és tudomásom szerint a Zetornál is kapcsolható terhelés alatt.
Válasz #1327. hozzászólásra
Ha logikát nézzük akkor hányat is tudsz kapcsolni a nyomatékváltóval fel vagy vissza?Kettőt.
De ha már ennyire szőrözzük dolgot azok nem igazán powershift váltók, inkább illik rá a hagyományos nyomatékváltó szó.
Nem azért, de az új Forterra is úgy lesz 3 fokozatú, hogy ha az alapot is számoljuk.
De ez egy h.lye logika mert attól, hogy az alap attól még fokozat.
Lehet hogy gyártottak 3 fokozatú "nyomatékváltóval"/ én már csak így hívom/ 9540-est, de Magyarországon még nem láttam ilyet.
Pedig évekig elég szoros szálak fűztek a Zetorhoz.
Hogy kell belinkelni mert ha bemásolom az elérési címet összegabalyodik az egész.
Amúgy a 9540-es csinálták 2 ill. 3 fokozatú Powershiftel is. 18 seb. van előre és 6 hátra felezővel. 3 seb a sima válltó 3 fokozat Powershift
X 2 a felező.
Ma állítottam az adagolón és marha jó lett a gép, ha a powershift-tel váltok szabályosan emelgeti az elejét. Sokkal fürgébb lett jobban reagál a gázra és még nem is füstöl jobban.
Csak azért kérdeztem ezt a füstölős dolgot mert a 6245-ös után nem érzem azt a plusz 30 lovat és + nyomatékot aminek benne kellene lenni. Erősebb, de nem annyival.
Nem baj csak ha már meleg szinte egyáltalán nem, és ha nagyot fog inkább lefullad de akkor sem füstöl.
Előtte 6245-öm volt az füstölt rendesen ha erőlködött.
Valakinek van itt 9540-es zetorja ? Nekem ilyen van és az lenne a kérdésem, hogy terhelten mennyire füstöl, mert az enyém egyáltalán nem. Az adagoló volt javítva és a szerelő találomra állította be. Ha valaki megtudná mondani a gyári beállítást ( mennyit tekerjek a csavaron) azt megköszönném.
11596 hozzászólás
Az enyém is olajos 9540 csak mostmár nemtudom,hogy 2v3 fokozat.
Válasz #1342. hozzászólásra
Nem is veszem támadásnak./beszélgetünk/
A Zetor gyárban történő oktatásokon is nyomatékváltónak mondják,hacsak azóta ott is meg nem változott a módi.A jelentésén most ne vitatkozzunk.Powershift váltónak tanultam valamikor pl: JCB némelyik tipusán/most már egyre többön/ amikor olyan helyzete is van a váltónak amikor "gázadásra" /terhelésre/ automatikusan kapcsol fel illetve vissza.
Lehetne számos más példát is felhozni, de a JCB-t
azért mondom mert használtam ilyet.
Az enyémben olajos a terhelés alatt
kapcsolható nyomatéknövelő, a Zetor Forterrákon pedig elektromos a tudomásom szerint.
Üdv.mindenkinek.mondjátokmár meg. hogy ahosszú nyúlra miért reagál később aváltóm?
Válasz #1341. hozzászólásra
Nem támadni akarok ez csak az én véleményem.
De leírod, hogy miért nem Powershift az ami a Zetorban van.
Válasz #1339. hozzászólásra
Nem baj, nem is eröltetem hogy meggyőzzelek.
Válasz #1338. hozzászólásra
Szinte ugyanazon az elven működö NYOMATÉKVÁLTÓ mint a 9540-ben....
Volt 12145 Kristályom is meg 10540-es Zetorom is.
De Proximából és Forterrából is eladtam néhányat.
Válasz #1338. hozzászólásra
Akkor az csak egy szimpla felező.
Nem tudom valahogy én nem értem LGW logikáját.
Válasz #1336. hozzászólásra
a kristályban nyúl-béka van :-)))))
Válasz #1336. hozzászólásra
A Crystalt nem ismerem, de ha terhelés alatt kapcsolható akkor igen. Mivel a Powershift azt jelenti. És az mindegy, hogy hogy van megoldva.
Válasz #1332. hozzászólásra
Csak egyetlen kérdés.A Kristályban is powershift váltó van ezek szerint?
Válasz #1332. hozzászólásra
Így van terhelésnél is használható, nem kell kuplungolni se fel se le váltáskor, ha a powert használom.
Válasz #1331. hozzászólásra
Pontosan.
Válasz #1330. hozzászólásra
Ha azt a logikát nézem akkor egy 5 sebességes autó is csak 4 sebességes.
Válasz #1330. hozzászólásra
Már miért ne lenne Powershift? Azt jelenti, hogy terhelés alatt kapcsolható és tudomásom szerint a Zetornál is kapcsolható terhelés alatt.
Válasz #1330. hozzászólásra
Ezt fater se érti meg hogy azért 3 mert az alapba is van 3 seb. előre, egyel feljebb megint 3, kettővel is 3 . A variációk száma 3.
Válasz #1327. hozzászólásra
Ha logikát nézzük akkor hányat is tudsz kapcsolni a nyomatékváltóval fel vagy vissza?Kettőt.
De ha már ennyire szőrözzük dolgot azok nem igazán powershift váltók, inkább illik rá a hagyományos nyomatékváltó szó.
Válasz #1328. hozzászólásra
Én is ezért vettem 3 nak mert minden sebességben 3 fokozat van.
Válasz #1325. hozzászólásra
Én 3-nak veszem.
Nem azért, de az új Forterra is úgy lesz 3 fokozatú, hogy ha az alapot is számoljuk.
De ez egy h.lye logika mert attól, hogy az alap attól még fokozat.
Válasz #1323. hozzászólásra
Ezt a trakesz kintről hozta az előző gazdája.
Válasz #1324. hozzászólásra
Nem ezt mondtam az imént?
Válasz #1322. hozzászólásra
Pedig ezen a linken 2/3 nak írják a powershift-tet, igaz ha az alapot nem nézzük akkor csak 2 fokozatú.
Válasz #1319. hozzászólásra
Lehet hogy gyártottak 3 fokozatú "nyomatékváltóval"/ én már csak így hívom/ 9540-est, de Magyarországon még nem láttam ilyet.
Pedig évekig elég szoros szálak fűztek a Zetorhoz.
nekem is megőrül:)))
http://www.konedata.net/Traktorit/Zetor8540.htm
Akkor az irányváltót is számoljuk.:P
Ja meg az üreset is.:)))
Csak vicceltem.:))
Válasz #1317. hozzászólásra
Hogy kell belinkelni mert ha bemásolom az elérési címet összegabalyodik az egész.
Amúgy a 9540-es csinálták 2 ill. 3 fokozatú Powershiftel is. 18 seb. van előre és 6 hátra felezővel. 3 seb a sima válltó 3 fokozat Powershift
X 2 a felező.
www.konedata.net/Traktorit/Zetor8540.htm
Válasz #1315. hozzászólásra
Valóban ezek egy és két fokozatú nyomatékváltóval készültek.De ha az alap helyzetet is figyelembe vesszük ,akár mondható háromnak is.
Válasz #1315. hozzászólásra
http://www.konedata.net/Traktorit/Zetor8540.htm
Válasz #1315. hozzászólásra
http://www.konedata.net/Traktorit/Zetor8540.htm
Nem sok a 3 egy kicsit?
Válasz #1313. hozzászólásra
3
Válasz #1312. hozzászólásra
Üdv.
Abban hány fokozatú a Powershift ?
Válasz #1309. hozzászólásra
Ma állítottam az adagolón és marha jó lett a gép, ha a powershift-tel váltok szabályosan emelgeti az elejét. Sokkal fürgébb lett jobban reagál a gázra és még nem is füstöl jobban.
Válasz #1303. hozzászólásra
Idáig itt minden öreg zetoros a Forterrát javasolta...
De ne v1é Zetort.
Válasz #1303. hozzászólásra
Miért eladó vajon?
Válasz #1308. hozzászólásra
Meg van abban az erő attól hogy nem füstöl . Nekem a 7745 mellett elrepült szántásban
Válasz #1307. hozzászólásra
Csak azért kérdeztem ezt a füstölős dolgot mert a 6245-ös után nem érzem azt a plusz 30 lovat és + nyomatékot aminek benne kellene lenni. Erősebb, de nem annyival.
Válasz #1306. hozzászólásra
Akkor szerintem nincs baj az adagoló beállítással .
Válasz #1304. hozzászólásra
Tengelyig elsüllyedt pótkocsival+ 80q fa.
Válasz #1303. hozzászólásra
Én nagyon meg vagyok elégedve a zetorokkal . 4 darab van jelenleg is . De neked kell tudni neked megérie .
Válasz #1302. hozzászólásra
Konkrétan milyen munjagéppek tudod lefojtani ?
Válasz #1302. hozzászólásra
Meg vagytok elégedve a Zetorokkal? Lenne egy 400 üórás 8541-es ,gondolkozom rajta.Csak eddig nem tetszettek a Zetorok...
Válasz #1300. hozzászólásra
Nem baj csak ha már meleg szinte egyáltalán nem, és ha nagyot fog inkább lefullad de akkor sem füstöl.
Előtte 6245-öm volt az füstölt rendesen ha erőlködött.
Válasz #1299. hozzászólásra
Alig észre vehetően füstöl de akkor már teljes terhelésen van .
Válasz #1299. hozzászólásra
Nekem van, de az baj, hogy nemfüstöl?
Valakinek van itt 9540-es zetorja ? Nekem ilyen van és az lenne a kérdésem, hogy terhelten mennyire füstöl, mert az enyém egyáltalán nem. Az adagoló volt javítva és a szerelő találomra állította be. Ha valaki megtudná mondani a gyári beállítást ( mennyit tekerjek a csavaron) azt megköszönném.
Válasz #1296. hozzászólásra
Nem tudom megnézni a gépem kicsi hozzá ,egy majd 10 éves géppel fórumozok arra még jó .
Válasz #1295. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=FvLfuUpyHrg&feature=related
Ha csinálod meg 8011-es váltvaforgó ekével.
:DDDDD