Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408 FtUSD392.16 FtCHF431.22 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem vagyok zetor mániás! ( annyira) Ha fendtet gyúrnék 20 éve arról nyilatkoznék. Nekünk csak zetor volt ígyhát ehhez szólok hozzá! Nálunk így mondják kanális, a csatorna meg a tetőn van. :-))))
avval semmi bajom ha valaki hülyeségeket ir azon jót virulok de ha valaki Hülye és k.va okosnak képzeli magát azt nem szeretem . most nehogy valaki magára vegye főleg te Paldoo
Heló! Igggencsakkk bírom a dumádat o.-o.! Vágod a témát azt már látom! Most már csak az a kérdés, hogy Te is " paraszt" vagy é, vagy esetleg egy valamikor a zetor gyártás kulisszái mögé betekintést nyerő, zetor díleri gárda, szervizes csapatának "sok-sok-sok" szereléstől megfáradt, elcsigázott tekintettel a világra kérdőn néző egykori tagja? :-))) Mert ha Te is velünk nyomod, akkor áruld már el, hogy mivel szaggatod az istrángot? Te melyik mellett tetted le a voksodat? Biztos a zöld a kedvenc színed ! :-)) Hátha mi zetorlovasok ( nem istenítők!!!!) eltanulunk tőled valamit, hogy legközelebb ( ha egyáltalán lesz még ilyen!) már ne nyúljunk nagyon mellé! A motorgyártásról: lehet, hogy nem egy űrbázis az övék, de ami azt illeti mi sem a nappaliban, márványasztalon, báli ruhában generáloztuk a motorokak, mégis jópár évig bírják. :-)))
Válasz #377. hozzászólásra
Szerintem ha minden tipus 800 ezer esetleg
1 millióval kevesebbe kerülne akkor találná meg a helyét a piacon.De ezeket a mostani árakat semmi nem indokolja, illetve az új Zetorokkal foglalkozók tudják a miértjét.Valamelyik előző irásodban említetted a 9540-es tipust. Ezekhez nem véletlenül adta a John Deere a nevét,továbbá 10540,6340,7340, de ez a világ már elmúlt.
A most előállított minőség valami egészen más.
Válasz #375. hozzászólásra
Akkor úgy látom egyetértünk a Zetor a hagyományos adagolós motorral ezt nem tudja teljesíteni. 2 éves időtartamra konstruálni egy motor
nevetséges.Ezért is gondolom hogy csak duma.
De a Zetor bemutatón valamit mondani kell, és nyolc éven keresztül ugyanazt mondani már kissé unalmas.
Hát a TIER 4 az nehéz lessz és drága. Én jártam mult télen finnországban a SISU motorgyárban és ott láttam, hogy már tesztelik a TIER 4-es mocit de az borzasztó komplex motor volt. Hogy a végleges változat is ilyen lessz-e azt nem tudom. Amenyit elárultak róla abból kiderült, hogy valamilyen segéd anyag hozzáadásával tisztitják a kipufogógázokat ami a traktorok esetében elég drága lessz.
Válasz #353. hozzászólásra
Ez a tipikus eset amikor nincs elképzelés csak
foltozgatják a traktort.Forterra váltó 1305-ös motor
a hiraulika marad a régi mechanikus.Ez nem új tipus csak maszatolása a dolgoknak.Folyamatos áremelkedés mellet magyarázzák a bizonyítványt.
A 6 hengeres motort sem hihető hogy megcsinálják 2009-re, de lehet hogy nem is sok értelme volna,ha
2011-től a traktoroknak is teljesíteni kell a TIER IV.
normát. A motorgyártó üzemükben csak szét kell nézni,aki látta tudja miről beszélek.
Zetor Martin-motoros gyárban már megszünt. De lengyel Ursus- martin motoros már feladták is. És Crstaly-Orion újak drága gépe. Sok volt szocalista országok már veszetsége a gyárban, de van túlélői kaptaizmus. MTZ-ék, Zetor-ék még túlélők. Tavalyon németországbban Suhl-simson gyárban voltam, már 2002-ben megszűnt. 2 évvel ezelőtt volna vásárolni Simson 53-es 2001-évjárat kiváló állapot bontottlan a motort, de drága 300 ezer ft . :(
Nekünk sík a terep. De vannak príma dombok is kft.-nek, maszekoknak.183-as sokat nem ér.Hallottam olyat, hogy szétszakította saját magát. Keveset csináltak belőlük. Nincs altatrész.Aki tud szabadul tőlük.
:DDD Nem vok profil :D, de sok ismersőmé, és sok láttam amit MTZ-ék, 1025.3-os ismersőm egy van 1025.3-os EB-pótkocsival elhúzni ez komolyan elég gyengébb volt. Váltó furcsa érzni, és nem jó. Sok megállni után váltni kell. És rossz szántás közben is. Nekem MTZ-82-es 2000 évjárat, szántás közben nagyon jó ülés és puhább, de kevesebb erőt. Cseréltem '81-évjárat Nagyfülkés MTZ-80-es, máris jobban szántás közben: országúti 6 + nyúllal.
Ez nem biztos, mert gyártási jog van amit lincenc. MTZ-.3-osok mindig dumák van a kereskedőnél azt mondták, hogy "erősebb a motort". Ez nem jó megfelelő szántás. 1025.3- ez legszarabb váltót. Gyorsított váltó, ez nem továbbváltás, de csak megállni után... Ez szerintem csoportváltót.MTZ- 820, 820.1, 820.2, 952-es '98 évjárat ez jó traktoré. Sok hibát van és drágabb alkatrészek.
Nem mondom, hogy félrebeszélsz. Remélem a miénken meghúzott minden csavart Nyikoláj! :-DDD Mert ha nemmm ..........!!!!!!!! Baszki akkor muszáj lesz nekem! :-))))))))
Válasz #354. hozzászólásra
Ezt a dumát minden évben előadják a Zetornál, amióta a HTC "maffia" Holding kezébe került a gyár/15.000 db traktor 6 hengeres motor,amerikai gyártás..stb/
Magyarországi szó-szólója Takács András ZTR.Agro Kft.Csak sajnos ebből az elmúlt 8 évben semmi nem lett, és arról sem szólnak egy szót sem hogy Ukrán vendégmunkások rakják össze a Zetort csapnivaló minőségben.A fejlesztéseik abból állnak, hogy 4200ccm-es motort variállják,
illetve erősitgetnek egy kicsit a hátsólehajtáson.
/Egy alap motor az összes, még a 12441-es is nagy olasz intercoolerrel./
Az elmúlt évek alatt nem tudtak csinálni egy terhelés alatt kapcsolható irányváltót sem.
/Ezt is kb. 6 éve igérgetik./
Ami volt 6 hengeres motor az a Same-től származott, egy alap elektronikus vezérlésű motor amelyikből könnyedén kilehetet hozni akár 130-140 le is, csak ezt már nem birta a hajtáslánc.
Tehát a nagy Zetor napokon ellhangzottaknak nagyrésze csak méla.
Nagy kár hogy a Zetor márkát ide süllyesztették.
Nemtudom nem vagyok markeng szakértő,lehet,szerintem a Belarusz gyárat is ez tartja életben a régi beváltak miatt veszünk még sokan,és jóval alányúl az áraknak!
Majd elválik mi lesz velük! Most akarnak valami 15 milliárdos fejlesztést véghezvinni. Fel akarnak menni 15 000 darabra évente. Addig amíg olcsóbbak tudnak lenni és nem fordul el a vevői körük talán megmaradnak. Jönnek majd ki a 6 hengeresek is 2009 vagy 10-ben.
Nem cseszted fel csak én nem sztárolom fel a az MTZ-t Dutrát sem annyira csak ezek vannak és nekem beváltak,nem szarok,amúgy elnézést de a szar krumpliszezon borzolja az idegeimet,meg ami megy ebbe a qrva! Amúgy próbáltam egy Forterrát,de az árát sokallom,elszálltak a Csehek maguktól mint a BELARUS gyár a .3-okkal és szerintem ez lesz a vesztük! Lásd, Lada példája!
11596 hozzászólás
Válasz #393. hozzászólásra
ne sértődj már meg, de jellegzetesen ott északon használják igy ,és a zetorod árát is euban adtad meg ezért még mindig fennáll a véleményem
Válasz #393. hozzászólásra
mert nekem sajnos van egy ,nagyon rossz döntés volt megvenni annno
Válasz #393. hozzászólásra
16245-ösöd van vagy volt?
Válasz #390. hozzászólásra
Nem vagyok zetor mániás! ( annyira) Ha fendtet gyúrnék 20 éve arról nyilatkoznék. Nekünk csak zetor volt ígyhát ehhez szólok hozzá! Nálunk így mondják kanális, a csatorna meg a tetőn van. :-))))
Válasz #391. hozzászólásra
avval semmi bajom ha valaki hülyeségeket ir azon jót virulok de ha valaki Hülye és k.va okosnak képzeli magát azt nem szeretem . most nehogy valaki magára vegye főleg te Paldoo
Válasz #389. hozzászólásra
Írtam valami baromságot? Had írjon mindenki amit akar, színesebb a dolog! Ha meg az is,lehet min virulni legalább! :-))
Válasz #389. hozzászólásra
nem fér a fejembe a kanális ,és ez a Zetor mánia csak felvidéki lehetsz
Válasz #387. hozzászólásra
engem nem érdekel ki honnan ír csak ne irjon bődületes baromságokat !!!!!!!!
Válasz #387. hozzászólásra
Mi van már megint ide lyukadtál ki? Hogy jutott el idáig a gondolatmeneted ismét? Amúgy meg már nincs is határ. :-)))
Válasz #386. hozzászólásra
De a határon tul,igaz?
Válasz #385. hozzászólásra
Hát ha csak megközelítőleg, akkor még egyszer leírom: a messzi- messzi ,távoli ,kietlen, zord elhagyatott északon. .-DDDDDDDD
Válasz #384. hozzászólásra
Sajnos ott nem vagyok ismerős annyira,és te mely részen turod a földet?Még nem nyilatkoztál.Nem kell a pontos hely csak megközelitőleg
Válasz #383. hozzászólásra
Pécs
Válasz #382. hozzászólásra
Merre vannak azok a rokonok?
Válasz #381. hozzászólásra
Tudjuuuk! Már mondtad!
Válasz #380. hozzászólásra
Pedig a zetor az csak trakinak látszo tárgy
Válasz #377. hozzászólásra
Végre! Itt egy szimpatikus fickó! Jól beszélsz, öntsél magadnak! :-))
Válasz #374. hozzászólásra
Heló! Igggencsakkk bírom a dumádat o.-o.! Vágod a témát azt már látom! Most már csak az a kérdés, hogy Te is " paraszt" vagy é, vagy esetleg egy valamikor a zetor gyártás kulisszái mögé betekintést nyerő, zetor díleri gárda, szervizes csapatának "sok-sok-sok" szereléstől megfáradt, elcsigázott tekintettel a világra kérdőn néző egykori tagja? :-))) Mert ha Te is velünk nyomod, akkor áruld már el, hogy mivel szaggatod az istrángot? Te melyik mellett tetted le a voksodat? Biztos a zöld a kedvenc színed ! :-)) Hátha mi zetorlovasok ( nem istenítők!!!!) eltanulunk tőled valamit, hogy legközelebb ( ha egyáltalán lesz még ilyen!) már ne nyúljunk nagyon mellé! A motorgyártásról: lehet, hogy nem egy űrbázis az övék, de ami azt illeti mi sem a nappaliban, márványasztalon, báli ruhában generáloztuk a motorokak, mégis jópár évig bírják. :-)))
Válasz #377. hozzászólásra
Szerintem ha minden tipus 800 ezer esetleg
1 millióval kevesebbe kerülne akkor találná meg a helyét a piacon.De ezeket a mostani árakat semmi nem indokolja, illetve az új Zetorokkal foglalkozók tudják a miértjét.Valamelyik előző irásodban említetted a 9540-es tipust. Ezekhez nem véletlenül adta a John Deere a nevét,továbbá 10540,6340,7340, de ez a világ már elmúlt.
A most előállított minőség valami egészen más.
Válasz #376. hozzászólásra
Ettől függetlenül a zetor egy korrekt ár/érték arányú traktor a piacon.
Válasz #375. hozzászólásra
Akkor úgy látom egyetértünk a Zetor a hagyományos adagolós motorral ezt nem tudja teljesíteni. 2 éves időtartamra konstruálni egy motor
nevetséges.Ezért is gondolom hogy csak duma.
De a Zetor bemutatón valamit mondani kell, és nyolc éven keresztül ugyanazt mondani már kissé unalmas.
Válasz #374. hozzászólásra
Hát a TIER 4 az nehéz lessz és drága. Én jártam mult télen finnországban a SISU motorgyárban és ott láttam, hogy már tesztelik a TIER 4-es mocit de az borzasztó komplex motor volt. Hogy a végleges változat is ilyen lessz-e azt nem tudom. Amenyit elárultak róla abból kiderült, hogy valamilyen segéd anyag hozzáadásával tisztitják a kipufogógázokat ami a traktorok esetében elég drága lessz.
Válasz #353. hozzászólásra
Válasz #353. hozzászólásra
Ez a tipikus eset amikor nincs elképzelés csak
foltozgatják a traktort.Forterra váltó 1305-ös motor
a hiraulika marad a régi mechanikus.Ez nem új tipus csak maszatolása a dolgoknak.Folyamatos áremelkedés mellet magyarázzák a bizonyítványt.
A 6 hengeres motort sem hihető hogy megcsinálják 2009-re, de lehet hogy nem is sok értelme volna,ha
2011-től a traktoroknak is teljesíteni kell a TIER IV.
normát. A motorgyártó üzemükben csak szét kell nézni,aki látta tudja miről beszélek.
Válasz #372. hozzászólásra
ez öninditó van benne? tárcsafék? fekete színű igaz?
Válasz #371. hozzászólásra
nekem van simson s53, 95évjárat 130 ért vettem , annyiért el is adnám .
Válasz #370. hozzászólásra
Zetor Martin-motoros gyárban már megszünt. De lengyel Ursus- martin motoros már feladták is. És Crstaly-Orion újak drága gépe. Sok volt szocalista országok már veszetsége a gyárban, de van túlélői kaptaizmus. MTZ-ék, Zetor-ék még túlélők. Tavalyon németországbban Suhl-simson gyárban voltam, már 2002-ben megszűnt. 2 évvel ezelőtt volna vásárolni Simson 53-es 2001-évjárat kiváló állapot bontottlan a motort, de drága 300 ezer ft . :(
Válasz #368. hozzászólásra
Nekünk sík a terep. De vannak príma dombok is kft.-nek, maszekoknak.183-as sokat nem ér.Hallottam olyat, hogy szétszakította saját magát. Keveset csináltak belőlük. Nincs altatrész.Aki tud szabadul tőlük.
Zetor 18345-os ez legnagyobb traktor. Magyarországon van?? Soha nem láttam.
Válasz #367. hozzászólásra
Ez igen saját. igen többiek berélt. Változó van domb, sik, meredek.... Te sik földen??? nincs meredek?
Válasz #366. hozzászólásra
100 körül. Hogy van? 300 az saját, a többi meg bérlemény?
Válasz #365. hozzászólásra
Nem tudom pontos, kb.300 hetkár, de apukám ő tudtak is. Többiek bérelt van. Neked???
Válasz #364. hozzászólásra
Na akkor mennyi is a hektár? Nem hagylak ám békén.:-))) De nehogy megint lelépj nekem! Én már csak ilyen kíváncsi fajta vagyok! :-))
Válasz #363. hozzászólásra
:DDD Nem vok profil :D, de sok ismersőmé, és sok láttam amit MTZ-ék, 1025.3-os ismersőm egy van 1025.3-os EB-pótkocsival elhúzni ez komolyan elég gyengébb volt. Váltó furcsa érzni, és nem jó. Sok megállni után váltni kell. És rossz szántás közben is. Nekem MTZ-82-es 2000 évjárat, szántás közben nagyon jó ülés és puhább, de kevesebb erőt. Cseréltem '81-évjárat Nagyfülkés MTZ-80-es, máris jobban szántás közben: országúti 6 + nyúllal.
Válasz #362. hozzászólásra
Már megint hiszek neked! Te lehetnél a TRAKTORADATVÉDELMI BIZTOS!!! Tudsz mindent !!! Tiszta beszarás!!!
Válasz #360. hozzászólásra
Ez nem biztos, mert gyártási jog van amit lincenc. MTZ-.3-osok mindig dumák van a kereskedőnél azt mondták, hogy "erősebb a motort". Ez nem jó megfelelő szántás. 1025.3- ez legszarabb váltót. Gyorsított váltó, ez nem továbbváltás, de csak megállni után... Ez szerintem csoportváltót.MTZ- 820, 820.1, 820.2, 952-es '98 évjárat ez jó traktoré. Sok hibát van és drágabb alkatrészek.
Válasz #360. hozzászólásra
Nem mondom, hogy félrebeszélsz. Remélem a miénken meghúzott minden csavart Nyikoláj! :-DDD Mert ha nemmm ..........!!!!!!!! Baszki akkor muszáj lesz nekem! :-))))))))
Válasz #354. hozzászólásra
Ezt a dumát minden évben előadják a Zetornál, amióta a HTC "maffia" Holding kezébe került a gyár/15.000 db traktor 6 hengeres motor,amerikai gyártás..stb/
Magyarországi szó-szólója Takács András ZTR.Agro Kft.Csak sajnos ebből az elmúlt 8 évben semmi nem lett, és arról sem szólnak egy szót sem hogy Ukrán vendégmunkások rakják össze a Zetort csapnivaló minőségben.A fejlesztéseik abból állnak, hogy 4200ccm-es motort variállják,
illetve erősitgetnek egy kicsit a hátsólehajtáson.
/Egy alap motor az összes, még a 12441-es is nagy olasz intercoolerrel./
Az elmúlt évek alatt nem tudtak csinálni egy terhelés alatt kapcsolható irányváltót sem.
/Ezt is kb. 6 éve igérgetik./
Ami volt 6 hengeres motor az a Same-től származott, egy alap elektronikus vezérlésű motor amelyikből könnyedén kilehetet hozni akár 130-140 le is, csak ezt már nem birta a hajtáslánc.
Tehát a nagy Zetor napokon ellhangzottaknak nagyrésze csak méla.
Nagy kár hogy a Zetor márkát ide süllyesztették.
Válasz #358. hozzászólásra
Sok gyárat ez tart ott aho, van mert vannak sokkal jobb gépek is és árban lehet kicsit még jobbak
Válasz #356. hozzászólásra
Nemtudom nem vagyok markeng szakértő,lehet,szerintem a Belarusz gyárat is ez tartja életben a régi beváltak miatt veszünk még sokan,és jóval alányúl az áraknak!
Válasz #355. hozzászólásra
Így van ahogy mondod. Csak ilyen megszállottak,mint én :-)))))))))))))))))
Válasz #355. hozzászólásra
De megveszik mert sokan vannak úgy mint mi hogy nekik beváltak és elvből nem vesznek olyan "szarokat" mind a fend vagy jd .
Válasz #354. hozzászólásra
Igen csak az a kérdés mennyi lesz az ára! Ha annyi lesz mint egy normálisabb nyugati akkor nem veszik sokan szerintem!
Válasz #349. hozzászólásra
Majd elválik mi lesz velük! Most akarnak valami 15 milliárdos fejlesztést véghezvinni. Fel akarnak menni 15 000 darabra évente. Addig amíg olcsóbbak tudnak lenni és nem fordul el a vevői körük talán megmaradnak. Jönnek majd ki a 6 hengeresek is 2009 vagy 10-ben.
Most jön majd az új modell,a Proxima power 100,100LE,Forterra váltóval.
Szerintem is drágák,a minőség gyengébb,mint az igazi nyugatiak,de az árak már ott vannak...
Válasz #350. hozzászólásra
Asszem igen!
Válasz #349. hozzászólásra
miért mi van a ladával? gyártanak még olyat?
Válasz #346. hozzászólásra
Nem cseszted fel csak én nem sztárolom fel a az MTZ-t Dutrát sem annyira csak ezek vannak és nekem beváltak,nem szarok,amúgy elnézést de a szar krumpliszezon borzolja az idegeimet,meg ami megy ebbe a qrva! Amúgy próbáltam egy Forterrát,de az árát sokallom,elszálltak a Csehek maguktól mint a BELARUS gyár a .3-okkal és szerintem ez lesz a vesztük! Lásd, Lada példája!
Válasz #347. hozzászólásra
Az már más kategória, nem 15!!! Ő már biztos túl van ezeken a dolgokon . 1 év alatt is sokat komolyodik az ember :- ))))))))))
Válasz #345. hozzászólásra
azért van itt egy 16 éves, a Pali