Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Nyomasek Bobo #10094. hozzászólásáraMegnéztem három 162-est. Mondtam a gazdának, hogy köszönöm szépen (nem ilyen lovat akartam).
Kettőt meg az orrom elől adtak el, még azon a napon amikor a hirdetés megjelent. Ez az Ursus egy hónapja van hirdetve, valamiért nem olyan kapós.
Válasz kajszi_71823 #10096. hozzászólásáraA hidraulika szivattyú volt nyakig olajosporral tele. Sajnos a közcsavart heggesztették rajta és a tömítés alatt látszik, hogy friss olaj jön ki. Azt akarom kicserélni meg a közcsavart is belőle aztán meglátom hol ereszt még. A széthúzás tervben van amúgy is.
Lenne még pár kérdésem.
Valaki nem tud esetleg olyan saválló csőkipufogót ami nem csővégű hanem rendes háromszög alakú és úgy megy a kipufogó torokra?
Elkövetkezendő években le kellene bontanom a váltót. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez érdemes leszedni a fülkét vagy inkább ne bajlódjunk vele mert nagy macera? Egyik szerelő azt ajánlotta, hogy inkább szedjem le róla.
Válasz T.f. #10092. hozzászólásáraPontosan, arrol volt szo, megválaszoltad saját magadnak
Nem feltétlenul, de ha folyik az olaj akkor valamelyik szimering a bunos, ahhoz meg szét kell huzni.
Válasz Filler #10083. hozzászólásáraHa cserélted a kinyomóhengereket ,akkor a hengereken lévő légtelenítőkkel . A főhenger cseréje esetén vagy ellenőrzésként a kuplungház tetején bal oldalt (-belemegy két fékcső a kuplungtérből , egy a főhengertől ) van egy kocka alakú gyűjtő , azon is van légtelenítő csavar , én ott szoktam .
Válasz kajszi_71823 #10090. hozzászólásáraMiért is kell mindenképp széthúzni ?
A kuplungházba mindkét szivattyú és a kuplung kinyomóhengerek is cserélhetők az ablakokon keresztül ,és egyébként olajfolyásról volt szó .
Válasz erik18 #10077. hozzászólásáraSzia . Nincs már meg.
Újat tudsz venni Sk-ból, ha fontos , de az elég drága .
https://shop.markomt.sk/ostatne-nd/hak-uplny-3/
A hidraulika szivattyú felső csövét le lehet venni olajfolyás nélkül vagy sem? Sajnos tömítést kellene cserélnem alatta.
Olyan kérdésem lenne még, hogy bent lehet-e esetleg olaj oldóval és vízzel mosni vagy inkább ne tegyem a kuplung miatt. Sajnos valahol engedi az olajat és nem vagyok benne biztos, hogy hol.
Válasz Filler #10086. hozzászólásáraMenetirány szerint bal oldalrol, a fulke alatt, a fellepo mogott, ahol látni a hidraulikaszivattyut. Ha megvan még a takarodekli azt leszeded és már fogod látni a két segédmunkahengert.
Válasz fendt309 #10079. hozzászólásáraMinden uj traktorhoz adott a gyár és speciálisan meghajtott kulcsot, így a volt tsz szereloknel találsz olyat leghamarabb.
Válasz béla12 #10072. hozzászólásáraNézd meg ezt .
https://www.agroinform.hu/geppiac/ursus-1634/h_1668566
Jó gazdája és jó szerelője volt .
A törzs teljes egészében 16245 csak a fülke más , ha beleülsz beleszeretsz ( szerintem ).
Keresek kifogástalan állapotú 16245-ös zetort.
Csak kívül belül (motor váltó hidraulika stb) kitűnő rendszeresen karban tartott gép érdekel Tel: 70-9444104
Képek alapján jól néz ki, de látni kellene személyesen és kipróbálni.
A gumizás nem paszol szerintem, mivel ha a hátsó gumi 16,9/14-38, akkor az elsőnek 13,6/12-24 kellene lennie. Gyárilag 14,9/13-24 és 18,6/15-38 gumizással árulták.
Válasz kori01 #10061. hozzászólásáraNézzél újabbat! Olyan ahol az interculer levegő-levegő. 2005 ben is még levegő-víz volt az IC.
Amúgy ha jó állapotban van, nem drága és szükséged van ilyen vagy hasonló traktorra, akkor igen.
Válasz erik18 #10056. hozzászólásáraSzia !
Megnézed néha a fórumos E-mail címed ? Ugyanis küldtem még a múlt hónap közepén egy teljes doksicsomagot pdf-ben , ott van katalógus is .
A kapcsolód gyári .
Válasz Nyomasek Bobo #10057. hozzászólásáraMeglátásom szerint valami kókányolt. A dugattyú része megvan csinálva körmös kapcsolódnak és van egy ellendarabja ami ha összekapcsolódik teljesen kijön a karmantyú a helyéről könyv szerint ez a lamellás volt csak pont hiányzik azaz oldal.amelyiken a cikkszámok vannak
Zetor 6211-es traktorunknál először megállt
az üzemóra számlálója most meg megállt a fordulatszám mérője.A fordulat számláló jeladó
meghibásodására gondoltunk ,kivettük vezetékek helyükön voltak szétszedni nem lehet.
Valakinek valami ötlete?
11599 hozzászólás
Válasz sanya #10099. hozzászólásáraMi eladó?
Üdv. Nekem lenne egy elfekvőbe ha még érdekel. Tel:06202277941
Válasz Nyomasek Bobo #10094. hozzászólásáraMegnéztem három 162-est. Mondtam a gazdának, hogy köszönöm szépen (nem ilyen lovat akartam).
Kettőt meg az orrom elől adtak el, még azon a napon amikor a hirdetés megjelent. Ez az Ursus egy hónapja van hirdetve, valamiért nem olyan kapós.
Válasz kajszi_71823 #10096. hozzászólásáraA hidraulika szivattyú volt nyakig olajosporral tele. Sajnos a közcsavart heggesztették rajta és a tömítés alatt látszik, hogy friss olaj jön ki. Azt akarom kicserélni meg a közcsavart is belőle aztán meglátom hol ereszt még. A széthúzás tervben van amúgy is.
Lenne még pár kérdésem.
Valaki nem tud esetleg olyan saválló csőkipufogót ami nem csővégű hanem rendes háromszög alakú és úgy megy a kipufogó torokra?
Elkövetkezendő években le kellene bontanom a váltót. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez érdemes leszedni a fülkét vagy inkább ne bajlódjunk vele mert nagy macera? Egyik szerelő azt ajánlotta, hogy inkább szedjem le róla.
Válasz T.f. #10092. hozzászólásáraPontosan, arrol volt szo, megválaszoltad saját magadnak
Nem feltétlenul, de ha folyik az olaj akkor valamelyik szimering a bunos, ahhoz meg szét kell huzni.
Válasz erik18 #10077. hozzászólásárahttps://auto.jofogas.hu/bekes/Zetor_alsohuzo_111907353.htm
Válasz béla12 #10078. hozzászólásáraMi a bajod az Ursussal?
Válasz Filler #10083. hozzászólásáraHa cserélted a kinyomóhengereket ,akkor a hengereken lévő légtelenítőkkel . A főhenger cseréje esetén vagy ellenőrzésként a kuplungház tetején bal oldalt (-belemegy két fékcső a kuplungtérből , egy a főhengertől ) van egy kocka alakú gyűjtő , azon is van légtelenítő csavar , én ott szoktam .
Válasz kajszi_71823 #10090. hozzászólásáraMiért is kell mindenképp széthúzni ?
A kuplungházba mindkét szivattyú és a kuplung kinyomóhengerek is cserélhetők az ablakokon keresztül ,és egyébként olajfolyásról volt szó .
Válasz erik18 #10077. hozzászólásáraSzia . Nincs már meg.
Újat tudsz venni Sk-ból, ha fontos , de az elég drága .
https://shop.markomt.sk/ostatne-nd/hak-uplny-3/
Válasz Filler #10089. hozzászólásáraNyugodtan leveheted. Megmoshatod, bár ha cserélni kell valamit, ahhoz ugyis ketté kell huzni.
Válasz kajszi_71823 #10088. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget.
A hidraulika szivattyú felső csövét le lehet venni olajfolyás nélkül vagy sem? Sajnos tömítést kellene cserélnem alatta.
Olyan kérdésem lenne még, hogy bent lehet-e esetleg olaj oldóval és vízzel mosni vagy inkább ne tegyem a kuplung miatt. Sajnos valahol engedi az olajat és nem vagyok benne biztos, hogy hol.
Válasz Filler #10086. hozzászólásáraMenetirány szerint bal oldalrol, a fulke alatt, a fellepo mogott, ahol látni a hidraulikaszivattyut. Ha megvan még a takarodekli azt leszeded és már fogod látni a két segédmunkahengert.
Válasz erik18 #10085. hozzászólásárabazos.sk
Válasz kajszi_71823 #10084. hozzászólásáraMeg ilyet nem csináltam. Honnan ferek hozzájuk? Alulról vagy valamelyik oldalról?
Hali. 16145 ös fülketetőt hol tudnék beszerezni?
Válasz Filler #10083. hozzászólásáraA két segédmunkahengert a hasában.
16245 kuplungjat hol kell legteleníteni?
Válasz Nyomasek Bobo #10081. hozzászólásáraNem!
Az adagoló karjában van egy hatos csap, na az kikoptatta a kart...
De most csak kettő csavarral van visszatéve
Válasz fendt309 #10079. hozzászólásáraNemá hogy az is beszart
Válasz fendt309 #10079. hozzászólásáraMinden uj traktorhoz adott a gyár és speciálisan meghajtott kulcsot, így a volt tsz szereloknel találsz olyat leghamarabb.
Az adagoló belső csavarját hogyan veszitek le és hogyan rakjátok vissza a Crystalon?
Válasz T.f. #10075. hozzászólásáraKöszi, de nem.
Válasz T.f. #10076. hozzászólásáraIgen
Válasz erik18 #10071. hozzászólásáraMegnézem a jövő héten (ha érdekel), mintha lenne egy a készletben .
Válasz béla12 #10072. hozzászólásáraNézd meg ezt .
https://www.agroinform.hu/geppiac/ursus-1634/h_1668566
Jó gazdája és jó szerelője volt .
A törzs teljes egészében 16245 csak a fülke más , ha beleülsz beleszeretsz ( szerintem ).
Válasz Nyomasek Bobo #10073. hozzászólásáraEzért keresem. Ha lenne minden utca sarkon, akkor nem kellene keresni.
Válasz béla12 #10072. hozzászólásáraHát...amilyet akarsz, olyat nemigen szoktak eladni...
Keresek kifogástalan állapotú 16245-ös zetort.
Csak kívül belül (motor váltó hidraulika stb) kitűnő rendszeresen karban tartott gép érdekel Tel: 70-9444104
Üdv. Hashúzó kampót honnan lehetne szerezni 16045 zetorra?
Nincs egy fotótok, hogy van ez a két cső ledrótozva gyárilag?
Köszönöm
Válasz d-032a #10068. hozzászólásáraAkkor az hogy honnan hová kötödik a vezeték
Válasz jozef24 #10067. hozzászólásáraSemmi kölönöset csak, hogy az adott csövek mit kötnek össze.
"T" = T-csatlakozás(T-idom)
"B" = Fék,Fékszelep
"OV" = Egyvezetékes pótkocsi vezérlőszelep
"RV" = Nyomáscsökkentő szelep
Az elöbbi pdf ben mit jelent a 10,14,15,16,17 alkatrésznén azok a betük T-B,T-OV,RV-B,OV-B T-RV.
Válasz kori01 #10064. hozzászólásáraEz mostan áfa nélküli ár, vagy már áfás ár?
Képek alapján jól néz ki, de látni kellene személyesen és kipróbálni.
A gumizás nem paszol szerintem, mivel ha a hátsó gumi 16,9/14-38, akkor az elsőnek 13,6/12-24 kellene lennie. Gyárilag 14,9/13-24 és 18,6/15-38 gumizással árulták.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zetor-10641-7055-uzemoras-2418-szinkron-valto-40-kmh-klima/h_7082136?ref=8c2de0cc
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zetor-10641-7055-uzemoras-2418-szinkron-valto-40-kmh-klima/h_7082136?ref=8c2de0cc
Válasz kori01 #10061. hozzászólásáraNézzél újabbat! Olyan ahol az interculer levegő-levegő. 2005 ben is még levegő-víz volt az IC.
Amúgy ha jó állapotban van, nem drága és szükséged van ilyen vagy hasonló traktorra, akkor igen.
Zetor 105 lovas forterát érdemes venni?
Milyen gépek?
Van itt hirdetve 2003as .
Válasz erik18 #10058. hozzászólásáraHogyan kapcsolod?
Válasz erik18 #10056. hozzászólásáraSzia !
Megnézed néha a fórumos E-mail címed ? Ugyanis küldtem még a múlt hónap közepén egy teljes doksicsomagot pdf-ben , ott van katalógus is .
A kapcsolód gyári .
Válasz Nyomasek Bobo #10057. hozzászólásáraMeglátásom szerint valami kókányolt. A dugattyú része megvan csinálva körmös kapcsolódnak és van egy ellendarabja ami ha összekapcsolódik teljesen kijön a karmantyú a helyéről könyv szerint ez a lamellás volt csak pont hiányzik azaz oldal.amelyiken a cikkszámok vannak
Válasz erik18 #10056. hozzászólásáraVolt belőle gyári fogaskerék kapcsolású is. A tiéd milyen?
Üdv 16045 zetor első hajtáskapcsolójába mennyi bronz és mennyi acél lamella szükséges? Mert az enyémet átalakították és szeretném gyárira megcsinálni
Válasz sjoco100 #10053. hozzászólásáraCsere
Válasz némedi #10046. hozzászólásárahol van kardán tengelyen ék.
Zetor 6211-es traktorunknál először megállt
az üzemóra számlálója most meg megállt a fordulatszám mérője.A fordulat számláló jeladó
meghibásodására gondoltunk ,kivettük vezetékek helyükön voltak szétszedni nem lehet.
Valakinek valami ötlete?
Köszönöm a gyors válaszokat!
Bocs, angol kezelési és cseh szervízkönyv is ezt írta.