Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz fendt309 #10079. hozzászólásáraMinden uj traktorhoz adott a gyár és speciálisan meghajtott kulcsot, így a volt tsz szereloknel találsz olyat leghamarabb.
Válasz béla12 #10072. hozzászólásáraNézd meg ezt .
https://www.agroinform.hu/geppiac/ursus-1634/h_1668566
Jó gazdája és jó szerelője volt .
A törzs teljes egészében 16245 csak a fülke más , ha beleülsz beleszeretsz ( szerintem ).
Keresek kifogástalan állapotú 16245-ös zetort.
Csak kívül belül (motor váltó hidraulika stb) kitűnő rendszeresen karban tartott gép érdekel Tel: 70-9444104
Képek alapján jól néz ki, de látni kellene személyesen és kipróbálni.
A gumizás nem paszol szerintem, mivel ha a hátsó gumi 16,9/14-38, akkor az elsőnek 13,6/12-24 kellene lennie. Gyárilag 14,9/13-24 és 18,6/15-38 gumizással árulták.
Válasz kori01 #10061. hozzászólásáraNézzél újabbat! Olyan ahol az interculer levegő-levegő. 2005 ben is még levegő-víz volt az IC.
Amúgy ha jó állapotban van, nem drága és szükséged van ilyen vagy hasonló traktorra, akkor igen.
Válasz erik18 #10056. hozzászólásáraSzia !
Megnézed néha a fórumos E-mail címed ? Ugyanis küldtem még a múlt hónap közepén egy teljes doksicsomagot pdf-ben , ott van katalógus is .
A kapcsolód gyári .
Válasz Nyomasek Bobo #10057. hozzászólásáraMeglátásom szerint valami kókányolt. A dugattyú része megvan csinálva körmös kapcsolódnak és van egy ellendarabja ami ha összekapcsolódik teljesen kijön a karmantyú a helyéről könyv szerint ez a lamellás volt csak pont hiányzik azaz oldal.amelyiken a cikkszámok vannak
Zetor 6211-es traktorunknál először megállt
az üzemóra számlálója most meg megállt a fordulatszám mérője.A fordulat számláló jeladó
meghibásodására gondoltunk ,kivettük vezetékek helyükön voltak szétszedni nem lehet.
Valakinek valami ötlete?
Válasz némedi #10046. hozzászólásáraEzt az éket még meg nézzük ez jó tipp .A gép hidraulikára szerelt simítót húzott ,de előtte is végig hidraulikán lévő munkagépekkel dolgoztam .Minden előjel nélkül ment el az emelés.Köszönöm mindenki segítségét !A háromfejes váltva forgató ekét is simán vitte.
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraA leosztó fogaskerék nyírta el az éket, (mindjárt a nyelestengely végén)vagy kiszakadt a közepe. Jobb esetben a nyomaték növelő állt meg félállásban és kiemeli a gardán kuplugját.
Válasz lorant90 #10043. hozzászólásáraKardán sebesség átváltot ted 540 re és probáld.Vagy elment a borda kuplung tárcsába. Probáld a sebesség arányos kardánt működik e.
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraSzethuzas nélkül max a villakat lehet cserélni. De nem értem, kuplung nélkül érezni a fogas kerekeket, de akk leallitot motornál bekaocsolva elvileg működnie kellene legalábbis terhelés nélkül belezavarodok enis már
Válasz lorant90 #10039. hozzászólásáraHa a kapcsolót kuplung nélkül kapcsolom akkor a fogaskerék illeszkedését lehet érezni .Az lehet -e esetleg ,hogy a kardánkuplung egyszerűen javítható széthúzás nélkül ?
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáraAz akku doboz mögé be kellene nézni, hogy a kardán kuplung, ill. karok, bowden vissza tud-e menni alaphelyzetbe és van-e a kinyomóvilla karjának holtjátéka.
Ha olyasmit dolgoztatok, nem akadt-e be valami alól ami nem engedi vissza.
Valószínű, ezt már néztétek.
11585 hozzászólás
Válasz kajszi_71823 #10084. hozzászólásáraMeg ilyet nem csináltam. Honnan ferek hozzájuk? Alulról vagy valamelyik oldalról?
Hali. 16145 ös fülketetőt hol tudnék beszerezni?
Válasz Filler #10083. hozzászólásáraA két segédmunkahengert a hasában.
16245 kuplungjat hol kell legteleníteni?
Válasz Nyomasek Bobo #10081. hozzászólásáraNem!
Az adagoló karjában van egy hatos csap, na az kikoptatta a kart...
De most csak kettő csavarral van visszatéve
Válasz fendt309 #10079. hozzászólásáraNemá hogy az is beszart
Válasz fendt309 #10079. hozzászólásáraMinden uj traktorhoz adott a gyár és speciálisan meghajtott kulcsot, így a volt tsz szereloknel találsz olyat leghamarabb.
Az adagoló belső csavarját hogyan veszitek le és hogyan rakjátok vissza a Crystalon?
Válasz T.f. #10075. hozzászólásáraKöszi, de nem.
Válasz T.f. #10076. hozzászólásáraIgen
Válasz erik18 #10071. hozzászólásáraMegnézem a jövő héten (ha érdekel), mintha lenne egy a készletben .
Válasz béla12 #10072. hozzászólásáraNézd meg ezt .
https://www.agroinform.hu/geppiac/ursus-1634/h_1668566
Jó gazdája és jó szerelője volt .
A törzs teljes egészében 16245 csak a fülke más , ha beleülsz beleszeretsz ( szerintem ).
Válasz Nyomasek Bobo #10073. hozzászólásáraEzért keresem. Ha lenne minden utca sarkon, akkor nem kellene keresni.
Válasz béla12 #10072. hozzászólásáraHát...amilyet akarsz, olyat nemigen szoktak eladni...
Keresek kifogástalan állapotú 16245-ös zetort.
Csak kívül belül (motor váltó hidraulika stb) kitűnő rendszeresen karban tartott gép érdekel Tel: 70-9444104
Üdv. Hashúzó kampót honnan lehetne szerezni 16045 zetorra?
Nincs egy fotótok, hogy van ez a két cső ledrótozva gyárilag?
Köszönöm
Válasz d-032a #10068. hozzászólásáraAkkor az hogy honnan hová kötödik a vezeték
Válasz jozef24 #10067. hozzászólásáraSemmi kölönöset csak, hogy az adott csövek mit kötnek össze.
"T" = T-csatlakozás(T-idom)
"B" = Fék,Fékszelep
"OV" = Egyvezetékes pótkocsi vezérlőszelep
"RV" = Nyomáscsökkentő szelep
Az elöbbi pdf ben mit jelent a 10,14,15,16,17 alkatrésznén azok a betük T-B,T-OV,RV-B,OV-B T-RV.
Válasz kori01 #10064. hozzászólásáraEz mostan áfa nélküli ár, vagy már áfás ár?
Képek alapján jól néz ki, de látni kellene személyesen és kipróbálni.
A gumizás nem paszol szerintem, mivel ha a hátsó gumi 16,9/14-38, akkor az elsőnek 13,6/12-24 kellene lennie. Gyárilag 14,9/13-24 és 18,6/15-38 gumizással árulták.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zetor-10641-7055-uzemoras-2418-szinkron-valto-40-kmh-klima/h_7082136?ref=8c2de0cc
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zetor-10641-7055-uzemoras-2418-szinkron-valto-40-kmh-klima/h_7082136?ref=8c2de0cc
Válasz kori01 #10061. hozzászólásáraNézzél újabbat! Olyan ahol az interculer levegő-levegő. 2005 ben is még levegő-víz volt az IC.
Amúgy ha jó állapotban van, nem drága és szükséged van ilyen vagy hasonló traktorra, akkor igen.
Zetor 105 lovas forterát érdemes venni?
Milyen gépek?
Van itt hirdetve 2003as .
Válasz erik18 #10058. hozzászólásáraHogyan kapcsolod?
Válasz erik18 #10056. hozzászólásáraSzia !
Megnézed néha a fórumos E-mail címed ? Ugyanis küldtem még a múlt hónap közepén egy teljes doksicsomagot pdf-ben , ott van katalógus is .
A kapcsolód gyári .
Válasz Nyomasek Bobo #10057. hozzászólásáraMeglátásom szerint valami kókányolt. A dugattyú része megvan csinálva körmös kapcsolódnak és van egy ellendarabja ami ha összekapcsolódik teljesen kijön a karmantyú a helyéről könyv szerint ez a lamellás volt csak pont hiányzik azaz oldal.amelyiken a cikkszámok vannak
Válasz erik18 #10056. hozzászólásáraVolt belőle gyári fogaskerék kapcsolású is. A tiéd milyen?
Üdv 16045 zetor első hajtáskapcsolójába mennyi bronz és mennyi acél lamella szükséges? Mert az enyémet átalakították és szeretném gyárira megcsinálni
Válasz sjoco100 #10053. hozzászólásáraCsere
Válasz némedi #10046. hozzászólásárahol van kardán tengelyen ék.
Zetor 6211-es traktorunknál először megállt
az üzemóra számlálója most meg megállt a fordulatszám mérője.A fordulat számláló jeladó
meghibásodására gondoltunk ,kivettük vezetékek helyükön voltak szétszedni nem lehet.
Valakinek valami ötlete?
Köszönöm a gyors válaszokat!
Bocs, angol kezelési és cseh szervízkönyv is ezt írta.
Válasz endypapa_20120 #10047. hozzászólására160 kp/cm2 --(atm) , (15,7 Mpa)
Válasz endypapa_20120 #10047. hozzászólásáraSzia,
168 bart ír a könyv.
Válasz némedi #10046. hozzászólásáraEzt az éket még meg nézzük ez jó tipp .A gép hidraulikára szerelt simítót húzott ,de előtte is végig hidraulikán lévő munkagépekkel dolgoztam .Minden előjel nélkül ment el az emelés.Köszönöm mindenki segítségét !A háromfejes váltva forgató ekét is simán vitte.
Megadná valaki a 12045 porlasztóit mekkora nyomásra kell állítani?
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraA leosztó fogaskerék nyírta el az éket, (mindjárt a nyelestengely végén)vagy kiszakadt a közepe. Jobb esetben a nyomaték növelő állt meg félállásban és kiemeli a gardán kuplugját.
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáramit dolgoztál a traktorral.
Válasz lorant90 #10043. hozzászólásáraKardán sebesség átváltot ted 540 re és probáld.Vagy elment a borda kuplung tárcsába. Probáld a sebesség arányos kardánt működik e.
Válasz Anicska #10040. hozzászólásáraSzethuzas nélkül max a villakat lehet cserélni. De nem értem, kuplung nélkül érezni a fogas kerekeket, de akk leallitot motornál bekaocsolva elvileg működnie kellene legalábbis terhelés nélkül belezavarodok enis már
Válasz erik18 #10041. hozzászólásáraNem fogod megúszni a szerelést...
Üdv. 160as zetornál hogyan lehet növelni a váltó olaj hűtésének hatékonyságát?
Válasz lorant90 #10039. hozzászólásáraHa a kapcsolót kuplung nélkül kapcsolom akkor a fogaskerék illeszkedését lehet érezni .Az lehet -e esetleg ,hogy a kardánkuplung egyszerűen javítható széthúzás nélkül ?
Válasz lorant90 #10038. hozzászólásáraVagy a kapcsolo kár füle ami viszi a kuliszat
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáraNem torhetett le a kulisza tengely vége ahova fel van szúrva a villa?
Válasz Anicska #10036. hozzászólásáraAz akku doboz mögé be kellene nézni, hogy a kardán kuplung, ill. karok, bowden vissza tud-e menni alaphelyzetbe és van-e a kinyomóvilla karjának holtjátéka.
Ha olyasmit dolgoztatok, nem akadt-e be valami alól ami nem engedi vissza.
Valószínű, ezt már néztétek.