Válasz jocek26 #9511. hozzászólásáraha jót akar akkor 6045.híd no meg szervó ha ez nincs akkor kínszenvedés.Hídel tudom mit beszélek felnitőrés kuplungnál megnyílás -rugótőrés .meg hasonlók.
Adott egy zetor 5611 amire szeretnék homlokrakodót felrakni. Tudomásom szerint a gyári 4 kerékcsavaros agy nem igazán bírná a rakodót. Ezért megoldás lehet-e az, hogy más zetor típus első hídját, vagy csak egy részét lecserélem ami 6 csavaros. Szerintetek járható út ez? Gondolok arra, hogy a 6 csavaros híd felrakása ugyanúgy passzol 5611-re. Előre is köszönöm!
Válasz Sk Laci #9508. hozzászólására14M+Áfa-tól, ez 17,78Mft áfával. Ez nem igazán az én kategóriám :(. Ennyiért nem is tudom milyen zetort lehetne kapni...
Válasz jocek26 #9506. hozzászólásáraMinálunk rengeteg UR I traktor volt. Mára alig maradt. 8540-9540 ezek felett is már régen eljárt az idő. Ha a Zetorokat nézegeted, akkor minimálisan a Proxima sorozatot. Igaz nálam a Forterrától felfelé valók jöhetnek szóba /gépkapcsolatok és körülmények miatt/.
10 m-ért lerugózott új gépet nem veszel. Az árak majd a duplájánál kezdődnek.
Egészségügyi szempontot amit írtál, csak rugózott gépnél éred el.
Az öreg gép meg totál zsákbamacska. Ebből az utcából én már megjöttem. Soha többet, használtan, ha csak valami kényszer nem vinne rá.
Válasz Dzsanosi #9504. hozzászólásáraKöszönöm szépen, sok hasznos dolgot leírtál. Nem tudom érdemes-e egyáltalán újban gondolkodni. Egy új major 80-t 10M-ért, adnak, 5-8 éveset használtan 6-7 körül meg lehet kapni. Itt persze megvan a rizikója hogy kijön rajta ez-az, és ennek a javítása ki tudja hol áll meg. Vagy még használtan elérhető lehet proxima 90. Egy régebbi URI típust(7245 és hasonlók) sem adnak ma már 3-4M alatt jó állapotút és ezek már 30 éves gépek. Még esetleg 8540, 9540-ben is gondolkodnék ezek nagyobbak, de valaki azt mondta hogy ezek alkatrész ellátottsága már gyengébb. Nehéz döntés ez és nekem fontos lenne a komfortosság is nyaki porckorongsérv miatt, mert olyat nem lehet kapni gépet meg igen még ha drágán is. Szóval ha valaki még tudna véleményt írni a nevezett típusokról azt megköszönném.
Válasz Dzsanosi #9502. hozzászólására2004-ben amikor a Forterrát vettem, a 11441és a 11741 között válogattam melyik legyen. Üzletkötő, akitől vettem hajlandó volt uánanézni a kérésemnek, mibe kerülne az említett két modell motorjának felújitása. Akkor ugrott ki, hogy az adagolórendszer felújitása a 6 hengeresnél eléggé zsebbenyúlós a 4 hengereshez viszonyítva.
Szerkezetileg már nem emlékszem a deutz motor adagolójának konstrukciójára. Hisz az jó 16 év.
Válasz jocek26 #9503. hozzászólásáraNekem nagyon kényelmetlen volt mikor azon kellett dolgoznom mondjuk nem épp vagyok kistermetű 185 cm 110 kg
Vagy a nyakamba kellett venni a lábam a fékhez kuplunghoz vagy a plafont fejelgettem
Könnyű pattog sajnos
Fogyasztás minimális
Lovakkal nincs gond a méretéhez
3000/ 75 akkor nézd meg az uj mtz 472 talán 9.2+ fa és a lényeg 2200 catermotor de nincs utánégető se semmi b.ziság 75 ló 270 nm ez mennyire fogja birni mennyire lesz tartós ??
Elveszik a köbcentit nincs tartalék
Fullad 100 fordulat oszt megdöglik
És a legnagyobb gond nincs élettartam a régi gépek tartósabbak voltak az ujjak kényelmesebbek komfortosabbak
Sziasztok! Az alábbi témához kapcsolódik, hogy amit mostanában árulnak Zetor majort 80-as traktort Deutz motorral azt érdemes-e megvenni. Gondolok itt arra, hogy 2925cm3-ből hozzák ki a 75le-t, nem-e túl kevés ez? Meg ez a traki alig 30 mázsa, igaz csak kevés talajmunkára lenne használva, inkább gyepek betakarítására meg bálarakodásra használnám, de arra sokat. Fogyasztása sem lenne mindegy. Szóval ha valakinek van tapasztala ezzel a géppel azt megköszönném ha leírná.
Válasz Sk Laci #9501. hozzászólásáraCr deutz 2 elemmel vagy hengerenkénti elemes ??
Pl Volvo kotrókba homlokrakóba stb munkagépekbe
Fuchs kotróba
Az elemes motorokkal 1012 2012 motorokkal rendszeres szerviz esetén 20000 órát simán elmennek
A cr motorok 2013 már kényesebbek 10-12000 óra injektor javitás ( mert javitható nem kell rögtön cserélni)
Pumpáknak nem sok baja szokott lenni
Mennyiségszabályzó még gyengesége abbol csak eredetit szabad
18000 órás motorokat max gyűrűzni kell semmi kopás nincs se a dugó se a hüvelyen jó anyagbol van
Persze rendszeres szerviz esetén
Válasz Ricsi 85 #9500. hozzászólásáraHa rendben megy a Deutz motor, akor minden jó. De ha az adagolórendszer elmegy rajta, az árán felújítod a cseh Zetor motort teljes egészében.
Az árát majd elárulhatod. Lehet privátban is, ha nem publikus.
Válasz Sk Laci #9499. hozzászólásáraHolnap vagy vasárnap megnézzük aztán majd többet fogok tudni. Régen keresgetek már, de a 11741est nem akarok merd az deutz motoros valami erősebb meg újabb kellene.
Válasz Ricsi 85 #9498. hozzászólásáraImkáb úgy mondanám, hogy a tulajt csakm látásból ismerem /ha az a tulaj akire gondolok/. Nem akarom hívogatni az ár miatt, amikor traktort egyenlőre nem akarok venni. Ár csak a kiváncsiság kedvéért
a 6 m-es kombinátor volt a legnehezebb de azt is vitte 6,5km/h volt a sebesség amivel nemszenvedett a motor de azt elviszi a 10145-os is
6mes pneusej vetogép és 6 soros mutrágya adagolos becker van még hozzá
Koszonom a véleményeket nekem nem sok fold van azon ki kell birnia a 4*40es ekét meg aPB 6m-es kombinátort a rovidtárcsám 3 m-es croskill hengerrel de azzal a 12145 is szaladt
Válasz Celtises #9488. hozzászólásáravalami hasonlót halottam én is bár nem jártam utána.szervizesem mondta hogy pár ezresből javítható.nekem is akkor jött elő amikor kint állt a tűző napon.
Válasz Celtises #9489. hozzászólásáraOlaj cserénél szinte semmi nem volt a mágnesen aztán 100 óra múlva kifolyt az olaj a szimeringnél . akkor dobtam bele egy új szimeringet 21000-ért meg új olajat meg egy kis zsírt hogy bírja ki legalább a vetést , aztán szerencsére a szántást is kibírta . Azért mikor bontom akkor szétkapom a bal oldalt is mert az sem lehet sokkal szebb .
Válasz Ricsi 85 #9472. hozzászólásáraMegszabad venni. Azok jobban eltalált gépek. Katalizátor legyen kidobva belőle. Bár ennyi óránál sztem kivan már. Az elektromos adagolósok nagyon labilisak.
A szürke felni törik nagyon. Azzal számolj.
Válasz Ricsi 85 #9475. hozzászólásáraAzt ezért számold bele hogy a HSX 4700ccm a krsiztál meg 6300ccm nyomatékban másabba régi motor de harcos a motorja ennek is .
Válasz Hús Futár #9474. hozzászólásáraKoszonoma válaszod ha lesz ido megnézzuk csutortokon a srác ismerosétol érdeklodtem ajánlotta o is JD-t vesznek helyette nagyobbat persze csak ha árban megeggyezunk
de a zetoros márkaszervizes szereloje nem nagyonn ajánlotta a HSX-et az irányváltó végett azt mondta 3000e a szervize alkatrésszel ha elmegy és hogy elég problémás
Válasz Ricsi 85 #9472. hozzászólásáraSzia .
Én meg venném újra bár voltak vele gondok de megy . A fő forgalmazó azért elég lazán kezeli az alkatrész ellátást egyik fő gondnak ezt tartom mert szezonban nem nagyon van idő 4-5 napot várni egy Orbitra .
Legnagyobb bajom eddig egy kormány orbit csere volt meg a jobbos első lehajtást kell újra csapágyaznom és szimeringeznem+új bolygó kerekek és féltengely csonk . Egyébként inkább kisebb kapcsoló gond meg a 3. nyomó csőből a 4.van már rajta . Az első hajtással párhuzamosan cserélek királycsap perselyeket is mert azok is picit kottyannak .
Majdnem 4 éve van nálam 3600 óra felett jár a gép .
Nekem a 3 fejes ekét húzza ( de ezt az első nap óta ) 4 méteres középnehéz tárcsát , 4,4 méteres Rau kombinátor vagy 4,2-es ásóborona ( ezeket simán viszi 11-12km/h-val ) . 5,6 méteres He-Va tiproller crosskill hengert húzom még vele és 2 hw-8011est simán 23-24 tonna raksúllyal . A tárcsát lazító után első soron csak 10-el vitte .
Két kérdésem lenne.
Az egyik hogy a fülke alját szeretném újra festeni mert már rozsdásodik. Szerintetek milyen festékkel kellene? Most ilyen zöldes színe van még de már pattog fel.
A másik, hogy hidegben nem tudtam kilevegőztetni a rendszert mert nem nyomott a kézi tápszivattyú. 6-7x indítóztam mire nem állt le. Másnap meg már működött. Szerintetek csak valamilyen fagyás lehetett benne vagy ez jelzi már a végét esetleg? Bosch van rajta.
Szeva Tamás foleg toled szeretnék kérdezni. Ha jól emlékszem neked HsX Forterrád van.
Véleményedre lennék kiváncsi mivel ezek már elektromos irányváltóval vannak szerelve.
Mik a hibái sok gond e volt már vele??? Most találtam 1et 130 HsX 5000 órával 2013as gyártású. Meg e szabad szerinted venni? 12145 gépeit eszkozeit el e viszi??
Válasz kolbász #9468. hozzászólásáraA 18,4-es gumi W16 , DW16 -os felnire való ,de W15 vagy DW15-öt még megengednek a gyártók . MTZ-be van W15-ös felni , igaz bontottba nem valószínű (16,9-es gumival szerelt széria).
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/1053/Hatsokerektarcsa_15x38_381x965mm_ORIGINAL.html
Ez jó lenne , ha szánsz rá ennyit .
Válasz kolbász #9468. hozzászólásáraSzűken rá de nagyon behúzza a peremét esetleg a széílesebbik fajta amire gyárilag a 16,9-es ment arra könyebben fel tudod tenni szélesség vesztés nélkül .
Válasz kolbász #9464. hozzászólásáraHa nagyobb felfekvésre van szükséged, akor az 516-517 E kombájnok első kerekét ajánlanám. Nagy teherbírás, széles gumi, de a traktor szélessége nem növekszik drasztikusan, mint az ikrezésel. Közúton is kevesebb gondod lessz a szélesség miatt. Ha jól tudom, akor a csavarelosztás is paszol.
Válasz kolbász #9464. hozzászólásáraSzia .
A legolcsóbb megoldás , ha ikerkeréknek MTZ kereket teszel , a 15.5 r 38 és a 18,4 r 34 méretek SRI (terhelt sugár)értéke azonos , így bármelyiket teheted . a távtartót meg legyártod / gyártatod vegyes - Zetor/MTZ peremmel .
Bontott 80-as MTZ kerékkel meg tele az ország .
11611 hozzászólás
Válasz jocek26 #9511. hozzászólásáraha jót akar akkor 6045.híd no meg szervó ha ez nincs akkor kínszenvedés.Hídel tudom mit beszélek felnitőrés kuplungnál megnyílás -rugótőrés .meg hasonlók.
Sziasztok!
A következő dologgal kérek szépen tanácsokat:
Adott egy zetor 5611 amire szeretnék homlokrakodót felrakni. Tudomásom szerint a gyári 4 kerékcsavaros agy nem igazán bírná a rakodót. Ezért megoldás lehet-e az, hogy más zetor típus első hídját, vagy csak egy részét lecserélem ami 6 csavaros. Szerintetek járható út ez? Gondolok arra, hogy a 6 csavaros híd felrakása ugyanúgy passzol 5611-re. Előre is köszönöm!
Válasz jocek26 #9509. hozzászólásáraHa rendeset akarsz akkor kérj referenciát
ERRE amit elsőként adtak el nálatok,és meny nézd meg.
Válasz Sk Laci #9508. hozzászólására14M+Áfa-tól, ez 17,78Mft áfával. Ez nem igazán az én kategóriám :(. Ennyiért nem is tudom milyen zetort lehetne kapni...
Válasz jocek26 #9506. hozzászólásáraMég valamit. A kite mostan akciózza a 5M sorozatú JD traktorokat. Nézzél rá, mert Zetor árakon megy.
Válasz jocek26 #9506. hozzászólásáraMinálunk rengeteg UR I traktor volt. Mára alig maradt. 8540-9540 ezek felett is már régen eljárt az idő. Ha a Zetorokat nézegeted, akkor minimálisan a Proxima sorozatot. Igaz nálam a Forterrától felfelé valók jöhetnek szóba /gépkapcsolatok és körülmények miatt/.
10 m-ért lerugózott új gépet nem veszel. Az árak majd a duplájánál kezdődnek.
Egészségügyi szempontot amit írtál, csak rugózott gépnél éred el.
Az öreg gép meg totál zsákbamacska. Ebből az utcából én már megjöttem. Soha többet, használtan, ha csak valami kényszer nem vinne rá.
Válasz Dzsanosi #9504. hozzászólásáraKöszönöm szépen, sok hasznos dolgot leírtál. Nem tudom érdemes-e egyáltalán újban gondolkodni. Egy új major 80-t 10M-ért, adnak, 5-8 éveset használtan 6-7 körül meg lehet kapni. Itt persze megvan a rizikója hogy kijön rajta ez-az, és ennek a javítása ki tudja hol áll meg. Vagy még használtan elérhető lehet proxima 90. Egy régebbi URI típust(7245 és hasonlók) sem adnak ma már 3-4M alatt jó állapotút és ezek már 30 éves gépek. Még esetleg 8540, 9540-ben is gondolkodnék ezek nagyobbak, de valaki azt mondta hogy ezek alkatrész ellátottsága már gyengébb. Nehéz döntés ez és nekem fontos lenne a komfortosság is nyaki porckorongsérv miatt, mert olyat nem lehet kapni gépet meg igen még ha drágán is. Szóval ha valaki még tudna véleményt írni a nevezett típusokról azt megköszönném.
Válasz Dzsanosi #9502. hozzászólására2004-ben amikor a Forterrát vettem, a 11441és a 11741 között válogattam melyik legyen. Üzletkötő, akitől vettem hajlandó volt uánanézni a kérésemnek, mibe kerülne az említett két modell motorjának felújitása. Akkor ugrott ki, hogy az adagolórendszer felújitása a 6 hengeresnél eléggé zsebbenyúlós a 4 hengereshez viszonyítva.
Szerkezetileg már nem emlékszem a deutz motor adagolójának konstrukciójára. Hisz az jó 16 év.
Válasz jocek26 #9503. hozzászólásáraNekem nagyon kényelmetlen volt mikor azon kellett dolgoznom mondjuk nem épp vagyok kistermetű 185 cm 110 kg
Vagy a nyakamba kellett venni a lábam a fékhez kuplunghoz vagy a plafont fejelgettem
Könnyű pattog sajnos
Fogyasztás minimális
Lovakkal nincs gond a méretéhez
3000/ 75 akkor nézd meg az uj mtz 472 talán 9.2+ fa és a lényeg 2200 catermotor de nincs utánégető se semmi b.ziság 75 ló 270 nm ez mennyire fogja birni mennyire lesz tartós ??
Elveszik a köbcentit nincs tartalék
Fullad 100 fordulat oszt megdöglik
És a legnagyobb gond nincs élettartam a régi gépek tartósabbak voltak az ujjak kényelmesebbek komfortosabbak
Sziasztok! Az alábbi témához kapcsolódik, hogy amit mostanában árulnak Zetor majort 80-as traktort Deutz motorral azt érdemes-e megvenni. Gondolok itt arra, hogy 2925cm3-ből hozzák ki a 75le-t, nem-e túl kevés ez? Meg ez a traki alig 30 mázsa, igaz csak kevés talajmunkára lenne használva, inkább gyepek betakarítására meg bálarakodásra használnám, de arra sokat. Fogyasztása sem lenne mindegy. Szóval ha valakinek van tapasztala ezzel a géppel azt megköszönném ha leírná.
Válasz Sk Laci #9501. hozzászólásáraCr deutz 2 elemmel vagy hengerenkénti elemes ??
Pl Volvo kotrókba homlokrakóba stb munkagépekbe
Fuchs kotróba
Az elemes motorokkal 1012 2012 motorokkal rendszeres szerviz esetén 20000 órát simán elmennek
A cr motorok 2013 már kényesebbek 10-12000 óra injektor javitás ( mert javitható nem kell rögtön cserélni)
Pumpáknak nem sok baja szokott lenni
Mennyiségszabályzó még gyengesége abbol csak eredetit szabad
18000 órás motorokat max gyűrűzni kell semmi kopás nincs se a dugó se a hüvelyen jó anyagbol van
Persze rendszeres szerviz esetén
Válasz Ricsi 85 #9500. hozzászólásáraHa rendben megy a Deutz motor, akor minden jó. De ha az adagolórendszer elmegy rajta, az árán felújítod a cseh Zetor motort teljes egészében.
Az árát majd elárulhatod. Lehet privátban is, ha nem publikus.
Válasz Sk Laci #9499. hozzászólásáraHolnap vagy vasárnap megnézzük aztán majd többet fogok tudni. Régen keresgetek már, de a 11741est nem akarok merd az deutz motoros valami erősebb meg újabb kellene.
Válasz Ricsi 85 #9498. hozzászólásáraImkáb úgy mondanám, hogy a tulajt csakm látásból ismerem /ha az a tulaj akire gondolok/. Nem akarom hívogatni az ár miatt, amikor traktort egyenlőre nem akarok venni. Ár csak a kiváncsiság kedvéért
Válasz Sk Laci #9497. hozzászólásáraIgen a lévait meg nem néztem. Nem ismered?
Válasz Ricsi 85 #9472. hozzászólásáraSzia! A Lévai járásban levőt nézted ki?
Voltál megnézni? Mennyit szeretnének érte?
Válasz Hús Futár #9495. hozzászólására4*40 es heger ekém van vitte magas 1 be nem szaladt vele de elég kotottek a foldek
a 6 m-es kombinátor volt a legnehezebb de azt is vitte 6,5km/h volt a sebesség amivel nemszenvedett a motor de azt elviszi a 10145-os is
6mes pneusej vetogép és 6 soros mutrágya adagolos becker van még hozzá
Válasz Ricsi 85 #9494. hozzászólására121-es ezeket vitte ?
Koszonom a véleményeket nekem nem sok fold van azon ki kell birnia a 4*40es ekét meg aPB 6m-es kombinátort a rovidtárcsám 3 m-es croskill hengerrel de azzal a 12145 is szaladt
Válasz Celtises #9492. hozzászólásáraMég nem . Mechanikus adagolós .
Válasz Hús Futár #9490. hozzászólásáraÉrtem. Adblues már?
Válasz Celtises #9488. hozzászólásáravalami hasonlót halottam én is bár nem jártam utána.szervizesem mondta hogy pár ezresből javítható.nekem is akkor jött elő amikor kint állt a tűző napon.
Válasz Celtises #9489. hozzászólásáraOlaj cserénél szinte semmi nem volt a mágnesen aztán 100 óra múlva kifolyt az olaj a szimeringnél . akkor dobtam bele egy új szimeringet 21000-ért meg új olajat meg egy kis zsírt hogy bírja ki legalább a vetést , aztán szerencsére a szántást is kibírta . Azért mikor bontom akkor szétkapom a bal oldalt is mert az sem lehet sokkal szebb .
Válasz Hús Futár #9487. hozzászólásáraAhha. Csak kiváncsiskodok. Elég korán elkopotak a bolygókerekek, hogy vetted észre?
Válasz lala #9485. hozzászólásáraVan bent egy ellenállás ami ha túlmelegszik leold. Elméletileg.
Válasz Celtises #9482. hozzászólásáraElkopott a fog meg a csapágy is , de első napja óta sokat szánt , Mikor megvettem volt 40 heki szántani valóm .
Bár ha igaz ügyes elektronikához értó ember ki tudja mérni és pár forintból javítható
Válasz Celtises #9484. hozzászólásáraigen A hátramenetet nem adta ki
Válasz lala #9477. hozzászólásáraKormány kapcsoló?
Válasz Ricsi 85 #9472. hozzászólásáraMegszabad venni. Azok jobban eltalált gépek. Katalizátor legyen kidobva belőle. Bár ennyi óránál sztem kivan már. Az elektromos adagolósok nagyon labilisak.
A szürke felni törik nagyon. Azzal számolj.
Válasz Hús Futár #9474. hozzászólásáraMi lett az elsőhíddal?
márciusban lesz 5 éves 3400üó
Válasz lala #9477. hozzászólásáraMikori és mennyi órás a tied ?
Válasz Ricsi 85 #9475. hozzászólásáraAzt ezért számold bele hogy a HSX 4700ccm a krsiztál meg 6300ccm nyomatékban másabba régi motor de harcos a motorja ennek is .
sziasztok
Válasz Ricsi 85 #9475. hozzászólásáraszia nekem HSX140 van és már volt gondom az elektromos irányváltóval nekem 120ba fájt
Válasz Ricsi 85 #9475. hozzászólásáraNekem még nem volt bajom a kuplungal
Válasz Hús Futár #9474. hozzászólásáraKoszonoma válaszod ha lesz ido megnézzuk csutortokon a srác ismerosétol érdeklodtem ajánlotta o is JD-t vesznek helyette nagyobbat persze csak ha árban megeggyezunk
de a zetoros márkaszervizes szereloje nem nagyonn ajánlotta a HSX-et az irányváltó végett azt mondta 3000e a szervize alkatrésszel ha elmegy és hogy elég problémás
Válasz Ricsi 85 #9472. hozzászólásáraSzia .
Én meg venném újra bár voltak vele gondok de megy . A fő forgalmazó azért elég lazán kezeli az alkatrész ellátást egyik fő gondnak ezt tartom mert szezonban nem nagyon van idő 4-5 napot várni egy Orbitra .
Legnagyobb bajom eddig egy kormány orbit csere volt meg a jobbos első lehajtást kell újra csapágyaznom és szimeringeznem+új bolygó kerekek és féltengely csonk . Egyébként inkább kisebb kapcsoló gond meg a 3. nyomó csőből a 4.van már rajta . Az első hajtással párhuzamosan cserélek királycsap perselyeket is mert azok is picit kottyannak .
Majdnem 4 éve van nálam 3600 óra felett jár a gép .
Nekem a 3 fejes ekét húzza ( de ezt az első nap óta ) 4 méteres középnehéz tárcsát , 4,4 méteres Rau kombinátor vagy 4,2-es ásóborona ( ezeket simán viszi 11-12km/h-val ) . 5,6 méteres He-Va tiproller crosskill hengert húzom még vele és 2 hw-8011est simán 23-24 tonna raksúllyal . A tárcsát lazító után első soron csak 10-el vitte .
Sziasztok!
Két kérdésem lenne.
Az egyik hogy a fülke alját szeretném újra festeni mert már rozsdásodik. Szerintetek milyen festékkel kellene? Most ilyen zöldes színe van még de már pattog fel.
A másik, hogy hidegben nem tudtam kilevegőztetni a rendszert mert nem nyomott a kézi tápszivattyú. 6-7x indítóztam mire nem állt le. Másnap meg már működött. Szerintetek csak valamilyen fagyás lehetett benne vagy ez jelzi már a végét esetleg? Bosch van rajta.
Szeva Tamás foleg toled szeretnék kérdezni. Ha jól emlékszem neked HsX Forterrád van.
Véleményedre lennék kiváncsi mivel ezek már elektromos irányváltóval vannak szerelve.
Mik a hibái sok gond e volt már vele??? Most találtam 1et 130 HsX 5000 órával 2013as gyártású. Meg e szabad szerinted venni? 12145 gépeit eszkozeit el e viszi??
Válasz Sk Laci #9466. hozzászólásáraEzt én is benéztem. 34 kerékmérethez írtam, amit írtam. Nem a 38.
Válasz kolbász #9468. hozzászólásáraA 18,4-es gumi W16 , DW16 -os felnire való ,de W15 vagy DW15-öt még megengednek a gyártók . MTZ-be van W15-ös felni , igaz bontottba nem valószínű (16,9-es gumival szerelt széria).
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/1053/Hatsokerektarcsa_15x38_381x965mm_ORIGINAL.html
Ez jó lenne , ha szánsz rá ennyit .
Válasz kolbász #9468. hozzászólásáraSzűken rá de nagyon behúzza a peremét esetleg a széílesebbik fajta amire gyárilag a 16,9-es ment arra könyebben fel tudod tenni szélesség vesztés nélkül .
Válasz T.f. #9467. hozzászólásáraA 15.5x38 MTZ felnire rálelhet tenni a 18. 4x38 As gumit
Válasz T.f. #9465. hozzászólásáraBocs . Benéztem a kérdésed , én 18,4R34 -es belső kerék mellé írtam a variációkat .
Válasz kolbász #9464. hozzászólásáraHa nagyobb felfekvésre van szükséged, akor az 516-517 E kombájnok első kerekét ajánlanám. Nagy teherbírás, széles gumi, de a traktor szélessége nem növekszik drasztikusan, mint az ikrezésel. Közúton is kevesebb gondod lessz a szélesség miatt. Ha jól tudom, akor a csavarelosztás is paszol.
Válasz kolbász #9464. hozzászólásáraSzia .
A legolcsóbb megoldás , ha ikerkeréknek MTZ kereket teszel , a 15.5 r 38 és a 18,4 r 34 méretek SRI (terhelt sugár)értéke azonos , így bármelyiket teheted . a távtartót meg legyártod / gyártatod vegyes - Zetor/MTZ peremmel .
Bontott 80-as MTZ kerékkel meg tele az ország .
Nem tud valaki 18.4*38 as gumit felnivel , dupla keréknek kellene meg egy pár iker kerék tartót
Sziasztok z7701 motorkódú motor főtengely alapméretes csapágy, és "szem" méreteit tudja valaki?