Sziasztok!
Van egy 16245-ösöm egy éve!
A képen szereplő irányjelző kapcsoló van benne jelenleg, ami véleményem szerint nem gyári.
Tudnátok segíteni a beazonosításban, hogy miben lehetett/van ilyen kapcsoló?!
A tápszivattyú gépi része is betud ragadni olyankor csak akkor megy ha kézzel pumpálod.
Az újjabb motorpal adagolóknál előfordul.
Minnél újjabb annál szarabb!
Válasz Isti76 #11397. hozzászólásáraTápszivattyú és szívócsőnél kell keresni a hibát.
Ha jóltévedek búvárcsöves.
Tekerd ki nézdmeg nincs-e a nyaka letörve.
Ha jó akkor vedle a szívócsövet, fújdmeg nem-e jukas. Ha nemjukas akkor fogd be az egyikvédét és szájjal szívd meg majd ha vákum van benne nyelvel fogdbe a csővégét. Ha elenged akkor falsotszív
valahol. Ha jó, akkor tápszivattyút nézdmeg kézzel ha megpumpálod levett csatlakozóval ha a szívót befogod érznikell aszívó hatást és azt ha nempumpálod akkor is megkell maradnia.
Utánna tegyél egy átlátszó csövet a nyomó oldalra majd elmeld fel pumpáld meg jegyezd meg a szintet hagy ott hogy lejebb megy e.
Ha jejebb akkor szar a szelep a tápszivattyúba. Haez eddig müködik márcsak a nyomástartó szelep van amit ha megpumpálsz zúgni kell.
Bosch renszerű 12x1.5mm es van benne 1.2bár a közöstüzelőszer nyomása.
Adagolót rosszul felrakni nemtudod! Bár láttam már olyat ,hogy a közbetétet kireszelték. Az gány. Egyébbként csak a 3hosszanti furat az állítási lehetöség.
Sziasztok!
Adott egy Zetor 5211 3 hengeres kis oktató traktor.
Jelenleg nem indul. Szelephézag beállítva, adagoló felújítva, porlasztók szintén.
Az üzemagyagot nehezen veszi fel, illetve visszaejti. Cserélve lett az AC is, + az összes cső.
Nehezen elkapja de csak hidegindítóval. Ha az elfogy leáll.
Tanácsokat , ötleteket , segítséget szeretnék kérni!!!
Köszönöm szépen!
Válasz kuti.krisztian #11387. hozzászólásáraHa a külső körön nyom 180-at és nem emel, a tömb "választó szelepe" a hibás. A belső kör nyomásának egy részét elengedi. Hívj fel! +36302025030
Válasz rtamas76 #11391. hozzászólásáraSzia Tomi! Megnéztem az olajat, hogy habosodik e. Van némi buborék a le engedett olajba, de nem vészes.
Egyáltalán nem szabad buborékosnak lennie?
Válasz rtamas76 #11389. hozzászólására7 végén neki állok megnézem a robbantott ábrás rajzot és az olajat, hogy habosodik e. Addig is köszönöm!!! És majd jelentkezem, hogy mire jutottam.
Válasz kuti.krisztian #11387. hozzászólásáraPróbáldmeg egy vödörbe belenyomatni az olajat ha habos opálos falslevegő.
Előélete a gépnek? Előte minden jóvolt?
Helyileg? Ha nemboldogulsz vele holnap privátban küldök egy régi crystalos szerelő számát. Elméletileg nagyon hasonló.
Válasz rtamas76 #11384. hozzászólásáraMár erre is gondoltam, de ki cseréltem a gumi gyűrűt ami a szívó csonkon van. Bár persze a váltóba nem látok bele, hogy habos e
Válasz lorant90 #11382. hozzászólásáraNe haragudj de azt nem tudom hol van. Ha el mondod meg nézem meg keresem most szedem szét elsőnek mert már 2 szerelőnél volt nem tudták meg oldani. Úgy hogy konyítok annyit hozzá hogy hátha ha én csinálom az úgy jó lesz meg persze a segítségetek által
Válasz rtamas76 #11383. hozzászólásáraEsetleg szűrőháznál tömítetlenség?
Atól,hogy nemfolyik ki az olaj atól a levegőt beszívja! A remegés általában fals levegő.
Egy csővel a gyorscsatlakozón keresztül
Egy tisztaedénybe ha habos buborékos fals levegő!
Válasz kuti.krisztian #11377. hozzászólásáraJobb oldalon kihelyezett tömb van e?
Ha van nyomdle vagyhúzd a kart és próbálj úgy emelni.
Elméletileg az kihelyezet tömb szabad visszaáramlású. Tehát prioritás szelepnek lenni kell. Lehet az buziskodik.
A vész biztosító lenne ha leállítod rögtön leenged a 3pont.
3011nél már csinálta az elv ugyanaz.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy 8245-ös Zetor tipusú traktorhoz. A hiba jelensége csak nagy fordulatszámon emeli a munka eszközt a hátsó hidraulikán és már szinte minden ki van cserélve karmantyú, új olaj, vezérlő tömb, új szivattyú, szűrők. És ha be melegszik csak rosszabb az emelési szintje. Köszönöm a válaszokat!
Válasz T.f. #11368. hozzászólásáraÜdv.! Láttam a hozzászólásodban a tehermentesítő és osztókör méreteket, a Zetorral nem passzol(170/220mm) ,de ez még nem lenne kizáró ok. Ha tudunk elérhetőséget cserélni ,pár kép és ár érdekelne.
Válasz Józsika #11367. hozzászólásáraÜdv !
Nem Zetor felni , de rá alakítható van .
DW15L 34 csillag betétes , 18,4x34 , 16,9x34 -es gumimérethez .
Eredetileg MF-en volt .
Tolna megye
Válasz buti #11364. hozzászólásáraÜdv !
A segédtömböt nyugodtan lecserélheted másik , semleges helyzetben "szabad átfolyású " tömbre .
A segédtömb P ága az az I. kör nyomócsatornája ( a visszafolyó " T" közvetlenül a hídházba nyílik ).
A Crystal hidraulikája soros - elsőbbségi elvű . A fedélből kicsatlakozó ág az a szivattyú nyomóága ( ha a belső tömb mindkét köre semleges helyzetben van ) , eleve kiegészítő tömb csatlakozási pontja , aminek a működése a belső köröket nem befolyásolja ( az I. kör úszó állásában viszont a külső kör nyomása megjelenik , úgy emlékszem ) .
Van egy 16245-ös traktorom, amelynek a segéd hidraulika tömbje ( a váltóház tetején kivül bal oldalt) helyére szeretnék tenni egy két szekciós tömböt.Egy kis megerősítés kellene, hogy egy az egyben feltehetem-e a helyére a következő semleges helyzetben "szabad átfolyású " tömböt:
Jól gondolom-e hogy az eredeti segégéd hidraulika tömb P ága az az I. ( külső kör I.) visszafolyója, vagyis, ha ezt a tömböt beépítem nem fogom a I. tömb nyomását elengedni?
A fellelhető sematikus hidraulika kör vázlatok alapján működik a dolog, és a szelepek sorban vannak, a szelep rajzok középső helyzetei szabad átfolyást ábrázolnak, a traktor üzemeltetési leírásában azonban az szerepel, hogy az I. és a II. kör párhuzamosan van kötve, ha így lenne ebben az esetben elszökne a nyomás.
Mielőtt neki állok jó lenne egy kis megerősítés attól aki csinált már ilyet , vagy egyszerűen csak jobban ért az ilyen traktorok a hidraulikus rendszeréhez.
Sziasztok!
Valaki épített már 6011 , 6211 es típusú Zetorokba valamilyen komolyabb, kényelmesebb ülést pl grammer, proboss ?? Ha igen melyik fajtát, és mit kellett esetleg átalakítani hozzá?
Köszi a segítséget!
11611 hozzászólás
Válasz kicsi503 #11409. hozzászólásáraEz Gyári!
Sziasztok!
Van egy 16245-ösöm egy éve!
A képen szereplő irányjelző kapcsoló van benne jelenleg, ami véleményem szerint nem gyári.
Tudnátok segíteni a beazonosításban, hogy miben lehetett/van ilyen kapcsoló?!
Köszönöm a segítséget!
Kár ezért a Zetorért
Moderálási elveink miatt törölve: 2024-11-06 08:38:18
Válasz csabber #11404. hozzászólására+421904866320
Válasz csabber #11404. hozzászólásáraMondjad
Sziasztok! ZTS 16245 elsőhajtás ügyben tudna segíteni valaki SOS-ban?
Köszönöm szépen a tanácsokat!!!
Megnézek mindent!
A tápszivattyú gépi része is betud ragadni olyankor csak akkor megy ha kézzel pumpálod.
Az újjabb motorpal adagolóknál előfordul.
Minnél újjabb annál szarabb!
A nyomástartó szelep az adagoló legmagasabb pontjára kell berakni ,hogy a levegő kitudjon menni csatornából!
Válasz Isti76 #11397. hozzászólásáraTápszivattyú és szívócsőnél kell keresni a hibát.
Ha jóltévedek búvárcsöves.
Tekerd ki nézdmeg nincs-e a nyaka letörve.
Ha jó akkor vedle a szívócsövet, fújdmeg nem-e jukas. Ha nemjukas akkor fogd be az egyikvédét és szájjal szívd meg majd ha vákum van benne nyelvel fogdbe a csővégét. Ha elenged akkor falsotszív
valahol. Ha jó, akkor tápszivattyút nézdmeg kézzel ha megpumpálod levett csatlakozóval ha a szívót befogod érznikell aszívó hatást és azt ha nempumpálod akkor is megkell maradnia.
Utánna tegyél egy átlátszó csövet a nyomó oldalra majd elmeld fel pumpáld meg jegyezd meg a szintet hagy ott hogy lejebb megy e.
Ha jejebb akkor szar a szelep a tápszivattyúba. Haez eddig müködik márcsak a nyomástartó szelep van amit ha megpumpálsz zúgni kell.
Bosch renszerű 12x1.5mm es van benne 1.2bár a közöstüzelőszer nyomása.
Adagolót rosszul felrakni nemtudod! Bár láttam már olyat ,hogy a közbetétet kireszelték. Az gány. Egyébbként csak a 3hosszanti furat az állítási lehetöség.
Válasz Isti76 #11397. hozzászólásáraNyomástartó szelep jó? Vagy jó helyre lett betéve? Ismerősöm felcserélte és így járt.
Válasz Isti76 #11397. hozzászólásáraAz adagoló jól lett felrakva?
Sziasztok!
Adott egy Zetor 5211 3 hengeres kis oktató traktor.
Jelenleg nem indul. Szelephézag beállítva, adagoló felújítva, porlasztók szintén.
Az üzemagyagot nehezen veszi fel, illetve visszaejti. Cserélve lett az AC is, + az összes cső.
Nehezen elkapja de csak hidegindítóval. Ha az elfogy leáll.
Tanácsokat , ötleteket , segítséget szeretnék kérni!!!
Köszönöm szépen!
Válasz kavics64 #11234. hozzászólásárapl mtz 1221 valamelyik széria?
Válasz kuti.krisztian #11387. hozzászólásáraHa a külső körön nyom 180-at és nem emel, a tömb "választó szelepe" a hibás. A belső kör nyomásának egy részét elengedi. Hívj fel! +36302025030
Válasz kuti.krisztian #11377. hozzászólásáraÜdv ! Néz rá az Agroinformos E-mail fiókodra .
Válasz rtamas76 #11391. hozzászólásáraSzia Tomi! Megnéztem az olajat, hogy habosodik e. Van némi buborék a le engedett olajba, de nem vészes.
Egyáltalán nem szabad buborékosnak lennie?
Válasz rtamas76 #11391. hozzászólására
Válasz kuti.krisztian #11390. hozzászólásáraOK
Válasz rtamas76 #11389. hozzászólására7 végén neki állok megnézem a robbantott ábrás rajzot és az olajat, hogy habosodik e. Addig is köszönöm!!! És majd jelentkezem, hogy mire jutottam.
Válasz kuti.krisztian #11387. hozzászólásáraRobbantot ábrás könyvből lehet következteni.
Honnan szív, cső összetétel, hibalehetőség?
Én a szívóágon mennék végig először.
Válasz kuti.krisztian #11387. hozzászólásáraPróbáldmeg egy vödörbe belenyomatni az olajat ha habos opálos falslevegő.
Előélete a gépnek? Előte minden jóvolt?
Helyileg? Ha nemboldogulsz vele holnap privátban küldök egy régi crystalos szerelő számát. Elméletileg nagyon hasonló.
Válasz rtamas76 #11383. hozzászólásáraIgen! Azt is probáltam már de nem működött jobban
Válasz rtamas76 #11384. hozzászólásáraMár erre is gondoltam, de ki cseréltem a gumi gyűrűt ami a szívó csonkon van. Bár persze a váltóba nem látok bele, hogy habos e
Válasz lorant90 #11382. hozzászólásáraNe haragudj de azt nem tudom hol van. Ha el mondod meg nézem meg keresem most szedem szét elsőnek mert már 2 szerelőnél volt nem tudták meg oldani. Úgy hogy konyítok annyit hozzá hogy hátha ha én csinálom az úgy jó lesz meg persze a segítségetek által
Válasz rtamas76 #11383. hozzászólásáraEsetleg szűrőháznál tömítetlenség?
Atól,hogy nemfolyik ki az olaj atól a levegőt beszívja! A remegés általában fals levegő.
Egy csővel a gyorscsatlakozón keresztül
Egy tisztaedénybe ha habos buborékos fals levegő!
Válasz kuti.krisztian #11377. hozzászólásáraJobb oldalon kihelyezett tömb van e?
Ha van nyomdle vagyhúzd a kart és próbálj úgy emelni.
Elméletileg az kihelyezet tömb szabad visszaáramlású. Tehát prioritás szelepnek lenni kell. Lehet az buziskodik.
A vész biztosító lenne ha leállítod rögtön leenged a 3pont.
3011nél már csinálta az elv ugyanaz.
Válasz kuti.krisztian #11380. hozzászólásáraA henger biztosito szelepje jo e ?
Válasz kajszi_71823 #11378. hozzászólásáraTökéletes mint az újnak
Válasz lorant90 #11379. hozzászólására180 bárt mutat az óra épp azért nem értem, hogy mi baj lehet.
Válasz kuti.krisztian #11377. hozzászólásáraOlajnyomas meres , aztan lehet tapogatni
Válasz kuti.krisztian #11377. hozzászólásáraRégi szivattyún milyen állapotúak a hornyok? Mert az egy belso hornyos tengelybe fekszik bele, és eléggé gyengepontja.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy 8245-ös Zetor tipusú traktorhoz. A hiba jelensége csak nagy fordulatszámon emeli a munka eszközt a hátsó hidraulikán és már szinte minden ki van cserélve karmantyú, új olaj, vezérlő tömb, új szivattyú, szűrők. És ha be melegszik csak rosszabb az emelési szintje. Köszönöm a válaszokat!
Üdvözlet urak tulajdonos lettem egy zetor 4011 majornak kérdésem lenne hogy mikre kell oda figyelni e gép környékén előre is köszönöm a segítséget
Válasz Józsika #11374. hozzászólásáraÁtküldtem a képeket .
Válasz T.f. #11373. hozzászólásáraElvileg írtam, ha jól csináltam.
Válasz Józsika #11372. hozzászólásáraKérnék egy E-mail címet ( akár privátban ) és ott küldök képet .
Válasz T.f. #11368. hozzászólásáraÜdv.! Láttam a hozzászólásodban a tehermentesítő és osztókör méreteket, a Zetorral nem passzol(170/220mm) ,de ez még nem lenne kizáró ok. Ha tudunk elérhetőséget cserélni ,pár kép és ár érdekelne.
Válasz T.f. #11370. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
140/200-ast keresek.
Vagy csak közepet
Válasz fendt309 #11369. hozzászólására150/205 mm ( mérőszalaggal ) , 8 csavaros
A csillagok jelen állapotban javításra/erősítésre szorulnak !
Válasz T.f. #11368. hozzászólásáraSzia!
Tehermentesítő és osztókör méretet tudsz írni?
Hány cavaros?
Köszi
Válasz Józsika #11367. hozzászólásáraÜdv !
Nem Zetor felni , de rá alakítható van .
DW15L 34 csillag betétes , 18,4x34 , 16,9x34 -es gumimérethez .
Eredetileg MF-en volt .
Tolna megye
Sziasztok! 6245-re keresek 34-es felniket, ha esetleg valaki tud ilyet, kérem jelezzétek. Köszönöm!
Válasz T.f. #11365. hozzászólásáraKöszönöm a választ.Így bátrabban kezdek bele.
Válasz buti #11364. hozzászólásáraÜdv !
A segédtömböt nyugodtan lecserélheted másik , semleges helyzetben "szabad átfolyású " tömbre .
A segédtömb P ága az az I. kör nyomócsatornája ( a visszafolyó " T" közvetlenül a hídházba nyílik ).
A Crystal hidraulikája soros - elsőbbségi elvű . A fedélből kicsatlakozó ág az a szivattyú nyomóága ( ha a belső tömb mindkét köre semleges helyzetben van ) , eleve kiegészítő tömb csatlakozási pontja , aminek a működése a belső köröket nem befolyásolja ( az I. kör úszó állásában viszont a külső kör nyomása megjelenik , úgy emlékszem ) .
Sziasztok!
Van egy 16245-ös traktorom, amelynek a segéd hidraulika tömbje ( a váltóház tetején kivül bal oldalt) helyére szeretnék tenni egy két szekciós tömböt.Egy kis megerősítés kellene, hogy egy az egyben feltehetem-e a helyére a következő semleges helyzetben "szabad átfolyású " tömböt:
https://www.rositeh.hu/hidraulikus-vez-rl-t-mb-2xp80----sz--
Jól gondolom-e hogy az eredeti segégéd hidraulika tömb P ága az az I. ( külső kör I.) visszafolyója, vagyis, ha ezt a tömböt beépítem nem fogom a I. tömb nyomását elengedni?
A fellelhető sematikus hidraulika kör vázlatok alapján működik a dolog, és a szelepek sorban vannak, a szelep rajzok középső helyzetei szabad átfolyást ábrázolnak, a traktor üzemeltetési leírásában azonban az szerepel, hogy az I. és a II. kör párhuzamosan van kötve, ha így lenne ebben az esetben elszökne a nyomás.
Mielőtt neki állok jó lenne egy kis megerősítés attól aki csinált már ilyet , vagy egyszerűen csak jobban ért az ilyen traktorok a hidraulikus rendszeréhez.
Köszönöm
Válasz hajgatos #11362. hozzászólásáraMegveszed, belepróbálod, ha kell átalakítod!
elég nagyok a fülkék, biztos elfér.
Sziasztok!
Valaki épített már 6011 , 6211 es típusú Zetorokba valamilyen komolyabb, kényelmesebb ülést pl grammer, proboss ?? Ha igen melyik fajtát, és mit kellett esetleg átalakítani hozzá?
Köszi a segítséget!