Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
12045 gépbe szeretnék betenni + hidraulika útváltó szelepet. Van egy ami 40 l-s. néztem a szivattyút, az 38 l-s. A 40 l-s elosztó jó lehet rá? (van ki azt mondja, nem )
Válasz T.f. #11286. hozzászólásáraSziasztok!
Az emelőszárak megvannak...csak a korábbi tulaj leszedte.
Még nem volt lehetőségem alá mászni....de ha jobb lesz az idő, akkor arra is sort kerítek és mindent átnézek, meghúzok!
De köszönöm a hozzászólásokat a többieknek is!
Válasz kicsi503 #11283. hozzászólásáraA kép nem egyértelmű .
A felső határoló lap lefelé hajlik kb 20 mm-t , a horognak szint teljesen fel kell jönnie a konzolig ( nekem kellett kb 5 mm-t a körmöknél pótolnom egy-egy laposvas kockával , hogy ezt elérjem ) .
Hiányzik a kép alapján a már előttem említett két emelő szár .
Küldtem szervizkönyvet , katalógust .
Az emelő rudazat valóban hiányzik róla, anélkül nehéz felakasztani a vontatmányt, de a horgot menet közben nem annak kellene tartania. Van a fülkében egy kar, amivel mozgatod egy rudazaton keresztül azt a horgot, ami az egészet tartja.Feltéve, ha a rudazat megvan.De a horog megvan , azt látom. Az az alkatrész, amin két furatos 40x5 laposvas fül van hegesztve házilag. Az horog tartja ebben a kicsit lógó helyzetben az egész hasi húzót.A kardáncsonk fölött van egy vastag kb 30 mm-es hosszú csap két rugós rögzítővel .Ha a rugós rögzítőket kihúzod, a csapot oldalra kihúzod, a horog először hátra , majd fel és kijön. Látni fogod, hogy a felfekvő felülete elkopott, vagy elgörbült, vagy mi a bűne, de a lényeg, hogy ez a horog kell megfelelő magasságban tartsa a hasi húzót, és akkor a kampó fölött nem lesz ekkora rés.
Válasz kicsi503 #11283. hozzászólásáraHát feszesebbnek kéne lennie, nemlátom, hogy annyira ellenne kopva, az új sem sokkal nagyobb. Én ugylátom, hogy hiányoznak az emelokarjai, vagy fuggesztokarjai, pontos nevét nemtudom. Ha ti szedtétek le, akkor vizsgáld megrajta a menetek és állítsatok a kockán, ami a két sínben fut, hogy feljebb emelje. Illetve még buj alá és nézd meg a fészkeket a hashuzo alattt, hátha ott is láítni kopástl Most hogy így kozelebbrol nézem, a kamponak a felso vontató konzolját el kene ernie,
Kis segítséget szeretnék!
Van egy 16245-ünk..új szerzemény!
Számunkra új a gép, és a környéken sincs senkinek összehasonlításhoz.
A kérdésem az lenne, hogy a csatolt képeken látható hashúzó kampóra létezik valamilyen lezáró? Hiányozhat a mienkéről valami?....vagy, csak nagyon elkopott már az évek folyamán a kampó és cserés?
Eb pótkocsi húzásához lenne rá szükség leginkább!
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz Sk Laci #11280. hozzászólásáraAz első gépem 3011 1964-es
Tejesládában és talicskával vittem haza 18éves koromba.2év és már kész is.
Azóta is megvan.
Zt323-as útálatos javítani
nekem az is jóvolt.
Festett szép gépet nem veszek. Egybe legyen meg mindene sújok ,burkolatok aki erre nem vigyáz, az agépet is leszarja.
Crystalal 2éve lazítózok , tárcsázók ,szántok ,boronálok.
Klímát grammer ülést fűtést csináltam bele. Hidraulika munkahenger kivételével nem kellet belenyulni.
Másnak ez sem jó!
Pedig hálás gép csak nem hülye tűrő mint az mtz.
Hogy ki mit mond,......
Én TSZ mühelyfőnöktől vettem 16145 Crystált ő szerinte megjavítva.
Elő is jöttek a bajai, amikor dolgoznia kellett volna szezonban.
Szégerbiztosítás és ékbiztosítás helyett csak hegesztővel "pöccintettek".
Volt mit javítanom, mire rendberaktam a traktort a "szaki" munkája után.....
Válasz buszsofőr #11278. hozzászólásáraA váltó nemtudom volt-e javítva nálam még nem.
A hidraulika fedelet én vettem le tavaj munkahengert cseréltem. Az még nemvolt,
kcr volt rajta.Előző gazdája vetette le. Ha nem sikerül
állítani rajta májusban felravatalozom.
Gyanús a váltóval lessz valami
Rendbeteszem ehez a 35
hektárhoz örök élet +1év.
Köszönöm a seítséget mindenkinek!
Simitóztatok már.
Borsodban lassan lehet
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraHogy kérdésre is válaszoljak, nem lamellás, sima mechanika, egy karon lévő betétet nyomást a tárcsához, így lassítva, hogy csökkentse a sebességkülönbséget. Bàr lehet keverem a kismajoréval, de a crystalé sem lehet más.
Válasz rtamas76 #11275. hozzászólásáraMost nem vagyok biztos benne, de mintha többféle kuplunszerkezet lenne az ur2-eshez. Azt tudom, hogy a 80asé más, és pont a 160 ló végett csináltak vastagabb darabokat bele. Viszont ha állóhelyzetben jó, akkor én a nyelestengelyre tippelnék, mert azt ha jól belovik, olyan mintegy személyautó, észre sem veszed, hogy nincs szinkron. Én megpróbálnék azon húzni. Elvileg a kuplungpedál mozgatja az állítórudazatot hátrafelé, lehet, hogy babráltak vele, mikor a kuplungot cserélték.
Válasz Sk Laci #11273. hozzászólásáraA kuplun kiemelő villa végére gondolsz?
Nyomcsapágynak ha baja lenne az zúgna. Akitől vettem a gépet azt mondta új 161es szekezet van benne ő vette új.
Ha ő hazudi akkor én is.
Csa amikor a gép mozgásban van akkor recseg a váltó.
Allóhejzetben meg sem reccsen, nem csúszik tökéletesen műkődik.
Nyelestengely végcsapágy sem lehet,mert akkor álló hejzetben is rossz lenne.
Válasz rtamas76 #11272. hozzászólásáraElnézést, hogy megkérdezlek mint szerelőt, de megvan mindegyok "köröm- patkó vagy ki hogy hívja/ ami nyissa a kuplingot? Nincsen valamelyik eltörve? Esetleg szétszóródott kinyomócsapágy?
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraEsetleg ha érzed a gépet akkor próbáld meg kuplung nélkül váltogatni fel és le és ha akkor is recseg állandóan akkor más is lehet baj lehet egyik tűgörgő lóg már a felső tengelyen a váltóban .
Válasz kajszi_71823 #11268. hozzászólásáraA nyelestengelyfék lamellás?
Ezzel lehet baj, bevan gyógyulva?
Vagy hová kell állítani?
A pedál félútjáig "könnyű" onnan viszont keményebb.
Viszont addig ki is emel a kuplung.
Válasz rtamas76 #11264. hozzászólásáraLehet ezzel kellett volna kezdeni
Igen, nyelestengelyfék, a kuplungon csak a pedált állítod, hogy mikor kosson ki, magát a lamellát a szerkezet állítja automatikusan ahogy kopik, azzal nem csinálsz semmit.
Válasz rtamas76 #11266. hozzászólásáraKönyvem nincs , a rudazat müködtet egy másik tengelyt is. Szeintem nyelestengelyfék,
Levolt állìtva a csavarja (soha nem ért hozzá )próbáltam állítani. Nem változott .
Most a pedál útjának felétől nyomja.Ígysem jó.
Válasz rtamas76 #11262. hozzászólásáraKözgáz ember! azért recseg, mert a motorfordulathoz viszonyítva gyorsan forog a sebváltó és szinkron híján nincs mi összehangolja.
Sziasztok!
12145 akármit csinálok vele
Váltáskor recseg.
Kuplung kiemel.
Ha gurul csak recsegve veszi
vagy egyáltalán nem.
Ha ál akkor veszi recsenés nélkül.
Köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
10641 Forterra első hidat meghajtó kardán keresztje elvileg 32x89,5 méret. Hol érdemes megkérdezni/venni?
Eddig 4-5 megkérdezett cég nem tudott ilyen méretű keresztet prezentálni.
Köszi
Válasz endypapa_20120 #11252. hozzászólásáraAz a baj hogy sok műszaki analfabéta tartja magát szerelőnek aki rutinból megtanulgatta az mtz-t szerelni és simán elvéreznek egy krisztálon pedig a krisztál egyszerű mint egy fa ék . Szerintem mezei mtz szerelőt aki még csak messziről látott krisztált nem szabad közel engedni a géphez .
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraSzia!
Ha szállítás is van akkor inkább a Zetor Forterrákat nézzed. Sokkal gyorsabbak. 40 vs 25 km/ó.
16245 inkább csak talajozásra való.
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraHa veszel inkább a nagyobb kerekű Super verziót még ha messzebb is van. Hidd el megéri, hátsó hajtást azzal a motorral nem tudod tönkretenni, motorja is bitang egyébként, egyedüli gyenge pont.a sebváltó, csak megkell benne hagyni az eredeti 3 fokozatút, az bírni fogja. Ja és difizár elől hátul igazi 4x4, bárhonnan kiássa magát.
Egyelőre még a vásárlásnál járok, keresgélek eladó 16245-öst!
Aztán, ha akadna egy, akkor majd szeretném átnézetni, illetve... esetleges problémáknál, ha elakadnék, akkor tudjak kinek szólni, aki ért hozzá!
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraÜdv !
Dunaszerdahely Agro Bíro. Javíttatást nem próbáltam , alkatrészt vettem tőlük többször, akkor ajánlotta az eladó a javítási szolgáltatásukat. Alkatrészben korrektek voltak. Hirdetésük itt az oldalon is van, hívd fel őket , tudnak magyarul.
Érdeklődnék, hogy az interneten hogy találom meg, milyen néven van a azt a cég, aki zetor váltó, motor felújítással foglalkozik? Úgy hallottam, nem tudom, hogy igaz-e..?! Viszed a kiszedett váltót, motort és kapod a csere db-ot!
Hallott már valaki a cégről?
Ugyanitt..! Szintén érdeklődnék, hogy van valaki Somogy megye-Kaposvár környékén, aki penge a 16245-ös zetorok javításában? (Tolna, Baranya, Zala)
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraA zetor egy jobb minőségű gép, nehezebb javítani, bonyolultabb egy fokkal, és az alkatrész is drágább.
De megbízhatóbb is.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraTeszi a dolgát mindegyik. Alkatrész van, hál' isten nem sűrűn kell. '60 45 van is közel hozzád eladó, elég jó állapotban, nem horror áron. Vonólap, függesztő orsók hiányoznak róla.
Igen, egyébként nincs nagy árkülönbség!
142-45-ös ritka, mint a fehér holló? Azokról lehet vmit tudni?
Eddig csak a Facebookos csoportban láttam a napokban, megosztva egy videóban.
Zetor vásárlás előtt állok, egy 30+ hektáros gazdaságban Somogy megyében, Kaposváron. 82-es MTZ-t segítené a nehezebb munkákban leginkább (szántás, lazítás, grúberozás, vetés /vetőgép súlya miatt/).
122-45-ösre gondoltam, a már meglévő munkaeszközök meghagyása miatt, hogy ne kelljen cserélni őket. Viszont, olykor-olykor az idővel is hadilábon állok...így nem tudom, hogy sebességben mennyire vagyok előrébb a jelenlegi mtz-hez használt, feljebb írt munkaeszközökkel.
Töröm a fejem nagyon egy 142-45 vagy egy 162-45-ös zetoron. Természetesen ennél a kettőnél cserés az eke, grúber, lazító!
Mire érdemes bármelyik vásárlásánál oda figyelni, illetve a javítás mennyire bonyolúlt egy mtz-hez képest (barátom az MTZ teljes körű javításában képben van).
Zetor gépkönyvek nagy segítséget nyújtanak, adnak?
Válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!
Bocsi, ha egy kicsit hosszú volt a "mese része", csak gondoltam, így tisztább képet kaptok, miért döntök nehezen!
11488 hozzászólás
12045 gépbe szeretnék betenni + hidraulika útváltó szelepet. Van egy ami 40 l-s. néztem a szivattyút, az 38 l-s. A 40 l-s elosztó jó lehet rá? (van ki azt mondja, nem )
Válasz T.f. #11286. hozzászólásáraSziasztok!
Az emelőszárak megvannak...csak a korábbi tulaj leszedte.
Még nem volt lehetőségem alá mászni....de ha jobb lesz az idő, akkor arra is sort kerítek és mindent átnézek, meghúzok!
De köszönöm a hozzászólásokat a többieknek is!
Válasz kicsi503 #11283. hozzászólásáraA kép nem egyértelmű .
A felső határoló lap lefelé hajlik kb 20 mm-t , a horognak szint teljesen fel kell jönnie a konzolig ( nekem kellett kb 5 mm-t a körmöknél pótolnom egy-egy laposvas kockával , hogy ezt elérjem ) .
Hiányzik a kép alapján a már előttem említett két emelő szár .
Küldtem szervizkönyvet , katalógust .
Válasz kicsi503 #11283. hozzászólásáraSzia!
Az emelő rudazat valóban hiányzik róla, anélkül nehéz felakasztani a vontatmányt, de a horgot menet közben nem annak kellene tartania. Van a fülkében egy kar, amivel mozgatod egy rudazaton keresztül azt a horgot, ami az egészet tartja.Feltéve, ha a rudazat megvan.De a horog megvan , azt látom. Az az alkatrész, amin két furatos 40x5 laposvas fül van hegesztve házilag. Az horog tartja ebben a kicsit lógó helyzetben az egész hasi húzót.A kardáncsonk fölött van egy vastag kb 30 mm-es hosszú csap két rugós rögzítővel .Ha a rugós rögzítőket kihúzod, a csapot oldalra kihúzod, a horog először hátra , majd fel és kijön. Látni fogod, hogy a felfekvő felülete elkopott, vagy elgörbült, vagy mi a bűne, de a lényeg, hogy ez a horog kell megfelelő magasságban tartsa a hasi húzót, és akkor a kampó fölött nem lesz ekkora rés.
Válasz kicsi503 #11283. hozzászólásáraHát feszesebbnek kéne lennie, nemlátom, hogy annyira ellenne kopva, az új sem sokkal nagyobb. Én ugylátom, hogy hiányoznak az emelokarjai, vagy fuggesztokarjai, pontos nevét nemtudom. Ha ti szedtétek le, akkor vizsgáld megrajta a menetek és állítsatok a kockán, ami a két sínben fut, hogy feljebb emelje. Illetve még buj alá és nézd meg a fészkeket a hashuzo alattt, hátha ott is láítni kopástl Most hogy így kozelebbrol nézem, a kamponak a felso vontató konzolját el kene ernie,
Szia!
Kis segítséget szeretnék!
Van egy 16245-ünk..új szerzemény!
Számunkra új a gép, és a környéken sincs senkinek összehasonlításhoz.
A kérdésem az lenne, hogy a csatolt képeken látható hashúzó kampóra létezik valamilyen lezáró? Hiányozhat a mienkéről valami?....vagy, csak nagyon elkopott már az évek folyamán a kampó és cserés?
Eb pótkocsi húzásához lenne rá szükség leginkább!
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz T.f. #11274. hozzászólására
Válasz Sk Laci #11280. hozzászólásáraAz első gépem 3011 1964-es
Tejesládában és talicskával vittem haza 18éves koromba.2év és már kész is.
Azóta is megvan.
Zt323-as útálatos javítani
nekem az is jóvolt.
Festett szép gépet nem veszek. Egybe legyen meg mindene sújok ,burkolatok aki erre nem vigyáz, az agépet is leszarja.
Crystalal 2éve lazítózok , tárcsázók ,szántok ,boronálok.
Klímát grammer ülést fűtést csináltam bele. Hidraulika munkahenger kivételével nem kellet belenyulni.
Másnak ez sem jó!
Pedig hálás gép csak nem hülye tűrő mint az mtz.
Válasz rtamas76 #11275. hozzászólásáraIgen arra gondoltam.
Hogy ki mit mond,......
Én TSZ mühelyfőnöktől vettem 16145 Crystált ő szerinte megjavítva.
Elő is jöttek a bajai, amikor dolgoznia kellett volna szezonban.
Szégerbiztosítás és ékbiztosítás helyett csak hegesztővel "pöccintettek".
Volt mit javítanom, mire rendberaktam a traktort a "szaki" munkája után.....
Válasz buszsofőr #11278. hozzászólásáraA váltó nemtudom volt-e javítva nálam még nem.
A hidraulika fedelet én vettem le tavaj munkahengert cseréltem. Az még nemvolt,
kcr volt rajta.Előző gazdája vetette le. Ha nem sikerül
állítani rajta májusban felravatalozom.
Gyanús a váltóval lessz valami
Rendbeteszem ehez a 35
hektárhoz örök élet +1év.
Köszönöm a seítséget mindenkinek!
Simitóztatok már.
Borsodban lassan lehet
Válasz rtamas76 #11262. hozzászólásáraÉn azt kérdezném meg hogy mikor volt a váltó javítva? Ha nemrég akkor a fogaskerekek még nem szoktak össze
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraHogy kérdésre is válaszoljak, nem lamellás, sima mechanika, egy karon lévő betétet nyomást a tárcsához, így lassítva, hogy csökkentse a sebességkülönbséget. Bàr lehet keverem a kismajoréval, de a crystalé sem lehet más.
Válasz rtamas76 #11275. hozzászólásáraMost nem vagyok biztos benne, de mintha többféle kuplunszerkezet lenne az ur2-eshez. Azt tudom, hogy a 80asé más, és pont a 160 ló végett csináltak vastagabb darabokat bele. Viszont ha állóhelyzetben jó, akkor én a nyelestengelyre tippelnék, mert azt ha jól belovik, olyan mintegy személyautó, észre sem veszed, hogy nincs szinkron. Én megpróbálnék azon húzni. Elvileg a kuplungpedál mozgatja az állítórudazatot hátrafelé, lehet, hogy babráltak vele, mikor a kuplungot cserélték.
Válasz Sk Laci #11273. hozzászólásáraA kuplun kiemelő villa végére gondolsz?
Nyomcsapágynak ha baja lenne az zúgna. Akitől vettem a gépet azt mondta új 161es szekezet van benne ő vette új.
Ha ő hazudi akkor én is.
Csa amikor a gép mozgásban van akkor recseg a váltó.
Allóhejzetben meg sem reccsen, nem csúszik tökéletesen műkődik.
Nyelestengely végcsapágy sem lehet,mert akkor álló hejzetben is rossz lenne.
Válasz rtamas76 #11267. hozzászólásáraEgy kis szakanyag , hátha segít .
https://drive.google.com/drive/folders/0B0tjrnBs4lTmam9kNVE1cFlpdk0?resourcekey=0-D0vkpKKK78Pze8Lo7_FdlA&usp=sharing
Válasz rtamas76 #11272. hozzászólásáraElnézést, hogy megkérdezlek mint szerelőt, de megvan mindegyok "köröm- patkó vagy ki hogy hívja/ ami nyissa a kuplingot? Nincsen valamelyik eltörve? Esetleg szétszóródott kinyomócsapágy?
Válasz Hús Futár #11270. hozzászólásáraKöszöm. Holnap megpróbálom.
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraEsetleg ha érzed a gépet akkor próbáld meg kuplung nélkül váltogatni fel és le és ha akkor is recseg állandóan akkor más is lehet baj lehet egyik tűgörgő lóg már a felső tengelyen a váltóban .
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraSzerintem túl sokat állítóttál a nyelestengely féken próbáld meg hogy kb 2/3-nál kezdjen csak fogni .
Válasz kajszi_71823 #11268. hozzászólásáraA nyelestengelyfék lamellás?
Ezzel lehet baj, bevan gyógyulva?
Vagy hová kell állítani?
A pedál félútjáig "könnyű" onnan viszont keményebb.
Viszont addig ki is emel a kuplung.
Válasz rtamas76 #11264. hozzászólásáraLehet ezzel kellett volna kezdeni
Igen, nyelestengelyfék, a kuplungon csak a pedált állítod, hogy mikor kosson ki, magát a lamellát a szerkezet állítja automatikusan ahogy kopik, azzal nem csinálsz semmit.
Válasz rtamas76 #11266. hozzászólásáraKönyvem nincs , a rudazat müködtet egy másik tengelyt is. Szeintem nyelestengelyfék,
Levolt állìtva a csavarja (soha nem ért hozzá )próbáltam állítani. Nem változott .
Most a pedál útjának felétől nyomja.Ígysem jó.
Válasz Nyomasek Bobo #11265. hozzászólásáraRudazatos.
Válasz rtamas76 #11264. hozzászólásáraOlajos a kuplungja vagy rudazatos?
Válasz kajszi_71823 #11263. hozzászólásáraLehet gáz vagyok?
Lehet. Tudom hogykell 2xkuplungolni
30éve dolgozom tolókererekes váltós gépekkel 3011 45mtz 80 82mtz fasirt trakorok és hasonló szarokkal.case nh jd
De ijet még nemláttam.
Amúgy autószerlő vagyok
több teherautót buszt traktort javítottam mint amenyibe életedbe ülni fogsz.
Nem hülye vagyok csak tanácstalan.Feleslegesen nem akarom szétszedni!
Válasz rtamas76 #11262. hozzászólásáraKözgáz ember! azért recseg, mert a motorfordulathoz viszonyítva gyorsan forog a sebváltó és szinkron híján nincs mi összehangolja.
Sziasztok!
12145 akármit csinálok vele
Váltáskor recseg.
Kuplung kiemel.
Ha gurul csak recsegve veszi
vagy egyáltalán nem.
Ha ál akkor veszi recsenés nélkül.
Köszönöm a segítséget.
Válasz BolliKat #11259. hozzászólásáraEurokardan Kft Győr, postáznak is .
Válasz BolliKat #11259. hozzászólásáraAxiál , Nagy-traktor kft
Sziasztok!
10641 Forterra első hidat meghajtó kardán keresztje elvileg 32x89,5 méret. Hol érdemes megkérdezni/venni?
Eddig 4-5 megkérdezett cég nem tudott ilyen méretű keresztet prezentálni.
Köszi
Válasz Hús Futár #11257. hozzászólásáraSzia!
Írtam privátban üzenetet!
Válasz kicsi503 #11256. hozzászólásáraTavaszon vagy nyáron nekem is lesz egy eladóm felújított majd .
Válasz Hús Futár #11254. hozzászólására82-es MTZ van hadználatban.
Az már ki lett ismerve. Szerelésben pedig van segítségem!
Válasz endypapa_20120 #11252. hozzászólásáraAz a baj hogy sok műszaki analfabéta tartja magát szerelőnek aki rutinból megtanulgatta az mtz-t szerelni és simán elvéreznek egy krisztálon pedig a krisztál egyszerű mint egy fa ék . Szerintem mezei mtz szerelőt aki még csak messziről látott krisztált nem szabad közel engedni a géphez .
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraMilyen traktorod volt eddig ?
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraSzia!
Ha szállítás is van akkor inkább a Zetor Forterrákat nézzed. Sokkal gyorsabbak. 40 vs 25 km/ó.
16245 inkább csak talajozásra való.
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólására120-160-nak a váltója egyszerűbb mint az mtz-é (szerintem). Aki az mtz-hez ÉRT ezeket is simán rendbe teszi.
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraHa veszel inkább a nagyobb kerekű Super verziót még ha messzebb is van. Hidd el megéri, hátsó hajtást azzal a motorral nem tudod tönkretenni, motorja is bitang egyébként, egyedüli gyenge pont.a sebváltó, csak megkell benne hagyni az eredeti 3 fokozatút, az bírni fogja. Ja és difizár elől hátul igazi 4x4, bárhonnan kiássa magát.
Válasz Hús Futár #11249. hozzászólásáraSzia!
Egyelőre még a vásárlásnál járok, keresgélek eladó 16245-öst!
Aztán, ha akadna egy, akkor majd szeretném átnézetni, illetve... esetleges problémáknál, ha elakadnék, akkor tudjak kinek szólni, aki ért hozzá!
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraMi a gond a 162-essel ? Bács megyében Baján tudok jó szerelőt .
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraHello
A javításba tudunk segíteni
06309335755
Válasz buti #11246. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Így már megtaláltam őket!
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraÜdv !
Dunaszerdahely Agro Bíro. Javíttatást nem próbáltam , alkatrészt vettem tőlük többször, akkor ajánlotta az eladó a javítási szolgáltatásukat. Alkatrészben korrektek voltak. Hirdetésük itt az oldalon is van, hívd fel őket , tudnak magyarul.
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy az interneten hogy találom meg, milyen néven van a azt a cég, aki zetor váltó, motor felújítással foglalkozik? Úgy hallottam, nem tudom, hogy igaz-e..?! Viszed a kiszedett váltót, motort és kapod a csere db-ot!
Hallott már valaki a cégről?
Ugyanitt..! Szintén érdeklődnék, hogy van valaki Somogy megye-Kaposvár környékén, aki penge a 16245-ös zetorok javításában? (Tolna, Baranya, Zala)
Köszönöm a segítséget előre is!
Sziasztok
ZETOR Forterraba milyen szervo olaj jar?
Koszonom elore is.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraA zetor egy jobb minőségű gép, nehezebb javítani, bonyolultabb egy fokkal, és az alkatrész is drágább.
De megbízhatóbb is.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraTeszi a dolgát mindegyik. Alkatrész van, hál' isten nem sűrűn kell. '60 45 van is közel hozzád eladó, elég jó állapotban, nem horror áron. Vonólap, függesztő orsók hiányoznak róla.
Válasz buszsofőr #11240. hozzászólásáraSzia!
Igen, egyébként nincs nagy árkülönbség!
142-45-ös ritka, mint a fehér holló? Azokról lehet vmit tudni?
Eddig csak a Facebookos csoportban láttam a napokban, megosztva egy videóban.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraA helyzet az, hogy árban nincs nagy különbség a 122 és a 162 között.
Alkatrészkatalógus van fönt a neten
Üdvözletem mindenkinek!
Kis segítséget szeretnék kérni!
Zetor vásárlás előtt állok, egy 30+ hektáros gazdaságban Somogy megyében, Kaposváron. 82-es MTZ-t segítené a nehezebb munkákban leginkább (szántás, lazítás, grúberozás, vetés /vetőgép súlya miatt/).
122-45-ösre gondoltam, a már meglévő munkaeszközök meghagyása miatt, hogy ne kelljen cserélni őket. Viszont, olykor-olykor az idővel is hadilábon állok...így nem tudom, hogy sebességben mennyire vagyok előrébb a jelenlegi mtz-hez használt, feljebb írt munkaeszközökkel.
Töröm a fejem nagyon egy 142-45 vagy egy 162-45-ös zetoron. Természetesen ennél a kettőnél cserés az eke, grúber, lazító!
Mire érdemes bármelyik vásárlásánál oda figyelni, illetve a javítás mennyire bonyolúlt egy mtz-hez képest (barátom az MTZ teljes körű javításában képben van).
Zetor gépkönyvek nagy segítséget nyújtanak, adnak?
Válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!
Bocsi, ha egy kicsit hosszú volt a "mese része", csak gondoltam, így tisztább képet kaptok, miért döntök nehezen!