Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bogdanroland86 #9149. hozzászólásáraA megnezed majd h pontosan hol szivarog az olaj, és ha annál a kerek deklinel a traktor hatuljanal alul, akkor le engeded az olajat és le a deklit és papír pakolás van ott. De jó Vololna ezt pontosan tudni hogy honnet is jön valójában. A karmantyuzashoz pedig ki az ülés és le a Hidraulika fedél.
Válasz lorant90 #9148. hozzászólásáraSzerintem finom és nem rángató a mozgás. Köszönöm a választ. Azonban a második kérdésnél a pakolás cserét nem értem.
Válasz bogdanroland86 #9147. hozzászólásáraÜdv fontos h milyen intenzív ez a pulzáló fel le mozgás, mivel a leggyakoribb kiváltó ok a karmantyúk kopasa, ha nem rángat csak lassan finoman elenged és óvatosan vissza emel akk biztosan karmanty kopás. Ha a traktor hatulja alatt szivarog akkor pakolás csere, a traktor alján van Eg kérek dekli, erre van ra szerelve a hidraulika szűrő és szivatyu.
Nemrégiben tulajdonosa lettem egy 5611 nek. Nagyon szeretem de mi tagadás nem vagyok műszaki ember így lehet nagyon egyszerű dolgokat kérdezek de nekem még minden bonyolult.
Tehát az első kérdés. Három ponton emelek egy szalagfűreszt. A trakesz meg is emeli azonban le engedi egy bizonyos szintre majd újra rá emel a kezdő szintre. Ez kB 10 cm fel le mozgást eredményez.
E közben a traktor alján erős olaj szivárgás mutatkozik.
Ennek oka és javitása érdekelne. Tisztelettel és köszönettel.
Sziasztok! érdeklődni szeretnék ,hogy nem e tudja valaki a 3011 zetor adagoló adatait mert elállítódott az adagoló és nagyon füstöl meg nehezen indul el.
Válasz balogb5611 #9142. hozzászólásáraKiveszed a kereket, a veglehajtast előt emelsz kicsit a kabin vázan aztan könnyedén kijon hatul a 2 drb csavar a mi a gumi bakokban rögzíti a fülket.aztan meg emelsz vagy 5 cm a kabinon, de figyeld elől a tartaly sapkajat ne Hogy ne érje el a fülke vazat. Ezután fel lazitod a fek szalagot elkotod a fek csovet, ki szeded a csavarokat és elforditod a veglehajtast úgy hogy teljesen lefelé aljon majd emelovel szépen ki lehet húzni. Vagy 3 an jól belekapszkodtok.
Válasz balogb5611 #9142. hozzászólásáraPedig csináltunk már ilyet de nem emlékeztem rá hogy útba van akkor elengeded a hátsó bankokat és megemeled valahogy
Mi targoncával álltunk mögé megemeltük aztán kitámasztottuk
Ekkor mi a hidraulikát is javitottuk lehet ezért nem tünt fel hogy útba van a fülke
Válasz Dzsanosi #9139. hozzászólásáraA véglehajtást akarom kihúzni, és cserélni a fékpofákat, kerérfékhengert, fék szalagot, főfékhengereket,komplett.Ha csak a kereket veszem ki, még útban van a sárvédő tartó keret, meg a sárvédő is.úgy látom. MTZ 50 szerelésben vagyok jártasabb,ezért kérek segítséget Tőletek! Köszönöm szépen előre is!!!! Műszaki vizsgára megy majd a gép!
Válasz balogb5611 #9138. hozzászólásáraFék javításához minek megemelni a fülkét???
Kereket vedd le és hozzáférsz
Legalábbis én valószínű hogy így csinálnám
De attól függ mihez akarsz hozzáférni
Sziasztok Gépészek! Kérem írja le Valaki, hogy az 5611-es zetor fulkejet hogyan kell hatrabillenteni! Féket kell javítani, ehhez is szívesen fogadnák tanácsokat, tapasztalatokat!! Köszönöm szépen előre is a válaszokat!!!
5201-es jelű 3 hengeres motoron a dupla motorolaj szűrőből a második mire szolgál?
Az első megszűri a nyomó ágat és szépen megy is vissza a blokkba. A második ebből a már szűrt olajból egy 4-5 mm-es furaton kap anyagot, de a kimenete csak egy kb 1 mm-es szűkítésen keresztül megy vissza az olajteknőbe. (Legalábbis én így láttam eddig.)
Jóregelt mindenkinek egy kis segitség kéne super 50 hez az előtőltést hogyan tudnám beálitani vagy az előtőltést hogyan kel hejes álásba álitani
A válaszokat előre is köszönöm
Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.
kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
• Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
• Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
• Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
• Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
• áthelyezés,
• Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
• Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
• Munkaengedélyt is végezünk.
Skype == (rollins.wocott)
WhatsApp: == (+ 447459294174)
Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)
E-mail: furykrecon@gmail.com
Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
Hiteles Belgium vezetői engedély
Hiteles Bulgária vezetői engedély
Hiteles Albánia vezetői engedély
Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Ausztria vezetői engedély
Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Izlandi vezetői engedély
Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
Hiteles Románia vezetői engedély
Hiteles Oroszország vezetői engedély
Hiteles horvát vezetői engedély
Hiteles Ciprus vezetői engedély
Hiteles Csehországi vezetői engedély
Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
Hiteles Litvánia vezetői engedély
Hiteles luxemburgi vezetői engedély
Hiteles San Marino vezetői engedély
Hiteles Szerbia vezetői engedély
Hiteles Szlovákia vezetői engedély
Hiteles Szlovénia vezetői engedély
Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
Hiteles Svédországi vezetői engedély
Hiteles Svájc vezetői engedély
Hiteles Ukrajna vezetői engedély
Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
Hiteles Máltai vezetői engedély
Hiteles Moldovai vezetői engedély
Hiteles Monaco vezetői engedély
Hiteles Montenegró vezetői engedély
Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
Hiteles Észtországi vezetői engedély
Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)
Válasz Buvargabi #9123. hozzászólásáraCsak a PAL órával szerelt típusok jeladója azonos , szereltek ZTS-t magyar gyártású KMGY óracsoporttal , annak más a jeladója .
Válasz Tucsi #9120. hozzászólásáraSzia. Évjárat alapján ez már műanyag burkolatos , akkor viszont egyesített óracsoport van benne tudtommal . Be kellene azonosítani az óracsoport gyártóját , ha KMGY , akkor valószínűleg tudok segíteni .
kép alapján mind egyforma ezt 16 kulcs fogja kisebb mind a normál jeladó. eddig mindenhol azt mondták nem különbözik az új műszerfalasé semmibe katalógus szerint
Válasz Filler #9117. hozzászólásáraSzia . A hajtás áttételi aránya miatt , ha az elsőt nem bántod , akkor 520/70 R 34-es mehet hátra (az eredeti felnire passzol a méret ).
Nem sokára majd cserélnem kell a hátsó kereket a Crystalon. Most 18.4R34 gumi van rajta. Ki mit ajánlana? A másik kérdésem pedig, szerintetek 520-as (20,4 collban) gumit felrakni rá veszélyes lenne? Ahogy nézegettem 40-50 mm a különbség. Főleg csak talajmunkát végez így szerintem lehet jobb lenne egy kis plussz tapadás csak nem tudom nem-e ártok valaminek mert nem nagy kerekű gyárilag.
Válasz ztrzts #9111. hozzászólásáraMióta megcsináltam a gépet azóta van benne termosztát 12045 átalakítva turbósra
Hűtő volt hűtősnél ,kitakaritotta szivárgást megszüntette
Mindent kapott amit igényelt termosztát 78 fokos van benne
Beinditom kb 8-10 perc és szinte terhelés nélkül üres járatba is rögtön 78-80 at mutat az óra
És eddig mindegy hogy ,,gyilkoltak" terheltem 82 fölé még nem ment
Válasz lorant90 #9112. hozzászólásáraNekem még 90-ig sem sikerült eljutnom, szerencsére a hűtéssel nincs baj. Fűtés is van általában, bár ez nem sokat mond, mert egy gázkazán is 60 fokon fűt, attól az még a motornak hideg. Amúgy eddig bármilyen Zetorral dolgoztam, mind így viselkedett. Persze lehet, hogy egyikben sem volt jó. Ha a sajátom lenne, már rég megnéztem volna.
Válasz ztrzts #9111. hozzászólásáraNekem a 12045 ben ugyan ez volt a helyzet. Terhelés mellett meg felment 90 fölé is. Aztán inkább kidobtam. Előtte sem volt benne csak gondoltam kimelem kicsit a motrot, de nem tetszett a termosztat viselkedés.
Üdv urak, van itt valaki, aki mostanában cserélt termosztátot? Érdekelne, hogy mit mutat a vízhőfok mérő, ha jó a termosztát. A mieinkben, a 80-asban és a 95-ösben is ha nincs nagyon terhelve, akkor végig 60 fok alatt marad a műszer szerint, de utánanéztem, és a termosztátnak kb. 70 fokon kellene csak nyitnia. Ezért érdekelne, hogy mennyit mutat egy olyan traktorban, amiben biztosan jó a termosztát. Természetesen ha megkapja a terhelést, szépen fel tudom tornázni 80 fokig a műszer szerint, de nem tudom eldönteni hogy mérési pontatlanság, vagy valódi termosztát hiba lehet-e a jelenség oka. Köszönöm!
Válasz *** HM *** #9109. hozzászólásáraA Nekvinda átlag 5 munkanap.Csak banki utalás.
https://www.nekvinda-obchod.cz/76-nahradni-dily-hodici-se-pro-zetor-urii-uriv/
Az ATP Motor 4 munkanap.Lehet kártyával is fizetni !!!
http://shop.atpmotor.cz/index.php?kategorie=197-spare-parts-zetor,-zts-urii,-iv
(A futár szolgálat ideje 2-3 nap.)
Válasz Gabi 07 #9107. hozzászólásáraBe volt verődve az agy is meg a ház is nem csúszott szépen a lamella benne megakadt
Meg minden más is rossz volt de ennek a résznek ez volt a baja
A szivattyúm is gyenge volt mikor dolgozott 2-3 órát terheléstöl függően eldobta a nyulat meg az elejét is
Stb volt baja bőven
Válasz Dzsanosi #9106. hozzászólásáraAttól tartok nem úszom meg a széthúzást, és kiderül mi okozhat ilyen hibát! Nálad mi okozta a problémát, amiért késve kapcsolt át, mi volt rossz?
Válasz Gabi 07 #9105. hozzászólásáraElmondásod alapján azt mondanám hogy vagy a lamella ház vagy az agy rész be van verődve és nem csúszik szépen benne a lamella
Mivel megvan a nyomás álló helybe betudja kapcsolni menet közbe még nem így én ezt mondanám hogy megakad a lamella
Javitás előtt nekem is mikor átkapcsoltam némi hatásszünet és néhány km után rántás szerüen váltott
Javítás óta nincs hatásszünet 1-2 másodperc és viszonylag lágyan kapcsol át ha terhelve
Üresen padlózva gyorsítva azért rögtön odavágja
De lehetőleg nem szoktam bántani
Csak óvatosan ,vigyázok rá , sokba volt és remélem sokáig jó is lesz
Válasz buszsofőr #9104. hozzászólásáraA váltófedelet nem érintette a felújítás, pedig onnantól jelentkezett a szitu.Legalábbis onnantól finoman kapcsolt nyúlba békából közúton 2/3-ba. Terhelve meg most bukott ki kombinátorozásnál mert szántani és simítózni békában szoktam, azokat ott bírja füst nélkül. Tehát valami problémának ott kellene lennie, csak a logikát nem látom benne, hogy mire vezethető vissza a jelenség!Mert a váltónyomás 12 bár és talán egy felet esik vissza ha nyúlba átváltom!
16145-ös zetor nyomatékváltó olyat produkál, hogy békában minden jó, nyúlba átváltva terheletlenül pl:közúton minden jó. De például terhelve kombinátorral átváltok nyúlba és megy tovább békába, de ha nyúlba váltok álló helyzetbe és úgy indulok a kombinátorral akkor nyúlban megy gond nélkül. Előzmény: szét kellett húzni kuplung hiba miatt kiderült, hogy a lendkerékbe lévő csapágy beált és megette a nyelestengely azon részét, a kuplung hibáját is ez okozta! Nyelestengely csere, de ahhoz meg kellett bontani a nyomatékváltónál, akkor már ott is tömítések, labirint gyűrűk, tűgörgős csapágyak, bronzlamellák (a régiek részben beégtek) munkahengerben is tömítés csere. Felújítás előtt 2/3-ba békából nyúlba váltásnál kuplungolni kellett különben olyat rántott a gépen, most nem kell kuplung hozzá olyan lágyan vált át! Váltó nyomás jó. Mi lehet a hiba?
11599 hozzászólás
Válasz bogdanroland86 #9149. hozzászólásáraA megnezed majd h pontosan hol szivarog az olaj, és ha annál a kerek deklinel a traktor hatuljanal alul, akkor le engeded az olajat és le a deklit és papír pakolás van ott. De jó Vololna ezt pontosan tudni hogy honnet is jön valójában. A karmantyuzashoz pedig ki az ülés és le a Hidraulika fedél.
Válasz lorant90 #9148. hozzászólásáraSzerintem finom és nem rángató a mozgás. Köszönöm a választ. Azonban a második kérdésnél a pakolás cserét nem értem.
Köszönöm a választ
Válasz bogdanroland86 #9147. hozzászólásáraÜdv fontos h milyen intenzív ez a pulzáló fel le mozgás, mivel a leggyakoribb kiváltó ok a karmantyúk kopasa, ha nem rángat csak lassan finoman elenged és óvatosan vissza emel akk biztosan karmanty kopás. Ha a traktor hatulja alatt szivarog akkor pakolás csere, a traktor alján van Eg kérek dekli, erre van ra szerelve a hidraulika szűrő és szivatyu.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni..
Nemrégiben tulajdonosa lettem egy 5611 nek. Nagyon szeretem de mi tagadás nem vagyok műszaki ember így lehet nagyon egyszerű dolgokat kérdezek de nekem még minden bonyolult.
Tehát az első kérdés. Három ponton emelek egy szalagfűreszt. A trakesz meg is emeli azonban le engedi egy bizonyos szintre majd újra rá emel a kezdő szintre. Ez kB 10 cm fel le mozgást eredményez.
E közben a traktor alján erős olaj szivárgás mutatkozik.
Ennek oka és javitása érdekelne. Tisztelettel és köszönettel.
Válasz lorant90 #9144. hozzászólásáraKöszönöm szépen!!!!! Ilyen részletesen leírt tanácsra gondoltam!!!! Köszi!
Sziasztok! érdeklődni szeretnék ,hogy nem e tudja valaki a 3011 zetor adagoló adatait mert elállítódott az adagoló és nagyon füstöl meg nehezen indul el.![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz balogb5611 #9142. hozzászólásáraKiveszed a kereket, a veglehajtast előt emelsz kicsit a kabin vázan aztan könnyedén kijon hatul a 2 drb csavar a mi a gumi bakokban rögzíti a fülket.aztan meg emelsz vagy 5 cm a kabinon, de figyeld elől a tartaly sapkajat ne Hogy ne érje el a fülke vazat. Ezután fel lazitod a fek szalagot elkotod a fek csovet, ki szeded a csavarokat és elforditod a veglehajtast úgy hogy teljesen lefelé aljon majd emelovel szépen ki lehet húzni. Vagy 3 an jól belekapszkodtok.
Válasz balogb5611 #9142. hozzászólásáraPedig csináltunk már ilyet de nem emlékeztem rá hogy útba van akkor elengeded a hátsó bankokat és megemeled valahogy
Mi targoncával álltunk mögé megemeltük aztán kitámasztottuk
Ekkor mi a hidraulikát is javitottuk lehet ezért nem tünt fel hogy útba van a fülke
Válasz Dzsanosi #9139. hozzászólásáraA véglehajtást akarom kihúzni, és cserélni a fékpofákat, kerérfékhengert, fék szalagot, főfékhengereket,komplett.Ha csak a kereket veszem ki, még útban van a sárvédő tartó keret, meg a sárvédő is.úgy látom. MTZ 50 szerelésben vagyok jártasabb,ezért kérek segítséget Tőletek! Köszönöm szépen előre is!!!! Műszaki vizsgára megy majd a gép!
Válasz lorant90 #9140. hozzászólásáraElég pár cm
Válasz balogb5611 #9138. hozzászólásáraFekjavitashoz előre kell billenteni nem hátra
Válasz balogb5611 #9138. hozzászólásáraFék javításához minek megemelni a fülkét???
Kereket vedd le és hozzáférsz
Legalábbis én valószínű hogy így csinálnám
De attól függ mihez akarsz hozzáférni
Sziasztok Gépészek! Kérem írja le Valaki, hogy az 5611-es zetor fulkejet hogyan kell hatrabillenteni! Féket kell javítani, ehhez is szívesen fogadnák tanácsokat, tapasztalatokat!! Köszönöm szépen előre is a válaszokat!!!
5201-es jelű 3 hengeres motoron a dupla motorolaj szűrőből a második mire szolgál?
Az első megszűri a nyomó ágat és szépen megy is vissza a blokkba. A második ebből a már szűrt olajból egy 4-5 mm-es furaton kap anyagot, de a kimenete csak egy kb 1 mm-es szűkítésen keresztül megy vissza az olajteknőbe. (Legalábbis én így láttam eddig.)
köszi a segítséget
Válasz erik18 #9135. hozzászólására165
Üdv Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy 16045-ös Zetor porlasztó hát mennyire kell állítani?
Jóregelt mindenkinek egy kis segitség kéne super 50 hez az előtőltést hogyan tudnám beálitani vagy az előtőltést hogyan kel hejes álásba álitani
A válaszokat előre is köszönöm
Válasz Filler #9132. hozzászólásáraLemaradtál egy oldalt... Nem vonószárat keres hanem lapot...
Válasz .Feco. #9129. hozzászólásáraNekem 16245 van de nem 3-as. Talán lehet rendelni hozzá 3-as véget ha érdekel.
Válasz .Feco. #9129. hozzászólásáraMert hogyhogy pont ez?
Válasz .Feco. #9129. hozzászólásáraHogy mik vannak...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
SOS keresek Zetor Crystal gyári kat3-as dupla lapos vonó lapot, pofátlanul sokat fizetek érte...
Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.
kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
• Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
• Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
• Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
• Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
• áthelyezés,
• Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
• Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
• Munkaengedélyt is végezünk.
Skype == (rollins.wocott)
WhatsApp: == (+ 447459294174)
Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)
E-mail: furykrecon@gmail.com
Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
Hiteles Belgium vezetői engedély
Hiteles Bulgária vezetői engedély
Hiteles Albánia vezetői engedély
Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Ausztria vezetői engedély
Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Izlandi vezetői engedély
Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
Hiteles Románia vezetői engedély
Hiteles Oroszország vezetői engedély
Hiteles horvát vezetői engedély
Hiteles Ciprus vezetői engedély
Hiteles Csehországi vezetői engedély
Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
Hiteles Litvánia vezetői engedély
Hiteles luxemburgi vezetői engedély
Hiteles San Marino vezetői engedély
Hiteles Szerbia vezetői engedély
Hiteles Szlovákia vezetői engedély
Hiteles Szlovénia vezetői engedély
Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
Hiteles Svédországi vezetői engedély
Hiteles Svájc vezetői engedély
Hiteles Ukrajna vezetői engedély
Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
Hiteles Máltai vezetői engedély
Hiteles Moldovai vezetői engedély
Hiteles Monaco vezetői engedély
Hiteles Montenegró vezetői engedély
Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
Hiteles Észtországi vezetői engedély
Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)
Válasz T.f. #9125. hozzászólásáraEz a KMGY-s víz jeladó :
http://kmgy.hu/termek/kmgy-id-38004736001/
https://mobile.axial.hu/erogep-alkatreszek/raba/vizado-raba-0-130c-38004736001.html
ZTS cikkszám :64 801 152
Válasz Buvargabi #9123. hozzászólásáraCsak a PAL órával szerelt típusok jeladója azonos , szereltek ZTS-t magyar gyártású KMGY óracsoporttal , annak más a jeladója .
Válasz Tucsi #9120. hozzászólásáraSzia. Évjárat alapján ez már műanyag burkolatos , akkor viszont egyesített óracsoport van benne tudtommal . Be kellene azonosítani az óracsoport gyártóját , ha KMGY , akkor valószínűleg tudok segíteni .
kép alapján mind egyforma ezt 16 kulcs fogja kisebb mind a normál jeladó. eddig mindenhol azt mondták nem különbözik az új műszerfalasé semmibe katalógus szerint
Válasz Filler #9121. hozzászólásáraIlyennek kène benne lenni.minden zetorba ilyet szereltek
Válasz Tucsi #9120. hozzászólásáraAz első van az axiálnál is. https://webshop.axial.hu/erogep-alkatreszek/zetor/vizhofok-ado-60115705.html
Válasz Tucsi #9120. hozzászólásárahttps://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/2236-cidlo-teplomeru-80350932cz/
Ilyen van benne? ha nem akkor van az új típusokhoz csak azt nem ismerem.
https://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/18226-cidlo-teplomeru-64801152/
hali. 16245 2001évjárat nem lehet találni vízhőfok adót hozzá . merre keresek?????
Válasz T.f. #9118. hozzászólásáraAz elsők már újak 14,9R24 azok maradnak amíg el nem kopnak. Köszönöm.
Válasz Filler #9117. hozzászólásáraSzia . A hajtás áttételi aránya miatt , ha az elsőt nem bántod , akkor 520/70 R 34-es mehet hátra (az eredeti felnire passzol a méret ).
Sziasztok.
Nem sokára majd cserélnem kell a hátsó kereket a Crystalon. Most 18.4R34 gumi van rajta. Ki mit ajánlana? A másik kérdésem pedig, szerintetek 520-as (20,4 collban) gumit felrakni rá veszélyes lenne? Ahogy nézegettem 40-50 mm a különbség. Főleg csak talajmunkát végez így szerintem lehet jobb lenne egy kis plussz tapadás csak nem tudom nem-e ártok valaminek mert nem nagy kerekű gyárilag.
Ki milyen olajat tenne zetor proxima plus 10541 traktor fékezett első kerék hajtásába?
Ambra hypoid 90 mennyire jó választás?
Válasz Dzsanosi #9114. hozzászólásáraKöszönöm a választ, én is úgy gondoltam, hogy így kellene működnie. Akkor ez minden bizonnyal hibás lesz.
Válasz ztrzts #9111. hozzászólásáraMióta megcsináltam a gépet azóta van benne termosztát 12045 átalakítva turbósra
Hűtő volt hűtősnél ,kitakaritotta szivárgást megszüntette
Mindent kapott amit igényelt termosztát 78 fokos van benne
Beinditom kb 8-10 perc és szinte terhelés nélkül üres járatba is rögtön 78-80 at mutat az óra
És eddig mindegy hogy ,,gyilkoltak" terheltem 82 fölé még nem ment
Válasz lorant90 #9112. hozzászólásáraNekem még 90-ig sem sikerült eljutnom, szerencsére a hűtéssel nincs baj. Fűtés is van általában, bár ez nem sokat mond, mert egy gázkazán is 60 fokon fűt, attól az még a motornak hideg. Amúgy eddig bármilyen Zetorral dolgoztam, mind így viselkedett. Persze lehet, hogy egyikben sem volt jó. Ha a sajátom lenne, már rég megnéztem volna.
Válasz ztrzts #9111. hozzászólásáraNekem a 12045 ben ugyan ez volt a helyzet. Terhelés mellett meg felment 90 fölé is. Aztán inkább kidobtam. Előtte sem volt benne csak gondoltam kimelem kicsit a motrot, de nem tetszett a termosztat viselkedés.
Üdv urak, van itt valaki, aki mostanában cserélt termosztátot? Érdekelne, hogy mit mutat a vízhőfok mérő, ha jó a termosztát. A mieinkben, a 80-asban és a 95-ösben is ha nincs nagyon terhelve, akkor végig 60 fok alatt marad a műszer szerint, de utánanéztem, és a termosztátnak kb. 70 fokon kellene csak nyitnia. Ezért érdekelne, hogy mennyit mutat egy olyan traktorban, amiben biztosan jó a termosztát. Természetesen ha megkapja a terhelést, szépen fel tudom tornázni 80 fokig a műszer szerint, de nem tudom eldönteni hogy mérési pontatlanság, vagy valódi termosztát hiba lehet-e a jelenség oka. Köszönöm!
Válasz *** HM *** #9109. hozzászólásáraA Nekvinda átlag 5 munkanap.Csak banki utalás.
https://www.nekvinda-obchod.cz/76-nahradni-dily-hodici-se-pro-zetor-urii-uriv/
Az ATP Motor 4 munkanap.Lehet kártyával is fizetni !!!
http://shop.atpmotor.cz/index.php?kategorie=197-spare-parts-zetor,-zts-urii,-iv
(A futár szolgálat ideje 2-3 nap.)
Válasz T.f. #9098. hozzászólásáraMennyi idő mire innét megjön cucc?
Válasz Gabi 07 #9107. hozzászólásáraBe volt verődve az agy is meg a ház is nem csúszott szépen a lamella benne megakadt
Meg minden más is rossz volt de ennek a résznek ez volt a baja
A szivattyúm is gyenge volt mikor dolgozott 2-3 órát terheléstöl függően eldobta a nyulat meg az elejét is
Stb volt baja bőven
Válasz Dzsanosi #9106. hozzászólásáraAttól tartok nem úszom meg a széthúzást, és kiderül mi okozhat ilyen hibát! Nálad mi okozta a problémát, amiért késve kapcsolt át, mi volt rossz?
Válasz Gabi 07 #9105. hozzászólásáraElmondásod alapján azt mondanám hogy vagy a lamella ház vagy az agy rész be van verődve és nem csúszik szépen benne a lamella
Mivel megvan a nyomás álló helybe betudja kapcsolni menet közbe még nem így én ezt mondanám hogy megakad a lamella
Javitás előtt nekem is mikor átkapcsoltam némi hatásszünet és néhány km után rántás szerüen váltott
Javítás óta nincs hatásszünet 1-2 másodperc és viszonylag lágyan kapcsol át ha terhelve
Üresen padlózva gyorsítva azért rögtön odavágja
De lehetőleg nem szoktam bántani
Csak óvatosan ,vigyázok rá , sokba volt és remélem sokáig jó is lesz
Válasz buszsofőr #9104. hozzászólásáraA váltófedelet nem érintette a felújítás, pedig onnantól jelentkezett a szitu.Legalábbis onnantól finoman kapcsolt nyúlba békából közúton 2/3-ba. Terhelve meg most bukott ki kombinátorozásnál mert szántani és simítózni békában szoktam, azokat ott bírja füst nélkül. Tehát valami problémának ott kellene lennie, csak a logikát nem látom benne, hogy mire vezethető vissza a jelenség!
Mert a váltónyomás 12 bár és talán egy felet esik vissza ha nyúlba átváltom!
Válasz Gabi 07 #9103. hozzászólásáraA váltófedélben van a szelep ami ráengedi as olajat a nyúlra. ott nem lehet ptobléma?
16145-ös zetor nyomatékváltó olyat produkál, hogy békában minden jó, nyúlba átváltva terheletlenül pl:közúton minden jó. De például terhelve kombinátorral átváltok nyúlba és megy tovább békába, de ha nyúlba váltok álló helyzetbe és úgy indulok a kombinátorral akkor nyúlban megy gond nélkül. Előzmény: szét kellett húzni kuplung hiba miatt kiderült, hogy a lendkerékbe lévő csapágy beált és megette a nyelestengely azon részét, a kuplung hibáját is ez okozta! Nyelestengely csere, de ahhoz meg kellett bontani a nyomatékváltónál, akkor már ott is tömítések, labirint gyűrűk, tűgörgős csapágyak, bronzlamellák (a régiek részben beégtek) munkahengerben is tömítés csere. Felújítás előtt 2/3-ba békából nyúlba váltásnál kuplungolni kellett különben olyat rántott a gépen, most nem kell kuplung hozzá olyan lágyan vált át! Váltó nyomás jó. Mi lehet a hiba?
Sziasztok.
Valaki nem tudna ajánlani elado 120 Crystalhoz 2db vonolapot?
Válasz Józsika #9100. hozzászólására Köszönöm a segítséget!!