Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11599 hozzászólás
Nincs profilkép
#8549 Sk Laci
2018-08-18 17:10:23

Válasz Bandika12121 #8549. hozzászólásáraOlajszürő, olajpumpa, de lehet máshol is a gond
Enek a modelnek nem ismerem a hidraulikus rendszerét, mert a Crystálokat nem kellet ékteleníteni, de az 50 Supernál néha ki kelet tekerni a blok tetején lévő csavart + golyó rugóval.

Nincs profilkép
#8548 Bandika12121
2018-08-18 14:59:53

sziasztok van még itt valaki?
az lenne a kérdésem hogy a zetor 5611-es traktor melegen lassan emel a hidrólikája/nem emel fel az mitől lehet friss olaj van benne most cseréltünk nagy munkahengert meg dugattyút mi a vezértömbre gyanakszunk szerintetek mi lehet a gond???

#8547 Gábor81
2018-08-14 07:42:38

Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólásáraNekem a 6045-ben a munkahengerben a dugattyún van egy gyűrű, ami szorul a házban kicsit, de a dugattyúnak enged egy kis játékot, tehát ha kopik a betét, akkor tud még kifelé mozdulni, de vissza csak annyit engedi az a feszítős gyűrü, hogy oldjanak a pofák. Ezen kívül semmi más utánállító mechanika nincs a fékben.

Nincs profilkép
#8546 Dzsanosi
2018-08-14 06:00:27

Válasz _NB_ #8546. hozzászólásáraKöszi de nem kell megmagyarázni hogy van személyautónál sokat szereltek énis meg csinálom is
Autótechnikus a végzettségem
Meg jelenleg a Nyírség nehézgép 93 nál dolgozok mint motor váltó szerelö
Amúgy nem mindenhol van autómata utánálitó személyautóknál sem
Jol bekell lőnni a hézagot hogy ha kézzel forgatod a dobot éppen hogy súroljon oszt mehet
Nah de ennél van kézi szerszám hogy ha beszerelted a betétet beszabályzod a dobhoz mert sose teljes felülettel fog hozzáérni ha berakod az újjat
ami már leírtam ezelőtt

#8545 _NB_
2018-08-13 21:04:39

Válasz Dzsanosi #8544. hozzászólásáraA 6011-es az dobfékes ha jól látom, akkor elvileg ebben is kellene legyen automatikus utánaállító, hogy a fékpofa és a dob között egyforma legyen a hézag vagy rosszul gondolom és máshogy oldották meg?

A rajból nem igazán tudom kivenni, de mintha nem volna.
kép

Személyautóknál ha rosszul szerelik be az automatikus utánaállítót, akkor van, hogy a félpofákat és vele együtt a fékmunkahengert a dobban a rugó összehúzza teljesen alaphelyzetig.
A fékezéskori folyadékmennyiség a főfékmunkahengernél nem elegendő ahhoz, hogy annyira kinyomja fékdobban a munkahengert, hogy a fékpofák nekiérjenek a dobnak.
Ha gyorsan még egyszer vagy többször fékezünk akkor már létrejön valamilyen fékhatás, mert a munkahenger gyorsabban nyomódik kifelé mint húzódik vissza alaphelyzetbe.

Persze lehet még gond a főfékmunkahengereknél is a fékfolyadéktartály irányába zárnia kéne fékezéskor, meg van egy fékerő elosztó vagy kiegyenlítő is vagy mifene, de az nem tudom produkálhat e ilyet.

Nincs profilkép
#8544 J87
2018-08-13 18:35:42

Válasz Dzsanosi #8543. hozzászólásáraKöszi! Amúgy a márka mind1 szerinted?

Nincs profilkép
#8543 Dzsanosi
2018-08-13 18:07:33

Válasz ratti #8540. hozzászólásáraBiztos hogy beállítási probléma van ha ez a tünet hogy kétszer kell hirtelen nyomni a pedált
Az új betétet beszabáloztátok??? És a dob milyen állapotban van??
Lehet már úgy érzed hogy súrol de kevés a surlódó felület amit első nyomásra össze tudna nyomni
Jobb ötletem nincs

Nincs profilkép
#8541 J87
2018-08-13 11:10:34

Sziasztok! Nemrégiben vásároltam egy 12111-est. Kérdésem a következő lenne:
Milyen olajat vegyek a váltóba (ami ugye egyben van a hidraulikával)? Ja és persze mennyit?
Előre is köszi!smile thumbup

Nincs profilkép
#8540 .Richard.
2018-08-12 19:47:06

Válaszw ratti #8540 hozzászólásáraSose láttam ilyen gèpet,de lehet, hogy a munkahengert nagyon visszanyomja a rugò,ezért kell pumpálnod,hogy újra fogjon. Nagy lesz a hézag a fékek meg a betèt,vagy pofa közt. Tehát, azt kéne megkeresni szerintem, hogy a fék oldò rugó, ha van rajta,csak oldásig húzza vissza a fékbetètet,ne Több millimétert. Autó fékdob ugyan ezt csinálja, ha nagy lesz a hèzag. A főfékhenger teljesen vissza tudjon menni, ne tartsa vissza a pedál,úgy állítsd be. Aztán a fékpedál ùt leröviditése,a fékbetét vagy pofa valamilyen úton módon hézagolásával.

#8539 ratti
2018-08-12 19:27:29

Sziasztok

Zetor 6011-ről volna szó.
Fékezéskor a pedál teljes benyomásakor nem fog a fék, csak a második benyomásnál fog, de akkor mintha falnak menne.. Kicseréltem a fékbetéteket, fékrugókat, lelégtelenítettem, és most is ugyanezt csinálja. A fékpedálokat már teljesen ráállítottam amennyire lehet.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat.

#8538 kolias
2018-08-11 23:00:32

Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólására2*100 Ah van benne.
Volt benne 2* 75 is kényszerből, azzal is indult, de 2*100 azért télen csak jobb volt.

Nincs profilkép
#8537 Kelemen Mihály_82222
2018-08-11 22:12:02

Válasz Dzsanosi #8537. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
100asat néztem bele én is és 800-as az indítóáram!
Pontosabban ezt:

https://akku-partner.hu/index.php?route=product/product&product_id=51

Nincs profilkép
#8536 Dzsanosi
2018-08-11 06:50:57

Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólásáraNekem 100 van benne 650 hideginditó áramú gondozásmentes
4. Éve van benne még tökéletes
Teszterrel mértem 590 / 600 at tudnak még ennyi idő után
Ahhoz hogy sokat birjon azért sok mindenen múlik pl hogy indul a gép meg aztán hogy tölt a generátor
De kicsit nagyobb még elférne 110
De megméred mi fér el max helyileg aztán lehet válogatni ahány gyártó annyi méret

Nincs profilkép
#8535 buszsofőr
2018-08-10 19:59:00

Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólásáraNekem a 16145ösben is 95ös batri van nagyobb bele se férne a ládába

#8534 csoppika
2018-08-10 18:19:50

Válasz mtz1221 #8530. hozzászólásáraJelentem, működik a dolog. 3-4 órákat nyomtam vele. A zúzón 4 szíjból van 2ésfél... Legalacsonyabb sebesség fokozat. 1850 fordulat. 3 óra után a motor stabil 75-80fok, a váltó 54 fok, a zúzó hajtómű 54-55fok, a zúzó csapágyak 37-44 fokosak... Nem tudom, a váltónál az 54 fok ilyen szüttyögős könnyű munkánál sok-e, vagy a kardán melegíti be?
(Ha szalmakupachoz értem, inkább a szíj csúszott...2x voltam ilyen óvatlan)
Igen, félgázon is gondolkodik...
A szervó orbitom meg folyat, hogy bacná meg... Persze a burkolatot levéve a csöveit nem is látni, hogy ott van-é a gond...

Nincs profilkép
#8533 Kelemen Mihály_82222
2018-08-10 18:10:39

Sziasztok! Zetor Crystal 12045-ről van szó.
Akinek van a gyár által előírt 12 V 95 Ah-s akkumlátort használjátok?
Vagy ki milyen akkumlátort használ?
Köszönöm a válaszokat!

#8532 csoppika
2018-08-05 17:00:25

Válasz csoppika #8532. hozzászólásáraCsak az üzemóra miatt gondoltam a zúzót, meg lusta vagyok a 80-as mtz-t kitakarítani a hűtőt, mert ahhoz le kell feszegetnem a homlokrakodót...smile biggrin

#8531 csoppika
2018-08-05 16:58:52

Válasz buszsofőr #8531. hozzászólásáraJF cr320 rendterítőt esetleg...PZ 165-ös dobos kaszát...no meg mt szóró van, meg permetezősmile devilsmile devilsmile devilsmile lolsmile lolsmile lolsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#8530 buszsofőr
2018-08-05 15:07:54

Válasz csoppika #8527. hozzászólásáraMit fog hajtani a zúzón kívül?

#8529 mtz1221
2018-08-05 12:39:01

Válasz csoppika #8529. hozzászólásáraHa csúszik megfog állni,meg pár perc alatt felmelegíti az olajat a váltó házban.Ha félgázon kapcsolod akkor mit csinál,gondolkodik ott is ??

#8528 csoppika
2018-08-05 12:21:42

Válasz csoppika #8528. hozzászólásáraHa csúszik a lamella, csak lesz vmi hangja...

#8527 csoppika
2018-08-05 12:20:57

Válasz csoppika #8527. hozzászólásáraMajd mindjárt lenyesek egy csíkot itt hátul a lucernából...úgyis ki lesz csapva...szeptemberben...

#8526 csoppika
2018-08-05 12:19:13

Válasz mtz1221 #8526. hozzászólásáraAz 1.60as vízszintes teng. zúzó van most rajta. Azt próbálgatom vele... A nem terhelés annyit tesz, hogy üresen pörgettem a zúzót...smile sweatdrop

#8525 mtz1221
2018-08-05 11:44:51

Válasz csoppika #8524. hozzászólásáraOlajnyomásos ?? Nekem az imt-él csinált így,Az terhelten 1200-300 fordulatig nem is bírta a munka gépet elindítani.Meg a tlt fékje sem működött,gané szórónál kellett pár talicskányit rajta hagyni mert alapgázon összeszórtam a falut.smile sweatdrop Egyszer átnézettem a tlt indító/állító elosztóját,akkor bírta 1 évig alapgázon is.Próbáld meg terhelésen meg próbálni. Ha nagyobb gázon elindítja rántva,akkor neked is elengedi kis gázon valahol az olajat.

#8524 csoppika
2018-08-05 09:02:48

Válasz csoppika #8524. hozzászólásáraSrácok! Valaki User írhatna valamit!!!

#8523 csoppika
2018-08-04 21:27:37

Srácok. A 12245ön a kardán hogy indul hivatalosan??? Hirtelen odabac vagy fokozatosan?
(Hiányoznak a piktogramok a kapcsolónál, mint ma kiderült 2 éve folyamatosan be volt kapcsolva a kormánynál...smile biggrinsmile sweatdrop)...az ülés alatt nem...
Most 700 alapjáraton elszámolok 4ig akkor indul be... Terheléssel nem próbáltam...

Nincs profilkép
#8522 Tót Jóska
2018-08-04 16:15:29

prlhf

Újszerű 95-ös hengerfejek eladók,illetve beállitott porlasztók

20/511-5783

Nincs profilkép
#8520 a2457
2018-08-04 13:39:29

Válasz rudi56 #8517. hozzászólásárafehér habos az olaj ha levegőt szívhat be.

Nincs profilkép
#8519 rudi56
2018-08-04 12:56:26

Válasz Dzsanosi #8519. hozzászólásáraAlapjáraton 14 bar.Kapcsolom a nyulat picit kileng majd vissza áll 14 barra .Ha be van kapcsolva kardán vagy eleje,ugyanaz.Furcsa modon 1perc elteltével 13 bar.Az előír nyomás 12 bar Mi nyomtuk fel 14re hátha akkor
kapcsol.

Nincs profilkép
#8518 Dzsanosi
2018-08-04 06:05:27

Válasz rudi56 #8517. hozzászólásáraHa levegőt szivna vagy hibás volna a szivattyú eggyik esetben se tudná szépen a 14 bart
még esetleg a 14 bárt hogy tudja??
Alapjárat /fordulat kiegészítő szerveket kapcsolva nyúl/eleje/tlt
Nem tudom pontosan azért érdeklődök hátha kiderülne valami hiba
Nekem mindegy mit hogy egyszerre külön hidegen melegen fordulaton alapjáraton 13 körül van már csak
Már kb 200üó van benne mióta csináltam összerakás után 13.5 tudott

Vagy mikor kapcsolod változik valamit a nyomás
Úgy értem feltolod nyúlba alapjáraton melegen esik a nyomás és mekkorát

Nincs profilkép
#8517 rudi56
2018-08-03 17:08:29

Válasz Kelemen Mihály_82222 #8495. hozzászólásáraÜdv:Nagyon nagy segítség a telefonos beszélgetés,Kevés ilyen hozzáértő szaki van ebben a témában.Tanácsaidat mindenkinek ajánlani tudom !Ha a zöldítéssel végeztem nekiállok újból a szerelésnek!smile loveye

Nincs profilkép
#8516 rudi56
2018-08-03 17:02:32

Válasz Dzsanosi #8507. hozzászólásáraÜdv:Látom tisztába vagy a zetorral !A lamella hézag jó ,tiszta új komplett.Ha a fékszallagot teljesen lazára tekerem akkor sincs nyúl.A nyomás 14 bár,Arra gyanakszunk hogy levegős a rendszer valahonnan levegőt szív /szívócső,csatlakozó a második széthuzás után újra cserélve/Talán az új szivattyú hibás?

Nincs profilkép
#8514 Dzsanosi
2018-08-02 14:05:31

Válasz csoppika #8513. hozzászólásáraPont jó 35-40Ak fekete föld
30 cm szántók
Pl a dzsondirok 30-32 böl jönnek itt ki
De az MTZ is 25-26

#8513 csoppika
2018-08-01 20:03:01

Válasz csoppika #8513. hozzászólásáraIgaz mélyebben, mint aSzása csinálta...

#8512 csoppika
2018-08-01 20:02:23

Válasz Dzsanosi #8512. hozzászólásáraMilyen talajod van, hogy annál kevesebbet akarsz? Tavalyelőtt szar motorral 27lityi volt nekem...

Nincs profilkép
#8511 Dzsanosi
2018-08-01 18:26:32

Válasz Sk Laci #8511. hozzászólásáraNem fogok nagyobb ekét se tárcsát se utánnarakni csak amit eddig 120asnak használom továbbra is
Így igazság szerint birnija kéne csak könnyebben húzza majd nem fog kinlódni
És fogyasztásba kéne majd jelentkeznie a többlet erőnek hogy tisztábban éget nem koromként jön ki az üzemanyag jobban hasznosit
De majd az őszi munka után megmondom hogy hogy sikerült
Tavaj 20-22 literböl számítottam ki majd kiderül mennyi lesz idén

Nincs profilkép
#8510 Sk Laci
2018-08-01 17:53:17

Válasz Dzsanosi #8510. hozzászólásáraAzt elhiszem, hogy harapós, de nehogy sírás legyen a vége, a 160-as motor miatt. Nekem is voltak Crystalok, 8011, 12045, 12145 160-as motoral, de nagyon vigyázni kelet a váltójára, nehogy ropanjon a fogaskerék. Ekénél, tárcsánál csak finoman lehetet gázolni, mert mindjárt a fogakba került. Legtöbször a II. fokozat adta meg magát, de tárcsánál képes volt a III. fokozat fogait is letőrni.
Nagyon örültem a traktornak, amikor megvetem, de mégjobban mikor eladtam. Nem bírta a sebváltó az erőseb motort.

Nincs profilkép
#8509 Dzsanosi
2018-08-01 17:39:30

Válasz Sk Laci #8509. hozzászólásáraNekem 12045 1976os évjáratú nekem így van
Csináltam tavaj a váltóját
Most meg a motorját
Mostmár patent a gép
Főleg hogy kapott turbót másik adagolót porlasztót dugót
Harap rendesen jókis mérges motorja lettsmile laughsmile laugh

Nincs profilkép
#8507 MIHI10045
2018-08-01 15:11:13

Válasz Dzsanosi #8507. hozzászólásáraNekem nem de azért köszönöm ezekszerint mifelénk nem is kristál a zetor krystálsmile oops

Nincs profilkép
#8506 Dzsanosi
2018-08-01 14:08:56

Válasz MIHI10045 #8506. hozzászólásáraA béka a szalag
A nyúl a lamella
Bizonyíték ha nincs olajnyomás nem bírja összenyomni a lamellákat és felengedni a szalagféket és kidobálja a nyulat
mert mikor átkapcsolsz ráengeded az olajat a lamella dugattyúra mega szalagfék oldó munkavégzésre

Ha megvan a nyomás és nyúlba csak velvisit elkezd lassulni
Nagy valószínűséggel oldja a szalagot de megcsúszik a lamella
Hibalehetőség nagy a lamellahézag (szereléskor 2-kopottan max 6mm)
Vagy rosszul van belőve a fékszalag hézag és egyszerre a két sebességet nem igazán szereti
Beállítás először rugó nélkül összeszerelés 0.5 hézag mérő alámenjen vagyis szépen látszódjon hogy nem ér hozzá körbe ilyenkor szépen ellehet forgatni a sonkát
Aztán berakod a rugót így nem bírod megforgatni forgásiránynak megfelelően 300nm forgató nyomatékra nem kéne hogy megcsússzon
Ezután összeszerelés és mehet a mélyvízbe

Remélem segitettem


Nincs profilkép
#8505 MIHI10045
2018-08-01 11:49:21

Válasz MIHI10045 #8505. hozzászólásáraTe is kipróbálhatod felengeded balfelin a rászorítócsavart és rányomod teknősre és meglátod persze egy kis teher kell neki

Nincs profilkép
#8504 MIHI10045
2018-08-01 11:34:32

Válasz csoppika #8502. hozzászólásáraNem egyszer szakadt el a szallag és akkor csak cammog tehát béka ez biztos

#8503 csoppika
2018-08-01 11:00:57

Válasz Kelemen Mihály_82222 #8498. hozzászólásáraNéztem a forgalmit. Úgy kezdődik, hogy 12245, oszt utána még 4 szám...

Nincs profilkép
#8500 MIHI10045
2018-08-01 08:05:50

Válasz Kelemen Mihály_82222 #8495. hozzászólására alvázszám ha hátulról nézed jobb felin rögtön a hydraulikablok alat a difiházon található legaláb is itt nálunk tótiában

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]