Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtzmtz50 #8383. hozzászólásáraHa közel vagy Szlovákiához, akkor a határ közelében biztos van Zetor üzlet, ha nem akkor Habi webáruház.
Vagy csapágy és traktor alkatrész kereskedés.
Válasz Dzsanosi #8376. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Mekkora és milyen szimering való bele?
Illetve honnan érdemes alkatrészeket venni a traktorhoz?
Válasz Dzsanosi #8374. hozzászólásáraFőtengely 180-200 Nm
hajtókar 110-120 Nm
hengerfej 150-170 Nm
Ezek az adatok a 16245-é , de azonosnak kell lennie .
Szerviz leírásod nincs ?
Ellensúlyt nem szokás bontani (összeszerelve van kiegyensúlyozva !!!! ).
Sziasztok!
Zetor Crystal 12045 tulajdonos lettem!
De viszont olyan problémám van hogy a bal első hajtásnál fel lett öntve szintig az olaj de reggelre kifolyt.
Valami szimering probléma lehet?
Esetleg valaki járt már így?
Hogyan lehet orvosolni?
Köszönöm a segítséget!
Válasz konyal #8367. hozzászólására
Tata Dobó István utca 4. van egy fickó generátor önindítókat javít rövid határidővel nekem csinált már mtz, zetor, golf, opel, wartburg, ifa én megvagyok vele elégedve.
Eljött ennek is az ideje
Szét ugrott mint a svájcibicska
1 dugó kilyukadt gyűrűnek nyoma sincs
Többiben gyűrűtörés
Főtengely köszörűs
Szelepek cserések
Válasz mtz1221 #8358. hozzászólásáraMost voltunk szlovákba alkatrészért , a szerelő magyarázott ,hogy hol kell rajta állítani majd meg próbáljuk ha sikerül jó ha nem akkor majd ki jönnek segíteni !
Válasz mg_ attila_ #8356. hozzászólásáraAzokat fel lehet húzni 130-ra, de legjobb, ha szerviz csinálja. Én nem piszkálgatnám, nehogy baj legyen, főleg ha nem értetek hozá.
Válasz mtz1221 #8353. hozzászólásáraHat ez mtz adagoló amit küldtél nem ilyen van a zetoron! A zetoron az van amit ki raktam! De semmit nem lehet állítani egyáltalán ?
Válasz mg_ attila_ #8352. hozzászólásáraOtt hiába piszkáljátok nem fog semmi változni.Ha ILYEN van rajta akkor letudom írni hol kell.Ha viszont olyan mint amit betettél ,hogy van rajta elektromágneses szelep is akkor azt nem.
ilyen van rajta ha ez segít valamit! De ma néztük a fateral ugyan úgy állítólag lehet állítani mint az mtz motorpal adagolón! Hátulján a hat kis csavar ki dekliii le aztán ott lehet valamit piszkálni !
Érdekelödnék,hogy kí van itt nagy zetoros aki mondana egy Kiss tapasztalatot a zetor adagoló harapósabá állításáról !?
Szóval van nekem egy forterra motorpal adagolóval, és ugye ez még gyári be állításos ,aztán unalmas már hogy lustán bír elindulni !
Azért szeretnék valahogy rá állítani mert hallottam hogy az adagoló hátulján lehet neki csavarni , csak ,hogy az mennyire hatásos !??
Azt tudom az lenne a hatásos hogy le venni és padon be állíttatni csak most erre nincs idő! Aratás kor meg 12tonnas pótkocsit fog húzni és jó lenne ha bírná még jobban húzni ! Ha valaki tud valami tapasztalatot azt meg köszöném ha meg osztaná!
Válasz jabovo58 #8343. hozzászólásáraSzerintem az a kerékcsúszás szabályzó egy automata difizár/speerdifi. Ha csúszik az egyik oldali ráfog a másikra. Csoppika a crystalba cserélt vmi ilyesmit, majd leírja jobban, ha akarja.
Ja én is igy voltam elöször hogy hagyom majd kiforrja magát csak gondoltam akinek ugyan ilyen vam az tapasztalte ilyet? MErtt ehez a hídhoz irják más modelleknél hogy kerékcsuszás szabályzó, de azt se tudom hogy az hogy smint müködne,,Majd idövel kiderül. Lehet hogy igy kell müködnie de azért furcsaa.. Na mind 1 majd kiforrja magát,csak nehogy az egy év gari után:)
Válasz jabovo58 #8336. hozzászólásáraSzerintem ne foglalkozz vele. Használd. Ha valami nem jó előbb utóbb úgyis ki fogja adni. Gariba megy megycsinálják.
Válasz Filler #8339. hozzászólásáraMelyik 2 csapágy volt a fogaskerékel 400 000 Ft???
Ha a Zetor melet döntesz a 11441,12441 vagy újab változatait ajánlanám. Általad lejeb írot 10540 vagy társai már egy kicsit elavultak.....
Az a baj hogy sajnos csak tervben van még meg az elméletem. 80 MTZ-t szeretném majd lecserélni és olyan gépben gondolkodom amire esetleg később tudnék építeni front hidraulikát és TLT kaszához, vagy már van rajta :) . Láttam hogy már a 40-41 szériákhoz van front TLT, nyugatiba meg félek belevásárolni. Biztos jók mert ismerősöm is vett, szét kellett bontani a váltót 10+ ezer üó után 1 fogaskerék miatt. Minden alkatrésze szinte mintha új lenne benne van rajtuk egy minimális kopás de 2 csapágy meg a fogaskerék majd 400 ezerbe kerül.
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraNekem is volt ilyen főtengelyem amin 1 hajtókar csapágyban más volt a köszörülés. 1000 üó ment itthon és 3 éve máshol, de nem halottam semmi rosszat azóta.
11585 hozzászólás
Innen üdvözlöm a 12245 tervezőjének az édesanyját... 6 bacott nyomócső cseréje 3 óra kínszenvedés...
Válasz mtzmtz50 #8383. hozzászólásáraHa közel vagy Szlovákiához, akkor a határ közelében biztos van Zetor üzlet, ha nem akkor Habi webáruház.
Vagy csapágy és traktor alkatrész kereskedés.
Sziasztok!
Szerintetek 5611 zetorra mekkora diszkes kaszát lehetne felrakni max? szársértő nélkülit.
Helosztok vaneg szuper zetorom50 kuplugfelèle fötegejnek o gyürük kelenènek hol lehet kapni
Válasz Dzsanosi #8379. hozzászólásáraNekem is levették...
Zetor 12045 (8011-12045) Alkatrész katalógus
Zetor 12045 (8011-12045) Kezelési útmutató (angol)
Zetor 12045 (8011-12045) Szerelési útmutató (cseh) Az ábrák és adatok hátha így is segítenek, vagy egy-két megnevezést le kell fordítani.
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8378. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy mi a mérete de bármék csapágy boltban beszerezhető kereskedelmi forgalmú szimering van benne
Válasz T.f. #8377. hozzászólásáraKöszörülni kellett a főtengelyt azért volt levéve
Köszönöm az adatokat
Nincs könyvem sajna
Válasz Dzsanosi #8376. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Mekkora és milyen szimering való bele?
Illetve honnan érdemes alkatrészeket venni a traktorhoz?
Válasz Dzsanosi #8374. hozzászólásáraFőtengely 180-200 Nm
hajtókar 110-120 Nm
hengerfej 150-170 Nm
Ezek az adatok a 16245-é , de azonosnak kell lennie .
Szerviz leírásod nincs ?
Ellensúlyt nem szokás bontani (összeszerelve van kiegyensúlyozva !!!! ).
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8375. hozzászólásáraSzét kell szedni szimeringet cserélni
Sziasztok!
Zetor Crystal 12045 tulajdonos lettem!
De viszont olyan problémám van hogy a bal első hajtásnál fel lett öntve szintig az olaj de reggelre kifolyt.
Valami szimering probléma lehet?
Esetleg valaki járt már így?
Hogyan lehet orvosolni?
Köszönöm a segítséget!
Meghúzási nyomatékokat tudná mondani nekem valaki 12045 8701kódú
Főtengely hajtókar hengerfej
Esetleg főtengely ellensúly még
Elölre is köszönöm
T.f.!
Köszönöm a választ!
Válasz Hús Futár #8371. hozzászólására12045
Szivóbol turbós lett
Válasz Dzsanosi #8370. hozzászólásáraMilyen átalakítással ?
Válasz Dzsanosi #8363. hozzászólásáraMotor felújítás átalakitással 600000ft
Válasz konyal #8367. hozzászólására
Tata Dobó István utca 4. van egy fickó generátor önindítókat javít rövid határidővel nekem csinált már mtz, zetor, golf, opel, wartburg, ifa én megvagyok vele elégedve.
Valaki nem tud eladó 162.45 trakit?2000 évjárat felettit?Jó kellene .
segitséget szeretné nincs valakinek véletlen elfekvöben zetor 6011 öninditója amit eladna
Udv konyal
Válasz D-032-a #8361. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget
Olyan kérdésem volna hogy a 140/ 160 As kristályoknak van dugattyúfenék hűtő fúvókája???
Válasz T.f. #8362. hozzászólásáraKöszönöm a leírást.
Küldöm az e-mail címet.
ratti66@freemail.hu
Eljött ennek is az ideje
Szét ugrott mint a svájcibicska
1 dugó kilyukadt gyűrűnek nyoma sincs
Többiben gyűrűtörés
Főtengely köszörűs
Szelepek cserések
Válasz ratti #8360. hozzászólásáraUR I kezelési 6011 ....
Szervízkönyvem is van , de ide nem fér fel (kérnék egy privát címet ).
Válasz ratti #8360. hozzászólásáraZetor 6011 (5011-7045H) Alkatrész katalógus
Kezelési útmutatót, én csak angolt tudok.Egyik fórumtársnak valószínűleg van magyar (vagy legalább 6211-esé),de őt egy ideje nem láttam a fórumon. Ha nem kapsz valakitől, vagy tőle akkor majd elküldöm a tippet emailben (utólagos engedelmével).
Zetor 6011 (5011-7045) Operation Manual and service cheque book
Sziasztok
Vásároltam egy zetor 6011 traktort.
Valaki ki tudna segíteni használati utasítással, alkatrész katalógussal?
Lehet pdf-ben is.
Válaszokat köszönöm.
Attila
Válasz mtz1221 #8358. hozzászólásáraMost voltunk szlovákba alkatrészért , a szerelő magyarázott ,hogy hol kell rajta állítani majd meg próbáljuk ha sikerül jó ha nem akkor majd ki jönnek segíteni !
Válasz mg_ attila_ #8354. hozzászólásáraValahol lehet,de inkább vidd adagolóshoz.Az elmenteken szoktak forgatni a slicc lukakon,de azt otthon felelőtlenség lenne.
Válasz mg_ attila_ #8356. hozzászólásáraAzokat fel lehet húzni 130-ra, de legjobb, ha szerviz csinálja. Én nem piszkálgatnám, nehogy baj legyen, főleg ha nem értetek hozá.
Válasz Sk Laci #8355. hozzászólására2009es évjáratú 120lovas, forterra 125 tipusal jött ki! Levegő hűtéses!
Válasz mg_ attila_ #8351. hozzászólásáraEz milyen Forterra, és milyen évjárat?
Levegő-levegőhütéses az IC rajta, vagy levegő-víz?
Válasz mtz1221 #8353. hozzászólásáraHat ez mtz adagoló amit küldtél nem ilyen van a zetoron! A zetoron az van amit ki raktam! De semmit nem lehet állítani egyáltalán ?
Válasz mg_ attila_ #8352. hozzászólásáraOtt hiába piszkáljátok nem fog semmi változni.Ha
ILYEN van rajta akkor letudom írni hol kell.Ha viszont olyan mint amit betettél ,hogy van rajta elektromágneses szelep is akkor azt nem.
ilyen van rajta ha ez segít valamit! De ma néztük a fateral ugyan úgy állítólag lehet állítani mint az mtz motorpal adagolón! Hátulján a hat kis csavar ki dekliii le aztán ott lehet valamit piszkálni !
Válasz mtz1221 #8348. hozzászólására
Válasz mtz1221 #8348. hozzászólásáraNem tudom milyen annyira nem vágom ezeket az adagolókat!
Válasz mg_ attila_ #8347. hozzászólásáraMembrán szabályzós ??
Érdekelödnék,hogy kí van itt nagy zetoros aki mondana egy Kiss tapasztalatot a zetor adagoló harapósabá állításáról !?
Szóval van nekem egy forterra motorpal adagolóval, és ugye ez még gyári be állításos ,aztán unalmas már hogy lustán bír elindulni !
Azért szeretnék valahogy rá állítani mert hallottam hogy az adagoló hátulján lehet neki csavarni , csak ,hogy az mennyire hatásos !??
Azt tudom az lenne a hatásos hogy le venni és padon be állíttatni csak most erre nincs idő! Aratás kor meg 12tonnas pótkocsit fog húzni és jó lenne ha bírná még jobban húzni ! Ha valaki tud valami tapasztalatot azt meg köszöném ha meg osztaná!
Válasz Tomi81 #8344. hozzászólásáraA sperr difi haveréba(11641 v11441) nem ugyanaz... Az nagyot fog, morog... Lamella csúszik. Az enyém meg kanyarban főleg hidegben hallani, kattog...
Nekem eaton NoSpin van.,.,
És annak lehet ilyen hangja vagya az full hangtalan? Kös7önöm
Válasz jabovo58 #8343. hozzászólásáraSzerintem az a kerékcsúszás szabályzó egy automata difizár/speerdifi. Ha csúszik az egyik oldali ráfog a másikra. Csoppika a crystalba cserélt vmi ilyesmit, majd leírja jobban, ha akarja.
Ja én is igy voltam elöször hogy hagyom majd kiforrja magát csak gondoltam akinek ugyan ilyen vam az tapasztalte ilyet? MErtt ehez a hídhoz irják más modelleknél hogy kerékcsuszás szabályzó, de azt se tudom hogy az hogy smint müködne,,Majd idövel kiderül. Lehet hogy igy kell müködnie de azért furcsaa.. Na mind 1 majd kiforrja magát,csak nehogy az egy év gari után:)
Válasz Filler #8339. hozzászólásáraÚjabb zetorokat sem úszod meg sokkal olcsóbban .
Válasz jabovo58 #8336. hozzászólásáraSzerintem ne foglalkozz vele. Használd. Ha valami nem jó előbb utóbb úgyis ki fogja adni. Gariba megy megycsinálják.
Válasz Filler #8339. hozzászólásáraMelyik 2 csapágy volt a fogaskerékel 400 000 Ft???
Ha a Zetor melet döntesz a 11441,12441 vagy újab változatait ajánlanám. Általad lejeb írot 10540 vagy társai már egy kicsit elavultak.....
Válasz Sk Laci #8316. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat.
Az a baj hogy sajnos csak tervben van még meg az elméletem. 80 MTZ-t szeretném majd lecserélni és olyan gépben gondolkodom amire esetleg később tudnék építeni front hidraulikát és TLT kaszához, vagy már van rajta :) . Láttam hogy már a 40-41 szériákhoz van front TLT, nyugatiba meg félek belevásárolni. Biztos jók mert ismerősöm is vett, szét kellett bontani a váltót 10+ ezer üó után 1 fogaskerék miatt. Minden alkatrésze szinte mintha új lenne benne van rajtuk egy minimális kopás de 2 csapágy meg a fogaskerék majd 400 ezerbe kerül.
Valaki esetleg nem tud BAZ megye környékén eladó 24 első felnit crystalra?
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraNekem is volt ilyen főtengelyem amin 1 hajtókar csapágyban más volt a köszörülés. 1000 üó ment itthon és 3 éve máshol, de nem halottam semmi rosszat azóta.