Gázolaj árak 631 Ft Benzin árak 615 Ft EUR 397.77 Ft USD 367.24 Ft CHF 416.67 Ft GBP 472.81 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11609 hozzászólás
#8359 ratti
2018-06-21 21:15:29

Sziasztok

Vásároltam egy zetor 6011 traktort.
Valaki ki tudna segíteni használati utasítással, alkatrész katalógussal?
Lehet pdf-ben is.

Válaszokat köszönöm.
Attila

#8358 mg_ attila_
2018-06-18 15:08:38

Válasz mtz1221 #8358. hozzászólásáraMost voltunk szlovákba alkatrészért , a szerelő magyarázott ,hogy hol kell rajta állítani majd meg próbáljuk ha sikerül jó ha nem akkor majd ki jönnek segíteni !

#8357 mtz1221
2018-06-18 09:48:47

Válasz mg_ attila_ #8354. hozzászólásáraValahol lehet,de inkább vidd adagolóshoz.Az elmenteken szoktak forgatni a slicc lukakon,de azt otthon felelőtlenség lenne.smile cursing

Nincs profilkép
#8356 Sk Laci
2018-06-18 08:59:31

Válasz mg_ attila_ #8356. hozzászólásáraAzokat fel lehet húzni 130-ra, de legjobb, ha szerviz csinálja. Én nem piszkálgatnám, nehogy baj legyen, főleg ha nem értetek hozá.

#8355 mg_ attila_
2018-06-18 08:15:43

Válasz Sk Laci #8355. hozzászólására2009es évjáratú 120lovas, forterra 125 tipusal jött ki! Levegő hűtéses!

Nincs profilkép
#8354 Sk Laci
2018-06-18 07:10:00

Válasz mg_ attila_ #8351. hozzászólásáraEz milyen Forterra, és milyen évjárat?
Levegő-levegőhütéses az IC rajta, vagy levegő-víz?

#8353 mg_ attila_
2018-06-17 23:33:21

Válasz mtz1221 #8353. hozzászólásáraHat ez mtz adagoló amit küldtél nem ilyen van a zetoron! A zetoron az van amit ki raktam! De semmit nem lehet állítani egyáltalán ?

#8352 mtz1221
2018-06-17 23:13:55

Válasz mg_ attila_ #8352. hozzászólásáraOtt hiába piszkáljátok nem fog semmi változni.Ha
ILYEN van rajta akkor letudom írni hol kell.Ha viszont olyan mint amit betettél ,hogy van rajta elektromágneses szelep is akkor azt nem.

#8351 mg_ attila_
2018-06-17 21:14:15

ilyen van rajta ha ez segít valamit! De ma néztük a fateral ugyan úgy állítólag lehet állítani mint az mtz motorpal adagolón! Hátulján a hat kis csavar ki dekliii le aztán ott lehet valamit piszkálni !

#8348 mg_ attila_
2018-06-17 21:07:39

Válasz mtz1221 #8348. hozzászólásáraNem tudom milyen annyira nem vágom ezeket az adagolókat!

#8346 mg_ attila_
2018-06-16 23:20:43

Érdekelödnék,hogy kí van itt nagy zetoros aki mondana egy Kiss tapasztalatot a zetor adagoló harapósabá állításáról !?
Szóval van nekem egy forterra motorpal adagolóval, és ugye ez még gyári be állításos ,aztán unalmas már hogy lustán bír elindulni !
Azért szeretnék valahogy rá állítani mert hallottam hogy az adagoló hátulján lehet neki csavarni , csak ,hogy az mennyire hatásos !??
Azt tudom az lenne a hatásos hogy le venni és padon be állíttatni csak most erre nincs idő! Aratás kor meg 12tonnas pótkocsit fog húzni és jó lenne ha bírná még jobban húzni ! Ha valaki tud valami tapasztalatot azt meg köszöném ha meg osztaná!

#8345 csoppika
2018-06-16 00:49:01

Válasz Tomi81 #8344. hozzászólásáraA sperr difi haveréba(11641 v11441) nem ugyanaz... Az nagyot fog, morog... Lamella csúszik. Az enyém meg kanyarban főleg hidegben hallani, kattog...
Nekem eaton NoSpin van.,.,

Nincs profilkép
#8344 jabovo58
2018-06-15 22:39:53

És annak lehet ilyen hangja vagya az full hangtalan? Kös7önöm

#8343 Tomi81
2018-06-15 22:30:20

Válasz jabovo58 #8343. hozzászólásáraSzerintem az a kerékcsúszás szabályzó egy automata difizár/speerdifi. Ha csúszik az egyik oldali ráfog a másikra. Csoppika a crystalba cserélt vmi ilyesmit, majd leírja jobban, ha akarja.

Nincs profilkép
#8342 jabovo58
2018-06-15 22:07:55

Ja én is igy voltam elöször hogy hagyom majd kiforrja magát csak gondoltam akinek ugyan ilyen vam az tapasztalte ilyet? MErtt ehez a hídhoz irják más modelleknél hogy kerékcsuszás szabályzó, de azt se tudom hogy az hogy smint müködne,,Majd idövel kiderül. Lehet hogy igy kell müködnie de azért furcsaa.. Na mind 1 majd kiforrja magát,csak nehogy az egy év gari után:)

#8341 Hús Futár
2018-06-15 21:28:20

Válasz Filler #8339. hozzászólásáraÚjabb zetorokat sem úszod meg sokkal olcsóbban .

#8340 Tomi81
2018-06-15 13:06:32

Válasz jabovo58 #8336. hozzászólásáraSzerintem ne foglalkozz vele. Használd. Ha valami nem jó előbb utóbb úgyis ki fogja adni. Gariba megy megycsinálják. smile cowboy

Nincs profilkép
#8339 Sk Laci
2018-06-15 12:58:13

Válasz Filler #8339. hozzászólásáraMelyik 2 csapágy volt a fogaskerékel 400 000 Ft???smile scared
Ha a Zetor melet döntesz a 11441,12441 vagy újab változatait ajánlanám. Általad lejeb írot 10540 vagy társai már egy kicsit elavultak.....

#8338 Filler
2018-06-15 09:27:21

Válasz Sk Laci #8316. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat.

Az a baj hogy sajnos csak tervben van még meg az elméletem. 80 MTZ-t szeretném majd lecserélni és olyan gépben gondolkodom amire esetleg később tudnék építeni front hidraulikát és TLT kaszához, vagy már van rajta :) . Láttam hogy már a 40-41 szériákhoz van front TLT, nyugatiba meg félek belevásárolni. Biztos jók mert ismerősöm is vett, szét kellett bontani a váltót 10+ ezer üó után 1 fogaskerék miatt. Minden alkatrésze szinte mintha új lenne benne van rajtuk egy minimális kopás de 2 csapágy meg a fogaskerék majd 400 ezerbe kerül.

#8337 Filler
2018-06-15 09:22:35

Valaki esetleg nem tud BAZ megye környékén eladó 24 első felnit crystalra?

#8336 Filler
2018-06-15 09:21:54

Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraNekem is volt ilyen főtengelyem amin 1 hajtókar csapágyban más volt a köszörülés. 1000 üó ment itthon és 3 éve máshol, de nem halottam semmi rosszat azóta.

Nincs profilkép
#8335 jabovo58
2018-06-11 22:36:24

Üdvözlet mindenkinek!!
Segitségeteket kérném olyanban ,új gép vásárlása történt ursus c 380 személyében . Van egy furcsa tünete ami nem tudom hogy mi.
Kizárólag bekapcsolt első hajtásnál ,talajmunkánál nagyobb terhelésnél jelentkezik . Ha nincs bent az eleje nem produkálja. Tehát összkerékbe nagyobb terhelésnél mintha a hajtásba kapcsolna valamit egyszer ,egy másodperc alatt van valami hang féle …… Ezt nem tudom mi lehet. Carraro 20,14 hiddal van szerelve Carraro váltóval. Több gépben van ez a híd Ursus farmtrac Zetor major 80 stb Nem tudom más tapasztalt e esetleg valami hasonlót, Hozáászolásokat TAPASZTALATOKAT KÖSZÖNÖM..
Elsösorban olyan véleménye tapasztalata érdekelne akinek zetor major 80asa van ugyanez a szerkezet híd hajtás.. Köszönöm''

Nincs profilkép
#8334 némedi
2018-06-05 10:35:13

Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraÉn is rajtam össze négyhengerest három különböző mérettel! Nincs vele gond. Sőt egyszer egy kemény fémmel felrakatott főtengely minden csapágya nagyobb lett, mint alapméret, úgy kellett dörzsárral illeszteni. A motor azóta is üzemel.

Nincs profilkép
#8333 lorant90
2018-06-03 21:05:26

Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraEn magam is raktam mar ossze ugy motrot h a fotengely ami lett bontasbol veve a
A 3. Hajtokarcsapagy elment ezer megduralta a tengelyt, be lett koszorulve az egesz 1 re, ahol pedig faszut ott 3 ra adta ki. Es o is duruzsol.

#8332 Gepi
2018-06-03 20:58:44

Válasz csoppika #8332. hozzászólásárabeszéltünk telefonon issmile surrender és beszéltünk személyesen is tudom milyen ember vagysmile sadsmile sad de most már ne smile offtopicsmile hammer

#8331 csoppika
2018-06-03 20:51:31

Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraLehet, hogy egy kalap szart vettem, de nem vagyok tróger, hogy másnak tovább adjam...smile hammer

#8330 csoppika
2018-06-03 20:49:38

Válasz Gepi #8330. hozzászólásáraA főtengelyt én vittem köszörülni. Az összes csapágy alapméretes volt...
Amúgy én bevallom, hogy nem én szerelem...
Itt van legalább 2 emberke, aki "maga" szereli... Oszt aztán kiderül menet közben, hogy mégse...
Ez a kései infó az egyik esetben nekem 50000ft-ba került... Beszart a NoSpin difim...Az első hídba a bolygómű cuccai 70e-be kerültek volna....ha tudom, hogy a NoSpin "bolygó" alap öntvénye ugyanaz, mint a sima... Az illető állította, hogy nem, mert esztergálni kellett...erre én megvettem 120-ért a NoSpint...aztán az árak után, meg az eredeti NoSpin változat után érdeklődve csak kiderült...a komának szlovákiai magyar szerelője van....hogy az öntvényt a más típusba való NoSpin miatt kellett esztergálni....(eredetit nem kapni...)
Nézd meg a mai 12441 zetor árakat...
Persze vehettem volna jobb állapotút is, ez tény...

#8329 Gepi
2018-06-03 20:36:26

Válasz csoppika #8324. hozzászólásáraTe jó égsmile scared mivel nem te szereledsmile wackomár írtadsmile hammer érdekes helyre vitted a főtengelyt vagyis a szerelőd vitte köszörülni és még amit belinkeltél képet csapágyról hogy az .3 számú és az írásod hogy "Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes."
szegény motorsmile nononosmile cursing annak lelke vansmile karateka igaza van sk Lacinak a másik zetorral /árban/ jobban jártál volna.

#8328 csoppika
2018-06-03 19:20:58

Válasz Tomi81 #8328. hozzászólásáraGyári kvantum... A seggére van matricázva...

#8327 Tomi81
2018-06-03 19:13:26

Válasz csoppika #8327. hozzászólásáraÖcskösnek a pronár pirossal 180q, nekem a 1025 feketével 182q... Szóval van zavar az erőbe.

#8326 csoppika
2018-06-03 19:05:35

Válasz Tomi81 #8326. hozzászólásáraNem biztos az... A Krisztus 13000párszázra van hivatalosan.. smile sweatdrop

#8325 Tomi81
2018-06-03 19:00:44

Válasz csoppika #8322. hozzászólásáraCsak tipp, olyan 120-150mázsa közt

#8324 Tomi81
2018-06-03 18:58:43

Válasz csoppika #8321. hozzászólásáraKíváncsi leszek milyen leszsmile thumbup

#8323 csoppika
2018-06-03 14:54:38

Válasz Hús Futár #8323. hozzászólására3 hely van a környéken...
a: Zámolyon, lehet komoly hely, de hétfői napon a "talán jövő héten" határidő nem valami kecsegtető. (beugrós kolléga szokott jönni)
b: Ászáron "2 hét szokott lenni"
c: Győr... 7végére kész... (nyugdíjas szaki jár vissza)
Valami gikszer biztosan volt...
Lehet az egyik kimaradt a köszörülésből... No mindegy, remélem jó lesz...

#8322 Hús Futár
2018-06-03 14:33:29

Válasz csoppika #8321. hozzászólásárakomoly helyen csinálták akkor a köszörülést neked , legalább egyforma méretekre érdemes csinálni az azonos csapágy helyeket .

#8321 csoppika
2018-06-03 14:20:13

Srácok. A 7745 turbós mennyi össztömeget vontathat?

#8320 csoppika
2018-06-03 14:10:58

Válasz csoppika #8320. hozzászólásáraMa kész lett a motor... A 2hajtókar persze nem teljesen egyforma a régiekkel... A Köszörülés érdekes lett... Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes... (még jó hogy mindkettőből hoztam...) Majd kiderül. A moci simán jár. Olaj nyomás hidegen 5bar. 75 fokon 1700-on 4.5, alapjáraton 3.9-4...

#8319 csoppika
2018-05-24 11:28:54

Válasz lorant90 #8319. hozzászólásáraSzerelői tanácsra... A többi húzósan megy...

#8317 csoppika
2018-05-24 11:05:47

Válasz csoppika #8315. hozzászólására2 hajtókar cserés lesz... smile glare

#8316 csoppika
2018-05-24 06:23:11

Válasz Sk Laci #8316. hozzászólásáraSzerintem váltó alkatrészekre gondolhattak. Talán Hús Futár írta, hogy a kocka forterrába az utolsó valamilyen váltó tengelyt sikerült neki megvennie...valami ilyenre emlékszem...

Nincs profilkép
#8315 Sk Laci
2018-05-24 06:10:02

Válasz Filler #8313. hozzászólásáraNem tudom, hogy az ismerőseid hol szeretnének hozá alkatrészt vásárolni, de ha nekem kelet valami 1-3 napon belül megvolt, nincsen semilyen gond az alkatrészek körül.
Nekem ami nem tetszik, az a helyi eladó és szervizközpont hozáállása, ahol a tulaj szereti elfelejteni -"nem emlékezni" az igéretekre. De ez nem a traktor hibája.

Lehet, hogy az én 11441-es Forterám eladásra fog kerülni, ha veszek a helyére újat.
Aprób hibák előfordulnak /megjelenik az olaj, vagy idővel elillan a klímarendszerből a gáz/, de a traktor dolgozik.
2017 őszén volt gondom, mikor széteset egy golyóscsapágy, és a traktort haza kelet vinem. Csapágycsere után megint gond nélkül megy. Hibalehetőség minden gépnél fen áll, de ár érték arányban a Zetor nagyon is jól áll.

#8314 csoppika
2018-05-24 05:56:24

Válasz Filler #8314. hozzászólásáraOlajszivattyú olyan 35ezer, szelep hozzá 5, 1 henger hüvelyszett 16, a turbós 19, hajtókar ha kéne új, 10 lenne...
Naftapumpa, új elemekkel, meg a 6 új csúcs beállítva olyan 330euro...másik helyen...
Ezek az árak papírmentesek...

#8313 Filler
2018-05-24 00:37:28

Válasz csoppika #8312. hozzászólásáraEsetleg megmondanád majd mennyibe fájtak az alkatrészek és a köszörülés?

#8312 Filler
2018-05-24 00:36:48

Válasz Sk Laci #8309. hozzászólásáraHello.

Én gondoolkodom majd a közeljövőben egy 100-120 lovas gépben.
10540 és a 11641 forteraban gondolkodtam, de a közeli felvidéki ismerőseim mind szidják őket mert nincs hozzájuk alkatrész. Esetleg erről tudsz mondani valamit?

#8311 csoppika
2018-05-23 22:19:43

Válasz némedi #8311. hozzászólásáraNos...ha nálam összejön a 8300 óra...azt a szerelő meg én sem biztos hogy megéljük... Olyan 30-40év...smile sweatdrop

Nincs profilkép
#8310 némedi
2018-05-23 22:07:56

Válasz csoppika #8307
Csináltam egyszer egy ilyen gépet, mint a tiéd. Ma futottam össze a tulajjal, 8300 üo-t rakott bele azóta. Még mindig hiba mentes a motorsmile loveyesmile loveye

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
szemlÉLETváltás
szemlÉLETváltás
A termőtalajnál nincs fontosabb.
10 pontos talajgyakorlat – 3. pont: Vízmegtartás
10 pontos talajgyakorlat – 3. pont: Vízmegtartás
A talajban mindig van víz, azonban ennek csak egy részét képesek a növények...
Talajsimító eladó
Talajsimító eladó

80.000 Ft

Eladó bontott Claas Dominator 106
Eladó bontott Claas Dominator 106

50.000 Ft

FKA 601 kukoricaadapter
FKA 601 kukoricaadapter

600.000 Ft

Kombinátor
Kombinátor

180.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]