Válasz mtz1221 #8358. hozzászólásáraMost voltunk szlovákba alkatrészért , a szerelő magyarázott ,hogy hol kell rajta állítani majd meg próbáljuk ha sikerül jó ha nem akkor majd ki jönnek segíteni !
Válasz mg_ attila_ #8356. hozzászólásáraAzokat fel lehet húzni 130-ra, de legjobb, ha szerviz csinálja. Én nem piszkálgatnám, nehogy baj legyen, főleg ha nem értetek hozá.
Válasz mtz1221 #8353. hozzászólásáraHat ez mtz adagoló amit küldtél nem ilyen van a zetoron! A zetoron az van amit ki raktam! De semmit nem lehet állítani egyáltalán ?
Válasz mg_ attila_ #8352. hozzászólásáraOtt hiába piszkáljátok nem fog semmi változni.Ha ILYEN van rajta akkor letudom írni hol kell.Ha viszont olyan mint amit betettél ,hogy van rajta elektromágneses szelep is akkor azt nem.
ilyen van rajta ha ez segít valamit! De ma néztük a fateral ugyan úgy állítólag lehet állítani mint az mtz motorpal adagolón! Hátulján a hat kis csavar ki dekliii le aztán ott lehet valamit piszkálni !
Érdekelödnék,hogy kí van itt nagy zetoros aki mondana egy Kiss tapasztalatot a zetor adagoló harapósabá állításáról !?
Szóval van nekem egy forterra motorpal adagolóval, és ugye ez még gyári be állításos ,aztán unalmas már hogy lustán bír elindulni !
Azért szeretnék valahogy rá állítani mert hallottam hogy az adagoló hátulján lehet neki csavarni , csak ,hogy az mennyire hatásos !??
Azt tudom az lenne a hatásos hogy le venni és padon be állíttatni csak most erre nincs idő! Aratás kor meg 12tonnas pótkocsit fog húzni és jó lenne ha bírná még jobban húzni ! Ha valaki tud valami tapasztalatot azt meg köszöném ha meg osztaná!
Válasz jabovo58 #8343. hozzászólásáraSzerintem az a kerékcsúszás szabályzó egy automata difizár/speerdifi. Ha csúszik az egyik oldali ráfog a másikra. Csoppika a crystalba cserélt vmi ilyesmit, majd leírja jobban, ha akarja.
Ja én is igy voltam elöször hogy hagyom majd kiforrja magát csak gondoltam akinek ugyan ilyen vam az tapasztalte ilyet? MErtt ehez a hídhoz irják más modelleknél hogy kerékcsuszás szabályzó, de azt se tudom hogy az hogy smint müködne,,Majd idövel kiderül. Lehet hogy igy kell müködnie de azért furcsaa.. Na mind 1 majd kiforrja magát,csak nehogy az egy év gari után:)
Válasz jabovo58 #8336. hozzászólásáraSzerintem ne foglalkozz vele. Használd. Ha valami nem jó előbb utóbb úgyis ki fogja adni. Gariba megy megycsinálják.
Válasz Filler #8339. hozzászólásáraMelyik 2 csapágy volt a fogaskerékel 400 000 Ft???
Ha a Zetor melet döntesz a 11441,12441 vagy újab változatait ajánlanám. Általad lejeb írot 10540 vagy társai már egy kicsit elavultak.....
Az a baj hogy sajnos csak tervben van még meg az elméletem. 80 MTZ-t szeretném majd lecserélni és olyan gépben gondolkodom amire esetleg később tudnék építeni front hidraulikát és TLT kaszához, vagy már van rajta :) . Láttam hogy már a 40-41 szériákhoz van front TLT, nyugatiba meg félek belevásárolni. Biztos jók mert ismerősöm is vett, szét kellett bontani a váltót 10+ ezer üó után 1 fogaskerék miatt. Minden alkatrésze szinte mintha új lenne benne van rajtuk egy minimális kopás de 2 csapágy meg a fogaskerék majd 400 ezerbe kerül.
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraNekem is volt ilyen főtengelyem amin 1 hajtókar csapágyban más volt a köszörülés. 1000 üó ment itthon és 3 éve máshol, de nem halottam semmi rosszat azóta.
Üdvözlet mindenkinek!!
Segitségeteket kérném olyanban ,új gép vásárlása történt ursus c 380 személyében . Van egy furcsa tünete ami nem tudom hogy mi.
Kizárólag bekapcsolt első hajtásnál ,talajmunkánál nagyobb terhelésnél jelentkezik . Ha nincs bent az eleje nem produkálja. Tehát összkerékbe nagyobb terhelésnél mintha a hajtásba kapcsolna valamit egyszer ,egy másodperc alatt van valami hang féle …… Ezt nem tudom mi lehet. Carraro 20,14 hiddal van szerelve Carraro váltóval. Több gépben van ez a híd Ursus farmtrac Zetor major 80 stb Nem tudom más tapasztalt e esetleg valami hasonlót, Hozáászolásokat TAPASZTALATOKAT KÖSZÖNÖM..
Elsösorban olyan véleménye tapasztalata érdekelne akinek zetor major 80asa van ugyanez a szerkezet híd hajtás.. Köszönöm''
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraÉn is rajtam össze négyhengerest három különböző mérettel! Nincs vele gond. Sőt egyszer egy kemény fémmel felrakatott főtengely minden csapágya nagyobb lett, mint alapméret, úgy kellett dörzsárral illeszteni. A motor azóta is üzemel.
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraEn magam is raktam mar ossze ugy motrot h a fotengely ami lett bontasbol veve a
A 3. Hajtokarcsapagy elment ezer megduralta a tengelyt, be lett koszorulve az egesz 1 re, ahol pedig faszut ott 3 ra adta ki. Es o is duruzsol.
Válasz Gepi #8330. hozzászólásáraA főtengelyt én vittem köszörülni. Az összes csapágy alapméretes volt...
Amúgy én bevallom, hogy nem én szerelem...
Itt van legalább 2 emberke, aki "maga" szereli... Oszt aztán kiderül menet közben, hogy mégse...
Ez a kései infó az egyik esetben nekem 50000ft-ba került... Beszart a NoSpin difim...Az első hídba a bolygómű cuccai 70e-be kerültek volna....ha tudom, hogy a NoSpin "bolygó" alap öntvénye ugyanaz, mint a sima... Az illető állította, hogy nem, mert esztergálni kellett...erre én megvettem 120-ért a NoSpint...aztán az árak után, meg az eredeti NoSpin változat után érdeklődve csak kiderült...a komának szlovákiai magyar szerelője van....hogy az öntvényt a más típusba való NoSpin miatt kellett esztergálni....(eredetit nem kapni...)
Nézd meg a mai 12441 zetor árakat...
Persze vehettem volna jobb állapotút is, ez tény...
Válasz csoppika #8324. hozzászólásáraTe jó ég mivel nem te szereledmár írtad érdekes helyre vitted a főtengelyt vagyis a szerelőd vitte köszörülni és még amit belinkeltél képet csapágyról hogy az .3 számú és az írásod hogy "Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes."
szegény motor annak lelke van igaza van sk Lacinak a másik zetorral /árban/ jobban jártál volna.
Válasz Hús Futár #8323. hozzászólására3 hely van a környéken...
a: Zámolyon, lehet komoly hely, de hétfői napon a "talán jövő héten" határidő nem valami kecsegtető. (beugrós kolléga szokott jönni)
b: Ászáron "2 hét szokott lenni"
c: Győr... 7végére kész... (nyugdíjas szaki jár vissza)
Valami gikszer biztosan volt...
Lehet az egyik kimaradt a köszörülésből... No mindegy, remélem jó lesz...
Válasz csoppika #8321. hozzászólásárakomoly helyen csinálták akkor a köszörülést neked , legalább egyforma méretekre érdemes csinálni az azonos csapágy helyeket .
Válasz csoppika #8320. hozzászólásáraMa kész lett a motor... A 2hajtókar persze nem teljesen egyforma a régiekkel... A Köszörülés érdekes lett... Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes... (még jó hogy mindkettőből hoztam...) Majd kiderül. A moci simán jár. Olaj nyomás hidegen 5bar. 75 fokon 1700-on 4.5, alapjáraton 3.9-4...
Válasz Sk Laci #8316. hozzászólásáraSzerintem váltó alkatrészekre gondolhattak. Talán Hús Futár írta, hogy a kocka forterrába az utolsó valamilyen váltó tengelyt sikerült neki megvennie...valami ilyenre emlékszem...
Válasz Filler #8313. hozzászólásáraNem tudom, hogy az ismerőseid hol szeretnének hozá alkatrészt vásárolni, de ha nekem kelet valami 1-3 napon belül megvolt, nincsen semilyen gond az alkatrészek körül.
Nekem ami nem tetszik, az a helyi eladó és szervizközpont hozáállása, ahol a tulaj szereti elfelejteni -"nem emlékezni" az igéretekre. De ez nem a traktor hibája.
Lehet, hogy az én 11441-es Forterám eladásra fog kerülni, ha veszek a helyére újat.
Aprób hibák előfordulnak /megjelenik az olaj, vagy idővel elillan a klímarendszerből a gáz/, de a traktor dolgozik.
2017 őszén volt gondom, mikor széteset egy golyóscsapágy, és a traktort haza kelet vinem. Csapágycsere után megint gond nélkül megy. Hibalehetőség minden gépnél fen áll, de ár érték arányban a Zetor nagyon is jól áll.
Válasz Filler #8314. hozzászólásáraOlajszivattyú olyan 35ezer, szelep hozzá 5, 1 henger hüvelyszett 16, a turbós 19, hajtókar ha kéne új, 10 lenne...
Naftapumpa, új elemekkel, meg a 6 új csúcs beállítva olyan 330euro...másik helyen...
Ezek az árak papírmentesek...
Én gondoolkodom majd a közeljövőben egy 100-120 lovas gépben.
10540 és a 11641 forteraban gondolkodtam, de a közeli felvidéki ismerőseim mind szidják őket mert nincs hozzájuk alkatrész. Esetleg erről tudsz mondani valamit?
Válasz csoppika #8307
Csináltam egyszer egy ilyen gépet, mint a tiéd. Ma futottam össze a tulajjal, 8300 üo-t rakott bele azóta. Még mindig hiba mentes a motor
11609 hozzászólás
Sziasztok
Vásároltam egy zetor 6011 traktort.
Valaki ki tudna segíteni használati utasítással, alkatrész katalógussal?
Lehet pdf-ben is.
Válaszokat köszönöm.
Attila
Válasz mtz1221 #8358. hozzászólásáraMost voltunk szlovákba alkatrészért , a szerelő magyarázott ,hogy hol kell rajta állítani majd meg próbáljuk ha sikerül jó ha nem akkor majd ki jönnek segíteni !
Válasz mg_ attila_ #8354. hozzászólásáraValahol lehet,de inkább vidd adagolóshoz.Az elmenteken szoktak forgatni a slicc lukakon,de azt otthon felelőtlenség lenne.
Válasz mg_ attila_ #8356. hozzászólásáraAzokat fel lehet húzni 130-ra, de legjobb, ha szerviz csinálja. Én nem piszkálgatnám, nehogy baj legyen, főleg ha nem értetek hozá.
Válasz Sk Laci #8355. hozzászólására2009es évjáratú 120lovas, forterra 125 tipusal jött ki! Levegő hűtéses!
Válasz mg_ attila_ #8351. hozzászólásáraEz milyen Forterra, és milyen évjárat?
Levegő-levegőhütéses az IC rajta, vagy levegő-víz?
Válasz mtz1221 #8353. hozzászólásáraHat ez mtz adagoló amit küldtél nem ilyen van a zetoron! A zetoron az van amit ki raktam! De semmit nem lehet állítani egyáltalán ?
Válasz mg_ attila_ #8352. hozzászólásáraOtt hiába piszkáljátok nem fog semmi változni.Ha
ILYEN van rajta akkor letudom írni hol kell.Ha viszont olyan mint amit betettél ,hogy van rajta elektromágneses szelep is akkor azt nem.
ilyen van rajta ha ez segít valamit! De ma néztük a fateral ugyan úgy állítólag lehet állítani mint az mtz motorpal adagolón! Hátulján a hat kis csavar ki dekliii le aztán ott lehet valamit piszkálni !
Válasz mtz1221 #8348. hozzászólására
Válasz mtz1221 #8348. hozzászólásáraNem tudom milyen annyira nem vágom ezeket az adagolókat!
Válasz mg_ attila_ #8347. hozzászólásáraMembrán szabályzós ??
Érdekelödnék,hogy kí van itt nagy zetoros aki mondana egy Kiss tapasztalatot a zetor adagoló harapósabá állításáról !?
Szóval van nekem egy forterra motorpal adagolóval, és ugye ez még gyári be állításos ,aztán unalmas már hogy lustán bír elindulni !
Azért szeretnék valahogy rá állítani mert hallottam hogy az adagoló hátulján lehet neki csavarni , csak ,hogy az mennyire hatásos !??
Azt tudom az lenne a hatásos hogy le venni és padon be állíttatni csak most erre nincs idő! Aratás kor meg 12tonnas pótkocsit fog húzni és jó lenne ha bírná még jobban húzni ! Ha valaki tud valami tapasztalatot azt meg köszöném ha meg osztaná!
Válasz Tomi81 #8344. hozzászólásáraA sperr difi haveréba(11641 v11441) nem ugyanaz... Az nagyot fog, morog... Lamella csúszik. Az enyém meg kanyarban főleg hidegben hallani, kattog...
Nekem eaton NoSpin van.,.,
És annak lehet ilyen hangja vagya az full hangtalan? Kös7önöm
Válasz jabovo58 #8343. hozzászólásáraSzerintem az a kerékcsúszás szabályzó egy automata difizár/speerdifi. Ha csúszik az egyik oldali ráfog a másikra. Csoppika a crystalba cserélt vmi ilyesmit, majd leírja jobban, ha akarja.
Ja én is igy voltam elöször hogy hagyom majd kiforrja magát csak gondoltam akinek ugyan ilyen vam az tapasztalte ilyet? MErtt ehez a hídhoz irják más modelleknél hogy kerékcsuszás szabályzó, de azt se tudom hogy az hogy smint müködne,,Majd idövel kiderül. Lehet hogy igy kell müködnie de azért furcsaa.. Na mind 1 majd kiforrja magát,csak nehogy az egy év gari után:)
Válasz Filler #8339. hozzászólásáraÚjabb zetorokat sem úszod meg sokkal olcsóbban .
Válasz jabovo58 #8336. hozzászólásáraSzerintem ne foglalkozz vele. Használd. Ha valami nem jó előbb utóbb úgyis ki fogja adni. Gariba megy megycsinálják.
Válasz Filler #8339. hozzászólásáraMelyik 2 csapágy volt a fogaskerékel 400 000 Ft???
Ha a Zetor melet döntesz a 11441,12441 vagy újab változatait ajánlanám. Általad lejeb írot 10540 vagy társai már egy kicsit elavultak.....
Válasz Sk Laci #8316. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat.
Az a baj hogy sajnos csak tervben van még meg az elméletem. 80 MTZ-t szeretném majd lecserélni és olyan gépben gondolkodom amire esetleg később tudnék építeni front hidraulikát és TLT kaszához, vagy már van rajta :) . Láttam hogy már a 40-41 szériákhoz van front TLT, nyugatiba meg félek belevásárolni. Biztos jók mert ismerősöm is vett, szét kellett bontani a váltót 10+ ezer üó után 1 fogaskerék miatt. Minden alkatrésze szinte mintha új lenne benne van rajtuk egy minimális kopás de 2 csapágy meg a fogaskerék majd 400 ezerbe kerül.
Valaki esetleg nem tud BAZ megye környékén eladó 24 első felnit crystalra?
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraNekem is volt ilyen főtengelyem amin 1 hajtókar csapágyban más volt a köszörülés. 1000 üó ment itthon és 3 éve máshol, de nem halottam semmi rosszat azóta.
Üdvözlet mindenkinek!!
Segitségeteket kérném olyanban ,új gép vásárlása történt ursus c 380 személyében . Van egy furcsa tünete ami nem tudom hogy mi.
Kizárólag bekapcsolt első hajtásnál ,talajmunkánál nagyobb terhelésnél jelentkezik . Ha nincs bent az eleje nem produkálja. Tehát összkerékbe nagyobb terhelésnél mintha a hajtásba kapcsolna valamit egyszer ,egy másodperc alatt van valami hang féle …… Ezt nem tudom mi lehet. Carraro 20,14 hiddal van szerelve Carraro váltóval. Több gépben van ez a híd Ursus farmtrac Zetor major 80 stb Nem tudom más tapasztalt e esetleg valami hasonlót, Hozáászolásokat TAPASZTALATOKAT KÖSZÖNÖM..
Elsösorban olyan véleménye tapasztalata érdekelne akinek zetor major 80asa van ugyanez a szerkezet híd hajtás.. Köszönöm''
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraÉn is rajtam össze négyhengerest három különböző mérettel! Nincs vele gond. Sőt egyszer egy kemény fémmel felrakatott főtengely minden csapágya nagyobb lett, mint alapméret, úgy kellett dörzsárral illeszteni. A motor azóta is üzemel.
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraEn magam is raktam mar ossze ugy motrot h a fotengely ami lett bontasbol veve a
A 3. Hajtokarcsapagy elment ezer megduralta a tengelyt, be lett koszorulve az egesz 1 re, ahol pedig faszut ott 3 ra adta ki. Es o is duruzsol.
Válasz csoppika #8332. hozzászólásárabeszéltünk telefonon is
és beszéltünk személyesen is tudom milyen ember vagy
de most már ne 
Válasz csoppika #8331. hozzászólásáraLehet, hogy egy kalap szart vettem, de nem vagyok tróger, hogy másnak tovább adjam...
Válasz Gepi #8330. hozzászólásáraA főtengelyt én vittem köszörülni. Az összes csapágy alapméretes volt...
Amúgy én bevallom, hogy nem én szerelem...
Itt van legalább 2 emberke, aki "maga" szereli... Oszt aztán kiderül menet közben, hogy mégse...
Ez a kései infó az egyik esetben nekem 50000ft-ba került... Beszart a NoSpin difim...Az első hídba a bolygómű cuccai 70e-be kerültek volna....ha tudom, hogy a NoSpin "bolygó" alap öntvénye ugyanaz, mint a sima... Az illető állította, hogy nem, mert esztergálni kellett...erre én megvettem 120-ért a NoSpint...aztán az árak után, meg az eredeti NoSpin változat után érdeklődve csak kiderült...a komának szlovákiai magyar szerelője van....hogy az öntvényt a más típusba való NoSpin miatt kellett esztergálni....(eredetit nem kapni...)
Nézd meg a mai 12441 zetor árakat...
Persze vehettem volna jobb állapotút is, ez tény...
Válasz csoppika #8324. hozzászólásáraTe jó ég
mivel nem te szereled
már írtad
érdekes helyre vitted a főtengelyt vagyis a szerelőd vitte köszörülni és még amit belinkeltél képet csapágyról hogy az .3 számú és az írásod hogy "Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes."
annak lelke van
igaza van sk Lacinak a másik zetorral /árban/ jobban jártál volna.
szegény motor
Válasz Tomi81 #8328. hozzászólásáraGyári kvantum... A seggére van matricázva...
Válasz csoppika #8327. hozzászólásáraÖcskösnek a pronár pirossal 180q, nekem a 1025 feketével 182q... Szóval van zavar az erőbe.
Válasz Tomi81 #8326. hozzászólásáraNem biztos az... A Krisztus 13000párszázra van hivatalosan..
Válasz csoppika #8322. hozzászólásáraCsak tipp, olyan 120-150mázsa közt
Válasz csoppika #8321. hozzászólásáraKíváncsi leszek milyen lesz
Válasz Hús Futár #8323. hozzászólására3 hely van a környéken...
a: Zámolyon, lehet komoly hely, de hétfői napon a "talán jövő héten" határidő nem valami kecsegtető. (beugrós kolléga szokott jönni)
b: Ászáron "2 hét szokott lenni"
c: Győr... 7végére kész... (nyugdíjas szaki jár vissza)
Valami gikszer biztosan volt...
Lehet az egyik kimaradt a köszörülésből... No mindegy, remélem jó lesz...
Válasz csoppika #8321. hozzászólásárakomoly helyen csinálták akkor a köszörülést neked , legalább egyforma méretekre érdemes csinálni az azonos csapágy helyeket .
Srácok. A 7745 turbós mennyi össztömeget vontathat?
Válasz csoppika #8320. hozzászólásáraMa kész lett a motor... A 2hajtókar persze nem teljesen egyforma a régiekkel... A Köszörülés érdekes lett... Az egyik helyen bement az első javító méret támcsapágy, a másikba az alapméretes... (még jó hogy mindkettőből hoztam...) Majd kiderül. A moci simán jár. Olaj nyomás hidegen 5bar. 75 fokon 1700-on 4.5, alapjáraton 3.9-4...
Válasz lorant90 #8319. hozzászólásáraSzerelői tanácsra... A többi húzósan megy...
Válasz csoppika #8318. hozzászólásáraNofene,???
Válasz csoppika #8315. hozzászólására2 hajtókar cserés lesz...
Válasz Sk Laci #8316. hozzászólásáraSzerintem váltó alkatrészekre gondolhattak. Talán Hús Futár írta, hogy a kocka forterrába az utolsó valamilyen váltó tengelyt sikerült neki megvennie...valami ilyenre emlékszem...
Válasz Filler #8313. hozzászólásáraNem tudom, hogy az ismerőseid hol szeretnének hozá alkatrészt vásárolni, de ha nekem kelet valami 1-3 napon belül megvolt, nincsen semilyen gond az alkatrészek körül.
Nekem ami nem tetszik, az a helyi eladó és szervizközpont hozáállása, ahol a tulaj szereti elfelejteni -"nem emlékezni" az igéretekre. De ez nem a traktor hibája.
Lehet, hogy az én 11441-es Forterám eladásra fog kerülni, ha veszek a helyére újat.
Aprób hibák előfordulnak /megjelenik az olaj, vagy idővel elillan a klímarendszerből a gáz/, de a traktor dolgozik.
2017 őszén volt gondom, mikor széteset egy golyóscsapágy, és a traktort haza kelet vinem. Csapágycsere után megint gond nélkül megy. Hibalehetőség minden gépnél fen áll, de ár érték arányban a Zetor nagyon is jól áll.
Válasz Filler #8314. hozzászólásáraOlajszivattyú olyan 35ezer, szelep hozzá 5, 1 henger hüvelyszett 16, a turbós 19, hajtókar ha kéne új, 10 lenne...
Naftapumpa, új elemekkel, meg a 6 új csúcs beállítva olyan 330euro...másik helyen...
Ezek az árak papírmentesek...
Válasz csoppika #8312. hozzászólásáraEsetleg megmondanád majd mennyibe fájtak az alkatrészek és a köszörülés?
Válasz Sk Laci #8309. hozzászólásáraHello.
Én gondoolkodom majd a közeljövőben egy 100-120 lovas gépben.
10540 és a 11641 forteraban gondolkodtam, de a közeli felvidéki ismerőseim mind szidják őket mert nincs hozzájuk alkatrész. Esetleg erről tudsz mondani valamit?
Válasz némedi #8311. hozzászólásáraNos...ha nálam összejön a 8300 óra...azt a szerelő meg én sem biztos hogy megéljük... Olyan 30-40év...
Válasz csoppika #8307
Csináltam egyszer egy ilyen gépet, mint a tiéd. Ma futottam össze a tulajjal, 8300 üo-t rakott bele azóta. Még mindig hiba mentes a motor