Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Dzsanosi #7980. hozzászólásáraSzevasz mi már csináltunk igaz hogy nem 12045-ös volt hanem 8045 elöre csak öreg 10045-ösről való turbóval kb egy évig használtuk 8 hektáron különbség olyan volt hogy 1 sebességel nagyobbra lehetett váltani így aztán kapott egy hüvely cserét persze már turbósat és egy 10045-ös adagolót és egy új turbót azóta eltelt kb 5év drágavolt de megérte
Válasz Buvargabi #7983. hozzászólásáraMegnyugtatlák hogy a hajtókar egyforma van bennük dugók külömböznek meg a turbós adagolókon van vákum szabályzó ami miatt cserélni kell az adagoló szabályzóját .
Válasz Claastra. #7977. hozzászólásáraNekem is, ha ez meg van akk a monitor bal felét nézd, mindent egyenként kell kinyitni, rá kell kattintani : "Motor UR-II, aztán: Kľuková skriňa a kľukový mechanizmus(magyarul forgattyús ház és mechanizmus)" és így tovább.
Használd a Google Translate programot ,
vagy ha valamit nem tudsz írjál ide.
De ha van cikk számod úgy is lehet.
Válasz csoppika #7966. hozzászólásáraAz a legnagyobb baj,hogy sok selejt alkatresz van es nem az alkatresz a draga hanem a munka ,beleraksz valami szart amin sporolsz es szeheted szett megint,ezekkel a Bíró meg stb. Az a baj,hogy persze csehből jon az alkatresz csak nem a zetor gyarból hanem egy nagyraktarbol ahol van lengyel kutya fasza minden india főtengely,vízpumpa es elhitetik veled,hogyár nincs eredeti hozzá,ők a lengyel,indiai szarokon nyernek a legtobbet
Válasz csoppika #7968. hozzászólásáraHa van katalógod ott megnezed a rendelési számokat es van eshop-juk ott neütöd a számot es kidobja,nekem az tetszett meg hogy ez alapjan megtudom nézni mi mennyibe kerül es engem csak az eredeti vagy az eredeti begyártók alkatreszei kellenek ,itt megmezem mennyibe van meg megkerdem a zetorba de eddig mindig olcsobb volt a legtobb kulombseg a hűtőneleg a kuplung tárcsánal volt eddig
Aki minőségi alkatrészt is keres előtte nézze meg a Marko mt internetes oldalon erdemes körülnézni en most körbekérdeztem a 105 -re mindegyik 300-400e mondott a markonal meg 200 volt ugyan az mert a csávó még meg is mutatta ahonnan ő rendeli es lattam,hogy innen ,a buzi ratett volna 120 gyurit.
Válasz dr.T #7958. hozzászólásáraEgy komplett használt 6901 kódú motort vettem 50 papírért.Az eredetileg is 102-es furatú,úgyhogy az a része meg is oldódott.Nagyon fasza motor lett belőle,minden kopóalkatrészt újat kapott.Bejáratás után,se füst,se kartergáz,se olajfogyasztás.Jó lett.
Válasz Roli és Feri #7954. hozzászólásáraNekem is a 2 hangszóró a szélein vannak,de sulyesztettet ne igen rakj be szerintem mert kicsi a hely es a ventilator amit sziv be port az ott mind megfog rakodni nekem is dobozos van kint,a tetelye az nekem is lógott meg porzott én behuztam bőrrel ,nem nagy művészet tiplok tartjak,szerintem lehet hogy tudsz is venni belevalót bőrből,nekem 7711 van.
Válasz Roli és Feri #7945. hozzászólásáraNekem 6011-es volt,szintén 100-as furattal.Én is 102-es hüvelyt vettem bele,de átmérőben nem fért bele.A hossza stimmelt.Úgyhogy 2 választás volt,vagy a hüvely külsejét leesztergálni,vagy a blokk belsejét bővíteni.Nem akartam,hogy a hüvely fal elvékonyodjon,így a második verziót választottam.Elvittem Debrecenbe egy gépműhelybe.Ott nekifogtak kiesztergálni,közben kiderült,hogy repedt a blokk,úgyhogy blokk csere lett a vége.De a kiesztergálós módszer az működik,már 2 hüvelyt beillesztettek amikor felfedezték a repedést.
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraElőször is bebiztosítani egy okoskönyvet, milyen paraméter különbségek vanak a 62-72 motor szerkezetei közöt. Alkatrészek paszolnak egyik a másikba. A naftapumpa állitásán kívül meg tudsz mindent otthon csinálni az új alkatrészekel. Esetleg még a porlastókat elviszed beállitani.
Zetort nem csináltam át, de Crystált igen. 8011 motorjába kapott turbós motorból komplet hüvelyeket bugókal, porlasztók 4 lyuk helyet 5 lyukú porlasztócsúcsokot kapott. Picit rá let adva az adagolón. Egészen más élet let a motorban.
Válasz Roli és Feri #7950. hozzászólásáraValahol van nekem egy tablazatom h milyen motorhoz milyen pumpa milyen porlasztoo. Eleg reg foglalkoztam ilyennel. Holnap utana nezek ha megfelel
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraGondolom huvelyeztel mar motrot vagy reszletezzuk?? En azt hiszem mas ott a potlasztoo csucs is de nem. Merem 100%allitani.
Zetor 6245 ben ha minden igaz 100 mm es hüvely van.
De lehet kapni zetor hengerhüvely garnitúrát (102 mm - 4 gyűrűs) méretben is.
Valaki szerelt már be ilyent?
Adagolót is hozzá kell állítani,vagy egyáltalán hogyan kell ezt kivitelezni?
Erőben észrevehető e?
Sziasztok most ilyen a zetorunk teteje.
Rádiót szeretném feljebb tenni a helyére a hangfalakat pedig a két szélére,tenném besüllyesztve.
A tetőkárpit pedig lóg és porzik.
Azt is lecserélném.
Valakinek nincs véletlen erről képe?
Kíváncsi lennék hogy lehet bebőrözni vagy milyen módon újítottátok fel.
Üdv
Igaz nem zetor téma de volna egy kis gondom
Magyar gyártású 4.7t pótkocsi igencsak keskeny a nyomtávja és hát eléggé borulékony sikerült is felborítanom megrakva fával az erdőn
Felvetésem
Hogy bírná a kerékcsapágy meg a felni a kiforgatnám a kerekeket. Amúgyis jobban passzolna a kristály nyomába így most keskenyebb is oszt mondhatni két utat tapos.
Válasz tomsics #7941. hozzászólásáraHa gondolod hívd fel az Agrobírot.El mondja mit mérj,mire figyelj.A mostani nekem is tőlük van.
Az előzőt csehből rendeltem,de az hamar széthullott.
Válasz Fehér Kornél #7940. hozzászólásáraSzia!Méretben különböznek elvileg.Bíró azt mondta,hogy 2 fajta méretben szerelték.Nekem a hosszabbik méretű kellett.
Mérd le a hosszát.
Válasz Gepi #7937. hozzászólásáraOrbitos nem lett egyenlőre.Viszont Bíróéktól vettem egyet ami azóta is pöpecül üzemel.Hézagolásra kell nagyon oda figyelni.
"A gyáriban elkoptak a golyók és volt majd 2 teljes fordulat holt játéka.Vettem bele csehből komplettet ami jó ha ki bírt 25 üzemórát.Ebben a golyó vezető lemez lapok gyűrődtek meg,majd megszorult és ki hullottak a golyók.Átpakoltam a golyókat a régi kormányműbe amit 2 óra alatt ugyan így szétnyomott."
Nekem is van ilyen gép és erősen szemezgetek egy orbitos megoldással.
11585 hozzászólás
Válasz Dzsanosi #7980. hozzászólásáraSzevasz mi már csináltunk igaz hogy nem 12045-ös volt hanem 8045 elöre csak öreg 10045-ösről való turbóval kb egy évig használtuk 8 hektáron különbség olyan volt hogy 1 sebességel nagyobbra lehetett váltani így aztán kapott egy hüvely cserét persze már turbósat és egy 10045-ös adagolót és egy új turbót azóta eltelt kb 5év drágavolt de megérte
Válasz Buvargabi #7983. hozzászólásáraMegnyugtatlák hogy a hajtókar egyforma van bennük dugók külömböznek meg a turbós adagolókon van vákum szabályzó ami miatt cserélni kell az adagoló szabályzóját .
Válasz Buvargabi #7983. hozzászólásáraÉn mondjuk a hajtókar dologba nem volnék biztos
A dúgó meg az adagoló annál inkább más
Csak azért kérdeztem hogy csinált e már valaki ilyet és hogy bírta
Mert volna egy kisturbóm amit esetleg rá lehetne faragni csak van-e értelme
Még ha már itt tartunk a szelepek is mások a hengerfejbe mert az egyik 30 a másik 45 fokos
Válasz Hús Futár #7982. hozzászólásáraDugòba ès az adagolòban nem vagyok biztos de ràkèrdek.minden turbòs motron erősìtett hajtòkar van!!!
Válasz Buvargabi #7981. hozzászólásáraÉs azt miért ? Dugót azt kell cserélni meg adagolót sem árt .
Válasz Dzsanosi #7980. hozzászólásáraNem lehet!a hajtokarokat is ki kell cserèlni!
12045 re tett már valaki turbót különösebb átalakitítás nélkül csak a szívót kipufogót hogy passzoljon ??
Válasz DENIS #7978. hozzászólásáraszoktan néha javitani zts motort,árakra vagyok csak kíváncsi
Válasz Claastra. #7977. hozzászólásáraNekem is, ha ez meg van akk a monitor bal felét nézd, mindent egyenként kell kinyitni, rá kell kattintani : "Motor UR-II, aztán: Kľuková skriňa a kľukový mechanizmus(magyarul forgattyús ház és mechanizmus)" és így tovább.
Használd a Google Translate programot ,
vagy ha valamit nem tudsz írjál ide.
De ha van cikk számod úgy is lehet.
Válasz DENIS #7973. hozzászólásáraott katalógusokat hoz (nekem)
Válasz DENIS #7973. hozzászólásárade zetorra jó árakat írnak hüvely-dugó kpl nettó 35-50eu
Válasz DENIS #7973. hozzászólásárana ennyire még nem megy a tót nyelv
Válasz dr.T #7971. hozzászólásáraJól beszélsz, ez az igazság!!
Válasz Claastra. #7972. hozzászólásáraVan ott olyan hogy "OSTATNÉ ND" és azon belul van a "ND na traktory ZTS" ott van minden ami CRYSTÁLRA megy.
Válasz csoppika #7968. hozzászólásáraa motor alkatrészekre ránézve csak "zetor" cuccuk van ZTS-t nem láttam köztük
Válasz csoppika #7966. hozzászólásáraAz a legnagyobb baj,hogy sok selejt alkatresz van es nem az alkatresz a draga hanem a munka ,beleraksz valami szart amin sporolsz es szeheted szett megint,ezekkel a Bíró meg stb. Az a baj,hogy persze csehből jon az alkatresz csak nem a zetor gyarból hanem egy nagyraktarbol ahol van lengyel kutya fasza minden india főtengely,vízpumpa es elhitetik veled,hogyár nincs eredeti hozzá,ők a lengyel,indiai szarokon nyernek a legtobbet
Válasz csoppika #7968. hozzászólásáraHa van katalógod ott megnezed a rendelési számokat es van eshop-juk ott neütöd a számot es kidobja,nekem az tetszett meg hogy ez alapjan megtudom nézni mi mennyibe kerül es engem csak az eredeti vagy az eredeti begyártók alkatreszei kellenek ,itt megmezem mennyibe van meg megkerdem a zetorba de eddig mindig olcsobb volt a legtobb kulombseg a hűtőneleg a kuplung tárcsánal volt eddig
Válasz csoppika #7968. hozzászólásáraVan ott minden azon az oldalon.
Válasz dr.T #7965. hozzászólásáraEnnél is van 120-as hoz cucc?
Válasz csoppika #7966. hozzászólásáraHat pont ő nala is 300 felett volt
Válasz dr.T #7965. hozzászólásáraA Biro elmondása szerint Csehből hozatja a cuccot... Fene tudja...
Aki minőségi alkatrészt is keres előtte nézze meg a Marko mt internetes oldalon erdemes körülnézni en most körbekérdeztem a 105 -re mindegyik 300-400e mondott a markonal meg 200 volt ugyan az mert a csávó még meg is mutatta ahonnan ő rendeli es lattam,hogy innen ,a buzi ratett volna 120 gyurit.
Válasz Roli és Feri #7950. hozzászólásáraZETOR motorokhoz alkalmazottMOTORPAL adagolók és porlasztók tipusai,
ill. azok beállítási értékeinek táblázata.
Válasz Hús Futár #7961. hozzászólásáraSzia
Kaszálástól bálázásig,meg egy kis pótkocsizás ha úgy alakul
Válasz Hús Futár #7961. hozzászólásáraSzia
Kaszálástól bálázásig,meg egy kis pótkocsizás ha úgy alakul
Válasz rongyember #7960. hozzászólásáraMilyen gép helyet szeretnéd és milyen munkára ?
Sziasztok,8011-esről vélemények?
Válasz dr.T #7958. hozzászólásáraEgy komplett használt 6901 kódú motort vettem 50 papírért.Az eredetileg is 102-es furatú,úgyhogy az a része meg is oldódott.Nagyon fasza motor lett belőle,minden kopóalkatrészt újat kapott.Bejáratás után,se füst,se kartergáz,se olajfogyasztás.Jó lett.
Válasz Plútó #7956. hozzászólásáraAztan hasznallt blokkot vettel vagy ujjat?
Válasz Roli és Feri #7954. hozzászólásáraNekem is a 2 hangszóró a szélein vannak,de sulyesztettet ne igen rakj be szerintem mert kicsi a hely es a ventilator amit sziv be port az ott mind megfog rakodni nekem is dobozos van kint,a tetelye az nekem is lógott meg porzott én behuztam bőrrel ,nem nagy művészet tiplok tartjak,szerintem lehet hogy tudsz is venni belevalót bőrből,nekem 7711 van.
Válasz Roli és Feri #7945. hozzászólásáraNekem 6011-es volt,szintén 100-as furattal.Én is 102-es hüvelyt vettem bele,de átmérőben nem fért bele.A hossza stimmelt.Úgyhogy 2 választás volt,vagy a hüvely külsejét leesztergálni,vagy a blokk belsejét bővíteni.Nem akartam,hogy a hüvely fal elvékonyodjon,így a második verziót választottam.Elvittem Debrecenbe egy gépműhelybe.Ott nekifogtak kiesztergálni,közben kiderült,hogy repedt a blokk,úgyhogy blokk csere lett a vége.De a kiesztergálós módszer az működik,már 2 hüvelyt beillesztettek amikor felfedezték a repedést.
Válasz Roli és Feri #7954. hozzászólásáraJokepu masina
Köszi a sok segítséget.
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraElőször is bebiztosítani egy okoskönyvet, milyen paraméter különbségek vanak a 62-72 motor szerkezetei közöt. Alkatrészek paszolnak egyik a másikba. A naftapumpa állitásán kívül meg tudsz mindent otthon csinálni az új alkatrészekel. Esetleg még a porlastókat elviszed beállitani.
Zetort nem csináltam át, de Crystált igen. 8011 motorjába kapott turbós motorból komplet hüvelyeket bugókal, porlasztók 4 lyuk helyet 5 lyukú porlasztócsúcsokot kapott. Picit rá let adva az adagolón. Egészen más élet let a motorban.
Válasz Roli és Feri #7950. hozzászólásáraValahol van nekem egy tablazatom h milyen motorhoz milyen pumpa milyen porlasztoo. Eleg reg foglalkoztam ilyennel. Holnap utana nezek ha megfelel
A hüvelyezés az nem probléma.
A porlasztó meg az adagoló hozzáállítása nekem is a fő gond.
Válasz lorant90 #7948. hozzászólásáraMeglehet, de az is, hogy a pumpán is fog keleni állitani.
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraGondolom huvelyeztel mar motrot vagy reszletezzuk?? En azt hiszem mas ott a potlasztoo csucs is de nem. Merem 100%allitani.
Köszi Laci.
Pontosabban tudod mit kell csinálni ?
Válasz Roli és Feri #7945. hozzászólásáraIgen. A 6245-ből 7245 csinálsz.
Zetor 6245 ben ha minden igaz 100 mm es hüvely van.
De lehet kapni zetor hengerhüvely garnitúrát (102 mm - 4 gyűrűs) méretben is.
Valaki szerelt már be ilyent?
Adagolót is hozzá kell állítani,vagy egyáltalán hogyan kell ezt kivitelezni?
Erőben észrevehető e?
Sziasztok most ilyen a zetorunk teteje.
Rádiót szeretném feljebb tenni a helyére a hangfalakat pedig a két szélére,tenném besüllyesztve.
A tetőkárpit pedig lóg és porzik.
Azt is lecserélném.
Valakinek nincs véletlen erről képe?
Kíváncsi lennék hogy lehet bebőrözni vagy milyen módon újítottátok fel.
Üdv
Igaz nem zetor téma de volna egy kis gondom
Magyar gyártású 4.7t pótkocsi igencsak keskeny a nyomtávja és hát eléggé borulékony sikerült is felborítanom megrakva fával az erdőn
Felvetésem
Hogy bírná a kerékcsapágy meg a felni a kiforgatnám a kerekeket. Amúgyis jobban passzolna a kristály nyomába így most keskenyebb is oszt mondhatni két utat tapos.
Válasz tomsics #7941. hozzászólásáraHa gondolod hívd fel az Agrobírot.El mondja mit mérj,mire figyelj.A mostani nekem is tőlük van.
Az előzőt csehből rendeltem,de az hamar széthullott.
Válasz Fehér Kornél #7940. hozzászólásáraSzia!Méretben különböznek elvileg.Bíró azt mondta,hogy 2 fajta méretben szerelték.Nekem a hosszabbik méretű kellett.
Mérd le a hosszát.
Válasz tomsics #7938. hozzászólásáraHeló ! Én két fajtát találtam az interneten nem tudom mi a külömbség köztük. Neked melyik vált be?
Válasz T.f. #7913. hozzászólásáraCSa t.f itt egy kép a vasról majd teszek fel többet is
Válasz Gepi #7937. hozzászólásáraOrbitos nem lett egyenlőre.Viszont Bíróéktól vettem egyet ami azóta is pöpecül üzemel.Hézagolásra kell nagyon oda figyelni.
Válasz Fehér Kornél #7932. hozzászólásáraNagy gond, még Tomsics kolléga írta még meg a múltkor, hogy ő hogyan járt.
"A gyáriban elkoptak a golyók és volt majd 2 teljes fordulat holt játéka.Vettem bele csehből komplettet ami jó ha ki bírt 25 üzemórát.Ebben a golyó vezető lemez lapok gyűrődtek meg,majd megszorult és ki hullottak a golyók.Átpakoltam a golyókat a régi kormányműbe amit 2 óra alatt ugyan így szétnyomott."
Nekem is van ilyen gép és erősen szemezgetek egy orbitos megoldással.