Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.37 FtUSD402.25 FtCHF438.98 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok egy kérdés a krisztusnak az eleje valamikor nagyon kattog mikor fognia kellene de ahol meg tud csúszni pl ganézott földön ott jól pörög az eleje de ha olyan földön szántok ahol tud fogni ott nem mindig de már egyre sürvebben csinálja a kattogást kattog kattog és egyszer elkezd fogni mi lehet az oka.SEGÍTSETEK!
Válasz kertészke #7788. hozzászólásáraNekem régebbi, (6045) szerelési, és hidraulika kezelési rész van. De ha szerencséd van benéz ide hamarosan a fórumtárs is aki sokszor segít gépkönyvekkel is. Talán van az 52..-es szériához magyar is.
SOS-ben esetleg valakinek van ötlete miért nem mehet a helyzetjelzőm? A traktoron csak jobb oldalt van helyzetjelzőm, de a pótkocsin nincsen. Pótkocsi jó másik géppel ellenőriztem. Mőszerfalnál keressem a problémát?
Válasz web030 #7787. hozzászólásáraA fogyasztást nem nagyon órára nézzük hanem területre azonos munkára
Fogyasztásba a dzsondìrok
Nagyon nincsenek a toppon
Pl én a kritályal kiszántottam 1ha / 20-22 liter ahol dolgoztam landini az már 23-25 volt leváltottak mindkettőnket énis meg a gépis ment most az uj dzsoni meg új soförrel 28-30 és ezt 30cm nézve minden gépen
Annyi hogy más eke de az olyan sokat nem dob
Sziasztok! valaki nekem egy olyan adatot hogy egy 160 le crystal óránként mennyit eszik és mondjuk egy john deer 160 le-s az mennyit eszik óránként van nagy eltérés vagy egy szinten mozognak?
Válasz némedi #7784. hozzászólásáraSzelepelni biztos fog kelleni
Persze pár ezresen nem fog mulni a csere
Mióta nálunk van 2 éve nem volt főzve
De egy érintő akkor se árt neki ha semmi baja. Volt olyan hogy azt mondták semmi baja nem volt szemre is jonak tünt aztán mégse volt jo
Bontás után kiderül mi hogy néz ki aztán amit kell azt kell cserélni nem akarom néhány honap vagy pár éven belül megint piszkálni
Válasz Dzsanosi #7782. hozzászólásáraNem vettem bunkóságnak! Csak ha generálozom a motort nem rakom össze a régi hajtókar csavarral, pláne egy huszon éves gépet. A zetornál nem tipikus hiba a hajtókar csavar törése, de láttam már példát rá gyűrűzés után, hogy lett a motor eldobós egy 1000 ft-os csavar megspórolása miatt. A szelepeket is újramarom/köszörülöm. A kipufogó szelepsor szinte biztosan kidobós. Én ilyen "apró" plusz költségekre gondoltam. Ha nem főtt a motor, vagy nem hengerfejes nem kell síkolni. Ezek a motrok nem hajlamosak a vetemedésre.
Válasz csoppika #7767. hozzászólásáraEgy új főtengely a 16245-be 1,5 éve volt 400000 jó magyar forint ez állítólag gyári . az elődje azt 140-ért vettem de az csak 1000 órát bírt ki és eltört ( anyaghibásnak tűnt nekem )
Bár azt jó ha tudjátok hogy a krisztáloknak 3 javító mérete van nem 2 mint a sok más gépnek
Válasz némedi #7780. hozzászólásáraA kuplungom válto javitásnál volt nézve az jo
Hajtókar csavart ha nem rendellenes üzem miatt kell szétszedni vagyis nincs megfőzve olajnèlkül járatva ha nem nyult meg nem fordult meg a csapágy benne. Nem szoktuk cserélni.
Nehézgép motor váltokat javitom nem igazán volt még panasz rá
Mondjuk pl egy blokknak a sikolása inkánbb fontosabb mint hajtókar csavart cserélni.
De nehogy félreérts nem bunkó akartam lenni. Persze ha megbontódik majd kiderül mit is kell cserélni és mi lesz a vége.
Mondjuk a gépi munkáért nem kell fizetnem az nagy előny
Blokksik hengerfejsik főtengelyköszörülés adagolójavitás beállitás
Csak az alkatrészbe fog kerülni
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraAz utolsó ilyen motorgenerál is több volt 500000-nél, pedig annak már vagy öt éve. Hajtókarcsavarok, tömítésgarnitúra, kuplung, stb. Ha már szét van szedve sok apróság összejön.
Válasz csoppika #7776. hozzászólásáraPontosan ugyanabban dobozban van minket fajta csak az egyik lengyel. A cseh az talán még kíván díszítve egy prémium irassal
Válasz lorant90 #7775. hozzászólásáraMelyikben cseh a cseh hüvely? A Biro szerint 2 fajta csomagolás van(jicin mindkettő)...az olcsóbbik a majdnem cseh... Olyan is van nála az eladásra generálozóknak...
Válasz Dzsanosi #7774. hozzászólásáraKB igen sok múlik az üzleten is ahol az alkatrészt veszed. Nekem közelben van két hely is ahol szokok vásárolna. Hát először rakerdek az árakra aztán döntök mer sokszor majdnem hanyatt vágom magam. Akkora különbség.
Válasz Dzsanosi #7772. hozzászólásáraVannak méret szerinti csapágyak igen. A porlasztó csúcsok 10eu darabja. Az adagoló úgy szokjuk elküldeni csehek ék. 300 eu a javítás. Vagy csere
Válasz lorant90 #7769. hozzászólásáraJavitóméretes csapágy van a főtengelyre ??
Szakműhelybe dolgozok de csak amit muszály a gépi mukát csinálom ott a többit megoldom itthol
Adagolóba is bele kell nyulni az kb ??
Porlasztócsúcsok ?
Válasz mtz1221 #7770. hozzászólásáraHogyan kókányolom bele? Itt a karter az alváz... A laposvas az oldalán csak dísz... Mondták, hogy homlokrakót véletlen se próbáljak arra a laposvasra ráépíteni(nem úgy mint az mtz-nél)...
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraÉn itt tótiaban tudom az árakat naggyábol . A huvelyszada 60eu darabja a cseh gyártmánynak. A lengyelek 40 eu. A német az 100. Csapagysor a főtengelyre 100eu körüli. Én cseréltem hengerfejet. Mert még nem cserélhető fészkek voltak benne az 500 eu ba fájt. Ha cseres a fotengely 600 az indiai. 1000 a cseh.
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraAz Alkatrész topikba menj bele, a fenti keresősorba írd be:lorant. Nagyjából leírta mi mennyi...
Itt egy komának 4-5 éve 500-ba volt komplett szakműhellyel, egy nyugvó helyet fel kellett fúrni... Ha a szakműhely rakja neki össze 1 év garival, akkor 750-re mondták...
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraMajd tájékoztass, mi mennyi... Nekem is az utolsókat rúgja... Előbb utóbb...de inkább előbb generál kellesz...
Lóránt írt pár árat...
A főtengely 3 éve 400euro volt...
8701 motorkodú 12045
Megközelitőleg tudja valaki hogy mibe fáj egy teljes motorfelújitás??
Úgy néz ki eltört néhány gyűrűt mert megnőtt egyigy percröl a másikra a kartergáz meg megnőtt az olajfogyasztásom
Meg hát nem olyan hires az olajnyomás se már
Igy teljes motorgenerált kap hamarosan csak felkell rà készülni
A 16245 alsótartály üzemanyagszint jelzője hol működik rendesen, hol pedig csak megáll magának valahol. Szerintetek ez lehet az adó hibája, hogy néha megszorulna és nem működik rendesen?
Válasz Sk Laci #7758. hozzászólásáraKöszi. Ezzel nem bírt a gugli fordító...
Viszont érdekel az ajánlatod. Itt néztem egy 516 felnit, ami (egy havernál van kölcsönbe) a tulaj szerint 34-es...de mire odaértem összement 26-ra
Írj emilt, mit gondolsz érte...
Válasz buszsofőr #7754. hozzászólásáraA belsejében van még különbség. A dugók keményitet alumínium ötvözet, a gyürük krózozotak, elenálóbak a magasab nyomásnak, de ha valaki át akarja épiteni, akor komplet hüvely, dugó, gyürük talán még csapszögek is.
Egyszerüb megveni egy eredeti 160 Crystalt.
Válasz Filler #7747. hozzászólásáraCsupán megturbósítani nem sokat jelent. A naftapumpa más a turbós motorokban. Ha 120 van átépitve 160 motorra, akor naftapumpa csere más a hátulja/regulátor/, porlasztóvég cserék 5 lyukúra, komplet szívó és kipufogó rendszer, turbó, olajcsövek a kenéshez, és viszavezetéshez a kartebe, vízhütő /itt az ügyesebek kicinezik a tetejét és megfordítják, de hogy utána nem e fog csurogni, az kérdés/.
Válasz csoppika #7745. hozzászólásáraNekem van egy 15-34 felni 18,4-34 gumihoz, ami 516 kombájnokon szokot leni. Ha segít élviheted. Álitólag az osztókör /csavarok/ paszol. Csörögjél rám ha érdekel.
Válasz Filler #7746. hozzászólásáraSzerintem a fő probléma az olajos kuplung esetleges "lassúsága"... Igazából mindegy, II/4.-et úgysem használom vonulásra... Túl gyors(dobál)...
Válasz Filler #7747. hozzászólásáraCsak a 140-hez is 3-as váltó járt, nem?
Gondolom ha a szívórészből ( mintha vizes coolert hallottam volna) is 160-ast épít be, meg a blokkon kifúrja a plusz olajzó furatokat, akkor 160,ugye?
11596 hozzászólás
Válasz Filler #7791. hozzászólásáraA balról van bekötve a pótkocsi mindkét fele...
Sziasztok egy kérdés a krisztusnak az eleje valamikor nagyon kattog mikor fognia kellene de ahol meg tud csúszni pl ganézott földön ott jól pörög az eleje de ha olyan földön szántok ahol tud fogni ott nem mindig de már egyre sürvebben csinálja a kattogást kattog kattog és egyszer elkezd fogni mi lehet az oka.SEGÍTSETEK!
Válasz kertészke #7788. hozzászólásáraKezelési ut. és alk.kat. van.
Adj egy E-mail címet (privát is jöhet).
Válasz Filler #7791. hozzászólásáraA két oldal külön biztosítékon van.
Válasz Dzsanosi #7789. hozzászólásáraakkor úgy kérdezem egy ugyan olyan ekével egy zetor crystlar vagy egy john deer fogyaszt jobban?
Válasz kertészke #7788. hozzászólásáraNekem régebbi, (6045) szerelési, és hidraulika kezelési rész van. De ha szerencséd van benéz ide hamarosan a fórumtárs is aki sokszor segít gépkönyvekkel is. Talán van az 52..-es szériához magyar is.
Sziasztok!
SOS-ben esetleg valakinek van ötlete miért nem mehet a helyzetjelzőm? A traktoron csak jobb oldalt van helyzetjelzőm, de a pótkocsin nincsen. Pótkocsi jó másik géppel ellenőriztem. Mőszerfalnál keressem a problémát?
Előre is köszönöm.
Válasz Dzsanosi #7789. hozzászólásáraSajnos litereket jelent hektáronként a különböző eke, kormánylemez, szántóvas
Válasz web030 #7787. hozzászólásáraA fogyasztást nem nagyon órára nézzük hanem területre azonos munkára
Fogyasztásba a dzsondìrok
Nagyon nincsenek a toppon
Pl én a kritályal kiszántottam 1ha / 20-22 liter ahol dolgoztam landini az már 23-25 volt leváltottak mindkettőnket énis meg a gépis ment most az uj dzsoni meg új soförrel 28-30 és ezt 30cm nézve minden gépen
Annyi hogy más eke de az olyan sokat nem dob
Sziasztok!
Zetor 5211-hez keresek magyar nyelvű gépkönyvet, gép leírást, szerelési utmutatót!
Tud valaki segíteni? smile cowboy
Sziasztok! valaki nekem egy olyan adatot hogy egy 160 le crystal óránként mennyit eszik és mondjuk egy john deer 160 le-s az mennyit eszik óránként van nagy eltérés vagy egy szinten mozognak?
Válasz némedi #7784. hozzászólásáraA vén veterán idén 41 éves papirok szerint. És hát hogy hányszor volt hozzányulva az igen jo kérdés
Válasz némedi #7784. hozzászólásáraSzelepelni biztos fog kelleni
Persze pár ezresen nem fog mulni a csere
Mióta nálunk van 2 éve nem volt főzve
De egy érintő akkor se árt neki ha semmi baja. Volt olyan hogy azt mondták semmi baja nem volt szemre is jonak tünt aztán mégse volt jo
Bontás után kiderül mi hogy néz ki aztán amit kell azt kell cserélni nem akarom néhány honap vagy pár éven belül megint piszkálni
Válasz Dzsanosi #7782. hozzászólásáraNem vettem bunkóságnak! Csak ha generálozom a motort nem rakom össze a régi hajtókar csavarral, pláne egy huszon éves gépet. A zetornál nem tipikus hiba a hajtókar csavar törése, de láttam már példát rá gyűrűzés után, hogy lett a motor eldobós egy 1000 ft-os csavar megspórolása miatt. A szelepeket is újramarom/köszörülöm. A kipufogó szelepsor szinte biztosan kidobós. Én ilyen "apró" plusz költségekre gondoltam. Ha nem főtt a motor, vagy nem hengerfejes nem kell síkolni. Ezek a motrok nem hajlamosak a vetemedésre.
Válasz csoppika #7767. hozzászólásáraEgy új főtengely a 16245-be 1,5 éve volt 400000 jó magyar forint ez állítólag gyári . az elődje azt 140-ért vettem de az csak 1000 órát bírt ki és eltört ( anyaghibásnak tűnt nekem )
Bár azt jó ha tudjátok hogy a krisztáloknak 3 javító mérete van nem 2 mint a sok más gépnek
Válasz némedi #7780. hozzászólásáraA kuplungom válto javitásnál volt nézve az jo
Hajtókar csavart ha nem rendellenes üzem miatt kell szétszedni vagyis nincs megfőzve olajnèlkül járatva ha nem nyult meg nem fordult meg a csapágy benne. Nem szoktuk cserélni.
Nehézgép motor váltokat javitom nem igazán volt még panasz rá
Mondjuk pl egy blokknak a sikolása inkánbb fontosabb mint hajtókar csavart cserélni.
De nehogy félreérts nem bunkó akartam lenni. Persze ha megbontódik majd kiderül mit is kell cserélni és mi lesz a vége.
Mondjuk a gépi munkáért nem kell fizetnem az nagy előny
Blokksik hengerfejsik főtengelyköszörülés adagolójavitás beállitás
Csak az alkatrészbe fog kerülni
Válasz némedi #7780. hozzászólásáraEzért nem is állok neki, míg nem muszáj...
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraAz utolsó ilyen motorgenerál is több volt 500000-nél, pedig annak már vagy öt éve. Hajtókarcsavarok, tömítésgarnitúra, kuplung, stb. Ha már szét van szedve sok apróság összejön.
Válasz Dzsanosi #7777. hozzászólásáraIgazán nincs mit.
Válasz csoppika #7776. hozzászólásáraPontosan ugyanabban dobozban van minket fajta csak az egyik lengyel. A cseh az talán még kíván díszítve egy prémium irassal
Válasz lorant90 #7775. hozzászólásáraKöszönöm az infót
Válasz lorant90 #7775. hozzászólásáraMelyikben cseh a cseh hüvely? A Biro szerint 2 fajta csomagolás van(jicin mindkettő)...az olcsóbbik a majdnem cseh... Olyan is van nála az eladásra generálozóknak...
Válasz Dzsanosi #7774. hozzászólásáraKB igen sok múlik az üzleten is ahol az alkatrészt veszed. Nekem közelben van két hely is ahol szokok vásárolna. Hát először rakerdek az árakra aztán döntök mer sokszor majdnem hanyatt vágom magam. Akkora különbség.
Válasz lorant90 #7773. hozzászólásáraAkkor az alkatrész 1eu/300ft számolva kb
Hüvely dugó gyűrű 180
Csapágy 30
Adagoló porlasztó 100
+tömitésgarnitura termosztát szimeringek sűrők olaj
= 350-400000ft bol megvan akkor
Válasz Dzsanosi #7772. hozzászólásáraVannak méret szerinti csapágyak igen. A porlasztó csúcsok 10eu darabja. Az adagoló úgy szokjuk elküldeni csehek ék. 300 eu a javítás. Vagy csere
Válasz lorant90 #7769. hozzászólásáraJavitóméretes csapágy van a főtengelyre ??
Szakműhelybe dolgozok de csak amit muszály a gépi mukát csinálom ott a többit megoldom itthol
Adagolóba is bele kell nyulni az kb ??
Porlasztócsúcsok ?
Válasz mtz1221 #7770. hozzászólásáraHogyan kókányolom bele? Itt a karter az alváz... A laposvas az oldalán csak dísz... Mondták, hogy homlokrakót véletlen se próbáljak arra a laposvasra ráépíteni(nem úgy mint az mtz-nél)...
Válasz csoppika #7767. hozzászólásáraOM 352 -et bele.1500 euróból benne van,és 70% lesz a fogyasztásod.
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraÉn itt tótiaban tudom az árakat naggyábol . A huvelyszada 60eu darabja a cseh gyártmánynak. A lengyelek 40 eu. A német az 100. Csapagysor a főtengelyre 100eu körüli. Én cseréltem hengerfejet. Mert még nem cserélhető fészkek voltak benne az 500 eu ba fájt. Ha cseres a fotengely 600 az indiai. 1000 a cseh.
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraAz Alkatrész topikba menj bele, a fenti keresősorba írd be:lorant. Nagyjából leírta mi mennyi...
Itt egy komának 4-5 éve 500-ba volt komplett szakműhellyel, egy nyugvó helyet fel kellett fúrni... Ha a szakműhely rakja neki össze 1 év garival, akkor 750-re mondták...
Válasz Dzsanosi #7766. hozzászólásáraMajd tájékoztass, mi mennyi... Nekem is az utolsókat rúgja... Előbb utóbb...de inkább előbb generál kellesz...
Lóránt írt pár árat...
A főtengely 3 éve 400euro volt...
8701 motorkodú 12045
Megközelitőleg tudja valaki hogy mibe fáj egy teljes motorfelújitás??
Úgy néz ki eltört néhány gyűrűt mert megnőtt egyigy percröl a másikra a kartergáz meg megnőtt az olajfogyasztásom
Meg hát nem olyan hires az olajnyomás se már
Igy teljes motorgenerált kap hamarosan csak felkell rà készülni
Sziasztok!
Zetor 5211-hez keresek magyar nyelvű gépkönyvet!
Tud valaki segíteni?
Válasz csoppika #7763. hozzászólásáraHa jól tudom 65 a kicsi és 135 a nagy.
Válasz Filler #7762. hozzászólásáraHa a felsőnél rendesen kalimpál, akkor gondolom adó... Amúgy az hány literes?
Sziasztok!
A 16245 alsótartály üzemanyagszint jelzője hol működik rendesen, hol pedig csak megáll magának valahol. Szerintetek ez lehet az adó hibája, hogy néha megszorulna és nem működik rendesen?
Válasz Sk Laci #7760. hozzászólásáraKöszi, majd megbeszélünk valami időpontot.
Válasz csoppika #7759. hozzászólásáraViszatérő vevőnek grátisz
Válasz Sk Laci #7758. hozzászólásáraKöszi. Ezzel nem bírt a gugli fordító...
Viszont érdekel az ajánlatod. Itt néztem egy 516 felnit, ami (egy havernál van kölcsönbe) a tulaj szerint 34-es...de mire odaértem összement 26-ra
Írj emilt, mit gondolsz érte...
Válasz csoppika #7755. hozzászólásáraOlvastam, beszéltem is az eladóval, de csak a csilagot árulja.
Válasz buszsofőr #7754. hozzászólásáraA belsejében van még különbség. A dugók keményitet alumínium ötvözet, a gyürük krózozotak, elenálóbak a magasab nyomásnak, de ha valaki át akarja épiteni, akor komplet hüvely, dugó, gyürük talán még csapszögek is.
Egyszerüb megveni egy eredeti 160 Crystalt.
Válasz Sk Laci #7753. hozzászólásáraÉppen erről beszélek én is. Ha 120-ra dobnak egy turbót az még nem lesz 160-as.
Válasz Sk Laci #7752. hozzászólásáraÍrtam mailt.
Válasz Sk Laci #7753. hozzászólásáraxsak hogy teljes legyen a 160ban csak 3 gyűrű a 120ban 4 gyűrű van
Válasz Filler #7747. hozzászólásáraCsupán megturbósítani nem sokat jelent. A naftapumpa más a turbós motorokban. Ha 120 van átépitve 160 motorra, akor naftapumpa csere más a hátulja/regulátor/, porlasztóvég cserék 5 lyukúra, komplet szívó és kipufogó rendszer, turbó, olajcsövek a kenéshez, és viszavezetéshez a kartebe, vízhütő /itt az ügyesebek kicinezik a tetejét és megfordítják, de hogy utána nem e fog csurogni, az kérdés/.
Válasz csoppika #7745. hozzászólásáraDe viszont Nyitra melet is vanak magyar faluk. Melyik faluról lene szó?
Válasz csoppika #7745. hozzászólásáraNekem van egy 15-34 felni 18,4-34 gumihoz, ami 516 kombájnokon szokot leni. Ha segít élviheted. Álitólag az osztókör /csavarok/ paszol. Csörögjél rám ha érdekel.
Válasz csoppika #7749. hozzászólásáraAkkor felétek is jó utak vannak
Válasz Filler #7746. hozzászólásáraSzerintem a fő probléma az olajos kuplung esetleges "lassúsága"... Igazából mindegy, II/4.-et úgysem használom vonulásra... Túl gyors(dobál)...
Válasz Filler #7747. hozzászólásáraCsak a 140-hez is 3-as váltó járt, nem?
Gondolom ha a szívórészből ( mintha vizes coolert hallottam volna) is 160-ast épít be, meg a blokkon kifúrja a plusz olajzó furatokat, akkor 160,ugye?