Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.04 FtUSD392.16 FtCHF430.11 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Claastra. #7501. hozzászólásáraAzért egy külföldi gép Mo. forgalomba helyezése sem elhanyagolható költség , főleg ,hogy nem derül ki a hirdetésből az okmányok helyzete.
Válasz VDénes #7499. hozzászólásáraIgen , a v.hidraulika csak a nyomatékváltót kapcsolja a váltóban ( ezen kívül az első hajtást , első difit , TLT-t ),de ha nincs meg a szükséges nyomás akkor megcsúsznak a lamellák . Cseréje tényleg nem drága , de iszonyúan munkás, csak a váltó megbontásával lehetséges. A hidraulika tömítettsége jó minőségű gumírozott alátétekkel nálam csepegés mentes.Viszont az tény , hogy a szereléséhez ismerni kell a rendszert.
A belinkelt második jól néz ki , de az eladó az árból nemigen fog engedni , ha mégis alkudnál vele akkor a fuvart alkud bele az árba , abban rugalmasabb az eladó.
Válasz Filler #7500. hozzászólásárade ha az elsőre annyit költ mint a kettő külömsége lehet jobban jár,mert a második is igy nézhetett ki pár hónapja,csak ez a kereskedő a külcsínre nagyon igényes
Válasz VDénes #7499. hozzászólásáraAz első felejtős szerintem. Ahogy elnézem erdőn játszott. A másodikat meg kell nézni.
Szerintem arra gondolt, T.F. úr hogy a váltó olaj 1,5-2 óra után melegszik fel üzemi hőfokra ilyenkor hígabb azt olaj és akkor megmutatja melyik szivattyú gyenge esetleg. Nem nagy összegek amúgy csak a váltó szivattyút sok idő és sok bontás cserélni. A másik, hogy a hidraulika rendszer is a váltó olajból dolgozik, így ha az is gyenge akkor melegen nincs energia felemelni az eszközt, de ezt kintről nagy bontás nélkül lehet szerelni. A Zetornak a hidraulikája a gyenge pontja szerintem. Ha jó nincs vele gond, de ha rossz akkor néha alig lehet rájönni mi a baja, ráadásul eléggé szivárgósra sikerült, vagy legalábbis nekünk. :) Mindig valahol jelentkezik szivárgás.
Válasz T.f. #7498. hozzászólásáraMelegen mire kell figyelni? A hidraulika csak a terhelés alatti fokozatváltáskor kell nem? Vagy a többi fokozat is hidrós? Azt meg vásárláskor úgysem fogom tudni addig kipróbálni, hogy kiderüljön. Ez nem is lenne nagyon messze. Ez meg elég pofásnak tűnik.
Válasz VDénes #7497. hozzászólásáraA 120 és a 160-as típusok között egy szérián belül nincs lényeges árkülönbség.
Az 1-es sorozat úgy 2,5 mill. , a 2-es sorozat 3,5 mill. környékén mozog ,de ez nagyot szór . Erősen függ a műszaki állapottól , a gumiktól és azok márkájától. A gond , hogy a váltó hidraulika állapota hidegen nehezen ítélhető meg , kb 1,5 - 2 óra munka után mutatkozik a valós állapot.
Nekem van SK gépem is , hát gépet lelakni nemcsak a magyarok tudnak , az esetleges német , osztrák kínálat neked elég messze van.
Válasz T.f. #7496. hozzászólásáraMennyi pénzt érdemes érte adni? 120 lovasokért. Érdemes Magyarországon nézelődni vagy inkább messzebb? Nyíregyháza mellett lakom.
Válasz VDénes #7493. hozzászólásáraA 12.. 4 fokozatú -f.kerék cserével variálható (gyorsítható) ,a 16.. 3 fokozatú váltóval szerelt.
A ..245 gyárilag:
a motorolaj papír szűrős
szinkron váltós
orbit kormány ,külső munkahengerrel
elektromosan kapcsolható első ,lamellás difi és első kerék hajtás
meredekebb szögállású üvegekkel , kisebb fülke (jobb rálátás a gép környezetére , de utas nincs , ..145-nél akár 2 fő utas is kényelmesen elfér )
az akkumlátor kint van a lépcsőknél
az elektromossága jobban felszerelt
A 16245-nek van egy SUPER változata , annak más a hátsó hídja ( lamellás , hidraulikusan kapcsolt hátsó difi , olajfürdős , bronzlamellás hátsó fék ,erősített véglehajtás , erősített emelő hidraulika ,megnövelt első és hátsó kerék méret.Ez a híd eredetileg az UR IV szériáé pl. 18345 ), de ez a változat viszonylag ritka és az alkatrész is neccesebb.
Válasz T.f. #7492. hozzászólásáraKöszönöm mindenkinek!
Miben másabb a 121 és a 161 illetve 122 és 162? Motoron kívül persze.
Nekem ilyen Ecolaz szerűség lenne 3 késes, meg 2,2m-es grúber szóval nem lenne szét terhelve, csak a tempó lenne több... Reményeim szerint
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraSzia. Én bő 10 éve voltam hasonló helyzetben , sokat agyaltam mi legyen : javíthatóság , alkatrész , szerelés bonyolultsága volt még szempont az ár és a teljesítmény mellet. Így lett egy 12145-ös.Megvan a típus korlátja , de szerelni , üzemeltetni annyi mint egy MTZ-t. Munkagép szempontjából nem sokkal tud nagyobbat vinni mint az MTZ , de azt tempósan és szinte mindegy hogyan fogom be a táblát .Kb 1/3 terület 12% feletti lejtős terület , közép kötött talaj .
Munkagép :
3 m-es szárnyas gruber ( 7 kapás ), leszerelt szárnyakkal 35 cm mélyen , őszi alapművelés nf. után.
3 m-es nehéz tárcsa , kb 1600 kg
3 késes lazítót viszi , de nagy az osztásköz
3 fejes vf. eke 3x45 cm-re gond nélkül
Sulky GLX 2400 max 1,5 to-ig mert emeli az elejét.
Időközben lett 16245 , hát észrevehető a különbség.
Személyes vélemény , 0-ás sorozatút nem vennék , van olyan típus hiba , ami azon nem javítható egyszerűen .
Szakirodalom van , ha egyszer kellene , eltudom küldeni .
Válasz csoppika #7485. hozzászólásáraSzivattyúk (hidraulika,váltó) kuplungtárcsa kinyomócsapágy
Nyul/béka szerkezet kompletten bolygómű lamella dugattyú fékszalag
Az összes csapágy a lendkerék közepétöl a féltengelyig
tűgörgők a fogaskerekek alatt
Féktárcsák
Difizár oldali belső féltengely közlőhüvely véglehajtás középsőkerék
Difizár köröm
Tlt /elsőhajtás lamellák dugattyútömitések
80/90 univerzális váltó hidraulika olaj 50l középre 4-4l féltengelytokokba
Nyomásmérő óra a vàltóhoz
Váltó olaj hűtő ( nem volt benne)
Függesztő kar munkahenger karmantyú
Féltengely kopógyűrű
Tömitések gumigyűrűk rézkarikák
Labirintgyűrük
Azt hiszem ennyi szükség szerint mindent cseréltem amit kellett
Úgy indult hogy csak váltó szivattyú miatt meg szimeringek miatt szedjük szét
Aztán az utolsó utján az erdőn szétszedés előtt elkezdett visitani is. Aztán ahogy bontottuk adta kifele hogy ezis megmég azis. Ennyi nem akartunk rászánni de ha már szétvolt szedve rendbe lett rakva igy megint kibir egy pár szezont hogy hozzá kéne nyulni
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraHát nem tudom milyen talaj van felétek
De a 120 as gép 3késes lazitóhoz felénk elég kevés ahoz már 160 as javasolt
A 92 es mtz 1késest tud húzni 6,5-7km/h val kb 55-60 cm
Van egy 12045 amit ha megfizetne valaki vihet de nem eladó minden áron
Mivel vettük 1.7misi gumi 600ezer az egész hátulját most szedtük rendbe 500. Műszaki 2021.02. ig
Még az első hidra kell rákölteni egy kicsit mert itt ott szimeringes olajfolyásos
Ha esetleg mégis volna érdeklődő 3 ba elvihető
Válasz csoppika #7481. hozzászólásáraEn a12045-ös masinam sem adnam 6000alatt pedig mar nem mai masina de ami munka van benne uj gumik stb . Az mar a masik oldal h nem tudnam eladni . 4000elvinnek attol viszont nekem tobbet er .
Válasz csoppika #7481. hozzászólásáraNem az enyem ,az iment lattam bazoson 7-8000 ig azert akad jo allapotu . A hever vett par eve 5500 er atfestve nagyon faszan nezett ki .
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraAz órák 9999-ig mérnek utána újra indulnak szóval lehet, hogy amit te néztél abban már 13900 üzemóra van. Nekem is nem rég fordult át a 10 ezren. Nekünk volt 12011 és 45 is. Nagyon hiányzott az eleje talajmunkánál szóval szerintem csak összkerekest nézzél. Felvidéken olcsóbban árulják, de jól nézd át mert kutya gépeket adnak el sokszor. 35 ha gazdálkodom és van egy 16245 gépünk szóval szerintem egy 160 zetorral jobban járnál, de abból is inkább vagy 161 vagy 16245 masinákkal. Kiforrottabb gépek. Alkatrész van hozzájuk szerelési könyv és alkatrész is. Volt 82 trakink, de most a 16245 keresztbe harapja szóval bármilyen videót látsz, hogy az MTZ partiban van a nagy crystallal felejtsd el. 19 fokos lejtőn 4x40-el 28-30 mélyen szántok, ezt MTZ-vel meg sem mertük szántani 3x35-el 25-27 mélyen. Jó az MTZ de talajra jobb a nagyobb gép. Te tudod mennyi tőkét szánsz rá és hogy mennyire akarsz szerelni. Ha tudsz vigyél magaddal olyan embert aki ismeri a gépet és akkor nagy meglepetés nem érhet.
Sziasztok
Még mindig agyalok, hogy venni kéne a grúberem elé egy értelmes traktort :D
2,2m grúber van meg 3 késes lazító. Olyan 120 lóerő szerintem bőven elég lenne.
Érdemes Zetor 12011-12045 venni vagy jobban járnék egy 160 lovas Zetor traktorral. 55ha van amit csinálni kellene vele, bár mellette dolgozom szóval amikor kell akkor nagyon kell. Plusz ha megcsúszok a talajmunkával nem mindegy hogy 6km/h-val viszi mint a szegény turbós MTZ vagy 10-el egy normális nagytraktor.
Szerintetek? Honnan érdemes venni? Alkatrész és javítási könyv van e hozzájuk? Nézem szlovákba vannak hirdetve 3900 órával 12245 de nem úgy néz ki mint ami nem ment 5x ennyit.
Mindenki véleményére kíváncsi vagyok
Köszönöm!
Válasz fazekassandor15 #7473. hozzászólásáraSzia. A papír részéhez szólnák hozzá. Ha volt már forgalomban ( a három betűs rendszerben vagy Mg. vontatóként ) , akkor az üzembentartói helyet a papírt pótoljátok . A Kormányablaknál ( ha rendesek ) tudnak segíteni . A jármű nyilvántartó irattárából lehet eredetet igazoltatni , az utolsó nyilvántartott tulajdonos kérheti , az ismert azonosító adatok és a tulajdonos adatai alapján. ( nemrég kértem ilyent egy kb 20 éve kivont , papírok nélküli járműhöz )
Válasz fazekassandor15 #7473. hozzászólásáraKarbantartas es javitas szempontjabol egyszeruek ezek a masinak mint a bot . Vilagitast sem problema ta varazsolni . Mar csak az a kerdes mennyit kellene hasznalni kozuton
Sziasztok! Most állunk ott hogy a megnövekedett terület miatt lehetőségünk van lecserélni a t 25-ös ünket. Ami szóba jött az a környéken egy 5748-as zetor nagyon olcsón kapnánk meg viszont nincs rajta semmi (világítás,rendszám,műszaki). Egy öreg ember vette meg újonnan és évente egyszer-kétszer ment vele(személyesen is ismerjük). A papírjai nincsenek meg elhányta de forgalomba volt helyezve korábban tehát üzembentartóit tudunk neki csináltatni. Szerintetek megéri? Vagy valami más?
Válasz lorant90 #7469. hozzászólásáraAkkor ez valószínű bemegy a gyári 12145 konzolba, az IFA fej helyett?
Egyszerűbb lesz, mint a 30-as laposvasat levágatni,hegesztetni...
Nem tudsz eladót? Olyan 40 euró körül? Csak a fej. Itt lenne ez 48 euro.
Válasz csoppika #7466. hozzászólásáraEnis ezzel huzom a tarcsat ,az a lenyege h a gumik jol osszelegyenek szoritva es ha lazul utana legyen huzva . Egyebkent semmi gond nem lesz vele
Válasz lorant90 #7465. hozzászólásáraA 30-as csapot karcsúnak találom... Mit gondolsz? Most olyan 40 körülivel húzom.
Akkor vszínű nem 16 tonnás a fejecske...
Válasz vén cigány #7463. hozzászólásáraTárcsázni akarok. Ami van erdészeti szerkesztett vonófej, azt alakítanom kellene, mert a nagy fesztáv(fülek között) miatt közbe elrepednek a csapszegek... Meg perselyezni is kellene... Ráncigálja a tárcs(csa)át... persze az sem segít a dolgon, hogy a vetőszekrény miatt egyensúlyban van a munkagép...
Srácok.
Ez a vonófej állítólag Zetoré(melyiké lehet?). Hány tonnás lehet?(eladó szerint 16) 30mm csapátmérő... Ha a gumibakot kicserélem esztergált perselyekre, akkor alkalmas lehet vontatott tárcsával való melóra? (30q tárcsa, 115ló...)
Sziasztok!kuplung problemam van:csak akkor valaszt ha padloig lenyomom a pedalt,de ahogy a pedalt elkezdem nyomni abban a pillanatban a kuplungon a körmök is indulnak ezèrt nem gondolom, h a lamella kopott el. VÈLEMÈNYEK???
Válasz *** HM *** #7457. hozzászólásáraA fő probléma ott volt, hogy errefele akit 2 embert ismerek, mint hozzáértő felhasználót, egyik sem ér rá egész napot kocsikázni, hogy megnézzen nekem egy ilyet... A közelben meg nincs... Akkor mikor kellett vennem, még SK ban sem volt. (Laci barátom haverjának a 162-eséről lekéstem) Most csak a kuva jó termések miatt vagyok sz.rban...
11602 hozzászólás
Válasz Claastra. #7501. hozzászólásáraAzért egy külföldi gép Mo. forgalomba helyezése sem elhanyagolható költség , főleg ,hogy nem derül ki a hirdetésből az okmányok helyzete.
Válasz VDénes #7499. hozzászólásáraIgen , a v.hidraulika csak a nyomatékváltót kapcsolja a váltóban ( ezen kívül az első hajtást , első difit , TLT-t ),de ha nincs meg a szükséges nyomás akkor megcsúsznak a lamellák . Cseréje tényleg nem drága , de iszonyúan munkás, csak a váltó megbontásával lehetséges. A hidraulika tömítettsége jó minőségű gumírozott alátétekkel nálam csepegés mentes.Viszont az tény , hogy a szereléséhez ismerni kell a rendszert.
A belinkelt második jól néz ki , de az eladó az árból nemigen fog engedni , ha mégis alkudnál vele akkor a fuvart alkud bele az árba , abban rugalmasabb az eladó.
Válasz Filler #7500. hozzászólásárade ha az elsőre annyit költ mint a kettő külömsége lehet jobban jár,mert a második is igy nézhetett ki pár hónapja,csak ez a kereskedő a külcsínre nagyon igényes
Válasz VDénes #7499. hozzászólásáraAz első felejtős szerintem. Ahogy elnézem erdőn játszott. A másodikat meg kell nézni.
Szerintem arra gondolt, T.F. úr hogy a váltó olaj 1,5-2 óra után melegszik fel üzemi hőfokra ilyenkor hígabb azt olaj és akkor megmutatja melyik szivattyú gyenge esetleg. Nem nagy összegek amúgy csak a váltó szivattyút sok idő és sok bontás cserélni. A másik, hogy a hidraulika rendszer is a váltó olajból dolgozik, így ha az is gyenge akkor melegen nincs energia felemelni az eszközt, de ezt kintről nagy bontás nélkül lehet szerelni. A Zetornak a hidraulikája a gyenge pontja szerintem. Ha jó nincs vele gond, de ha rossz akkor néha alig lehet rájönni mi a baja, ráadásul eléggé szivárgósra sikerült, vagy legalábbis nekünk. :) Mindig valahol jelentkezik szivárgás.
Válasz T.f. #7498. hozzászólásáraMelegen mire kell figyelni? A hidraulika csak a terhelés alatti fokozatváltáskor kell nem? Vagy a többi fokozat is hidrós? Azt meg vásárláskor úgysem fogom tudni addig kipróbálni, hogy kiderüljön.
Ez nem is lenne nagyon messze.
Ez meg elég pofásnak tűnik.
Válasz VDénes #7497. hozzászólásáraA 120 és a 160-as típusok között egy szérián belül nincs lényeges árkülönbség.
Az 1-es sorozat úgy 2,5 mill. , a 2-es sorozat 3,5 mill. környékén mozog ,de ez nagyot szór . Erősen függ a műszaki állapottól , a gumiktól és azok márkájától. A gond , hogy a váltó hidraulika állapota hidegen nehezen ítélhető meg , kb 1,5 - 2 óra munka után mutatkozik a valós állapot.
Nekem van SK gépem is , hát gépet lelakni nemcsak a magyarok tudnak , az esetleges német , osztrák kínálat neked elég messze van.
Válasz T.f. #7496. hozzászólásáraMennyi pénzt érdemes érte adni? 120 lovasokért. Érdemes Magyarországon nézelődni vagy inkább messzebb? Nyíregyháza mellett lakom.
Válasz VDénes #7493. hozzászólásáraA 12.. 4 fokozatú -f.kerék cserével variálható (gyorsítható) ,a 16.. 3 fokozatú váltóval szerelt.
A ..245 gyárilag:
a motorolaj papír szűrős
szinkron váltós
orbit kormány ,külső munkahengerrel
elektromosan kapcsolható első ,lamellás difi és első kerék hajtás
meredekebb szögállású üvegekkel , kisebb fülke (jobb rálátás a gép környezetére , de utas nincs , ..145-nél akár 2 fő utas is kényelmesen elfér )
az akkumlátor kint van a lépcsőknél
az elektromossága jobban felszerelt
A 16245-nek van egy SUPER változata , annak más a hátsó hídja ( lamellás , hidraulikusan kapcsolt hátsó difi , olajfürdős , bronzlamellás hátsó fék ,erősített véglehajtás , erősített emelő hidraulika ,megnövelt első és hátsó kerék méret.Ez a híd eredetileg az UR IV szériáé pl. 18345 ), de ez a változat viszonylag ritka és az alkatrész is neccesebb.
Válasz _NB_ #7494. hozzászólásáraMár vettem... Csak a gumibak lemez csészéje van levágva a konzolról, mert most ifa fejes...
Válasz csoppika #7470. hozzászólására
A képre keresve
-link1 -link2 -link3 -link4 -link5 -link6 -link7
Válasz T.f. #7492. hozzászólásáraKöszönöm mindenkinek!
Miben másabb a 121 és a 161 illetve 122 és 162? Motoron kívül persze.
Nekem ilyen Ecolaz szerűség lenne 3 késes, meg 2,2m-es grúber szóval nem lenne szét terhelve, csak a tempó lenne több... Reményeim szerint
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraSzia. Én bő 10 éve voltam hasonló helyzetben , sokat agyaltam mi legyen : javíthatóság , alkatrész , szerelés bonyolultsága volt még szempont az ár és a teljesítmény mellet. Így lett egy 12145-ös.Megvan a típus korlátja , de szerelni , üzemeltetni annyi mint egy MTZ-t. Munkagép szempontjából nem sokkal tud nagyobbat vinni mint az MTZ , de azt tempósan és szinte mindegy hogyan fogom be a táblát .Kb 1/3 terület 12% feletti lejtős terület , közép kötött talaj .
Munkagép :
3 m-es szárnyas gruber ( 7 kapás ), leszerelt szárnyakkal 35 cm mélyen , őszi alapművelés nf. után.
3 m-es nehéz tárcsa , kb 1600 kg
3 késes lazítót viszi , de nagy az osztásköz
3 fejes vf. eke 3x45 cm-re gond nélkül
Sulky GLX 2400 max 1,5 to-ig mert emeli az elejét.
Időközben lett 16245 , hát észrevehető a különbség.
Személyes vélemény , 0-ás sorozatút nem vennék , van olyan típus hiba , ami azon nem javítható egyszerűen .
Szakirodalom van , ha egyszer kellene , eltudom küldeni .
Válasz Dzsanosi #7489. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Dzsanosi #7489. hozzászólásáraEz mán beszéd!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz csoppika #7485. hozzászólásáraSzivattyúk (hidraulika,váltó) kuplungtárcsa kinyomócsapágy
Nyul/béka szerkezet kompletten bolygómű lamella dugattyú fékszalag
Az összes csapágy a lendkerék közepétöl a féltengelyig
tűgörgők a fogaskerekek alatt
Féktárcsák
Difizár oldali belső féltengely közlőhüvely véglehajtás középsőkerék
Difizár köröm
Tlt /elsőhajtás lamellák dugattyútömitések
80/90 univerzális váltó hidraulika olaj 50l középre 4-4l féltengelytokokba
Nyomásmérő óra a vàltóhoz
Váltó olaj hűtő ( nem volt benne)
Függesztő kar munkahenger karmantyú
Féltengely kopógyűrű
Tömitések gumigyűrűk rézkarikák
Labirintgyűrük
Azt hiszem ennyi szükség szerint mindent cseréltem amit kellett
Úgy indult hogy csak váltó szivattyú miatt meg szimeringek miatt szedjük szét
Aztán az utolsó utján az erdőn szétszedés előtt elkezdett visitani is. Aztán ahogy bontottuk adta kifele hogy ezis megmég azis. Ennyi nem akartunk rászánni de ha már szétvolt szedve rendbe lett rakva igy megint kibir egy pár szezont hogy hozzá kéne nyulni
Válasz lorant90 #7486. hozzászólására![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170819191737_20170819_190548.jpg)
Válasz lorant90 #7486. hozzászólására![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170819191619_20170819_190007.jpg)
Valakinek hasonlo szerkezet zetoron ? Most ezzel megy a meloo
Válasz Dzsanosi #7484. hozzászólásáraAbba az 500-ba mi fért bele? Csak kíváncsi vagyok...
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraHát nem tudom milyen talaj van felétek
De a 120 as gép 3késes lazitóhoz felénk elég kevés ahoz már 160 as javasolt
A 92 es mtz 1késest tud húzni 6,5-7km/h val kb 55-60 cm
Van egy 12045 amit ha megfizetne valaki vihet de nem eladó minden áron
Mivel vettük 1.7misi gumi 600ezer az egész hátulját most szedtük rendbe 500. Műszaki 2021.02. ig
Még az első hidra kell rákölteni egy kicsit mert itt ott szimeringes olajfolyásos
Ha esetleg mégis volna érdeklődő 3 ba elvihető
Válasz csoppika #7481. hozzászólásáraEn a12045-ös masinam sem adnam 6000alatt pedig mar nem mai masina de ami munka van benne uj gumik stb . Az mar a masik oldal h nem tudnam eladni . 4000elvinnek attol viszont nekem tobbet er .
Válasz csoppika #7481. hozzászólásáraNem az enyem ,az iment lattam bazoson 7-8000 ig azert akad jo allapotu . A hever vett par eve 5500 er atfestve nagyon faszan nezett ki .
Válasz lorant90 #7480. hozzászólására6000-ért adod?![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz csoppika #7479. hozzászólásáraHasonlo akad azert![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170819125105_76011182.jpg)
Válasz VDénes #7476. hozzászólására6000 euróért nehéz lesz venned... 9-10 körül lesznek inkább...
Ez talán annyit ment...
Válasz Filler #7477. hozzászólásáraKi az az idióta aki egy 82-est egy 160-as crystallal összehasonlít teljesítményben![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraAz órák 9999-ig mérnek utána újra indulnak szóval lehet, hogy amit te néztél abban már 13900 üzemóra van. Nekem is nem rég fordult át a 10 ezren. Nekünk volt 12011 és 45 is. Nagyon hiányzott az eleje talajmunkánál szóval szerintem csak összkerekest nézzél. Felvidéken olcsóbban árulják, de jól nézd át mert kutya gépeket adnak el sokszor. 35 ha gazdálkodom és van egy 16245 gépünk szóval szerintem egy 160 zetorral jobban járnál, de abból is inkább vagy 161 vagy 16245 masinákkal. Kiforrottabb gépek. Alkatrész van hozzájuk szerelési könyv és alkatrész is. Volt 82 trakink, de most a 16245 keresztbe harapja szóval bármilyen videót látsz, hogy az MTZ partiban van a nagy crystallal felejtsd el. 19 fokos lejtőn 4x40-el 28-30 mélyen szántok, ezt MTZ-vel meg sem mertük szántani 3x35-el 25-27 mélyen. Jó az MTZ de talajra jobb a nagyobb gép. Te tudod mennyi tőkét szánsz rá és hogy mennyire akarsz szerelni. Ha tudsz vigyél magaddal olyan embert aki ismeri a gépet és akkor nagy meglepetés nem érhet.
Sziasztok
Még mindig agyalok, hogy venni kéne a grúberem elé egy értelmes traktort :D
2,2m grúber van meg 3 késes lazító. Olyan 120 lóerő szerintem bőven elég lenne.
Érdemes Zetor 12011-12045 venni vagy jobban járnék egy 160 lovas Zetor traktorral. 55ha van amit csinálni kellene vele, bár mellette dolgozom szóval amikor kell akkor nagyon kell. Plusz ha megcsúszok a talajmunkával nem mindegy hogy 6km/h-val viszi mint a szegény turbós MTZ vagy 10-el egy normális nagytraktor.
Szerintetek? Honnan érdemes venni? Alkatrész és javítási könyv van e hozzájuk? Nézem szlovákba vannak hirdetve 3900 órával 12245 de nem úgy néz ki mint ami nem ment 5x ennyit.
Mindenki véleményére kíváncsi vagyok
Köszönöm!
Válasz fazekassandor15 #7473. hozzászólásáraSzia. A papír részéhez szólnák hozzá. Ha volt már forgalomban ( a három betűs rendszerben vagy Mg. vontatóként ) , akkor az üzembentartói helyet a papírt pótoljátok . A Kormányablaknál ( ha rendesek ) tudnak segíteni . A jármű nyilvántartó irattárából lehet eredetet igazoltatni , az utolsó nyilvántartott tulajdonos kérheti , az ismert azonosító adatok és a tulajdonos adatai alapján. ( nemrég kértem ilyent egy kb 20 éve kivont , papírok nélküli járműhöz )
Válasz fazekassandor15 #7473. hozzászólásáraKarbantartas es javitas szempontjabol egyszeruek ezek a masinak mint a bot . Vilagitast sem problema ta varazsolni . Mar csak az a kerdes mennyit kellene hasznalni kozuton
Sziasztok! Most állunk ott hogy a megnövekedett terület miatt lehetőségünk van lecserélni a t 25-ös ünket. Ami szóba jött az a környéken egy 5748-as zetor nagyon olcsón kapnánk meg viszont nincs rajta semmi (világítás,rendszám,műszaki). Egy öreg ember vette meg újonnan és évente egyszer-kétszer ment vele(személyesen is ismerjük). A papírjai nincsenek meg elhányta de forgalomba volt helyezve korábban tehát üzembentartóit tudunk neki csináltatni. Szerintetek megéri? Vagy valami más?
Válasz lorant90 #7471. hozzászólásáraEladot most igy hirtelen nem tudok
Válasz csoppika #7470. hozzászólásáraEz a fej ez orginal abba vala 'mindhez passzol .
Válasz lorant90 #7469. hozzászólásáraAkkor ez valószínű bemegy a gyári 12145 konzolba, az IFA fej helyett?
Egyszerűbb lesz, mint a 30-as laposvasat levágatni,hegesztetni...
Nem tudsz eladót? Olyan 40 euró körül? Csak a fej. Itt lenne ez 48 euro.
Válasz csoppika #7466. hozzászólásáraEnis ezzel huzom a tarcsat ,az a lenyege h a gumik jol osszelegyenek szoritva es ha lazul utana legyen huzva . Egyebkent semmi gond nem lesz vele
Válasz lorant90 #7467. hozzászólására![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170816204256_45115103.jpg)
Válasz csoppika #7466. hozzászólásáraNalunk az osszes zetoron ezek a vonofejek vannak
Válasz lorant90 #7465. hozzászólásáraA 30-as csapot karcsúnak találom... Mit gondolsz? Most olyan 40 körülivel húzom.
Akkor vszínű nem 16 tonnás a fejecske...
Válasz csoppika #7462. hozzászólásáraEzek a fajta vontatok a 7211-5211 traktorokra valok csak minta huanyoznanak rola a fülek
Válasz vén cigány #7463. hozzászólásáraTárcsázni akarok. Ami van erdészeti szerkesztett vonófej, azt alakítanom kellene, mert a nagy fesztáv(fülek között) miatt közbe elrepednek a csapszegek... Meg perselyezni is kellene... Ráncigálja a tárcs(csa)át... persze az sem segít a dolgon, hogy a vetőszekrény miatt egyensúlyban van a munkagép...
Válasz csoppika #7462. hozzászólásáraHa csak vontatni akarsz vele, miért ne lenne alkalmas??????
Srácok.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170816174301_vonofej_vonopad_traktor_hoz_autohoz_dodge_ram_92110910049684.jpg)
Ez a vonófej állítólag Zetoré(melyiké lehet?). Hány tonnás lehet?(eladó szerint 16) 30mm csapátmérő... Ha a gumibakot kicserélem esztergált perselyekre, akkor alkalmas lehet vontatott tárcsával való melóra? (30q tárcsa, 115ló...)
Sziasztok!kuplung problemam van:csak akkor valaszt ha padloig lenyomom a pedalt,de ahogy a pedalt elkezdem nyomni abban a pillanatban a kuplungon a körmök is indulnak ezèrt nem gondolom, h a lamella kopott el. VÈLEMÈNYEK???![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-08-11 13:59:58
Válasz *** HM *** #7457. hozzászólásáraA fő probléma ott volt, hogy errefele akit 2 embert ismerek, mint hozzáértő felhasználót, egyik sem ér rá egész napot kocsikázni, hogy megnézzen nekem egy ilyet... A közelben meg nincs... Akkor mikor kellett vennem, még SK ban sem volt. (Laci barátom haverjának a 162-eséről lekéstem) Most csak a kuva jó termések miatt vagyok sz.rban...
Válasz csoppika #7456. hozzászólásáraNem az csak lelhettél volna paraszttól is amin nem kell mindent javitani![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Válasz *** HM *** #7455. hozzászólására![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Ha gond, akkor befejezem itt...
Válasz csoppika #7454. hozzászólásáraFrancba ezzel a kupectól veszek legyilkolt nem ráköltős ztst mert ezvan megoldással hallod![smile bored](/oldforum/images/smiles/bored.gif)
Válasz T.f. #7453. hozzászólásáraNem pótkocsizok, arra ott a szergej... Meg amúgy sem megy a váltás rendesen...![smile sneaky](/oldforum/images/smiles/sneaky.gif)