Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz -Jaffa- #7327. hozzászólásáraNem fér bele a 102-es hüvely.Csak ha gépműhelyben kibővítik a furatokat.
A jófogáson szokott lenni bontott tz-4k levegőszűrő,az pont ugyan olyan mint a zetoré.
Válasz Buti Lajos #7332. hozzászólásáraNem az újra gondoltam, hanem az olyan 10év körüliekre.
De köszönöm a segítő szándékot. Vaján láttan egyet olyan egy két hónapja pótkocsival. Az a tiéd?
Válasz Tomi81 #7328. hozzászólásáraNekem van, igaz még csak 250 üzemórás, ha van konkrét kérdésed válaszolok szívesen. Ha akarod meg is mutatom, nem vagyunk túl messze egymástól.
Válasz Hús Futár #7329. hozzászólásáraElég rossz volt már a régi, így vettem és már szinte szétrohadt, azért kérdeztem és fele annyi az mrz mint a zetor
Válasz Dzsanosi #7325. hozzászólásáraHatul a hydraulika fedelen van egy csavar azon szok lenni a 0visszafolyo ag . Kiveszed a csavart es vekony csavarhuzova benyulsz van ott egy allito csavar meg kell bökni kicsit. Bizonyara fennakadt ez a modszer altalaban mukodik .
Valami tipp valakinek van e látatlanba
Zetor 12045
Most volt nemrég szétszedve rendbeszedve a hátulja
A függesztő karok munkahengerén kicseréltem a műanyag meg az acél karikát is. Összerakás után működött szépen egy napot dolgozott
Letettük rólla amit emelt semmi hangot nem hallottam de azóta nem emel fel. A kivezérelt hidraulika működik vagyis nem a szivattyú sz.rt be.
Válasz .Richard. #7316. hozzászólásáraBiztos nem megoldhatatlan,Cseh oldalakon nem egyet látni Praga első híddal. Ha a difi és a kihajtás áttételét,kerekek átmérőjét, ismered ki lehet számolni, hogy a hajtás jó legyen. Egy jó szaki le is tudja gyártani,a kérdés mennyi lesz a végére.
Válasz tomsics #7319. hozzászólásáraA gumigyűrűk rendben , én a 38-ast írtam.
Ellenőrizd az olajnyomást a híd oldalán . megvan-e mindkét csövön felváltva a nyomás ?
Ha igen , csak akkor vedd ki még egyszer .
Válasz T.f. #7318. hozzászólásáraKöszönöm!
Pedig azokat a dugattyúkat is kipucoltam,levegővel fujatva könnyen mozogtak.
Amiket írtam gumi gyűrűk mennek a nutokba.3db gyűrű.143-as a száma a képen Kép
Mit csináljak vele?Szedjem szét és megint pucoljam ki a dugattyúkat?
Válasz tomsics #7315. hozzászólásáraHa szetszedve van hezag a lamellak kozt akkor nem ott a baj ha terhelesnel nem csuszik meg . Az nem lehet h az olajkapcsoloo allandoan be van kapcsolva ? Atkene merni a nyomast kikapcsolt es bekapcsolt allapotban .
Válasz mtz1221 #7313. hozzászólásáraérdekes,egy ifa első híd,kb. 60Ba kerül. Azt oda fabrikáli,nem nagy ördöngősség,feltéve,a nyomtávot egybe kéne hozni a hétuljával. A hajtómű,a fordulatszám egyezteteése miatt,az a húzós. Azt ki számolja ki,meg ki alkotja meg. Az is bírna homlokrakosgatót.
Még mindig szopok a 8011 kardánnal.Talpas kapcsolóval bekapcsolva folyton hajt,nem reagál a kormánynál lévő karra.Új gumi gyűrűk vannak rajt.2 nutban vannak furatok,oda nem tettem gyűrűt.Lamellák nem szorosak, van kb. 3mm játéka.Lamellákat ahogy kivettem ugyan úgy tettem vissza.
Mit ronthattam el?
Nagyon nem zavarna,hogy csak lent tudom kapcsolni,de így nagyon kicsi fordulaton is nehezen veszi be,nem szeretném ha szét törnék benne valamit
12045 nek befelyeztük a hátsó felújitását főtengely végétöl a kerék csavarokig szétgorva.
Ujra csapágyazva, új olaj, alkatrészek
350 ezer
Nyul/béka szivattyú nyomás 13-15 bar alapjáratrol fordulatra
Válasz .Richard. #7312. hozzászólásáraNem akarom szét offolni a topicot,de hátha valamelyik zetoros is hasznát veszi.Engem is a difi ház nagysága fogott meg.
Válasz csoppika #7301. hozzászólásáraigen, az volt a tesztalanyuk..
volt valami bolygóműves reduktorral szerelt híd is, de ott valami ármány volt a játékban mert a malac helyén egy fogaskrék áttétel volt, nem egyezett nekik a forgás irány és a sebességset se tudták/akarták máshogy összejátszani,
faternak annak volt a keze alatt amikor még középsluiba járt erdészetire, de már ő sem emlészik az mié volt, csak arra hogy egy kalap xart sem ért az egész. letépte ezt a közbenső áttételt, azontúl meg olyan fodrulóköre volt mint egy tolóhajónak 4 rakott uszállyal.
azt aztén végképp nemtudom mié lehetett, elvileg elrendezés szerint a difiműve egyik oldalra eltolt fajta , ez miatt nem lehetett rendesen alászedni.
de más emléke neki nincsen, én meg nemtudom előkaparni.
node a lényeg, hogy terepes teherautóés meg terepjáróé nem való traktor alá. főleg nem homlokrakodós alá.
Válasz zomborg #7304. hozzászólásáraBal oldalt a kuplung házról vedd le a kis ablakot és nézd még hogy a nagy kinyomócsapágy kinyomja-e a kuplung szerkezeten a villáját. Hibája lehet, hogy a bowden elszakad, vagy berohad a csőtengely a villás tengelyen ami mozgatja a csapágyat. Ha a bowdenen állítani kell, arra figyelj, hogy a kinyomócsapágy ne érjen hozzá a kinyomóvillákhoz. Én úgy szoktam állítani, hogy kb 5mm legyen a csapágy és szerkezet között
Zetor 7340-en nem működik a kardánfék (nem igazán értek hozzá a sárga kar ami a kézifék mellett van) nem állítja meg a kardánt így csak akkor tudjuk ki-be kapcsolni ha leállítjuk a traktort. Mi lehet a probléma hol kéne keresni a hibát? Egyáltalán milyen elven működik ez?
mondjuk azt tegyük hozzá hogy olyan nincsen ami erdőn nem szakad szét..
mtz alá az orosz is próbált improvizálni valami terepjáróból hidat, nem esküszöm meg rá hogy emlékszem miét, de csak feladta a harcot vele.
Válasz Józsika #7295. hozzászólásáraha a jármű alatt van zuk,vagy uaz híd,és azon viszed a terhet,akkor tudod szétszakitani,ha a kereke legalább egyharmada van tuskóhelyen,vagy árokban. Lehetőleg,traktorgumi,v. Mintás. Kistraki vontatva nem rottyanik meg,nix tengelynyomása. olyannal is találkoztam,hogy a hid cső,amiben a féltengely van,elgörbült. Venni akartam egyet,a görbült volt,de mondták,azt nem is akarták árusítani. Más meg nix. Azért oda már tudomány,meg jókora sújy kell. Hát,az erdőben sokminden megtörténik. Vagy,nagy súly,sebesség,meg egy kátyú. Vannak érthetetlen dolgok. Egy ismerősöm aroval szokott 4köb akácot hordani. Sokszor csak az eleje hajtott. Lefogazta. Rokonom egyszer eltünt a 80assal vetéskor. Kiderült,csak egy uazt huzott ki. Nem kihuzta,hanem eldiferált szerencsétlen a hepehupán,de az mtzvel jukat rugatott,mire kicibáltaa buckákrol. Megrakták,valami darabolt rönkel,egymásra akuglikat,azt meg berakták ágfával. Össz cuzamme lehetett 5tonna biztos,hogy alig bírta kicibálni. Ez is egy érthető dolog,hogy meggörbül a nagy vas..de pl egy nyirócsapszeges kardán is jó lenne neked,ahhoz a hídhoz,akkor már védve,van,úgy jó lenne! Vagy mint írták,kuplung.
Válasz Gepi #7292. hozzászólásáraElőbb-utóbb át kell esni rajta,mert 4.-ben kicsit rázza is magát.
A tengely benne van "csak" a fogaskereket kell beszerelni?
Válasz .Richard. #7288. hozzászólásáraNekem nincs rossz tapasztalatom,a Zuk,Uaz difivel. Van egy épített kistraktorom,ilyen hidakkal 1.7-es Nissan dízel motorral és a difivel nem volt még baj. A féltengelyt màr csavarta el.
Helo!
a váltobol hiányzik a fogaskerék a meghajtásra, és annak az ára kb 500 euro az ujnak.a traktort pedig 3 felé kell huznod,hogy bele lehessen rakni.
Válasz Józsika #7286. hozzászólásáraHàt,ne a lőerőt nézd,hanem az àttètelt! A trabant kèt vàltoval ledaràlja a zuk difit,ha àrkon megy àt.Kb. 28lo körül van.Hàt,èn nem tudom, milyen a vàlto kihajtàs sajna. Gondolod,òvatosban pròbàld ki.
11585 hozzászólás
Válasz -Jaffa- #7327. hozzászólásáraEn mar raktam 102es utan 100 a kulso meret eggyezik
Válasz -Jaffa- #7327. hozzászólásáraNem fér bele a 102-es hüvely.Csak ha gépműhelyben kibővítik a furatokat.
A jófogáson szokott lenni bontott tz-4k levegőszűrő,az pont ugyan olyan mint a zetoré.
Válasz Tomi81 #7333. hozzászólásáraIlyenre gondoltam
Crystal 180
Válasz Buti Lajos #7332. hozzászólásáraNem az újra gondoltam, hanem az olyan 10év körüliekre.
De köszönöm a segítő szándékot. Vaján láttan egyet olyan egy két hónapja pótkocsival. Az a tiéd?
Válasz Tomi81 #7328. hozzászólásáraNekem van, igaz még csak 250 üzemórás, ha van konkrét kérdésed válaszolok szívesen. Ha akarod meg is mutatom, nem vagyunk túl messze egymástól.
Válasz Tomi81 #7328. hozzászólásáraBiztos nem kua drága.... mi érdekel?
Válasz Hús Futár #7329. hozzászólásáraElég rossz volt már a régi, így vettem és már szinte szétrohadt, azért kérdeztem és fele annyi az mrz mint a zetor
Válasz -Jaffa- #7327. hozzászólásáraNem értem mi a szarért kell kókányolni mindent van abban a gépben légszűrő az miért nem jó .
Üdv!
Deutz motoros crystalt használ itt valaki? Érdekelnének a tapasztalatok.
Sziasztok!6011-es motorba bele lehet rakni a 102-es hüvelyt, vagy inkább maradjak a 100-as nál, illetve mtz levegőszűrőt bele lehet-e rakni?
Válasz Dzsanosi #7325. hozzászólásáraHatul a hydraulika fedelen van egy csavar azon szok lenni a 0visszafolyo ag . Kiveszed a csavart es vekony csavarhuzova benyulsz van ott egy allito csavar meg kell bökni kicsit. Bizonyara fennakadt ez a modszer altalaban mukodik .
Valami tipp valakinek van e látatlanba
Zetor 12045
Most volt nemrég szétszedve rendbeszedve a hátulja
A függesztő karok munkahengerén kicseréltem a műanyag meg az acél karikát is. Összerakás után működött szépen egy napot dolgozott
Letettük rólla amit emelt semmi hangot nem hallottam de azóta nem emel fel. A kivezérelt hidraulika működik vagyis nem a szivattyú sz.rt be.
Válasz Jakabjóska #7323. hozzászólásáraElvileg egy pár,és egy közvetlen visszafolyó.
Üdv emberek!
Egy 1982-es gyártású 6045-ös Zetoron hány hidraulika csatlakozónak kellene lenni kihelyezett kör működtetéséhez?
Válasz .Richard. #7316. hozzászólásáraBiztos nem megoldhatatlan,Cseh oldalakon nem egyet látni Praga első híddal. Ha a difi és a kihajtás áttételét,kerekek átmérőjét, ismered ki lehet számolni, hogy a hajtás jó legyen. Egy jó szaki le is tudja gyártani,a kérdés mennyi lesz a végére.
Válasz mtz1221 #7313. hozzászólásáraEbben van anyag! Lehet még erősebb,mint a gyári első híd.
Válasz tomsics #7319. hozzászólásáraA gumigyűrűk rendben , én a 38-ast írtam.
Ellenőrizd az olajnyomást a híd oldalán . megvan-e mindkét csövön felváltva a nyomás ?
Ha igen , csak akkor vedd ki még egyszer .
Válasz T.f. #7318. hozzászólásáraKöszönöm!
Pedig azokat a dugattyúkat is kipucoltam,levegővel fujatva könnyen mozogtak.
Amiket írtam gumi gyűrűk mennek a nutokba.3db gyűrű.143-as a száma a képen
Kép
Mit csináljak vele?Szedjem szét és megint pucoljam ki a dugattyúkat?
Válasz tomsics #7315. hozzászólásáraSzia. A 4 db fékdugattyú be van állva , azoknak kellene lefogni a hajtást hidraulikusan kapcsolva.
Hová is tettél gumi gyűrűt ? A hajtáson két körmös öntvény gyűrűnek kellene lennie ( 80 153 056 )a labirint tömítésnél .
Válasz tomsics #7315. hozzászólásáraHa szetszedve van hezag a lamellak kozt akkor nem ott a baj ha terhelesnel nem csuszik meg . Az nem lehet h az olajkapcsoloo allandoan be van kapcsolva ? Atkene merni a nyomast kikapcsolt es bekapcsolt allapotban .
Válasz mtz1221 #7313. hozzászólásáraérdekes,egy ifa első híd,kb. 60Ba kerül. Azt oda fabrikáli,nem nagy ördöngősség,feltéve,a nyomtávot egybe kéne hozni a hétuljával. A hajtómű,a fordulatszám egyezteteése miatt,az a húzós. Azt ki számolja ki,meg ki alkotja meg. Az is bírna homlokrakosgatót.
Még mindig szopok a 8011 kardánnal.Talpas kapcsolóval bekapcsolva folyton hajt,nem reagál a kormánynál lévő karra.Új gumi gyűrűk vannak rajt.2 nutban vannak furatok,oda nem tettem gyűrűt.Lamellák nem szorosak, van kb. 3mm játéka.Lamellákat ahogy kivettem ugyan úgy tettem vissza.
Mit ronthattam el?
Nagyon nem zavarna,hogy csak lent tudom kapcsolni,de így nagyon kicsi fordulaton is nehezen veszi be,nem szeretném ha szét törnék benne valamit
12045 nek befelyeztük a hátsó felújitását főtengely végétöl a kerék csavarokig szétgorva.
Ujra csapágyazva, új olaj, alkatrészek
350 ezer
Nyul/béka szivattyú nyomás 13-15 bar alapjáratrol fordulatra
Nah most egy pár évig remélem csak hajtani kell
Válasz .Richard. #7312. hozzászólásáraNem akarom szét offolni a topicot,de hátha valamelyik zetoros is hasznát veszi.Engem is a difi ház nagysága fogott meg.
Válasz mtz1221 #7311. hozzászólásáraNa,erre màr mehet a rakodò! Valószínűleg erősebb, mint az egyenes hidas mtz.
Válasz a2457 #7310. hozzászólásárahttps://youtu.be/3aFi5Nr82FY
Válasz csoppika #7301. hozzászólásáraigen, az volt a tesztalanyuk..
volt valami bolygóműves reduktorral szerelt híd is, de ott valami ármány volt a játékban mert a malac helyén egy fogaskrék áttétel volt, nem egyezett nekik a forgás irány és a sebességset se tudták/akarták máshogy összejátszani,
faternak annak volt a keze alatt amikor még középsluiba járt erdészetire, de már ő sem emlészik az mié volt, csak arra hogy egy kalap xart sem ért az egész. letépte ezt a közbenső áttételt, azontúl meg olyan fodrulóköre volt mint egy tolóhajónak 4 rakott uszállyal.
azt aztén végképp nemtudom mié lehetett, elvileg elrendezés szerint a difiműve egyik oldalra eltolt fajta , ez miatt nem lehetett rendesen alászedni.
de más emléke neki nincsen, én meg nemtudom előkaparni.
node a lényeg, hogy terepes teherautóés meg terepjáróé nem való traktor alá. főleg nem homlokrakodós alá.
Az az 5mm pontosabban 3, gyufaszál vastagságát vegyed. Vagy simán elkopott a lamellád a kézi kuplungra.
Válasz zomborg #7307. hozzászólásáraÍgy van!
Válasz 9020 #7305. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, akkor ha jól értem ez is egy külön kuplungot mozgat?
Sziasztok
van egy Zetor 3011 traktor.
Kicsit régi típus.
fafűrész blokk rajta.
körülbelül mennyit érhet?
Válasz zomborg #7304. hozzászólásáraBal oldalt a kuplung házról vedd le a kis ablakot és nézd még hogy a nagy kinyomócsapágy kinyomja-e a kuplung szerkezeten a villáját. Hibája lehet, hogy a bowden elszakad, vagy berohad a csőtengely a villás tengelyen ami mozgatja a csapágyat. Ha a bowdenen állítani kell, arra figyelj, hogy a kinyomócsapágy ne érjen hozzá a kinyomóvillákhoz. Én úgy szoktam állítani, hogy kb 5mm legyen a csapágy és szerkezet között
Sziasztok!
Zetor 7340-en nem működik a kardánfék (nem igazán értek hozzá a sárga kar ami a kézifék mellett van) nem állítja meg a kardánt így csak akkor tudjuk ki-be kapcsolni ha leállítjuk a traktort. Mi lehet a probléma hol kéne keresni a hibát? Egyáltalán milyen elven működik ez?
Köszönöm a segítséget
Válasz kolias #7302. hozzászólásáraA török csodagumin sincs nagy minta... Gondolják ahány évet ez kibír, addigra ezt sem futja simára
Válasz Hús Futár #7272 hozzászólásáraVálasz Sk Laci #7270 hozzászólásáraVálasz Bigiboy77 #7267. hozzászólásáraKösz mindenkinek, vettem egy újat annak legalább nincs előélete, pár évig elmegy alattam.
Érdekes, a Taurus ami lejött róla, annak nagyobb bordája volt, mint a gyári új BKT-nek.
Válasz a2457 #7300. hozzászólásáraValaki mintha egyszer Molotov hidat mondott volna... Még a kerek orrú 50-esre(45-ösre) gondolsz, ugye?
mondjuk azt tegyük hozzá hogy olyan nincsen ami erdőn nem szakad szét..
mtz alá az orosz is próbált improvizálni valami terepjáróból hidat, nem esküszöm meg rá hogy emlékszem miét, de csak feladta a harcot vele.
Válasz .Richard. #7298. hozzászólásáraKemény élete van a gépeknek erdőn az biztos,így már értem,hogy szétszedik a difit és hajlik a híd... Jó ötlet a nyírócsap Ezzel meg is lehetne oldani
Válasz Józsika #7295. hozzászólásáraha a jármű alatt van zuk,vagy uaz híd,és azon viszed a terhet,akkor tudod szétszakitani,ha a kereke legalább egyharmada van tuskóhelyen,vagy árokban. Lehetőleg,traktorgumi,v. Mintás. Kistraki vontatva nem rottyanik meg,nix tengelynyomása. olyannal is találkoztam,hogy a hid cső,amiben a féltengely van,elgörbült. Venni akartam egyet,a görbült volt,de mondták,azt nem is akarták árusítani. Más meg nix. Azért oda már tudomány,meg jókora sújy kell. Hát,az erdőben sokminden megtörténik. Vagy,nagy súly,sebesség,meg egy kátyú. Vannak érthetetlen dolgok. Egy ismerősöm aroval szokott 4köb akácot hordani. Sokszor csak az eleje hajtott. Lefogazta. Rokonom egyszer eltünt a 80assal vetéskor. Kiderült,csak egy uazt huzott ki. Nem kihuzta,hanem eldiferált szerencsétlen a hepehupán,de az mtzvel jukat rugatott,mire kicibáltaa buckákrol. Megrakták,valami darabolt rönkel,egymásra akuglikat,azt meg berakták ágfával. Össz cuzamme lehetett 5tonna biztos,hogy alig bírta kicibálni. Ez is egy érthető dolog,hogy meggörbül a nagy vas..de pl egy nyirócsapszeges kardán is jó lenne neked,ahhoz a hídhoz,akkor már védve,van,úgy jó lenne! Vagy mint írták,kuplung.
Válasz Gepi #7294. hozzászólásáraZkl
Válasz Gepi #7292. hozzászólásáraElőbb-utóbb át kell esni rajta,mert 4.-ben kicsit rázza is magát.
A tengely benne van "csak" a fogaskereket kell beszerelni?
Válasz .Richard. #7288. hozzászólásáraNekem nincs rossz tapasztalatom,a Zuk,Uaz difivel. Van egy épített kistraktorom,ilyen hidakkal 1.7-es Nissan dízel motorral és a difivel nem volt még baj. A féltengelyt màr csavarta el.
Válasz némedi #7293. hozzászólásáraÍgy igaz.
Tudja valaki hogy a zetorokba milyen márkájú csapágyakat építettek be?
Válasz Gepi #7292. hozzászólására..és ha már szétszeded a váltót, akkor derül ki mi mindent kell még javítani
Válasz levente1 #7291. hozzászólásáraNos ettől a 3 felé kell huznod, hogy bele lehessen rakni ettől megy el a motiváció
Helo!
a váltobol hiányzik a fogaskerék a meghajtásra, és annak az ára kb 500 euro az ujnak.a traktort pedig 3 felé kell huznod,hogy bele lehessen rakni.
Válasz .Richard. #7285. hozzászólásáraUAZ-t azt láttam, de még sohase szereltem. Amelyik gépbe "belekukkantottam", abban eddig nem volt
Válasz Józsika #7287. hozzászólásáraAz egyik ha jól látom,terepes Robur. Azt vedd,ha nem túl sok. A csavaros difihàzas!Azzal nix akadàly!
Válasz Józsika #7286. hozzászólásáraHàt,ne a lőerőt nézd,hanem az àttètelt! A trabant kèt vàltoval ledaràlja a zuk difit,ha àrkon megy àt.Kb. 28lo körül van.Hàt,èn nem tudom, milyen a vàlto kihajtàs sajna. Gondolod,òvatosban pròbàld ki.
Vannak ám variációk