Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
No... Eeelvileg nekem a körmös féle differenciál műves a gépem... Ez sejlik a behajtás felől nézve... Holnap szét lesz szedve a hídközép...majd kiderül...
A reduktor jobb állapotú, mint elsőre látszott... Könnyen szét is jött... A függőcsap csapágyaim is jó állapotúak. Vagy nem rég volt birizgálva, vagy sokat állt, mert a difi belseje viszont itt-ott rozsdás...
Szóval van itt valaki, akinek volt dolga szerelés vagy használat során ezzel a körmös megoldással???
Válasz MrPoke #6932. hozzászólásáraNos ebbe benne lesz egy ellés előtt álló hátsó gumi... Motorgenerál, Egy valószínűsíthetően (valamikor)megjövő váltó hiba...(csak azt remélem az ilyen "odapöketjük kicsit'oszt elmegy az még" típusú javításokat nem találunk)
Arra nagyon figyelj, hogy a váltóban az olaj a felső nívónál legyen, különben 2 évente lehet javítani. Sajnos én is már nagyon rutinos vagyok váltó szerelésben. Valamint az 1/2-ben letöri a fogaskereket ha nagyot fog.
De én úgy vagyok vele, hogyha évi 200-500eFt-ot költök alkatrészre akkor is jobban jövök ki mint egy új (keveset használt) gép törlesztőrész fizetésével. Jövőre azért veszek egy 20 éveset, hogy többet pihenhessen a 40 éves gép :) Olcsón venni egyet szétdobálni teljesen és akkor egy darabig nincs vele gond.
Válasz Richard. #6929. hozzászólásáraHaver 6-ért vette a forterrát. Költött rá 40üó után 1miskát... 3500 órás volt , de így kb meglett miért adták el...(legalábbis szerintem)...mert azóta probléma mentes neki...
Válasz csoppika #6928. hozzászólásáratszben,meg erdészetnél láttam ilyeneket. Hát,kitartás. Ennyi pénzből basszus a bélákat körbearanyoznád.max,kapnál hozzá aranyhoz hasonló puhafém fogaskerekeket. egyszerűen nem hagyják,hogy haladjunk a korral. Soha nem lesz új gép,semmire.max új gumi.
Válasz Richard. #6924. hozzászólásáraA helyzet az, hogy 122-est nem tudok venni... Aztán meg magánszemélytől 162-est is nehéz... A kupec "urak"-tól hasonló minőség jön... Mondjuk én váltó hibát vártam először... Bár még az is jöhet...
SK Laci kollégát idézve amit megvett, mindet javítani kellett(kis kínzás után) mielőtt komoly munkába állhatott volna...
A kérdés: Mennyiben áll meg a végén... Most 3-ba van... szerintem 4 föle lesz...
Válasz Filler #6922. hozzászólásáraEz sem rossz megoldás.A fülkében jól meg vagyok a karral,csak néha kívülről jó lenne vezérelni,nem kellene a fülkébe ugrálni.
Válasz Richard. #6923. hozzászólásáraMiért küldődött ez el? Ami eladásra került,Elötte,mintha megèrezte volna,szètesik,aztán javít,aztán elad. De azt nem fizetik meg. Mèg nem èrzed Ùgy,hogy ellened van a gèp?
Válasz csoppika #6920. hozzászólásáraAzt nem értem,hogy a bànatban tudnak valamit Ùgy eladni,hogy az ùj tulajnal az első hasznalatokban szètesik? Ezt èn is kifogom,mert ugye nem szedjük darabokra a holmit. Ami eladásra került
Válasz T.f. #6919. hozzászólásáraNo a reduktor nem vészes, talán megúszon csap persely cdapágy cserével... Viszont a diffi gyanús. Roppan egyet utána könnyen megy a bal kerék(nem viszi az elejéhez menő kardánt)... talàn majd egy fordulatot...aztán 3rövud roppanás, mintha 3fogat ugorna...utána viszi a kardánt egy ideig...majd elölről kezdi... Holnap belenéznek...
Válasz csoppika #6916. hozzászólásáraSzia. A kérdés jogos. Elméletileg igen. Tapasztalatom szerint van pótalkatrészként kész méret is és olyan is amit beépítés után kell méretre hozni (első híd bölcső persely). Nekem volt olyan beépítésem amit behelyezés előtt esztergályos illesztett "lazára" és úgy tettük be ,jó lett.
Válasz Turbo Gyuszi #6896. hozzászólásáraSzia! Én is most szeretnék beszerelni egy ilyet, ezért kérném, hogy add meg a telefonszámodat, mert szeretnék veled erről beszélni küldök egy képet is arról amit ajánlottak nekem. Köszönöm
Válasz csoppika #6908. hozzászólásáraNekem ha felengedem a pedált szépen szét old. Bár hároméve újítottam fel a hátsó difit és kapott új rugókat a difi zár mert a régiek már gyengék voltak. Szántani tarlón járó régi ruszki ekével szoktam. De difi zárat nem használom szinte soha.
Válasz Turbo Gyuszi #6907. hozzászólásáraNeked a taposós difizár menet közben szétugrik, vagy mindenképp meg kell állni vele szétkapcsoláskor(persze nem akkor lépnék le róla, mikor még húzza az ekét)? Bár valami azt súgja, hogy szántásnál nem nagyon kéne használni...
Válasz csoppika #6904. hozzászólásáraNekem is mondták méghozzá apám(ő valamikor birtokon mester volt és egy darabig az volt a hobbija hogy engem is megakart minden semeddig sem működő dologra tanítani).Szóval egy csőtörő difije valamikor régen hetente egy liter olajat elcsepegtetett a difijénél.Rábeszélt hogy tegyek hozzá zsírt ne öntözgessek mindig utána ők is úgy csinálták és jó volt.Egy óra munka után úgy fel forrt vagy habosodott,hogy fütyülve jött a szemeringek mellett meg a túlfolyón is.
Válasz mtz1221 #6902. hozzászólásáraMég nem cseréltem...
Tegnap jött meg a netről rendelt 85w140 olaj. Itt mindenhol csak 80w90 van...még a Biro is azt mondta, hogy tegyek a 80w90(PP80)-hez zsírt...
Válasz csoppika #6901. hozzászólásáraIgen ,a nívó alul van.
Elképzelhető ,hogy volt egy kis dugulás a szuszogóban (beszáradt olajsár)és azt kinyomva csak az esetlegesen túltöltött olaj jött ki.
Válasz csoppika #6901. hozzászólásáraMég egy hülye kérdés,cseréltél te olajat a reduktorban?Mert ha előtted valaki összeházasított mondjuk zsír motor meg difi olaj keveréket,akkor csak annyi a baja.A házasított keverék bizonyos fordulatnál vagy terhelésnél elkezd habosodni mint az állat.
Válasz T.f. #6891. hozzászólásáraMa tettem a szuszogó helyére csövet, meg flakont, de semmi... Mentem vele utazó sebességgel egy pár km-t... Holnap után ha még tudok, megpróbálom a szántást kukorica tarlón... Viszek plusz olajat esetleg utána önteni... Egy hülye kérdés: A nívó csavar akkor mutatja a szintet, ha legalul van, ugye?
Válasz Turbo Gyuszi #6896. hozzászólásáraMAjd meglátom, hogy miféle költeni valók lesznek még a Zetorra... Ha nem romlik meg a kapcsolatunk, akkor lehet beruházok...(vagy ha esetleg széthullik az első diffi)
Válasz csoppika #6883. hozzászólásáraSziasztok.
Nekem a 8245-ben volt. 6 évig volt meg a gép és az önzáró első difi jól szolgált. Most készülök beszerelni egy ilyet a 16045-be. Szerintem nagyon hálás dolog. 450 € körölmozog az ára.
Üdv.
Válasz T.f. #6891. hozzászólásáraHa jól rémlik ebben a felében a középvonal felett volt kb 2-3centivel... Kérdést vet fel a dolog, hogy miért 40üó után köpte csak ki... 6órát is tárcsáztam vele már folyamatában...a szántás 2,5órája után úszott el...
Időm van sz@rakodni... jövő hét vége felére van időpontom a gépdokinál...
Válasz csoppika #6890. hozzászólásáraSzia. Ha túltöltöd garantáltan kinyomja a szuszogón.Olyan a kialakítása ,hogy a nívó feletti mennyiség jön ki először és csak utána a felesleges levegő. A szuszogó egy zsákfurattal a tengelyközépvonal felett kb 5 cm indul.
Azt viszont mindenképp el kell dönteni ,hogy a szimering vagy a szuszogón jön az olaj.
Válasz mtz1221 #6889. hozzászólásáraHolnap teszek be egy kanna olajat, valahogy elszeparálom a szuszogót, hogy lássam onnan jön-e esetleg tovább a cucc, aztán futok egy pár km-es kört... Lemostam ultrával az agyat, csak látni kellesz majd vmit...
Válasz csoppika #6888. hozzászólásáraDobd ki a szuszogó belsejéből a rugót meg a golyót.Tegyél helyette egy darab szivacsot.Nehogy nagy belső nyomást tartson a szuszogó.
Válasz T.f. #6878. hozzászólásáraNo... Ma megemeltem... Rángattuk, semmi kotyogást nem érzek/látok... A kardánkereszt kottyan, oszt annyi... A körmös anyáknál sem látni semmit... A szuszogó a másik felén is kicsit olajos már... fasza lesz, ha két nap múlva az is elkezdi
Menni nem mentem vele... Kérdés, hogy a plusz olaj miatt verte ki...bár miért pont 40 óra után???
11585 hozzászólás
Válasz Filler #6922. hozzászólásáraNem valami bonyolult, jól látom akkor ablaktörlő motor kell hozzá.
No... Eeelvileg nekem a körmös féle differenciál műves a gépem... Ez sejlik a behajtás felől nézve... Holnap szét lesz szedve a hídközép...majd kiderül...
A reduktor jobb állapotú, mint elsőre látszott... Könnyen szét is jött... A függőcsap csapágyaim is jó állapotúak. Vagy nem rég volt birizgálva, vagy sokat állt, mert a difi belseje viszont itt-ott rozsdás...
Szóval van itt valaki, akinek volt dolga szerelés vagy használat során ezzel a körmös megoldással???
Válasz csoppika #6933. hozzászólásáraMi lett a baja,nem volt semmi előjele,csak hogy tanuljunk belőle.
Válasz MrPoke #6932. hozzászólásáraNos ebbe benne lesz egy ellés előtt álló hátsó gumi... Motorgenerál, Egy valószínűsíthetően (valamikor)megjövő váltó hiba...(csak azt remélem az ilyen "odapöketjük kicsit'oszt elmegy az még" típusú javításokat nem találunk)
Válasz csoppika #6928. hozzászólásáraAhoz, hogy 1 milliót költs rá nagyon sok bajának kell lennie. Ennyiből kilehet dobálni az egész váltót.
Arra nagyon figyelj, hogy a váltóban az olaj a felső nívónál legyen, különben 2 évente lehet javítani. Sajnos én is már nagyon rutinos vagyok váltó szerelésben. Valamint az 1/2-ben letöri a fogaskereket ha nagyot fog.
De én úgy vagyok vele, hogyha évi 200-500eFt-ot költök alkatrészre akkor is jobban jövök ki mint egy új (keveset használt) gép törlesztőrész fizetésével. Jövőre azért veszek egy 20 éveset, hogy többet pihenhessen a 40 éves gép :) Olcsón venni egyet szétdobálni teljesen és akkor egy darabig nincs vele gond.
Válasz Richard. #6929. hozzászólásáraHaver 6-ért vette a forterrát. Költött rá 40üó után 1miskát... 3500 órás volt , de így kb meglett miért adták el...(legalábbis szerintem)...mert azóta probléma mentes neki...
Válasz Richard. #6929. hozzászólásáraVan mtz, de a szántás mindig kinlódás:-(
Válasz csoppika #6928. hozzászólásáratszben,meg erdészetnél láttam ilyeneket. Hát,kitartás. Ennyi pénzből basszus a bélákat körbearanyoznád.max,kapnál hozzá aranyhoz hasonló puhafém fogaskerekeket. egyszerűen nem hagyják,hogy haladjunk a korral. Soha nem lesz új gép,semmire.max új gumi.
Válasz Richard. #6924. hozzászólásáraA helyzet az, hogy 122-est nem tudok venni... Aztán meg magánszemélytől 162-est is nehéz... A kupec "urak"-tól hasonló minőség jön... Mondjuk én váltó hibát vártam először... Bár még az is jöhet...
SK Laci kollégát idézve amit megvett, mindet javítani kellett(kis kínzás után) mielőtt komoly munkába állhatott volna...
A kérdés: Mennyiben áll meg a végén... Most 3-ba van... szerintem 4 föle lesz...
Válasz Józsika #6926. hozzászólásáraEz ügyes!
Válasz Filler #6922. hozzászólására
Válasz Filler #6922. hozzászólásáraEz sem rossz megoldás.A fülkében jól meg vagyok a karral,csak néha kívülről jó lenne vezérelni,nem kellene a fülkébe ugrálni.
Válasz Richard. #6923. hozzászólásáraMiért küldődött ez el? Ami eladásra került,Elötte,mintha megèrezte volna,szètesik,aztán javít,aztán elad. De azt nem fizetik meg. Mèg nem èrzed Ùgy,hogy ellened van a gèp?
Válasz csoppika #6920. hozzászólásáraAzt nem értem,hogy a bànatban tudnak valamit Ùgy eladni,hogy az ùj tulajnal az első hasznalatokban szètesik? Ezt èn is kifogom,mert ugye nem szedjük darabokra a holmit. Ami eladásra került
Válasz Józsika #6921. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=2E04Rb_zw48
Én ezen gondolkodtam valamelyik héten. Csak ugye itt már elektronikával is bajlódni kell.
http://www.youtube.com/watch?v=Ls0ylHsC024
Válasz T.f. #6919. hozzászólásáraNo a reduktor nem vészes, talán megúszon csap persely cdapágy cserével... Viszont a diffi gyanús. Roppan egyet utána könnyen megy a bal kerék(nem viszi az elejéhez menő kardánt)... talàn majd egy fordulatot...aztán 3rövud roppanás, mintha 3fogat ugorna...utána viszi a kardánt egy ideig...majd elölről kezdi... Holnap belenéznek...
Válasz csoppika #6916. hozzászólásáraSzia. A kérdés jogos. Elméletileg igen. Tapasztalatom szerint van pótalkatrészként kész méret is és olyan is amit beépítés után kell méretre hozni (első híd bölcső persely). Nekem volt olyan beépítésem amit behelyezés előtt esztergályos illesztett "lazára" és úgy tettük be ,jó lett.
Válasz mtz1221 #6917. hozzászólásáraAhamm...szóval nem tudod... És ha hivatalosan kellene, de belepréselés után mégsem kell, akkor???
Válasz csoppika #6916. hozzászólásáraKapsz rá egy hülye választ is,ha nem megy bele a belevaló akkor igen,de ha belemegy akkor minek.
Lenne egy hülye kérdésem... Az elsőhajtás reduktorba ha cserél az ember bronzperselyt, akkor azt is dörzsárazni illik, ugye?
Válasz csoppika #6914. hozzászólásáraA másik fele is óvatoskodik...de ott a behajtás száraz...
Megint köpköd...csak most sűrű a cucc...nem fog rágyőzni...
Válasz Turbo Gyuszi #6896. hozzászólásáraSzia! Én is most szeretnék beszerelni egy ilyet, ezért kérném, hogy add meg a telefonszámodat, mert szeretnék veled erről beszélni küldök egy képet is arról amit ajánlottak nekem. Köszönöm
Válasz csoppika #6908. hozzászólásáraNekem ha felengedem a pedált szépen szét old. Bár hároméve újítottam fel a hátsó difit és kapott új rugókat a difi zár mert a régiek már gyengék voltak. Szántani tarlón járó régi ruszki ekével szoktam. De difi zárat nem használom szinte soha.
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:38:09
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:38:15
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:38:23
Válasz Turbo Gyuszi #6907. hozzászólásáraNeked a taposós difizár menet közben szétugrik, vagy mindenképp meg kell állni vele szétkapcsoláskor(persze nem akkor lépnék le róla, mikor még húzza az ekét)? Bár valami azt súgja, hogy szántásnál nem nagyon kéne használni...
Válasz csoppika #6900. hozzászólásáraAltalaj lazítás vége volt. Utolsó fogás lett volna.Így a végén 5 óra szívás volt.
Válasz csoppika #6904. hozzászólásáraNekem is mondták méghozzá apám(ő valamikor birtokon mester volt és egy darabig az volt a hobbija hogy engem is megakart minden semeddig sem működő dologra tanítani).Szóval egy csőtörő difije valamikor régen hetente egy liter olajat elcsepegtetett a difijénél.Rábeszélt hogy tegyek hozzá zsírt ne öntözgessek mindig utána ők is úgy csinálták és jó volt.Egy óra munka után úgy fel forrt vagy habosodott,hogy fütyülve jött a szemeringek mellett meg a túlfolyón is.
Válasz T.f. #6903. hozzászólásáraMindegy...ha nem jön több tünet, akkor a szerelőhöz az 550-es Mtz megy műszakihoz felkészülni...
Válasz mtz1221 #6902. hozzászólásáraMég nem cseréltem...
Tegnap jött meg a netről rendelt 85w140 olaj. Itt mindenhol csak 80w90 van...még a Biro is azt mondta, hogy tegyek a 80w90(PP80)-hez zsírt...
Válasz csoppika #6901. hozzászólásáraIgen ,a nívó alul van.
Elképzelhető ,hogy volt egy kis dugulás a szuszogóban (beszáradt olajsár)és azt kinyomva csak az esetlegesen túltöltött olaj jött ki.
Válasz csoppika #6901. hozzászólásáraMég egy hülye kérdés,cseréltél te olajat a reduktorban?Mert ha előtted valaki összeházasított mondjuk zsír motor meg difi olaj keveréket,akkor csak annyi a baja.A házasított keverék bizonyos fordulatnál vagy terhelésnél elkezd habosodni mint az állat.
Válasz T.f. #6891. hozzászólásáraMa tettem a szuszogó helyére csövet, meg flakont, de semmi... Mentem vele utazó sebességgel egy pár km-t... Holnap után ha még tudok, megpróbálom a szántást kukorica tarlón... Viszek plusz olajat esetleg utána önteni... Egy hülye kérdés: A nívó csavar akkor mutatja a szintet, ha legalul van, ugye?
Válasz Turbo Gyuszi #6897. hozzászólásáraItt milyen munkafolyamat menne éppen???
Válasz Turbo Gyuszi #6896. hozzászólásáraMAjd meglátom, hogy miféle költeni valók lesznek még a Zetorra... Ha nem romlik meg a kapcsolatunk, akkor lehet beruházok...(vagy ha esetleg széthullik az első diffi)
Válasz Turbo Gyuszi #6897. hozzászólásáraReménykedem ezután kisebb esélyel járok így.
Válasz Turbo Gyuszi #6896. hozzászólására
Válasz csoppika #6883. hozzászólásáraSziasztok.
Nekem a 8245-ben volt. 6 évig volt meg a gép és az önzáró első difi jól szolgált. Most készülök beszerelni egy ilyet a 16045-be. Szerintem nagyon hálás dolog. 450 € körölmozog az ára.
Üdv.
Válasz mtz1221 #6894. hozzászólásáraTüdővel is könnyen szelelt...
Válasz csoppika #6893. hozzászólásáraNem is hülye a tót,levegővel átbírtad fújni ?
Válasz mtz1221 #6889. hozzászólásáraEzt a tót megtette a gyárban... Olyan mtzlégszűrőgólyafészek-szerű anyag van benne, ráccsal beleszorítva...
Válasz T.f. #6891. hozzászólásáraHa jól rémlik ebben a felében a középvonal felett volt kb 2-3centivel... Kérdést vet fel a dolog, hogy miért 40üó után köpte csak ki... 6órát is tárcsáztam vele már folyamatában...a szántás 2,5órája után úszott el...
Időm van sz@rakodni... jövő hét vége felére van időpontom a gépdokinál...
Válasz csoppika #6890. hozzászólásáraSzia. Ha túltöltöd garantáltan kinyomja a szuszogón.Olyan a kialakítása ,hogy a nívó feletti mennyiség jön ki először és csak utána a felesleges levegő. A szuszogó egy zsákfurattal a tengelyközépvonal felett kb 5 cm indul.
Azt viszont mindenképp el kell dönteni ,hogy a szimering vagy a szuszogón jön az olaj.
Válasz mtz1221 #6889. hozzászólásáraHolnap teszek be egy kanna olajat, valahogy elszeparálom a szuszogót, hogy lássam onnan jön-e esetleg tovább a cucc, aztán futok egy pár km-es kört... Lemostam ultrával az agyat, csak látni kellesz majd vmit...
Válasz csoppika #6888. hozzászólásáraDobd ki a szuszogó belsejéből a rugót meg a golyót.Tegyél helyette egy darab szivacsot.Nehogy nagy belső nyomást tartson a szuszogó.
Válasz T.f. #6878. hozzászólásáraNo... Ma megemeltem... Rángattuk, semmi kotyogást nem érzek/látok... A kardánkereszt kottyan, oszt annyi... A körmös anyáknál sem látni semmit... A szuszogó a másik felén is kicsit olajos már... fasza lesz, ha két nap múlva az is elkezdi
Menni nem mentem vele... Kérdés, hogy a plusz olaj miatt verte ki...bár miért pont 40 óra után???
Válasz T.f. #6886. hozzászólásáraCsak kíváncsi voltam... Fene tudja, meddig bírhatja...