Hirdetés
Fórum
JD 8330-ról mit lehet tudni, milyen gép?
Létrehozta: gépészpityu , 2008-09-26 18:31:36
Kedvencekhez
Segítség
Cikkajánló
Támogatott tartalom
265 hozzászólás
Válasz #264. hozzászólásra
Szerintem sok érte mert amenyibe kerül nem tud töbet mint egy ugyan ekkora magnum vagy egy T8000-es.Igaz hogy a 9l motor sokat tud!
Válasz #263. hozzászólásra
AZ kúrva jó ár !!!!
Válasz #262. hozzászólásra
Nem én vettem hanem a fönököm.Amúgy 32 milla mellsö rugózással és hátsó iker kerekekkel.
Válasz #261. hozzászólásra
Én is vennei akarok tavasszal 1 8330-at .
Menyiért veted????
Válasz #260. hozzászólásra
Szia!Ha 8330-as szörnyre vagy kiváncsi akkor a válaszom,faint gép.Bár a fogyasztása az a nevéhez méltó menyiség.Igaz hogy elöször a motort 2000-rel pörgettem ,de kaptam egy tippet és utána csak 1700-1800 lett belöle és az eredmény literekkel mérhetö volt.
gépészpityú eltűntél ?
mi van a "kicsivel" ?
elégedettség ?
Válasz #258. hozzászólásra
nekem meg akkor törik valami
Válasz #257. hozzászólásra
Ma nem dolgoztam családi program volt. Nem szeretek dolgozni Vasárnap mert ilyenkor még több gázolajat eszik a Don ZsÍr
Válasz #256. hozzászólásra
hello
még nincs 8 óra és neked még szántanod kellene :-)))))))
Szevasztok!
Válasz #254. hozzászólásra
7278
Válasz #253. hozzászólásra
mármint mit is???
Válasz #252. hozzászólásra
sajnos még nem hallottam róla. hol lehet ilyet kapni?
Válasz #245. hozzászólásra
Massey Ferguson 7278. igaz még ebben az évjáratban nemvoltak ezek a nevek, de egyébként ez egy Cerea. 10éves gép.
Az előbb lehet,hogy hazudtam kicsit, mert utánna gondolkodtam meg számolgattam,és lehet,hogy az a 200óra csak 180-190. Mármint az olajrátöltés ideje ennyi után történt. Végülis lényegtelen, csak kis fejtörés után így rémlik.
de a fene tudja, ez a sok óra bekilefelmegátszétideodaösszevissza... :-D
meg van egy 1996-os TC56 de az az éven sztenderen áll, hidromotor meg a feltöltőszivattyúja elhalálozott tavaly aztán nem volt idő megcsinálni.
Válasz #245. hozzászólásra
Massey Ferguson 7278. igaz még ebben az évjáratban nemvoltak ezek a nevek, de egyébként ez egy Cerea. 10éves gép.
Az előbb lehet,hogy hazudtam kicsit, mert utánna gondolkodtam meg számolgattam,és lehet,hogy az a 200óra csak 180-190. Mármint az olajrátöltés ideje ennyi után történt. Végülis lényegtelen, csak kis fejtörés után így rémlik.
de a fene tudja, ez a sok óra bekilefelmegátszétideodaösszevissza... :-D
meg van egy 1996-os TC56 de az az éven sztenderen áll, hidromotor meg a feltöltőszivattyúja elhalálozott tavaly aztán nem volt idő megcsinálni.
Válasz #249. hozzászólásra
Tudásilag 106-os szinten van teljesítményre nem éri el de többet tud mint egy 14-es szerintem
Válasz #248. hozzászólásra
igy igaz!
a sampo-t használtan nagyon jó árban lehet venni
Válasz #247. hozzászólásra
neked bőven elég lenne
Válasz #246. hozzászólásra
láttam a szegánál használtba ocsó pénzért
Válasz #245. hozzászólásra
én Sampó-ra tippelek
Válasz #244. hozzászólásra
milyen kombájnod van?
Válasz #224. hozzászólásra
Mi a SISU motorba Mobil Delvac-ot pakolunk, 300 óránként cseréljük, és a nívószint kb 2-3 milimétert megy le ez idő alatt.
~2400üzemóra van a gépben jelenleg.
ja csak én minden nap kifúvatom a levegőszűrőt, a belsőt is két-három naponta.
persze ha sár van akkor ez tolódik néhány nappal.
Kombájnunkba is ez a SISU motor van, csak ez régebbi(10éves). Itt 250üzemóra az olajcsere periódus, 200óra körül éri el az alsó nívó körüli szintet, ilyenkor kell rá kb 3-4liter,hogy felsőnívón legyen kb.
szóval 250óra alatt vagy 4-5litert eszik meg.
Ittis levegőszűrőt naponta fújatni,sőt ha nagyon meleg poros az idő akkor napközben kihozatom a tartalék szűrőt és áthajintom bele azt.
A tömődött szűrők végett is eheti az ojalat egy gép,mert rászív a turbóra.
A NewHolland TC56-ban nekünk ha egy nap nemvolt kifújva a szűrő valami oknál fogva, megevett 3litert, egyébként nem volt mérhető olajfogyás a 180-as Ford motornál.
Válasz #222. hozzászólásra
benzinkútunk nincsen haver :-D
Válasz #221. hozzászólásra
Halihó!
Figyelj a katalógus sz*rt sem ér már bocsánat. Egyébként az én katalógusomban 85mázsa van írva erről a gépről alaphangon.
Írtam aztis,hogy nékünk a fullos verzió van,vagyis van rajta minden olyan elől is ami alaphangon csak hátul van. 1 Tonnás az orrsúly,ennyivel van súlyozva,a gyári 700kilós azthiszem.
A 95 mázsa amúgy sem száraz súly, majdnem teli volt a tank amikor mértem.
és én álltam rá vele a mérlegre nem te komám!
egyezzünk meg ebben.
az a bajod,hogy a strucc szindróma bántalmaz szerintem. Szét is kell nézni néha, és nem kötni az ebet a karóhoz. Vannak tények amiket még Te sem írhatsz felül, mert a mérleg és a töltőkút nem hazudik.
A Rabewerk Kleber meg egyébként sem egy könnyű húzású eke tudtommal.
Ha Neked nagyon sokat fogyaszt tanuld meg beállítani az ekét héjj!
Válasz #221. hozzászólásra
Nem!
A hivatalos adat az,amit a mérleg mutat,és a teljesítmény az amit az eke előtt mutat.
Ennyi!
Válasz #239. hozzászólásra
Azért anyira nem mert szem szállitásra át lett képezve.
Válasz #238. hozzászólásra
TM diófa alatt a hűvösbe lapit?
Válasz #237. hozzászólásra
Szerintem se!De most ez csinál mindent a tm 190-es helyett,Szántás,lemkenezés.Azért lesz munkálya tavasztól öszig.
Válasz #236. hozzászólásra
akkor nem lessz széthajtva 1 hamar
Válasz #222. hozzászólásra
Fönököm 400ha-ra vette a 8330-ast.
Válasz #234. hozzászólásra
elsö napi szántásom az 14ha volt és arra tankoltam 480 litert.
Válasz #233. hozzászólásra
Nem hiszem h. sokat
Válasz #232. hozzászólásra
De ez még szerintem még változni fog mert még csak 110üó van benne.
Válasz #231. hozzászólásra
Vevő vok a külömbségre!
Üdv mindenkinek!Meg fogattam a Bárány tanácsát és 1950-es fordulat helyett csak 1700-1800-as fordulattal szántottam és próba képen ugya akkora területet csináltam mint elötte nap és 60 literrel kevesebbet tankoltam.Ezt nem gondoltam volna.
Válasz #229. hozzászólásra
Minek cserélnél szűrőt akkor? Ki is veheted, ha mindennap új az olaj:))
Válasz #228. hozzászólásra
De ha 20-25 litert enne akkor legalább folyamatos olajcserés lenne és csak a szűrőt kéne cserélgetni a szerviznél.
Válasz #225. hozzászólásra
Annyi belefér.
Válasz #226. hozzászólásra
Nem a miénk V. A.
Válasz #225. hozzászólásra
Nem a B.rai J. a szerelőtök véletlenül?
Válasz #224. hozzászólásra
Én is bosszankodtam hogy csipkedi az olajat, de már többfelé olvastam hogy másnál is így van úgy hogy már nem mérgelődök rajta.
Ja igen mi is Plusz 50 használunk bele. Nekünk is azt mondta a szervizes, hogy a Mol szuper diesel is jó.
A kombájnba azt használjuk és 250 üó alatt 4-6 litert eszik meg.
Válasz #223. hozzászólásra
Kérdeztem a multkor hogy Ti milyen olajat tesztek a JD-kbe (motor ), mert az enyéim rendesen fogyasztják a Plus50-est és azt mondta a szerelő hogy az olajjal van gond tegyek bele MOL superdieselt
Válasz #220. hozzászólásra
Azt nem mondta a haver, de szerintem nem.
Azt viszont mondta, hogy nagyon jó a talajállapot, szinte ideális a talajnedvesség és nagyon jó minőségű a szántás.
Válasz #214. hozzászólásra
6-700 hektárra érdemes venni már egy rendes trakit pl jd 8030-as széria az 100q körül van és280 lovas,de majd Ti is rájösztök erre mint ahogy sokan mások:-))))))))))
Válasz #216. hozzászólásra
Traktorod súlya(katalógus adat) 7150kg. pótsulyok nélkül,JD.7030-as széria súlya pedig 7900kg.szintén pótsúlyok nélkül.Ezek a gyártók hivatalos adatai .
Válasz #218. hozzászólásra
Kukaccsosz! Nem volt véletlenül szántás előtt meglazítva a lucerna?
Moderálási elveink miatt törölve.
2008-11-08 21:14:09
Pont most beszéltem a haverommal, tegnap hozták meg a 8330 után 6 fejes rabe kormoran réselt kormánylemezű ekét kipróbálásra.
Az eredmény: 52 kötöttségű talajon, lucernatörés
28-30 cm mélyen, 42 cm fogásszélességgel
a napi teljesítmény 14 ha
a fogyasztás 25 l/ha.
Válasz #216. hozzászólásra
Szevasz!
Persze hiba mindig előfordúlhat, Murphy azt mondta,hogy ami eltud az el is romlik. Én már csak neki hiszek, de az biztos,hogy nekünk eddig még csak az ülés tápkábele szakadt el ezzel ki is fújt a meghibásodási lista.